Conrad.nl

Gebruikers over webshop Conrad.nl

Review toevoegen
Klantenservice: Score: 4

Algemeen

De bestelling hier gedaan zodat ik (hopelijk) zeker weet dat ik geen namaak 3M gehoorbeschermer ontvang. 3M producten worden veel nagemaakt en webwinkels als Amazon daar heb je geen zekerheid.

Verzending

Helaas stond op de site niet welke verzender ze gebruiken. Dat is dus wachten op antwoord van de klantenservice. Vervolgens heb je ook niet de keuze om het bij een pakketpunt te laten afleveren.

Verpakking bijna te goed. Doos met onnodig sterke tape. Opvulling met schuim. Slecht voor het milieu? Als voorbeeld bij Bol bestelde ik een waterkoker en daar plakken ze gewoon een sticker op de doos van de waterkoker zelf. Niks geen extra verpakking en dat gaat ook gewoon goed.

Jammer is het vinden van een Staatsloterij flyer in de doos. Sorry maar ik bestel bij een normaal geprijsde webshop, niet de goedkoopste. Ik betaal ook gewoon het volle pond voor verzending. Dan liever geen ongevraagde gokreclame.

Klantenservice

Hopelijk in de toekomst ook af te halen bij een pakketpunt.

Goedemorgen,

Bedankt voor uw review. Maar vooral bedankt voor uw de tips in uw review. We zullen de aanwezige flyers en de mogelijkheid om een afhaalpunt te selecteren bespreken in onze evaluaties.

Wij gebruiken zelf geen schuim om onze dozen op te vullen, maar ik denk dat u doelt op het witte chipito-achtige opvulmateriaal. Dat opvulmateriaal is gemaakt van biologisch afbreekbare maisvlokken, waardoor u het kunt weggooien in de GFT-bak.

Algemeen

Website werkte goed. Product werd tegen een goed concurrerende prijs aangeboden. Verzending ging vlot en werd eerder geleverd dan ik had verwacht.

Verzending

Product was tijdig na de bestelling verzonden. Levertijd stond meerdere dagen voor maar de volgende dag had ik het al binnen gekregen. Daar was ik erg blij mee. De omdoos had wel behoorlijk kleiner gekund, veel lucht vervoerd.

Algemeen: Score: 2
Verzending: Score: 1
Klantenservice: Score: 1

Algemeen

Conrad, de webshop waar je voor van alles terecht kan, mooie website en een zeer ruim assortiment. Helaas weer een negatieve ervaring.
De producten die ik bestelde waren ruim in voorraad en per direct leverbaar volgens de website.

Verzending

Helaas een dag later bezorgd dan aangegeven, al had ik hier al rekening mee gehouden i.v.m. Pinksteren. Bestelling status klopt niks van bij Conrad. Mijn order status staat nu nog op "In bewerking", de order status pagina gaf voordat het pakket überhaupt verzonden was aan dat het bezorgd was. Volgens de chatbot kwam het donderdag aan omdat een artikel niet op voorraad zou zijn (>1000 stuks op voorraad volgens website)?? Apart dat ik via de website 3 verschillende antwoorden krijg.

Klantenservice

Ik heb omtrent deze order contact gezocht via de mail met conrad, met vooral de vraag hoe kan het dat de order status op de site zo inconsistent is, ik krijg namelijk 3 verschillende antwoorden, na 7 dagen (5 werkdagen) van Conrad nog geen antwoord gehad, heel erg jammer.
Na 16 dagen een reactie gehad van de klantenservice.

Goedemiddag,

Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een boordeling te schrijven.

Onze oprechte excuses dat wij niet gereageerd hebben op uw e-mail omtrent de wisselende leverdata die u zijn toegekomen. Mocht u hierover nog vragen hebben mag u mij hier over e-mailen op contact@conrad.nl t.a.v. Robin.
Uw feedback over de status van uw bestelling in uw account en de informatie die de Chatbot geeft zet ik intern door naar onze IT afdeling. Dank u wel daarvoor.

Vriendelijke groet,

Robin

Algemeen: Score: 3

Algemeen

Na eerder zeer goede ervaringen met Conrad gehad te hebben nu een wat mindere ervaring helaas.

10-05 3 powerbanks besteld
12-05 verzendbevestiging van 2 van de 3 powerbanks
13-05 verzendbevestiging van de derde powerbank
16-05 de twee pakjes opgehaald.

De verpakkingen van de powerbanks zagen er uit alsof er een vrachtwagen overheen was gereden, één van de drie doosjes hing met tape aan elkaar en was duidelijk al een keer gebruikt, ook het bijbehorende kabeltje en de handleiding ontbraken. de overige 2 waren wel compleet maar ook in een uit elkaar vallende verpakking.

aangezien ik de powerbanks snel nodig had heb ik besloten om de powerbanks toch maar te houden, mede ook omdat dit model op de website inmiddels was uitverkocht waardoor het waarschijnlijk enige tijd had geduurd voordat ze waren omgewisseld.

Verzending

Verzending boven de 50,- is gratis, 3 dezelfde producten worden echter in 2 verzendingen bezorgd. powerbanks werden in hun eigen verpakking in een omdoos zonder verdere opvulling verzonden. verpakking van de powerbanks zelf was zeer gehavend.
Verzending duurt vaak 2-3 werkdagen omdat er vanuit Duitsland wordt geleverd, dit geven ze wel netjes aan dus daarvoor geen minpunten.

Algemeen

Had een paar Renkforce producten besteld, waaronder de Blackcube. Het is een zwart luidsprekerboxje (design 8 x7 x 5 cm)met bluetooth en zelfs een ingebouwde speechprocessor. Of die meer dan 2 zinnen zegt: connect etc. is me nog niet duidelijk maar het werkt wel. Heeft je telefoon plotseling een extern bureauspeakertje. Fantastisch product. Echt !
PS Connecten met mn Albrecht DAB + D53 is me nog niet gelukt.

Verzending

Het duurt bij Conrad altijd even wanneer je bestelling geleverd wordt. Het is geen Bol. Maar betrouwbaar zijn die jongens wel. Jammer van hun lastige en wat afwijkende zoekmachine. Het is worstelen waar ik maar niet aan kan wennen.

Klantenservice

Had één keer een defect moederbord en betaald met Paypal en dan vraag je je af of dat wel goed komt. En ja hoor. Een jaartje of zo terug. Geld terug. Prima

Hartelijk dank voor uw goede review. Fijn om te lezen dat het speakertje u zo goed bevalt!

Algemeen

Erg lang moeten wachten op de levering, maar waarschijnlijk lag dit aan leverancier (chip tekort?).

Verzending

Verpakking zeer goed en stevig, dat zie je bij andere webshops wel eens slechter

Klantenservice

Omdat levering heel lang duurde paar keer contact gehad met klantenservice, maar daar werd ik zeer goed geholpen.

Goedemiddag,

Hartelijk dank voor uw review. Goed om te lezen dat uw bestelling, ondanks de langere levertijd, goed is ontvangen.

Algemeen

Fijne shop met degelijke producten! Prima vindbare producten ook, met ruime keuze en prima te vergelijken. Voor specifiek electro materiaal is dit voor mij de go-to shop.

Verzending

Prima verpakt met duurzame materialen en papieren plakband zodat je niet extra afval hoeft te scheiden.

Klantenservice

Helaas bleek een van de aangeschafte oplaadbare batterijen kapot - kan gebeuren, na contact met de klantenservice is dit meer dan goed opgelost, inclusief gratis verzending.

Goedemorgen,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze mooie review te schrijven!

Wij wensen u een hele fijne dag toe.

Vriendelijke groet,

Verzending: Score: 2

Algemeen

Conrad is al jaren betrouwbaar. Website is duidelijk. Aanbod gigantisch. Qua prijs niet 1 van de goedkoopste, maar over het algemeen zit het wel goed met de kwaliteit.

Verzending

Wat echt niet meer van deze tijd is, is een pick-up naald verzenden in een doos waar mijn ps5 bijna in past.

Goedemorgen,

Bedankt voor uw mooie beoordeling! Wij vinden het heel fijn om te lezen dat u zo tevreden bent.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,

Kimberley

Verzending: Score: 0
Klantenservice: Score: 4

Algemeen

Rookmelders besteld, bestelling blijft in behandeling staan... Geprobeerd via de chat naar de status te vragen.. Ik mag veel invullen aan vragen, maar nog geen reactie op mijn vraag.

Edit: mail met factuur doorgestuurd 5 jan 21:06

Edit 13 januari gebeld omdat ik nog niets hoorde. Vriendelijk geholpen en opgehelderd dat ik door een menselijke fout geen reactie had ontvangen. De rookmelderders zouden zonder track and trace zijn verzonden.. Niets ontvangen, dus ik krijg ze alsnog zonder bijbetalen, omdat ze inmiddels duurder zijn. Blij dat het nu geregeld is en ik ook in de mail bevestiging heb ontvangen.

Edit 3: in de zending extra rookmelders ontvangen. De rookmelders zijn goed, prima verpakt.

Klantenservice

Er kan soms wat mis gaan, maar het gaat natuurlijk of ze het kunnen en willen oplossen

Goedemiddag,

Goed dat u aangeeft dat u uw bestelling nog niet ontvangen heeft. Ik kijk dit graag voor u na. U mag uw ordergegevens sturen naar contact@conrad.nl t.a.v. Jeroen. Ik zal uw e-mail dan in behandeling nemen en u voorzien van een antwoord.

Algemeen

Voldoende breed assortiment, goed prijs, zeer snelle levering. Op mijn aangeven dat ze niet bi de buren moesten bezorgen, kwam dat op het label te staan, maar daar trok PostNL zich niets van aan helaas. Die kwam ook uiteraard tijdens het ene uurtje dat ik die dag niet thuis was.................

Verzending

Ik had aangegeven dat ze de zending NIET bij de buren moesten afleveren. Dat kwam netjes op het label te staan, maar PostNL trekt zich daar helaas niets van aan. Welicht is het een optie om ook voor DHL te kunnen kiezen? Die maken hier nog de beste indruk.

Goedemiddag,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze mooie beoordeling te schrijven.
Spijtig om te horen dat de levering niet naar wens is verlopen.

U kunt via de PostNL website of PostNL app laten vastleggen dat uw pakketten niet afgegeven mogen worden bij buren.

Algemeen

alles word perfect afgehandeld ,het pakket kon eerst niet afgeleverd worden, door verkeerde adressering van mij , 1 telefoontje ,uitgelegd wat er was verkeerd gegaan en wala , probleem werd door opnieuw het pakket op te sturen perfect opgelost en bezorgt op het juiste adres

de toelichting hierboven volstaat

de toelichting in vak 1 verteld alles

Goedemiddag,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze mooie beoordeling te schrijven. Heel fijn om te lezen dat u zo tevreden bent met onze service.

Algemeen

Nog nooit problemen gehad bij Conrad maar alles zonder btw presenteren is altijd erg misleidend en vaak weer een verrassing bij betalen. Ze hebben wel altijd heel veel, fijne shop wat dat betreft.

Verzending

Je hebt je dingen nooit de volgende dag, maar wel altijd voor een goede prijs en netjes verpakt.

Goedemiddag,

Hartelijk dank voor het achterlaten van deze mooie beoordeling.

Dit doet ons goed.

Algemeen

wat ik zocht was eenvoudig te vinden via het goed aangegeven zoekkolom
de items zijn prima te vinden .

Verzending

de verzending verliep vlot en....ondanks dat de corona had toegeslagen op het
postkantoor pakket op een post .nl.punt in de buurt afgelevert en ons daar over geinfomeerd

Klantenservice

het bezorgen valt voor mij ook onder klantenservice / klantenbinding

Goedemorgen,

Hartelijk dank voor het achterlaten van deze mooie beoordeling. Dit doet ons goed.

Graag tot een volgende bestelling en fijn weekend gewenst.

Algemeen

Wederom een prima ervaring, snelle en correcte levering. Ook het bestellen via de website verliep vlekkeloos.

Verzending

Je krijgt bericht wanneer er wordt verzonden en je wordt continu op de hoogte gehouden waar je bestelling is.

Geachte heer/mevrouw Kikkert,

Hartelijk dank voor uw supermooie beoordeling. Dit is geweldig om te lezen.
Wij zullen onze uiterste best doen om op deze manier door te gaan.

Algemeen

Ik had een flightsim Bravo controler besteld van Honeycomb. Conrad had en heeft nog steeds veruit de beste prijs. Ik had deze maanden geleden besteld maar de voorraad was wereldwijd een probleem vanwege productie chips. Ook bij Conrad werd dat goed aangegeven vooraf.
Na de bestelling wordt je wekelijks op de hoogte gehouden van de status. Uiteindelijke verwachting en daadwerkelijke levering was uiteindelijk ietsje eerder dan gepland

Verzending

Keurig verpakking. Honeycomb wordt bij sommige webshops met alleen de originele verpakking verzonden. Bij Conrad sturen ze de Bravo controler in een extra doos zodat de doos van Honeycomb niet kan beschadigen. Dat vind ik ook wel netjes.
Goede communicatie van status, locatie en tot aan de deur

Klantenservice

2x heb ik contact opgenomen met de klantenservice over de status en ik kreeg heel snel reactie. Vriendelijk en bereid om mee te denken

Goedemiddag,

Hartelijk dank voor het achterlaten van deze supermooie beoordeling. Wij vinden het heel fijn om te zien dat u zo tevreden bent over onze service. Graag gaan wij op dezelfde voet door.

Algemeen

Conrad heeft een ruim aanbod. Ik heb betaald met iDeal. Confirmatie, verzendbevestiging en factuur mail gekregen.

Verzending

Duurde iets langer dan verwacht, omdat het product vanuit zuid Duitsland moest komen.

Goedemorgen,

Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een boordeling te plaatsen. Dit stellen we zeer op prijs.

Algemeen

Ze hebben een zeer ruim aanbod en het is zeer eenvoudig om een bestelling te plaatsen.

Verzending

Meestal een goede prijs -kwaliteitsverhouding. Door het grote aanbod is de keus wel wat moeilijker.

Goedemiddag Ad,

Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een boordeling te plaatsen.
Dit stellen we zeer op prijs.

Algemeen

Uitstekende webshop om electronica te bestellen. Snelle levering, goede klantenservice. Mijn bestelling en een kortingscode hadden elkaar min of meer gekruist. Na een telefoontje alsnog de korting ontvangen. Echte service om blij van te worden!

Verzending

Verzending via PostNL. Moet eerst uit Duitsland komen, daarom moment dat bezorgdag bekend wordt pas laat duidelijk. Maar wel snel geleverd.

Goedemorgen,

Hartelijk dank voor het achterlaten van deze supermooie beoordeling op deze site.
Ik vind het erg fijn, dat u zo tevreden bent over onze service. Graag gaan wij op deze manier door.

Algemeen

Conrad is een correct bedrijf waar je gelukkig goed terecht kunt om af en toe iets aan de elektronica hobby te doen. Bovendien veel onderdelen en veel informatie en technische specificaties zodat je weet wat je koopt en ontvangt.
Nooit een negatieve ervaring gehad met Conrad.

Verzending

Ik mis bij alle webshops een mogelijkheid om aan te geven dat mijn bestelling helemaal geen haast heeft. IK kijk vaak niet op een week of veertien dagen.

Klantenservice

Ik kan niets negatiefs verzinnen.

Goedemorgen,

Hartelijk dank voor het achterlaten van uw supermooie beoordeling op deze site. Dit is geweldig om te lezen.

Fijn om te lezen dat u niets negatiefs kunt benoemen, graag gaan wij op deze manier door.

Ik zal uw tip over het aangeven dat uw bestelling geen haast heeft, doorgeven aan onze afdeling die daarover gaat. Zij zullen dit verder onderzoeken en kijken of daar wat mee gedaan kan worden.

Algemeen

Conrad is uiteraard een partij die al eventjes meedraait. Ik bestel er niet regelmatig, maar laatst wat LED verlichting besteld. Goede prijs en goede ervaring qua bestelproces. Gewoon zoals het hoort / je mag verwachten. Daarom een positieve review, niet meer niet minder.

Goedemiddag,

Hartelijk dank voor het achterlaten van uw supermooie beoordeling op deze site.

Dit is geweldig om te lezen.

Graag tot een volgende bestelling en fijn weekend gewenst.

1 2 3 ... 11

Scorekaart voor Conrad.nl

Algemeen Score: 4
Verzending Score: 4
Klantenservice Score: 4

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie