All In One Systems

1.190 producten en 1.307 uitvoeringen

Gebruikers over webshop All In One Systems

Review toevoegen

Algemeen

Bestellen ging erg makkelijk. Voor betaling zijn er verschillende opties zoals IDeal of credit card.

Verzending

Supersnel geleverd. Donderdag bestelt vrijdag geleverd. Top.

Algemeen

Ik bestelde het maandag en dinsdag had ik het in huis. Zeer snel geleverd in de huidige situatie.

Verzending

Keurig op de hoogte gehouden (Track en Tracecode) en heel snel bezorgd.

Algemeen

Redelijke prijs en verzending kosten in België.
Het product was goed verpakt en snel geleverd.

Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 0
Klantenservice: Score: 2

Algemeen

Annulering vanuit leverancier en twee weken na annulering nog geen geld terug. Dat geldt als waardeloos in mijn boekje.

Klantenservice

Op 1 mei 2020 een MSI GeForce RTX2070 Super Gaming X Trio besteld bij deze toko.
Kreeg op 4 mei te horen dat deze was geannuleerd wegens niet meer op voorraad en onduidelijke berichten over corona perikelen vanuit de leverancier. Geld zou worden teruggestort.
In de tussentijd gevraagd wanneer mijn geld werd gestort. Na vier dagen pas antwoord dat het maximaal over drie dagen zou worden teruggestort. Zonder enig pardon voor deze trage afhandeling, overigens.
Vandaar (18 mei) nog geen geld terug. Morgen ACM maar eens inschakelen en wellicht daarna rechtsbijstand.

Algemeen

Goede prijs en vlotte afhandeling van bestelling. Bij invullen van het adres moest ik mijn straat inkorten. Het systeem meldde dat er "iets" fout was met het adres, maar toonde niet precies wat. Die foutmelding kan dus beter.

Verzending

Maandagochtend meteen verzonden na bestelling op zondag.

Algemeen

Bestelling van een PSU ging goed en simpel, snellere bezorging dan andere bedrijven waar ik onderdelen kocht en de betaling ging efficient.

Verzending

De levering was efficient en snel

Algemeen

Prima website en nette prijzen. Wel apart dat de winkel in belgië zit maar de verzending gewoon uit Nederland lijkt te komen. Maar het is in ieder geval snel binnen.

Verzending

Zondagavond besteld, Woensdag in huis (tijdends corona). Producten netjes verpakt en via postNL mogen ontvangen.

Algemeen

Tijdens corona tijden heb ik de winkel gecontacteerd oor headsets. Perfecte feedback gekregen en 2 dagen laten waren ze al geleverd op de Firma. Dit, in tijden waar er aan geen headset meer te geraken valt .. #Top

Verzending

Leveren was op 2 dagen geleverd in corona tijden, dus prima! Verpakking was niets op aan te merken.

Klantenservice

Vriendelijke 'bediening' via de telefoon met de keuze voor mijn headset.

Algemeen: Score: 3
Verzending: Score: 1
Klantenservice: Score: 1

Algemeen

Prima service op gebied van levering, produchten waren goed verpakt opgestuurd en onbeschadigt geleverd.
Prima verkoper echter op gebied van RMA een drama.
Zaterdag, ze stellen open te zijn maar niet bereikbaar... ondanks corona ... he bje je plicht om je openingstijden na te komen! Anders kun je net zo goed de zaak sluiten

Verzending

Hier ook weinig op toe te voegen.. Echter een maar, en dat is namelijk dat het een Belgisch bedrijf is.
Hun pakket komt vanuit Zwolle... maar zitten gevestigd in Gent!

Klantenservice

Werkelijk een Drama om deze mensen aan de telefoon te krijgen!

Verzending: Score: 0

Algemeen

Klein probleem met camera van laptop zeer snel opgelost via telefoon en korte interventie van op afstand.

Algemeen

Een muis en voeding besteld. De levertijd was 3 werkdagen. Op woensdagavond besteld en de pasen zat er dus. Gisteren de bestelling in huis gekregen. Precies op tijd dus aangezien de eerste werkdag waarop ze konden leveren vrijdag was.

Verzending

Alles mooi verpakt in een extra doos met veel plastic waardoor het niet kon schuiven.

Algemeen

‘S avonds laat een product besteld, het werd netjes diezelfde avond nog verstuurd en ik had het de volgende dag in huis. Prima!

Algemeen

Website heeft een heldere interface. Bestellen is zonder problemen verlopen. Bedrijf maakt een sympathieke indruk.

Verzending

Mijn bestelling stond 8 dagen lang in verwerking. Toen ik een e-mail stuurde met de vraag hoe lang dit nog ging duren, kreeg ik een reactie terug dat het artikel niet op voorraad was toen ik het bestelde (inderdaad stond dit al aangegeven op de website toen ik besteld). Kreeg hem we de dag daarop in de bus... Toeval?

Algemeen

Snelle service en duidelijke uitleg betreffende gebruik van het geleverde goed en levering. Daarnaast ook vriendelijke bediening door Daan.

Algemeen

Scherpe prijzen en snelle verzending. Ook over (informatief) contact met de winkel zelf ben ik heel tevreden

Geen bijzonderheden.
De website werkt goed, het product was op voorraad en is op de afgesproken dag geleverd.

Verzending

Het was goed verpakt en ik kreeg netjes op tijd een volgcode van de zending via PostNL.

Algemeen

Prijs van het product was het goedkoopste op deze website. Eén van de weinige websites die mechanische azert BE toetsenborden verkoopt. Bestelling correct geleverd op het beloofde tijdstip.

Algemeen

De prijs van de videokaart was het laagste bij deze winkel, en ondanks wat mindere reviews het er toch maar op gewaagd. Maar alles ging prima. prijs en voorraad kloppen ook.

Verzending

Verzending binnen 1 dag, en netjes geleverd in een doos gevuld met luchtkussenfolie. Prima dus.

Algemeen

Via de pricewatch gevonden, en kwamen zowel met als zonder verzendkosten daar besteld. Helaas niet dezelfde dag verzonden (om 15:56 besteld), maar ik weet niet of ze daarmee adverteren/dat toezeggen. Verder viel me op dat ik bij elke inlog (om te kijken of mijn bestelling dezelfde dag verstuurd was) een captcha moest bevestigen. Ietwat irritant maar overkomelijk.

Al met al als verwende consument dus eigenlijk alleen futiliteiten om over te klagen. Dus niet wow en fantastich, maar ook niet echt iets mis. Daarom 4 sterren.

Verzending

Zoals eerder aangegeven bestelling niet dezelfde dag verwerkt, dus na 2 dagen in huis.

Verstuurd in de doos van een voeding, goed voor het milieu (hergebruik), maar niet zeker of het handig is om "herkenbaar" technische items te versturen gelet op mogelijke diefstal onderweg. (al kwam mijn product dus prima aan)

Verder wel prima verpakt/ingepakt, dus ook hier weer 4 sterren.

Algemeen

Alles verliep soepel en snel. Wat kan ik nog meer zeggen. Vooralsnog is dit mijn eerste bestelling

Verzending

Deels te danken aan PostNL, ook een top bedrijf nu.

Scorekaart voor All In One Systems

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie