Megekko

37.007 producten en 43.161 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Megekko

Review toevoegen

Algemeen

Last minute bestelling gedaan, goede afhandeling, duidelijke track and trace, daar het een aangetekend pakketjes was en ik dus thuis moest zijn.

Verzending

Het was een aangetekend pakketje, dus dan is het fijn als je weet wanneer je thuis moet zijn.

Algemeen

Fijne winkel, goede levertijd en duidelijke website!
Ik heb al eerdere grote bestellingen gedaan waarbij alles perfect in orde was en alles op de juiste tijd/datum is verzonden.

De website is makkelijk in gebruik en vind deze erg fijn doorzoeken als je gericht iets zoekt, en tevens handig om gewoon even op rond te browsen.

Verzending

Alles wordt geleverd in goede beschermende verpakking en is er erg snel. als er 24h voor staat, klopt dit vrijwel altijd.

Algemeen

Makkelijk om een product te vinden en bestellen, ook zijn de prijzen zeer scherp. Heb twee bestellingen gedaan bij Megekko, beide bestellingen waren goed en snel verzonden

Verzending

De verzending was top, ik had mijn bestelling laat op de avond geplaatst en alsnog was mijn bestelling de volgende dag in huis.

Algemeen

Via Megekko een SSD en een usb 2.0 2.5" externe hdd behuizing aangeschaft.
Bij ontvangst bleek echter dat het een hdd behuizing betrof met een ide aansluiting (via tweakers gezocht naar een goedkope usb 2.0 met sata behuizing en op de site van megekko stond helaas weinig info, bleek achteraf een externe case te zijn voor een 2.5" ide schijf).

Verzending

Het spul werd, zoals gegarandeerd wordt op de website, de volgende dag geleverd

Klantenservice

De RMA procedure is een beetje omslachtig kan naar mijn mening wel iets makkelijker. Daarbij komt ook dat de RMA kosten voor eigen rekening komen, wat in dit geval betekend dat de kosten voor het terug sturen niet in verhouding staan tot de kosten van het product zelf.

*Update, na contact te hebben gehad heeft Megekko een uitstekende oplossing aangeboden met betrekking tot de kosten van de RMA. Waarvoor ik alleen maar mijn complimenten kan geven, aangezien er weinig winkels zijn de zo ver gaan voor hun klanten!

Algemeen

Snelle service, altijd goed ingepakt en meestal de goedkoopste.
Mijn go to voor elektronische apparaten.

Snel en beschermd

Algemeen

Vrijdags om 22:00 een steelseries arctic 7 head besteld. Ik had hem zaterdag al in huis. Topservice. En was het goedkoopste.

Goed verpakt

Perfect.

Algemeen

Meerdere malen een bestelling geplaatst bij Megekko. Megekko biedt altijd een zeer goede prijs en de levertijd is subliem. Dik tevreden.

Verzending

Vandaag besteld is de volgende dag in huis, zelfs op zaterdag.

Algemeen

Heb een aantal computer onderdelen besteld bij Megekko en heb er geen problemen mee gehad, alles is netjes verlopen.

Verzending

Alles ging perfect, binnen een dag bezorgd en alles netjes ingepakt. Geen deuken in de dozen. Ik raad Megekko sowieso aan! De volgende keer dat ik iets nodig heb bestel ik zeker nog een keer.

Klantenservice

Hier heb ik gelukkig niks mee te maken gehad maar verwacht dat de medewerkers goed hun best zullen doen.

Algemeen

Voor het eerst iets besteld bij hun. Gaat in de toekomst vaker gebeuren.
Vlotte service en levering

Algemeen

De bestelling was snel geplaatst. De prijs van de laptop was dezelfde als bij con-collega's, alleen werd gratis een printer meegeleverd.

Verzending

Goed verpakt. TNT-post doet het prima. De klok is er bijna op gelijk te zetten.

Klantenservice

Het artikel was niet op voorraad. Een dag voor de uiteindelijke levering nog een mailtje dat er geen sprake van vertraging zou zijn.

Algemeen

Ik ken Megekko al langer als webshop en ik heb al vaker bij hen producten gekocht.
De website is duidelijk. Zelf vind ik het fijn dat je kunt zien hoeveel producten ze op voorraad hebben, en wanneer je het (uiterlijk) aan de deur krijgt. Ze hebben ook altijd leuke acties zoals gratis spulletjes bij de bestelling.
Ik heb 4 case fans besteld die redelijk goedkoop waren tegenover de andere webshops.

Verzending

Ik had de 17de 's avonds een bestelling geplaatst. Gewoon netjes vˇˇr half 11 nog een email gekregen dat de order was verstuurd met de bijbehorende tracking code.
De volgende dag was het pakketje binnengekomen. Een compact doosje waarin mijn producten netjes verpakt zaten. Ik mag niet klagen.

Algemeen

Al 2 bestellingen geplaatst bij Megekko en telkens mooi op tijd zonder problemen! Ook een een goede prijs!

Algemeen

Ik kan iedereen Megekko zeker aanraden wanneer je van plan bent meerdere producten tegelijkertijd te kopen, aangezien ze enorm veel verschillende producten op voorraad hebben! En dat wordt dan ook nog eens mega snel afgehandeld en ligt het de volgende dag al op je deurmat! Dat noem ik nog eens service. Kortom, makkelijk te bestellen, snelle leveringen, groot assortiment en dat alles voor nette prijzen.

Verzending

Snelle levering, op tijd en goed verpakt.

Algemeen

vandaag besteld de volgende dag in huis, prima levering. Product was volledig en niet beschadigd

prima levering

Algemeen

1ste ervaring en meteen nooit meer, product besteld staan er 4 op voorraad. Levering zou binnen 2 dagen plaatsvinden.

Na 4 dagen geen info, navraag leert dat product niet op voorraad is. Geen communicatie niks! Waardeloos

Na het plaatsen van deze review heeft een medewerkster ook nog het lef te vragen mijn review te nuanceren. Ze zouden me wel hebben ge´nformeerd maar omdat op vrijdag een nieuwsbrief word gestuurd heeft de server vertraging! Het lef... geen zaken mee doen is mijn advies!

Klantenservice

De Arrogantie om te vragen de review aan te passen!

Algemeen

Gebruiksvriendelijke website, waarbij daadwerkelijk de voorraad die weergegeven werd ook klopte! Laatste monitor (LG 24GM79G-B) op voorraad besteld en deze werd de volgende werkdag netjes ingepakt afgeleverd.

Algemeen

Kon het product wat ik wilde hebben makkelijk vinden in de webshop en met een paar kliks bestellen.

Verzending

Was er op het vooraf vermeldde tijdstip

Algemeen

Bestellen bij Megekko verloopt altijd soepel. Daar kan menige webshop een voorbeeld aan nemen. Ruim assortiment en alles voorradig. Top! De mogelijkheid om tot laat in de avond te bestellen met de belofte de volgende dag af te leveren, is wel heel relaxed.

Verzending

Ook dit keer werkte de postbode mee en is het product, een Crucial SSD voor reparatie, binnen 12 uur geleverd. Goed verpakt in ruime, goed opgevulde doos.

Klantenservice

Het feit dat ik alles zonder hulp van de klantenservice kan regelen, zegt iets over de insteek en beleid bij Megekko. Ontzorging tot en met!

Algemeen

Ik heb megekko gevonden via de pricewatch op Tweakers, ik kende de website (nog) niet, maar het had een goede beoordeling en was het goedkoopste.

Verzending

Ik heb een HDMI Switch besteld. De bestelling zoals beloofd de volgende dag binnen gekregen, uitstekend en veilig verpakt in een doos met voldoende luchtzakjes eromheen.

Product werkt goed, de levering was goed en megekko is zeker voor herhaling vatbaar! Ik raad megekko aan. Nog geen ervaring met de service als iets retour moet oid.

Algemeen

Onderdelen voor een pc besteld via de pricewatch, goede duidelijke site, levering zoals aangegeven en scherpe prijzen !

1 2 3 ... 149

Scorekaart voor Megekko

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 4 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Webshop Keurmerk

Preferred supplier voor

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Call of Duty: Black Ops 4 HTC U12+ LG W7 Samsung Galaxy S9 Dual Sim OnePlus 6 Battlefield 5 Microsoft Xbox One X Apple iPhone 8