MediaMarkt

7.886 producten en 10.282 uitvoeringen

Gebruikers over webshop MediaMarkt

Review toevoegen

Algemeen

Product gevonden via vergelijk.nl. Makkelijk te bestellen. De prijs is vergelijkbaar met die bij de meeste concurenten.

Algemeen

Duidelijke website, bestel procedure en snelle accurate levering in het doorgegeven tijdsbestek de volgende dag.

Verzending

Levering de volgende dag in het meegedeelde tijdsraam.

Algemeen

Bestelling plaatsen was gemakkelijk. Ben tevreden over de headset. Betalen was ook een fluitje van een cent. De aflevering geschiedde om precies de tijd welke vermeld stond op het pakket. Ben tevreden, doen we nog es, iets bestellen.

Algemeen

Bestelling plaatsen was gemakkelijk. Ben tevreden over het officepakket. Betalen was ook een fluitje van een cent. De aflevering geschiedde om precies de tijd welke vermeld stond op het pakket. Ben tevreden, doen we nog es, iets bestellen.

was in goede staat.

Algemeen

Vrij makkelijk voldoende keus in prijsklasse heel goede uitleg mooi website goed overzicht en goede uitleg

Verzending

Goed allen jammer dat er geen Bluetooth dongle bij zat

Algemeen

Super webshop, goede levertijden, product is prima naar wens.
Verder valt er weinig aan het verbeteren, een aanrader dus.

Verzending

Op tijd, schadeloos, prima verzorgd

Algemeen

Mooi een nokia 6 (2018) in de pre-order gekocht. Netjes betaald. Met gratis chromecast erbij. Veranderen ze ineens de voorwaarden en moet ik de chromecast zelf ergens bij een of ander reclamebureau gaan aanvragen waarbij ik ze toestemming geef mij direct mails met reclame te sturen. En het is ook een op=op actie ineens. Dus ik denk we zien wel hoe het gaat als ik de telefoon krijg. Krijg ik op release dag te horen dat de levertijd onbekend is en nog wel enkele dagen kan duren. Terwijl ze wel voorraad in de winkels en magazijn hebben en de website aangeeft "vandaag besteld morgen in huis". maar dat geld dus niet voor pre-orders die al 3 weken geleden betaald hebben. Nu maar hopen dat tegen de tijd dat ik mijn telefoon heb er nog een chromecast te krijgen is.

Update: Telefoon is 2 dagan later (maandag) wel aangekomen.

Verzending

Pre-order niet gekregen op release dag, huide levertijd is onbekend, kan nog meerdere dagen gaan duren maar is niets over te zeggen volgens klantenservice.

Update: Op zondag kreeg ik een track&trace code met verwachte levertijd dinsdag. Op maandag ochtend was dat ineens naar vandaag gesprongen maar geen tijdvak aangegeven. Kon helaas niet meer er voor thuisblijven.

Klantenservice

Klantenservice wil niet medenken voor een alternatieve oplossing zoals dat ik zelf de telefoon ophaal in de winkel. Is een ander magazijn en kan niet. Klantenservice geeft niets anders aan dan "hij komt binnenkort, we laten het weten als hij onderweg is" zonder daarbij een verwachte datum te noemen. Ook willen ze niets doen ter compensatie dat ik mijn pre-order nog niet heb terwijl anderen die later besteld hebben de telefoon wel in huis hebben.

Update: Klantenservice heeft intussen contact opgenomen en een kleine vergoeding ter compensatie voor het wachten aangeboden. Dat vind ik persoonlijk erg netjes.

Algemeen

Heb recent de Nokia 7 Plus in het Zwart besteld en werd keurig te woord gestaan en de verzending was geheel naar wens.

Algemeen

Marantz receiver gekocht voor de toen geldende prijs, 3 dagen later was de ontvanger 80 euro goedkoper.
Verschil mooi terug gehad.
Ook prima uitleg en ook daarna zo een zelfde behandeling bij het kopen van een nieuwe luidsprekerset.verkopers Juul en brengt van mm apeldoorn

Algemeen

Levering mooi optijd, fenomenaal product en goed en stevige verpakking. Duidelijke website en zelfs nog een beetje korting mogen ontvangen. Mediamarkt, bedankt!

Verzending

Levering was keurig optijd en nette verpakking

Algemeen

Al bijna twee weken geleden een wasmachine besteld via de website van Media Markt. De wasmachine zou de volgende dag geleverd worden. Dat is na 10 dagen nog steeds niet gebeurd. Meerdere malen gebeld, helaas zonder resultaat:-( Voorgesteld om een andere wasmachine die in voorraad beschikbaar is te bestellen, maat dat was helaas niet mogelijk. Erg teleurgesteld in Media Markt. Service is gewoon niet goed! Nooit meer!

Algemeen

Zoals altijd bij mediamarkt, makkelijk te vinden op de webshop en net zo makkelijk te bestellen

Verzending

Ronduit waardeloos, ze lopen te pronken met de "voor 23.59 besteld morgen in huis" actie. Vanuit hier dus Farcry 5 maar besteld, rond een uur of 9 s'avond met de gedachte dat ik hem dan toch nog op tijd zou krijgen.

Hele dag track & trace gehad die aangaf dat de bestelling vandaag nog zou komen, maar helaas om 21.30 s'avonds nog niks en hij kwam ook niet meer.

Klantenservice

In korte woorden werd mij feitelijk verteld: Dit is rot voor je, en succes ermee verder. Geen hulp, compensatie, niks

Algemeen

De bestelling is verlopen zoals aangegeven op de site van Media Markt; Perfect.
Dit is een aanrader die ik graag doorgeef.

Verzending

Alweer een ervaring die mij persoonlijk genoegdoening geeft en dan sta je open
als er weer eens een bestelling geplaatst moet worden

Algemeen

De servicedesk geeft slechte antwoorden, geeft niks om de klant en stuurt je altijd van het kastje naar het muurtje.

Algemeen

Voordat ik een laptop wilde aanschaffen heb ik advies gevraagd in de Mediamarkt winkel, echter blijkt dit advies na ontvangst van de bestelling niet eens te kloppen (werkt wel in mijn voordeel). De mensen bij de Mediamarkt weten niet wat ze zeggen.
Wegens een kortingsactie heb ik twee dezelfde laptops besteld bij de Mediamarkt. De een twee uur later dan de ander. De volgende dag blijkt dat de laatste bestelling eerder bezorgd zou worden dan de eerste bestelling. Mediamarkt ontwijkt de vraag en komt met het antwoord dat de laptop niet meer op voorraad is. Zij kunnen niks meer doen dan mij alleen op de hoogte houden van de eerste bestelling.

Verzending

De bestelling werd bij de buren afgeleverd, ik was gewoon thuis maar de bezorger heeft geen moeite gedaan om aan te bellen. Ook de bezorgtijd die werd aangegeven (rond 12:40) was een uur later.

Klantenservice

De Mediamarkt wilt geen verklaring geven voor hetgeen dat een eerdere bestelling van hetzelfde product later geleverd wordt.

Algemeen

Bestelling geplaatst en betaald. Zou binnen 24 uur geleverd worden. Nadat er 4 dagen later niets bekend is toch maar eens gaan kijken, staat er doodleuk in het account "bestelling geannuleerd".
Heb dit nooit gedaan en heb geen bericht ontvangen. Contact gezocht met de klantenservice en deze vertellen dat het product 4 euro duurder is geworden. Het geld wordt binnen 2 weken terug gestort en kan het wel opnieuw bestellen.

Waardeloos, klantenvriendelijk ook 0.

Algemeen

Voor mij betekent Mediamarkt scherpe prijzen en goede service. Medewerkers zijn altijd vriendelijk en als er een probleem is dan word dat opgelost.

Verzending

Dozen zijn altijd netjes gevuld met luchtzakken en strak dichtgetaped.

Algemeen

Duidelijke website en de concurrerende prijs voor het product maakten de bestelling bij de Mediamarkt een logische keus.

Verzending

Het product was keurig verpakt, zoals ik dat van bestellingen bij de Mediamarkt gewend ben. Bezorging op het afgesproken tijdstip.

Algemeen

product specificaties waren makelijk te vinden en product sliders werkte goed ook zeer tevreden over het makelijk bestel proces

Verzending

product werdt in goede staat afgeleverd bij mij thuis.

Klantenservice

1 van de producten die ik had gekocht was een uur later goedkoper geworden bij mediamarkt zelf dus heb ik gebeld met de klantenservice die zeiden dat ik het verschil terug kreeg dit vindt ik nou goede service

Algemeen

Zoals gewend simpel te bestellen via de website en probleemloos retourneren als t nodig is

Verzending

Alleen jammer van postnl. Levering op dinsdag wordt t ineens bij maandag bij de buren afgeleverd

1 2 3 ... 117

Scorekaart voor MediaMarkt

Algemeen Score: 4
Verzending Score: 4
Klantenservice Score: 3

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg

Preferred supplier voor

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Apple iPhone X Google Pixel 2 XL LG W7 Samsung Galaxy S9 Dual Sim Google Pixel 2 Far Cry 5 Microsoft Xbox One X Apple iPhone 8