MediaMarkt

8.009 producten en 9.790 uitvoeringen

Gebruikers over webshop MediaMarkt

Review toevoegen

Algemeen

3 maal doa Samsung G9 oddyssey geleverd gekregen met dode pixels en andere problemen, scherm dat uitviel

Klantenservice

Er waren afspraken gemaakt dat zo bie zo geen slechte scherm zou terug accepteren en dan geld terug zou krijgen, toen hebben ze aangeven buiten de afspraak om dat als ie repareert zou worden ik mijn retour recht zo bie zo zou kwijt raken, en dat terwijl er 3 maal geen goed scherm geleverd was.
Ik was al moe en van plan op te geven als ie terug zou komen op z'n minst in zelfde staat dat ie was in de periode dat ie goed was, maar toen gingen ze de afspraken spontaan aanpassen en heb ik mijn geld terug gevraagd, dit is inmiddels terug maar dit vind ik echt niet normaal meer, nu zit ik met de stress alternatief te zoeken die er niet of nauwelijks is.

Algemeen

Pakket 24/08 verdwenen tussen Mediamarkt vestiging en hun transporteur Trunkrs.

Diverse keren contact en incidenten aangemaakt. Alles wordt genegeerd, er zijn geen updates en annulering mag ook niet. Ze kunnen dus eigenlijk mijn geld net zolang gijzelen als willen tot het onderzoek is 'afgerond'

Klantenservice

Standaard afwimpel antwoorden dat er aan gewerkt word en verder veel van kastje naar de muur of vragen waarop ze antwoorden allang hebben.

Algemeen

Mediamarkt. Een bedrijf dat wordt gezien als een groot grutter in ons kikkerlandje.

Zoals elk bedrijf gaat het niet altijd even goed, maar als jij redelijk en beleefd blijft is er heel wat te bespreken.
Het personeel is in mijn mening goed op de hoogte van de wensen van de klanten, en is kundig met betrekking tot het product. (mijn ervaring)

Een nadeel vind ik dat het bedrijf niet over eigen vervoer service beschikt en gebruik maakt van een extern vervoersbedrijf.

Klantenservice

Ik ben na de balie gegaan van mediamarkt om mijn beklag te doen en te kijken of er een passende en redelijke oplossing te vinden was voor mijn probleem.

Na heel wat overleg werd er besloten dat het showmodel ook tegen korting te leveren was en dat 2 man het eind van de middag kon leveren en installeren.

In mijn ogen een zeer grote waardering voor het personeel dat above and beyond ging voor mij.

Verzending: Score: 2

Algemeen

Online bestelling, werd twee keer uitgevoerd. Systeem laat niets zien op de site. Bij directe melding pas veel te laat antwoord, en mag alles zelf weer terug sturen. Klantenservice luistert niet, wil het niet horen.

Verzending

1 product besteld, maar die bestelling kwam niet door. Nog een keer besteld, en die kwam wel, maar toen allebei in 1x. Direct contact opgenomen, maar geen gehoord en geen reactie. Bestelsysteem is traag, en heeft veel fouten.

Klantenservice

Ze geven wel antwoord maar duurt lang, en lezen je vraag niet goed. Zadelen je op met van kastje tot muur gedoe, je mag het zelf oplossen.

Algemeen

Zeer slechte service! Tonen geen begrip, komen beloftes niet na! Levering is niet door gegaan, er zou telefonisch contact opgenomen worden maar niks, geen excuus of wat dan ook!

Verzending

Wasmachine besteld, 1e bezorging niet doorgegaan omdat ik van tevoren ben gebeld door de chauffeur dat er een grote schade aan de voorkant zat, merkwaardig want zoiets controleer je toch als chauffeur als je je goederen ophaalt bij een depot. Retour na een paar dagen verwerkt en wat denk je, zelfde apparaat niet meer leverbaar. Ander type besteld, zou op donderdag geleverd worden. Is hem niet geworden, dan een mail dat ie vrijdag geleverd zou worden i.v.m. vertraging en logistieke problemen, oké. Vrijdagochtend een mail dat het weer niet doorgaat, ik zou gebeld worden die dag door de Mediamarkt maar dan kan je laat wachten want ze zijn zo arrogant dat je als consument niks voorstelt. 2 dagen vrij genomen, helaas voor niks (interesseert ze ook niks). Service noemen ze dat, die is ver te zoeken.

Klantenservice

Totaal geen empathie, lezen je mails niet goed, klachten worden genegeerd en je ontvangt alleen standaard antwoorden.

Verzending: Score: 5
Klantenservice: Score: 4

Algemeen

Router gekocht voor zeer scherpe prijs en de volgende dag netjes afgeleverd in een goed verpakte stevige doos!

Ik lees veel negatieve recensies hier bij Tweakers en vroeg mij oprecht af hoe dit zou komen. Buiten het feit dat de Mediamarkt erg toegankelijk is en veel fysieke winkels heeft is dit beeldvormig eenvoudiger voor een klant om naar binnen te stappen en een artikel terug te brengen. Wellicht zijn er teveel winkels.
Want geloof me, bij die Bolle en die lachebek is ook niet alles wat het lijkt hoor.
Ik ken verhalen genoeg waar je ook niet echt vrolijk van wordt ! Alleen kunnen ze dit beter maskeren en leiden ze hun personeel beter op, bij een klantenservice heb je nu eenmaal iemand nodig die verbaal erg sterk is en goed ABN spreekt. Je doet het niet snel goed als mega store, je hebt allerlei klanten die altijd wel een reden bedenken om iets retour te kunnen brengen of ruilen.
Hoe gek wil je het hebben, Mensen die kleding kopen voor een party en vervolgens het daarna doodleuk weer retourneren!!!

Niet al mijn ervaringen zijn goed bij MediaMarkt maar het over grote deel zeker wel! Zo ook bij die Bolle en schaterbekje, ben ik blij met ze allemaal ;-)

Verzending

S avonds besteld en de volgende ochtend stond mijn vriend de postbode voor de deur! Super verpakt compleet met retourlabel!

Klantenservice

Mensen doen zeker hun best, maar zijn vaak een beetje murw geslagen.
Deze medewerkers verdienen extra aandacht en een interne opleiding.
Goede servicemedewerkers zijn namelijk het gezicht van je bedrijf!

Algemeen

Op de kassabon van de aankoop van mijn (hoofdband) koptelefoon, alsmede in de fysieke winkel, webwinkel en reclames van Media Markt, wordt -- onder verwijzing naar de algemene voorwaarden -- aangegeven dat mijn product binnen 100 dagen geruild kan worden. Ik heb mijn koptelefoon zeer kort opgehad en daarna weer terug gedaan in de doos. De koptelefoon is in nieuwstaat. Ik probeerde de koptelefoon in de winkel te ruilen voor een model van soortgelijke prijs.

De algemene voorwaarden sluiten bepaalde producten uit van retour vanwege hygiëne. Als voorbeelden worden tandenborstels en scheerapparaten genoemd. Media Markt weigert nu mijn retour.

Omdat ik mijn aankoop fysiek heb gedaan, heeft Media Markt geen wettelijke plicht om een bedenktermijn te bieden. Desalniettemin heeft Media Markt mij die bedenktermijn vrijwillig aangeboden (kassabon, reclame en borden in de winkel) en is deze derhalve onderdeel geworden van onze koopovereenkomst. Door mijn retour te weigeren pleegt Media Markt contractbreuk. In dat opzicht ben ik grof misleid door de reclame-uitingen (en omissies) van Media Markt, nu zij achteraf aanvullende voorwaarden (uitsluitingen) aan hun belofte willen verbinden. Een koptelefoon met hoofdband is niet hetzelfde als een tandenborstel of scheerapparaat. Van de laatstgenoemden is het duidelijk dat deze om redenen van hygiëne niet hergebruikt kunnen worden. Dit verschil blijkt ook in de winkel: zo zijn er in het Media Markt filiaal geen mensen te vinden die hun oksels staan te scheren met de demomodellen. Ook bij concurrenten van Media Markt blijkt: (hoofdband) koptelefoons vallen naar algemene verkeersopvattingen simpelweg niet onder de hygiëne uitsluiting (zie ook hieronder).

Was hier wél sprake van koop op afstand, dan had Media Markt niet alleen contractbreuk gepleegd, maar ook het consumentenrecht overtreden. Het Europees Hof van Justitie heeft (in het kader van online bedenktermijn) al lang en breed geoordeeld dat zelfs matrassen niet onder de hygiëne-uitzondering vallen (zie: ECLI:EU:C:2019:255). De toets die kan worden toegepast is: "bestaat er een tweedehands markt?". Is het antwoord ja, dan is de hygiëne-uitzondering niet van toepassing. Hoewel er in mijn geval geen sprake is van koop of afstand, zegt dit natuurlijk wel iets over de algemene verkeersopvattingen rondom de hygiëne-uitsluiting.

Omdat het fysieke verkoop betreft mag Media Markt de koptelefoons wel uitsluiten. Echter moet ze dit wel expliciet doen vóórdat de koopovereenkomst tot stand is gekomen. Dit heeft Media Markt niet gedaan. Media Markt overtreedt daarmee de wet.

Klantenservice

Doen vreselijk moeilijk om retouren. Bezigen zich daarbij met misleidende reclame en bedrog. Als ze dit ook online doen, dan overtreden ze in aanvulling daarop ook nog eens het consumentenrecht. Jammer aangezien concurrentie het wel begrijpt.

UPDATE 7 SEPT: ik ben met het bovenstaande verhaal nog eens langsgegaan. Bij de balie werd aangegeven dat ik bij wijze van uitzondering mocht ruilen omdat, in de woorden van de klantenservice, "u weet waar u het over heeft". Ik ben blij dat ik mocht ruilen. Mijn reviewscore ga ik echter niet aanpassen, aangezien het duidelijk is dat de volgende consument die niet een soortgelijk pleidooi kan houden gewoon weer een poot wordt uitgedraaid – totdat iemand eens naar ACM en Reclamecodecommissie (en evt Geschillencommissie consumenten) stapt. Heb nu aan Mediamarkt beloofd dit niet te doen, maar als iemand dit leest en zich geroepen voelt, voel je vrij om het bovenstaamde te gebruiken in je melding bij ACM en je klachten/procedures bij de commissie(s).

Algemeen

Laptop in winkel/stad 1 gekocht, voldeed niet aan de eisen, mocht ik in winkel/stad 2 binnen 100 dagen terugbrengen, zelfde dag geld terug, geen gedoe, vriendelijk, snel. Complimenten waard, dat was 10 jaar geleden (mijn laatste ervaring met de Mediamarkt) wel anders. Chapeau!

Klantenservice

Zie hoofdbeschrijving en de eigenlijke reden van deze review. Had me voorgenomen niet meer online te kopen na er- danwel aanvaring met Azerty, bleek dat de enige fysieke winkel in mijn toch wel grote stad de Mediamarkt was, bleek een goede keuze te zijn geweest.

Klantenservice: Score: 0

Algemeen

Wat een ramp. Hele site is erop gericht om retourneren zo lastig mogelijk te maken. Retourformulier moet handmatig ingevuld worden (voor bestelling via de webshop). 3 dezelfde producten gekocht en retourformulier geeft maar 1 aan.

Klachtenformulier op de website is daarnaast zo diep mogelijk verstopt (contactpagina > zoeken op klacht >klikken op pagina "het WOW even niet" > klikken op klachtenformulier) en deel van het formulier is niet zichtbaar op een 4k monitor.

Het lijkt dat de slogan "altijd op zoek naar de WOW voor jou" vooral neerkomt op WOW wat is dit klantonvriendelijk en slecht.

Algemeen

Online een bestelling geplaats en die zou binnen 3 dagen geleverd worden. Vaker besteld bij MM en dat ging altijd prima. Nu na bijna 3 weken en diverse contactmomenten nog steeds niets. Altijd een toezegging dat er via de mail contact wordt opgenomen maar de enige mail die ik krijg zijn nieuwsbrieven. Na 2 weken de bestelling laten annuleren door MM zelf, daar zou je dan binnen 48 ur bevestiging van krijgen. ruim 100 uur later zegt de servicedesk dat het nog wel een paar dagen kan duren. "want het is zo druk". Ik wil gewoon mijn geld terug. Ondertussen hetzelfde product via Amazon besteld en binnen 24 uur gekregen. Ik weet waar ik voortaan niet meer bestel...

[update] na 5 weken nog steeds van kastje naar muur en geen geld terug van mijn nooit gearriveerde SSD. Algemene beoordeling van Slecht naar Waardeloos

Verzending

Het bestelde goed (een externe ssd) nooit geleverd gekregen. Diverse malen zou het uitgezocht worden maar nooit wat van gehoord.

Klantenservice

Contact gehad via de chat box en dat waren altijd vriendelijke mensen al is het vervelend dat je eerst langs de 'bot' moet. Altijd toezeggingen die nooit worden opgevolgd door de winkel zelf. Ik geloof dat dit de MM in Amsterdam Arena was die mijn levering zou moeten verzorgen maar daar nooit terug op is gekomen. tja...

Algemeen

Producten die waarschijnlijk niet eens op voorraad zijn, zouden de dag erna geleverd worden. Nu een week later is er nog niets verzonden en de klantenservice heeft eigenlijk geen idee.

Verzending

Voor 24.00u besteld, morgen in huis. Nu een week later is het product nog niet eens verzonden.

Klantenservice

De klantenservice geeft tegenstrijdige berichten en eigenlijk kan je eigenlijk niks concreets melden...

Algemeen

zondag Dyson besteld en betaald. Maar er kwam maar geen bestelbevestiging binnen. Dus ik neem via de chat contact op met medewerker. die meldt dat ze al meer dan een dag storing hebben. De bestelling moet met de hand worden opgevoerd en de kans is nihil dat ik hem morgen binnen heb. Ik geef aan dat dit niet acceptabel is, want dan hadden ze op de website maar de storing moeten vermelden zodat ik de keuze kan maken het product elders te bestellen.

Uiteindelijk krijg ik een ruime dag later pas een bestelbevestiging.

Verzending

Bestelling wordt niet binnen 24 uur bezorgd vanwege een storing. Echter krijg ik hem ook niet 24 uur na de bestelbevestiging. zondagochtend besteld, maandagmiddag bestelbevestiging ontvangen. Product dinsdagavond om 1900 pas binnen.

Klantenservice

Ik heb een klacht ingediend. Krijg als antwoord: We zien dat het product ondertussen is geleverd! Terwijl dit niet het geval was. Daarnaast ging de klacht niet over het niet leveren maar over het veel te laat leveren en het niet melden van een storing op de website, terwijl ze daar wel van op de hoogte waren.

Algemeen: Score: 3

Algemeen

Het bestelproces ging erg moeizaam en werd meerdere keren onderbroken, wellicht omdat ik de Playstation 5 aan het bestellen was.
Afgelopen dinsdag ochtend heb ik de via de webshop van MediaMarkt gekochte Playstation 5 persoonlijk teruggebracht naar de winkel, zodat ze er iemand anders blij mee konden maken. In de winkel werd mij toegezegd dat het aankoopbedrag nog dezelfde dag op mijn bankrekening zou worden teruggestort. Nu drie dagen later heb ik mijn geld nog steeds niet terug, terwijl de PS5 al direct werd verkocht door ze.
Dit vind ik niet netjes.

Verzending

De verzending was snel, wel waren de PS5 en de accessoires verpakt in een te zachte witte kartonnen doos zonder vul- beschermmateriaal.

Klantenservice

In de MediaMarkt een half uur gewacht, tot ik geholpen werd, terwijl er maar twee klanten voor me waren. Er was eerst namelijk maar een persoon aan het helpen. Pas later kwam er iemand anders helpen.
Ook telefonisch gehad met de klantenservice, die houdt zich uiteraard aan het protocol: Geld op de rekening binnen 5 werkdagen.
Nogmaals: Heb het zelf teruggebracht naar de winkel en er werd me toegezegd dat het aankoopbedrag op dezelfde dag teruggestort zou worden op mijn bankrekening.
En dan ben je gewoon netjes, omdat je de PS5 voor de normale prijs gunt aan iemand anders.

Algemeen

Mijn vrouw wilde graag een Apple watch SE. Wat blijkt Mediamarkt heeft een scherpe aanbieding online staan. Dus meteen besteld.

Er volgen geen updates vanuit het systeem tot 3 dagen later de bestelling eenzijdig wordt geannuleerd. De watch zou niet leverbaar zijn (lees even niet op voorraad). Er wordt geen alternatief geboden, en er zijn nog diverse winkels die wel voorraad lijken te hebben.

We hebben contact gezocht met de 'klantenservice'. Dit is echt waardeloos en zeker geen 'service'. Ten eerste zijn ze niet makkelijk bereikbaar en op de chat en mail wordt amper gereageerd. Er staan nu twee tickets open die inmiddels onbeantwoord blijven.

We hebben zelf het voorstel gedaan om eventueel uit te wijken naar een winkel, maar daar wil de klantenservice niks regelen. "Je mag ze zelf bellen, maar het is aan de winkel of ze mee willen werken"

Het ergste van dit verhaal is dat binnen 5 werkdagen de watch gewoon weer beschikbaar is op de site, alleen voor nu geen aanbieding meer.

Ik vermoed dat ze spijt hebben gehad van de aanbieding en op deze manier er onderuit proberen te komen. Zeker nu ze binnen een week weer beschikbaar zijn was er dus 0 reden om te annuleren.

We hebben hen gevraagd hoe ze hier mee willen omgaan, maar aangezien de 'service' afdeling besloten heeft niet meer te reageren toch maar deze review .

Klantenservice

Er is geen bel mogelijkheid. op de chat en mail wordt traag, onvolledig of gewoon niet gereageerd.

Algemeen

Product dat voor 23:59 u besteld de volgende dag zou worden geleverd. Slechte ervaring a.g.v.:
- geen orderbevestiging per mail.
- geen inzicht in orderstatus in Mijn Mediamarkt
- chatrobot vraagt elke keer dezelfde vraag (zit in loopje)
- afstemming met Mediamarkt personeel leidt tot geen enkel inzicht in order status anders dan de melding "er is een storing"
- verbinding wordt ruwweg verbroken door medewerker i.v.m. onbereikwilligheid na te kijken of de order wel is doorgezet naar magazijn/transport (het feit dat ik geen bevestiging ontvangen heb wil niet zeggen dat backendprocessen niet door zouden kunnen lopen).
Nu 3 dagen later nog geen enkele reactie vanuit Mediamarkt.

Edit: opnieuw gekeken in Mijn Mediamarkt, staat er sinds vandaag wel in. Niet op voorraad. Dus voorraadbeheer is ook een dingetje bij Mediamarkt. Annuleren en terugstorten geld kan alleen wanneer e.e.a. reeds aan transporteur is aangeboden. Kortom: geen enkele oplossing. Vandaag telefonisch wel aardige en wel willende man gesproken.

Verzending

Product wordt niet verzon den cf opgave site 23:59 besteld volgende dag geleverd. Uberhaupt nu geen enkel inzicht in status van bestelling is mi toppunt van incompetentie.

Klantenservice

Medewerker sluit chat omdat niet iets wenst na te kijken (wel/niet doorgezet bestelling naar magazijn/transport). zeer onbehoorlijk. Verder word je eerst afgeschermd door de slechtste chatrobot ever. En een klantenservice nummer is niet te vinden op hun site. Dit moet je googlen.

Verzending: Score: 2
Klantenservice: Score: 3

Algemeen

Wederom storing in bestelproces. Bestellen en betalen kan wel, maar order wordt niet verwerkt en geen bevestiging. Vertraging onbekend. Anno 2021 verwacht ik bij een grote webshop wat anders.

Verzending

Nog onbekend wanneer bestelling verwerkt wordt maar in ieder geval niet de volgende dag bezorgd zoals beloofd.

Klantenservice

Via de chat kreeg ik uitgelegd via een standaard tekst wat het probleem was, zonder duidelijkheid te krijgen over de oplossing.

Algemeen

Website is redelijk duidelijk en je kan makkelijk zien of er in de vestiging in de buurt iets op voorraad is wat je wilt hebben.

Klantenservice

Zaterdagmiddag een bestelling gedaan om een uur later op te willen halen, maar de mails kwamen niet binnen en de bestelling stond niet in mijn account na een paar uur... Klantenservice via chat (na een niet-helpende bot) komt met de volgende opmerking:

MediaMarkt Chat: "Goedemiddag, er is op dit moment een storing in ons bestelsysteem waardoor onze bestellingen niet goed doorlopen. Gezien het vandaag zaterdag is, is de afdeling die dit op kan lossen vandaag niet aanwezig. Ik wil je vragen nog een aantal dagen geduld te hebben. Ik kan op dit moment helaas niets voor je betekenen. Deze storing wordt in de loop van de week opgelost waarna alle vastgelopen bestellingen weer door zullen lopen. Het is op dit moment ook niet mogelijk om de bestelling te annuleren. Mijn excuses voor het ongemak, we werken er hard aan om dit zo spoedig mogelijk op te lossen"

Sorry jongens, jullie zijn een grote speler in de retail versie en ik neem aan dat jullie aardig wat online bestellingen verwerken. Als jullie dan geen team hebben wat in het weekend naar een lamliggend systeem kan kijken dan verdienen jullie niet meer dan een 'Waardeloos'.

Algemeen: Score: 4

Algemeen

Artikelen zijn eenvoudig op de site te vinden en MM accepteert een grote verscheidenheid aan betaalmethoden waaronder Visacard

Verzending

Website claimt dat mijn bestelde item op voorraad is. En voor 22:00 besteld, wordt de volgende werkdag bezorgd.

Gisteren 16:04:
Order geplaatst en per mail betaling bevestigd

Gisteren 21:54
Email ontvangen van de MediaMarkt met hierin de tekst:
"Jouw bestelling is meegegeven aan de bezorger" met een T&T code/URL

Vandaag 14:05:
Geen pakket ontvangen, PostNL is reeds geweest. en T&T geeft aan status:
"Bezorgtijd nog onbekend Pakket is nog niet door PostNL ontvangen of verwerkt"

Klantenservice MM:
Houdt bij hoog-en-laag vol dat het pakket gisteren bij PostNL is afgeleverd. Bovendien ontkent medewerker bij mijn T&T status te kunnen zien dat het pakket nog niet ontvangen is door PostNL.

Klantenservice PostNL (mevrouw Ruth):
Nee hoor meneer, Het pakket is nog niet bij PostNL en er was gisterenavond rond 22:00 pas een T&T aangevraagd.
(Zelfde tijdstip als ik de mail van MM ontving dat PostNL het pakket reeds in ontvangst had genomen)

Klantenservice MM (mevrouw Shan):
Okay meneer, het klopt wat PNL zegt. Het pakket zou tussen de MM en PostNL in transport zijn. Pakket zal naar verwachting pas morgen bezorgd worden.

Mijn klacht:
MM moet geen mails versturen dat een pakket bij de bezorger afgeleverd is alvorens dit ook het geval is. Er worden valse verwachtingen gewekt.

Klantenservice

Eerst ontkent men op de T&T pagina te kunnen lezen dat PostNL mijn pakket nog niet heeft ontvangen. Pas nadat PostNL dit aan mij bevestigd wordt ik in het gelijk gesteld en krijg ik te horen dat het pakket tussen de MM en PostNL in transport zou zijn en daarom in geen van de systemen te vinden is. God damn lies...

Algemeen

Ik had (tijdens de BTW-vrije dagen) een 5-tal Phillips Hue lampen gekocht, na levering blijkt dat één van de vijf lampen niet meer functioneert binnen een paar dagen na levering.
Ik de MediaMarkt gemailed, zeggen ze dat ik naar een winkel moet komen, beetje apart, voor het geld van de treinreis kan ik net zo goed een nieuwe lamp aanschaffen. Ik de MediaMarkt bellen, wordt er duidelijk aangegeven dat ik de lamp mag opsturen met een antwoordnummer en retournummer bij een PostNL punt, als zij het product in het magazijn hebben ontvangen zou ik een nieuwe opgestuurd krijgen.
Een paar minuten na het telefoongesprek kreeg ik een mailtje, daarin stond dat ik het naar een bepaald adres moest opsturen en ik daarna dus een vervangend product zou ontvangen. Twee weken na het retour doen van de lamp krijg ik een email van de MediaMarkt waarin staat dat ik mijn geld terug krijg, terwijl aangegeven is dat ik een vervangend product had gevraagd gezien het defect van de lamp. De producten waren ook tijdens de BTW-vrije dagen gekocht dus met prima korting. Nu heb ik maandag gebeld met de MediaMarkt en er zou iemand contact met mij opnemen over dit probleem, niet gebeurd.

Verzending

Ik was toevallig niet thuis tijdens de levering, ze stuurde 3 uur van tevoren een email dat het product onderweg was, beetje jammer, dag van tevoren had chic geweest. Zat in een parkje om de hoek, bezorger had me gebeld en het afgeleverd bij het parkje, uitstekende bezorger!

Klantenservice

De service van de MediaMarkt kan worden omschreven als waardeloos, de communicatie lijkt oké te gaan maar intern blijkt er van alles mis te gaan. Heb wel mijn geld terug maar dus geen vervangend product. Het probleem is dus niet opgelost en ben van mening dat ik hier niet meer ga bestellen. Het bedrijf is erg nalatig in contact...
Dit is overigens al de tweede keer dat de MediaMarkt zo nalatig is. Nooit meer.

Verzending: Score: 5

Algemeen

Product tijdens een aanbieding besteld, kon een halfuur later opgehaald worden in de winkel. Top service en afhandeling, werd direct geholpen.

1 2 3 ... 144

Scorekaart voor MediaMarkt

Algemeen Score: 2.5
Verzending Score: 2.5
Klantenservice Score: 1.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg