Informatique

10.181 producten en 12.110 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Informatique

Review toevoegen

Algemeen

Defecte Wacom Cintiq Pro van Informatique ontvangen, het product heeft een erg hoog prijskaartje. Na veel gebeld en gemail wil Informatique het probleem niet willen oplossen. Ik moet zelf maar contact opnemen met de fabrikant.
Kortom: Enorm slechte klantenservice. Nog nooit meegemaakt! Ze zeggen eigenlijk "dikke pech" en los het zelf maar op. Uiteindelijk opgestuurd naar fabrikant en zelf alle kosten mogen dokken.

Klantenservice

Nog nooit eerder zo'n slechte service mee gemaakt! belabberd en Waardeloos! Laat de klant in de kou staan.

Algemeen

goed specifiaties, alles werkt zonder problemen. Samenstelling van het systeem is ook goed op elkaar afgestemd. Dit systeem gekocht na op de gaming days geweest te zijn waar deze systemen ter demo stonden

Klantenservice

Een informatique systeem aangeschaft voor 1400 waar je een thrust set bijkreeg met o.a. een trust gxt 363 nu is de microfoon van dit headset defect en Informatique zegt doodleuk. Ja sorry dit was een gratis product en dus heb je geen garantie. Dit is wel erg jammer als je een lokkertje krijgt bij een systeem van 1400 euro!

N.a.v de review, en mailcontact kwam er bij Informatique het besef dat het niet om budgetspullen ging die aangeschaft zijn en het headset ook geen budget model was en dat het wel erg zonde was dat deze niet meer werkte.

In de winkel netjes te woord gestaan en geolpen. Meerdere alternatieven bekeken en geprobeerd waarna ik een vervangend headset heb uit kunnen zoeken

Algemeen

Duidelijke webshop met scherpe prijzen. Levertijd was zoals vermeld op de website, perfect dus! Product is ook netjes ontvangen. Fijne webwinkel om bij te shoppen

Algemeen

Je wordt altijd snel en goed geholpen. Duidelijke website en in winkel kundig behulpzaam personeel. Omdat ik in de buurt woon (tussen woonhuis en werk) zoek ik altijd de mogelijke aankopen op in de webshop en haal ze in de winkel op, heb ik ze direct in huis .

Klantenservice

Ruilen van aangekochte spullen is nooit een probleem, garantie voorwaarden wordt in ruimst mogelijke zin aan voldaan.

Algemeen

Prima website waarbij het bestelproces erg duidelijk en overzichtelijk is. Veel betaal- en bezorg mogelijkheden maar afhalen kan ook.

Verzending

Dit pakket moest naar een ander adres dan mijn thuis adres, dit was geen enkel probleem. Het product werd op tijd en correct geaddresseerd bezorgt.

Algemeen

Goedkoopste in Pricewatch voor mijn corsair case door een actie, prima toko om spullen te bestellen doordat het proces vrij simpel te doorlopen was.

Verzending

Product was verpakt in originele corsair doos dus onbeschadigd aangekomen

Algemeen

ik kon zonder problemen ruilen.
mijn bestellingen waren snel binnen.
goede en betrouwbare serves .
goed assortiment..

Verzending

snelle levering en in goede staat

Klantenservice

altijd goede en betrouwbare serves

Algemeen

Je word goed ge´nformeerd over de spullen en de prijs is best wel betaalbaar en het zijn aardige mensen achter de balie

Klantenservice

Je word goed behandeld en je krijgt de goede producten te zien

Algemeen

Ik had problemen met mijn pc en wist niet waar het aan lag. Ik ben dus naar informatique geweest omdat deze zaak dichter bij huis is dan Alternate.

Toen ik binnen kwam was de zaak mooi ingericht. ziet er uit als een echte computer winkel.
Ik heb even gesparred met de verkoper. deze dacht ook dat mijn problem de PSU was. dus gelijk een nieuwe aangeschaft.
Bestellen was makkelijk. de verkoper kon mij de keuze geven uit 2 modellen en wist ook waar de verschillen in zaten. Uiteeindelijk voor de bronze versie gegaan.

Naderhand terug geweest voor een waterkoelling. qua prijs en kennis zijn ze bij informatique goed om de hoogte van wat ze verkopen.

al met al top zaak. ik ga er vaker heen.

Algemeen

Prima website, bestelproces is overzichtelijk en duidelijk. Afhalen in de winkel gaat ook altijd prima. Mijn grootste klacht is nog wel dat de sortering op de website standaard op "populariteit" staat

FvGa Karma 1,64K

Algemeen

Wat een toffe winkel, echt een 'beleving' hun showroom. Heel goed geregeld allemaal en behulpzame medewerkers.

Klantenservice

Niet over de email of telefoon contact gehad, maar wat een service in de winkel. Wou een paar dingen kopen maar wist nog niet zo goed wat ik moest kiezen; er werd vriendelijk aangedrongen ('mocht' nog niet kopen) om toch eerst langs de adviesbalie te gaan om tot een goede keuze te komen. Dit was echt een nieuwe ervaring voor mij, geweldig!

Algemeen

Verzending gerelateerd kan ik weinig over kwijt, omdat ik voor me inkopen zelf langs ben gegaan bij Berkel & Rodenrijs. Dus geen mening!

Verder is de Customerservice daar niet minder als uitstekend. Only great experiences!

Klantenservice

Ik ben daar 2 weken geleden voor het eerst gekomen. Ik kwam daar aan zonder enig idee wat voor videokaart ik zou willen halen.. Dus daar een goede keuze kunnen maken met een budget die ik aangaf. Alleen was niet tevreden, wou toch een klasse hoger, dus langs gegaan om een sterkere videokaart te nemen.. Vlekkeloos, weer wat advies gehoord over wat ik in gedachte.

Dusja, nogmaals niet minder als uitstekend!!

Algemeen

De bestelling werd gedaan op een woensdag maar de verzending kwam op vrijdag, helaas zag ik geen knop om zelf een bezorgdatum in te vullen. Dus ik heb besloten om de betaling pas op vrijdagochted uit te voeren en de volgende dag kwam de harde schijf binnen.

Tip: laat ff zien hoe je bezorgmoment kan uitstellen, bij Alternate kan dat wel.

Verzending

Harde schijf werd in een bubbeltjesenvelop met daaromheen luchtzakken en het geheel ging in een doos van 30 bij 16 bij 16 cm.
Ik was bang dat de harde schijf enkel in een bubbeltjesenvelop werd verzonden maar dat is hier niet gebeurd.

Algemeen

Alles is goed gegaan, verder geen op merkingen er over om hier neer te zetten.

Verzending

Alles is goed gegaan, verder geen op merkingen er over om hier neer te zetten.

Algemeen

Geen overbodige extra's gewoon goed.
Ik heb een videokaart besteld om 20:00 en kreeg hem de volgende dag netjes thuis geleverd. Er worden verschillende mails gestuurd om te bevestigen dat de bestelling ontvangen, beschikbaar en afgeleverd is, inclusief Track en Trace van PostNL.
Product supergoed verpakt, luchtkussentjes, piepschuim, alles!

Verzending

Product is onbeschadigd aangekomen met dempend materiaal aan de binnenkant van de doos.

Webshop:
Zoekfuncties laten te wensen over. Bij sommige producten (bijvoorbeeld game-monitoren) ontbreken cruciale filterfuncties (bijvoorbeeld: "Gewicht" bij een draagarm, of verversingsfrequenties bij een monitor (keuze is alleen 144 of niet 144 hz)

Prijsstelling:
Bij vragen rondom de prijs (in dit geval van een PG348Q) wordt aangegeven dat men deze met verlies aan het verkopen is. (prijs 1149 euro op moment van schrijven). Ik zie dat deze monitor bij 8 winkels voor dezelfde prijs staat, en bij 2 winkels voor een lagere prijs. Ik vraag mij af of dit gebruikelijk is.

Ondersteuning bij aanschaf systeem:
N.a.v. offerte aanvraag (orderwaarde 4-5k) wordt eerst een link naar een standaard systeem gestuurd die niet voldoet. Na telefonisch contact met toelichting, wordt er wederom een link gestuurd naar een ander systeem die niet voldoet aan de gevraagde specificaties.

Dit wekt bij mij de indruk dat er ˇf geen tijd ˇf geen kennis aanwezig is om de specificaties en de standaard te vergelijken. Erg jammer.

Conclusie:
Op basis van bovengenoemde ervaring zou ik Informatique niet aanraden voor totaaloplossingen.
Voor de aanschaf van losse producten (indien gunstige prijsstelling) zie ik op dit moment geen bezwaar.

Algemeen

Op de avond 27 juni een bestelling geplaatst voor een Gigabyte GTX 1050 Ti en koos ervoor om het in de vestiging op te halen (want dat zou sneller zijn). Ongeveer een half uurtje later een mailtje dat ik hem de volgende dag op kon halen. Vriendelijk personeel en had de kaart dus al gauw in handen.

Algemeen

Ik werd hartelijk verwelkomd door de medewerkers in de winkel. De medewerker achter de balie (Christiaan) hielp ons deskundig en professioneel. Hij had duidelijk kennis van de producten en luisterde goed naar onze eisen en wensen. We verlieten de winkel uiteindelijk tevreden en een nieuwe videokaart rijker.

Algemeen

De winkel is voordelig, dat is positief maar de levering is waardeloos. De bestelling is meerdere malen uitgesteld en hiervan werd ik alleen op de hoogte gesteld als ik het zelf ging navragen. Bijna twee weken levertijd zonder dat de leverancier de klant hiervan zelf op de hoogte stelt vind ik niet van deze tijd.

Verzending

Product was niet op voorraad in de winkel, levertijd enkele dagen. Bijna twee weken later werd het product pas geleverd.

Klantenservice

Als een levering vertraagd is vind ik het netjes als de winkel contact met me op neemt. Dit is nooit gebeurd. Ik heb tot twee keer toe contact opgenomen en tot twee keer toe zijn mij toezeggingen gedaan die niet gehaald werden.

Algemeen

Heb hier Maandag 11-06-2017, een bestelling gedaan van een SSD, draadloos mini-toetsenbord en een audiokabeltje.

De zelfde dag kreeg ik (na betaling via IDeal) de Track and trace code samen met de printable kassabon.

In plaats van de 24 uurs levering, moest ik het helaas met een 48 uurs doen,
na een e-mailtje mijnnerzijds bleek dat de KPN door besteldrukte het afgelopen weekend eerst een achterstandje moest wegwerken, dat werd ook zo gecommuniceerd door Informatiqe, binnen een paar uur, helemaal top dus

Goede reactie op mails.

1 2 3 ... 11

Scorekaart voor Informatique

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg