MegaMobile

0 producten en 0 uitvoeringen

Gebruikers over webshop MegaMobile

Review toevoegen

Algemeen

In deze tijd een videokaart zoeken voor een relatief redelijke prijs, wat voor een dan ook, lijkt onmogelijk. Ik zocht een low-end kaart met NVenc encoding voor m'n Plex-server. Hier toevallig een 1650 gespot die direct leverbaar was (in tegenstelling tot vele anderen) voor ongeveer €100 minder dan de gemiddelde 1650 prijs nu. Top!

Verzending

Zelfde avond verzendbevestiging gehad en met de DPD netjes vanuit België de volgende dag bezorgd.

Algemeen

Zonder veel gedoe een bestelling kunnen plaatsen. Daarna netjes mailtjes ontvangen over de status, inclusief een track and trace. Tot slot gebruik kunnen maken van een credit card zonder extra kosten.

Verzending

Volgens de planning ontvangen. Daarnaast ook een doos die niet veel groter was dan het product.

Algemeen: Score: 4

Algemeen

Website is duidelijk en werkt prima. Beetje meer functionaliteit zoals gefilterd zoeken zou wel mogen. Prijzen en bestelprocedure waren prima in orde. Voldoende betaalmogelijkheden, mailbevestiging, en via de website op de hoogte blijven.

Verzending

Levering ontvangen op de beloofde datum, alles was prima verpakt.

Algemeen

Prijsdaling, ga je kijken prijs weer oude niveau. een nepper dus die prijsdaling gaat voor mij op het strafbankje

Algemeen

Printer besteld, makkelijk afrekenen. Nog een 24u later thuis geleverd! Alles mooi te volgen met track & trace

Verzending

Printer goed verpakt, track & trace aanwezig

Verzending: Score: 1

Algemeen

Telefoon terug gestuurd, compleet naar t verkeerde adres terug gestuurd, geen compositie voor t ophalen

Tot 3x aan toe gehad dat ze t adres niet konden vinden

Klantenservice

Zeer slecht, alles verkeerde leveren en t niet op lossen

Verzending: Score: 4

Algemeen

Msi Agility GD60 besteld, direct duidelijke bestelbevestiging ontvangen via e-mail, volgende dag verzend informatie met DPD ben zeer tevreden.

Algemeen

Bestelling geplaatst, zonder bericht hebben zij de bestelling geannuleerd.
Ook je "Mijn MegaMobile" account opties zijn verstopt en niet overzichtelijk.

Klantenservice

Na contact vanuit mijn kant blijkt dat de leverancier een fout in het systeem had, echter 0,0 reactie vanuit MegaMobile op mijn verdere mails.

Algemeen

Producten waren sneller geleverd dan verwacht. Klantenservice was goed bereikbaar en kundig bij het antwoorden op inhoudelijke vragen over mijn bestelde monitor en desktop.

Algemeen

Ik heb al vaak gekocht bij MegaMobile en ik heb nooit een slechte ervaring gehad. Steeds alles correct, vriendelijk en snel afgehandeld.

Algemeen

Uitstekende webwinkel! Uiterst snelle levering. Ik had 4 rx 580 kaarten en bijpassende voeding besteld. De voeding mistte helaas wat kabeltjes, maar na gebeld te hebben lagen deze de volgende dag op de deurmat. Niets dan lof voor deze snelle service!

Goede en snelle service.

Algemeen

Na mijn contact met MegaMobile, waarbij ik mijn verzoek uitgelegd heb om meerdere RX570 kaarten geleverd te krijgen, hebben hun kosten noch moeite gespaard om dit voor mij te regelen.

Deze kaarten zijn momenteel vrijwel onmogelijke te bemachtigen zonder een zeer lange wachttijd (enkele weken), maar door hun snelle actie en communicatie met hun leveranciers, hebben ze dit toch voor mij kunnen regelen. Petje af…chapeau!

Verzending

De verzending zal over het weekend heen vallen (besteld op vrijdag) en dus Maandag/Dinsdag geleverd worden. Sneller dan dat, is natuurlijk, onmogelijk.

Klantenservice

Erg snelle reactie van hun klantenservice, waar zelfs direct, middels Facebook Messenger, mee te praten valt wanneer je dat wilt. Dat werkt prettig en vooral er snel, zeker voor de ongeduldige koper, die ik in dit geval zeker was.

De uitleg was duidelijk en er werden geen valse beloftes gedaan, die achteraf tegen zouden kunnen vallen. Er werd direct actie ondernomen en kreeg al spoedig te horen dat het gelukt was! Top geregeld!

Klantenservice: Score: 5

Vorige week een nieuwe computer gekocht. Via de live chat ben ik professioneel geholpen. Bestelling en levering is zeer eenvoudig en snel verlopen.

Algemeen: Score: 4
Algemeen

Goede en betrouwbare website ook in de winkel wordt je bijgestaan met raad en daad.

Verzending

Snelle en correcte afhandeling van de bestelling

Klantenservice

Ik had enkele vragen en werd correct en snel geholpen

Algemeen

Videocard was on sale. I called them to confirm my order. They were hanging the phone. I contacted them on the online chat from their website, the only reply i got after politely asking them about more info: "SOLD OUT". The videocard was falsely advertised or just dodgy. Would not recommend buying from them.

Klantenservice

They were answering the phone and then hanging immediately. They just didn't want to answer my questions. No wonder they had zero reviews on tweakers.

Scorekaart voor MegaMobile

Algemeen Score: 4
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 4

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie