vandaag
Auteursrecht remt AI-muziek: ontwikkelingen staan zo goed als stil
vandaag
De telefoon die je camera moet vervangen
OPPO Find X9 Ultra Review
gisteren
Geheugen blijft duur: weinig daling en geen herstel in zicht
2 dagen geleden
Thuisaccu's faken, Steam Controller en een complimentenmuur - Tweakers-vlog #24
2 dagen geleden
Prima deal lost belofte niet helemaal in
Gamerouter ASUS ROG Strix GS-BE7200 Review
3 dagen geleden
Zo bouwde Beeld & Geluid zijn immense online media-archief de Schatkamer
20 jun 2026
Tien jaar AVG: privacy telt, maar voor handhaving is nauwelijks geld
19 jun 2026
| met video
De beste koop je al onder de 25 euro
Zeventien USB-C-laders van 65-70W getest
18 jun 2026
1,3 miljoen handtekeningen, maar geen wet: hoe gaat Stop Killing Games door?
18 jun 2026
Beste Chromebooks
Laptop Best Buy Guide
dinsdag 23 juni
maandag 22 juni
Nu in de community
Bouwen en klussen
Deel jouw hoogte- en dieptepunten bij het kopen, slopen en tweaken van je woning.
-
Isoleren 101: Van ijzige zolder tot Warm Welkom!
In Bouwen en klussen
-
Nieuwe kunststof kozijnen wel of geen roosters? In Bouwen en klussen
-
Het Grote Keuken topic: verkopers, kwaliteit, prijs - Deel 3
In Bouwen en klussen
-
Waterdicht maken onder natuursteen dorpel Kunststof voordeur In Bouwen en klussen
Audio en hifi
Alles over geluid, van subtiel zacht tot oerend hard.
-
Het Grote Vinyl Topic deel 4
In Audio en hifi
-
Gebruik je nog vintage audio apparatuur? Deel 2
In Audio en hifi
-
sotm gebruikers hier? Mijn sms200neo loopt steeds vast. In Audio en hifi
-
Het Grote Subwoofer Topic
In Audio en hifi
Populair op het forum
Deze topics behalen op dit moment de hoogste klokfrequenties.
-
Het grote auto detailing topic
In Mobiliteit
-
[Multi] Grand Theft Auto VI
In Actie, adventure en platform games
-
Keuze leaseauto - Deel 6
In Mobiliteit
-
[ZT] Amerikaans/Israëlische aanval op Iran en gevolgen regio
In Actualiteit, wetenschap en maatschappij
-
Alternatieven voor Amerikaanse producten & diensten
In Actualiteit, wetenschap en maatschappij
-
[Ziggo Coax] Ervaringen & Discussie - Deel 11 In Internet en hosting
-
De situatie binnen Rusland
In Themaforum: oorlog in Oekraïne
-
[F1 2026] Race 8 GP van Oostenrijk
In Sport
Uitgelichte productreview
Ecovacs Deebot X12 OmniCyclone review door erickov
Over het algemeen ben ik erg tevreden over deze robot. De installatie gaat soepel en voor je het weet is de robot klaar voor gebruik. Je kan kiezen via de software hoe de robot moet schoonmaken (snel, of juist heel grondig). Dweilen is bovenverwachting, ondanks dat hij niet alle vlekken herkent. Maar wie zijn robot met enig regelmaat inzet, zal de vloer er zeer netjes bij blijven liggen. Jammer is dat de schoonmaakproducten en reserveonderdelen nog niet te koop zijn via hun eigen winkel. Dit zal waarschijnlijk komen omdat het nog een vrij nieuwe robot is. In de Amerikaanse winkel zijn de producten namelijk wel beschikbaar. Een minpunt voor mij is dat de accu niet zonder de robot op te sturen naar ecovacs vervangen kan worden. Een uitgebreide toelichting vind je hieronder.Vanaf € 1.269,-
Mova Tech V70 Ultra Complete review door Frituurman
De Mova V70 Ultra Complete ademt in alles een premium stofzuiger. De bouwkwaliteit is hoog en de zuigresultaten zijn zowel op tapijt als PVC erg goed. De dweilfunctie is ideaal en een verademing in vergelijking met onze vorige robotstofzuiger. Daarnaast is de V70 ook nog eens behoorlijk stil. Wanneer we haar 's avonds haar rondje laten doen, horen we het boven niet. Een ander groot voordeel is dat je geen stofzuigerzakken meer nodig hebt. Gewoon het stofcompartiment legen wanneer het laadstation daar de opdracht voor geeft. Daar zit gelijk één van de weinige nadelen. De klep voor het compartiment zit namelijk aan de rechterkant erg vast. De linkerkant 'klikt' in één beweging los; de rechterkant vereist veel kracht. Daarnaast is de app niet denderend door de slechte vertaling. Maar al met al is deze stofzuiger erg goed!Vanaf € 1.269,-
Poll
Gebruik jij een alternatief besturingssysteem op je telefoon?
Nu digitale soevereiniteit en onafhankelijkheid van grote techbedrijven steeds populairder wordt, kan het interessant zijn naar alternatieven voor Android en iOS te kijken. Gebruik jij inmiddels een alternatief, mobiel besturingssysteem?