MediaMarkt

6.842 producten en 8.957 uitvoeringen

Gebruikers over webshop MediaMarkt

Review toevoegen

Algemeen

Onbetrouwbaar. Nemen klant niet serieus en proberen met goedkope verkooptrucs toch klanten te overtuigen producten te pre-orderen.
Al jarenlang regelmatig dingen gekocht. Prima degelijke winkel met ruim assortiment. Altijd open dus leuk voor de spontane aankoop. Niet de goedkoopste, maar prijsverschil is meestal net te klein om het te winnen van het geduld.
Flink teleurgesteld na laatste ervaring. Geprobeerd een Apple Watch series 4 te bestellen. Via de app eerst contact gezocht over de levertijd van een nieuwe Apple Watch omdat Mediamarkt als enige een leverdatum afgaf en ik dat vooraf al twijfelachtig vond. Na bevestiging dat de Apple Watch echt geleverd kon worden via de webshop besteld om op te halen. Netjes bevestiging gekregen, dus helemaal blij!
Op de dag van levering een bericht gekregen dat de Apple Watch helaas toch niet leverbaar was maar dat ik bericht zou krijgen als hij klaar zou liggen. Wanneer dat was nog onduidelijk. En 10 euro korting op een volgende aankoop.
Vervolgens toch naar de Mediamarkt gegaan om verhaal te halen, maar daar konden ze echt niets meer doen. Heel vervelend maar ja, zij hadden er niet genoeg gekregen van Apple. Kolder natuurlijk, want ze wisten vooraf precies dat het zo zou lopen. En ze hebben het wel verkocht. Wederom een winkel die verantwoordelijkheid doorschuift naar een partij waar ik niets mee te maken heb.
Dat om die reden alle andere webshops geen levertijd afgaven is hun manier om de onzekerheid rondom nieuwe Apple producten om te gaan maar Mediamarkt koos er voor om wel een levertijd af te geven. En kon het niet waarmaken. Waardeloos en een belediging van de klant.
Dat ik vervolgens de kans kreeg om kosteloos te annuleren is een nog grotere belediging. Zij zijn hun afspraak niet nagekomen... wel geannuleerd omdat ik dan liever een andere winkel mijn omzet gun.

Verzending

Door mij bestelde product nooit ontvangen ondanks vooraf gevraagde en bevestigde levertijd.

Klantenservice

Vriendelijk doch niet in staat hun verantwoordelijkheid te nemen. Willen het probleem niet oplossen maar verschuilen zich achter leveranciers en vinden dat voldoende verklaring naar de klant.
Wellicht kunnen of mogen de mensen achter de balie niet meer maar dan is het een gebrek in de organisatie of de manier waarop de klantenservice opgezet is.

Algemeen

Komen gemaakte afspraken niet na en communicatie is zeer gebrekkig. Heb bijna een week later nog steeds niks ontvangen.

Verzending

Waardeloos. Monitor besteld, zou binnen 24u worden geleverd. Na bestelling kreeg ik argwaan omdat er geen datum in de mail stond... 2 dagen later krijg ik een melding de verzending is vertraagd, zonder verdere info... op de website staat nog steeds levering een dag later....

Klantenservice

Er komt geen reactie terug op mail.. alleen een automatische reactie.

Algemeen

Fysieke producten in de winkel die bekeken en vastgehouden kunnen worden. Medewerkers kunnen meestal (dit kan soms wisselend zijn) goede informatie en ondersteuning leveren en ik hoef er ook niet vaak lang op te wachten.

Betalen is wel extreem irritant omdat je zo'n doolhof van troep door moet om bij de kassa te komen, dit hebben ze expres zo ingericht. Betalen duurt vaak ook erg lang.

Klantenservice

Ik maak graag gebruik van fysieke winkels, omdat je daar dan ook naar terug kunt gaan in het geval van 'gezeur'. Ik vind het ook niet erg om daar dan wat extra voor te betalen. Nu heb ik in het verleden een redelijke hoeveelheid producten van de MediaMarkt gekocht zonder problemen, maar recent heb ik twee producten (een activity meter van een goed merk en een muis van een goed merk) die defect zijn gegaan. De muis net buiten de garantieperiode en gedeeltelijk defect (de draadloze functie werkt niet meer), de activity meter binnen een half jaar (het bandje liet los).

Als ik iets redelijks wilde voor de muis, dan zou ik er een rechtszaak voor moeten beginnen. Ook een voorstel om reparatiekosten te delen danwel te betalen ging de MediaMarkt niet op in, terwijl een product van deze kwaliteit niet net buiten de reparatietermijn hoort stuk te gaan.

De activity meter zijn ze aan het kijken wat ze er mee kunnen. Hij wordt opgestuurd waardoor ik hem een maand kwijt ben en mogelijk extra zou moeten betalen. Nu zijn we hier nog niet bij de staart aangekomen, want mocht dit inderdaad worden voorgesteld dan kan ik natuurlijk altijd nog stappen maken richting de MediaMarkt.

Het staat me vooral erg tegen dat zij dit niet makkelijker regelden. De producten zijn beide 'duur' en van hoge kwaliteit en duidelijk goed behandeld, met verpakking en alles er op en er aan.

De MediaMarkt heeft voor mij hiermee de status van 'geen gezeur' een beetje verloren. Ik blijf het fijn vinden om producten in mijn hand te houden en heb duizenden euro's naar de MediaMarkt gedragen. Omdat er nu gedoe is lijkt het steeds minder de moeite waard om er dan toch behoorlijk extra voor in de buidel te tasten.

Algemeen

De Galaxy Watch vooruit besteld bij Media Markt, welke op de dag van release geleverd zou worden. Het geld is direct afgeschreven.

Verzending

De watch konden ze toch niet leveren.. Hierover helemaal geen communicatie gehad. Waardeloze service dus.

Klantenservice

Geen communicatie over wel of geen levering gehad. Pas na mijn vraag op de dag van release een bericht gehad dat het toch niet geleverd kon worden..

Algemeen

Het was makkelijk een bestelling te plaatsen en de keuze voor betalen via iDeal beviel goed.

Verzending

Mediamarkt gaf aan dat als je bestelt voor 23.59, je het product de volgende dag kan verwachten. Op zaterdagmiddag hebben we een product besteld dat op voorraad was en via iDeal betaald (beide vereist om de volgende dag te kunnen leveren), maar krijgen nu bericht dat het pas dinsdag bezorgd wordt. Een slechte beurt. We hadden juist voor Mediamarkt gekozen vanwege snelle levering, maar dat maken ze dus bij langa na niet waar.

Algemeen

Prijs is redelijk. Ze zijn niet de goedkoopste leverancier maar de meeste producten die je in de winkel kunt kopen zijn ook op voorraad dus direct leverbaar.
Wel is het personeel zeer slecht op de hoogte van de producten die ze verkopen.
Zelfs de expert af me verkeerde informatie tav resolutie en intern geheugen.

Klantenservice

Motorola Moto G6 Plus aangeschaft bij mediamarkt en telefoon start niet meer op na anderhalve week. Naar de winkel gegaan en telefoon moest volgens mediamarkt worden aangeboden voor reparatie. telefoon aantal weken kwijt geweest en nadat ik de telefoon terug kreeg zelfde probleem. moest nogmaals worden opgestuurd weer telefoon een aantal weken kwijt maar probleem is er nog steeds. maar mediamarkt wil nog altijd de telefoon niet vervangen voor een goed werkend exemplaar. Wel willen ze opnieuw het toestel opsturen voor reparatie. waardeloos bedrijf

Algemeen

Ik wild dit stuur kopen: Thrustmaster TX Racing Wheel Leather Edition Zwart, aangezien deze een flinke prijsdaling had. het stuur was gewoon op voorraad en zou de volgende dag in huis zijn. Slechte service en kom hun afpsraken niet meer na. Ik bestel voortaan niks meer online bij MediaMarkt! Ook geen coulance gehad van hun kant érg slecht!

Verzending

Ik heb helemaal niks gekregen terwijl er wel stond "morgen in huis!!". Als deze in de winkel op voorraad was, zou ik het stuur in de winkel hebben gekocht. Deze was in één of twee MediaMarkt maar beschikbaar en niks bij mij in de buurt.

Klantenservice

Nadat ik de volgende dag geen verzendbevestiging gekregen had, terwijl dat in het betalingsmailtje stond, heb ik maar naar de klantenservice gebeld. Deze zij dat er iets mis is gegaan en dat het stuur die dag verzonden zou worden en dat ik voor 10 uur smorgens de volgende dag een verzendbevestiging zou krijgen. Het product was wel gewoon op voorraad volgens deze dame. De volgende dag om 11 uur smorgens gebeld omdat ik nog steeds geen verzenbevestiging heb gekregen. De klantenservice heeft NOOIT met mij contact opgenomen en ik heb ALLES zelf moeten vragen. Deze dame zei tegen mij dat er iets in het magazijn aan de hand is en dat zij het product aan het nakijken zijn. De volgende dag zou ik het in huis hebben. Haar naam is Kimberly trouwens. Zij beloofde mij dat ze binnen 24 uur iets zou laten weten wanneer het stuur verzonden zou worden. Uiteraard niks laten weten en nu kreeg ik een andere medewerker aan de lijn. Zij zei tegen mij dat het stuur helemaal niet op voorraad is en dat deze pas over drie weken op voorraad zou zijn. Ik had tegen haar gezegd dat er wel stond morgen in huis. Het spijtte haar verschrikkelijk. Nu heb ik helemaal niks en heb min geld teruggevraagd.

Algemeen

Mijn wasmachine was op zaterdag defect gegaan en ik had met spoed een vervangende machine nodig. Ik heb bij MediaMarkt voor de Zanussi ZWF71440W gekozen omdat er op de website vermeld wordt '7 dagen per week thuisbezorgd' en 'Voor 23:59 besteld, morgen in huis'. Ik heb met iDeal bestaald zodat de betaling direct verwerkt zou zijn.

Uiteindelijk heb ik de hele zondag vanaf 8:00 uur zitten wachten en om 17:49 uur moest ik via Twitter vernemen dat mijn bestelling niet meer ging komen.

Hierna is de levering ineens op dinsdag ingepland, een dag waarop ik gewoon moet werken (dat is ook de reden dat ik voor zondagbezoring kies). Omdat ik de machine met spoed nodig had, heeft dit er dus in geresulteerd dat ik gedwongen een vrije dag heb moeten nemen.

De wasmachine is nu gelukkig binnen en werkt prima, maar het is wel een erg dure machine geworden op deze manier. Erg jammer dat MediaMarkt zijn beloftes qua levering niet kan waarmaken. Ik zal niet snel meer iets bij MediaMarkt bestellen door deze negatieve ervaring. Als ik van tevoren had geweten dat ze met Dynalogic samenwerken dan had ik sowieso elders besteld.

Verzending

Ik heb de hele zondag vanaf 8:00 uur zitten wachten en om 17:49 uur moest ik via Twitter vernemen dat mijn bestelling niet meer ging komen.

Klantenservice

Weinig begrip voor de situatie en er werd te weinig meegedacht in oplossingen of een passende compensatie

Algemeen

Ik wilde eerst het toestel los aanschaffen. Op advies van de verkoper gekeken naar een toestel icm een abbo. Hierdoor scheelde het mij de helft in aanschafprijs. En ben ik minder kwijt per maand dan dat ik voorheen betaalde.

Algemeen

Website is wat rommelig maar functioneert prima. Bestelling zelf, betaling (met voucher code) en bevestiging verliep vlekkeloos.

Verzending

Bestelling op 6/8 om 17 uur van een LG OLED 55C7 die binnen 24 uur zal worden bezorgd. Bestelling wel bevestigd per mail en in mijn account, maar status blijft onveranderd. Op 7/8 gebeld en de klantenservice wijst op een storing, en dat de bestelling handmatig zullen worden ingevoerd. Op 8/8 weer gebeld, maar zelfde antwoord. Men kan niets zeggen over het vervolg: "u zult hier nog bericht over krijgen". Men kan zelfs niet toezeggen of het toestel nog wel geleverd gaat worden. Vaagheid troef. Annuleren kan ook niet. Dat kan pas als ik het toestel in de toekomst (misschien?!) alsnog ontvang. Zorgelijk deze logistieke puinhoop: een webshop, groot of klein, onwaardig.

Klantenservice

Medewerker zijn op zich vriendelijk, maar kunnen niets voor me betekenen omdat de bestelling niet handmatig is ingevoerd. Ik krijg alleen mee dat nader bericht nog volgt. Er wordt geen poging gedaan om alternatieven te zoeken, bijv. via afhalen in winkel waar nog voorraad is. Mijn verzoek om de bestelling dan maar te annuleren zodat ik mijn geld kan terugkrijgen, wordt afgewezen omdat de bestelling nog niet in de computer is vermeld. En nee, dat verzoek kan ook niet op de lijst erbij worden gezet. Alle moeite is dus te veel.

Update 10/08/2018

Op 7/8 schreef ik de MM: "Zoals zojuist telefonisch besproken met uw collega van de Klantenservice wil ik de koop annuleren. De bestelling is zelfs nog steeds niet verwerkt in jullie bestelsysteem, en een indicatie óf en wanneer de tv alsnog wordt geleverd, wordt niet gegeven. Ik vind dat erg teleurstellend, zeker omdat een 24 uurs-levering was aangegeven bij het product.Ik verzoek u vriendelijk de betaling per omgaande op mijn bankrekening terug te storten"

Op 9/8 krijg ik als reactie van de MM:"Ze zijn nog bezig van het handmatig doorvoeren van bestellingen die niet goed zijn doorgekomen. Als het probleem is opgelost krijg je hiervan een bericht."

Vervolgens aan het eind van de middag ontvang ik een *verzend*bevestiging terwijl ik toch duidelijk vroeg om de bestelling te annuleren. Is het nu zo moeilijk een mail goed te lezen, en daarnaar te handelen? Dit kost de MM dubbele vervoerskosten, en voor mij levert het veel gedoe en irritatie op. Zucht.

Algemeen

Op zaterdag in de winkel een bestelling gedaan. Dat is iets wat je eigenlijk niet zou moeten doen, de kids die er op zaterdag werken hebben weinig verstand van zaken. Deze moest er een collega bij roepen die wel wist hoe het moest.

Verzending

Zaterdag in de winkel besteld met de afspraak, staat ook op de bon, dat deze bij mij thuis zou worden afgeleverd.
Maandag krijg ik een mailtje dat ik de bestelling kan ophalen...wtf.
Gebeld naar MM en sorry dit en dat, u heeft gelijk meneer het staat op de bon.
Volgens de medewerker zou ik dinsdag tussen 17:00 en 18:00 uur een sms krijgen met de verwachte levertijd op woensdag.

Dat sms bericht wordt dinsdag niet verstuurd, dus bel ik rond 19:30 maar weer eens met de MM.
Weer sorry dit en dat, mijn bestelling wordt woensdag geleverd tussen 11:00 - 15:00 uur.

Dat gaat gelukkig wel goed. Anderhalve week nadat de bestelling is afgeleverd krijg ik van de MM een mailtje: Het spijt ons dat u de bestelling niet heeft afgehaald in de winkel, bla, bla, bla... de bestelde goederen zijn terug gestuurd naar het centrale magazijn.
Zal mij benieuwen wat ze dan hebben terug gestuurd aangezien ik het al 1,5 week in huis heb.

Klantenservice

Werd goed geholpen, dat was het probleem niet, alleen de administratieve chaos was frustrerend.

Algemeen

In het krantje van MediaMarkt stond voorop een Samsung 4K televisie voor 699 euro. In de winkel Zaandam stond er bijna geen personeel op de vloer, ik heb tweemaal de hele winkel rondgelopen en er liepen slechts twee medewerkers rond die beide bezig waren met een andere klant.

Eenmaal een medewerker gevonden bleek de TV niet op demo te staan maar was wel voorradig. De medewerker nam absoluut geen initiatief en zette een andere Samsung TV van 1199 euro aan en vertelde mij doodleuk dat dat de beeldkwaliteit was die ik kon verwachten. Op de vraag waarom dit model dan 500 euro duurder was wist de medewerker geen antwoord, begon wat onzinnigs te ratelen en kwam niet verder dan dat de speakers van dit model beter waren.

MediaMarkt heeft geen laagste prijs garantie en van de vier televisies waar ik een oogje op had waren er drie elders goedkoper verkrijgbaar. Dat maakt mij niets uit, ik wil best een paar tientjes meer uitgeven maar dan moet daar wel iets tegenover staan. Geen brakke ongemotiveerde student die er écht geen verstand van heeft. Dit was m'n laatste bezoek aan deze winkel en zal vanaf nu iedereen afraden hier naartoe te gaan.

Klantenservice

Ach het personeel is best vriendelijk maar heeft geen enkele kennis van wat er in de winkel staat en wat ze verkopen, misschien tijd voor een andere slogan.

Algemeen

In de winkel een prijs afgesproken voor 4tal producten, zou korting in de winkel krijgen EN gebruik kunnen maken van cashback. Jammer dat na 1,5week bezig geweest te zijn te horen krijg dat ik het niet ga meekrijgen voor de afgesproken prijs.

Algemeen

Op hun website wordt aangegeven dat ze witgoed bij je bezorgen en aansluiten en de oude apparatuur weer meenemen. Ik woon op de 4de verdieping en Mediamarkt gebruikt dus Post NL@Home. Eerstens krijg ik om 23:51 te horen dat ze de volgende dag bezorgen. De bestelling betrof een koelkast, dus moest ik op stel en sprong aan de slag om de koelkast te ontdooien en gereed te maken. Ze zouden arriveren tussen 13:00 en 16:00. Dit werd 19:00 en de koelkast werd doodleuk op de 3rde verdieping neergezet met het excuus, "Wij bezorgen niet verder dan de derde meneer, en ja, die oude koelkast, nou, die nemen we ook lekker niet mee". Daar sta je dan. Kun je jezelf een hernia tillen. Klacht ingediend bij Mediamarkt, die onderzoekt het. Hieronder volgt het bericht wat je dan terug krijgt.

===================
Ik heb het voor je nagevraagd.
Deze route werd gereden door een nieuwe chauffeur die niet van wist van de veranderderde leveringvoorwaarden van Media Markt.
Onze excuses voor het ongemak.

Ik ga ervan uit je hiermee voldoende te hebben geinformeerd en wens je nog een prettige dag.
======================

Woon je op de 3rde verdieping of hoger, zonder lift, bestel dan op zeker niet bij Mediamarkt, want nieuwe chauffeurs, die heeft PostNL namelijk continue. Bestel bij een winkel die hun eigen bezorgservice hebben, dan sta je nooit voor zulke nare verrassingen.

Verzending

Er wordt beweerd dat ze tot aan de deur bezorgen, maar het komt er op neer dat je je zelf een hernia mag tillen.

Klantenservice

je klacht wordt met een waardeloos excuus weggewimpeld zonder enige compensatie.

Meerdere keren online besteld:
- TV, kwam beschadigd aan
- Router, was op locatie op voorraad, maar opeens niet meer leverbaar
- iPad hoes, dubbelgevouwen binnengekomen met de post
Klantenservice is slecht, duurt soms dagen voordat er een oplossing/duidelijkheid is.

Verzending

Meerdere bestellingen beschadigd/defect ontvangen, vervolgens weer het trage klantenservice traject in.

Klantenservice

Traag, "binnen 2 uur reactie" is een reactie maar niet direct de oplossing. Omruilen in de winkel kan niet, alleen geld terug krijgen.

Algemeen

Trieste zaak! Aller slechtste service ooit gezien, personeel doet niks en bij het kleinste probleem bellen ze de bewaking die je vervolgens de winkel uit zet.
Inmiddels helemaal klaar met de mediamarkt, grote spijt dat ik daar uberhaupt producten heb gekocht. Voor hetzelfde product had ik bij Coolblue de beste service ooit gekregen.

Op 7 juni 2018 een Mavic Pro (drone) gekocht voor bijna 1000,- Euro, Is deze op 17 juni vanwege een systeemfout uit de lucht gevallen. In de logging van de drone zelf was aangegeven dat 2 motoren vast zijn gelopen en opnieuw opgestart moesten worden. Toestel is hierdoor op zijn kop naar beneden gevallen van 120 meter hoogte. Tijdens de val heb ik het enige wat ik kon doen gedaan door een screenshot van mijn scherm te maken. Hierop was duidelijk de foutmelding te zien en wat de hoogte/afstand etc van de drone was en in welke omstandigheden het toestel vloog (zonnig weer, geen wind, boven een weiland in Toscane). Drone de 21ste van juni (tevens nog binnen het retourneertermijn) terug gebracht naar de Mediamarkt

Op de dag zelf heb ik met het personeel van de mediamarkt de vluchtgegevens en de screenshot opgestuurd naar de reparateur en er werd me verteld, aan de hand van de data in de logging en de screenshot dat dit inderdaad een systeemcrash is en dat ik daar niks aan kon doen. Echter kreeg ik een week een mail van de mediamarkt met een offerte. Belachelijk, 12 dagen na aankoop, overduidelijk niet iets waar ik invloed op kon hebben, en het was al aangegeven dat dit een systeemfout was.

Langs gegaan bij de servicebalie werd mij verteld dat een val niet onder de garantie valt. wat ook echt belachelijk is, een drone is niet iets wat standaard op de grond staat, als het een botsing was kan ik begrijpen dat het niet onder de garantie valt, echter heb ik duidelijk bewijs aan kunnen leveren dat hij vanwege een systeemfout uit de lucht is gevallen.

Op het moment dat ik de vrouw van de servicebalie er dus op aansprak waarom dit niet onder de garantie valt begon ze haar stem te verheffen. Dit kan aan mij liggen maar ik ben nog altijd de klant, ik heb een product van 1000 euro bij jullie gekocht, ik verwacht op zijn minst dat er op een fatsoenlijke toon tegen me gesproken wordt. Zwaar triest. Belachelijk personeel.

In ieder geval, mail verstuurd naar de reparateur wat zij uit de screenshot hebben kunnen halen. Kreeg ik te horen dat de mediamarkt en niet de vluchtgegevens als de screenshot als alle andere data mee had gestuurd en dat er daarom een offerte is gemaakt. Om die reden weer naar de mediamarkt gegaan om te vragen waarom ze de bestanden niet meegestuurd hebben, vertelden ze me dat ze geen bestanden hadden ontvangen ONDANKS ze de bestanden zelf van mijn SD kaart hebben gehaald.

Kreeg ik afgelopen week een mail met daarin nog een offerte omdat ze dus beweren dat ik op 55 meter hoogte heb gevlogen die dag, de drone op attitude mode stond en dat er geen logfiles zijn op die dag. Dit is pure onzin gezien ik aan heb getoond aan de hand van de screenshot, die inmiddels dus vermist is, dat ik op stipt 119 meter hoogte vloog, op 405 meter afstand en dat de logfiles aantonen dat het toestel spontaan is omgedraaid.

Loop ik voor de 200ste keer langs de servicedesk, krijg ik te horen dat er overleg is en dat het termijn van 15 dagen inmiddels is uitgesteld met nog eens 15 dagen. Lang verhaal kort, in die 15 extra dagen helemaal niks te horen gekregen. Vervolgens weer naar de mediamarkt gegaan om te vragen wat de status was krijg ik te horen dat het "Niet het probleem van de mediamarkt is". Ook dit moet vast aan mij liggen maar JULLIE verkopen mij een product wat niet werkt, vervolgens doen jullie, excuses, fucking 2 maanden over het overleg waarom het kapot is, inmiddels lijdt mijn werk eronder, moet ik constant al mijn opdrachten afzeggen en krijg ik alleen maar pure onzin naar mijn hoofd gegooid met redenen als "wij kunnen er niks aan doen", "het is niet ons probleem" of zelf "Je moet zelf uit gaan zoeken wat je fout hebt gedaan".
Excuses maar dit is geen service. Als ik een product koop en het gaat kapot na een paar dagen verwacht ik dat dit op een vriendelijke wijze wordt opgepakt en opgelost. Echter krijg je bij de mediamarkt alleen maar onnodige zooi naar je toegestuurd waar je niks aan hebt en ze weigeren in alle opzichten toe te geven dat het probleem bij de mediamarkt.

Inmiddels zijn de bestanden en de logfiles nog altijd niet terecht. Het is nu 2 maanden later, ik heb de drone nodig voor mijn werk maar nog altijd niks van gehoord. Het termijn van 15 dagen is al 4 maal verlengd, ik heb nog altijd geen drone, niemand geeft mij concreet antwoord, ik krijg elke dag een offerte toegestuurd. De vluchtdata die ik krijg klopt niet met wat ik heb opgestuurd.

Kortom, de mediamarkt is echt een bagger kut bedrijf met de slechtste service die er is. Jullie van de mediamarkt zijn hele gladde verkopers maar als het neer komt op daadwerkelijk service geven doen jullie niks. Belachelijk. Bijzonder klaar met dit bedrijf.

Komende 5 augustus vlieg ik voor een opdracht voor Armin van Buuren naar Ibiza. Hiervoor heb ik verplicht mijn drone nodig. Mocht ik deze tegen die tijd nog niet ontvangen hebben kunnen jullie een factuur met al mijn gemaakte kosten verwachten.

Klantenservice

Personeel verheft stem tegen klanten, bij de kleinste dingen bellen ze de bewaking die je dan de winkel uitzet. Producten deugen niet, Service is bagger, klantenservice doet zijn uiterste best de schuld bij de klant te leggen. Sturen belangrijke data niet door naar de reparateur en melden vervolgens dat dit niet het probleem van de mediamarkt is. Reparatie duurt inmiddels al 2 maanden, er is nog niks bekend over het probleem en de mediamarkt houdt me alleen maar aan het lijntje.
Bagger bedrijf, waardeloze service en vreselijk personeel.

Algemeen

Volgende dag in huis? Niet echt. 16 juli zou er een koelkast geleverd worden, maar dat ging niet door vanwege een beschadigde verpakking. Kan gebeuren. Na een aantal keer mailen en contact via social media, kreeg ik 20 juli de toezegging dat op 24 juli de levering zou plaats vinden. Hoge uitzondering, want ze moeten eigenlijk op de retourzending wachten. Balen, maar ik geef ze wel een tweede kans. 24 juli krijg ik een mail dat het waarschijnlijk de 25e wordt. Heel kut, want dat is verlofdag 2 die ik verspil.

Rond het middaguur op de 25e nog geen trackingcode ontvangen. Ik bel er maar achteraan. Levering gaat niet door: koelkast niet op voorraad.
Resultaat, anderhalve week verder en nog geen levering. Opnieuw bestellen was sneller geweest.

Klantenservice

Ook de klantenservice is triest. Reacties duren lang, zijn vaag en ontwijkend en meedenken met een klant die inmiddels 3 dagen verlof heeft weggegooid zijn niet wenselijk blijkbaar.

Algemeen

Bestellen was makkelijk en duidelijk. goede prijs, en meer dan genoeg betalings mogelijkheden, bijvoorbeeld paypal/ Ideal.

Verzending

Dat ik hier 1 ster voor moet geven is al te weinig. Ik bestel niet voor niks bij mediamarkt omdat ze voor 23:59 besteld, morgen in huis garanderen.
Een spel voor de PS4 besteld, om half 12 s'avonds. Krijg niks te horen tot de volgende dag, dat mijn product dus pas de dag daarop aankomt.

Klantenservice

Ik bel de klantenservice voor een vraag over mijn bestelling, omdat deze niet op tijd is. Ik vertel de servicemedewerkster wat ik heb besteld, en ze zegt me (zonder een reden op te geven) dat het een dag later aankomt.
Ik vertel haar hierop dat ik het jammer vindt, aangezien ik vandaag vrij ben en ik het leuk had gevonden om ermee te kunnen spelen.
Ik krijg van haar een dubbelzinnige opmerking terug: "Nou, dan ben ik bang dat je vandaag maar ergens anders mee moet spelen" (Ik denk dat dat geen verdere uitleg nodig heeft ).
Ik hoor een paar van de collega's op de achtergrond schateren van het lachen, en ze begint zelf ook te lachen.
Ik heb hierop de telefoon opgehangen, wat een trieste afhandeling.
Mediamarkt kan mijn zaken wel vergeten, bol.com bied een betere klantenservice.
1 ster gegeven omdat het moet, ze verdienen het niet eens.

Algemeen

Aankopen online en via de winkel verloopt prima totdat er service nodig is. Onbeschoft, bureaucratisch en klantonvriendelijk.

Klantenservice

Dit is een doolhof van allelei calcenters, vestigingen en leveranciers die niet met elkaar communiceren of kunnen communiceren. Inmiddels ruim 2 maanden bezig en 30+ telefoongesprekken en 5 winkelbezoeken verder om een probleem met een defecte laptop opgelost te krijgen. Uiteindelijk een credit gekregen maar die is naar een rekeningnummer gestuurd waarvan niemand kan vertellen wat dat is. Dit ivm een bestelling van ruim 18 maanden oud.

In de winkel wordt je ronduit onbeschoft behandeld ondanks dat er veel misgaat. Je mag blij zijn dat ze met een oplossing mag komen was het antwoord.

Kortom, als je service wilt hebben moet je zeker niet bij de Mediamarkt zijn.

Algemeen

de website behoort niet tot mijn favoriete site maar bestellen ging snel en eenvoudig. vandaag besteld, morgen geleverd is waargemaakt, zelfs met PostNL

Verzending

bezorgtijden van PostNL zijn als weersvoorspellingen, soms gaat het goed, soms ook niet. Dit keer had ik gelukt en werd mijn pakketje ook netjes bezorgd de volgende dag.

1 2 3 ... 121

Scorekaart voor MediaMarkt

Algemeen Score: 3.5
Verzending Score: 3.5
Klantenservice Score: 2.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg