Informatique

Review toevoegen
Algemeen: Score: 2
Klantenservice: Score: 1

Algemeen

Totaal geen respons in de trant van goedemorgen of goedemiddag als je een zowat lege winkel binnen komt lopen.

Klantenservice

Beloftes doen en puntje bij paaltje de belofte intrekken terwijl het duidelijk is.

Beste Nougat,

Onze excuses dat er geen respons is gekomen vanuit de winkelmedewerkers en dit zal worden doorgeven aan de shopmanager. Je geeft aan dat er een belofte niet is waargemaakt, dat vinden we erg vervelend en zouden het op prijs stellen als je een mail wilt sturen naar klacht@informatique.nl, zodat we kunnen kijken of er een passende oplossing geboden kan worden.

Algemeen

Deco x20 besteld, was niet direct op voorraad maar binnen 2 dagen wel binnen gekregen. Niks mis mee dus.

Algemeen

RTX 3070 Ti besteld, nette prijs en kon direct worden geleverd. Directe bevestiging per mail.

Verzending

Volgens afspraak, binnen 1 dag is het product volgens de track en trace geleverd.

Algemeen

Ik heb er een Das Keyboard Prime 13 besteld. Ze hebben een duidelijke website en de informatie die naar de Pricewatch gepusht wordt is correct. Enige kanttekening is dat het bij het bestellen heel even leek alsof de btw niet doorgerekend werd, maar dat bleek gewoon te kloppen.

Verzending

De levertijd was 1 tot 5 werkdagen, uiteindelijk werd het op de vijfde dag geleverd dus dat klopt gewoon. Netjes verpakt in een doos die maar een klein beetje groter was dan die van het product zelf, dus niet erg dramatisch.

Algemeen

Via de website makkelijk je product te vinden en te bestellen. Vervolgens handig om de afhaalcode op locatie in te scannen en dan komt het product vanzelf naar je toe :-)

Klantenservice

had geheugen gekocht voor mijn Synology. Helaas werkte het niet in mijn specifieke model, heb het terug kunnen brengen en kreeg zonder discussie mijn geld retour. Top !

Algemeen

Bestellen ging makkelijk en overzichtelijk. Er stond: Vandaag besteld, morgen in huis en dat hebben ze waargemaakt.

Verzending

Werd geleverd door UPS. Niets op aan te merken, gewoon zoals het hoort.

Algemeen

Fijne website, ze gebruiken deze zelf als voorraadbeheer dus altijd perfect up to date. Altijd super goede service, bestellingen zijn snel. Ben al meer dan 20 jaar klant

Verzending

Snel bezorgd, sneller dan de meeste webshops. Verpakking is prima in orde

Klantenservice

Er wordt serieus niet moeilijk gedaan en ik heb echt wel wat twijfelachtige verzoeken gedaan. Retourpolicy is ook erg sterk.

Algemeen

Altijd perfect in order. Website klopt, vriendelijke mensen die verstand van zaken hebben. Zeer tevreden! Snelle leveringen en afhalen loopt soepel.

Verzending

Altijd snel verzonden, goed verpakt en informatie voorziening via email ok.

Klantenservice

Retourneren is nooit een probleem (soms wel eens wat besteld wat niet juist paste). Dat werd altijd netjes teruggenomen.

Algemeen: Score: 2
Verzending: Score: 1
Klantenservice: Score: 3

Algemeen

Bestelling geplaatst voor een "Outlet" monitor. Gebeld met klantenservice om te vragen wat er met dit specifieke model was. Zou gaan om een geretourneerd product. Bestelling geplaatst op vrijdag. Zou zaterdag geleverd worden. Helaas geen track en trace ontvangen.. zaterdag gebeld waar hij bleef. Kreeg ik te horen dat hij de avond daarvoor niet op tijd is ingepakt. En het plots ging om een "showroom" model.. dit was niet wat er eerder was gecommuniceerd. Vervolgens geprobeerd order te annuleren. Dit kon ineens niet meer. Product was al richting Postnl. Product geweigerd aan de deur. Dit werd ook weer een gedoe.. maar zal details besparen. Uiteindelijk na veel bellen product terug kunnen krijgen richting Informatique na ruim een week!!. Nog een week later nog steeds geen geld terug.. weer gebeld. Werd me verteld dat het product al VIER dagen in bezit is maar het terugstorten nog niet in gang was gezet.. waarom dat was had meneer geen antwoord op. Hij zou het gaan regelen en binnen 1-3 werkdagen zou het terug worden gestort. Dit is uiteindelijk wel gelukt.

Al met al vrij waardeloze ervaring. Was eerste keer hier bestellen en zal een volgende keer elders kijken..

Verzending

Niet op tijd verzonden. Annulering niet meer mogelijk. Drama met terugsturen en geld terug krijgen.

Klantenservice

Vriendelijke klantenservice. Maar informatie klopte niet. En konden op meerdere vlakken vrij weinig betekenen.

Algemeen

Ik heb (bijna) twee jaar terug twee wifi repeaters gekocht. Toen er eentje onbetrouwbaar werd, heb ik deze zonder morren vervangen gekregen door een nieuwe. Ook zeer snelle respons op de vragen, zelfs in het weekend.

Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 2
Klantenservice: Score: 2

Algemeen

Vroeger was dit een top bedrijf voor dealers, tegenwoordig hebben ze je liever niet. Slechte verzending, afspraken niet nakomen, voorraden steeds beperkter, langere levertijden, gebrekkige communicatie. enz. Jammer, maar ik heb inmiddels andere distries.

Verzending

Vaak dag of 2 dagen te laat of met verkeerde verzend dienst verzonden. Veel overbodig papier en plastic in doos.

Klantenservice

Na herhaaldelijk klagen worden er nog steeds dezelfde fouten gemaakt. Ben heel lang klant (geweest), maar nu is het klaar.

@Informatique "klantenservice" (zie boven) Als reageren zin had, zou ik dit zeker doen. Het regelmatig indienen van klachten en kenbaar maken van irritaties en frustaties heeft totaal geen resultaat opgeleverd, er wordt gewoon niets mee gedaan, dus ben ik er klaar mee. De groeten Informatique, Uw collegas als Alternate, Megekko en Azerty doen het stukken beter.

Beste Nonotme,

Wat ontzettend vervelend om te lezen dat je niet meer tevreden bent over onze diensten. Graag zou ik in contact met jou komen om na te gaan wat er niet goed is gegaan, zodat we niet alleen ons best kunnen doen om het vertrouwen te herstellen, maar ook leren van gemaakte fouten. Ik wil je vragen om een mail te sturen naar klacht@informatique.nl, zodat ik contact met je op kan nemen. Ik hoop dat je hiertoe bereidt bent.

Algemeen

Product was DOA. Eenvoudig en snel omgeruild. Verder prima site, prijs en snelle levering. .

Verzending

prima gelevring (moet hier minimasal 10 woorden opschrijven bla bla)

Klantenservice

Product was DOA. Eenvoudig en snel omgeruild.(moet hier minimasal 7 woorden opschrijven bla bla)

Verzending: Score: 4
Klantenservice: Score: 4

Algemeen

Altijd klantvriendelijk en betrouwbaar, mooie winkel met demonstratie van producten.
ruime openingstijden en opgeruimd en schoon

Verzending

kwaliteit artikelen en snelle orderpicking, zondermeer een aanrader om je computerspullen te halen

Klantenservice

snel en efficient met kennis van zaken en niet stug maar flexibel

Algemeen

Altijd betrouwbare winkel met deskundig personeel, goed advies en goede prijzen en goede service in het geval van problemen.

Verzending

Gekozen voor afhalen in de winkel in plaats van laten verzenden omdat ik toevallig in de buurt was.

Klantenservice

Bij deze aankoop de klantenservice niet nodig gehad, maar altijd zeer goede ervaring met de service en het kennisniveau van de medewerkers.

Algemeen

Ik koop al lang (27 jaar) bij informatique. Super service, goede prijzen. Altijd goed geholpen en geen problemen met ruilen of garantie afhandeling.

Klantenservice

Altijd goed geholpen en geen problemen met ruilen of garantie afhandeling.

Verzending: Score: 4

Algemeen

Uiteraard via Pricewatch van Tweakers.net het product uitgekozen bij een van de goedkoopste webshops. Ja je kan niet zonder tweakers. Het is hetzelfde als hardlopen met sneakers .Je kan wel zonder maar dat gaat pijn doen dat is geen wonder. Ja in je portemonnee au dat valt niet mee. Dus kwam ik uit bij Informatique weinig piek voor je keuze dat is toch reuze!

---

Niet nodig gehad mooi toch.

Verzending

Snel geleverd goed verpakt.

Algemeen

Mooi assortiment aan sim producten, fijn dat er veel van sim lab te krijgen is. Duidelijke uitgebreide webshop ook.
Prettig zoeken en goede voorraad info. M’n sim lab rig hierom bij informatique besteld.

Verzending

Alles netjes geleverd. En snel ook, had ik niet per se verwacht met een complete simrig. Duidelijke communicatie over de deel levering. Gratis levering bij zoveel gewicht was verrassend, maar natuurlijk altijd fijn.

Klantenservice

Contact gehad over de levering (had zelf wat in de mails over t hoofd gezien) vriendelijk en duidelijk.

Algemeen

Alleen goede ervaringen gehad met Informatique. Ben al zeker 10 jaar+ klant. Mooie showroom, geweldige medewerkers.

Verzending

Niets op op te merken. Verzending is gewoon heel goed.

Klantenservice

Snelle reactie, had een probleempje met de betaling. Email reacties waren super snel en daarna het probleem opgelost. Daarna de order terug gebracht omdat het toch niet werkte voor ons. Met een paar mailtjes opgelost, daarna zelfs gebeld of het allemaal ok was. geweldig bedrijf

Verzending: Score: 2
Klantenservice: Score: 3

Algemeen

Uiteindelijk juiste product na een week gekregen. Hiervoor moest ik wel zelf bellen/mailen en uiteindelijk langsgaan. Ter plekke bleek dat de verpakkingsmanier van Philips was gewijzigd en kreeg je het idee dat het product al een keer gebruikt was. Na eerst inname oude en terplekke openmaken nieuwe bleek het zelfde uit de nieuwe doos. Probleem dus bij distributeur en niet Informatique. Wel is de prijs inmiddels met 4 euro gedaald.

Verzending

Verkeerde product gestuurd, echte product niet meer op voorraad daardoor 4 dagen later.

Klantenservice

Toen bleek dat mijn monitor een USB-stick bleek op zaterdag moest ik daarvan een foto sturen en zou het maandag worden opgepakt. Maandag eerst in de ochtend gemaild en in de middag gebeld wat ik nu moest doen. Bleek dat ik de stick kon houden en dat de monitor was besteld. Op woensdag kwam een monitor binnen, Na openmaken viel mijn beschadigingen aan de doos op en ontbrekende plastic zakjes (zoasl ik had gezien bij de vorige 2 zelfde monitoren. Ook zaten er vlekken op de behuizing (gipsvingers). Na hier telefonisch contact over opgenomen te hebben zou het donderdag worden opgepakt. In de avond foto's gestuurd en de volgende dag weer omadat ze niet konden worden geopend. De belofte was dat er die dag op terug zou worden gekomen. Na een mail reminder op donderdag 16.00 niet gehoord. Op vrijdag maar weer gebeld. Wat bleek dat diegene die de belofte had gedaan niet werkt op vrijdag. Ik kon een retourlabel krijgen want de monitor was nieuw. Ik ben er direct naar toe gereden. Hier vriendelijk te woord gestaan, serieus genomen en oplossing gekregen. Zie hierboven de rest. Oude monitor meegenomen.

Beste redyak,

Bedankt voor je review en nogmaals onze excuses dat je met een kruiszending te maken kreeg. Het is fijn om te lezen dat het uiteindelijk naar wens is afgehandeld.

Klantenservice: Score: 4

Algemeen

Al jaren klant bij deze webshop.
Nooit geen problemen, alles prima
Mss dat de website eens een keer vernieuwd kan worden

Verzending

De mediaspeler netjes verpakt, verzonden en aangekomen
dus dat is ook dik in orde!

Klantenservice

Bij vragen zowel per mail of telefoon, zal er alles aan gedaan worden om je
probleem op te lossen. Prima !!

1 2 3 ... 70

Scorekaart voor Informatique

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg