Update.nl

Voor 12h besteld, de vlgnde dag in huis. En dan doen ze dan ook 👍🏼

Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 1

Algemeen

Nadat ik besteld had bleek dat ze teveel afgeschreven hadden, na controlere bleek dat het bedrag dat ik afrekende bij paypal hoger is dan het bedrag dat ik zou moeten betalen. contact gehad met de klantenservice, die zei dat ik simpelweg pech had. Bestelling maar geanuleerd en hopen dat ik mijn geld niet kwijt ben. Dit is gewoon kortom oplichting.

Verzending

zou dezelfde dag nog verzonden worden dat werdt niet gedaan

Klantenservice

Nadat ik gemeld had dat ik teveel betaald had, gaf de klantenservice paypal de schuld. maar weigerde het teveel betaalde bedrag terug te storten

Ik heb hier telefonisch met jou over gesproken en het verhaal uitgelegd. Vervolgens vraag je mij of deze bestelling dan nog geannuleerd kan worden. Waarbij ik aangeef dat ik dat voor jou ga proberen en anders mag je het kosteloos retourneren, waarna het bedrag gecrediteerd zal worden. Inmiddels is jouw bestelling geannuleerd en het bedrag gecrediteerd.
Wat betreft de verzending, in normale tijden verzenden wij op werkdagen voor 20.00 besteld dezelfde dag nog. Onze magazijnmedewerkers doen hun uiterste best om zoveel mogelijk bestellingen verzendklaar te maken. Helaas is dat in deze Covid-19 tijd niet altijd haalbaar.

Verzending: Score: 3

Algemeen

Simpel en helder het gaat heel vlot alleen moest ik even opletten dat ik de juiste toetsenbord versie kreeg er stonden meerdere op

Verzending

Iets te goed verpakt ik kreeg meer verpakking dan product. Dit had minder gekund naar mijn idee.

Algemeen

Makkelijk te bestellen en snel geleverd in een goed verpakte doos. Zeker aan te raden bij vervolg bestellingen.

Goed verpakt.

Algemeen

Ik had een geheugen module besteld, maar die bleek niet compatibel met mijn laptop.
Hierover gemaild, en van de klantenservice een duidelijk advies gekregen. (Top)
Daarna de juiste besteld en verkeerd bestelde module kon zonder probleem retour.
Dus binnen 2 dagen was alles geregeld en kon ik mijn laptop weer gebruiken.

Verzending

Product is in de avond besteld, en de volgende dag in de bus.

Klantenservice

Na een mail gestuurd te hebben, kreeg ik daar binnen een dag bericht op terug.
Er werd meegedacht met het oplossen van het probleem.
Dus na juist advies van de klantenservice is het juiste product besteld en geleverd.
En de verkeerd besteld kon zonder probleem of extra kosten retour gestuurd worden.

Verzending: Score: 4

Algemeen

Order is makkelijk te plaatsen, verder geen bijzonderheden. Destijds waren ze de goedkoopste leverancier voor dit product. Helaas laat de aftersales te wensen over.

Verzending

Product was in de normale tijd ter plaatse

Klantenservice

op 06-10-2017 is het product gekocht. Nu, net iets meer dan 2 jaar later is het product niet goed meer. Hun antwoord is: jammer voor je. Zo lang gaat een videokaart mee. Daarom kunnen we je ook niet compenseren. Je kan dan wel je rechtsbijstandsverzekering gaan inzetten maar dat schiet ook niet op.

Officieel heb je als consument recht op een deugdelijk product zonder dat er een termijn wordt genoemd.. Een videokaart zou langer mee moeten gaan dan 2 jaar, maar volgens Update is dat niet zo.

Algemeen

Scherpe prijs, producten waren op voorraad dus snelle levering. De bezorging ging via DPD die een duidelijke ETA van het pakketje aangeven. Alles prima geregeld.

Zeer snelle levering.
En prijzen zijn behoorlijk goedkoop.
Switch werkt perfect
Prima product
Aansluiten en werken

Verzending: Score: 4

Algemeen

Uitstekende en vlotte service. Werd vrij vlot geleverd, goed verpakt, complete bestelling. Helaas wel 1 van de 2 harde schijven defect. Na mailen meteen reactie en kon hem kosteloos retourneren. 1 dag na retournering werd de nieuwe opgestuurd. Kortom uitstekende service!

Verzending

Seagate 6TB harde schijven met 7200 RPM. Prima producten zoals altijd. Helaas wel 1 intern kapot in dit geval (tsja, kan altijd een keer gebeuren, het blijven harde schijven).

Klantenservice

Snelle reacties, goede service, geen gezeur gewoon netjes en beleefd geholpen

Algemeen

2 bestellingen gedaan. Beide levering waren goed en snel.
Beide keren keurig verpakt en duidelijke Track & Trace info.

Verzending

Netjes verpakt, duidelijke T&T.

Klantenservice

Helaas toch besloten na ontvangst van de eerste bestelling om deze te retourneren en iets anders te bestellen; verkeerde product uitgezocht. Verzending terug werd ook vergoed door de webshop, keurige service! Na enkele dagen na retourneren bevestiging van creditfactuur en dat het geld overgemaakt wordt.
Bij de 2e bestelling had ik per ongeluk ons (4-cijferige) huisnummer niet goed ingevuld, waardoor het pakket niet kon worden bezorgd. Heb hierover gemaild op vrijdagmiddag en kreeg al snel een reactie terug dat ze het goede huisnummer aan de vervoerder hadden doorgegeven, waardoor het pakket de eerstvolgende werkdag alsnog bezorgd kon worden.

Algemeen

Update.nl doet precies wat je van een webshop verwacht... ik kon letterlijk nergens wrijvingspuntjes vinden in het hele proces, maar dat komt misschien ook omdat Magento shops mij niet vreemd zijn

Verzending

4 muizen besteld, kwamen netjes in hun clamshell verpakking in een kartonnen doos gevuld met van dat shredder-karton. Kon zo direct bij 't oud papier zonder troep te moeten uitzoeken. Perfect.

Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 0

Algemeen

Een muis die nog ruim binnen de garantie viel opgestuurd, paar dagen later kreeg ik een mailtje terug dat ze geen garantie kunnen geven omdat de muis origineel niet van mij is. Dat klopt ik heb hem overgenomen van iemand op marktplaats.Het is een bekend probleem bij die muis. Wel erg raar dat ze daar dan geen garantie meer op geven. Zou ik GEEN zaken bij doen als ze zelfs al moeilijk doen met dit soort situaties...

Algemeen

Makkelijk te bestellen op een duidelijke website, geleverd met duidelijke meldingen wanneer het precies aankomt.

Verzending

Harde-schijf was erg netjes verpakt met de melding dat het breekbaar was en de chauffeur reikte het erg voorzichtig aan. Erg goed bedoeld.

Verzending: Score: 3

Algemeen

gaat allemaal prima bestellen etc laagste prijs erg fijn voor 2x een switch TP-LINK TL-SG105 en dat met verzend kosten voor 37,44 euro

Verzending

kan geen tijdstip kiezen zou daar extra voor betalen
nu ligt het bij een buur die niet thuis is :-)

Algemeen

Bestelprocedure was simpel en snel. Zo ook de levering. Keurig, snel en ook volgens afspraak.

Verzending

Aflevering volgens afspraak en zeer snelle levertijd. Kortom ik ben erg tevreden.

Algemeen

Had goede prijs voor twee semi-managed netwerk switches. De bestelling werd netjes en op tijd verzonden.

Verzending

Voor 21:00 bestellen volgende dag geleverd. Dit maakt het bedrijf echt waar. Had de bestelling om 20:58 afgerond en het werd de volgende dag bezorgt. Top dus.

Algemeen

Standaard iDeal betaling ging probleemloos, niet anders dan normaal, vlotte keuzes waarbij je ook kon kiezen zonder account aanmaken verder te gaan.

Verzending

De bezorger wist mijn woning te vinden. Dat krijgen de meeste niet voor elkaar.

Algemeen

Had klasse 4 microSD nodig voor mp3-speler. Veel winkels adverteren met klasse 4 maar leveren klasse 10 (wat in mijn speler niet goed werkt) dus even gebeld om zeker te zijn. Ze is speciaal gaan kijken met leesbrilletje want micro-bedrukking. Erg fijne service ondanks maar kleine aankoop (die dingen kosten geen drol)

Verzending

Next day dus perfect als gehoopt

Klantenservice

Geen klachten dus, helemaal tevreden; zie toelichting boven voor de reden van m'n blije beoordeling

Verzending: Score: 0

Algemeen

Duidelijke website en nog eens voordelig ook! Glashelder met alle info en de volgende dag geleverd. Ik zal zeker weer bestellen bij Update.nl

Klantenservice

Goed verpakt en prompte levering. Niks op aan te merken

Algemeen

Bestelling is goed afgeleverd. Goede communicatie over wanneer de levering zal zijn. Schappelijke prijs en goed aanbod.

1 2 3 ... 9

Scorekaart voor Update.nl

Algemeen Score: 4
Verzending Score: 4
Klantenservice Score: 3.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie