Megekko

34.753 producten en 40.243 uitvoeringen

Review door Singels , vrijdag 23 juni 2017 19:08

Snel, Goed, Betrouwbaar.

Naar volledige tevredenheid uitgevoerd.
Je kan hier met een gerust hart je bestelling plaatsen en er van verzekerd zijn dat alles goed gaat. En als er toch nog iets is wordt je direct op de hoogte gesteld en gehouden.

Verzending

Uitstekende informatie voorziening en snelle goede levering zonder problemen.

Klantenservice

Product was niet direct op voorraad, ben direct op de hoogte gebracht (en ook zodra het product binnen was) maar bestelling kwam ondanks dat op de afgesproken datum binnen. Uitstekend!

Review door MadDogMcCree , vrijdag 23 juni 2017 17:41

Algemeen: Score: 5 Verzending: Score: 5 Klantenservice: Score: 4

Algemeen

De prijzen zijn vaak relatief laag en de bezorg datum erg duidelijk per product. Inmiddels al meerdere PC's aangeschaft via deze website. Ik kan hier alleen maar positief over zijn.

Verzending

Leverdata wordt zeer duidelijk aangegeven per product, zo ben ik hier nog niet voor een verrassing komen te staan. Ook doen ze niet moeilijk om een deel van de order op verschillende data te leveren.

Klantenservice

Contact gaat er vlot en een retour is zeer gemakkelijk geregeld zonder dat daar contact via e-mail of telefoon aan te pas komt. Helaas zijn de verzendkosten wel voor de koper, wat niet helemaal meer van deze tijd is, vandaar 4 sterren.

Review door Wijnands , vrijdag 23 juni 2017 10:27

Algemeen: Score: 3 Verzending: Score: 3 Klantenservice: Score: 3

Algemeen

Op zich een duidelijke website maar de voorraad informatie is voor de nieuwe klant erg verwarrend. Megekko maakt een onderscheid tussen uit voorraad leverbaar en uit eigen voorraad leverbaar.
Verder blijkt deze informatie ook niet altijd even correct.

Had een bestelling gedaan voor een CPU, moederbord en RAM. Ram leek op voorraard maar dat was dus geen eigen voorraad. Automatische statusmailtjes gekregen en opeens ging de bestelling van levering over 3 werkdagen naar meer dan 2 weken. RAM bleek niet leverbaar. Contact gezocht en, omdat er helemaal geen DDR4 3200mhz geheugen leverbaar was dit maar afgezegd en naar Azerty gegaan.
Terugstorten geld ging wel weer heel snel.

Eindoordeel, vriendelijke mensen, scherpe prijzen maar hier koop ik door het gedoe over levertijden waarschijnlijk niet nog een keer.

Verzending

Toen er eindelijk wat verzonden was kwam het snel, goed verpakt en met track & trace binnen.

Klantenservice

Goede kant, ze reageren snel op mail en zijn beleefd.

Slechte kant, als je order opeens vertraagd worden nemen ze geen contact met je op

Verder word je automatisch geabonneerd op de nieuwsbrief, een marketing tactiek die nu al twijfelachtig is en volgend jaar ronduit verboden.

Tenslotte krijg je na de order een tamelijk vaag voorstel om korting te krijgen door lid te worden van een of andere club voor 15 euro per maand. Komt over als oplichting.

Review door Yu min , donderdag 22 juni 2017 13:28

Algemeen

Makkelijk en snel besteld. Prijs was perfect. Snelle levering. geen andere opmerkingen meer. Super! Fantastisch!

Snelle levering

Klantenservice

Uitstekende kwaliteit en service!

Review door dylonline , woensdag 21 juni 2017 23:22

Algemeen: Score: 2 Verzending: Score: 2 Klantenservice: Score: 1

Algemeen

De bestelling plaatsen ging prima, maar de informatie op de bestelpagina over EAN bleek later onjuist.

Verzending

Notitie geplaatst bij de bestelling, specifiek vragend of het EAN van het product klopte i.v.m. een promotie. Geen reactie gehad, product werd verzonden maar het bleek dus een ander EAN te hebben. De verpakking was dan wel weer leuk, maar daar heb ik weinig aan.

Klantenservice

Eerste contact was goed, men leek bereid te helpen en vond het heel vervelend. Later meende men dat het probleem lag aan de toeleverancier en aan mij, de klant. (en er waren ook nog problemen met een mailserver)
Dat zij een notitie negeren bij een order en zich daar voor zouden kunnen verontschuldigen kwam echter niet bij ze op, het afschuiven op alle andere betrokkenen vind ik niet erg klantvriendelijk. Ik ben dus zeker niet van plan hier nog iets aan te schaffen.

Review door winkbrace , woensdag 21 juni 2017 21:16

Algemeen: Score: 5 Verzending: Score: 5 Klantenservice: Score: 5

Mijn bestellingen werden heel snel geleverd. Ik had twee keer een vraag (een over de zending, en een over het product) en die werd beide keren heel snel en kundig beantwoordt.

Review door badname123 , woensdag 21 juni 2017 21:13

Algemeen: Score: 4 Verzending: Score: 4 Klantenservice: Score: 4

Alles wat werd verwacht was er en er was niets wat echt verbeterd kan worden behalve misschien dat het even duurt voordat je de zoekmachine begrijpt.
Verder is alles gewoon goed.

Review door KingPungy , woensdag 21 juni 2017 17:47

Algemeen: Score: 4 Verzending: Score: 5 Klantenservice: Score: 3

Verzending

De levering is snel en het is zeer duidelijk wanneer iets geleverd wordt. Je wordt ook per mail goed op de hoogte gehouden van waar je bestelling op het moment is. Alles is goed ingepakt en komt heel aan. Zoals dat je Harde schijf in 4 laags bubbelplastic is gewikkeld.

Klantenservice

er kwam na een bestelling in beeld te staan dat ik 16,87 korting kon krijgen maar daarvoor moet 15 euro in de maand betalen en dat is gewoon complete onzin.

Review door dypfryser , woensdag 21 juni 2017 15:26

Algemeen

Bestelling verliep prima, duidelijk op de hoogte gehouden dmv email. Bestelling gedaan op zaterdag ochtend. Maandag met PostNL in huis! Top.

Precies zoals beloofd.

Review door Count_kll , woensdag 21 juni 2017 15:13

Algemeen

Goede prijs, keu rig op tijd ge le verd aan de deur van daag, geen opmerkingen

Precies volgens planning

Snelle reactie bij vraag

Review door tK0wnZ , dinsdag 20 juni 2017 19:07

Algemeen: Score: 5 Verzending: Score: 3 Klantenservice: Score: 5

Algemeen

Bij Megekko een grote "42 monitor aangeschaft, welke 3 werkdagen later werd verzonden op basis van de vooraf aangegeven levertijd (2-3 werkdagen).

Verzending

Helaas was er bij de transporteur (Dynalogic) iets mis gegaan, waardoor op de ochtend van de levering werd aangegeven dat de zending pas de volgende dag geleverd zou worden. Dit kan vervelend zijn als je hiervoor speciaal vrij moet nemen.

Omdat de monitor een defectje had (zie klantenservice) is de monitor door dezelfde vervoerder weer opgehaald. Dit is wel gebeurd op de afgesproken dag.

Het probleem begon helaas bij de levering van de vervangende monitor. Deze zou op een woensdag geleverd worden, maar ook hier gaven ze op de dag van levering een sorteerfout. Kan gebeuren (twee keer achter elkaar, vreemd maar OK). Mijn geduld begon echter op te raken na verschillende mailtjes en belletjes gedurende een week naar de transporteur. Megekko kon hierin verder ook niets betekenen, de monitor stond namelijk al ergens op een depot.

Pas na 12 dagen is de monitor eindelijk geleverd. Voor mij nooit meer Dynalogic, wat een aanfluiting.

Klantenservice

De monitor had helaas een vlekje achter het LCD paneel van ongeveer 5 a 6 pixels. Megekko gaf eerst aan dit zelf af te handelen met Dell, omdat dit sneller zou gaan. Helaas gaf Dell aan dat het een Duitse monitor betrof en zij in dat geval alleen een refurbished scherm konden leveren ter vervanging. Aangezien ik hier niet mee akkoord ging heb ik met Megekko afgesproken het scherm naar hun terug te sturen.

In eerste instantie moest ik het opsturen zelf regelen, maar gezien het formaat van de doos hebben zij het ophalen geregeld.

Het scherm is redelijk snel door Megekko gecontroleerd (binnen enkele werkdagen) en vervolgens hebben ze direct een nieuwe opgestuurd. Helaas duurde de levering hiervan wat langer, maar hier konden ze verder ook niet veel aan doen.

Review door RoEDnCH2 , dinsdag 20 juni 2017 12:19

Algemeen: Score: 5 Verzending: Score: 5 Klantenservice: Score: 0

Bestelling, levering en betalingen liepen allen vlot en vlekkeloos. 14 uur besteld, 's avonds werd bestelling al verzonden.

Review door FraGManiA , maandag 19 juni 2017 12:30

Algemeen: Score: 5 Verzending: Score: 5 Klantenservice: Score: 5

Top service, snelle leveringen, zelfs op maandag wanneer je in het weekend besteld! Mail contact verloopt vlot. Aanrader.

Review door Gogar , maandag 19 juni 2017 11:32

Algemeen

Erg makkelijk te bestellen, zonder dat een account noodzakelijk is. Ook hebben ze een breed assortiment.

Verzending

Ondanks alle gekte op dit moment een supersnelle levering.

Review door jasperogroen , zondag 18 juni 2017 18:05

Algemeen: Score: 5 Verzending: Score: 5 Klantenservice: Score: 5

Supersnel geleverd! Erg tevreden met Megekko! Alle producten op voorraad en de volgende dag in huis.

Review door Centropy , zondag 18 juni 2017 14:41

Algemeen

Makkelijk besteld, goede voorraad status en scherpe prijs. Bestel vaak bij ze als ik meerdere dingen nodig heb.

Verzending

Vandaag besteld is ook morgen in huis!

Review door corlievendag , zondag 18 juni 2017 09:55

Algemeen: Score: 5 Verzending: Score: 4 Klantenservice: Score: 0

Algemeen

Twee Canon rugzakken besteld, teneerste waren ze hier het voordeligst, ten tweede perfect geleverd op afgesproken datum. Perfect dus. Zou wel leuk zijn als verzendkosten komen te vervallen boven een bepaald bedrag.

Verzending

Goed verpakt en op juiste datum afgeleverd.

Review door Funkillz , zaterdag 17 juni 2017 19:35

Algemeen: Score: 5 Verzending: Score: 5 Klantenservice: Score: 0

Afgelopen week alle onderdelen voor mijn nieuwe pc besteld bij Megekko.
Voor de meeste onderdelen was Megekko (bijna) de goedkoopst en snel leverbaar.
Producten zijn onbeschadigd afgeleverd op de afgesproken datum, ik heb geen ervaring met de klantenservice.
Ik bestel graag weer bij Megekko.

Review door ArcticWolf , zaterdag 17 juni 2017 17:24

6 computer onderdelen besteld:
- AMD Ryzen 7 1700
- Corsair RM650x
- MSI X370 GAMING PRO CARBON
- NZXT S340 Midi-Tower - Black Window
- Samsung 960 EVO 250G
- Scythe Mugen 5 PCGH Edition

Alles werkt prima en de kast was ook onbeschadigd aangekomen. Bestel wel vaker bij Megekko en zal dat ook wel blijven doen.

Met de klantenservice geen ervaring.

Verzending

Goed ingepakt en snel verzonden & ontvangen (PostNL).

Review door ZedFlux , zaterdag 17 juni 2017 15:01

Algemeen: Score: 5 Verzending: Score: 5 Klantenservice: Score: 0

Alles helemaal prima met deze webshop. Goede prijs, snelle afhandeling en heel netjes ingepakt. Via mail goed op de hoogte gehouden. Zou er zeker nog een keer kopen.

1 2 3 ... 69

Scorekaart voor Megekko

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 4 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Webshop Keurmerk

Preferred supplier voor

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Nintendo Switch Samsung Galaxy S8+ LG W7 Samsung Galaxy S8 Google Pixel 2 Sony Bravia A1 OLED Microsoft Xbox One X Apple iPhone 8