Conrad.nl

8.865 producten en 10.612 uitvoeringen

294x80_header_tweakers.jpg282x80_inschrijven.jpg
Computer & kantoor Multimedia Hobby Huis & Tuin Gereedschap
Modelspoor Modelbouw Componenten Energie Auto Uitverkoop

Europas grootste webwinkel in elektronica
Wij zijn Conrad. Wij zijn er voor iedereen met een voorliefde voor elektronica en techniek. Met een assortiment van vele honderdduizenden artikelen kunnen we je alles leveren om je leven wat aangenamer te maken. Van de nieuwste 3D-printers tot de meest geavanceerde quadrocopters. Van een batterij tot het kabeltje dat je nergens anders kunt vinden. Ook voor een nieuwe stijltang kun je bij ons terecht. En ons assortiment breidt zich nog altijd uit. Een groei die we te danken hebben aan onze passie voor elektronica. Wat jij zoekt hebben wij al gevonden.

182x270_conhdd.jpg
220x150_minipc.jpg

De voordelen van Conrad

Keuze uit honderdduizenden producten
Gratis bezorging (vanaf 35,- met iDEAL)
Minimaal 2 jaar garantie op bijna alle producten
Optie tot verlengen van garantie op groot aantal producten
Thuiswinkel Waarborg: zorgeloos kopen
Eigen technische helpdesk
Gratis interessante nieuwsbrieven

182x224_arduino.jpg

Dat is nou technisch Conrad!
Bovendien kun je op Conrad.nl altijd gedetailleerde productreviews van andere klanten lezen en ook zelf je beoordeling achterlaten. We horen namelijk graag wat je van onze producten vindt. Net zoals we graag op de website van Tweakers horen wat je van onze service vindt. Dat is nou technisch Conrad: Europas grootste webwinkel in elektronica en techniek.

Kijk ook eens op Conrad.nl

Computer & kantoor Multimedia Hobby Huis & Tuin Gereedschap
Modelspoor Modelbouw Componenten Energie Auto Uitverkoop

Algemene voorwaarden| Ga naar onze webshop| Aanmelden voor onze nieuwsbrief

Word fan op FacebookVolg ons op TwitterVolg ons op YouTubeMancave: het weblog voor elektronica en techniek

Scorekaart voor Conrad.nl

Algemeen Score: 3.5
Verzending Score: 3.5
Klantenservice Score: 3

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Pricewatch statistieken

Prijsvermeldingen 10612 producten, 56225 unsorted producten
Prijsindex Nederland 100,2 (0,2% boven gemiddeld)

Apple iOS 10 Microsoft Xbox One S FIFA 17 Sony PlayStation VR AMD Radeon RX 480 4GB Battlefield 1 Google Android Nougat Watch Dogs 2

© 1998 - 2016 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Carsom.nl de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True