Bubbels verbloemen magere upgrade

vandaag

Bubbels verbloemen magere upgrade

Android 17 Preview

64

Nu in de community

Uitgelichte productreview

Anthbot Genie 800 review door NiGeLaToR

Anthbot Genie 800 review door NiGeLaToR

De Anthbot Genie 800 is een verrassend complete robotmaaier zonder begrenzingsdraad. De installatie is eenvoudig en duidelijk, waarbij je het grasveld via Bluetooth inmeet met je telefoon als afstandsbediening. Dat werkt prettig en biedt veel mogelijkheden voor complexe tuinen met meerdere zones. Het maairesultaat is fraai: dankzij de 5 mesjes en het maaien in patronen oogt het gazon strak en verzorgd. De RTK GPS-navigatie maakt nauwkeurig maaien zonder draad mogelijk, mits de antenne goed en stabiel staat. Er zijn ook minpunten. De behuizing fungeert als botssensor, waardoor je hem niet zomaar aan de kap kunt optillen. Ook is de RTK-antenne op een paaltje gevoelig voor harde wind, waardoor de werking kan verstoren. Voor de prijs biedt de Genie 800 veel functionaliteit, vooral voor wie een complex multizone-gazon exact en netjes wil maaien.
Vanaf € 829,-
NZXT H9 Elite Wit review door hugo van geffen

NZXT H9 Elite Wit review door hugo van geffen

Het was even twijfelen tussen de light base 900 en de H9 elite, maar ik ben altijd al fan geweest van de looks van NZXT kasten, en de RGB strip aan de voorzijde van de light base vond ik toch wat vreemd, dus het is de H9 geworden. Die is in mijn ogen veel strakker. Om het kort te houden, zie + en - hier boven. Sommige minpunten verdienen een toelichting: -De H9 flow heeft wel 420mm support. Als je dit (of prijs/kwaliteit) belangrijk vindt is de H9 toch de vreemde vogel van de line-up. Er is namelijk ruimte voor, maar de beugels zijn niet lang genoeg terwijl dit duidelijk wel kon. Ik vond het glas alleen veel mooier. -De sierbeugel mocht van mij een extra, niet helder afdekplaatje hebben. Je kijkt nu recht naar de kabels aan de achterkant en kan hier eigenlijk nooit een mooi gezicht van maken.
Vanaf € 200,-

Poll

Gebruik jij een alternatief besturingssysteem op je telefoon?

Nu digitale soevereiniteit en onafhankelijkheid van grote techbedrijven steeds populairder wordt, kan het interessant zijn naar alternatieven voor Android en iOS te kijken. Gebruik jij inmiddels een alternatief, mobiel besturingssysteem?

Nee, ik gebruik geen alternatief OS
80,6%
Ja, ik gebruik /e/OS
7,3%
Ja, ik gebruik GrapheneOS
6,2%
Ja, ik gebruik LineageOS
3,5%
Ja, een ander model, namelijk...
1,4%
Ja, ik gebruik Ubuntu Touch
1,0%

Stemmen: 9.686 · Reacties: 69