Informatique

10.585 producten en 12.570 uitvoeringen
Bedrijfsinformatie | Klantenservice | Contact | Vacatures

Over Informatique
Informatique is opgericht in 1995 en verkoopt een uitgebreid assortiment computers, notebooks, componenten, netwerkapparatuur, randapparatuur, digitale fotografie, dvd en games uit voorraad.

In onze showrooms in Berkel en Rodenrijs & Steenbergen, via telefonische verkoop en via email staat een gemotiveerd team van medewerkers voor u klaar met een passend advies. Op onze parkeerplaats nabij de winkel is voldoende gratis parkeergelegenheid. Heeft u telefonisch of via deze website besteld, dan kunt u bij de afhaalbalie in de winkel snel en efficiŽnt uw bestelling ophalen. Bij Informatique komt u door het continu nastreven van alleen de hoogste kwaliteit nooit voor verrassingen te staan. Mocht het onverhoopt toch eens tegenzitten, dan staan onze helpdeskmedewerkers 6 dagen per week telefonisch voor u klaar.

Openingstijden

Scorekaart voor Informatique

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg
ICTWaarborg

Preferred supplier voor

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Pricewatch statistieken

Prijsvermeldingen 12570 producten, 23541 unsorted producten
Prijsindex Nederland 95,8 (4,2% onder gemiddeld)
Prijsindex België 96,5 (3,5% onder gemiddeld)

Apple iOS 10 Microsoft Xbox One S FIFA 17 Sony PlayStation VR AMD Radeon RX 480 4GB Battlefield 1 Google Android Nougat Watch Dogs 2

© 1998 - 2016 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Carsom.nl de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True