vandaag
Geheugen blijft duur: weinig daling en geen herstel in zicht
gisteren
Thuisaccu's faken, Steam Controller en een complimentenmuur - Tweakers-vlog #24
gisteren
Prima deal lost belofte niet helemaal in
Gamerouter ASUS ROG Strix GS-BE7200 Review
2 dagen geleden
Zo bouwde Beeld & Geluid zijn immense online media-archief de Schatkamer
3 dagen geleden
Tien jaar AVG: privacy telt, maar voor handhaving is nauwelijks geld
19 jun 2026
| met video
De beste koop je al onder de 25 euro
Zeventien USB-C-laders van 65-70W getest
18 jun 2026
1,3 miljoen handtekeningen, maar geen wet: hoe gaat Stop Killing Games door?
18 jun 2026
Beste Chromebooks
Laptop Best Buy Guide
18 jun 2026
SURF is met Nextcloud zelf proefkonijn op weg naar uitrol in hoger onderwijs
17 jun 2026
Druk op XBOX neemt toe: wat gaat Microsoft doen?
maandag 22 juni
Nu in de community
Financiën, studie en loopbaan
Discussieer over banken, salarissen, leaseauto's en werkgevers.
-
lijfrente komt vrij In Persoonlijke financiën, studie en loopbaan
-
Het Grote Advanzia Topic
In Persoonlijke financiën, studie en loopbaan
-
Aangifte inkomstenbelasting 2025
In Persoonlijke financiën, studie en loopbaan
-
Gedwongen keuze; ZZP of loondienst (HBO WTB) In Persoonlijke financiën, studie en loopbaan
Modding en elektronica
Join de makercommunity op het forum en deel jouw casemodding-, 3d-printing- en soldeerprojecten.
-
Welke 3d printer voor ASA/ABS - Bambu P1S of verder kijken?
In Modding, mechanica en elektronica
-
[3D Printen] Centraal filament topic
In Modding, mechanica en elektronica
-
Het Grote Drone / Multirotor Topic - Deel 2
In Modding, mechanica en elektronica
-
[3D printer] Prusa Core One
In Modding, mechanica en elektronica
Populair op het forum
Deze topics behalen op dit moment de hoogste klokfrequenties.
-
Amazon Prime Deal Dagen 2026 (23 - 26 juni) In Aanbiedingen en kortingscodes
-
Uitdaging met leidingen bij overkapping In Bouwen en klussen
-
Ikea kast (planken) verstevigen
In Bouwen en klussen
-
De energierekening - kroegtopic
In Themaforum: De Energierekening
-
Hoe kan ik dit netjes afwerken? In Bouwen en klussen
-
Hypotheek - Eigen geld inleggen verplicht?
In Persoonlijke financiën, studie en loopbaan
-
Vloerwarming koelt niet, waar gaat mis? In Duurzame energie en installaties
-
Centraal Aanbiedingentopic V2.0
In Aanbiedingen en kortingscodes
Uitgelichte productreview
Nintendo Switch 2 Joy-Con Paar Blauw, Rood, Zwart review door Linksquest
De Switch 2 Joy-Cons zijn op mechanisch en technisch vlak flink vernieuwd ten opzichte van hun voorgangers. De fysieke schuifrails hebben plaatsgemaakt voor een strakke magnetische koppeling, die met een fysieke ontgrendelingsknop eenvoudig los te maken is. Daarnaast zijn de controllers groter en ergonomischer geworden, met grotere actieknoppen, grotere analoge sticks en metalen SL/SR-knoppen voor meer comfort. De toevoeging van de nieuwe C-knop op de rechtercontroller, die direct toegang biedt tot de ingebouwde GameChat, is een leuke en handige toevoeging. Wil je meer te weten komen over de Nintendo Switch 2 Joy-Cons? Lees dan hier mijn volledige review!Vanaf € 60,-
DJI Neo 2, alleen drone - Grijs, Zwart review door lud70
De DJI Neo 2 biedt heel veel waar voor zijn geld, en is – zonder controller – zeer regelmatig te vinden voor een vergelijkbare prijs waarvoor ik hem kocht: rond de 160 euro. Hou er wel rekening mee dat een tweede batterij (van 38 euro) geen luxe is, vanwege de korte vliegtijd, maar ook omdat de app relatief snel begint te zeuren bij een leeglopende batterij. De tracking functie is geniaal (wandelen/rennen/fietsen). De drone is supermakkelijk mee te nemen. Dat doe ik ook vaker. Ik betrap mezelf er wel op, dat ik te voorzichtig ben en hem desondanks niet gebruik. Bijvoorbeeld omdat het druk is, of broedseizoen is. Over die drempel zal ik zelf heen moeten stappen. Hieronder vind je een link naar mijn Nederlandstalige mini review op Youtube.Vanaf € 204,-
Poll
Gebruik jij een alternatief besturingssysteem op je telefoon?
Nu digitale soevereiniteit en onafhankelijkheid van grote techbedrijven steeds populairder wordt, kan het interessant zijn naar alternatieven voor Android en iOS te kijken. Gebruik jij inmiddels een alternatief, mobiel besturingssysteem?