Update.nl

749 producten en 849 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Update.nl

Review toevoegen

Algemeen

Duidelijke website met goede voorraadindicatie.

Verzending

Levering was op tijd, prettige bezorgservice via redmijnpakketje (half uur tijdsindicatie en op tijd)

Algemeen

Het product wordt keurig geleverd. Echter niet op basis van de de voorgestelde informatie die wordt verstrekt. "Voor 23:59 besteld is de volgende dag in huis." Dit staat zowel op Tweakers als bij het product bij Update. Maar alleen als je een hogere bezorgkosten selecteert. De prijs die getoond wordt op Tweakers houdt hier geen rekening mee. Ik heb dit te laat gezien en moest dus een dag extra wachten. Niet overkomelijk maar wel vervelend in mijn geval.

Verzending

Product is netjes verpakt en product heeft geen kans om beschadigd te raken in het transport.

Algemeen

Ze waren het goedkoopst (Logitech G603) en ik had nog nooit eerder van ze gehoord, maar de ervaring was prima. Grootste verrassing was dat avondbezorging dezelfde dag mogelijk was zonder extra kosten.

Verzending

Zoals eerder aangegeven werd het dezelfde dag al 's avonds bezorgd (via Red Je Pakketje), met een goede indicatie van wanneer de bezorger zou aankomen (venster van ca. half uur en ruim nadat ik terug van m'n werk was, dus goed in te plannen).

Algemeen

De website werkt goed, ik kon het product dat ik zocht makkelijk vinden. Ik plaatste de bestelling op zaterdag en kon er voor kiezen om het maandagavond te laten bezorgen. Dit vond ik erg fijn aangezien ik overdag niet altijd thuis ben. Dit kostte verder niets extra!

Verzending

Het product was goed verpakt en de levering is verzorgd zoals afgesproken.

Algemeen

Duidelijke site met eerlijke (naar consument toe) voorwaarden. Het is "modern" om voorwaarden eerlijk op te stellen en duidelijk te communiceren maar veel hardware webwinkels laten hier een steek vallen. Update.nl doet dit [ruim bovengemiddeld] goed.

Verzending

(Gratis) verzending met bezorging op de dag zelf. Live status updates over leveringstijdvak!

Algemeen

Zoals verwacht is een en ander netjes de volgende dag op het afgesrpoken adres geleverd. Geen verrassingen

Algemeen

Mikrotik router hier besteld omdat ze volgens de pricewatch de goedkoopste waren en de shopreviews waren ook prima. Enige probleempje is dat alle email van Update.nl in de (google) spam mailbox terecht komt.

Verzending

Volgens afspraak 's avonds geleverd.

Algemeen

Eerste bestelling bij hen vanwege goedkoopste leverancier voor totale bestelling en goede reviews van andere Tweakers.

Overzichtelijke site, prijzen marktconform. Afhandeling van wat issues correct en zonder poespas verlopen.

Gekozen voor levering volgende dag in de avond en ¤ 2,50 extra betaald. Goederen zijn echter pas na weekend aangekomen.

Die optie voor snelle levering blijkt achteraf alleen geldig te zijn voor levering binnen Nederland. Geprobeerd direct te reageren toen vrijdagavond geen levering kwam maar vanaf weekend niet bereikbaar. Diverse specifieke mailadressen (bv klacht, verkoop, etc) geven ontvangstfout en berichten komen niet aan. Het info adres werkt wel.

Update.nl heeft inmiddels gereageerd en zal te veel betaalde terugstorten. Bovendien zullen ze de optie voor snelle next-day bestellingen buiten Nederland afzetten.

Artikelen kwamen verpakt in kartonnen omdoos propvol vullingsmateriaal. Doos enigszins bol en gedeukt. Van één artikel in de doos was de retailverpakking eveneens wat ingedeukt. Artikel zefl lijkt onbeschadigd.

Opbouw beoordeling:
Prijzen, overzichtelijkheid site, assortiment (voor mijn doelen): goed
Reactie klantenservice: goed
Lveringsproces buitenland in verhouding tot verwachting: onvoldoende
Verzendverpakking: onvoldoende
Bereikbaarheid klantenservice: voldoende

Normaal geef ik algemene beoordelingen obv laagste score. In geval van Update.nl door snelle reactie en meteen opnemen van hun verantwoordelijkheid zonder excuses te zoeken voordeel van de twijfel gegeven en een voldoende beoordeling toegekend.

Verzending

Verwachting bij bestellen vanuit het buitenland kan niet waargemaakt worden en blijkt op fout te berusten. Extra kosten worden wel vergoed en fout op site zal worden hersteld

Verzendverpakking kan beter: minder volproppen met vulmateriaal, minder druk op inhoud doos en daarom minder kans op beschadiging inhoud.

Klantenservice

Niet bereikbaar buiten kantooruren,mailadressen verkoop@, klacht@ bouncen. Raactie op werkdag zelf was snel, correct en zonder uitvluchten. Te veel betaalde leveringskosten worden terug betaald.

Beste Hamiko,

Dank u voor uw feedback. Wij gaan de verzendopties en het bouncen deze week oplossen. Wij hopen dat wij u terug zien en zijn benieuwd naar de volgende review.

Vervolg, 12-07
Wij hebben de verzendoptie's voor België en het bouncen opgelost.

Update.nl Klantenservice

Algemeen

Goed assprtiment. Snelle levering. Je wordt op de hoogte gehouden van de levering.
Ook snelle respos op vragen.

Goed beschermd verpakt.

Klantenservice

Je wordt op de hoogte gehouden van de levering.
Ook snelle respos op vragen.

Algemeen

Prima levering en goede prijs, ook duidelijk op de website aangegeven dat het om de V3 gaat van de TP Link EAP225 ipc de (verouderde) V2
's Middags besteld, zelfde dag om 20:00 al geleverd!

Verzending

's Middags besteld, zelfde dag om 20:00 al geleverd!

MrKoen Karma 8,75K

Algemeen

Tegen mooie prijs een Ubiquiti netwerk switch besteld hier. Zondagavond besteld, maandagavond gratis thuisbezorgd. Geen kosten voor avond bezorging en geen kosten voor betalen middels PayPal. Top!

Verzending

Netjes verpakt in stevige doos met opvulkarton. Volgens afspraak netjes in de avond bezorgd. Keurig op de hoogte gehouden van de aflevertijd en de voortgang.

Dinny Karma 4,09K

Via Tweakers vond ik de goedkoopste 240GB SSD, en die vond ik bij Update.nl
Nog nooit van deze winkel gehoord, maar site navigeert vlot, bestellen en betaling ging ook vlot ( opties genoeg om te betalen )
Update via mail gekregen over mijn bestelling, mijn betaling, dat het pakje verzendklaar was, en dat het verzonden was.

Verzending

Ik werd zeer goed op de hoogte gehouden over het wel en wee van mijn pakje

Het pakje werd de volgende dag geleverd, en de SSD werkt sneller dan verwacht.

Algemeen

Switch besteld bij Update.nl. Mijn eerste bestelling bij deze winkel. Snelle bestelling, snelle levering, geen verzendkosten en Paypal ondersteuning zonder bijkomende kosten. Volgende keer weer.

Verzending

Verzending via Red je Pakketje. Voor mij een nieuwe bezorgdienst. Erg prettig dat je op een half uur nauwkeurig kunt zien hoe laat het pakket aangeboden zal gaan worden.

Algemeen

Link via de pricewatch, de prijs klopte precies en de betalings procedure is ook prima in orde.

Verzending

Zoals beloofd op de website werd het product de volgende dag afgeleverd.

Algemeen

ik zag de corsair mm800 cloth edition stukke goedkoper bij uodate.nk staan ik kende de site niet maar toch hier besteld alles verliep vlekkeloos:)

Verzending

Tussen en 8 en 6 zou hij geleverd worden, het pakket kwam on 6 toch nog binnen de tijd:)

Niets mis mee

Algemeen

Bij Update.nl heb ik een toetsenbord besteld. Het bestellingsproces was makkelijk en duidelijk. Het geleverde toetsenbord is als verwacht.

Verzending

Het geleverde product kwam pas twee dagen, in tegenstelling tot de beloofde één dag, na bestelling aan. Aangezien ik op de tweede dag op het tijdstip van levering (waarover geen informatie op de DPD-website aanwezig is) niet aanwezig was, moest ik uiteindelijk nog een dag wachten alvorens ik het pakketje bij een DPD-afhaalpunt kon afhalen. Uiteindelijk heeft het dus voor mij drie dagen geduurd voordat ik mijn bestelling in ontvangst kon nemen.

Beste,

Dat is vervelend om te horen. Zou u een email naar ons willen sturen met uw ordernummer bij ons en uw Tweakers gebruikers naam. Dan ga ik kijken hoe dit heeft kunnen gebeuren.

Vervolg -16-04
Beste,

Ik heb het uitgezocht en zie dat wij het pakket wel op tijd hebben verzonden maar dat DPD eigenlijk meerdere dagen achter elkaar niet er in is geslaagd het pakket af te leveren bij u en bij de parcel shop. Ik ga hier van een melding maken bij DPD. Onze excuses voor deze ongewone vertraging.

Update.nl Klantenservice.

Algemeen

de website is duidelijk en overzichtelijk. de prijs is ook prima en daar gaat het om. het allerbelangrijkste vond ik de snelle levering. dat zou de volgende dag zijn echter is dat niet gelukt wat dan wel weer jammer is.

Verzending

zoals eerder omschreven laten ze daar een steekje vallen. de volgende dag beloven is de volgende dag verwachten

Beste,

Vervelend om te horen dat het pakket niet op tijd is afgeleverd. Zou u uw bestelnummer willen mailen naar info@update.nl dan ga ik uitzoeken hoe dat heeft kunnen gebeuren.

Update klantenservice

Algemeen

Een tijd geleden heb ik een videokaart besteld bij Update.nl. Deze werd netjes op tijd geleverd, tegen een scherpe prijs. De videokaart begaf het echter na enige tijd, buiten mijn of Update.nl's schuld om. Na contact met de klantenservice werd mij aanbevolen om de kaart naar de webshop te sturen voor reparatie of vervanging.
Na dit gedaan te hebben, kreeg ik de reactie dat Update.nl mijn videokaart vervangt met een ander product. Omdat zij mijn defecte videokaart niet meer op voorraad hadden, kreeg ik een net zo goed (al dan niet beter) product aangeboden.

Kortom, de klantenservice van Update.nl is precies zoals het hoort. Veel lof voor het adequaat oplossen van mijn probleem. Vandaar deze lovende recensie.

Algemeen

Goede website, bevat de juiste informatie over hun artikelen. Zoeken van artikelen niet beoordeeld, ik kwam via Tweakers. Betalen was gemakkelijk, probleemloos.

Verzending

De zending kwam in een stevige doos, en werd op tijd afgeleverd, zoals beloofd.

Algemeen

in 2016 een asus router gekocht deze binnen de garantie termijn defect ging, na retour sturen de optie gekregen om een andere router te kiezen dan de betreffende asus router zonder bijbetaling ondanks prijsverschil.

1 2 3 4 5

Scorekaart voor Update.nl

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie