Conrad.nl

12.091 producten en 14.460 uitvoeringen

294x80_header_tweakers.jpg 282x80_inschrijven.jpg
Gratis levering vanaf 25,- bij online betalen 30 dagen bedenktijd Minimaal 2 jaar garantie

Welkom bij Conrad. Wij zijn gek op techniek.
Wij zijn er voor iedereen met een voorliefde voor elektronica en techniek. Met een assortiment van meer dan 750.000 artikelen kunnen we je alles leveren om je leven wat aangenamer te maken. Van de nieuwste 3D-printers tot de meest geavanceerde quadrocopters. Zo vind je bij ons alles op het gebied van Auto & eMobility, Automatisering, Batterijen & Opladers, Actieve en Passieve Componenten, Elektromechanica, Computers, Development-kits, Gereedschap, Vrije Tijd & huishouden, Huis & Tuin, Kabels, Meettechniek, Modelbouw en Multimedia. En ons assortiment breidt zich nog altijd uit. Een groei die we te danken hebben aan onze passie voor elektronica en techniek. Wat jij zoekt hebben wij al gevonden.

182x270_conhdd.jpg
Auto & eMobility Automatisering Batterijen & opladers
Componenten - Actief Componenten - Passief Computer & Kantoor
Development-kits Elektro-mechanica Gereedschap & Werkplaats
Huistechniek Kabels Meettechniek & Voedingen
Modelbouw & Modelspoor Multimedia Vrije tijd & Huishouden

220x150_minipc.jpg

De voordelen van Conrad
  • Gratis bezorging (vanaf 25,- bij online betalen)
  • Keuze uit meer dan 750.000 producten
  • Minimaal 2 jaar garantie op bijna alle producten
  • Thuiswinkel Waarborg: zorgeloos kopen
  • Eigen technische helpdesk
  • Gratis interessante nieuwsbrieven

182x224_arduino.jpg

Dat is nou technisch Conrad!
Bovendien kun je op Conrad.nl altijd gedetailleerde productreviews van andere klanten lezen en ook zelf je beoordeling achterlaten. We horen namelijk graag wat je van onze producten vindt. Net zoals we graag op de website van Tweakers horen wat je van onze service vindt.

Kijk ook eens op Conrad.nl

Gratis levering vanaf 25,- en online betalen 30 dagen bedenktijd Minimaal 2 jaar garantie

Algemene voorwaarden | Ga naar onze webshop | Aanmelden voor onze nieuwsbrief

Word fan op Facebook Volg ons op Twitter Volg ons op YouTube Mancave: het weblog voor elektronica en techniek

Scorekaart voor Conrad.nl

Algemeen Score: 3
Verzending Score: 3.5
Klantenservice Score: 2.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Pricewatch statistieken

Prijsvermeldingen 14460 producten, 52034 unsorted producten
Prijsindex Nederland 98,7 (1,3% onder gemiddeld)