All In One Systems

Gebruikers over webshop All In One Systems

Review toevoegen

Algemeen: Score: 1

Algemeen

Ik heb een "nieuwe" SSD laten plaatsen, betreft een Samsung SSD. Toen er 2 weken later problemen mee waren besloot ik mijn desktop open te maken. Om daarna te zien dat All In One Systems mij goed heeft opgelicht. Er zat een Kingston SSD in met een waarde van 30. Ik heb 180 voor de Samsung SSD betaald!!!! En niet voor een Kingston SSD van 30!!! . Op emails worden helemaal niet geantwoord.
1 raad: blijf weg van dit uiterest malafide bedrijf!!

Telefonisch wordt vermeld dat dit mijn eigen fout is. De werknemers hier zijn blijkbaar heel goed opgeleid om mensen op te lichten. Blijf weg van dit malafide bedrijf. Een gewaarschuwd man is er 2 waard!!!

Ik heb deze review ook op Google geplaatst, waarin openbaar werd vermeld dat dit een fake review is. Mijn antwoord:

ANTWOORD OP REVIEW: Dan raad ik je aan je email te checken. En je personeel niet op te leiden als oplichters. Ik heb meerdere malen gesproken met ene Jonas. Pure waanzin oplichterij dit, blijf weg bij deze mensen!!! Ook de bedrijfsleider Steven doet hiermee mee. Ik heb hem meerdere X gesproken in de winkel. Waarin hij me uitlachte "plaats je review maar op google". Fijn zo zaken te doen.

Steven en mede (oplichter) collega's: jullie kunnen denken dat m'n review fake is, maar ontsnappen van de relaiteit dat jullie een malafide bedrijf zijn dat lukt niet!!!

Algemeen

Gisteren monitor besteld en betaald, vandaag geleverd in NL. Communicatie supersnel en heel vriendelijk, zowel via mail als telefoon. Zakelijk met verlegde btw was geen probleem via de mail (nog niet mogelijk via de site). Helemaal Top!

Supersnel en netjes.

Vriendelijk en snel.

Algemeen

Drie harde schijven besteld op een vrijdag. De volgende ochtend op een zaterdag al aangekregen. En goed verpakt. Top dus.

Verzending

Op minder dan 24u de zending aangekregen.

Algemeen

Heb hier een grafische kaart besteld, werd netjes een dag later afgeleverd in NL, op zaterdag ook nog! Tevens met een flink verschil de goedkoopste. Werd netjes via mail op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling. Zou hier zeker vaker bestellen!

Algemeen

Videokaart besteld. kon niet geleverd worden binnen korte periode, vervolgens hebben zij aangeboden een alternatief te leveren maar dat was geen optie voor mij. Door de leverancier werd de bestelde kaart steeds vooruitgeschoven in levertijd, uiteindelijk heb ik de bestelling geannuleerd bij de winkel. hier was volledig begrip voor en een uitstekende afhandeling. Zou er zeker nog een keer bestellen.

zie algemene beoordeling

Algemeen

Ik kreeg uitstekende, vriendelijke hulp bij het oplossen van een BTW probleempje. Prompte reactie op mijn mails. Snelle bezorging.

Verzending

Goede verpakking. Levering met tracking via PostNL, de bij mij favoriete vervoerder.

Klantenservice

Vriendelijk, adequaat en prompt.

Algemeen

Eerste ervaring met dit bedrijf is uitstekend, ik zocht een videokaart en volgens de pricewatch had dit bedrijf hem het goedkoopst op voorraad.
In een mail gevraagd of die echt op voorraad was, en kreeg al snel bericht dat die voor me had gekeken en dat die nog op voorraad was.
Betaald met ideal, en een dag later stond de Postnl aan mijn deur met mijn videokaart, kreeg ook nadat ze de kaart verzonden hadden netjes de tracking code.

Verzending

Dag erna geleverd met Postnl, kreeg keurig de trackingcode.

Klantenservice

Goede service, keken voor me of een product op voorraad was en kreeg al snel antwoord.

Algemeen

De bestelling was makkelijk geplaatst. Hoewel het een zakelijke bestelling betrof en de website daar nog niet voor ingericht was kreeg ik na een vlot telefoontje en het mailen van mijn BTW nummer direct een proforma factuur die ik snel betaald heb. De volgende dag werd het product (een monitor: LG 27UD88-W) via PostNL verzonden met de o zo vertrouwde track en trace code. Er zat direct een factuur bij met verlegde BTW

Verzending

Zoals verwacht en beloofd werd het product binnen een dag na verzending geleverd.

Klantenservice

2 keer telefonisch contact gehad en 2 maal via de mail. Telkens een snelle en adequate reactie.

Noxa Karma 11,9K

Algemeen

QNAP NAS besteld, volgende dag in huis. Voortgang bestelling keurig aangegeven via de mail en later in PostNL app.

Verzending

NAS was goed verpakt in een doos met airbags er omheen. Gratis verzending naar NL bij bedragen boven 500,-. In mijn geval gunstig bij een dure aanschaf. Zou hier zeker weer wat bestellen.

Algemeen

De bestelling was eenvoudig en goed geregeld. Ik had een grafische kaart besteld waarbij de levertijd helaas door de leverancier extreem lang was geworden. Ik heb via mail contact opgenomen en hun response tijd is extreem goed en snel. Ik heb mijn opdracht helaas moeten annuleren. Wat uiterst keurig en correct is verwerkt. Ook het retourneren van mijn betaling is uiterst netjes geschied. Bij een volgende bestelling ga ik zeker met dit bedrijf in zee.

Verzending: Score: 2

Algemeen

Goedkoop product. Slechte bezorging i.v.m. bpost. Als All In One Systems een andere postbezorger gekozen had, was ook de bezorging 5 sterren waard geweest.

Verzending

Enkele problemen ondervonden met de verzending via bpost. Hierdoor moest ik een week langer wachten.

Klantenservice

Ondanks de problemen met levering, kreeg ik de week na bestelling een tweede pakket opgestuurd welke wel snel binnenkwam. Via de mail snelle reactie terug. Top!

Algemeen: Score: 3
Verzending: Score: 1
Klantenservice: Score: 2

Algemeen

Adres van bestemming door ons correct ingegeven, nadien krijgen wij een mail van het transportbedrijf met een niet bestaand leveringsadres. Gebeld en laten corrigeren.

Verzending

Wachten reeds sinds maandag op onze levering. Pakket geraakt niet geleverd daar het bedrijf dat het moet leveren niet betrouwbaar is. Hebben zogezegd pakket aangeboden op bepaalde tijdstippen. Wel raar als er op dat ogenblik iemand thuis is. De bedoeling was trouwens dat het naar een afhaalpunt gebracht werd!

Klantenservice

Wil hier eigenlijk niet meer over kwijt. Je moet uiteindelijk zelf maar zien hoe je het product kan vastkrijgen...

Algemeen

Prima prijzen. Verzending van Belgie naar Nederland verliep niet soepel. Mail contact gehad en bijzonder vriendelijke afhandeling van mijn klacht over de zending. Erg over te spreken.

Helemaal top.

Algemeen

Ik ben al sinds 2006 klant bij AIOS en voor mij is dat de enige echte lokale computer winkel. Naast de beste lokale prijzen bieden ze ook een heel persoonlijke en vriendelijke service. Heel betrouwbaar en in geval van een retour gebeurd dat vrij vlot en snel.

Klantenservice

Mensen met heel veel expertise in hun vak. Heel persoonlijk en vriendelijke service. Keep up the good work!

Algemeen

Na aankoop van een LG 43UD79 heb ik te horen gekregen dat het product pas na minstens twee weken geleverd kon worden door een probleem met de leverancier van de beeldschermen. Dit deed mij ertoe aanzetten een e-mail te versturen naar het bedrijf om de bestelling te annuleren.

Na nog niet eens 1 dag heb ik een e-mail terug gehad met daarin het begrip voor mijn annulering. Inmiddels een dag later heb ik het aankoop bedrag alweer op mijn rekening ontvangen.

Al met al een winkel met uitstekende klantenservice. Ik zou hier zeker nog eens aankopen doen.

Algemeen

Scherp geprijsd en goede service. Ik had vragen voordat ik bestelde en deze zijn netjes telefonisch beantwoord. Na betaling binnen 1 dag geleverd.

Algemeen

Snel antwoord. Telefonisch bereikbaar en klantvriendelijk. En de voeding op voorraad! En ook verzending NL.

Verzending

Wanneer betaling binnen is duurt de verzending 1 dag naar NL. Goed verpakt.

Algemeen

- product gekocht in de winkel.
- kleine shop maar wel alles op voorraad
- correcte en eerlijke uitleg
- uitleg recht voor de raap zonder verkoopspraat
- scherpe prijzing

Klantenservice

- reageren zeer snel & duidelijk op vragen via email.
- service in de winkel voor mij ook dik ok.

Algemeen

Vriendelijke website en de mogelijkheid om een account aan te maken. Informatie is duidelijk en helder. Enkel de onduidelijkheid over verzendkosten zou nog beter kunnen.

Klantenservice

Reactie op mail binnen 10 minuten! Erg snelle communicatie en heldere verwoording.

Algemeen

Vonden aanvankelijk weinig terug over deze webshop. Hebben dan ook eerst naar het contactnummer gebeld om te horen of wat we wouden wel kon. We waren opzoek naar een ultrabook, de HP ENVY 13-d099nb, hiervoor info opgevraagd bij AIOS. Zeer vriendelijke mensen, en de prijs van deze laptop lag maar liefst 130 euro onder de prijs van andere webshops! Besteld en dag erna geleverd. Super tevreden!

Verzending

Zoals ze aan de telefoon hadden vermeld, die dag bestellen is de volgende dag aan de deur. Wat effectief ook zo was, super tevreden!

Zeer vriendelijke mensen.

Scorekaart voor All In One Systems

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie