Update.nl

760 producten en 856 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Update.nl

Review toevoegen

Algemeen

Prima shop. Scherpe prijzen en duidelijke website. Supersnelle verzending.
Verzonden binnen de aangegeven termijn en netjes op tijd aangekomen.

Supersnelle verzending.
Verzonden binnen de aangegeven termijn en netjes op tijd aangekomen.

Algemeen: Score: 4
Verzending: Score: 1

Algemeen

Bestellen en betalen ging prima, zoals je mag verwachten. Website was duidelijk en snel. rijs erg goed.

Verzending

De bestelling werd verzonden met DPD. Dat was een drama. Nooit aangekomen. Gebeld en gemaild met DPD. Moest van DPD Update benaderen om de boel vlot te trekken. Geen resultaat met DPD.

Klantenservice

Kwam razendsnel in contact met Sybrand die DPD heeft benaderd. Dat leverde niks op. Update heeft een nieuwe geheugenkaart gestuurd. Goede service van Update. DPD geen beste beurt.

Algemeen

Via de Tweakers Pricewatch gezocht en update.nl had de laagste prijs voor deze switch en een goede winkelbeoordeling.

Verzending

Zeer goed ingepakt en de volgende dag geleverd.

Algemeen

Plezierig dat er zonder extra kosten ‘s avonds bezorgd kon worden. De bezorging was geheel volgens afspraak.

Algemeen

Snel geleverd en in vergelijking met andere sites goedkoper. Netjes verpakt. Kom hier zeker weer.

Snel geleverd. Goed verpakt

Algemeen

Overzicht, bestelproces, en betaling allemaal prima.

Verder heb ik niks te melden maar ik moet meer woorden gebruiken

Verzending

Goede communicatie over verzending, en volgende dag geleverd zoals aangegeven.

Algemeen

Via de tweakers pricewatch terecht gekomen bij de Update.nl winkel. Duidelijke site en bestelling was snel en makkelijk geplaatst.

Verzending

Het pakket is via DPD geleverd, netjes binnen het aangegeven tijdsvenster van 1 uur.
Product was heel goed en degelijk ingepakt, ondanks dat het eigenlijk ook met een brievenbus pakketje had gekund.

Beste Rob,

Dank je voor je feedback. Zou je ons een mailtje kunnen sturen met je ordernummer en vermelding van je Tweakers gebruikersnaam, dan ga ik kijken welk product dit was en of wij ons qua verzending hier in kunnen verbeteren.

Met vriendelijk groet,
Update.nl
info@update.nl

Algemeen

Ik wilde een harde schijf vervangen in een NAS waar dat in principe niet mogelijk was. Na dit bij de klantenservice te hebben voorgelegd, kreeg ik een persoonlijk antwoord, waarin ze aangeven dat ze niet met zekerheid kunnen zeggen dat deze schijf gaat werken. In geval van problemen kon de schijf zonder problemen teruggestuurd worden. Top!

De schijf werkte trouwens prima

Verzending

Prima en snelle levering via DPD

Algemeen

Het product dat ik wilde hebben was hier op het moment het goedkoopst. De bestelling, betaling en verzending gingen allemaal zoals het hoort.

Verzending

Met Redje pakketje zelfs een mail met een bezorg tijdvak van een half uur begin van de avond. Helemaal goed!

Algemeen

Duidelijke website met goede voorraadindicatie.

Verzending

Levering was op tijd, prettige bezorgservice via redmijnpakketje (half uur tijdsindicatie en op tijd)

Algemeen: Score: 3
Verzending: Score: 4

Algemeen

Het product wordt keurig geleverd. Echter niet op basis van de de voorgestelde informatie die wordt verstrekt. "Voor 23:59 besteld is de volgende dag in huis." Dit staat zowel op Tweakers als bij het product bij Update. Maar alleen als je een hogere bezorgkosten selecteert. De prijs die getoond wordt op Tweakers houdt hier geen rekening mee. Ik heb dit te laat gezien en moest dus een dag extra wachten. Niet overkomelijk maar wel vervelend in mijn geval.

Verzending

Product is netjes verpakt en product heeft geen kans om beschadigd te raken in het transport.

Algemeen

Ze waren het goedkoopst (Logitech G603) en ik had nog nooit eerder van ze gehoord, maar de ervaring was prima. Grootste verrassing was dat avondbezorging dezelfde dag mogelijk was zonder extra kosten.

Verzending

Zoals eerder aangegeven werd het dezelfde dag al 's avonds bezorgd (via Red Je Pakketje), met een goede indicatie van wanneer de bezorger zou aankomen (venster van ca. half uur en ruim nadat ik terug van m'n werk was, dus goed in te plannen).

Algemeen

De website werkt goed, ik kon het product dat ik zocht makkelijk vinden. Ik plaatste de bestelling op zaterdag en kon er voor kiezen om het maandagavond te laten bezorgen. Dit vond ik erg fijn aangezien ik overdag niet altijd thuis ben. Dit kostte verder niets extra!

Verzending

Het product was goed verpakt en de levering is verzorgd zoals afgesproken.

Algemeen

Duidelijke site met eerlijke (naar consument toe) voorwaarden. Het is "modern" om voorwaarden eerlijk op te stellen en duidelijk te communiceren maar veel hardware webwinkels laten hier een steek vallen. Update.nl doet dit [ruim bovengemiddeld] goed.

Verzending

(Gratis) verzending met bezorging op de dag zelf. Live status updates over leveringstijdvak!

Algemeen

Zoals verwacht is een en ander netjes de volgende dag op het afgesrpoken adres geleverd. Geen verrassingen

Algemeen

Mikrotik router hier besteld omdat ze volgens de pricewatch de goedkoopste waren en de shopreviews waren ook prima. Enige probleempje is dat alle email van Update.nl in de (google) spam mailbox terecht komt.

Verzending

Volgens afspraak 's avonds geleverd.

Algemeen: Score: 3
Verzending: Score: 2
Klantenservice: Score: 3

Algemeen

Eerste bestelling bij hen vanwege goedkoopste leverancier voor totale bestelling en goede reviews van andere Tweakers.

Overzichtelijke site, prijzen marktconform. Afhandeling van wat issues correct en zonder poespas verlopen.

Gekozen voor levering volgende dag in de avond en ¤ 2,50 extra betaald. Goederen zijn echter pas na weekend aangekomen.

Die optie voor snelle levering blijkt achteraf alleen geldig te zijn voor levering binnen Nederland. Geprobeerd direct te reageren toen vrijdagavond geen levering kwam maar vanaf weekend niet bereikbaar. Diverse specifieke mailadressen (bv klacht, verkoop, etc) geven ontvangstfout en berichten komen niet aan. Het info adres werkt wel.

Update.nl heeft inmiddels gereageerd en zal te veel betaalde terugstorten. Bovendien zullen ze de optie voor snelle next-day bestellingen buiten Nederland afzetten.

Artikelen kwamen verpakt in kartonnen omdoos propvol vullingsmateriaal. Doos enigszins bol en gedeukt. Van één artikel in de doos was de retailverpakking eveneens wat ingedeukt. Artikel zefl lijkt onbeschadigd.

Opbouw beoordeling:
Prijzen, overzichtelijkheid site, assortiment (voor mijn doelen): goed
Reactie klantenservice: goed
Lveringsproces buitenland in verhouding tot verwachting: onvoldoende
Verzendverpakking: onvoldoende
Bereikbaarheid klantenservice: voldoende

Normaal geef ik algemene beoordelingen obv laagste score. In geval van Update.nl door snelle reactie en meteen opnemen van hun verantwoordelijkheid zonder excuses te zoeken voordeel van de twijfel gegeven en een voldoende beoordeling toegekend.

Verzending

Verwachting bij bestellen vanuit het buitenland kan niet waargemaakt worden en blijkt op fout te berusten. Extra kosten worden wel vergoed en fout op site zal worden hersteld

Verzendverpakking kan beter: minder volproppen met vulmateriaal, minder druk op inhoud doos en daarom minder kans op beschadiging inhoud.

Klantenservice

Niet bereikbaar buiten kantooruren,mailadressen verkoop@, klacht@ bouncen. Raactie op werkdag zelf was snel, correct en zonder uitvluchten. Te veel betaalde leveringskosten worden terug betaald.

Beste Hamiko,

Dank u voor uw feedback. Wij gaan de verzendopties en het bouncen deze week oplossen. Wij hopen dat wij u terug zien en zijn benieuwd naar de volgende review.

Vervolg, 12-07
Wij hebben de verzendoptie's voor België en het bouncen opgelost.

Met vriendelijk groet,
Update.nl Klantenservice

Algemeen

Goed assprtiment. Snelle levering. Je wordt op de hoogte gehouden van de levering.
Ook snelle respos op vragen.

Goed beschermd verpakt.

Klantenservice

Je wordt op de hoogte gehouden van de levering.
Ook snelle respos op vragen.

Algemeen

Prima levering en goede prijs, ook duidelijk op de website aangegeven dat het om de V3 gaat van de TP Link EAP225 ipc de (verouderde) V2
's Middags besteld, zelfde dag om 20:00 al geleverd!

Verzending

's Middags besteld, zelfde dag om 20:00 al geleverd!

MrKoen Karma 8,76K

Algemeen

Tegen mooie prijs een Ubiquiti netwerk switch besteld hier. Zondagavond besteld, maandagavond gratis thuisbezorgd. Geen kosten voor avond bezorging en geen kosten voor betalen middels PayPal. Top!

Verzending

Netjes verpakt in stevige doos met opvulkarton. Volgens afspraak netjes in de avond bezorgd. Keurig op de hoogte gehouden van de aflevertijd en de voortgang.

1 2 3 ... 6

Scorekaart voor Update.nl

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie