Informatique

9.828 producten en 11.701 uitvoeringen
Bedrijfsinformatie | Klantenservice | Contact | Vacatures

Over Informatique
Informatique is opgericht in 1995 en verkoopt een uitgebreid assortiment computers, notebooks, componenten, netwerkapparatuur, randapparatuur, digitale fotografie, dvd en games uit voorraad.

In onze showrooms in Berkel en Rodenrijs & Steenbergen, via telefonische verkoop en via email staat een gemotiveerd team van medewerkers voor u klaar met een passend advies. Op onze parkeerplaats nabij de winkel is voldoende gratis parkeergelegenheid. Heeft u telefonisch of via deze website besteld, dan kunt u bij de afhaalbalie in de winkel snel en efficiŽnt uw bestelling ophalen. Bij Informatique komt u door het continu nastreven van alleen de hoogste kwaliteit nooit voor verrassingen te staan. Mocht het onverhoopt toch eens tegenzitten, dan staan onze helpdeskmedewerkers 6 dagen per week telefonisch voor u klaar.

Openingstijden

Scorekaart voor Informatique

Algemeen Score: 4
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg
ICTWaarborg

Preferred supplier voor

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Pricewatch statistieken

Prijsvermeldingen 11701 producten, 8454 unsorted producten
Prijsindex Nederland 95,0 (5,0% onder gemiddeld)