Paradigit

3.287 producten en 3.824 uitvoeringen

Over Paradigit

pr_tweakers_shop.pngKBV B.V. levert onder de handelsnaam Paradigit.nl een uitgebreid assortiment laptops, tablets, computers en randapparatuur via haar webshop www.paradigit.nl en in 4 winkels verspreid over Nederland.

Al 10 jaar op rij de beste computerspeciaalzaak

Paradigit is al 10 jaar op rij verkozen tot Beste Computerspeciaalzaak van NederlandHet Nederlandse publiek vindt Paradigit Computers al tien jaar lang de Beste Computerspeciaalzaak van Nederland, zo blijkt uit onderzoek van ABN-AMRO. Paradigit staat voor klantvriendelijke service, deskundig advies en altijd scherpe prijzen.

De Paradigit winkels zijn actueel, toegankelijk, informatief en betaalbaar - bij Paradigit kan iedereen een computer kopen onder het motto: Zorgeloos Genieten.

Daarom Paradigit

pr_tweakers_bullet.png 10 jaar op rij Beste Computerspeciaalzaak
pr_tweakers_bullet.png Gratis reserveren/afhalen bij één van de 4 winkels
pr_tweakers_bullet.png Voor 23.30 uur besteld, morgen in huis!
pr_tweakers_bullet.png Deskundig advies, Zorgeloos genieten
pr_tweakers_bullet.png Touch & Try in onze Paradigit.nl winkels
Paradigit is Thuiswinkel Waarborg gecertificeerd
Volg ons op Facebook Volg ons op Twitter Volg ons op YouTube

Scorekaart voor Paradigit

Algemeen Score: 4
Verzending Score: 4
Klantenservice Score: 4

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Pricewatch statistieken

Prijsvermeldingen 3824 producten, 7648 unsorted producten
Prijsindex Nederland 95,0 (5,0% onder gemiddeld)

Apple iOS 10 Google Pixel Apple iPhone 7 Sony PlayStation VR AMD Radeon RX 480 4GB Battlefield 1 Google Android Nougat Watch Dogs 2

© 1998 - 2016 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Carsom.nl de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True