MediaMarkt

7.678 producten en 10.049 uitvoeringen
?url=http%3A%2F%2Fwww.mediamarkt.nl%2Fstatic%2Ftweakers%2Flogo.png

ONZE ORGANISATIE

MediaMarkt is al jarenlang marktleider in consumentenelektronica en bekend bij 95 procent van alle Nederlanders. De eerste Nederlandse winkel werd in 1999 in Rotterdam geopend en inmiddels verwelkomen meer dan dertig vestigingen elk weekend maar liefst 550.000 bezoekers. Sinds 12 april 2011 kunnen klanten ook online hun aankopen doen in de MediaMarkt-webshop. Met het grootste assortiment aan elektronische producten met alle A-merken, eerlijke prijzen en een uitstekende service weten bezoekers van MediaMarkt precies wat zij mogen verwachten.

BELEVING

Nieuwe headphones kopen zonder er eerst naar te luisteren?

Wij bieden u de ultieme winkelbeleving. U vindt niet alleen het grootste assortiment onder één dak, maar ook altijd de nieuwste en innovatiefste producten. Al onze producten kunt u bovendien bekijken, aanraken en testen.

ADVIES

Een product kopen zonder goed advies te krijgen?

Onze medewerkers geven u altijd advies op maat. Ze zijn onafhankelijk, adviseren u oprecht en beantwoorden vakkundig uw vragen zodat u altijd met het juiste product de deur uitgaat. Ook qua service, installatie en garantie zijn we ongeëvenaard.

ASSORTIMENT

Met minder keuze genoegen nemen?

Wij bieden u het grootste assortiment aan consumentenelektronica, in de breedte en in de diepte, zowel in de winkels als in de webshop. Bovendien zijn bijna alle producten direct op voorraad.

GEMAK

Zelf je flatscreen ophangen?

Overal en altijd kunt u bij ons terecht. Wij hebben elke werkdag koopavond en onze webshop is 24 uur per dag en 7 dagen per week open. U kiest zelf op welke manier u zich laat informeren, waar u het product koopt én of u het afhaalt of gratis laat bezorgen. Natuurlijk altijd met de topservice van MediaMarkt.

Het resultaat van deze werkwijze kunnen we kort maar krachtig samenvatten: bij MediaMarkt weet u steeds wat u mag verwachten. Eerlijke prijzen die dagelijks gecontroleerd worden en een bijzonder ruim assortiment. Een geweldige winkelbeleving waarbij u kennismaakt met de nieuwste producten. U krijgt vakkundig advies en we maken het u graag zo makkelijk mogelijk met ruime openingstijden en diverse bestel- en afhaalmogelijkheden. Of u nu een MediaMarkt-winkel binnenloopt of een bezoekje brengt aan de webshop, u komt niet voor verrassingen te staan.

Scorekaart voor MediaMarkt

Algemeen Score: 3
Verzending Score: 3.5
Klantenservice Score: 2.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Pricewatch statistieken

Prijsvermeldingen 10049 producten, 8423 unsorted producten
Prijsindex Nederland 97,1 (2,9% onder gemiddeld)