Megekko

60.282 producten en 66.392 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Megekko

Review toevoegen

Algemeen

Ik heb een APC BX700U-GR UPS besteld na stroom uitval hier en een NAS die dat niet tof vond. Bestel proces verloopt ook eenvoudig, zeker voor terugkerende klanten is het easy. Inloggen, ideal en voila.

Verzending

De volgende dag keurig binnen zoals ook vermeld in de duidelijke email. Ook de door DHL verzorgde levering was duidelijk. De UPS (in eigen doos) zat goed met airbags verpakt in een grotere doos. Alles is onbeschadigd ontvangen dus.

Algemeen

De producten zijn prima, de levertijd precies zoals aangegeven en ik heb nog geen gebruik hoeven maken van de klantenservice.

Algemeen

Moest de thermal pads van mijn MSI RX 5700 XT EVOKE OC vervangen en aangezien ik eerst de verkeerde had, nog snel bij megekko besteld en volgende dag geleverd! Goede snelle service, prijs zijn niet altijd het voordeligst maar dat krijg je wel weer terug in service.

Verzending

Vrijdag eind van de middag besteld, zaterdag tussenmiddag alweer bezorgd

Algemeen

Bestelling snel verwerkt en verzonden. Goeie prijs, goed verpakt en goeie service toen ik contact opnam over de verzending. Dit is mijn tiende (denk ik) bestelling in korte tijd en ben zeer tevreden over Megekko!

Algemeen

Natuurlijk eerst op Pricewatch gekeken wat de voordeligste leverancier was en dat bleek Megekko. Zonder een account te hoeven aanmaken (wat tegenwoordig een verademing is) de bestelling geplaatst.

Verzending

Ondanks dat ik vrijdagavond besteld had, werd de Roborock S6 zaterdag al geleverd.

Algemeen

Vrijdagavond een hele pc aan onderdelen bij elkaar geklikt. Niet voor elk onderdeel de goedkoopste, maar omwille van snelle levering toch alles bij 1 webshop besteld

Verzending

Goed op de hoogte gehouden van track en trace. Snelle levering en de volgende dag alles in huis. Toch leuk als je enthoisiast wil beginnen met de bouw ;-)

Algemeen: Score: 3
Klantenservice: Score: 3

Algemeen

Geweldige winkel, lage prijzen en snelle verzending. De reden dat ik een voldoende geef en niet een uitstekend is dat een chatservice of een telefoonservice heel fijn zou zijn. Verder klaag ik nergens over.

Klantenservice

Een chatservice zou heel erg fijn zijn. Via de mail contact opnemen vind ik vreselijk, omdat je vaak langer moet wachten. Nu is megekko wel redelijk snel (Altijd binnen 24 uur(uitzondering zondagen)), maar ik krijg nooit direct antwoord. Soms is het zo laat ontvangen dat ik mijn product (die ik vrijwel direct had geannuleerd) alsnog toegestuurd kreeg. Noem me ongeduldig, maar soms is dit wel de reden dat ik voor duurdere producten met langere garantie toch naar bijv. Coolblue ga.

Algemeen

Onderdelen gekocht voor een PC upgrade. No nonsense winkel, biedt hardware tegen concurrerende prijzen, snel verzonden.

Verzending

Snelle verzending, sommige onderdelen waren niet op voorraad, maar dat was vooraf zichtbaar.

Klantenservice: Score: 5

Algemeen

Al veel op besteld my go to webwinkel voor hardware, met mooie prijzen en snelle service top!

Verzending

Altijd mooi optijd verzonden zoals aan geven, levering is iets anders maar daar kunnen zij niets aan doen dit is postnl en postnl in belgie is soms een ramp...

Klantenservice

Heb hun al een aantal keer gecontracteerd via mail met vraagjes altijd mooi en snel een antwoord gekregen.

Algemeen

bestelling gemaakt via de site, betaling en de levering duidelijk geinformeerd. Levering is uitgevoerd volgens de planning

Algemeen

Snelle levering en goed verpakt. Dik tevreden zoals altijd.
Het product voldoet aan de omschrijving.

Algemeen

Site voelt wat oud aan, met 1 knop de best buy guide bestellen is wel handig!

Volgens afspraak geleverd

Klantenservice: Score: 5

Algemeen

Een Duidelijke en overzichtelijke website, nog nooit een bestelling gehad die ineens niet op voorraad was.

Het bestel proces is overzichtelijk en binnen een paar klikken voltooid.

Verzending

Werd snel verzonden en netjes overal van op de hoogte gehouden

Klantenservice

De keren dat ik problemen had met een product werd ik altijd netjes te woord gestaan en goed geholpen.

Algemeen

Duidelijke website, snelle levering en de spullen zijn goed verpakt.
En niet onbelangrijk: de prijs was voor het artikel wat ik wilde de laagste op internet

Verzending

Snelle levering en goed verpakt

Klantenservice

Aangemeld voor Winkelen en Sparen maar daar is iets fout gelopen; netjes antwoord van de klantenservice hoewel zij niets daar aan kunnen veranderen

Algemeen

Fijn en vlot bestel proces. Product ook erg snel verzonden en binnen. Daarnaast fijne updates per e-mail!

Verzending

Goed verpakt en heel erg snel binnen. Super fijn!

Algemeen

Zoals altijd bij Megekko alles keurig in orde, makkelijk besteld, snelle levering. Was éen van de weinigen die de door mij gekozen NAS disk kon leveren .

Verzending

Pst deed er 1 dag langer over. Maar alsnog snel geleverd.

Algemeen

Een moederbord en behuizing besteld. De webwinkel is overzichtelijk ingedeeld, er is duidelijke communicatie over de bestelling en goede prijzen.

Verzending

Binnen een dag verzonden en de volgende dag ontvangen.

Algemeen

Ik erger me soms aan de manier waarop Megekko zich profileert (net zoals ik niet tegen de RTL 7 slogan "meer voor mannen kan"), maar ik wil ook geen dief zijn van mijn eigen portemonnee..
Het hele bestel proces gaat super prima bij deze webshop en alles is duidelijk. Als ik nog iets negatiefs aan moet merken is het het feit dat er niet heel duidelijk staat dat de uiterlijke besteltijd om een product de volgende dag te hebben 22:30 is. Ik bestelde rond die tijd en terwijl ik rond aan het kijken was veranderde de tekst "morgen in huis" naar "geleverd op ...dag" (1 dag later). Als ik dit iets eerder door had gehad, dan had ik mijn product 1 dag eerder in huis gehad. Was geen probleem, maar dat maakt het dan nèt geen perfecte shopervaring.

Verzending

Duidelijke informatie gedurende de hele bestelling. Bestelling was netjes en goed beschermd ingepakt.

Algemeen

Al een paar keer spullen besteld bij Megekko, beide malen betrof het computer gerelateerde artikelen. Daarbuiten zijn er acht andere categorieën waaruit besteld kan worden. Artikelen kunnen gezocht worden via de categorie, of als alternatie via een directe zoekopdracht. Dat laatste heet als voordeel dat er over diverse categorieën gezocht wordt, aangezien er producten zijn waarvan niet gelijk duidelijk is waartoe ze behoren. De website reageert vlot en doet weinig bijzonders vergeleken met andere sites. Je hebt je winkelwagen, geen verlanglijst, verder op de winkelwagen de gebruikelijke acties. Maar het doet wat het moet doen. Wel gemerkt dat de winkelwagen na een bestelling niet automatisch geleegd wordt. Het bestel proces wijst zichzelf, een diversiteit aan betaalmogelijkheden, je kunt later je bestellingen/acturen raadplegen op de site.

Verzending

Artikelen worden prima verpakt met voldoende bescherming en een duidelijke eigen doos en tape.

Uit eigen beweging

Algemeen

CPU koeler gezocht, snel gevonden, snel betaald en snel geleverd. Goede ervaringen met deze winkel :-)

1 2 3 ... 497

Scorekaart voor Megekko

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie