vandaag
Bubbels verbloemen magere upgrade
Android 17 Preview
vandaag
De grootste 'groene' beurs ter wereld
Redactieblog: een dagje op Intersolar
gisteren
100.000 abonnees!
Reageren op 15 jaar techvideo's
gisteren
Auteursrecht remt AI-muziek: ontwikkelingen staan zo goed als stil
gisteren
De telefoon die je camera moet vervangen
OPPO Find X9 Ultra Review
2 dagen geleden
Geheugen blijft duur: weinig daling en geen herstel in zicht
3 dagen geleden
Thuisaccu's faken, Steam Controller en een complimentenmuur - Tweakers-vlog #24
3 dagen geleden
Prima deal lost belofte niet helemaal in
Gamerouter ASUS ROG Strix GS-BE7200 Review
21 jun 2026
Zo bouwde Beeld & Geluid zijn immense online media-archief de Schatkamer
20 jun 2026
Tien jaar AVG: privacy telt, maar voor handhaving is nauwelijks geld
woensdag 24 juni
dinsdag 23 juni
Nu in de community
Games en hardware
De ultieme plek voor liefhebbers van de nieuwste gameconsoles, gaminghardware en games.
-
[Steam Deck] Ervaringen & discussie
In Hardware en spielerij algemeen
-
Goeie oude (retro) consoles XIV
In Hardware en spielerij algemeen
-
Pentito
In Hardware en spielerij algemeen
-
Nintendo 3DS - Deel 1 In Hardware en spielerij algemeen
Bouwen en klussen
Deel jouw hoogte- en dieptepunten bij het kopen, slopen en tweaken van je woning.
-
Het grote tuinen, balkons en plantentopic
In Bouwen en klussen
-
Plaatsing kattenluik - structurele integriteit in gevaar? In Bouwen en klussen
-
Ikea kast (planken) verstevigen
In Bouwen en klussen
-
ISDE subsidie in Groningen en Noord-Drenthe In Bouwen en klussen
Populair op het forum
Deze topics behalen op dit moment de hoogste klokfrequenties.
-
School verplicht tot aanschaf laptop, geen BYOD mogelijk
In Algemene zaken
-
Download snelheid capped op 3 Gbps bij KPN SuperFiber 4. In Internet en hosting
-
Waar zal 5800x3d anniversary edition verkocht worden? In Componenten koopadvies
-
Energieleveranciers aanbiedingentopic
In Aanbiedingen en kortingscodes
-
Ervaringen met het bouwen van een eigen huis - Deel 3
In Bouwen en klussen
-
Gat boren in funderingsmuur In Bouwen en klussen
-
Wat verdient de ICT'er / GoT'er? (deel 14)
In Persoonlijke financiën, studie en loopbaan
-
[XSX | XSS] XBOX Series X|S - deel 3
In Hardware en spielerij algemeen
Uitgelichte productreview
DJI Neo 2, alleen drone - Grijs, Zwart review door lud70
De DJI Neo 2 biedt heel veel waar voor zijn geld, en is – zonder controller – zeer regelmatig te vinden voor een vergelijkbare prijs waarvoor ik hem kocht: rond de 160 euro. Hou er wel rekening mee dat een tweede batterij (van 38 euro) geen luxe is, vanwege de korte vliegtijd, maar ook omdat de app relatief snel begint te zeuren bij een leeglopende batterij. De tracking functie is geniaal (wandelen/rennen/fietsen). De drone is supermakkelijk mee te nemen. Dat doe ik ook vaker. Ik betrap mezelf er wel op, dat ik te voorzichtig ben en hem desondanks niet gebruik. Bijvoorbeeld omdat het druk is, of broedseizoen is. Over die drempel zal ik zelf heen moeten stappen. Hieronder vind je een link naar mijn Nederlandstalige mini review op Youtube.Vanaf € 215,-
Anker Solix Solarbank Max AC review door RedRayMann
De Anker SOLIX Solarbank Max AC laat zien dat een plug-and-play thuisbatterij niet ingewikkeld hoeft te zijn. De installatie verliep soepel, de hardware voelt degelijk aan en het systeem was snel operationeel. Vooral de zelfverbruikmodus lijkt in staat om teruglevering aanzienlijk te verminderen. Als Tweaker kijk ik echter verder dan de marketingclaims. De slimme modus heeft mij tijdens de eerste testweek nog niet overtuigd en de meegeleverde P1-meter werkt momenteel niet samen met Home Assistant. Ook blijft een account verplicht voor functies die ik liever lokaal zou beheren. Na deze eerste week staat er wat mij betreft een solide basis, maar de meest interessante vragen moeten nog worden beantwoord. Daarom blijft mijn voorlopige beoordeling steken op drie sterren.Vanaf € 2.099,-
Poll
Gebruik jij een alternatief besturingssysteem op je telefoon?
Nu digitale soevereiniteit en onafhankelijkheid van grote techbedrijven steeds populairder wordt, kan het interessant zijn naar alternatieven voor Android en iOS te kijken. Gebruik jij inmiddels een alternatief, mobiel besturingssysteem?
- Nee, ik gebruik geen alternatief OS
- 80,6%
- Ja, ik gebruik /e/OS
- 7,3%
- Ja, ik gebruik GrapheneOS
- 6,1%
- Ja, ik gebruik LineageOS
- 3,5%
- Ja, een ander model, namelijk...
- 1,5%
- Ja, ik gebruik Ubuntu Touch
- 1,0%