Informatique

13.853 producten en 15.627 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Informatique

Review toevoegen

Algemeen

Nieuwe voeding besteld (Be Quiet! Straight Power 11 550W).
Bestelproces verliep soepel en snel.

De voeding was makkelijk aan te sluiten zonder problemen door de signing op de kabels.

Informatique was tevens de goedkoopste winkel en had deze op voorraad.

Verzending

Volgende dag netjes geleverd.

Algemeen

De site is licht verouderd en wat onoverzichtelijk, maar de producten en prijzen zijn prima.

De retoursprocedure is niet zo makkelijk als ik van andere sites gewend ben, maar zeker niet ondoenbaar.

Tegen beloning

Algemeen

Al jaren klant en altijd naar zeer grote tevredenheid.
Als ik moet bellen voor info dan wordt altijd vriendelijk te woord gestaan door zowel de dames als de heren. Wat mij erg op val dan dat er rijkelijk veel kennis is van de producten, waardoor ik meestal goed geholpen wordt.

Verzending

Bestellingen zijn altijd de volgende dag geleverd.

Klantenservice

Als er dan toch iets fout gaat, wat bijna niet voorkomt, dan word het meestal zeer correct opgelost.

Algemeen

Goede communicatie over de levering. Per stap een bericht. Meer had ik niet nodig. Product werd verder keurig geleverd en tegen een goede prijs.

Algemeen: Score: 3

Algemeen

Plaatsing bestelling was goed en makkelijk. Ook de tijd voordat het opgestuurd was was goed. Alleen als je bij de facturen wilt komen op de website is de server offline wat onhandig is als je een btw aangifte er op moet doen.

Uitstekend leveringstijd.

Algemeen

Een hard disk besteld voor een mooie prijs en de volgende dag op zaterdag afgeleverd.

Verzending

Netjes de volgende dag bezorgd goed verpakt.

Algemeen

Uitstekende website waar je eenvoudig een product kan opzoeken en prima menustructuur. Goede zoek en filter opties met een keuze tussen inclusief- en exclusief prijzen.
Duidelijke product omschrijving.

Verzending

Snelle afhandeling en goede procedure bij bezorging. Correcte en duidelijke info over kosten en mogelijkheden.
Verpakking is professioneel en netjes.

Klantenservice

Al een.paar keer contact gehad over geleverde producten en altijd wel een.passende en fijne oplossing voor het probleem.
Ik heb nog nooit meegemaakt dat een verkeerd of tegenvallend product niet geruild kon worden. Ook zeer prettig te woord gestaan.

Algemeen: Score: 3
Klantenservice: Score: 3

Algemeen

Bestellen gaat simpel, netjes geleverd. Duidelijke website en nette prijzen. Paypal provisie die ze vragen is veel te hoog. Nergens mee gemaakt.

Verzending

Snel geleverd goed verpakt.

Klantenservice

Uiteindelijk via mail meer duidelijkheid gekregen het klopt uiteindelijk wel van hun kant.

Maar paypal bestellingen nooit meer daar veel te duur.

Algemeen

Met het massale thuiswerken was het opletten geblazen om de monitor die ik wilde hebben ergens op voorraad te vinden. Gelukkig ging er op tijd een voorraad alert af. Ik heb gekozen voor Informatique, met name vanwege de goede prijs gecombineerd met de goede reviews.

En geheel terecht: de volgende dag is de monitor geleverd en het werkt (uiteraard) naar behoren. Wat vertrouwen gaf is dat aan het eind van de dag het product niet meer als "op voorraad" stond - wat aangeeft dat het wel goed lijkt te zitten met de beschikbaarheidsinformatie op de website.

Verzending

De monitor is verzonden in de eigen verpakking, zonder aanvullende verzenddoos eromheen. Meer lijkt me ook niet nodig en in mijn geval ging dat via PostNL ook gewoon goed.

Algemeen

I am extremely impressed with Informatique as a company, both with Sales and Support.
I have had the misfortune of having an old minipc that I could not find upgrade memory for. On the recommendation of the pc manufacturer, I purchased the wrong memory on 3 separate occasions. On each and every occasion, I have absolutely no hassles with the sales or support team. I was only given great support and understanding. I was even provided with some suggestions on how to try to resolve my issue.
Great company. Have been a customer for teh lat 15 years dealing with Informatique.

Lawrence

Verzending

I am happy with the variety of possibilities to have the purchased products delivered to my door.

Klantenservice

Exceptional supportive and helpful advice.

Algemeen

had iets kleins nodig, via de pricewatch gevonden bij Informatique. Snel een account aangemaakt, snel besteld, snel geleverd.

Algemeen

Ik zocht een grote tube voor mijn waterpomp en Informatique had die voor een schappelijke prijs liggen.

Verzending

Ontvangen tube was prima ingepakt en verzonden! Pakket was, ondanks deze uitzonderlijke tijden, op prima tijd ontvangen.

Algemeen

op zoek naar een usb AC wifi dongle via de pricewatch uitgekomen op een TP-link Archer T2U nano ! deze was bij Informatique het goedkoopst inc gratis verzending !
bij bestellen was de gratis verzending via brievenbus post ,mooi ! besteld.
netjes per mail bevestiging van de order . een paar uur later een mail met track en trace van DHL ! geen probleem aflevering morgen ! dus geen verschil

Verzending

bij bezorging een grote doos (in verhouding met het bestelde) via DHL.
mooi op tijd bezorgd ! dus een doos met extra opvul karton maar de usb dongle verpakking had met gemak door de brieven bus gepast zoals besteld
de gratis "upgrade" zou na mijn idee niet nodig zijn geweest.

Verzending: Score: 0

Algemeen

Waar ik op zoek naar was was op voorraad, dus direct leverbaar. Ophalen bij de balie is een uitstekend systeem, niet lang hoeven wachten.

Algemeen

Had het product al even op mijn wishlist staan. Dus bestellen was al vrij simpel. Website zelf is ook duidelijk. Niet al te veel 'troep' er om heen.

Verzending

Levertijd was precies wat ze zeiden, ondanks de huidige situatie. Altijd op de hoogte waar het in het proces zit, bij DHL.

Algemeen

Deze Gigbyte GC-WBAX200 Wifi ax en Bluetooth 5 PCIe kaart is plug en play en werkt supersnel bij mij, en ook de software loopt soepel.

Na een dag al in huis

Algemeen

Informatique was goedkoopste voor het te bestellen product. Het was tevens op voorraad. Altijd goede ervaringen gehad met deze shop.

Verzending

Product was op voorraad en werd direct verzonden. Een dag later had ik het binnen.

Algemeen

Snel geleverd, prima. Maar dat minimale aantal van 15 woorden maakt zo'n review bijna gans onmogelijk

Snel geleverd

Verzending: Score: 0

Algemeen

Mijn wens was om snel een pc samen te stellen die ik nog dezelfde dag op kon halen zodat ik meteen kon beginnen met bouwen. Alle onderdelen zijn makkelijk te vinden op de website. Omdat je ook kan selecteren op onderdelen die ze op voorraad hebben.

Klantenservice

Helaas verkeerde geheugen geselecteerd. 1x 16gb ipv 2x 8gb.

Kon deze meteen omruilen in de winkel en was zeer snel geholpen.

Algemeen

Was lang geleden dat ik hier wat had besteld. Kwalijke zaak van mezelf want het gemak is uitmuntend en overzichtelijk. Ook mijn gegevens waren zo opgevraagd en aangepast. Ik bleek onder mijn gebruikersnaam nog een account te hebben en na 1 mail verzonden te hebben is dit keurig verholpen.

Verzending

Deze week nog snel een SSD nodig en deze is na bestellen de volgende dag al keurig verpakt geleverd.

Klantenservice

Zoals al aangegeven contact gehad over mijn dubbel account. Dit is snel en vakkundig verholpen.

1 2 3 ... 35

Scorekaart voor Informatique

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg