vandaag
De telefoon die je camera moet vervangen
OPPO Find X9 Ultra Review
vandaag
100.000 abonnees!
Reageren op 15 jaar tech-video's
vandaag
Auteursrecht remt AI-muziek: ontwikkelingen staan zo goed als stil
gisteren
Geheugen blijft duur: weinig daling en geen herstel in zicht
2 dagen geleden
Thuisaccu's faken, Steam Controller en een complimentenmuur - Tweakers-vlog #24
2 dagen geleden
Prima deal lost belofte niet helemaal in
Gamerouter ASUS ROG Strix GS-BE7200 Review
3 dagen geleden
Zo bouwde Beeld & Geluid zijn immense online media-archief de Schatkamer
20 jun 2026
Tien jaar AVG: privacy telt, maar voor handhaving is nauwelijks geld
19 jun 2026
| met video
De beste koop je al onder de 25 euro
Zeventien USB-C-laders van 65-70W getest
18 jun 2026
1,3 miljoen handtekeningen, maar geen wet: hoe gaat Stop Killing Games door?
dinsdag 23 juni
Nu in de community
Internet en hosting
Alles over isp's, internet en hosting wordt hier besproken.
-
[Odido Glasvezel] Ervaringen & Discussie
In Internet en hosting
-
[Odido Klik&Klaar - 5G vast internet] Ervaringen & Discussie In Internet en hosting
-
[Strato] Ervaringen & Discussie
In Internet en hosting
-
VOIP Vergelijking en ervaring
In Internet en hosting
Desktop vragen en advies
Nieuwe desktop nodig? Hier helpen je medetweakers je graag met advies voor je aankoop.
-
Meedenken bij een homelab/server setup In Desktop koopadvies
-
Lenovo A100 (N100-Windows 11 Home-16GB-512GB) In Desktop koopadvies
-
Upgrade naar AM4 of overstappen naar AM5 In Desktop koopadvies
-
Huis-tuin-keuken PC
In Desktop koopadvies
Populair op het forum
Deze topics behalen op dit moment de hoogste klokfrequenties.
-
[F1 2026] Race 8 GP van Oostenrijk
In Sport
-
[ZT] Trump II en Amerikaanse binnenlandse politiek #3
In Actualiteit, wetenschap en maatschappij
-
Meld hier uw kortingscodes/coupons V2
In Aanbiedingen en kortingscodes
-
Private Lease - Deel 1
In Mobiliteit
-
Trillingen airco of warmtepomp dempen In Duurzame energie en installaties
-
[F1] Seizoen 2026
In Sport
-
De landelijke Nederlandse politiek 2026
In Actualiteit, wetenschap en maatschappij
-
[Multi] Grand Theft Auto VI
In Actie, adventure en platform games
Uitgelichte productreview
Ecovacs Deebot X12 OmniCyclone review door erickov
Over het algemeen ben ik erg tevreden over deze robot. De installatie gaat soepel en voor je het weet is de robot klaar voor gebruik. Je kan kiezen via de software hoe de robot moet schoonmaken (snel, of juist heel grondig). Dweilen is bovenverwachting, ondanks dat hij niet alle vlekken herkent. Maar wie zijn robot met enig regelmaat inzet, zal de vloer er zeer netjes bij blijven liggen. Jammer is dat de schoonmaakproducten en reserveonderdelen nog niet te koop zijn via hun eigen winkel. Dit zal waarschijnlijk komen omdat het nog een vrij nieuwe robot is. In de Amerikaanse winkel zijn de producten namelijk wel beschikbaar. Een minpunt voor mij is dat de accu niet zonder de robot op te sturen naar ecovacs vervangen kan worden. Een uitgebreide toelichting vind je hieronder.Vanaf € 1.269,-
NZXT H9 Elite Wit review door hugo van geffen
Het was even twijfelen tussen de light base 900 en de H9 elite, maar ik ben altijd al fan geweest van de looks van NZXT kasten, en de RGB strip aan de voorzijde van de light base vond ik toch wat vreemd, dus het is de H9 geworden. Die is in mijn ogen veel strakker. Om het kort te houden, zie + en - hier boven. Sommige minpunten verdienen een toelichting: -De H9 flow heeft wel 420mm support. Als je dit (of prijs/kwaliteit) belangrijk vindt is de H9 toch de vreemde vogel van de line-up. Er is namelijk ruimte voor, maar de beugels zijn niet lang genoeg terwijl dit duidelijk wel kon. Ik vond het glas alleen veel mooier. -De sierbeugel mocht van mij een extra, niet helder afdekplaatje hebben. Je kijkt nu recht naar de kabels aan de achterkant en kan hier eigenlijk nooit een mooi gezicht van maken.Vanaf € 209,-
Poll
Gebruik jij een alternatief besturingssysteem op je telefoon?
Nu digitale soevereiniteit en onafhankelijkheid van grote techbedrijven steeds populairder wordt, kan het interessant zijn naar alternatieven voor Android en iOS te kijken. Gebruik jij inmiddels een alternatief, mobiel besturingssysteem?
- Nee, ik gebruik geen alternatief OS
- 80,5%
- Ja, ik gebruik /e/OS
- 7,4%
- Ja, ik gebruik GrapheneOS
- 6,1%
- Ja, ik gebruik LineageOS
- 3,4%
- Ja, een ander model, namelijk...
- 1,4%
- Ja, ik gebruik Ubuntu Touch
- 1,1%