Informatique

13.798 producten en 16.186 uitvoeringen
?url=http%3A%2F%2Fimg.informatique.nl%2Fimg%2Fnb%2Fpic%2Fbanner_boven.jpg
Bedrijfsinformatie | Klantenservice | Contact | Vacatures

Over Informatique
Informatique is opgericht in 1995 en verkoopt een uitgebreid assortiment computers, notebooks, componenten, netwerkapparatuur, randapparatuur, digitale fotografie, dvd en games uit voorraad.

In onze showroom, via telefonische verkoop en via email staat een gemotiveerd team van medewerkers voor u klaar met een passend advies. Op onze parkeerplaats nabij de winkel is voldoende gratis parkeergelegenheid. Heeft u telefonisch of via deze website besteld, dan kunt u bij de afhaalbalie in de winkel snel en efficiŽnt uw bestelling ophalen. Bij Informatique komt u door het continu nastreven van alleen de hoogste kwaliteit nooit voor verrassingen te staan. Mocht het onverhoopt toch eens tegenzitten, dan staan onze helpdeskmedewerkers 6 dagen per week telefonisch voor u klaar.

Openingstijden
Maandag t/m woensdag 09:00 - 18:00 uur
Donderdag & vrijdag 09:00 - 21:00 uur
Zaterdag 09:00 - 17:00 uur
?url=http%3A%2F%2Fwww.informatique.nl%2Fimg%2Finfo%2Fpand_BR.jpg
?url=http%3A%2F%2Fimg.informatique.nl%2Fimg%2Fnb%2Fpic%2Ffacebook-icon.png Facebook ?url=http%3A%2F%2Fimg.informatique.nl%2Fimg%2Fnb%2Fpic%2Ftwitter-icon.png Twitter

?url=http%3A%2F%2Fimg.informatique.nl%2Fimg%2Fnb%2Fpic%2Fbanner_onder.jpg

Scorekaart voor Informatique

Algemeen Score: 4
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg
ICTWaarborg

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Pricewatch statistieken

Prijsvermeldingen 16186 producten, 6039 unsorted producten
Prijsindex Nederland 94,7 (5,3% onder gemiddeld)