MediaMarkt

7.839 producten en 10.354 uitvoeringen

Gebruikers over webshop MediaMarkt

Review toevoegen

Algemeen

de website behoort niet tot mijn favoriete site maar bestellen ging snel en eenvoudig. vandaag besteld, morgen geleverd is waargemaakt, zelfs met PostNL

Verzending

bezorgtijden van PostNL zijn als weersvoorspellingen, soms gaat het goed, soms ook niet. Dit keer had ik gelukt en werd mijn pakketje ook netjes bezorgd de volgende dag.

Algemeen

Makkelijk besteld, niks geks. Gewoon het gebruikelijke wat je van een degelijke webshop moet kunnen verwachten

Verzending

Soundbar besteld, maar werd in de doos van het product bezorgd, geen omdoos. Daardoor was de verpakking (licht) beschadigd.

Algemeen

Makkelijk te bestellen, wel vond ik dat er een aantal gebruikersdetails ontbraken op de site, waardoor het niet helemaal duidelijk werd of ik besteld had wat ik ook daadwerkelijk wilde.

Verzending

Pakket werd gewoon in de doos van het product verstuurd, niet in een 'omdoos'. Hierdoor meer kans op beschadiging, en alles en iedereen kon zien wat ik besteld had. Slechte service.

Algemeen

Bestelling was makkelijk te plaatsen. Duidelijke beschrijving op de pagina en het betalen ging zonder problemen.

Verzending

Uur na betalen een verzendbevestiging gekregen. De volgende dag in huis.

Klantenservice

Product was helaas wel eens gebruikt. In een filiaal kunnen omruilen voor een ongeopend exemplaar.

Winactie

Algemeen

S'avonds besteld. Dag erna bezorgd. (normaal gesproken)
In mijn geval dus niet.
Ik had een geheugenkaart besteld en zat maar te wachten op de postbode.
Kreeg wel een mededeling dat mijn pakket in de brievenbus bezorgd was. Maar het was niet mijn brievenbus maar die van de buren.
En tja.......... Die waren op vakantie. Dus moest ik 2,5 week wachten tot ik mijn bestelling in handen had.

Verzending

Verkeerd bezorgd. Waardeloos. Goed, Mediamarkt kan hier niets aandoen maar ik ben wel goed pissig

Klantenservice

Klantenservice zei dat ze hieraan niets konden doen. Ik moest maar wachten tot ze weer thuis kwamen. Of ik moest een ruitje inslaan bij de buren. Ik nam maar aan dat dat grappig bedoeld was van de medewerker. Ik kon er in Iedergeniet om lachen.

Algemeen

Productoverzicht was duidelijk, product betrof een stofzuiger dmv reviews de keus gemaakt. Betaalproces was eenvoudig.

Verzending

laat in de avond besteld, toch volgende dag in huis. Top!

Algemeen

Tja, wat te zeggen? rond 22:00 besteld, 1300 volgende dag was het er , dus prima in orde

Algemeen

De procedure om de telefoon te kopen was eenvoudig en snel. De telefoon werd ook de volgende dag geleverd.

Verzending

Het product bleek in goede staat afgeleverd te zijn totdat ik de speakers uitprobeerde. Een van de speakers doet het niet.

Algemeen

Helaas was het product bij levering al defect.
De powerbank laad niet op en het lampje blijft knipperen.

Verzending

Verzenden ging wel naar tevredenheid.

Algemeen

Via Pricewatch bij MediaMarkt uitgekomen. Zo de "FRITZ!WLAN USB Stick AC 430 MU-MIMO" aangeschaft. Volgende dag in huis.

Algemeen

Ik kon mijn product makkelijk vinden en kon de verschillende producten goed vergelijken, zodat ik mijn keuze kon maken. Ik had het product de volgende dag al in huis. Prima service.............

Verzending

Levering de volgende dag en in goede staat ontvangen. Geen problemen ondervonden.

Algemeen

Heb al diverse artikelen besteld en ben overal zeer tevreden over,laatste bestelling was een luchtkoeler van Bestron. Had eerder een aangeschaft bij een andere online winkel, die was ronduit slecht,artikel niet compleet en duurde 2 weken voordat het pas retour gestuurd mocht worden en ik mijn geld terug had, ik weet het voortaan wel, ik bestel alles bij Mediamarkt, als ze het leveren tenminste.

Verzending

Geleverd zoals afgesproken, dag na bestelling in huis.

Algemeen

ik ben zeer tevreden met de service en snelheid van bestellen en bezorgen van mijn produkten, Top!!

Verzending

produkt was helemaal naar wens, goede kwaliteit en daarbij een prima prijs.
Aanrader hoor

Algemeen

De bestelling verliep snel net als de aflevering ervan.
Top gedaan en dank voor de goede zorg.

Naar verwachting snel

Algemeen

Weinig op aan te merken, gewoon zoals je tegenwoordig mag verwachten van een webshop. Vraagt ook geen opslag als je een credit card gebruikt.

Klantenservice

Zodra er iets mis is met je aankoop krijg je in de fysieke winkel te maken met personeel dat gewoon niks weet. Je moet defecten echt letterlijk voor ze dicteren als je wilt dat de reparatieafdeling het goed oppakt. Dit leidt ook tot onnodige ritjes naar de winkel, zonde van je tijd.

- Een laptop is een keer voor niets weg geweest omdat het winkelpersoneel een donkere plek op het scherm had omschreven als "dode pixels". Er was niets mis met de pixels, dus de reparatieafdeling deed er niets mee.
- Een telefoon die niet goed wilde laden (QuickCharge deed het helemaal niet meer) niet willen aannemen omdat de normale winkellader wel goed met het toestel werkt en ze niet weten wat QuickCharge is. Terugkomen met lader en de volgende persoon doet niet moeilijk en vraagt zich af waarom ik een lader heb meegenomen.
- Via telefoon of e-mail in contact komen met iemand met meer kennis waarmee je dingen kunt doorspreken voordat je iets ter reparatie aanbiedt is eigenlijk niet mogelijk, wanneer het toch wel lukt kan het winkelpersoneel vervolgens niet zien wat je besproken hebt.
- Wel netjes is dat ze een laptop die laadproblemen kreeg na een biosupdate na het overschrijden van de reparatietermijn volledig gecrediteerd hebben, ondanks de leeftijd van iets meer dan 2 jaar.

Ik verwacht niet dat ik hier nog iets ga kopen, behalve misschien simpel spul zoals muizen of usb-sticks.

Algemeen

Mediamarkt stunt met de prijs van de MOTOROLA Moto G6 Plus 64GB Dual-sim Blauw. Om 9.00 uur is deze te koop voor 169,15. Is dan niet meer op voorraad. Om vervolgens om 11.00 uur ineens te koop te zijn voor 254,15. Hoezo Mobiel Mania?!

Algemeen

Werd niet geholpen door het personeel, deze hadden het niet druk, maar wilde toch niet helpen.

Algemeen

Laat je niet voor de gek houden dat een echte winkel meer service kan bieden dan een webshop. Media Markt is een leuke winkel, maar als je met een defect product te maken krijgt, dan is het echt ellende. Ik heb een Garmin navigatie gekocht die meerdere keren is opgestuurd en steeds zit je enkele weken zonder apparaat. Geld terug is er niet bij. Uiteindelijk een cadeaubon gekregen en zit nog steeds zonder een goede navigatie, wat dus eigenlijk de bedoeling was. Bedankt Media Markt voor deze zeer klantonvriendelijke behandeling!

Algemeen

M'n Nokia 6 in de voorverkoop gekocht en het duurde 1 week lanager dan beloofd mbt levering. Nou ja, geen probleem.

Bericht van levering werd binnen 24 uur opgtevolgd door de levering

Klantenservice

Eerder een probleem met een Denon speaker bar voor de tv. Bleek kapot moederbord. Gerepareerd, kosteloos in de garantietijd die 2 jaar was tot mijn verrassing, ipv 1 jr. Wel lang wachten in de serviceshop maar vriendelijk en vlot geholpenj.

Algemeen

Product wat als zijnde "op voorraad" stond in 3 verschillende fysieke winkels bleek dat niet te zijn.
In de eerste winkel was helemaal niets op voorraad, in tweede winkel enkel demo modellen.
Na de tweede winkel bezocht te hebben maar gebeld met de derde en die hadden het artikel k niet.
Zonde van mijn tijd.
Voorraad status op de site klopt voor geen ruk.
Tijd voor beter voorraad beheer want hier wordt men gek van als ze dat nog niet zijn.
Het duurt ook erg lang voordat men de telefoon op neemt.
Ik ga in dit geval wel even bij Coolblue kopen want op deze manier heb ik er geen vertrouwen in.

1 2 3 ... 120

Scorekaart voor MediaMarkt

Algemeen Score: 3.5
Verzending Score: 4
Klantenservice Score: 3

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg