Alternate.nl

11.362 producten en 13.518 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Alternate.nl

Review toevoegen

257719289 /26.09.2022 Osprey talon 6
Niet verwacht dat men bij Alternate ook andere zaken verkoopt dan IT gerichte producten. Heuptas besteld die elders duurder was. Binnen een dag was de pracht tas geleverd. Draagt erg fijn.

Verzending

Snel geleverd en goed verpakt.

Klantenservice

Klantenservice heeft uitstekend gewerkt. Bestelling snel verwerkt.

Algemeen

Top website om eenvoudig je game-pc in elkaar te zetten. Met de pc builder tool heb je ook een mooi overzicht met welke componenten je te werk gaat!

Zeker een pluspunt, de verzending kwam binnen 24 uur aan. (Doordeweeks)

Aanrader.

Verzending

Verzending ging vlot. Werd via DHL geleverd. Voor 10 uur besteld was 3 uur in de middag al binnen!

Klantenservice

Ik heb tot nu toe nog geen klantenservice hoeven te benaderen.

Algemeen

Het vinden en plaatsen van de bestelling en betaling verliep goed. Productomschrijving was volledig en duidelijk

Snel en netjes geleverd

Algemeen

Zocht een videokaart. Rtx 3080 ti in voorraad en de beste prijs bij Alternate. Helaas kwam er op een order van 1100 euro nog 4,95 verzendkosten en 15 euro voor het gebruik van Afterpay (eerst binnen, dan geloven). Al met al goede ervaring. De volgende dag geleverd.

Verzending

Ik kreeg pas heel laat een T&T. Daarvoor was het product van de site verdwenen (waarschijnlijk laatste in voorraad). Toen begon ik toch even te twijfelen. Na het omtvangen van de T&T was alles goed. Volgende dag netjes geleverd en goed verpakt. Het leek wel alsof de doos al eens open was geweest (van het product). De bestelpagina was lastig. Had al jaren blijkbaar niet meer besteld en moest mijn postadres aanpassen. Dat was best nog wel lastig.

Algemeen

alternate is een zeer goede webshop, altijd goede prijzen en een groot aanbod. En altijd een goede verzending.

Verzending

Ik bestel atijd met trunckers, nooit problemen mee gehad altijd optijd.

Algemeen

Het bestelproces was simpel, afrekenen ook en de documentatie die ik heb gekregen volledig en op orde.

Verzending

Het pakket was de volgende dag al afgeleverd op een afhaalpunt bij mij in de buurt.

Algemeen

Makkelijk te bestellen daar, in mijn geval ochtends een nieuwe HDD besteld en savonds had ik m alweer binnen, en niet extra voor betaald.

Verzending

Deze bestelling werd bezorgd door Trunkrs, een nieuwe want had nog nooit van ze gehoord.
Wel dus dezelfde dag nog bezorgd, klasse..

Algemeen

Harde schijf gekocht. Gevonden via de pricewatch en bestellen ging soepel. Voorzien van tracking link en volgende dag in huis. Netjes verpakt.

Algemeen: Score: 4
Verzending: Score: 1

Algemeen

Aankoop ging prima, het product is uiteindelijk aangekomen. Zie kopje 'verzending', want daar schortte het nogal aan.

Verzending

DHL geeft aan dat het pakket bezorgd is. "Het paste door de brievenbus". Mooi niet afgeleverd. Bij de buren nagevraagd, bij de buren een straat verder met hetzelfde huisnummer (Dat gaat op één of andere manier nog wel eens fout) ook niet... Uiteindelijk komt een buurvrouw van een paar huizen verderop: "Dit lag bij mij in de brievenbus, maar dat is van jou!" Een compleet verfrommelde envelope met een beschadigde productverpakking er in.

Goed gedaan DHL!

Algemeen

Het was erg gemakkelijk om het product te vinden waar ik naar op zoek was en de aankoopproces was erg soepel. Er was niks om over te zeuren.

Verzending

Ik bestelde het product om 22.00 en ik kreeg het de volgende dag binnen (op een zaterdag).

Algemeen

Overzichtelijke website met leuke en scherp geprijsde aanbiedingen. Ik was al langer op zoek naar een nieuwe smartwatch, had me daar op verschillende manieren over georiënteerd en, toeval of niet, kwam Alternate met een scherpe aanbieding. Bestellen ging vlot en moeiteloos met de juiste informatie en zonder overbodige poespas.

Verzending

Netjes verpakt en zeer vlot, de volgende dag al, keurig op tijd afgeleverd.

Klantenservice

Meer dan duidelijk en to the point. Geen valse beloftes, maar precies wat het om gaat in duidelijk taal.

Algemeen

Makkelijk te bestellen, kwam snel aan, voordelig, en werkt heel erg goed, in het algemeen gewoon heel erg goed en simpel.

Verzending

Het was voorzichtig verpakt, kwam heel aan en was er al na een dag.

Algemeen

Mooie laptop gekocht, zelfde dag verzonden.
Dat voor een hel mooie prijs inclusief game force kaarten!

Verzending

Zelfde dag verzonden, volgende dag (zaterdag) bezorgt
Verzonden via DHL, werd netjes op de hoogte gehouden en goed afgeleverd

Algemeen

De artikelen waren makkelijk te bestellen, de prijs was ook lager dan bij anderen. Werden netjes verpakt en snel bezorgd.

Verzending

Verzending was netjes op tijd, volgens de aangegeven tijd. De artikelen waren prima ingepakt en kwamen puntjegaaf binnen. Dus helemaal niks mis mee. Tja, dan krijg je maximaal aantal sterren bij mij.

Algemeen

Website om mijn bestelling te plaatsen is prima toegankelijk en de benodigde info omtrent mijn gewenste artikel is overzichtelijk.

Verzending

Artikel is goed verpakt en zoals vermeld is de levering volgens leveringstijden korrelt.

Algemeen

De pagina's van het bestelproces kunnen een facelift gebruiken, maar het werkt en deze zijn goed te navigeren. Ook is het prettig dat Alternate de niche producenten verkoopt en snel en op tijd kan leveren.

Verzending

De bestelling was beter verpakt dan noodzakelijk was.
Ik kreeg een hele doos met luchtkussens voor slechts één niche PCI-Express insteekkaart. Dat was een beetje overkill, maar het was wel goed verpakt.

Algemeen

Bestellen is erg makkelijk en overzichtelijk. Verzending super snel en was de volgende dag al binnen. Al met al een super webshop.

Verzending

Goed verpakt, de doos was een beetje overdreven groot maar verder top. snelle verzending en al volgende dag in huis

Klantenservice

Snelle reactie, goede hulp, fijne klantenservice. Garantie is ook erg fijn

Algemeen

Alleen maar goede ervaringen, ik koop er al jaren producten bij Alternate. Communicatie is snel en gemakkelijk.

Verzending

Altijd snelle verzending. Ik heb nog nooit lang moeten wachten op een bestelling.

Klantenservice

Een websop kan je pas echt goed beoordelen als je een probleem hebt met bijv een product. Alternate ging hier uitermate goed mee om tot het probleem perfect opgelost was.

Algemeen: Score: 4
Klantenservice: Score: 4

Algemeen

Alternate is altijd de go to voor mij als het op pc accessoires. Meestal een van de of de goedkoopste op de markt. Top!

Verzending

Het is er altijd de dag na bestellen. Nog nooit gehad dat er vertraging etc is.

Klantenservice

Ik had 1x een probleem en de klantenservice hielp me meteen er mee. Ze doen nooit moeilijk en lossen het snel op.

Algemeen: Score: 3
Verzending: Score: 1
Klantenservice: Score: 1

Algemeen

Vinden van de juiste spullen ging prima. Bestellen en betalen ook zonder problemen.Verder niet uitzonderlijk t.o.v. andere bedrijven, dus gewoon voldoende

Verzending

Door Alternate gekozen vervoerder maakt er een zootje van. Pakket werd elke ochtend ingepland en was een uur later plotseling een paar dagen vertraagd. Na een aantal dagen stond de vervoerder dan aan de deur met een zwaar beschadigd pakket. Kan gebeuren, maar wel geweigerd aan de deur.

Klantenservice

Alternate wil pas actie ondernemen (opnieuw verzenden dan wel geld terug storten) als het pakket terug ontvangen is. De vervoerder geeft blijkbaar nu aan 'foutieve scans' te ontvangen op het pakket. Geen idee wat dit betekent of waarom het mij zou moeten interesseren. Ik ga er maar al van uit dat het geld weg is.

1 2 3 ... 140

Scorekaart voor Alternate.nl

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg