Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Paradigit

2.882 producten en 3.238 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Paradigit

Review toevoegen
Algemeen: Score: 4
Verzending: Score: 1
Klantenservice: Score: 1
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

website en bestellen gaat prima. prijzen zijn laag. had hier een acer predator scherm besteld. levering was snel. MAAR, zodra je naderhand een defect hebt, gaat het mis. voor service moet je hier niet zijn.

Verzending

scherm ging snel defect. het vertoonde vreemde strepen onderin. garantie geclaimed. zonder berichtgeving van paradigit, een verzend melding gekregen van dhl. in de verzendmelding staat een verkeerd adres..aldus krijg ik mijn reperareerd scherm niet terug. zeer slordig. ik bestel hier nooit meer iets. ik betaal de volgende keer wel iets meer!

Klantenservice

ze houden je niet op de hoogte als het om garantie claimen gaat. je moet er zelf achter zien te komen, wat de status is van je garantie claim.

Beste Peter,
Wij hebben uw reparatiedossier bekeken.
Hierin zien wij dat de postcode onjuist is waardoor het pakket naar het verkeerde adres is gestuurd. Wij zullen contact opnemen met DHL en u via uw mail van vandaag op de hoogte houden.

Vriendelijke groet,
Daniel van Paradigit

Algemeen: Score: 5
Verzending: Score: 5
Klantenservice: Score: 0
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Zondagavond rond 20:00 uur een Noctua NF-F12 besteld. Alle indicaties gaven aan dat ik het dinsdag bezorgd zou krijgen. Binnen een paar uur kreeg ik een verzendbevestiging en ja hoor, ik kreeg het maandagmiddag binnen! De casefan is goed ingepakt en werkt naar behoren.

Algemeen: Score: 2
Verzending: Score: 4
Klantenservice: Score: 4
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Voor Paradigit gekozen (nieuwe leverancier voor mij) vanwege verwachte snelle levertijd van de 2 gewenste monitoren, dan maar iets duurder. Belofte: donderdagavond laat besteld, zaterdag in huis. Mooi. Helaas bij verzendbevestiging pas bericht dat er maar 1 van de 2 monitoren verstuurd werd. Naderhand bleek ook nog dat DPD helemaal niet op zaterdag afleverde ,en bij navraag naar de backorder bleek dat ik nog 1,5 week moest wachten op de 2e monitor.Teleurgesteld hele order maar geannuleerd en ergens anders besteld. Voor mij geen volgende keer.
Bezwaren:
- voorraadsituatie en leverbelofte op website klopt niet
- geen tijdig bericht dat er deellevering plaatsvindt

Verzending

De verzending die wél plaatsvond was niets op aan te merken.

Klantenservice

Klantenservice is goed, er wordt adequaat en efficiënt gereageerd. Retourafhandeling en restitutie is geen probleem.

Algemeen: Score: 5
Verzending: Score: 4
Klantenservice: Score: 0
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

prima winkel, goede prijzen en de computer samenstellen is leuk om te doen op de website.

Verzending

verpakken kan beter want m'n ryzen 5 werd niet beschermd in de doos.

Beste klant,

Vervelend om te vernemen dat uw product niet juist was verpakt. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Graag ontvang ik uw ordergegevens per e-mail, zodat ik nakijk wat er mis is gegaan. U kunt een reactie sturen naar klantenservice@paradigit.nl.

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,
Reina van Paradigit.

Algemeen: Score: 5
Verzending: Score: 4
Klantenservice: Score: 1
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

De betaling ging heel makkelijk. ik heb hier geen problemen bij ondervonden. Simpel en goed bestelproces.

Klantenservice

Een van de lampjes onder in het scherm valt af en toe weg. Ik heb dit gemeld bij Paradigit. Ze willen het product niet terugnemen omdat dit onder 'gebruikersschade' valt! Alsof ik met die monitor (32 inch) zou lopen te slepen!

Beste klant,

Wat vervelend om te vernemen dat uw ervaring met Paradigit onvoldoende was.
Graag ontvangen wij uw gegevens met de klacht via de e-mail, zodat wij nogmaals bekijken wat de mogelijkheden zijn. Uw bericht mag naar klantenservice@paradigit.nl.

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,
Reina van Paradigit.

Algemeen: Score: 2
Verzending: Score: 0
Klantenservice: Score: 3
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Monitor besteld, levering de volgende dag. Echter na vier dagen nog geen levering. Bij navraag bleek de monitor onbekende levertijd te hebben.

Algemeen: Score: 5
Verzending: Score: 5
Klantenservice: Score: 0
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Kleine bestelling voor casefan en koelpasta. Duidelijke website, eenvoudig bestel- en betaalproces, correcte voorraad informatie.

Verzending

Op zondagavond!! besteld, maandagochtend al binnen. TOP!

Beste klant,

Bedankt voor uw positieve review. Goed om te horen dat u erg tevreden bent. Wij zien uw volgende bestelling graag tegemoet.

Met vriendelijke groet,
Reina van Paradigit.

Algemeen: Score: 5
Verzending: Score: 5
Klantenservice: Score: 4
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Ik moest een nieuwe Lenovo PC laten repareren (onder garantie) omdat de SSD er binnen een paar weken al de brui aan gaf. Aanvankelijk wat gedoe met het factuurnummer (dat is kenneljik anders als je bij Paradigit in een fysieke winkel koopt ipv online) en het kostte moeite om een telefoonummer te vinden en iemand te spreken te krijgen. Maar toen het proces alsnog in gang kon worden gezet liep het gesmeerd. SSD vervangen en ik werd keurig op de hoogte gehouden van de verschillende stappen in het proces.

Klantenservice

Zie boven. Men is moeilijk telefonisch bereikbaar en je wordt door een computerstem steeds weer naar de webstie verwezen. Later per mail wél goed contact gehad.

Algemeen: Score: 3
Verzending: Score: 3
Klantenservice: Score: 3
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Monitor (AOC Q3279VWFD8) besteld bij Paradigit.
Geprobeerd met CC te betalen, maar dat liep spaak. Toen maar iDeal.

Verzending

Website claimde 'vandaag besteld, morgen in huis'. Alles ok in eerste instantie, netjes DHL Track&Trace gekregen.
Status bleef helaas bij DHL paar dagen op 'pakket is aangemeld' staan, en verder gebeurde er niets.

Klantenservice

Na paar dagen Paradigit klantenservice gebeld. Telefoonnummer na wat zoekwerk gevonden op de site, kreeg het gevoel dat dat wat verstopt aanwezig was.
Vriendelijk te woord gestaan door dame van de klantenservice. Situatie uitgelegd, ze zou een ticket voor me aanmaken om te kijken wat er mis gegaan was.

Nooit meer terugkoppeling ontvangen (minpuntje), maar de volgende dag werd m'n monitor geleverd (pluspunt), dus blijkbaar heeft ze de boel wel vlot getrokken.

Algemeen: Score: 4
Verzending: Score: 4
Klantenservice: Score: 4
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

In eerste instantie een vervelende ervaring maar uiteindelijk keurig netjes opgelost door Paradigit. Fout gemaakt door de vervoerder

Beste klant,

Bedankt voor uw bericht. Vervelend om te vernemen dat uw pakket niet geleverd is. Zoals u aangeeft gaat het om een order van een hoog bedrag en dienen wij het onderzoek zorgvuldig uit te voeren met de vervoerder. Wij hebben uw klacht in behandeling en zodra er meer duidelijkheid is over de levering gaan we u informeren.

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
Reina van Paradigit.

Algemeen: Score: 2
Verzending: Score: 1
Klantenservice: Score: 5
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Ik heb twee laptops tegelijk besteld bij Paradigit, alleen ze kunnen niet leveren en communiceren daar slecht over. Op de site staat - ook bij deze laptop - "vandaag besteld, morgen in huis". Het tegendeel bleek waar. De verzendstatus bleef maar staan op "wordt verwerkt" en ik kreeg uiteindelijk wel een mail dat het één dag later werd, maar dat werd het niet. Want de dag erna was er nog niets verstuurd. Beloftes doen die je niet na kunt komen en daar niet helder over communiceren is een no-go voor mij.

Wat dan weer wél uitstekend was, was de klantenservice. Ik heb ze gebeld om te annuleren (zodat ik de laptops elders kon bestellen waar ze wél eigen voorraad hebben) (ok, bizar dat je daarvoor moet bellen, maar goed, I'll take it) en no questions asked werd dat perfect geregeld en was een dag later het geld al terugbetaald.

Zelfs al kwam de bevestiging van campusshop.nl ipv paradigit.nl, maar goed, dat zal de verwevenheid wel zijn.

Verzending

Heel simpel: het werd niet geleverd en ik werd slecht op de hoogte gehouden van de verzendstatus. Ondanks de belofte van "vandaag bestellen, morgen in huis". Daarbij lag het probleem niet bij de pakketdienst die het te druk had, want daar was het nog niet eens terecht gekomen.

Klantenservice

Keurig nette dame aan de telefoon die snel kon schakelen.

Beste klant,

Bedankt voor de review. Wat vervelend dat u de bestelling vertraagd was. Helaas zijn wij afhankelijk van onze leveranciers en was de levering vertraagd.
Wij doen ons best om u bestelling zo snel mogelijk te kunnen verzenden.

Onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
Reina van Paradigit.

Algemeen: Score: 5
Verzending: Score: 5
Klantenservice: Score: 0
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Ik zocht een desktopcomputer. Heb mij van tevoren online uitgebreid kunnen informeren over het aanbod bij Paradigit. Bestelling was eenvoudig te plaatsen. En alles werd zeer snel afgehandeld.

Verzending

Verzending en bezorging was razendsnel. Ik ontving alles binnen 1 dag.

Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 1
Klantenservice: Score: 1
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Na een maand van mailen en bellen, nog steeds mijn geld niet terug.
Moederbord besteld zou de volgende dag geleverd worden, werd dagen later.
Bestelling geannuleerd, en wacht nog steeds op mijn geld.
Advies aan anderen, bestel er niet !

Verzending

Ze roepen wel de volgende dag geleverd, maar hebben zelf geen magazijn. Alles wat je besteld komt van een andere leverancier die het uit moet leveren.

Klantenservice

Dit is de meest waardeloze klantenservice die er maar kan bestaan ! Standaard berichtje meer krijg je niet,

Beste klant,

Wij begrijpen dat u niet tevreden ben over de service. Service staat bij Paradigit hoog in het vaandel, wij vinden het dan ook erg vervelend en willen graag samen tot een oplossing komen. Kunt u een mail sturen naar klantenservice@paradigit.nl waarin u uw ontevreden omschrijft? Als u daarin aangeeft dat het n.a.v. een review op Tweakers is, zullen wij dit voor u oppakken.

Alvast bedankt voor uw reactie.

Met vriendelijke groet,
Reina van Paradigit.

Algemeen: Score: 3
Verzending: Score: 1
Klantenservice: Score: 1
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Laptop hier op Tweakers uitgezocht en deze bij Paradigit besteld omdat deze winkel netjes aangeschreven staat.

Verzending

Volgens de website van Paradigit zou de laptop (op dinsdag besteld) op donderdag binnenkomen.
Op donderdag nog niks gehoord dus maar eens een mailtje gestuurd, geen persoonlijke reactie maar een paar uur later wel een mail dat de levering doorgeschoven wordt naar de dinsdag daarna.
Ik kijken op de website of de laptop inderdaad niet meer verkrijgbaar is(kan gebeuren, toevallig veel vraag) maar daar staat inmiddels "vandaag besteld, morgen in huis"...
Maar weer een mail gestuurd, weer geen reactie...
Ik was ondertussen op het punt van de koop ongedaan laten maken...
vrijdagochtend kijk ik in mijn mail en daar staat tot mijn grote verbazing dat mijn laptop onderweg is, nu maar hopen dat één van ons twee op tijd thuis is om de laptop in ontvangst te nemen. (is uiteindelijk gelukt)

Klantenservice

Ik zit nog steeds te wachten op reactie op mijn mail...

Beste klant,

Bedankt voor uw bericht. Wij doen in deze tijden ons uiterste best om alle producten en bestellingen zo snel mogelijk bij onze klanten te leveren. Ook wij en onze leveranciers ondervinden momenteel hinder van het coronavirus, waardoor de bevoorrading net iets langer op zich laat wachten dat u van ons gewend bent. Wij streven ernaar om op onze mailberichten binnen 2 werkdagen te reageren.

Onze welgemeende excuses voor het ongemak en voor het feit dat u hier geen duidelijke informatie over heeft ontvangen.

Met vriendelijke groet,
Reina van Paradigit.

Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 1
Klantenservice: Score: 2
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Ik heb een order voor een laptop geplaatst op de site. Die gaf aan dat het binnen een dag verzonden zou worden. Meer dan een week later heb ik hierover gemaild. In deze mail werd gezegd dat de verzending de volgende dag plaats zou vinden. Drie dagen later; niets te horen gekregen en de status op de site is nog steeds "Wordt verwerkt". Hierna gebeld, het bleek dat nog niets verstuurd was vanuit de leverancier. Hierop geannuleerd om het bij een andere winkel opnieuw te proberen.

Ik heb tijdens het wachten deze pagina op Tweakers gevolgd: het lijkt erop dat meerdere mensen dezelfde ervaring hebben hiermee.

Verzending

Twee weken gewacht op het product: niet verzonden. Op de site staat nog steeds "Dinsdag bij u in huis", net als er twee weken geleden stond.

Klantenservice

Gemaild naar de klantenservice: antwoord terug gekregen dat het de volgende dag verstuurd zou zijn. Drie dagen nadien bleek nog steeds niets verstuurd te zijn. De telefonische klantenservice was snel en beleefd, en beloofden de order te annuleren en het geld terug te sturen.

Beste klant,

Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend dat uw bestelling vertraging heeft opgelopen. Wij doen ons uiterste best om alle bestellingen op tijd bij onze klanten te leveren. Ook wij zetten in deze tijd ons beste beentje voor om al onze klanten zo snel mogelijk te voorzien van hun producten en van dienst te kunnen zijn. Helaas komt het voor dat de verwachte levertijd niet wordt behaald en doen ook ons best om dit zo snel mogelijk te kunnen communiceren.

Met vriendelijke groet,
Reina van Paradigit

Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 1
Klantenservice: Score: 2
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Product gekocht, "voor 23:59 besteld, morgen in huis"
3 mails gekregen dat het steeds later wordt, en toen ging ik naar de site en er stond dinsdag in huis. Dinsdag, niks binnen. "over 16 dagen binnen" 13 dagen later staat het niet eens meer op de site, en er niet eens een mail over gekregen. Echt waardeloos.

Verzending

Nooit verzonden, tijd werd steeds later. Ook, heel erg waardeloos.

Klantenservice

Geen antwoord op mijn mail, wel erg snel geld terug gekregen.

Beste klant,

Bedankt voor de review. Wat vervelend dat uw bestelling vertraging had opgelopen. Helaas zijn wij afhankelijk van onze leveranciers en was de levering vertraagd.

Onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
Reina van Paradigit.

Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 1
Klantenservice: Score: 2
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Een bestelling geplaatst op 19-05-2020, alleen mail met bevestiging. Zou gisteren worden bezorgd. Vandaag besteld, morgen in huis stond er op de website bij het artikel.

Geen status melding of email van transport. Vandaag mail gestuurd, na 4 uur geen reactie. (nog steeds niet) Maar eens gebeld, nee annuleren kon niet meer, want was in behandeling.... vanmiddag rond 1500uur staat ineens DHL aan de deur met de bestelling... Dit was dus ooit en nooit meer. Communicatie in deze tijden is meer dan normaal van belang. Je had maar 1 taak.. een bestelling op tijd conform afspraak leveren. Vraag is wanneer ik een factuur ga krijgen...

Verzending

Product is een LG monitor en die is keurig qua kwaliteit. Maar dat heeft weinig te maken met paradigit. De meerwaarde van paradigit was een verzendsticker op de doos te plakken.

Klantenservice

Luisterde niet, vond alleen dat er niets te doen was, gaf ook geen informatie, meer dan " vandaag gaan we opsturen "kwam er niet uit....

De meerwaarde van een klantenservice is dus niets... de website staat nu nog steeds op " Status: Wordt verwerkt Bestelling wordt doorgezet naar het magazijn" Nou heb nieuws voor je.. staat hier al in huis....

update: het gaat over de juiste communicatie!

Bete Peter,

Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend dat uw bestelling vertraging heeft opgelopen. Wij doen ons uiterste best om alle bestellingen op tijd bij onze klanten te leveren. Ook wij zetten in deze tijd ons beste beentje voor om al onze klanten zo snel mogelijk te voorzien van hun producten en van dienst te kunnen zijn. Helaas komt het voor dat de verwachte levertijd niet wordt behaald en doen ook ons best om dit zo snel mogelijk te kunnen communiceren.

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
Reina van Paradigit.

Algemeen: Score: 3
Verzending: Score: 5
Klantenservice: Score: 0
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Snelle bezorging, maar verkeerde foto’s bij product en retourneren is niet gratis. Niet van deze tijd en dan moet er bij toetsenborden een duidelijk beschrijving zijn.

Verzending

Snel en correct

Algemeen: Score: 5
Verzending: Score: 5
Klantenservice: Score: 0
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Door de overzichtelijke informatie snel en gemakkelijk kunnen zoeken en vinden. Bestelling was ook eenvoudig te plaatsen, net als de betaling.

Verzending

Levering was reeds de volgende dag. Weliswaar niet helemaal binnen de aangekondigde tijdslimiet, maar dat uurtje later is te vergeven in deze drukke tijden.

Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 0
Klantenservice: Score: 4
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Twee producten besteld.
Product 1 zou de volgende dag in huis zijn.
Product 2 zou een levertijd hebben van 2 à 3 dagen.
Voor beide producten vier maal een nieuwe verzenddatum gekregen.
Na anderhalve week contact opgenomen via de mail.
Product 1 zou pas over 2 weken binnen zijn en op product 2 moest ik nog 4 dagen wachten.
Uiteindelijk zou de bestelling in plaats van 1 dag bijna een maand duren en toen heb ik ervoor gekozen mijn bestelling te annuleren en elders te bestellen.
Telefonisch contact opgenomen en binnen 3 minuten was dat geregeld.

Jammer dat er zo slecht gecommuniceerd is over een realistische leverdatum anders had ik nooit besteld.
Klantenservice wel tevreden over.

Beste klant,

Bedankt voor de review. Wat vervelend dat uw bestelling vertraging had opgelopen. Helaas zijn wij afhankelijk van onze leveranciers en was de zending vertraagd.
Wij doen ons best om alle bestellingen zo snel mogelijk te kunnen verzenden.

Onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
Reina van Paradigit.

1 2 3 ... 88

Scorekaart voor Paradigit

Algemeen Score: 4
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 3.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie



Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True