MediaMarkt

Gebruikers over webshop MediaMarkt

Review toevoegen
Klantenservice: Score: 0

Algemeen

Een koelkast via de website van madiamarkt besteld.

Een dag van te voren netjes een berichtje gehad, echter op de dag zelf ineens een andere tijd te horen gekregen. Echter de nieuwe tijd was toch weer niet de juiste tijd.

Na de levering hield ik een beschadigde vloer en een beschadigde koelkast over.

Verzending

Een dag van te voren kreeg ik netjes een berichtje dat de koelkast tussen 1745 en 2045 geleverd zou worden.

Om 1710 op de dag van levering kreeg ik ineens een bericht dat het om 1730 geleverd zou worden. Gezien ik pas om 1745 bij het huis kon zijn heb ik snel iemand gebeld om de bestelling in ontvangst te nemen.

Uiteindelijk kwamen ze toch niet om 1730, om 1815 werd ik gebeld dat ze er in een halfuurtje zouden zijn. Uiteindelijk kwamen ze om 1900 uur.

Vervolgens tijdens de levering hadden ze de koelkast op de (splinter nieuwe) laminaat vloer gezet om hem zo te kantelen. Waardoor ik een diepe kras overhield in mijn vloer.

Uiteindelijk toen ze weg waren zag mijn vriendin ook nog eens dat er een deukje in de deur zat.

Na de levering houd ik dus een beschadigde vloer en een beschadigde koelkast over.

Een volgende bestelling zorg ik er zeker voor dat ik eerst over de vloer karton leg... Uiteraard geen bestelling bij mediamarkt. Uiterst zonde dat ze niet voorzichtig doen, helemaal gezien ze duidelijk konden zien dat de vloer nieuw is( gezien de plinten er nog niet eens op zaten)

Algemeen

Als je weet wat je moet hebben, werkt de site uitstekend! Ook is het niet verplicht om een account aan te maken. Als je nog niet precies weet wat je wilt kopen, dan is de site wat minder makkelijk te gebruiken. Ik vind het niet altijd logisch hoe de producten gecategoriseerd zijn. Als je bijvoorbeeld op zoek bent naar een muis en wilt weten welke muizen de mediamarkt heeft, moet ik even zoeken waar ik alle muizen kan vinden.

Verzending

Overdreven veel luchtzakjes. Ik heb een muismat gekocht, wat kan er nou gebeuren als een muismat een beetje beweegt in een doos? Dit vind ik overigens een voordeel. Blijkbaar vinden ze het belangrijk dat de goederen goed ingepakt worden. Muismat werd ook de volgende dag al geleverd.

Klantenservice

Helaas had ik het formaat van de muismat verkeerd ingeschat. De muismat moest dus terug. Eerst een andere muismat gekocht, om een goed definitief besluit te nemen. Gisteren wou ik de muismat aanmelden voor retour, maar kreeg geen retourlabel per mail. Jammer, maar dat kan natuurlijk gebeuren. Daarop heb ik de klantenservice gebeld. De klantenservice is echt geweldig. Er zijn klantenserivces waar je eerst door 10 keuzemenu's geloosd wordt, vervolgens 4 minuten in de wachtrij staat en dan alsnog bij de verkeerde uitkomt en weer oneindig lang mag wachten. Bij de mediamarkt dus niet. Telefoon paar keer over laten gaan en ik kreeg meteen een vriendelijke dame aan de lijn die de retour voor mij op orde heeft gemaakt. Na enkele minuten kreeg ik de beloofde mail met instructies. Ik vind het overigens wel jammer, dat ze alleen een adres geven. Dat moet je dus zelf nog even copy-pasten en printen. Het was makkelijker geweest als ik gewoon een retourlabel kan printen waar alles meteen op staat. Ja, ik ben lui

Algemeen

Bestelling plaatsen gaat prima in de online shop van de mediamarkt. In mijn geval een spelletje besteld voor de Switch. Omdat ik bang was dat er misschien weinig voorraad was heb ik de keus gemaakt om een online bestelling in de winkel af te halen.Tevens maakte ik gebruik van een flying blue referral link om extra miles te sparen.Twee vliegen in één klap dacht ik! Bij het afrekenen wordt gemeld dat het product binnen twee uur op te halen is mits op voorraad en hij was op voorraad. To zover gaat alles prima!

Verzending

Bestelling geplaatst op een zaterdag rond 17:30. De winkel zou om 19:00 uur sluiten dus ik wist dat 1,5 uur voor sluitingstijd het waarschijnlijk net niet ging worden. Op zondag aan het einde van de ochtend krijg ik de melding dat de bestelling vertraagd is. Wat vreemd is want tegelijkertijd staat er in het bericht dat deze wel op voorraad is(waarschijnlijk centrale magazijn) en hij was nog steeds voldoende op voorraad in de winkel. Wat is het probleem zou je zeggen? Dus naar de winkel gegaan met bestelnummer bij de hand.

Klantenservice

Aangekomen gevraagd of ik mijn spel al kon ophalen (inmiddels dus volgende dag) en krijg een beetje het paarse-krokodilgevoel:

Vriendelijke dame: Nee, de order is nog niet verwerkt.

Ik: Maar ik kon hem binnen twee uur ophalen en heb hem gister besteld!

Dame: Nee kan echt niet order zit nog in het online systeem.

Ik: Maar je hebt het spel hier wel liggen? Hij ligt daar toch?

Dame: Ja hij ligt daar.

Ik: Maar die mag ik niet?

Dame: Nee die kan ik niet meegeven tenzij u opnieuw betaalt.

Ik: Maar ik heb al betaald...

Dame: Ja maar niet bij ons. Wij hebben een ander systeem dan Online.

Ik: Huh? Maar is toch allemaal Mediamarkt?

Dame: Ja maar wel verschillende systemen. Het enige wat ik kan doen is uw online order annuleren.

Ik: Ja maar dan heb ik mijn extra miles niet... zucht... laat maar ik los het anders op.

Geen slecht woord over de dame aan de balie. Die deed haar werk gewoon en was ook maar beperkt in wat ze kon doen maar ik bestel nooit meer iets in de online winkel van MM om het vervolgens af te halen in een winkel. Misschien had het weekend ermee te maken maar geef dan niet aan dat hij binnen twee uur opgehaald kan worden. Order was overigens pas drie dagen na bestelling verwerkt en kon toen pas opgehaald worden. Terwijl er stapels in de winkel klaar lagen...

Algemeen: Score: 5

Algemeen

Snel en makkelijk besteld. Het bestel proces verliep heel soepel. Betaling was makkelijk gedaan, vervolgens kreeg ik het product zoals beloofd volgende dag in huis.

Verzending

Snelle levering, volgende dag mooi in huis.

Klantenservice

De klantenservice wist helaas niet precies de specificaties van een product, moest een gok nemen, liep gelukkig wel goed af.

Algemeen: Score: 5
Klantenservice: Score: 5

Algemeen

Ik heb in december 2016 een Hue starterset (3 lampen + bridge) en een aantal losse lampen gekocht bij de MediaMarkt. Bestelproces is keurig voorlopen en 't ophalen ging uiteraard zonder problemen

Klantenservice

Sinds enkele weken begon 1 van de lampen raar gedrag te vertonen. Bij de servicebalie hebben ze aangegeven de hele set terug te willen nemen en hiervoor kreeg ik een tegoedbon voor het oorspronkelijke bedrag. Met deze bon heb ik een nieuwere starterkit kunnen kopen en deze had een lagere prijs dan de tegoedbon, waarbij ik een ander product dat ik toch al wilde kopen met korting heb kunnen meenemen. Ik heb meerdere malen gebruik moeten maken van de 'RMA' procedure van de MediaMarkt (to.a. oetsenborden, hardeschijven, netwerkapparatuuur) en iedere keer stellen ze me niet teleur. Het verbaast mij dan ook een beetje dat ze op Tweakers zo'n slechte beoordeling krijgen.

Algemeen

Spel gepre-ordered, toen lag hij niet klaar op de releasedag. Ik kreeg mijn geld niet eens gewoon terug. Ik moet nu volgende week terugkomen voor mijn geld.

Verzending

Het spel is dus gewoon niet geleverd, al was dat wel beloofd.

Klantenservice

Geen excuses ontvangen. Dit probleem was makkelijk op te lossen door gewoon hetzelfde spel wat wel in de winkel lag mee te geven.

Algemeen

Makkelijk te bestellen en ook nog eens gratis snel thuis bezorgd. Service is ook goed en makkelijk bereikbaar.

Snel en gratis geleverd.

Algemeen

Medewerkers blokkeren cadeaukaarten onterecht, klantenservice stuurt je van het kastje naar de muur. Personeel weet niks, kan niks en mag niks.

Klantenservice

Toezeggingen worden niet nagekomen, waardeloze medewerkers die volgens mij 30 standaard zinnetjes mogen gebruiken en verder niks.

Algemeen

Het bestelproces verliep vlekkeloos. Het ging echter mis bij het leveren van het bestelde product.

Verzending

Niet kunnen leveren terwijl het volgens de website wel op voorraad was

Klantenservice

Pas na 24 uur contact via twitter (ipv 1 uur)
Na ruim een week een mail dat het jammer is dat ik de order heb geannuleerd. Hallo, wie kan hier nu niet leveren?

Algemeen

Ik raad elke Tweaker af om hier wat te kopen, tenzij het zoiets simpels is dat je geen contact nodig gaat hebben met de klantenservice. Laat je niet verleiden door de prijzen. Koop bij een specialist of bij andere shops waar de klantenservice wel bereikbaar is. Daar zijn er genoeg van.

Camera + lens kit gekocht omdat de prijs bij MediaMarkt significant lager was dan bij andere shops. Bestelproces ging prima. Beloofde levertijd werd waargemaakt. Kwaliteit pakketje waardeloos. Contact met klantenservice vrijwel onmogelijk.

Verzending

Het pakketje zelf vond ik van matige kwaliteit. Je verstuurt geen camera en lens van ruim 1800 euro in een slappe kartonnen doos met 2 luchtzakjes en een magazine als buffermateriaal. Zeker niet als je weet dat het met de boys van PostNL verzonden wordt...

Tevens was de doos van de camera zelf ontzettend vies, gelukkig alleen aan de buitenkant. Overall dus een waardeloze uitpakervaring.

Klantenservice

Na enige tijd contact gezocht met de klantenservice over deze bestelling. Omdat ze op de website aangeven dat ze op Twitter tot middernacht actief zijn en daar meestal binnen 1 uur reageren heb ik daar via een Tweet + DM contact gezocht.

Na 7 uur lang geen reactie te hebben gehad heb ik nog maar een Tweet met een reminder uitgestuurd. Toen kwam er een vraag om meer gegevens. Deze direct gegeven en tot nu toe (15 uur geleden) nog steeds geen reactie gehad.

Men heeft wel tijd om tientallen keren memes te tweeten maar iemand met een daadwerkelijke vraag wordt genegeerd.

Waardeloos dus.

Algemeen

De enig overgebleven computerzaak in het centrum van Den Haag. Produkten liggen ongeprijsd in het schap en prijsscanners die voorheen in de winkel stonden zijn verwijderd. Je weet dus niet hoe duur veel dingen zijn tot je wordt afgerekend bij de kassa. Lokkertjes uit de tweakers pricewatch zijn niet op voorraad en dan wordt je een duurder minder interessant produkt aangesmeerd. Voor IT-produkten kun je beter niet bij deze winkels zijn.

Een van de enige voordelen is dat deze winkels veel feel en touch hebben en daarmee als enige zijn overgebleven in veel winkelcentra. Aanbiedingen zijn goed geprijsd maar je moet vaak maar net behoefte aan hebben aan die nicheprodukten.

Winkelpersoneel is vaak slecht geinformeerd en niet hulpvaardig en als je iets moet ruilen, wordt je gedemotiveerd door slechte service.

Klantenservice

De inruilbalie is vaak onderbemand en men scheept je af met een tegoedbon wanneer er geen alternatief voor handen is. Daar heb je niks aan als je op zoek bent naar een specifiek produkt.

Algemeen

Dit is ook Mediamarkt.nl. Ik heb hier een Peaq laptop gekocht, met 3 jaar garantie. Na 2,5 jaar kreeg ik problemen met het scherm. Verkleuring, lijnen en ghosting. Bij opstartscherm was nog een "ghost" te zien van de laatste weergaves alvorens afsluiten. Alsof het "ingebrand" was. Via HDMI is de weergave wel goed.
Opsturen kon gratis via antwoordnummer. Netjes ontvangstbevestiging gekregen. Helaas toen begon de ellende. Ik kreeg bericht via Medion-reparatie bedrijf. Deze verzorgt reparaties van Medion, Lenovo en Peaq.
Zij beweerden onterecht dat er 2 jaar garantie was. Dit heb ik kunnen weerleggen. Verder beweerden zij dat er vochtschade was. Dit bewezen zij met foto's. Op de foto's is nergens iets te zien van vochtschade. Ik weet exact wat er met de laptop is gebeurt. Ik heb geen huisdieren en er is niemand anders in de buurt geweest van de laptop. Er is absoluut geen sprake van vochtschade.
Verder zou alles vervangen moeten worden, behalve het touchpad. kosten: 420 euro. Nieuwprijs was 399. Ik ben zelf technicus en reparateur en weet gewoon dat er slechts 1 onderdeel defect is. De rest mankeert niets aan.
Mediamarkt reageert behoorlijk bot en afentoe zelfs niet.
Gelukkig heeft "Kassa" op 15-9-2018 aandacht besteed aan dit soort praktijken.
Ik ben nu nog steeds bezig om mijn gelijk te halen.

Kortom: Doffe ellende met dit bedrijf. Voor mij nooit meer Mediamarkt!!!!

Klantenservice

Hierboven heb ik al beschreven hoe slecht men omgaat met klanten en klachten. Absoluut waardeloos!!

Klantenservice: Score: 2

Algemeen

Onbetrouwbaar. Nemen klant niet serieus en proberen met goedkope verkooptrucs toch klanten te overtuigen producten te pre-orderen.
Al jarenlang regelmatig dingen gekocht. Prima degelijke winkel met ruim assortiment. Altijd open dus leuk voor de spontane aankoop. Niet de goedkoopste, maar prijsverschil is meestal net te klein om het te winnen van het geduld.
Flink teleurgesteld na laatste ervaring. Geprobeerd een Apple Watch series 4 te bestellen. Via de app eerst contact gezocht over de levertijd van een nieuwe Apple Watch omdat Mediamarkt als enige een leverdatum afgaf en ik dat vooraf al twijfelachtig vond. Na bevestiging dat de Apple Watch echt geleverd kon worden via de webshop besteld om op te halen. Netjes bevestiging gekregen, dus helemaal blij!
Op de dag van levering een bericht gekregen dat de Apple Watch helaas toch niet leverbaar was maar dat ik bericht zou krijgen als hij klaar zou liggen. Wanneer dat was nog onduidelijk. En 10 euro korting op een volgende aankoop.
Vervolgens toch naar de Mediamarkt gegaan om verhaal te halen, maar daar konden ze echt niets meer doen. Heel vervelend maar ja, zij hadden er niet genoeg gekregen van Apple. Kolder natuurlijk, want ze wisten vooraf precies dat het zo zou lopen. En ze hebben het wel verkocht. Wederom een winkel die verantwoordelijkheid doorschuift naar een partij waar ik niets mee te maken heb.
Dat om die reden alle andere webshops geen levertijd afgaven is hun manier om de onzekerheid rondom nieuwe Apple producten om te gaan maar Mediamarkt koos er voor om wel een levertijd af te geven. En kon het niet waarmaken. Waardeloos en een belediging van de klant.
Dat ik vervolgens de kans kreeg om kosteloos te annuleren is een nog grotere belediging. Zij zijn hun afspraak niet nagekomen... wel geannuleerd omdat ik dan liever een andere winkel mijn omzet gun.

Verzending

Door mij bestelde product nooit ontvangen ondanks vooraf gevraagde en bevestigde levertijd.

Klantenservice

Vriendelijk doch niet in staat hun verantwoordelijkheid te nemen. Willen het probleem niet oplossen maar verschuilen zich achter leveranciers en vinden dat voldoende verklaring naar de klant.
Wellicht kunnen of mogen de mensen achter de balie niet meer maar dan is het een gebrek in de organisatie of de manier waarop de klantenservice opgezet is.

Algemeen

Komen gemaakte afspraken niet na en communicatie is zeer gebrekkig. Heb bijna een week later nog steeds niks ontvangen.

Verzending

Waardeloos. Monitor besteld, zou binnen 24u worden geleverd. Na bestelling kreeg ik argwaan omdat er geen datum in de mail stond... 2 dagen later krijg ik een melding de verzending is vertraagd, zonder verdere info... op de website staat nog steeds levering een dag later....

Klantenservice

Er komt geen reactie terug op mail.. alleen een automatische reactie.

Algemeen

Fysieke producten in de winkel die bekeken en vastgehouden kunnen worden. Medewerkers kunnen meestal (dit kan soms wisselend zijn) goede informatie en ondersteuning leveren en ik hoef er ook niet vaak lang op te wachten.

Betalen is wel extreem irritant omdat je zo'n doolhof van troep door moet om bij de kassa te komen, dit hebben ze expres zo ingericht. Betalen duurt vaak ook erg lang.

Klantenservice

Ik maak graag gebruik van fysieke winkels, omdat je daar dan ook naar terug kunt gaan in het geval van 'gezeur'. Ik vind het ook niet erg om daar dan wat extra voor te betalen. Nu heb ik in het verleden een redelijke hoeveelheid producten van de MediaMarkt gekocht zonder problemen, maar recent heb ik twee producten (een activity meter van een goed merk en een muis van een goed merk) die defect zijn gegaan. De muis net buiten de garantieperiode en gedeeltelijk defect (de draadloze functie werkt niet meer), de activity meter binnen een half jaar (het bandje liet los).

Als ik iets redelijks wilde voor de muis, dan zou ik er een rechtszaak voor moeten beginnen. Ook een voorstel om reparatiekosten te delen danwel te betalen ging de MediaMarkt niet op in, terwijl een product van deze kwaliteit niet net buiten de reparatietermijn hoort stuk te gaan.

De activity meter zijn ze aan het kijken wat ze er mee kunnen. Hij wordt opgestuurd waardoor ik hem een maand kwijt ben en mogelijk extra zou moeten betalen. Nu zijn we hier nog niet bij de staart aangekomen, want mocht dit inderdaad worden voorgesteld dan kan ik natuurlijk altijd nog stappen maken richting de MediaMarkt.

Het staat me vooral erg tegen dat zij dit niet makkelijker regelden. De producten zijn beide 'duur' en van hoge kwaliteit en duidelijk goed behandeld, met verpakking en alles er op en er aan.

De MediaMarkt heeft voor mij hiermee de status van 'geen gezeur' een beetje verloren. Ik blijf het fijn vinden om producten in mijn hand te houden en heb duizenden euro's naar de MediaMarkt gedragen. Omdat er nu gedoe is lijkt het steeds minder de moeite waard om er dan toch behoorlijk extra voor in de buidel te tasten.

Algemeen

De Galaxy Watch vooruit besteld bij Media Markt, welke op de dag van release geleverd zou worden. Het geld is direct afgeschreven.

Verzending

De watch konden ze toch niet leveren.. Hierover helemaal geen communicatie gehad. Waardeloze service dus.

Klantenservice

Geen communicatie over wel of geen levering gehad. Pas na mijn vraag op de dag van release een bericht gehad dat het toch niet geleverd kon worden..

Klantenservice: Score: 0

Algemeen

Het was makkelijk een bestelling te plaatsen en de keuze voor betalen via iDeal beviel goed.

Verzending

Mediamarkt gaf aan dat als je bestelt voor 23.59, je het product de volgende dag kan verwachten. Op zaterdagmiddag hebben we een product besteld dat op voorraad was en via iDeal betaald (beide vereist om de volgende dag te kunnen leveren), maar krijgen nu bericht dat het pas dinsdag bezorgd wordt. Een slechte beurt. We hadden juist voor Mediamarkt gekozen vanwege snelle levering, maar dat maken ze dus bij langa na niet waar.

Algemeen

Prijs is redelijk. Ze zijn niet de goedkoopste leverancier maar de meeste producten die je in de winkel kunt kopen zijn ook op voorraad dus direct leverbaar.
Wel is het personeel zeer slecht op de hoogte van de producten die ze verkopen.
Zelfs de expert af me verkeerde informatie tav resolutie en intern geheugen.

Klantenservice

Motorola Moto G6 Plus aangeschaft bij mediamarkt en telefoon start niet meer op na anderhalve week. Naar de winkel gegaan en telefoon moest volgens mediamarkt worden aangeboden voor reparatie. telefoon aantal weken kwijt geweest en nadat ik de telefoon terug kreeg zelfde probleem. moest nogmaals worden opgestuurd weer telefoon een aantal weken kwijt maar probleem is er nog steeds. maar mediamarkt wil nog altijd de telefoon niet vervangen voor een goed werkend exemplaar. Wel willen ze opnieuw het toestel opsturen voor reparatie. waardeloos bedrijf

Algemeen

Ik wild dit stuur kopen: Thrustmaster TX Racing Wheel Leather Edition Zwart, aangezien deze een flinke prijsdaling had. het stuur was gewoon op voorraad en zou de volgende dag in huis zijn. Slechte service en kom hun afpsraken niet meer na. Ik bestel voortaan niks meer online bij MediaMarkt! Ook geen coulance gehad van hun kant érg slecht!

Verzending

Ik heb helemaal niks gekregen terwijl er wel stond "morgen in huis!!". Als deze in de winkel op voorraad was, zou ik het stuur in de winkel hebben gekocht. Deze was in één of twee MediaMarkt maar beschikbaar en niks bij mij in de buurt.

Klantenservice

Nadat ik de volgende dag geen verzendbevestiging gekregen had, terwijl dat in het betalingsmailtje stond, heb ik maar naar de klantenservice gebeld. Deze zij dat er iets mis is gegaan en dat het stuur die dag verzonden zou worden en dat ik voor 10 uur smorgens de volgende dag een verzendbevestiging zou krijgen. Het product was wel gewoon op voorraad volgens deze dame. De volgende dag om 11 uur smorgens gebeld omdat ik nog steeds geen verzenbevestiging heb gekregen. De klantenservice heeft NOOIT met mij contact opgenomen en ik heb ALLES zelf moeten vragen. Deze dame zei tegen mij dat er iets in het magazijn aan de hand is en dat zij het product aan het nakijken zijn. De volgende dag zou ik het in huis hebben. Haar naam is Kimberly trouwens. Zij beloofde mij dat ze binnen 24 uur iets zou laten weten wanneer het stuur verzonden zou worden. Uiteraard niks laten weten en nu kreeg ik een andere medewerker aan de lijn. Zij zei tegen mij dat het stuur helemaal niet op voorraad is en dat deze pas over drie weken op voorraad zou zijn. Ik had tegen haar gezegd dat er wel stond morgen in huis. Het spijtte haar verschrikkelijk. Nu heb ik helemaal niks en heb min geld teruggevraagd.

Verzending: Score: 2
Klantenservice: Score: 2

Algemeen

Mijn wasmachine was op zaterdag defect gegaan en ik had met spoed een vervangende machine nodig. Ik heb bij MediaMarkt voor de Zanussi ZWF71440W gekozen omdat er op de website vermeld wordt '7 dagen per week thuisbezorgd' en 'Voor 23:59 besteld, morgen in huis'. Ik heb met iDeal bestaald zodat de betaling direct verwerkt zou zijn.

Uiteindelijk heb ik de hele zondag vanaf 8:00 uur zitten wachten en om 17:49 uur moest ik via Twitter vernemen dat mijn bestelling niet meer ging komen.

Hierna is de levering ineens op dinsdag ingepland, een dag waarop ik gewoon moet werken (dat is ook de reden dat ik voor zondagbezoring kies). Omdat ik de machine met spoed nodig had, heeft dit er dus in geresulteerd dat ik gedwongen een vrije dag heb moeten nemen.

De wasmachine is nu gelukkig binnen en werkt prima, maar het is wel een erg dure machine geworden op deze manier. Erg jammer dat MediaMarkt zijn beloftes qua levering niet kan waarmaken. Ik zal niet snel meer iets bij MediaMarkt bestellen door deze negatieve ervaring. Als ik van tevoren had geweten dat ze met Dynalogic samenwerken dan had ik sowieso elders besteld.

Verzending

Ik heb de hele zondag vanaf 8:00 uur zitten wachten en om 17:49 uur moest ik via Twitter vernemen dat mijn bestelling niet meer ging komen.

Klantenservice

Weinig begrip voor de situatie en er werd te weinig meegedacht in oplossingen of een passende compensatie

1 2 3 ... 121

Scorekaart voor MediaMarkt

Algemeen Score: 3
Verzending Score: 3.5
Klantenservice Score: 2.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg