All In One Systems

1.306 producten en 1.452 uitvoeringen

Gebruikers over webshop All In One Systems

Review toevoegen

Algemeen

Ordered a fractal case, because it was the cheapest price offered by a store. At first was not sure about the website - maybe it was the logo which seemed a little unprofessional. However I see they already supply through bol.com so I assumed it was legit. I ordered the case and it arrived the next day. Happy with the service.

Algemeen: Score: 4

Algemeen

Goede site die door 4 vrienden wordt onderhouden. Scherpe prijzen en levering snel zoals aangegeven. Ik heb een Fractal Design behuizing van ze gekocht voor een mooie prijs en ze hadden het snel geleverd. Bij mijn bestelling hadden ze een kleine flyer met een foto van het team gestopt, wat aangeeft dat dit een goed stel mannen zijn die goed werk willen leveren. Dat is gelukt!

Verzending

De verzending was mooi op tijd en dat terwijl ik in het weekend de bestelling had gedaan. De doos van mijn behuizing had wel wat kleine deukjes en veel plakband, vandaar een "Goed".

Algemeen

Super snelle service, heel goede prijzen. Goede opvolging van de bestelling. Sterke aanrader. Heel tevreden.

Algemeen

besteld op bol.com - snelle levering en goede prijs. product van goede kwaliteit - alles zoals beschreven.

Verzending

het product was veilig verpakt en werd de volgende dag na bestelling geleverd

Algemeen

Laagste prijs, overzichtelijke website, snel en makkelijk om een order via de webshop te plaatsen.

Verzending

Nette verzending binnen de afgesproken leverings termijn . . .

Algemeen

Het bestellen bij All In One Systems ging prima. Het is helaas wel verplicht om een account aan te maken.

Klantenservice

De voeding die ik had besteld bij All In One Systems ging binnen een halfjaar kapot, ruim binnen de garantietermijn. All In One Systems gaf echter aan dat ik pas na twee tot drie weken misschien een vervangende voeding zou krijgen. Daarnaast staat in de algemene voorwaarden dat ik het product op eigen kosten naar All In One Systems zou moeten sturen, iets wat niet is toegestaan volgens de EU wetgeving. Zonder voeding kan ik uiteraard mijn pc niet gebruiken, en twee tot drie weken zonder pc is voor mij echt te lang. Ik was zeer onaangenaam verrast hierdoor en ik zal dan ook niet nogmaals bij All In One Systems bestellen.

Algemeen

mooie website, overzichtelijk en straight forward.
ik heb mijn pc deels samengesteld met onderdelen van deze webshop.

verzending was ok.
ging zoals het moest, vandaag besteld morgen thuis.

Klantenservice

heb gemaild omdat ik niet zeker wist ofdat mijn moederbord in mijn pc paste.
snelle reacties en klantvriendelijk.

Verzending: Score: 1
Klantenservice: Score: 4

Algemeen

Ik heb hier een product bestelt echter is het product tot op heden niet geleverd
en de Klantenservice laat niets meer van zich horen

Edit:
Klantenservice heeft contact met mij opgenomen
en aangegeven dat de persoon die mijn klacht in behandeling heeft genomen ziek was en door drukte mijn klacht nog niet was overgenomen door een collega
inmiddels is de benodigde documentatie aan mij toegestuurd en door mij ingevuld en terug gestuurd

Edit2:
Zie "Klantenservice"
Het probleem is uiteindelijk toch netjes opgelost
en daarnaast wil ik ook even aangeven dat het probleem ook niet hun fout bleek te zijn en blijkt het dat bij het verzenden het pakketje zoek geraakt blijkt te zijn

Verzending

aangezien Het pakketje nooit ontvangen is kan ik dit alleen als "Waardeloos" beschouwen

Klantenservice

ik heb Contact op genomen met de klanten service die waren heel snel met het verstrekken van Tracking informatie waaruit zou blijken dat het pakketje zou zijn afgeleverd echter is dit tot op heden niet gebeurt
Waardoor ik dus terug gereageerd heb dat ik het niet ontvangen heb en vervolgens krijg ik geen reactie meer terug (nu bijna een week geleden)
Terwijl ik op z'n minst een reactie had verwacht dat ze gaan uitzoeken wat er fout gegaan is

Edit:
Na dat de Klantenservice contact met mij opgenomen en mij goed op de hoogte heeft gehouden van de stand van zaken schaal ik mijn opinie over hun service bij
Het probleem is uiteindelijk toch netjes afgehandeld
Helaas was het bestelde product niet meer op voorraad en is er gekozen voor een Refund om zo het probleem op korte termijn op te lossen

Algemeen

Case gekocht bij AIO, nette webshop, uitgebreid assortiment en duidelijk kwa omschrijving. case bleek echter niet op voorraad te zijn.

Verzending

Prima kwa verzenden, gewoon recht toe recht aan. meer hoeft eigenlijk ook niet.

Klantenservice

Gezien de case niet op voorraad was, kreeg ik kort erna een mail, met de vraag of ik wilde wachten of evt. bank gegevens sturen voor creditering.
Dit heb ik nog nooit mee gemaakt, meestal hoor je er niks over en moet je n paar dagen wachten.

Verder aantal keer op en neer gemaild waarna vrij snel antwoord kwam.

Algemeen

Perfecte winkel voor computer onderdelen en dan helpen ze u ook nog om de pc volledig samen te stellen en dan nog eens GRATIS!! Zeker een aanrader, niet overdreven maar momenteel de beste die ik al tegengekomen heb! Super bedankt!

Verzending

2 dagen na bevestiging dat mijn build klaar was, heb ik deze mooi mogen ontvangen zonder enkel probleem.

Klantenservice

Ze hebben mij heel snel en goed geholpen, gewoon via e-mail gestuurd om een build samen te stellen en een offerte door te sturen, heb ik daarna bevestigd en in de week zelf heb ik al mogen gebruik maken van mijn fantastische build. Dus ik kan er alleen maar positief over spreken.

Verzending: Score: 2

Algemeen

Ik had een specifieke voeding nodig en All In One Systems was de enige webshop die direct kon leveren. Het bestellen ging redelijk soepel, maar een account aanmaken was wel verplicht (waarom?).

Volgens de website worden bestellingen voor 16 uur de volgende dag geleverd. Deze belofte werd bij mijn bestelling niet waargemaakt.

Al met al zou ik AIO een krappe voldoende geven, aangezien ik het product nu wel binnen heb tegen een redelijke prijs. Maar door het niet nakomen van beloftes, slechte verzending en het verplichte aanmaken van een account zouden andere webshops mijn voorkeur hebben.

Verzending

Zoals ik al eerder benoemde werden beloftes over levertijd niet waargemaakt. Het product was verder wel stevig verpakt. De verzendkosten waren aan de hoge kant in vergelijking met de meeste Nederlandse computerzaken. Dit zou wat mij betreft geen probleem zijn als de verzending verder goed zou zijn verlopen.

Bezorging werd gedaan door GLS. Doordat het pakketje later werd bezorgd dan ik had verwacht was er niemand thuis om het pakketje in ontvangst te nemen. Het pakketje is toen bij de voordeur gelegd. Ik vind dit erg slordig, zeker als je waardevolle PC componenten besteld, maar dit reken ik de bezorgservice aan en niet de webshop.

Algemeen: Score: 2
Klantenservice: Score: 2

Algemeen

Bestelproces werkt prima, zoekfunctie van site ook zolang je alleen het typenummer gebruikt van het product. In combinatie met de merknaam krijg je al snel minder relevante resultaten.

Verzending

Prima verpakt en op tijd verzonden, levering door de pakketdienst wel later.

Klantenservice

Flexibiliteit in service schrijft deze shop op hun informatiepagina, hier is helaas weinig van te merken. Retourinformatie op de site is summier tot afwezig. Was iets te laat met retourneren en aangeboden te ruilen voor cadeaubon. Maar ook hier willen ze niet aan.

Verzending: Score: 2
Klantenservice: Score: 3

Algemeen

Item wat voor verzending een 24/5 levering had staan helaas een aantal dagen later ontvangen zonder communicatie vanuit All In One Systems.

Verzending

Houd je voorraad goed bij en laat weten als een next day delivery NIET next day is.

Klantenservice

Ze hebben wel netjes mijn mail beantwoord.

Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 3

Algemeen

Voeding besteld bij deze partij. Betaald via ideal en krijg een kleine maand later een aannaming van overkoepelend bedrijf.

1x Maar nooit meer dat ik hier nog wat bestel.

Klantenservice

Aanmaning versturen voor een product die met ideal is betaald. dan gaat er toch wel iets goed mis in je organisatie.

Algemeen: Score: 4

Algemeen

Scherpe prijs en eenvoudig te bestellen. Wel noodzakelijk om een account aan te maken en geen creditcardbetaling mogelijk. Dat zijn kleine verbeterpuntjes.
Ook geen factuur in PDF formaat beschikbaar in je account.

Verzending

Verzending is niet het snelste naar NL toe. We zijn verwend met vandaag besteld morgen in huis en dat levert AIOS niet. Het duurt 3 dagen met GLS. Geen klikbare link in email met track en trace en geen verzendinformatie in je account op de website zelf, maar alleen in de ontvangen email.
Kleine verbeterpuntjes die de gebruikerservaring beter maken.

Algemeen

Direct via de link uit Pricewatch in de shop gekomen op de pagina van de behuizing (Fractal Design Meshify 2). Besteld en account aangemaakt in 5 minuten. Shop geeft de mogelijkheid om BTW niet te hoeven betalen als je een BTW nummer hebt (en verzend- en factuuradres gelijk zijn).

Verzending

Verzending via GLS. Kreeg netjes een mail en een tijdvak van bezorging. Bezorging was ook mooi in dat tijdvak. Verpakking was helemaal netjes zonder beschadigingen.

Algemeen: Score: 1

Betreft gekochte Corsair HX1000i
(Heeft nog 9 jaar fabrieksgarantie)

Aangemeld aangezien kapot.
Getest en wel
Ik gaf dit aan.
Verkoper gaf aan nee was werkgeheugen, werkgeheugen had ik al eruit gehaald, nee was gpu, gpu tevens al los gemaakt.

Uiteindelijk aangezien ik toch al onderdelen voor nieuwe build had liggen alles vervangen.

Psu na statische ontlading gaf wel licht door aan led's van moederbord en daarna bij aanzetten alleen een tik.

Uiteindelijk nieuwe voeding gaan kopen en die deed het uiteraard direct.

Aanvraag voor retourzending en labels te ontvangen gedaan.
Verkoper geeft aan maar max 9,95 terug te willen betalen voor retour zending
Ik heb hem de Europese wet gestuurd waarin staat dat bij een kapot product de verkoper dient te betalen.

Daarnaast staat op het service rapport no boot.
Terwijl ik duidelijk heb aangegeven dat het een no power/no post issue is.
Systeem doet niets enkel een klik van de psu bij inschakelen aan/uit knop.

No boot betekent dat het systeem Windows niet kan starten na de post te hebben gehad.

In elk geval is het duidelijk bij deze verkoper wel de lusten niet de lasten, koop niet bij deze verkoper of ga ervan uit dat hij niet gewillig staat als iets kapot gaat.
En zeker de geldende wettelijke rechten niet kent of niet volgt.

Verzending

Was met vertraging maar wel zelf voor gekozen te wachten, dus daar zeur ik niet over.

Klantenservice

Verkoper zadelt consument met het probleem op terwijl hij volgens de wet geldende in Europa en ook de wet op de garantie van België het probleem dient over te nemen.

Algemeen

Ik had een Seasonic Focus GX-750 besteld. Website was overzichtelijk en bestellen gemakkelijk, ook fijn dat de kredietkaart mogelijk was als betaalmethode.

Verzending

Ik had besteld op een vrijdagavond. Het bericht van verzending werd een dag later verstuurd, maar zonder track-and-trace-code, die bleek later pas binnen te komen per mail van GLS. Uiteindelijk heb ik het product op de eerstvolgende dinsdag ontvangen dus dat is een redelijke termijn gezien het bestelmoment. Product was netjes verpakt met luchtzakken rondom, hooguit was de doos misschien wat aan de grote kant maar dat mag de pret niet drukken.

Algemeen

heb een b450 moederbord bij deze winkel besteld voor mijn 5300g, in goede staat aangekomen en was goed verpakt.

Heeft 3 dagen geduurd voordat het moederbord binnenkwam met GLS

Algemeen: Score: 2
Verzending: Score: 1
Klantenservice: Score: 3

Algemeen

Ik heb een bestelling geplaatst én kunnen betalen voor een gunstig geprijsde 3060 Ti. Dezelfde avond kreeg ik het bericht "dat er onterecht meerdere bestellingen waren doorgegaan, en dat de kaart helaas niet leverbaar was". De voorgestelde oplossing was een andere 3060 Ti van 140 euro duurder. Voor mij getuigt een bestelling accepteren, inclusief betaling, en dan eenzijdig schrappen van ofwel een vorm van bedrog ofwel incompetent. Ik vermoed dat er een fout in de prijs gemaakt werd, eerlijk gezegd.
Gezien de volgende clausule in hun algemene voorwaarden: "Het niet toepassen door de verkoper van één of meerdere bepalingen van huidige algemene voorwaarden mag niet door de koper als een verzaking aan deze algemene voorwaarden geïnterpreteerd worden." betekent dat je als klant geen enkel verhaal hebt. Hier shop ik nooit meer.

Verzending

Aangezien er geen verzending was terwijl het geld wel van m'n rekening ging, moet ik dit als waardeloos beoordelen.

Klantenservice

Klantenservice is ook een correcte afhandeling van een bestelling. Dat is hun niet gelukt. Dat gezegd zijnde, er werd wel snel gemeld dat er een probleem was, een voorstel van oplossing gedaan (zij het een totaal onacceptabel) en mijn geld is binnen 3 werkdagen terugbetaald. Een frauduleuze onderneming is dit niet en ook niet zonder reactie richting klant.

1 2 3 ... 9

Scorekaart voor All In One Systems

Algemeen Score: 4
Verzending Score: 4
Klantenservice Score: 3.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie