Update.nl

310 producten en 341 uitvoeringen

Over Update.nl

Internetshops vind je overal op het internet. Maar kopen op het internet geeft bij veel mensen nog een onzeker gevoel. Daarom heeft Update.nl een combinatie gemaakt van 2 sterke punten: Je koopt bij Update.nl rechtstreeks uit eigen voorraad en kan telefonisch advies krijgen van een van onze gespecialiseerde medewerkers. Geen keuzemenu, gewoon direct een medewerker aan de telefoon. En natuurlijk bij ons: Op een werkdag besteld is morgen in huis. Zelfs op zaterdag!

Onze voordelen

Milieu bewust

vinkje Groen gehost
vinkje Milieu vriendelijk verpakt

Service

vinkje Snel contact, telefonisch en email
vinkje Gratis retourneren

Scorekaart voor Update.nl

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Pricewatch statistieken

Prijsvermeldingen 341 producten, 114 unsorted producten
Prijsindex Nederland 93,6 (6,4% onder gemiddeld)
Prijsindex België 94,3 (5,7% onder gemiddeld)