Alternate.nl

13.408 producten en 15.447 uitvoeringen
263140.jpg
Algemeen
Alternate is van oudsher één van de grotere online leveranciers van computers, computercomponenten en multimediaproducten in Europa. In de loop van de jaren is het assortiment steeds verder uitgebreid met aanverwante producten als huishoudelektronica en gereedschappen. Tegenwoordig worden vanuit logistieke centra in Duitsland, Nederland en België alle landen in Europa beleverd, zowel rechtstreeks naar de eindgebruiker of als fulfilmentpartner voor andere verkopers. Alternate is daarmee één van de meest succesvolle e-commerce ondernemingen in haar branche.

Sinds 1998 is Alternate ook gevestigd in Ridderkerk, als zelfstandige aftakking van de Duitse moederorganisatie. Met 190 medewerkers en inmiddels meer dan 20 jaar ervaring is Alternate Nederland een vaste waarde in de online markt en nog steeds marktleider op het gebied van computer gerelateerde producten. Vanuit Nederland is in 2007 ook in België (Aartselaar) een vestiging gestart, met vergelijkbaar succes.

Feiten over Alternate
Opgericht in 1992 in Duitsland
Ruim 1.200 medewerkers
Vestigingen in Duitsland, Nederland en België
Webshops voor Duitsland, Nederland, België, Oostenrijk, Spanje, Polen, Frankrijk, Denemarken, Italië, Zwitserland en Groot-Brittannië
Verzending van circa 10.000 pakketten per dag
Online bestellen
Op onze website www.alternate.nl kunt u terecht voor al uw online bestellingen.
Direct na acceptatie van de betaling wordt de order verwerkt en zo snel mogelijk uitgeleverd. Wilt u op de hoogte blijven van onze scherpste aanbiedingen en acties? Meldt u dan nu aan voor onze wekelijkse nieuwsbrief.
Openingstijden afhaalbalie:
Openingstijden afhaalbalie Ridderkerk:

Ma t/m vr:
16.00 - 19.00 uur
Zaterdag:
13.00 - 17.00 uur
290136.jpg
Alternate Zakelijk
Bedrijven en instellingen kopen voordelig via Alternate Zakelijk.
Kijk voor meer informatie op www.alternate.nl/zakelijk of neem contact op via
0180 - 44 08 80 / zakelijk@alternate.nl.
Blijf geïnformeerd
Blijf doorlopend op de hoogte van onze nieuwe producten en aanbiedingen. Volg ons op Twitter en Facebook.

263141.jpg
263142.jpg
263143.jpg
263144.jpg

Scorekaart voor Alternate.nl

Algemeen Score: 4
Verzending Score: 4
Klantenservice Score: 3.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg
Thuiswinkel Zakelijk

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Pricewatch statistieken

Prijsvermeldingen 15447 producten, 25523 unsorted producten
Prijsindex Nederland 94,0 (6,0% onder gemiddeld)

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Smartphones