Update.nl

972 producten en 1.082 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Update.nl

Review toevoegen

Algemeen

Ik plaatste een bestelling naar aanleiding van een paar scherpe aanbiedingen die ik niet kon weerstaan. Goede prijzen dus. De verzendkosten zijn hoog met 6 euro.

Verzending

Goede verpakking en snelle verzending. De verzendkosten van 6 euro zijn helaas wel wat aan de hoge kant. Pas boven de 50 euro gratis. Liever zou ik lagere vaste verzendkosten zien voor kleinere totaal bedragen. Bijvoorbeeld altijd 4 euro via DHL dan zou ik ws vaker bestellen...

Algemeen

Via pricewatch de meest voordelige keus. Snel verzonden en bezorgd, keurig verpakt en prima communicatie.

Algemeen: Score: 2
Verzending: Score: 0
Klantenservice: Score: 1

Algemeen

In de eindafrekening worden de servicekosten van PayPal niet vermeld. Dat staat op de betaalinformatie pagina hoor je als je er achteraf een opmerking over maakt.

In plaats van de feedback aan te nemen krijg je een bijdehante afschuivende reactie. Voor mij was dit de eerste, maar ook de laatste bestelling.

Klantenservice

Er worden kosten voor PayPal in rekening gebracht maar deze worden niet getoond in je winkelwagen of in je besteloverzicht. Het lijkt er dus op dat er geen kosten zijn voor PayPal, maar die komen er plots bij als je op de betaalpagina van PayPal komt.

Nadat ik dit meld bij de klantenservice krijg ik doodleuk de reactie dat het staat vermeld op een algemene betaalinformatie pagina. Het is 2021, wees informatief en transparant.

Voorbeeld waar kosten (op een statische manier) vermeld kunnen worden:

Algemeen

Vanwege uitblijven levering bestelling bij andere webshop hier voor het eerst iets besteld. Goede prijs en supersnel geleverd.

Supersnelle levering

Algemeen

Om 1959 uur besteld en inderdaad direct verstuurd. Volgende dag in huis, accurate site Prima !

Goed verpakt, snel verstuurd

Algemeen

Goede ervaring. Simpel en vlot bestelproces. Betaling met Paypal is ok, maar zou nog beter zijn als rechtstreekse betaling met kredietkaart mogelijk was.

Verzending

Snelle levering, volledig volgens afspraak en met voldoende updates.

Algemeen

Easy and quick ordering, very informative messaging. Very fast delivery, the item price was met korting. Both mouse and WiFi access point are working very well.

Algemeen

De website geeft een duidelijk en actueel overzicht van de producten die op voorraad zijn. Gewoon met exacte aantallen. Overzichtelijke website, je vindt snel wat je nodig hebt en als je meer informatie van de spullen wilt, kun je altijd de site van de producent nazoeken.
Verschillende betaalmogelijkheden (bank, paypal, credit card etc) werkt ook goed en (volgens mij) gratis.

Verzending

Snelle levering van de spullen. Via allerlei links word je op de hoogte gehouden van de status van levering. Degelijk verpakt. Alleen de gevraagde handtekening voor ontvangst hoeft tegenwoordig blijkbaar niet meer, maar dat kan ook met corona te maken hebben.

Algemeen

Geschikte lui achter deze shop. Goede aanbiedingen met snelle verzending en goed verpakt. Zeker voor herhaling vatbaar.

Verzending

Snelle verzendingen en goed verpakt, niks op aan te merken.

Algemeen

De eerste keer dat ik hier heb besteld en dat bleek een prima ervaring. dus zal hier zeker nog eens bestellen.

Algemeen

Snelle levering. Goed op de hoogte gehouden. Scherpe prijzen. Eerste ervaring maar worden er vast meer.

Klantenservice: Score: 5

Algemeen

Ik ben zeer tevreden, goede prijs, gratis verzending vanaf een laag totaalbedrag en snel geleverd, wat meer kan je wensen.

Algemeen

Overzichtelijk, lage prijzen en snel geleverd.

Een heel kleine opmerking, Ik had 2 exact dezelfde geheugen modules besteld maar 2 verschillende (fysiek qua layout) geleverd kreeg. Dit lag niet aan update.nl maar aan de fabrikant wat beide modules hadden het zelfde SKU. Waarschijnlijk net 'pech' gehad bij het picken van de order en ook ik zag het pas nadat ik de 2e module uit de verpakking haalde. Gelukkig werkte het wel probleemloos samen.

Oftewel, @update.nl, deze 'opmerking' graag doorgeven aan de leverancier/fabrikant.

Verzending

De volgende dag binnen zoals beloofd. Uiteraard afhankelijk van PostNL voor de levering maar toch fijn dat het gelukt is.

Algemeen

Goed geprijst (2 geheugenstickjes), snel verzonden, goed verpakt, duidelijke website, en gratis verzending boven 50 euro, wat wil je nog meer.
(Dit is mijn eerste bestelling bij deze webshop)

Klantenservice: Score: 5

Algemeen

Gewoon een prima bedrijf. Scherp geprijst en ze leveren altijd op tijd.
We bestellen er al jaren, ze zijn gewoon heel betrouwbaar.

Verzending

Altijd leveren ze de volgende dag, chapeau!

Algemeen: Score: 3
Klantenservice: Score: 3

Algemeen

Retourproduct verkocht als nieuw. Ondanks prima staat, toch graag geweten. Slordigheid omtrent gevoelige gegevens (retourformulier zat nog in het doosje).

Verzending

Prima verpakt, en met milieuvriendelijker materiaal dan gewoonlijk. Volgende dag geleverd.

Klantenservice

Eerste e-mail waarschijnlijk tussen de vingers geglipt, anders kan de reactietijd beter (ookal is het "we zijn ermee bezig"). Auto-reply van systeem dat een mail succesvol ontvangen is, en in behandeling is, zou fijn zijn. M.b.t. bovengenoemde foutje, voel ik mij uit de correspondentie niet echt begrepen.

Algemeen

na 18:00uur besteld, volgende dag netjes bezorgd. goeie prijs voor de producten. Bij goeie prijs van producten wellicht dat ik volgende keer weer bestel.

Verzending

goed verpakt, zoals het hoort

Algemeen

Correcte en snelle service.
Een échte aanrader.
Bij prijsvergelijkingen kwam deze site er als goedkoopste uit!

Verzending

Super snelle verzending en veilig verpakt!!

Algemeen

Prijs was in orde, reviews waren goed en gekochte onderdelen(PC) waren direct verzonden. Website is overzichtelijk en snel door te zoeken.

Verzending

Snel verzonden, goed verpakt.

Algemeen

Fijne webshop, goede product prijs, normale verzendkosten en een snelle levering, dus ik ben heel te vreden.

Snel

1 2 3 ... 11

Scorekaart voor Update.nl

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 3

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie