Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 3.5
Nat-Water 9 april 2016

Logitech HD Webcam C270 (Zwart)

Een webcam met een goede prijs/kwaliteitverhouding voor huis-tuin-keukengebruik, en ook voor zakelijk gebruik interessant. Microfoon is een bonus - hij werkt, maar een lichte galm is hoorbaar.

Pluspunten

• Plug & play
  • Prijs / kwaliteit
  • Microfoon

Minpunten

• Kabellengte mag wel iets langer
  • Klemt niet stevig op beeldscherm

moerasgeest 17 juli 2020 Product gekocht

Logitech HD Webcam C270 (Zwart)

Je krijgt waar je voor betaalt: de kwaliteit van deze webcam is niet goed maar tegelijkertijd is hij ook niet duur.

Pluspunten

• Niet duur
  • Klein formaat

Minpunten

• Lage resolutie: 720p
  • Gaat stuk: white screen of death
  • Geen verlichting

Design & bouwkwaliteit Score: 2
Opnamekwaliteit Score: 2

Anoniem: 522574Newbie 26 juni 2013

Logitech HD Webcam C270 (Zwart)

Prima webcam voor skype of streaming doeleinden.

Pluspunten

• Goed beeld kwaliteit
  • design is prima
  • prijs is goed
  • HD ready

Minpunten

• een slechte microfoon
  • Driver problemen mee gehad niet stabiel toen die tijd.

Design & bouwkwaliteit Score: 4

Anoniem: 311207Newbie 4 oktober 2011

Logitech HD Webcam C270 (Zwart)

Pluspunten

• Goede beeldkwaliteit
  • Goede prijs
  • Goede bouwkwaliteit

Minpunten

• Logitech Vid programma wat ik nooit gebruik, alles gebruik ik in WLM
  • Automatische gezichts volging totaal overbodig voor mij

Opnamekwaliteit Score: 3

wr81Newbie 31 maart 2022 Product gekocht

Logitech HD Webcam C270 (Zwart)

Zwak product, ik heb in 2 jaar 2 webcams versleten. Bij de eerste was de interne bekabeling niet goed, bleef alleen aan als ik druk bleef uitoefenen. De vervanger gaf na 5 maanden de geest. Van de een op de andere dag geen response mee.

Pluspunten

• beeld en geluid
  • prijs

Minpunten

• bouwkwaliteit

tiasNewbie 8 februari 2022 Product gekocht

Logitech HD Webcam C270 (Zwart)

Na iets meer dan een jaar gebruik is de camera kapot gegaan. Blijkbaar is dit een bekend probleem. Daarvoor nooit problemen gehad.

Pluspunten

• Goed beeld

Minpunten

• Kapot na iets meer dan jaar gebruik, alleen nog wit beeld
  • Duur (vanwege corona waarschijnlijk)

gambieter 19 januari 2022 Product gekocht

Logitech HD Webcam C270 (Zwart)

Als simpele webcam best bruikbaar voor Zoom/Teams/Skype. Echter, deze camera is niet erg betrouwbaar, hield er bij mij na anderhalf jaar mee op, bij mijn moeder heeft het langer gewerkt maar ook daar white screen of death. Druk op de lens en werkt weer even. Slechte bouwkwaliteit, niets voor mij.

Pluspunten

• simpel
  • goedkoop

Minpunten

• white screen of death
  • bouwkwaliteit
  • windows 10 driver

jannyboy313 11 november 2021 Product gekocht

Logitech HD Webcam C270 (Zwart)

Werkt prima voor al mijn vergaderingen. Goed verlicht of slecht verlichte ruimte maakt niet uit je bent nog steeds goed zichtbaar.

Pluspunten

• Oke beeld
  • Plug & Play
  • Goed beeld in donker.

Minpunten

• Korte kabel
  • Software onthoud instellingen niet.
  • Duur (Gekocht tijdens corona)

OTitan 17 mei 2021 Product gekocht

Logitech HD Webcam C270 (Zwart)

Een goede optie die niet duur is als de kwaliteit (720p) geen belemmering voor je is. Je "hangt" de webcam over de rand van je monitor, maar daarmee hing het camera gedeelte dus deels voor mijn beeld. Daarom toch maar retour gedaan.

Pluspunten

• Prijs/kwaliteit

Minpunten

• Bevestiging: camera hangt deels voor het scherm

TWANFORTNITENewbie 4 februari 2021 Product gekocht

Logitech HD Webcam C270 (Zwart)

Fijne webcam microfoon is slecht maar ik gebruik mijn headset microfoon beeldkwaliteit is niet het beste maar dat kan ook niet voor deze prijs. 1 nadeel is wel dat de kabel superkort is

Pluspunten

• prima beeld

Minpunten

• korte kabel

csharpfanboyNewbie 13 december 2020 Product gekocht

Logitech HD Webcam C270 (Zwart)

Hij doet ‘t. Word herkend, geen driver issues, geluid en kleuren zijn goed.

Pluspunten

• Kleuren goed weergegeven
  • Microfoon ok
  • Ziet er stevig genoeg uit
  • Geen driver downloads nodig

Minpunten

• Bevestiging op monitorrand kan beter. Klitteband helpt!

jaimyz 27 oktober 2020 Product gekocht

Logitech HD Webcam C270 (Zwart)

Prima webcam voor Skype, Teams etc. Niet ideaal voor het opnemen van video's, hier is de kwaliteit onvoldoende voor.

Pluspunten

• Geschikt voor videobellen

Minpunten

• Ongeschikt voor HD videopname

joeri1 18 juni 2020 Product gekocht

Logitech HD Webcam C270 (Zwart)

Prima webcam, helaas zorgt die voor problemen in Windows 10 x64 build 1909 en hoger. Random bij het aanzetten van de webcam krijgt Windows een BSOD. Dit gebeurd op zowel mijn laptop als desktop. Op het internet zijn verschillende incidenten terug te vinden.

Pluspunten

• Prima prijs kwaliteit

Minpunten

• BSOD Windows 10 x64 build 1909 en hoger

Natriumlamp 28 februari 2020 Product gekocht

Logitech HD Webcam C270 (Zwart)

Gebruik zelf geen Skype maar Discord, werkt out of the box. Zowel de microfoon als camera. Kwaliteit van beide is gewoon prima voor de prijs. Natuurlijk klinkt een duurdere microfoon beter echter doet deze niet onder voor een 'gaming headeset'. Perfect!

Pluspunten

• Plug & play Windows 10 x64
  • Camera prima
  • Microfoon prima
  • Werkt out of the box met discord

Minpunten

• Korte kabel

Autovw 13 januari 2019 Product gekocht

Logitech HD Webcam C270 (Zwart)

Ik heb gebruik hem hoofdzakelijk voor Discord (en soms wat livestreamen op YT), opzich wel een goede keus omdat je in deze prijsklasse niets beters vind! Kwaliteit van de microfoon had zeker wat beter gemogen! En ja de camera...die gebruik ik toch niet zoveel, alhoewel het een mooi camera is!

Pluspunten

• Mooie camera voor zijn geld
  • Mooi, compact formaat
  • Kost maar €25

Minpunten

• Microfoon kwaliteit is maar matig
  • Kabel mag wel wat langer zijn
  • Klemt niet goed op alle schermen

robbie-ebbers 26 februari 2018 Product gekocht

Logitech HD Webcam C270 (Zwart)

goede webcam. fijne klem voor op het beeldscherm. heel geschikt voor skypen.

Pluspunten

• goede klem
  • hoge kwaliteit beeld
  • mooi design

Minpunten

• niet val bestendig

antonvh 27 augustus 2017 Product gekocht

Logitech HD Webcam C270 (Zwart)

Troep. Lijkt het aardig te doen, maar al na 2 jaar gebruik komt er alleen wit beeld van af. Dan kan je hem openschroeven en beetje tegen de sensor aan drukken, maar dat helpt nooit lang. De garantie is natuurlijk net verlopen. :(

Pluspunten

• voetje voor op het scherm

Minpunten

• bouwkwaliteit
  • beeldkwaliteit

DaankerbuschNewbie 30 mei 2016

Logitech HD Webcam C270 (Zwart)

Het is een goed product vooral voor wat je krijgt voor de prijs. Alleen is het jammer dat Skype de randen aan de boven en onderkant weg haalt. Dit komt door de 1280 x 980 resolutie. Dit kan na (30-5-2016) verholpen worden door Skype.

• 720p
  • Microfoon goed genoeg voor video chatten

Minpunten

• Bevestiging
  • Kabel lengte

All0The0Web 8 mei 2016

Logitech HD Webcam C270 (Zwart)

Voor 30 euro heb je een goede webcam. Beeldkwaliteit is met goede verlichting goed en microfoon is echt boven verwachting. Hij is echter wel relatief groot en montage op de monitor is niet erg goed.

Pluspunten

• Prijs / kwaliteit
  • Microfoon
  • Op Windows geen gezeur met drivers

Minpunten

• Enkel 720p
  • Montage op monitor twijfelachtig

Anoniem: 759867Newbie 15 april 2016

Logitech HD Webcam C270 (Zwart)

Handige webcam makkelijk in gebruik je merkt alleen wel dat ie 720P is. De audiokwaliteit van deze webcam is wel beter dan die van de C920. De standaard die erop zit is wel erg onhandig en instabiel

Pluspunten

• Goede audio
  • HD
  • Prijs/kwaliteitsverhouding

Minpunten

• Klem

Anoniem: 727555Newbie 20 januari 2016

Logitech HD Webcam C270 (Zwart)

Goed product voor een prima prijs

Pluspunten

• goede prijs

Minpunten

• geen

Jaapie 20 augustus 2015

Logitech HD Webcam C270 (Zwart)

Prima webcam voor de prijs. Werkt out of the box met een raspberry pi zonder powered usb hub.

Pluspunten

• 720p
  • werkt met een Raspberry pi out of the box

Minpunten

• klemt niet goed vast

Anoniem: 646506Newbie 15 mei 2015

prima webcam

Pluspunten

• plug en play
  • makelijk op je monitor te zetten en blijft goed gericht op wat je wil
  • kwaliteit / sterk

Minpunten

• 720p, beetje verouderd concept

space_octopus 4 april 2015 Product gekregen

Logitech HD Webcam C270 (Zwart)

Een goede webcam met mooie features voor een kleine prijs. Perfect voor alle-daagse dingen zoals Skype, maar ook voor dingen zoals streamen en opnemen.

Pluspunten

• Resolutie - 720p
  • Microfoon
  • Simpel

Minpunten

• Ruis
  • Update 2017(2+ jaar later): Hij is kapot, alleen de microfoon doet het nog. Hij is dan ook aardig wat keren gevallen - maar dat is mijn schuld

Design & bouwkwaliteit Score: 4
BlueBuff 25 april 2014

Opnamekwaliteit Score: 3

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Logitech HD Webcam C270 (Zwart)?