MegaMobile

5.079 producten en 5.888 uitvoeringen

Gebruikers over webshop MegaMobile

Review toevoegen
Algemeen

Uitstekende webwinkel! Uiterst snelle levering. Ik had 4 rx 580 kaarten en bijpassende voeding besteld. De voeding mistte helaas wat kabeltjes, maar na gebeld te hebben lagen deze de volgende dag op de deurmat. Niets dan lof voor deze snelle service!

Goede en snelle service.

Algemeen

Na mijn contact met MegaMobile, waarbij ik mijn verzoek uitgelegd heb om meerdere RX570 kaarten geleverd te krijgen, hebben hun kosten noch moeite gespaard om dit voor mij te regelen.

Deze kaarten zijn momenteel vrijwel onmogelijke te bemachtigen zonder een zeer lange wachttijd (enkele weken), maar door hun snelle actie en communicatie met hun leveranciers, hebben ze dit toch voor mij kunnen regelen. Petje af…chapeau!

Verzending

De verzending zal over het weekend heen vallen (besteld op vrijdag) en dus Maandag/Dinsdag geleverd worden. Sneller dan dat, is natuurlijk, onmogelijk.

Klantenservice

Erg snelle reactie van hun klantenservice, waar zelfs direct, middels Facebook Messenger, mee te praten valt wanneer je dat wilt. Dat werkt prettig en vooral er snel, zeker voor de ongeduldige koper, die ik in dit geval zeker was.

De uitleg was duidelijk en er werden geen valse beloftes gedaan, die achteraf tegen zouden kunnen vallen. Er werd direct actie ondernomen en kreeg al spoedig te horen dat het gelukt was! Top geregeld!

Klantenservice:

Vorige week een nieuwe computer gekocht. Via de live chat ben ik professioneel geholpen. Bestelling en levering is zeer eenvoudig en snel verlopen.

Algemeen

Goede en betrouwbare website ook in de winkel wordt je bijgestaan met raad en daad.

Verzending

Snelle en correcte afhandeling van de bestelling

Klantenservice

Ik had enkele vragen en werd correct en snel geholpen

Algemeen

Videocard was on sale. I called them to confirm my order. They were hanging the phone. I contacted them on the online chat from their website, the only reply i got after politely asking them about more info: "SOLD OUT". The videocard was falsely advertised or just dodgy. Would not recommend buying from them.

Klantenservice

They were answering the phone and then hanging immediately. They just didn't want to answer my questions. No wonder they had zero reviews on tweakers.

Scorekaart voor MegaMobile

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie