Alternate.nl

8.626 producten en 10.382 uitvoeringen
263140.jpg
Algemeen
ALTERNATE, dť online computer- en elektronica specialist! Sinds 1998 biedt ALTERNATE een breed en diep assortiment computers, componenten, randapparatuur, software, multimedia en elektronische huishoudproducten. Door traditionele verkoopmethoden te combineren met nieuwe technologieŽn opereert ALTERNATE als e-logistics leverancier al meer dan 15 jaar succesvol met een totaalpakket voor zowel particulieren als bedrijven. ALTERNATE is de afgelopen jaren meerdere keren onderscheiden door brancheorganisaties. Ruim 200 medewerkers werken dagelijks hard om alle klanten het gemak en plezier van online shoppen bij ALTERNATE te laten ervaren.
Online bestellen
Op onze website www.alternate.nl kunt u terecht voor al uw online bestellingen.
Direct na acceptatie van de betaling wordt de order verwerkt en zo snel mogelijk uitgeleverd. Wilt u op de hoogte blijven van onze scherpste aanbiedingen en acties? Meldt u dan nu aan voor onze wekelijkse nieuwsbrief.
Openingstijden showroom en afhaalbalie:

Zaterdag:
10.00 - 17.00 uur
290136.jpg
Business Service
Bedrijven en instellingen kopen voordelig via de ALTERNATE Business Service.
Kijk voor meer informatie op www.alternate.nl/zakelijk of neem contact op via
0180 - 44 08 80 / zakelijk@alternate.nl.
Blijf geÔnformeerd
Blijf doorlopend op de hoogte van onze nieuwe producten en aanbiedingen. Volg ons op Twitter en Facebook.

263141.jpg
263142.jpg
263143.jpg
263144.jpg

Scorekaart voor Alternate.nl

Algemeen Score: 3.5
Verzending Score: 4
Klantenservice Score: 3

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

ICTWaarborg
Qshops

Preferred supplier voor

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Pricewatch statistieken

Prijsvermeldingen 10382 producten, 28714 unsorted producten
Prijsindex Nederland 95,8 (4,2% onder gemiddeld)

Apple iOS 10 Microsoft Xbox One S FIFA 17 Sony PlayStation VR AMD Radeon RX 480 4GB Battlefield 1 Google Android Nougat Watch Dogs 2

© 1998 - 2016 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Carsom.nl de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True