HardwareWebwinkel.nl

16.929 producten en 17.981 uitvoeringen

Gebruikers over webshop HardwareWebwinkel.nl

Review toevoegen

Algemeen

Volledig assortiment om mijn cat6A netwerk aan te kunnen leggen. Kabels F/STP en HDMI, patchpaneel, wandcontactdozen (wcd'n), switches, hulp- en testmiddelen. Goede prijzen. Je moet even de weg vinden in de menustructuur op de site. Via het menu zoeken werkt aanzienlijk sneller en prettiger dan je artikelen via algemene zoekacties zoeken. De wcd'n waren moeilijk vindbaar via het menu. Mijn ±30 artikelen naar tevredenheid kunnen vinden en selecteren. Bij bestellen krijg je de noodzakelijke mail vlot en netjes.

Verzending

Het samenstellen van de verzending duurt enkele dagen omdat een deel van de artikelen van andere partijen verzameld worden. Ik had geen haast dus vond dat ok. Na de melding 's middags dat de zending verzendklaar gemaakt was, werd het pakket de volgende ochtend 11.30u bezorgd (binnen de regio). Alles aanwezig en in orde aangetroffen in een wat slappe doos.

Klantenservice

1 niet-op-voorraad kabel in de bestelling werd gratis vervangen door een langere. Contact via mail daarover leverde geen vertraging op en verliep snel en soepel.

Klantenservice: Score: 3

Algemeen

In het algemeen ok, duidelijke site, goede prijs voor producten, jammer alleen dat de bereikbaarheid zo slecht is als je klantenservice wilt.

Verzending

OK verzending, kwam niet uit eigen voorraad, zoals aangegeven en kwam na 2 dagen binnen.

Klantenservice

Ha, probeer ze eens te bereiken, zal je niet lukken. Telefoon? Voicemail. Contactformulier? Misschien na een paar dagen? Whatsapp? Geen respons na 3 uur, misschien na een paar dagen? Chat op de website? Offline. Op een RMA request van woensdagavond, nog geen respons gehad donderdag 14.00 uur. Ik vind het niet erg om dagen te wachten, maar om geen reactie te krijgen vind ik wel erg jammer. UPDATE: 14:15 uur een email ontvangen, zou ik dan toch te ongeduldig zijn? Waardering aangepast

Algemeen

Al meerdere bestelling gedaan en moet zeggen ze zijn punctueel!
Prijzen zijn goed en de levering is tot nu toe altijd snel geweest!
Ook bij niet op voorraad worden er snel alternatieven voorgelegd.

TBTL Karma 12,7K
Algemeen: Score: 3
Verzending: Score: 3

Algemeen

Grote plusplunt is de lage prijzen.

Één product werd niet geleverd en het bedrag werd teruggestort. Als er daarover is gecommuniceerd, is dat me ontgaan. Omdat het om een kabeltje ging van 1 euro dat ik toch niet nodig had, heb ik het niet gemeld en er verder geen aandacht aan besteed.

Verzending

Producten goed verpakt. Aangegeven levertijd 1-3 dagen, werkelijke levertijd 4 dagen.

Algemeen

Order redelijk snel verzonden, maar met één onderdeel uit bestelling missend. Bedrag voor dat onderdeel bleek teruggestort, zonder enige communicatie.

Zal vast mijn onoplettendheid zijn, maar bij aanpassen van mijn adres had ik blijkbaar alleen mijn factuuradres veranderd en bleef verzendadres het huis van mijn ex... gelukkig kon ik bij GLS heel makkelijk een ander afhaalpunt in de regio kiezen.

Verzending

In 6x te grote doos. Hadden ze vast nog liggen, recycling is goed, maar was even schrikken om een 40 liter-doos op de fiets te zetten voor drie ventilatoren, twee kabeljes en een adaptertje.
Bestelling woensdagavond, levering maandag.

Algemeen: Score: 1
Klantenservice: Score: 1

Algemeen

Een adapter gekocht die binnen een paar dagen kapot is gegaan. Helaas reageert de klantenservice nauwelijks op vragen en wordt iedere inhoudelijke vraag over de formele garantieprocedure genegeerd. Producten hebben blijkbaar slechts een garantie van een week.

Klantenservice

Trage reactie waarbij mijn vraag over productgarantie zoveel mogelijk afgewimpeld of onbeantwoord wordt.

Algemeen

Deze webshop is een van de goedkopere en dat alles met een zeer snelle service. Had een vraag over mijn levering, kreeg binnen twee uur reactie.

Verzending

Qua zending (snelheid/updates + verpakking) ook dik in orde, al ligt hier een deel van punten ook bij GLS.

Snelle reactie op vraag.

Algemeen

2 mini fans, envelop, klaar. Niet te veel woorden aan vuil maken, allemaal dikke prima.

Algemeen

Website spreekt voor zich, via Tweakers gelijk bij het goede product uitgekomen. Bestellen gaat makkelijk en betaalopties zijn prima!

Algemeen

Via pricewatch hier terecht gekomen omdat ze het goedkoopst waren voor de NUC die ik zocht. Site werkt OK en bestelproces is prima.

Verzending

Er was wat verwarring omdat levering eerst op morgen stond i.p.v. vandaag (19/5). Uiteindelijk heeft GLS site aangepast naar levering vandaag en dus geleverd. Wel half uur na aangegeven tijdsslot dus goed ipv uitstekend.

Klantenservice

Vraag gesteld over GLS verzending en die werd snel en correct beantwoord.

Verzending: Score: 3

Algemeen

Heb bij deze webshop 2 cat6 netwerkkabels en 1 coaxkabel besteld. Netjes op de hoogte gehouden wanneer, in di geval GLS, mijn pakket zou komen bezorgen (inclusief track and trace).

Verzending

Op de dag van levering was ik aan het werk. Pakket was niet bij de buren afgeleverd, maar naast mijn deur neergezet (woon in een appartement). Op mijn werk zag ik op een gegeven moment online dat de status stond op bezorgd. Ondertekend door Ronald (mijn voornaam). Beetje vreemd, maar gelukkig stond het pakketje bij mijn voordeur en was het niet in de tussentijd door iemand meegenomen.

Klantenservice

Heb geen beroep hoeven te doen op de klantenservice, dus wat betreft after sales kan ik daar geen beoordeling over geven.

Algemeen

Overzichtelijke website, bestellen gaat eenvoudig, scherpe prijs (excl. redelijke verzendkosten). Website soms wat traag na een zoekopdracht.

Verzending

Volgens planning geleverd binnen 24 uur. Keurig verpakt.

Klantenservice

Zeer adequaat geholpen m.b.t. een cashback regeling van Jabra. Die werd aanvankelijk door Jabra niet toegekend maar na interventie van de HardwareWebwinkel alsnog!

Algemeen

Had een product via tweakers gevonden dat alleen bij deze winkel te koop was. Ik heb ook nog even de zoekfunctie van de website geprobeerd daarbij krijg ik een mooi overzicht van resultaten terug. Wat er voor zorgde dat ik mijn bestelling uiteindelijk nog even heb aangepast.

Verzending

Was keurig verpakt in doos met beschermde laag aan de binnenkant. Verder niks op aan te merken.

Klantenservice

Klantenservice helemaal top! Nadat ik mijn bestelling gedaan had en al betaald ben ik er nog achter gekomen dat ze nog een andere versie van het apparaat verkopen die ik het besteld. Ze hebben keurig mijn bestelling aangepast en het geld wat te veel betaald was terug gestort omdat mijn uiteindelijke bestelling iets goedkoper was.

Algemeen

Goed doorzoekbare webshop, alle dingen die ik nodig had op 1 plek beschikbaar. Scherpe prijzen (wel verzendkosten, maar onder aan de streep veel voordeliger dan de "all-in" prijs van winkels met "gratis" verzending (vanaf een bepaald bedrag))

Verzending

Producten op voorraad snel verzonden, items met korte levertijd (3 dagen) nagezonden

Klantenservice

Bij doen van bestelling vergissing gemaakt, per mail aangegeven, direct aangepast.

Algemeen

Een fout in mijn bestelling is direct hersteld dankzij de vlotte mailafhandeling. GLS heeft het afgekeverd: gewoon goed.

Gewoon goed.

Verzending: Score: 2

Algemeen

Compleet en scherp geprijsd aanbod ondergebracht op een heldere website. De website is wel af en toe langzaam

Verzending

GLS als transporteur van de verzending... hmmm.... daar wordt ik niet heel erg warm van .

Klantenservice

Snelle en nette communicatie over de afhandeling van de bestelling

Algemeen

Twee keer besteld bij deze webshop. Overzichtelijke website met een groot aanbod en snel in de communicatie.

Verzending

De verzending zou bij beide bestellingen 1-2 werkdagen duren, maar beide bestellingen waren een dag te laat.

Algemeen

Makkelijk bestellen en komt snel en goed verpakt aan. Zal zeker vaker wat daar bestellen als ze de goedkoopste prijs hebben

Algemeen

Twee noctua producten gekocht, super snel naar mij toe gestuurd.
Er bleek een product verkeerd gestuurd te zijn en de volgende dag reageerde ze op mijn whatsapp bericht, de dag erna had ik de goede binnen en deed ik de verkeerde in de doos en zo in de brievenbus terug (verzending door hun betaald).

Algemeen

De reden dat ik besloot om bij HardwareWebwinkel te bestellen is het uitgebreide assortiment en de lage prijs. Het was wel een gok omdat ik nog nooit bij ze heb besteld en met name winkels in het lagere prijssegment zijn nogal eens niet te vertrouwen. Het viel overigens me pas na het bestellen op dat de levertijd 1-3 dagen was voor de meeste producten ipv 1 dag. Maar goed dat had ik wel over voor dit budget.

Verzending

De levering duurde helaas wel een paar dagen langer dan vermeld. Daarom even via Whatsapp gevraagd wat de status was en daar kreeg ik spoedig een heldere reactie op dat het op die dag binnen zou komen. Een dag later werd het daadwerkelijk verzonden. Uiteindelijk is de bestelling na een kleine week geleverd door GLS, binnen de tijdsindicatie op die dag. Het was een flinke doos die gevuld was met voldoende luchtzakken waardoor het netjes is aangekomen. Dus niet de snelste maar de verzending zelf is prima verlopen!

Klantenservice

Klantenservice is bereikbaar via verschillende kanalen, bv. Whatsapp en daar kreeg ik snel reactie.

1 2 3 ... 12

Scorekaart voor HardwareWebwinkel.nl

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4
Klantenservice Score: 4

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

ICTWaarborg