×

Help Tweakers weer winnen!

MediaMarkt

6.897 producten en 8.873 uitvoeringen

Gebruikers over webshop MediaMarkt

Review toevoegen

Website makkelijk bereikbaar.
Veel keus met duidelijke omschrijvingen om en specificatie van de te verkrijgen producten. Op merk en doel gespecificeerd.

Verzending

De levering werd goed begeleid met een duidelijke aankondiging van verzending

Klantenservice

De aankondiging van de service begeleiding was duidelijk en op tijd.

Algemeen

Makkelijk te vinden, snelle levering en uitstekend op de hoogte gehouden wanneer het pakket afgeleverd wordt.

Algemeen

Bestelling ging erg makkelijk, maar vooral de betaling maakte voor mij dat ik bij Mediamarkt heb besteld en niet bij een concurrent. Ze accepteren namelijk AMEX

Verzending

Snelle levering, ben ook goed op de hoogte gehouden van de status.

Algemeen

I am very satisfied with MM. Their support and prices are the best. will continue to shop there

Algemeen

Het was zeer makkelijk om een bestelling te plaatsen. Ook was de bestelling zeer snel geleverd.

Verzending

Zeer snel geleverd, ook goed verpakt.

Algemeen

je Kunt op de website makkelijk zoeken naar producten en simpel bestellen. Het betaalproces is duidelijk en de bestelling werd direct de volgende dag geleverd.

Verzending

Het Product werd snel geleverd. Het was netjes verpakt en onbeschadigd aangekomen.

Algemeen

Bestellen gaat makkelijk en mijn produkt is snel en goed verzonden. Jammer alleen dat ik niet met Ideal kon betalen, moest met Paypal.

Tegen beloning

Algemeen

Makkelijk en snel besteld. Overzichtelijke website waar je alles simpel kan vinden.Kan niet meer zeggen

Verzending

Product had 2-3 werkdagen levertijd, maar had het de volgende dag al in huis.

Algemeen

ik had op woensdag een stofzuiger besteld waar ik geen stofzuigerzakken meer in hoeven en had hem de volgende dag al thuis

Algemeen

De site is overzichtelijk en navigeren gaat goed. Ik kon het product zo vinden en de keus was snel gemaakt. Betaald met Ideal is veilig, snel en makkelijk. Prijs was ok.

Verzending

Zaterdag besteld en maandag in huis. Netjes verpakt.

Algemeen

Een ps4 controller besteld bij de mediamarkt.
Netjes de volgende dag thuisbezorgd!
En de prijs was scherp

Verzending

Het product is gelijk de volgende dag prima bij me thuisbezorgd.

Algemeen

Het was makkelijk om een bestelling te plaatsen. De website was overzichtelijk, ik wist waar ik aan toe was.

Verzending

Het pakket kwam snel en goed aan.

Algemeen

Overzichtelijke site. Voldoende keuze. Duidelijke omschrijvingen bij de producten. Makkelijk zoeken naar de gewenste producten.

Verzending

's Avonds besteld en de volgende dag vroeg in de middag arriveerde de bestelling. Het was zorgvuldig ingepakt.

Algemeen

Groot gebruikersgemak van de webshop. Betalingsmogelijkheden en automatische link naar bank is echt idea(a)l. Uitermate tevreden hiermee.

Verzending

Goede follow up per e-mail. Pakket en op tijd verstuurd en bezorgd. netjes verpakt, goeie conditie!

Algemeen

Mijn telefoon is kapot dus ik heb direct een nieuwe smartphone digitaal besteld bij Media Markt. Hij was al 'op voorraad' in Amersfoort, waar ik hem wilde ophalen, dus ik verwachtte dat de levertermijn nihil was. Helaas blijkt dit niet zo te zijn. Ik wacht nu al meer dan twee dagen. Nog steeds geen afhaalbericht. Er wordt geen indicatie gegeven over de levertijd: ik heb geen idee wanneer ik mijn bestelling wel kan komen ophalen. Waardeloos.

Als oplossing voor dit probleem wilde ik gewoon langs de winkel gaan en het product 'in person' kopen, maar wat blijkt: het annuleren van een digitale bestelling is niet mogelijk. Dit houdt in dat ik pas mijn geld terug zou krijgen als het pakketje wordt geleverd en ik deze vervolgens weer retourneer. Niet handig en zeer zeker niet klantvriendelijk. Digitaal bestellen bij Media Markt doe ik nooit meer.

Verzending

Levering is traag. Wacht nu al meer dan twee dagen, terwijl mijn bestelde producten op voorraad waren. Nog steeds geen afhaalbericht.

Algemeen

De Mediamarkt is een grote winkel waar je meerdere producten tegelijk kan aanschaffen als dat een keer nodig is. dit was nodig vanwege kortsluiting waarbij 9 apparaten kapot waren gegaan. Personeel is erg vriendelijk en servicegericht

Verzending

Als je iets bestelt via de website is het de volgende dag in huis

Iphone 8 besteld. Levertermijn 3 tot 4 dagen. Na 1 dag een mail dat het
product uitverkocht is.

Algemeen

Bestelling snel geleverd. Artikel beviel niet en werd probleemloos geretourneerd. Het geld werd binnen enkele dagen op de rekening teruggestort. Top!

Verzending

Product werd binnen 24 uur geleverd en perfect afgeleverd.

Algemeen

Vorige week 's avonds een pakketje besteld en de volgende dag in huis. Precies wat een koper wil.

Algemeen

Alles gaat goed, tot ze de droger niet aansluite, zoals wel beloofd. Bestel beter bij Coolblue.

Verzending

Warmtedroger aansluiten bij levering beloven ze. Doen ze niet. Afvoerslang zit niet aan de machine, maar in plasticzakje meegeleverd, dus hoeft het niet volgens Mediamarkt. Ze sturen gewoon een transportbedrijf (Smilda) zonder deskundig personeel.

Klantenservice

Verschuilen zich achter voorwaarden, terwijl dit nergens op slaat. Geen klantenservice, maar snel klachten afhandelen zonder te helpen

1 2 3 ... 107

Scorekaart voor MediaMarkt

Algemeen Score: 4
Verzending Score: 4
Klantenservice Score: 3.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg