Proshop.nl

Gebruikers over webshop Proshop.nl

Review toevoegen
Klantenservice: Score: 5

Algemeen

Duidelijke website en levering was goed geregeld. Helaas heb ik gebruik moeten van mijn herroepingsrecht omdat het product uiteindelijk niet geschikt was voor mijn doeleinden. De retourprocedure verliep soepel en ik heb mijn geld op tijd teruggekregen. Al met al een hele prettige ervaring en ik kan deze website aanbevelen! Ik kom graag een keer terug

Verzending

Netjes en op tijd geleverd, ookal zitten ze in Denemarken

Klantenservice

Snelle en behulpzame reactie bij retourprocedure. De website was hierbij ook informatief

Algemeen

Black Friday aanbieding was verlokkelijk maar alles was nieuw en verzegeld. Ik ben blij met deze smartfoon.

Verzending

DPD, dat is niet mijn favoriete verzendbedrijf. Ik moest een stuk fietsen om het product op te halen bij een ophaalpunt.

Algemeen

Degeljike webshop met een gemakkelijke checkout. Productinformatie liet te wensen over, maar deze informatie kan prima bij tweakers bekeken worden.

Verzending

Verzending is alleen mogelijk met DPD. Ik vind dit zelf een van de mindere partijen maar de bezorging was op tijd en het product was niet beschadigd.

Algemeen

Fijne Prijzen , is vaak de voordeligste voor Hardware- producten .Product is keurig verpakt .
Duidelijke site.

Verzending

Je krijgt een email bericht , van DPD, dat het product onderweg is , maar geen bericht dat het is afgeleverd bij het DPD afhaal-punt , dat vind ik wat lastig .
Heb 2 producten ( 1 SSD ) en kortgeleden een desktop - behuizing besteld en bij beide is er geen afleverings email gestuurdf.

Algemeen

prima webshop, 50 euro goedkoper dan elke andere webshop ( in dit geval een motorola edge 30 neo ( Black Friday deal)) , dat de verzending dan even op zich laat wachten omdat het uit Denemarken komt, vind ik dikke prima

duurde een dag of 5 en werd keurig gratis afgeleverd bij een dpd punt,

Algemeen

OnePlus Nord 2T Black Friday deal besteld tegen een scherpe prijs. Er wordt netjes aangegeven dat verzenden 3 tot 5 dagen duurt. Het pakket kwam na 5 dagen aan.

Verzending

Pakketje komt uit Denemarken en wordt via DPD tegen een stevige extra betaling aan huis bezorgd. Onze DPD chauffeur kijkt niet zo nauw en legt pakketjes regelmatig in de tuin. Zo ook deze keer. Een handtekening is blijkbaar niet vereist voor een pakket van bijna 400 euro. Andere verzendopties zouden gewaardeerd worden.

De verpakking was wat mager. Slechts een dunne omdoos om de originele telefoonverpakking heen. Maar het is goed aangekomen, dus wat mij betreft voldoende.

Algemeen

Wilde al een tijdje de ring stick up camera’s en nu via de Black Friday sale bij proshop uitgekomen. Waren aanzienlijk goedkoper dan in Nederland. Ik kon de winkel niet, maar via Google hier terecht gekomen. Na eerst opgezocht hebben bij thuiswinkel.org of ze daarbij aangesloten waren overgaan tot bestellen.

Verzending

Verzenden ging snel. Zeker gezien het feit dat het uit Denemarken komt.En dat ondanks de feestdagen En spullen waren goed verpakt.

Verzending: Score: 1

Algemeen

Bestelling was makkelijk te plaatsen.
Ondanks dat het product op voorraad was duurde het nog 5 dagen voordat het aankwam.
De verzend optie is gelimiteerd tot enkel DPD wat erg jammer is omdat je moet bijbetalen voor aflevering aan huis.

Verpakking: Waardeloos.
De gebruikte verpakking (een paar stukken karton om het product gevouwen en aan elkaar geplakt met tape) was niet voldoende.
Het pakketje was helemaal plat gedrukt en het doosje van het product was helemaal plat gedrukt en kapot gescheurd.
Gelukkig werkt alles nog en is het niet stuk gegaan, maar dat de product verpakking stuk is was niet heel prettig aangezien het een cadeautje was (dit was bij de bestelling aangevinkt).

Verzend opties: Slecht: enkel DPD, en je moet extra betalen voor aflevering bij huis. Terwijl het product op voorraad is duurde het nog steeds 5 dagen voordat het aankwam.

Algemeen

Black Friday deal besteld, stukken goedkoper dan andere webshops. Betrouwbaar, goedkoop en overzichtelijke webshop. Dit was de eerste keer dat ik had besteld, indien goede prijs, ga ik hier vaker bestellen.

Verzending

Vanuit Denemarken verzonden, binnen 3 dagen binnen. Was van tevoren aangegeven.

Beste pheijms

Onze black friday deals waren inderdaad geweldig!

Wist je dat we elke week weekend deals hebben?

We zien je graag weer terug bij Proshop,

Algemeen

Moto G71 als Black-Friday aanbieding gekocht.
Bestellen ging snel. Levering duurde iets langer. Dit was net jes aangegeven. Pakket kwam uit Denemarken.

Verzending

Pakket kwam netjes binnen de aangegeven periode

Beste peterkps1,

Bedankt voor je review.

Wat fijn om te horen dat alles naar behoren is verlopen!
Daar worden wij bij Proshop heel blij van!

Algemeen

Onverwacht was ik gevoelig voor een blackfridaydeal: Lenovo 31" Monitor D32q-20 -31.5" IPS - 2560x1440
Zakelijke aankoop dus ex. BTW 161,- Euro.

Verzending

Op tijd geleverd, compleet en werkend.

Beste the noise,

Bedankt voor je review.

Wij zijn zelf ook weleens gevoelig voor die deals.
Dit is ook wel een deal om over naar huis te schrijven!

Wij hebben ook elke week weekend deals, die zijn soms bijna te mooi om waar te zijn!

Hopelijk mogen wij jou weer blij maken met een mooie deal.

Algemeen

Goede black Friday aanbiedingen van diverse Philips Hue verlichting units, vlotte levering en degelijk verpakt.

Verzending

pakket was goed en degelijk verpakt en op tijd geleverd.

Beste Jojobuitenzorg,

Bedankt voor je toffe review!

Het is altijd fijn om te horen dat onze klanten tevreden zijn!

Verzending: Score: 0

Algemeen

Geen problemen met de levering en alles netjes op tijd kunnen afhalen.

Het DPD afhaalpunt op de Zakkendragersteeg in Utrecht... hmm, neem misschien in overweging samenwerking met een andere te kiezen. Je mag in een klein winkeltje van een ongeinteressererde meneer gaan rommelen in een rek met allerhande pakketjes. Kostte me 10 minuten om mn telefoon te vinden, en daarna hoefde ik me niet eens te legitimeren. Toen ik daar een opmerking over maakte mocht ik dat wel even doen, maar ik geloof niet dat hij ervan geleerd heeft.

Beste bzijp,

Dat is een hele onderneming bij dat pickup point.

Dit zijn wel dingen waar wij mee aan de slag kunnen gaan want dit kan en moet beter!

Zou je ons kunnen een email kunnen sturen met je ebstelnummer ?
Dan gaan wij met DPD aan de slag om dit in het vervolg beter te doen.

Aanrader!
Mooie aanbieding voor een robotstofzuiger kunnen vinden.
Direct twee stuks besteld en zonder problemen thuisbezorgd.

Verzending

Producten goed verpakt en snel verzonden.
Ondanks verzending vanuit Denemarken waren beide pakketten binnen 3 werkdagen bezorgd.

Beste J_OW

Bedankt voor je review.

Wat mooi om te horen dat je bij ons terecht bent gekomen!

Heel veel plezier met de stofzuigers.

Algemeen

Ik heb er via tweakers al een paar keer besteld. Makkelijk, betrouwbaar en een goeie prijs.

Verzending

Is wat langer onderweg vanuit Denemarken maar wel voor een goeie prijs.

Beste D.J.P,

Bedankt voor je review.

Die 3 woorden horen wij graag van onze klanten.

Tot een volgende keer!

Algemeen

Perfect verlopen bestelling van de robotstofzuiger. Mooie prijs en goede kwaliteit. bestelling snel in huis vanuit Denemarken.

Verzending

Snelle verzending in sterke verpakking.

Beste A.v.Alphen,

Bedankt voor je review.

Veel van onze collega's hebben ook zo'n robot stofzuiger.

Nu zijn de huishoudklusjes iets gemakkelijker.

Algemeen

Prima service, goede (de beste!) prijs; levering uit het buitenland, maar snel. Product voldoet prima aan de verwachtingen.. Aanrader.

Beste bmszabo

Bedankt voor je leuke review!

Denemarken klinkt altijd heel ver weg, gelukkig werkt onze koerierdiesnt 24/7 om snel te kunnen leveren.

Algemeen

Ik wachtte al een tijdje tot de Motorola moto e20 een keertje in de aanbieding was. Nu kon ik m krijgen voor €77,77; erg goeie aanbieding en het kon ook naar een afhaalpunt dus gelijk besteld.

Verzending

Ging goed; ook al kwam het uit het buitenland. Het werd ook netjes en op tijd op het afhaalpunt bezorgd.

Beste Ruikersnaam,

Bedankt voor je Review!

Altijd fijn om te horen dat alles so soepel verloopt.

Algemeen

Duurde een paar dagen maar kwam goed en wel aan (uit Denemarken). robotstofzuiger was prima in orde, dus heb geen ervaring met klantenservice gehad tot dus ver.

Verzending

Duurde een aantal dagen, maar de communicatie daarover was helder. Dus het proces was goed.

Beste Lekkerbekdier,

Afgezien van je leuke username - ook bedankt voor de goede review!

Nu kan je net als ons op deze afdeling kijken hoe je niet oheft te stofzuigen door je robovac

Algemeen

Duurde een paar dagen maar kwam goed en wel aan (uit Denemarken). Monitoren waren prima in orde, dus heb geen ervaring met klantenservice gehad tot dus ver.

Verzending

Verzending kon wat sneller want de monitoren die ik bestelde kwamen niet uit Nederland, maar Denemarken. Als ik het me goed herinnerde duurde het 4 werkdagen.

Beste Robert1005.

Bedankt voor je review.

Als klantenservice blijven wij liever op de achtergrond, want geen nieuws is goed nieuws!

Wij zijn in ieder geval blij om te horen dat alles goed is verlopen.

1 2 3 ... 8

Scorekaart voor Proshop.nl

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4
Klantenservice Score: 4

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 1 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg