MediaMarkt

7.035 producten en 9.051 uitvoeringen

Gebruikers over webshop MediaMarkt

Review toevoegen

Algemeen

Ik was op zoek naar een scheerapparaat ter vervanging van mijn defecte Braun. Omdat ik een Philips wilde heb ik gezocht naar de voor mij beste keuze en kwam uit op een SW6700 die de Mediamarkt op voorraad had en tegen een nette prijs.

Verzending

Het pakje zou 2 dagen duren maar kwam de volgende dag al! Wat een service.

Algemeen

De iPad behoeft geen toelichting, maar de juiste voorraad indicatie en de vermelde levertijd (ondanks de black friday, cyber monday en Sinterklaas periode) is keurig gestand gedaan!

Verzending

Levering ondanks black friday, cyber monday en Sinterklaasperiode netjes op tijd geleverd!

Algemeen

Great service, in time, fast, and really realiable. Really serious company looking forward to buy more stuff in there.

Fast and easy to track.

Algemeen

Kon makkelijk en snel datgene vinden wat ik nodig was op de site. En bestelling was keurig verpakt.

Verzending

Supersnel geleverd, zondag besteld maandag al in huis.

Algemeen

Explanation about the product was accurate, with a number of pictures, payment was straightforward and delivery was on time. I bought several items at MediaMarket so far and never had any problem.

Verzending

Product was delivered on time and in good condition.

Algemeen

In een " groot-gegroeide " webshop-omgeving verwacht je niet dat alles werkt zoals het hoort. Het is vast geen toeval dat het bij Mediamarkt WEL klopt en werkt.
DUS .... vandaag besteld = morgen in huis.

Verzending

Het bestelde ( elektrische voetenzak ) doet wat ie moet doen = warmte geven aan een stel koude voeten en da's vreselijk lekker.

Algemeen

In Arnhem zijn ze te lui om na te kijken of een monitor op voorraad is.
Het zou te druk zijn in de winkel
Apeldoorn en Hengelo zijn daar in tegen zeer behulpzaam alleen is dat verder rijden, zij vertelde mij dat er wel 2 monitoren in Arnhem zouden moeten zij. dus toch maar naar Arnhem gereden. Het was 5 december 17:30 het personeel stond zich te vervelen dus helemaal niet druk en 1 nwe in magazijn.
Dit is niet de eerste keer met dit soort ervaring in Arnhem ga dus liever naar eenandere vestiging.

Klantenservice

Willen niet nakijken of een produkt op voorraad is je moet maar naar de winkel komen.
Liever LUI dan MOE

Algemeen

Ik vond het erg makkelijk om de producten die ik zocht te vinden, te bestellen en af te rekenen. Ik hoefde niet lang te zoeken en alles was goed aangegeven.

Verzending

De levering duurde precies zo lang als ze hadden beloofd: 1 werkdag. Het pakketje kwam heel aan, zonder beschadigingen en goed verpakt.

Algemeen

Duidelijke website, goede omschrijving van het product, eenvoudige bestelprocedure, vlotte reactie, duidelijke communicatie, geen problemen, snelle levering

Verzending

Snelle levering, stevige verpakking, goede communicatie over de leveringsstatus.

Algemeen

Prima webshop, goeie prijzen, en wat ik kocht was alleen bij hun online te bestellen.

Verzending

Goed verpakt, en snel ontvangen, prima.

Algemeen

Zelfde prijs als elders, vanwege eerdere goede ervaringen gekozen voor MM, verder niets aan toe te voegen.

Verzending

Geleverd volgens afspraak, verder niets aan toe te voegen

Algemeen

vlotte bestellng en afhandeling. Prima prijs en kwaliteit. Laagste prijs en uitstekend product. Alles ok.

Verzending

eerder ontvangen dan verwacht.

Tegen beloning

So for almost one year dealing with Media Markt
Excellent Products, good prices, Excellent delivery and well communicated

As I mentioned Excellent delivert

Actually I did not contact Customer service at all

Algemeen

Ging allemaal erg vlot, geen afwijkende zaken en op tijd geleverd zoals afgesproken was dus prima

Tegen beloning

Algemeen

Simpel via ideal betaald, ideaal voor mij. Hoef je ook de deur niet uit.
Bezorgkosten inbegrepen.

Verzending

Verzending is heel snel. s'avonds besteld s'morgens al in de bus.

Algemeen

De bestelling is snel geleverd ondanks de drukke periode. De recensies waren fijn om even terug te lezen...daardoor makkelijker om de juiste keuze te maken. Stuur werkt perfect.

Snelle en goede levering

Klantenservice

Nu niet nodig gehad..maar eerder wel. Prima service.

Algemeen

Ik heb een bestelling gedaan bij mediamarkt en binnen twee dagen heb ik het thuis ontvangen.

Verzending

Het was keurig netjes gebracht en keurig netjes ingepakt.

Prima!!

Algemeen

De bluray was snel besteld en snel verzonden. Item was goedkoper dan bij de concurrenten.

Verzending

Goed verpakt. Bluray had ook in een envelope gepast ipv een doosje wat niet door de brievenbus paste. Beetje luxe dus, maar okee.

Algemeen

Good service, fast and efficient. The service on internet is clear and procedures simple. Good in general

Verzending

Fast delivery, on time as anticipated

Klantenservice

Very nice people at the counter, ready to help and very knowledgeable. To recommend

Algemeen

In het weekend besteld waarbij aangegeven werd dat de levering 2 werkdagen kon duren, gelukkig werken hun ook op zondag en kwam mijn pakketje maandag binnen

Verzending

Netjes in een doos met beschermende folie!

Klantenservice

Geen contact gehad met de klantenservice, was ook niet nodig gezien het pakket netjes is afgeleverd

1 2 3 ... 111

Scorekaart voor MediaMarkt

Algemeen Score: 4
Verzending Score: 4
Klantenservice Score: 3.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg