Proshop.nl

Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 1
Klantenservice: Score: 1

Algemeen

Helaas, na een goede initiële levering bleek het product DOA te zijn. De videokaart werkte niet en moest retour (op eigen kosten) vervolgens krijg je een mail dat het defect niet kan worden vastgesteld en dat er nog een keer kosten in rekening zullen worden gebracht. Blij dat ik met Paypal betaald heb, dan kan daar in ieder geval een claim worden gemaakt.

Verzending

Terug sturen van een DOA moest zelf betaald worden, en was niet gratis

Klantenservice

Defecte kaart wordt niet gerepareerd maar terug gestuurd + onderzoekskosten.

Algemeen: Score: 3
Verzending: Score: 3
Klantenservice: Score: 0

Algemeen

Een scherpe aanbieding gekocht. Verzenden uit Denemarken duurt meerdere werkdagen ipv de standaard dagen die zijn omschreven. De shop bevat sommige hardnekkige prijsfouten. Proshop laat sommige niet perfecte shopreviews verwijderen, dat is imho niet zo sportief. Maar al met al ben ik happy met mijn aanschaf.

Verzending

De verzending duurde iets langer dan was omschreven. Het gaat maar om een paar dagen en is nog steeds best redelijk omdat het pakket uit Denemarken komt maar toch iets om rekening mee te houden.

Bedankt voor je review.

Wij hebben onlangs de levertijd van "dagen" naar "werkdagen" veranderd. Onze excuses als het pakket later is ontvangen dat werd aangegeven, dit is voor een product dat op voorraad is normaliter 2-3 werkdagen.

We verwachten wanneer we wat langer open zijn op alle producten scherpe prijzen te hebben, aangezien we eerst data moeten ontvangen van de Nederlandse markt.

Overigens verwijderen wij (samen met Tweakers) reviews die niet gebaseerd zijn op een order of op een feit. We hebben een aantal reviews ontvangen van mensen die claimde verkeerde producten te hebben ontvangen, maar in ons systeem bestaat geen order van het desbetreffende product. Dat leidt ertoe dat we in inspraak met Tweakers de reviews vervolgens verwijderen.

Algemeen: Score: 4
Verzending: Score: 4
Klantenservice: Score: 0

Algemeen

Had een nieuwe NVMe SSD op het oog en Proshop had hier een hele mooie aanbieding in. Bestellen ging gemakkelijk zoals het hoort. Enige minpuntje was dat er in eerste instantie een levertijd van 2-3 dagen stond, maar dat dit gedurende het bestelproces ineens een week werd. Nu had ik geen haast dus op zich geen probleem maar wel opmerkelijk en mocht je wel haast hebben kan dit wel een dingetje zijn.

Verzending

Product kwam uit Denemarken, dat was mij in eerste instantie niet duidelijk tot ik de bevestiging kreeg. Maar op zich is dit geen probleem natuurlijk. Product was degelijk verpakt. Niets mis mee.

Bedankt voor je review.

Mocht je dat willen, dan kan ik erachter proberen te komen waarom de levertijd werd veranderd. Zou je in dat geval een mail willen sturen naar support@proshop.nl met je bestelnummer?

Algemeen: Score: 5
Verzending: Score: 5
Klantenservice: Score: 5

Algemeen

Prima shop, videokaart besteld voor de laagste prijs van NL. Binnen 2 dagen geleverd vanuit Denemarken, telefonische klantenservice was snel bereikbaar bij vragen. 100% tevreden.

Verzending

Binnen twee dagen geleverd vanuit Denemarken, prima gedaan.

Klantenservice

Klantenservice is goed telefonisch bereikbaar en helpt snel

Leuk om te horen dat je tevreden bent met onze service. Mocht je eventuele voorstellen voor verbetering zien, dan horen we dit graag

Scorekaart voor Proshop.nl

Algemeen Score: 3.5
Verzending Score: 3.5
Klantenservice Score: 3

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is minder dan 1 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie