Megekko

48.432 producten en 54.984 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Megekko

Review toevoegen

Algemeen

Via Amazon.de besteld bij Megekko, werkt goed, verder en snelle reactie en bevestiging via de mail.

Verzending

Op zondag 2 harde schijven besteld en tot mijn verbazing een dag later op maandag al binnen, verder goed en degelijk verpakt.

Algemeen

Snel gevonden, beste prijs, betaling was snel klaar. Opvolgmails waren duidelijk. Heb em niet open gemaakt met een kettingzaag per instructie.

Verzending

Vrijdag 15u besteld, dag nadien beschikbaar op afhaalpunt.

Algemeen

Kom vaker bij Megekko uit via de Pricewatch. Als het prijsverschil met de goedkoopste shop niet te gek is kies ik vaak toch voor Megekko: prima webshop, nog nooit gedoe gehad.

Verzending

Pakketje in de namiddag besteld. Dezelfde avond verstuurd, de volgende dag lag het bij het ophaalpunt.

Klantenservice

In het verleden wel eens een artikel gehad dat dead on arrival was. Vervanging was zo geregeld.

Algemeen

De laatste tijd vaker besteld. Nu een nieuwe headset. Snel geleverd en verder een duidelijk en goed bestelproces.

Verzending

Levering was op tijd, jammer van het gebruik van Post NL, maar ik snap wel dat het lastig is om een goede pakketbezorgings service af te nemen in NL op het moment.

Algemeen

Zeer scherpe prijs van de producten. Verder was het ook leuk dat je af en toe de mogelijkheid krijgt om een gratis product mee te bestellen. De bestelling was de volgende dag al in huis. Het product is onbeschadigd aangekomen doordat de verpakking erg goed was en er luchtkussens in de doos gedaan zijn. Kortom, erg tevreden over mijn eerste bestelling bij deze webshop.

Verzending

Zeer snel, want ik had het product de volgende dag al in huis. Erg goed en veilig verpakt om beschadigingen te voorkomen.

Algemeen

Heb er al meerdere PC gerelateerde bestellingen gedaan. Ze hebben een goed assortiment, snelle en goed verpakte verzendingen en een overzichtelijke website. Sinds een paar jaar mijn favoriete PC winkel.

Verzending

Zeer tevreden over de snelheid en kwaliteit van de verzending. De verpakking is soms wat groot voor het product. Hierin kan nog veel gewonnen worden qua milieuvriendelijkheid. De lege ruimte is we goed opgevuld met lucht kussens.
Verzend opties naar PostNL punten is altijd extra sterren waard

Kortom, top zaak!
Meestal erg nette prijzen, ondanks de verleidende "kortingen".
Voornamelijk haal ik hier (het meeste van) mijn computer onderdelen, maar je kan er in principe vanalles kopen: van kantoor artikelen tot verrekijkers.

Verzending

Verzending is altijd keurig, de originele doos wordt netjes ingepakt in een Megekko doos en opgevuld met verpakkingsmateriaal.
Originele verpakkingen van de producten zijn altijd netjes.

Klantenservice

Ik heb 1 keer Megekko moeten benaderen i.v.m. met een garantiekwestie. Dit werd snel (binnen een paar uur meerdere mailings heen en weer) en professioneel afgehandeld, en dat ook nog eens een keertje in de avonduren.

Algemeen: Score: 2
Klantenservice: Score: 2

Algemeen

Megekko rekent een 20% restocking fee voor retouren van zakelijke klanten (ik ben zzp-er ).

Verzending ok.

Klantenservice

Ik heb de afgelopen 10 jaar bij geen enkel bedrijf te maken gehad met een restocking fee. Het is geen goede service en is een uiterst effectieve manier om mij als klant weg te jagen.

Algemeen

Nette webshop met goede prijzen die tot in de puntjes verzorgd is.. Altijd up to date met voorraad. Ik ben sinds 2016 klant en tot nu toe heel tevreden.

Verzending

Spullen zijn netjes ingepakt met luchtkussentjes. Tot nu toe altijd volgende dag al kunnen leveren. Handig is de optie van PostNL om in de avond te bezorgen.

Raar detail: Ik vind alleen de gebruikte doos met opdruk vreemd: "De website voor echte mannen". Beetje vreemd om maar 50% van je klanten aan te spreken. Doet verder niets af aan hun kwaliteit, die is uitstekend.

Klantenservice

Tot nu toe nog maar 1 keer gebruik hoeven maken van de klantenservice ivm een nieuwe harde schijf die fouten gaf zodra er grote hoeveelheden data doorgepompt werd. De test van de servicedesk gaf dit niet aan, ze vervingen echter de harde schijf zonder problemen nadat ik mijn testresultaten doorstuurde.

Algemeen

Nu in korte tijd aantal bestellingen gedaan. Orderproces is helder en duidelijk. Goed aanbod en helder over levertijden.

Verzending

Afleveren op afleverpunt is ideaal, leerpunt voor andere webshops.Duidelijke updates over verzendmoment en trackingcode met klikbare link.
Nadeel: die tekst op die verzenddozen. "de webshop voor echte mannen". 😭

Algemeen: Score: 2
Verzending: Score: 0

Algemeen

Ik heb er zojuist wat besteld. Na de bestelling kon ik op een link klikken voor korting bij de volgende bestelling. Daarbij werd geprobeerd me een of ander webloyalty programma aan te smeren (van sarl), wat na de eerste maand 15 euro per maand zou kosten. Daar ben ik niet zo van gediend en eerlijk gezegd beschouw ik dat als een scam om me geld uit de zak te kloppen. Ze kunnen zich maar beter niet afillieren met dit soort bedrijven die mensen een soort abonnementsvorm voor kortingen in proberen te lokken. Vandaar de slechte beoordeling.

Algemeen

Pats, klik, betaald! zo simpel als dat.
En een paar seconden later had ik de order bevestiging al binnen.

Verzending

Super fijn om pakketjes af te kunnen halen bij een PostNL punt! Overdag is er vaak niemand thuis en alles op werk laten bezorgen is ook niet ideaal, dus ik was erg blij dat ik deze bij een afhaalpunt kon laten bezorgen.

Algemeen

Al meerdere malen onderdelen besteld. Overzichtelijke website met regelmatig scherpe prijzen. Levertijden zijn tot nu toe ook altijd conform opgave op de website.

Algemeen

Duidelijke website, levertijden vooraf duidelijk aangegeven zodat je precies weet waar je aan toe bent. En nette prijzen, dat telt uiteraard ook mee.

Verzending

Na de bestelling goed op de hoogte gehouden van de status, eventuele vertragingen (maar die waren er niet) en de verzending van het pakket. Pakket werd goed verpakt, correct en op de vooraf beloofde dag geleverd. 1 van de onderdelen uit het pakket moest besteld worden (was ook vooraf bekend) en pakket werd als 1 geheel naar mij verzonden.

Algemeen

De site van Megekko is overzichtelijk ingericht en producten zijn makkelijk te vinden. De status van de producten (in voorraad, direct leverbaar etc.) zijn duideljk en correct. Gebruiksvriendelijk ingericht, ideaal!

Verzending

De verzending was niet alleen snel maar ook heel degelijk. Netjes en stevig ingepakt. Ze doen er alles aan om het pakket in optimale conditie bij de klant te krijgen (en dat is gelukt)!

Klantenservice

Voor mijn aankoop een mail gestuurd omdat ik wat vragen had met betrekking tot mijn aankoop. Binnen 2 uur een mailtje terug waarin mijn vraag ook daadwerkelijk werd beantwoord!

Algemeen

Aan gezien mijn aankoop en vervanging was van iets wat jarenlang dienst heeft gedaan was ik op zoek naar de laagste prijs en verder een snelle levering.
Na het product op de tweakers pricewatch te hebben gevonden was Megekko.nl 1 van de goedkoopste, maar ook met een hoge tevredenheidsscore van Tweakers.net. Ik had nog nooit eerder bij Megekko.nl besteld, maar dit is allemaal heel goed bevallen.

Verzending

Als ik dan toch 1 puntje van kritiek mag geven is dat er stond "voor 22.00 besteld de volgende dag in huis" maar dat bleek verder in het bestel proces toch geen geldige optie, pas de dag daarna was de eerste mogelijkheid. Dit was echter geen probleem aangezien dat ook mijn voorkeur had, maar in een ander geval zou ik dat wel als misleidend hebben kunnen ervaren. Ik ben een tevreden NIEUWE klant bij MEGEKKO.NL en ik koop er zeker weer.

Algemeen

Super snelle afhandeling. Ik had vrijdagavond laat nog besteld en kreeg het de volgende dag al in huis. Netjes en erg veilig ingepakt. Ook zodanig ingepakt dat de doos niet stiekem opgemaakt kon worden en zelf bij een flinke klap zou de pc die erin zat geen schade oplopen.

Netjes op de hoogte gehouden van de status van de bestelling via de mail.

Klantenservice

Netjes op de hoogte gehouden van de status van de bestelling via de mail.

Algemeen

Bestellen van het product was heel eenvoudig. Ook fijn dat je niet perse een account hoeft te maken. Enige nadeel is dat de verzendkosten niet inbegrepen is in de standaard prijs. De levering is prima verlopen. Voor 22:30 besteld is inderdaad de volgende dag in huis!

Verzending

Verzending was mooi op tijd. De verpakking was goed en genoeg beschermend materiaal. De doos zou eventueel iets kleiner kunnen maar dat is niet echt van belang.

Algemeen

In 2016 in aanraking gekomen met Megekko en vanwege de goede service inmiddels al meerdere bestellingen gedaan. In de meeste gevallen is Megekko ook nog de goedkoopste van de webshops. En het mooiste vind ik nog dat je tot vrij laat in de avond kunt bestellen en het pakket, mits er voorraad is, ook de zelfde dag nog wordt verstuurd.

Verzending

Tot nu toe geen problemen gehad met de verzendingen. Alles was netjes verpakt met voldoende luchtzakjes. En de meeste van mijn bestellingen heb ik op een vrijdagavond (vrijwel allemaal na 21:00 uur) gedaan en werden allemaal ze volgende zaterdag geleverd.

Klantenservice

Ik heb nog niets hoeven te retourneren maar heb 2 keer een verkeerde bestelling gedaan. Ze waren beide nog niet verzonden en ik kon ze zonder problemen annuleren en kreeg het bedrag na enkele werkdagen terug op mijn rekening gestort.

Verzending: Score: 3

Algemeen

Megekko is een prima webshop. Vaker computeronderdelen besteld (alles perfect) en ook twee maal een RMA aangevraagd en afgehandeld zonder problemen of gezeik. Wat ik ook altijd fijn vind aan Megekko is dat ze bij de meeste computeronderdelen in de top 5 staan van goedkoopste winkels.

Verzending

Snel verzonden, erg prettig dat voor 22:30 besteld is morgen in huis. Helaas soms wel wat onhandig ingepakt; ik had RAM besteld (dunne verpakking) en dat lag op de bodem van het pakket met wat luchtzakjes er boven op, waardoor het grootste effect van de luchtzakjes wegviel namelijk de schokken opvangen.

Geen problemen gehad

1 2 3 ... 221

Scorekaart voor Megekko

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie