MediaMarkt

7.381 producten en 9.688 uitvoeringen

Gebruikers over webshop MediaMarkt

Review toevoegen

Algemeen

Het was makkelijk om de bestelling te plaatsen en deze werd netjes de volgende dag bezorgd. Prijs was ook beter dan elders.

Verzending

Bestelling werd netjes de volgende dag geleverd. De producten waren goed ingepakt.

Algemeen

Overzichtelijke pagina's, makkelijk te navigeren, vzv na te gaan is de informatie allemaal wel behoorlijk volledig

Verzending

Bestelling kwam netjes volgende dag binnen.

Algemeen

Niks op aan te merken. Makkelijk te bestellen. Snelle levering en het product werkt perfect.

Verzending

Geweldig. Eerst volgende werkdag al in huis!

Klantenservice

Alles ging goed en snel. Erg tevreden

Algemeen

De webshop is zeer duidelijke en overzichtelijk. De betalingsmogelijkheden zijn ook prima !. Kom zeker terug

Verzending

bestelling prima op tijd bezorgd

Algemeen

Binnen 5 seconden bestelling geplaats en volgende dag netjes gelevered verder geen moeite hoeven doen

Verzending

Product snel geleverd in perfecte staat geleverd en geen schade

Klantenservice

Is het kapot ga even kangs en ze reaperen bet gratis of je krijgt geld terug

Algemeen

De 25e een printer besteld die de volgende dag in huis zou zijn, De printer was niet op voorraad dus er werd een alternatief geboden door een medewerker, Stom dat het alternatief ook niet op voorraad is en ik wacht nu al 20 dagen op beweging. op Mails word niet of dagen later pas gereageerd. Nooit meer bij mediamarkt bestellen!

Binnen 20 dagen nog geen levering, geen reacties op mails

Klantenservice

De reactie tijd op mails die je ze stuurt is gemiddeld 4 dagen, Ik heb mijn printer nu ergens anders besteld, NOOIT MEER bij MEDIAMARKT!

Algemeen

MediaMarkt Hengelo is overzichtelijk, schoon & goed verlicht.
Voorheen voor de renovatie was dit anders.

Verzending

Ze doen het z.s.m, en als er iets niet klopt, bellen ze.

Klantenservice

Ik heb een kleine hekel aan een te groot keuzemenu.

Algemeen

Anderhalve week geleden een bestelling gedaan. Geen bestelbevestiging ontvangen. Ik wacht een paar dagen en bel vervolgens met de klantenservice, blijkt er een storing te zijn geweest. Maar ik zou vanzelf de bestelbevestiging binnenkrijgen binnen een paar dagen. Weer een paar dagen gewacht. Vervolgens naar de lokale vestiging geweest waar ik mijn product zou moeten kunnen afhalen. Verteld een baliemedewerker dat er eentje op voorraad ligt (Apple usb kabel) en dat ik de online bestelling kan annuleren. Maar vervolgens binnen verteld een medewerker van wel. Wordt ik weer naar de balie gestuurd, 2 keer kastje naar de muur en nog niet verder geholpen. Weer een tijdje gewacht en weer de klantenservice teruggebeld, blijkt mijn bestelling helemaal niet terug te vinden zijn. (en kon ik hem zelfs niet meer annuleren) Terwijl er toch echt geld is afgeschreven van mijn rekening. Waar-de-loos.

Verzending

Is er niks verzonden want mijn bestelling was misgegaan. Maar ik kon de bestelling ook niet annuleren.

Klantenservice

Ze konden mijn bestelling niet annuleren, ze konden me in eerste instantie niet vertellen wat er was.

Algemeen

Goed product, goeie prijs, snelle levering. De grafische kaart voldoet voor 100% aan de v erwachting.

Verzending

keurig verpakt, weliswaar in een erg grote doos.

Tegen beloning

Algemeen

Als je vraagt aan de medewerkers of zij jou willen helpen, dan helpen zij je ook als het niet te druk is. Als je een cd bestelt dan is het 2 dagen later in de magazijn en krijg je bericht om jouw bestelde cd op te halen.

Verzending

De verzending ging super snel, want je hoeft er niet te lang op te wachten.

Klantenservice

De medewerkers die werken bij de klanten-/klachtenbalie zijn heel vriendelijk en aardig.

Algemeen

wederom gemakkelijk te bestellen, geldt ook voor betaling. Informatie over product was makkelijk en handig was het om diverse vergelijkbare producten te vergelijken.

Verzending

Snelle levering (volgende dag)

Algemeen

een duidelijke website, eenvoudig bestellen en betalen , snelle levering die helemaal in orde is

Verzending

super snelle levering helemaal goed.

Algemeen

Om 23:10 49 inch led tv besteld en de andere dag om 12 uur in huis, super snelle levering helemaal goed.

Verzending

Snel track and tracé goed verpakt.

Algemeen

Na aanbiediding,direct besteld op zondag.
Maandag om 12.00 in huis
Dus dat is heel erg snel

Verzending

Snelle bezorging ,binnen 21 uur.
Hele goede service.

Algemeen

Na bestelling geen verdere reactie. Vanuit het systeem of klanten service. Opeens na 3 dagen een reactie vanuit het systeem zonder toelichting.

Verzending

Zelf contact opgenomen met klanten service. Er bleek een storing te zijn in het bestel systeem.

Algemeen

De website van de mediamarkt is redelijk. Vind alleen jammer dat niet alles compleet ingevuld is en dat er vaak fouten tussen staan. Ook is het opvallend dat als ze een actie gaan doen, er op de dag van de actie heel veel zaken niet meer te vinden zijn. Terwijl de dag ervoor wel nog erop stond. Ook zijn de acties vaak niet kloppend. Volgens de product info zou ik cashback krijgen... Heb tot heden geen informatie over de cashback actie van Canon. MediaMarkt heeft nog een lange weg te gaan voordat de site echt goed is. Leveren doen ze wel snel en correct!

Klantenservice

Heb een vraag gesteld die nog steeds niet beantwoord is. En niemand die echt de moeite neemt voor een klant 100% te helpen.

Algemeen

Een leuke go pro camera (art.1485641 - ) OK. OXC-3040 besteld.
Voor 75 euro een 4K video, goede prijs kwaliteitverhouding.

Verzending

zondagochtend besteld, maandagmiddag geleverd.

Algemeen

Mediamarkt moet investeren in de bezorging van witgoed en dit niet uitbesteden aan Post.nl

De bezorg belofte kunnen ze zeker niet waarmaken

Verzending

Ik had een wasdroger besteld op maandagmiddag via de website. De hele middag mijn mailbox in de gaten gehouden zodat ik de bezorgdatum kon aanpassen. Uiteindelijk is er om 23:38 uur (!) een sms gestuurd vanuit post.nl
Dus mijn bed uit en mijn mail checken. Vervolgens de leverdatum aangepast naar zaterdag. Vervolgens om 00.05 een mail van Mediamarkt dat de bestelling verzonden is en dinsdag (!) geleverd wordt tussen 08.00 en 21.00 uur. Vervolgens in de nacht dus maar vrij aangevraagd op mijn werk.
'Dinsdagochtend direct weer naar de bezorgstatus gekeken en die was inmiddels aangepast naar een levertijd tussen 17.15 en 20:15 uur.
In de loop van de middag is de tijd nog een aantal keren aangepast maar om 20:20 uur stonden twee jonge mannen in een oud en vies post.nl shirtje voor de deur.
Of ze de wasmachine in de gang konden zetten?
Ik gaf aan dat ik een wasdroger had besteld en dat deze naar de 2e verdieping moest. Dat was schrikken voor de mannen. met veel moeite kregen ze wasdroger opgetild. Duidelijk was te zien dat ze dit niet veel vaker hadden gedaan. Vervolgens gingen ze de trap op en stoten tegen me net nieuw gestucte muren en plafond aan. Daar werd ik dus helemaal gek van en heb aangegeven dat ze wel even goed moesten kijken. Daarnaast was de verpakking helemaal nat en liep het water over de vloer en tegen mijn muren aan. Toen ze hem boven hadden en ik inmiddels twee beschadigingen aan de muur had vroeg ik of ze wel eens een wasmachine of wasdroger hadden aangesloten. Dat was dus niet zo. Heb toen gezegd dat ik hem zelf wel zou neerzetten en uitpakken en dat ik de oude wasdroger zelf wel naar beneden zou brengen. Ik was veel te bang dat ik nog meer schade zou krijgen.
Ik kan het die jongens niet verwijten. Heb ze een blikje drinken meegegeven en succes gewenst met de bezorging (lag nog een Amerikaanse koelkast op zijn zij in van meer dan 100 kilo)
Mediamarkt besteed de bezorging uit aan Post.nl.
Post.Nl huurt een zzp-er in en die vraagt twee jongens om voor hem te rijden in een oude bus omdat ie het zo druk heeft.....
Deze jongens moet je gewoon lekker pakketjes rond laten brengen en witgoed moet je door specialisten laten bezorgen.

Ik ben dus echt niet tevreden over de bezorging en ben benieuwd of de schade aan mijn muren nog bij hun te verhalen is.

De belofte die ze maken kunnen ze niet waarmaken:

De bezorgers leveren het product af op het opgegeven adres, plaatsen zij het op de juiste plek in huis, pakken het uit, koppelen het aan bestaande aansluitingen en geven je een korte uitleg over het apparaat. Ook nemen zij jouw oude apparaat en het verpakkingsmateriaal mee retour.

Algemeen

Product was volgens de website op voorraad in de winkel om direct op te halen, maar dit is een complete leugen. Eén van de 2 bestelde producten was niet op voorraad, en hierdoor werd mijn "direct ophalen" bestelling 4 dagen vertraagd. 2 dagen later nog een bestelling gedaan, hetzelfde verhaal. Product zou op voorraad zijn in de winkel, nogmaals incorrecte informatie en dagen wachten op een bestelling van meer dan ¤1500.

Verzending

Product moest worden verzonden vanuit webshop Mediamarkt naar de winkel, en kon volgens de klantenservice niet worden aangepast naar thuis-levering. Bestelling kon niet worden geannuleerd, en moest worden opgehaald in de winkel, 4 dagen nadat de bestelling was gedaan was dit pas mogelijk. Waardeloos.

Klantenservice

Klantenservice 1 dag na mijn 'direct ophalen' bestelling te hebben geplaatst, gecontacteerd om bestelstatus te controleren, vertelden me dat de bestelling vertraagd was. Hiervan ná het gesprek een mail ontvangen. Klantenservice kon mijn bestelling NIET annuleren, ik moest maar contact opnemen met de winkel zelf, deze vertelde me weer dat er niet geannuleerd kon worden en gewoon opgehaald moest worden. Geld terug zou dagen gaan duren, en omzetten van de bestelling in thuislevering waren de dames van de klantenservice niet toe in staat.

Wat ze wel kunnen bij de klantenservice? Niet veel blijkbaar.

Algemeen

Samsung J5 telefoon, wit, besteld (voor mijn moeder), een aanbieding. Vervolgens stijgen de prijzen van het betreffende toestel (bij MediaMarkt en andere aanbieders), en is het toestel ineens niet meer leverbaar: er wordt teruggemeld dat de witte toestellen op zijn. Dan maar een zwarte, die binnen twee dagen geleverd zou moeten worden. Na twee dagen niets. Gebeld. De goudkleurige is nog wel leverbaar, maar hoe lang dat kan duren is onbekend.
Ondertussen liggen de toestellen wel gewoon in de winkel om de hoek. Maar om te regelen dat daar een toestel tegen de overeengekomen prijs opgehaald kan worden is onmogelijk.

Conclusie: óf de voorraadadministratie deugt niet (de voorraad is niet gekoppeld aan de internetwinkel), en het zijn enorme prutsers, óf men laat de klant die iets besteld heeft domweg in de stront zakken als men het product in de winkel voor een paar euro meer kan verkopen.
En dat grenst in mijn opinie aan oplichting.

Klantenservice

Uiteindelijk is het aankoopbedrag netjes teruggestort (dat moest er nog bijkomen).

1 2 3 ... 103

Scorekaart voor MediaMarkt

Algemeen Score: 4
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 3.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg