Paradigit

Review toevoegen
Algemeen: Score: 1
Klantenservice: Score: 2

Algemeen

Onbetrouwbaar, traag en slechte service.
Na de laatste ervaring wordt voor mij nooit meer bestellen bij paradigit.

Verzending

Onbetrouwbaar, traag en slechte service.
Ik had voor Black Friday een monitor in aanbieding gereserveerd. Bevestiging gekregen. Op dinsdag zou ik het kunnen ophalen. Ik moest wachten totdat het product in het magazijn kwam. Op dinsdag had ik geen reactie gekregen dus ik stuurde een email naar de klantenservice. Geen antwoord. Op de volgende week ik stuur weer een bericht. Pas na 4 dagen krijg ik een bericht die zegt; sorry, het product is uitverkocht en we kunnen geen nieuwe bestellen want ze worden niet meer bij de fabrikant gemaakt. Ik heb geen alternatief gekregen, niks. Bovendien hebben ze mij ordernummer inmiddels gewist. Dus, geen monitor, zelfs met een bevestigde reservering. Zo onbetrouwbaar zijn ze.
Grappig is, na een week zie ik dat ze wel het product beschikbaar hebben bij de outlet, terwijl ze hadden mij verteld dat dit een aflopende product was die niet meer gefabriceerd wordt.
Voor mij wordt dit nooit meer bestellen bij paradigit!

Klantenservice

Ze reageren laat en bieden geen alternativen als het fout gaat. Op die site staat dat je een reactie krijgt binnen 2 dagen. Voor mij werd dat 10 dagen na 2 berichten. Ook heb ik foute informatie gekregen dat het product niet meer beschibaar was maar dat bleek het geval niet te zijn.

Algemeen: Score: 3
Verzending: Score: 0

Algemeen

Het is een goede winkel waar ik mijn eerste laptop gekocht had. Zelf heb ik een goede ervaring gekregen van deze aankoop en de hulp die ik hierbij kreeg. Ik ken een oud-medewerker van paradigit die echter ontslagen was doordat hij een een ouder koppel tegenhield om een gaminglaptop te kopen. Deze medewerker heeft dit koppel geholpen en ze een betere laptop aangeboden die beter pasten bij de wensen van dit koppel.

Door mijn eigen ervaring en dit verhaal geef ik paradigit drie sterren. Ik ben echter niet in aanraking gekomen met de verzending van paradigit, dus ik kan daar geen oordeel over geven.

Klantenservice

Ik ben erg geholpen door de medewerkers van paradigit bij de aankoop van miijn vorige laptop. Ik kan echter wel begrijpen waarom het bedrijf failliet is gegaan als ik de verhalen van vrienden en dergelijke hoor.

Algemeen

Paradigit heeft een prettige site, met scherpe prijzen en een mooi aanbod, jammer dat de levering wat minder soepel verloopt....

Verzending

Ik wacht nu al bijna 2 weken op levering van iets dat ik nodig heb voor mijn werk (aanschafwaarde 799), na een paar loze beloften van webcare medewerkers, niets meer gehoord. Ondertussen staat er nog steeds "voor 23.30 besteld, morgen in huis" op de site. Nou nee dus. Jammer deze negatieve ervaring, vroeger juist hele goede gehad. Ik denk dat ze hun eigen groei niet kunnen bijhouden. Als je iets echt snel nodig hebt zou ik het elders bestellen

Bedankt voor uw feedback.

Wij betreuren het uiteraard dat de leverdatum is uitgesteld, helaas zijn wij hierin echt afhankelijk van onze leverancier. Bij iedere product wordt er op onze website weer gegeven dat het product wel of niet op voorraad is. Zodra de voorraad binnen is, gaan wij de leveringen zo snel mogelijk versturen.

Onze excuses voor het ongemak.

Verzending: Score: 2

Algemeen

De website misleid klanten met een (veel) te optimistische levertijd. Klantenservice neemt geen verantwoordelijkheid hiervoor.

Verzending

Ik had snel bepaald RAM nodig en Paradigit was de enige die dat product volgende dag kon leveren. Betekende wel dat het product 28 euro (10%) duurder zou worden. Helaas kwam het product toch pas een paar dagen later.

Klantenservice

Ik heb aangegeven dat ik me misleid voel door de informatie. Immers: als Paradigit netjes had aangegeven dat het product pas een paar dagen later bezorgd zou worden, had ik niet besteld bij hun. Ik had echter ook geen mogelijkheid om alsnog bij een ander te bestellen. Klantenservice verschuilt zich achter PostNL en komt na 3 mails met een 'tegemoetkoming' van 5 euro korting bij de volgende bestelling.

Algemeen

ik heb al een aantal keer besteld bij paradigit en dacht tijd dat ik een review voor ze toevoeg. Altijd bestellen en de volgende dag in huis en goeie communicatie.

Verzending

Bestellingen zijn altijd op tijd niks op aan te merken

Algemeen

zie klantenservice, zie klantenservice, zie klantenservice, zie klantenservice, zie klantenservice, zie klantenservice, zie klantenservice, zie klantenservice, zie klantenservice, zie klantenservice

Klantenservice

Desktop en monitor a 950 besteld. Monitor met schade ontvangen. Meteen gemeld inclusief foto's.. Men wil hem terug gestuurd krijgen, beoordelen en daarna eventueel een nieuwe bestellen en opsturen. Hierdoor zou ik 1 week zonder monitor zitten. Vind dat geen klantvriendelijke oplossing voor een probleem dat de leverancier heeft veroorzaakt. Heb voorgesteld om de monitor zelf naar Paradigit te brengen en te laten beoordelen en meteen om te ruilen. Daar wenst men niet in mee te gaan. Deze club heeft nog heel wat te leren mbt service. Laatste keer dat ik hier iets gekocht heb.

Beste Bas van Rooij,

Allereerst onze excuses voor het ongemak.Wij dienen het product te beoordelen alvorens wij een nieuwe monitor versturen. De winkel kan een online aankoop met schade niet retour nemen, dit dient via het hoofdkantoor te gaan. Wij proberen uw aanvraag zo snel mogelijk af te ronden.

Klantenservice: Score: 4

Winactie

Algemeen

Omdat ze voor het product dat ik zocht de beste prijs hadden voor hen gekozen. Ondanks dat het tijdens het bestellen zogezegd op voorraad was heeft de levering wel een week langer geduurd dan bij de bestelling was gezegd. Klantendienst was vriendelijk maar kon toch wat betere informatie geven over het moment van verzenden.

Verzending

PostNL leverde op zaterdag rond 9u30 alles in een grote doos waarin de onderdelen goed verpakt waren met papier. Dus geen nutteloze plastiek zakjes.

Verzending: Score: 2

Algemeen

snelle studenten service (Campusshop) is onzin. bedrijf doet er nu al een week over om defecte laptop bij reparateur te krijgen. Dan pas gaat service in dat je bij een reparatie >5 dgn een vervangende laptop krijgt.dat staat niet bij de 'snelle' studentenservice.

Verzending

Product zou opgehaald worden na aanmelding reparatie. na 2x bellen krijg je na 2 dgn een antwoordnummer om product zelf af te leveren bij post.nl.

Klantenservice

telefoon wordt redelijk snel opgenomen (2-3 min wachten)

Algemeen

Bestellen ging snel en goed. Prijzen marktconform. Gratis verzending vanaf 20 euro.Na betaling direct een bevestigingsmail.

Verzending

Bestelling geplaatst 18.29. Voor 23:30 besteld, morgen in huis. Niet dus! Post NL gebeld. Zending was dezelfde avond aangekondigd maar was te laat aangeboden.

Klantenservice

30 minuten in de wacht gestaan! Niemand aan de lijn gekregen. Duurt veel te lang!

Bedankt voor uw feedback.

Door Black Friday en Cyber Monday zijn er ontzettend veel bestellingen verstuurd, waarbij helaas enkele orders niet direct de deur uit zijn gegaan. Onze excuses voor het ongemak. Ik hoop dat uw order alsnog in goede orde is ontvangen en hopen u de volgende keer beter van dienst te kunnen zijn.

Verzending: Score: 0

Algemeen

Het traject van inname, reparatie en de te verwachten onkosten zijn helder en de begeleiding van de servicedesk was prima.

Algemeen

Website oogt prima, maar de service als er iets fout gaat is ronduit slecht, zeer jammer.

Verzending

Monitor besteld, werd verstuurd, echter raakt bij PostNL kwijt... Erg vervelend, want als consument kun je niets. PostNL stuurt je naar de afzender en die doet in dit geval niets meer dan een verzoek indienen om het verloren pakket terug te vinden. Na herhaaldelijk contact zonder enige opheldering of statusupdates heb ik de order geannuleerd. Ik had verwacht dat men op z'n minst zou aanbieden de monitor nogmaals te versturen, of het geld terug te storten, maar nee... Zelfs na het annuleren heb ik een week later nog altijd geen retour gezien.

Klantenservice

Gezien het feit dat de verzending fout ging zou je verwachten dat er iemand klaar staat om je probleem op te lossen. Het ging niet over een product van een tientje, dus verwacht je extra inzet, maar niets... Ik bestel hier nooit meer iets.

Zie de reactie hieronder van Paradigit. Wederom wordt hier geen oplossing gezocht, ik moet nog altijd het geld retour krijgen... Ik wacht maar weer af...

Bedankt voor uw feedback.

Vervelend om te vernemen dat uw pakket zoek is geraakt. Bij een vermissing dienen wij een onderzoek te starten. Wanneer er duidelijkheid is bieden wij normaal gesproken aan om uw pakket opnieuw te versturen. Jammer dat het in uw geval niet gebeurd is.

Onze excuses voor het ongemak.

Algemeen

Op basis van relevante aankoopinformatie konden wij een snelle en ook goedkope versie kiezen en bestellen. De ervaringen met de beschermhoes zijn prima

Verzending

Werd zelfs eerder geleverd dan dat we in eerste instantie aangegeven kregen

Verzending: Score: 4

Algemeen

Ik ben goed en heel vriendelijk geholpen in de winkel te Eindhoven.
Het benodigde artikel was niet voorradig, maar men bood aan het voor mij te bestellen en thuis af te leveren

Binnen de gestelde termijn van twee dagen ontvangen

Verzending: Score: 4

Algemeen

Ik ben goed en heel vriendelijk geholpen in de winkel te Eindhoven.

Binnen de gestelde termijn van twee dagen ontvangen

Klantenservice: Score: 5

Algemeen

Poosje niets meer betseld, maar was nu weer wat nodig. En het ging weer als vanouds. Snel en prima verzorgd. Altijd vetrouwd om weer naar terug te gaan.

Verzending

Op tijd en keurig verpakt

Klantenservice

Niet nodig gehad omdat alles goed is geregeld, maar in het verleden ook goede ervaring mee. Met Frank van Wijngaarden.

Algemeen

Prima service. We hebben 's avonds laat besteld en de volgende dag was het pakket gelijk keurig bezorgd.

Verzending: Score: 3

Algemeen

Een eenvoudige webshop met een heldere interface, alleen was mijn product niet van de juiste omschrijving voorzien.

Verzending

Ik had een witte corsair 280x m-atx behuizing besteld, en ik dacht in eerste instantie dat het om de RGB variant met verlichte fans ging, dat bleek bij levering alleen niet het geval. Het bleek een fout in de omschrijving te zijn, dus dat was balen.

Klantenservice

Ik ben vriendelijk te woord gestaan, alleen kon Paradigit niet meer voor me betekenen dan dat ik het product kin retourneren. Ik had eigenlijk op zn minst een kleine tegemoetkoming verwacht gezien de foutieve omschrijving van het product.

Algemeen

Naast het prijsvoordeel was er ook nog de enorm snelle levering alsmede een gering grote verpakking

Dag 1 besteld, dag 2 in huis

Algemeen

De keus was gemakkelijk gemaakt, en de bestelling snel geleverd.
Shop al jaren bij Paradigit, en word nooit teleurgesteld.

Algemeen

Prijs voor Ubiquiti producten zijn wat aan de hoge kant, maar zoals altijd wordt het snel geleverd

Verzending

Verzending is zoals altijd zeer goed.

1 2 3 ... 65

Scorekaart voor Paradigit

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 3.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg