All In One Systems

Review toevoegen

Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Scherp geprijsd en goede service. Ik had vragen voordat ik bestelde en deze zijn netjes telefonisch beantwoord. Na betaling binnen 1 dag geleverd.

Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Snel antwoord. Telefonisch bereikbaar en klantvriendelijk. En de voeding op voorraad! En ook verzending NL.

Verzending

Wanneer betaling binnen is duurt de verzending 1 dag naar NL. Goed verpakt.

Algemeen

- product gekocht in de winkel.
- kleine shop maar wel alles op voorraad
- correcte en eerlijke uitleg
- uitleg recht voor de raap zonder verkoopspraat
- scherpe prijzing

Klantenservice

- reageren zeer snel & duidelijk op vragen via email.
- service in de winkel voor mij ook dik ok.

Algemeen

Vriendelijke website en de mogelijkheid om een account aan te maken. Informatie is duidelijk en helder. Enkel de onduidelijkheid over verzendkosten zou nog beter kunnen.

Klantenservice

Reactie op mail binnen 10 minuten! Erg snelle communicatie en heldere verwoording.

Algemeen

Vonden aanvankelijk weinig terug over deze webshop. Hebben dan ook eerst naar het contactnummer gebeld om te horen of wat we wouden wel kon. We waren opzoek naar een ultrabook, de HP ENVY 13-d099nb, hiervoor info opgevraagd bij AIOS. Zeer vriendelijke mensen, en de prijs van deze laptop lag maar liefst 130 euro onder de prijs van andere webshops! Besteld en dag erna geleverd. Super tevreden!

Verzending

Zoals ze aan de telefoon hadden vermeld, die dag bestellen is de volgende dag aan de deur. Wat effectief ook zo was, super tevreden!

Zeer vriendelijke mensen.

Algemeen

Voor bestelling kort contact gehad via de mail over aanwezigheid van het product, aangezien het om een vrij zeldzaam moederbord ging. Binnen een kwartier adequate informatie gekregen

Verzending

Hoewel er geen indicatie van de duur van verzending naar Nederlands staat opgegeven had ik mijn bestelling in drie dagen in huis. Boven verwachting snel.

Algemeen

de website is erg overzichtelijk, niet de meest volledige maar volgens de eigenaar wordt daar grondig aan gewerkt. ook is het geen probleem om zaken die niet op de webshop staan te bestellen, gewoon een mailtje sturen en diezelfde dag nog krijg je antwoord met wat dat product gaat kosten en wanneer het geleverd wordt.
de prijzen? in belgiŽ liggen die sowiezo al wat hoger (btw etc...)
Wel valt mij op dat aios vaak goedkoper is als alternate.

Verzending

alles wordt keurig verpakt (vooral kwestbare dingen zoals hd worden extra ingepakt).
de verzendkosten in belgiŽ zijn 6 euro wat goed meevalt.

Klantenservice

deze zomer een defecte 7900gt binnengebracht, twee dagen later een telefoontje gekregen van aios dat ik mij een nieuwe mocht uitkiezen, de oude kaart werd gecrediteerd. leuke en snelle oplossing dus

Algemeen

De website is overzichtelijk en alle promoties worden duidelijk weergegeven op de frontpage. Ik had de NEC ND 3550 DVD-Writer besteld, maar vlak daarna zag ik dat de ND 4550 slechts 3 euro meer kostte. Omdat het niet mogelijk was om de bestelling via de website te annuleren, heb ik een reply gestuurd op de bevestigings e-mail met de vraag of ik dit nog kon wijzigen. Enkele minuten later kreeg ik reeds een reply dat dit geen enkel probleem was, samen met de nieuwe prijs. Zodra het geld gestort was zou de bestelling verzonden worden.

Verzending

Ik heb het geld dezelfde dag nog gestort en 2 dagen later is de writer thuis geleverd. Enig minpunt: er is wel geen bevestiging via e-mail gestuurd dat de bestelling verzonden was. De verpakking was ook in orde, er waren verschillende lagen plastiek rond de drive en in de doos gewikkeld.

Algemeen

Ik was op zoek naar een goedkope winkel in BelgiŽ en kwam via Google bij AIO terecht. De prijzen stonden me aan en het aanbod was ook wel best gevarieerd. Mijn eerste indruk was dus vrij goed.

De website is geen pareltje, maar overzichtelijk is ie wel.

Over de e-mailcorrespondentie met AIO ben ik ook tevreden. Het was geen makkelijke klus om deze kast te bemachtigen, maar Steven van AIO was wel bereid om de Lian Li PC61 speciaal te bestellen, aangezien ze deze normaliter ook niet in hun assortiment hadden.

Verzending

Twee maandjes terug heb ik dus een Lian Li PC61 en een Sidewindow besteld bij AIO. Na een mailtje gestuurd te hebben kreeg ik de melding dat deze ten vroegste de volgende week in stock zou zijn. Hier had ik geen problemen mee, aangezien ik al maanden op zoek was naar deze kast voor een mooie prijs. Na precies een week krijg ik mail dat de kast op voorraad is en ik maak meteen het geld over (172eur voor de kast, sidewindow en de verzending). Twee dagen later werd het geld ontvangen (duurt altijd twee dagen omdat ik bij een andere bank ben) en de dag erop was de kast bij mij thuis. Een levertijd van ťťn dag dus; daarover ben ik wel te spreken.

Ik was op de dag van de levering niet thuis (ik had niet verwacht dat de bestelling de dag erop al thuis zou zijn), maar er werd een briefje achtergelaten van UPS, met de mededeling dat ze de volgende werkdag rond hetzelfde uur er weer zouden zijn voor een tweede aflevering. Geen probleem dus.

Wat langer geleden heb ik ook nog een AOpen QF50A, MSI K7N2 Delta-L en 256MB PC3200 besteld bij deze winkel. En ook die bestelling werd prima afgehandeld.

Scorekaart voor All In One Systems

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie