All In One Systems

Gebruikers over webshop All In One Systems

Review toevoegen
Algemeen: Score: 3

Algemeen

Heb die Lian Li Lancool 215 hier besteld. Ik geef een voldoende omdat ze gewoon de case netjes geleverd hebben maar de led knop niet werkt. Ik heb dan contact opgenomen met Lian Li en die hebben een nieuwe fanhub opgestuurd. Wel een beetje teleurstellend maar voor de rest prima aankoop.

Verzending

Verzending was op tijd en netjes afgeleverd.

Algemeen

Ik heb hier fans bestelt en deze zijn prima geleverd en werkend goed, een aanrader.

Verzending

Op tijd en netjes geleverd.

Verzending: Score: 3

Algemeen

Bestellen ging makkelijk en duidelijk, pakketje was snel geleverd. Helemaal niks mis mee hoor! Prima.

Verzending

Was afgeleverd bij de buren maar volgens Track&Trace had ik zelf getekend voor ontvangst.... Wat dus absoluut niet zo is.

Algemeen

Na de bestelling werd ik goed op de hoogte gehouden via e-mail.
De levertijd was zoals verwacht.

Algemeen: Score: 3
Klantenservice: Score: 4

Algemeen

Snelle levering, maar monitor is duidelijk een oud voorraad model wat reeds was geopend. Jammer

Verzending

Snelle levering, op zondag besteld en dinsdagmiddag via GLS geleverd. Had liever PostNL gehad maar doorlooptijd was goed

Klantenservice

Gevraagd om een PDF factuur omdat die niet op de site te downloaden was maar nooit reactie ontvangen. Edit: reactie uiteindelijk gekregen met een pdf en uitleg.

Algemeen

Grote case besteld (Fractal Design 7 XL) - kwam perfect geleverd aan! Veel keuze in shop.

Verzending

Doos goed verpakt, leuk kaartje en factuur erbij.

Algemeen

Verreweg de laagste prijs voor toner cartridges. Snel geleverd, 2 dagen, goed verpakt. Komt uit belgie.

Algemeen: Score: 2
Verzending: Score: 2
Klantenservice: Score: 3

Algemeen

Had een nas besteld na een paar dagen had ik info gevraagd achter het product krijg ik te horen dat ik 2 maanden moet wachten leuk dat je deze dringend nodig hebt had beter bij Coolblue besteld kost wel meer heb het dan wel binnen de 24 u zal hier niks meer bestelen ze hadden me gelijk iets moeten laten weten

Verzending

Ze moeten sneller reageren als er een product niet binnen is

Klantenservice

Plus punt ze ze reageren op je meals

Algemeen

Bestelling was goed te plaatsen, prima site. Zeer actuele prijzen. Aangeraden om mee in zee te gaan. Ik ben verder niet in aanraking geweest met de klantenservice, dus daar kan ik geen oordeel over vellen, behalve dat ik deze helemaal niet nodig had. Alle lof!

Verzending

Verzonden via GLS, goed verpakt in een dikke bubbel-envelop. Werd prima op tijd geleverd door een zeer vriendelijke bezorger.

Algemeen

Duidelijke website. Binnen 2 werkdagen netjes in huis. Klantenservice ook erg vriendelijk en behulpzaam. Ook heel scherpe prijzen!

Netjes afgeleverd.

Klantenservice

Goed en duidelijk geholpen met de vragen die ik had.

Algemeen: Score: 2
Verzending: Score: 1
Klantenservice: Score: 1

Algemeen

Website is niet een van de beste en overzichtelijkste, maar het doet wat het moet doen. Het voelt ook wat traag aan, heb ik het idee soms.

Verzending

Op 3 januari een RTX3070 besteld (zondag avond) welke op voorraad was. Verzending was met GLS op 5 januari. Ik heb nooit een track&trace code kunnen verkrijgen via het automatische systeem van AIO-Systems. Dit was opmerkelijk en wekte eerlijk gezegd een beetje argwaan, alhoewel er toch positieve reviews waren op Tweakers. Een track&trace nummer heb ik meermaals gevraagd per mail. Na een 3e mail verkreeg ik pas de code. Het is nu 19 maart en ik heb jammer genoeg nog steeds geen pakket ontvangen, en ook mijn geld niet terug.

Klantenservice

De klantenservice is ronduit belachelijk. Telefoon nemen ze niet op, reageren op mailtjes duurt erg lang en informatie aanleveren kost erg veel moeite.

Mijn bestelling van 3 januari 2021 is verloren gegaan. Die conclusie hebben we kunnen trekken. Jammer dat het mijn (dure) videokaart betreft, maar goed, dat kan gebeuren. Echter ben ik, vandaag de dag, nog steeds bezig om mijn geld terug te krijgen. Dit gaat uiterst moeizaam en stroef. Taalbarriere is er niet, maar communicatie is slecht. Ik word niet op de hoogte gehouden van de stand van zaken en ik moet continue zelf contact leggen. AIO heeft mij welgeteld 1x uit eigen beweging gebeld nadat ik om reactie had gevraagd. Nee, dit bedrijf kan nog een hoop leren en verbeteren op kun klantenservice. Ze wekken bij mij continue het idee dat ik aan het lijntje gehouden word. Ik heb aangifte gedaan tegen AIO bij de politie, waarschijnlijk zonder enig nut. Maar ik hoop dat het zijn nut uiteindelijk zal vinden.

Ik hoop dat mensen zich goed realiseren wat dit voor een bedrijf is. Wellicht dat wanneer ze goed leveren en de hardware goed werkt, alles prima verloopt. Alleen kijk heel erg uit dat je onverhoopt in contact moeten komen met de klantenservice. Want dan staat je een hoop frustratie en gebrek aan communicatie te verwachten.

Edit:
Wonderbaarlijk genoeg, na het schrijven van deze review, is het vandaag (23 maart) afgerond. Ik ben blij dat ik mijn geld terug heb. Punt blijft dat ik de klantenservice slecht vind.

Beste renedis

Bij jouw order hebben we inderdaad wat steken laten vallen en dat valt niet goed te praten.

Ik wil je echter meegeven dat we naar aanleiding van uw case ons beleid aangepast hebben. Vanaf nu gaan we in geval van transport issues zelf terugbetalen of vervangen binnen een termijn van twee weken en niet meer afwachten tot de case bij de transportpartner afgesloten is.

- Bram

Algemeen

prima, alles was duidelijk. Helaas niet heel veel foto's op hun site van de producten.

Verzending

Het bestelproces was iets minder duidelijk dan andere sites, maar deze site is belgisch (verzonden naar nederland) en mijn bestelling kwam alsnog ongeveer op hetzelfde moment aan als mijn bestellingen bij nederlandse sites.

Klantenservice: Score: 4

Algemeen

Ik heb een voeding besteld bij deze winkel, en ik ben zeer tevreden! Ik heb de voeding snel binnengekregen, en de bestelprocedure was eenvoudig!

De verzending was snel.

Klantenservice

Goede klantenservice, alleen hadden ze geen 'hotline.'

Algemeen

Ik heb in de afgelopen twee maanden een aantal bestellingen gedaan en tot nu verliep alles steeds vlekkeloos. De prijzen zijn redelijk, ruime voorraad, altijd bereikbaar voor vragen. Dus wat mij betreft een prima zaak!

Verzending

Producten zijn altijd verstuurd in een doos met ruim voldoende bescherm materiaal. Verzending via GLS koerier is verder prima. Meestal binnen 2 werkdagen producten in huis. Ik ben inmiddels de Thank You kaarten aan het verzamelen. Leuke attentie en het geeft een personal touch.

Klantenservice

Altijd bereikbaar voor vragen en het zijn duidelijk mensen met kennis van zaken.

Algemeen

Logitech muis was veel goedkoper hier, het werd snel en helemaal nieuw in verpakking geleverd. Prima!

Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 0

Algemeen

All In One Systems heeft verscheidene artikelen op Tweakers.net staan die ze helemaal niet (meer) leveren voor de aantrekkelijkste prijs.
Bijv. AMD RYZEN 5 3500X
De opmerking is;"Let op! Dit artikel is momenteel niet voorradig"

Algemeen

Uitstekende voorraad direct binnen 3 werkdagen geleverd. Duidelijke informatie op de site en goede levering.

Verzending

1 minpuntje voor de verzending de winkel had een track & trace belooft, alleen deze is niet geleverd. Verder uitstekend.

Klantenservice

Niet in aanmerking gekomen met de klatenservice.

Verzending: Score: 1
Klantenservice: Score: 1

Algemeen

Bestelling van de monitor was prima te doen en tegen een heel scherpe prijs. Deze werd vervolgens heel snel geleverd ondanks corona, sneeuw, etc. Dat was echt prima.

Verzending

De monitor was echter alleen verpakt in de originele verpakking zonder aanvullende bescherming. Deze is blijkbaar gevallen tijdens transport met een gebroken paneel ten gevolg. Ik zag het al bij het uitpakken van het piepschuim.. Toen was het te laat..

Klantenservice

Heb nu 9 dagen een defecte monitor in huis, ben in afwachting van reclamatie bij GLs. Maar daar heb ik niets mee te maken. Ik wil gewoon een goed werkende monitor. Dat deze defect wordt geleverd is blijkbaar mijn probleem. Heb twee dagen terug nog een e-mail gestuurd over vervolgstappen omdat ik graag afspraken wil maken, maar geen reactie.

Algemeen

LG UltraGear monitor besteld bij All In One Systems vanwege hun laagste prijs en uitstekende beoordelingen in de Tweakers reviews. Netjes op de hoogte gehouden van het bestelproces, de voortgang en de verzending.

Verzending

Op maandag 8 februari besteld. Bestelling dezelfde dag verwerkt door AIOS. Op dinsdag 9 februari bericht van GLS dat het pakket op woensdag 10 februari bezorgd zou worden. Pakket netjes en correct binnen aangekondigd tijdsframe bezorgd door koerier van GLS.

Algemeen

Heb hier een nieuwe grafische kaart gekocht, en was zeer tevreden. Vlotte afhandeling, alles verliep volgens plan, een goede prijs, en er zat zelfs een kleine attentie in de doos. Hoewel dit op zich maar een kleinigheid was, gaf het toch een persoonlijke toets aan de levering. Het geheel gaf de indruk van een bedrijf dat oprecht begaan is met de kwaliteit die ze de klant leveren.

Verzending

De kaart kwam goed verpakt en keurig op tijd aan.

1 2 3 ... 7

Scorekaart voor All In One Systems

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie