Megekko

51.609 producten en 58.326 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Megekko

Review toevoegen

Algemeen

Niet al teveel moeite gewoon de standaard dingen zoals het aanmaken van o.a een account

Verzending

Gelijk de volgende dag op een zaterdag in huis snelle levering goed en veilig verpakt product werkt prima

Algemeen

Nu een aantal bestellingen geplaatst pakweg het afgelopen jaar, ze hanteren naar mijn mening mooie prijzen, en hebben een snelle levering. Ik heb geen enkel probleem ondervonden.

Verzending

Weinig toe te lichten, verloopt gewoon prima, netjes verpakt met plastic luchtzakjes om de goederen niet heen en weer te laten botsen tijdens het vervoeren, en tijdige leveringen.

Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 0
Klantenservice: Score: 1

Algemeen

De klantenservice van Megekko is dramatisch. Erg klantonvriendelijk, daarom niet aan te raden. Doen verschrikkelijk moeilijk over retour.

Klantenservice

Klantenservice is totaal niet klantgericht. Doen ontzettend moeilijk over retouren, en zijn erg onvriendelijk. Daarom is Megekko absoluut niet aan te raden.
Daarnaast was het product verpakt in een te kleine doos, erg slordig.

Klantenservice: Score: 4

Algemeen

Heb een moederboard en RAM besteld

Het bestellen gaat eenvoudig en de afhandeling van mijn bestelling ging soepel. Duidelijke website.

Verzending

Ik kreeg de producten op de vermelde dag en informatie over voortgang van bestelling was duidelijk.

Verder geen

Klantenservice

Kan hier niets over zeggen omdat ik die nog niet nodig had

Algemeen

Zeer vlotte afhandeling bij betaling. Megekko maakt zijn belofte waar. Goede opvolging ook, ik had een verkeerde stad en postbus ingevuld bij het afleveradres, stuurde hen een mail en na 5 min waren mijn gegevens al veranderd en is het pakketje correct afgeleverd, top!!!

Verzending

Levering was perfect op tijd!!

Klantenservice

Het is leuk winkelen bij Megekko, zeer concurrentiële prijzen.

Algemeen

Goede prijzen, goede service en betrouwbaar. Al meerdere bestellingen geplaatst. Nooit problemen gehad, altijd mooi op tijd.

Bestellen tot 22:30 en volgende dag inhuis

Klacht snel opgelost.

Algemeen

Megekko is een prettige webshop waar je snel en eenvoudig je producten kunt vinden en bestellen. Ik heb hier een aantal keer zonder problemen of gedoe besteld. De producten zijn snel in huis, maar niet altijd binnen ‘de volgende dag’ norm waar men mee adverteerd. Soms is het ook wel eens een dagje later.

Verzending

De verzending van de afgelopenbestelling voldeed aan de ‘de volgende dag inhuis’ norm die men voor zichzelf stelt. Met eerdere bestellingen was dit soms niet altijd het geval.

Algemeen

Snel, overzichtelijk en steeds correct. Meerdere mogelijkheden om je betaling uit te voeren. Je krijgt ook onmiddelijk bevestiging via mail en indien je items niet op de afgesproken datum geleverd kunnen worden, houden ze je hiervan op de hoogte.

Verzending

In België indien de gewenste items in stock zijn, de volgende dag geleverd.

Algemeen

Alles prima verzorgd, alles wat werd besteld is keurig en op tijd geleverd zoals op de website was gemeld.

Algemeen

Goedkoop (de goedkoopste in pricewatch) en snelle bezorging, vooralsnog geen klantenservice or aftersale nodig gehad.

Verzending

De volgende dag ontvangen, zoals werd aangegeven.

Algemeen

Ik wist precies welk product ik wilde hebben. Het product vinden in de Megekko webstore ging gemakkellijk met de zoekfunctie. Betalen was eenvoudig en alle gebruikelijke betalingsopties worden ondersteund. Ik heb iDeal gebruikt.

Verzending

Verzending van de levering werd via email gemeld en kon gevolgd worden via tracking van PostNL. Aflevering was binnen 24 uur en het product was netjes verpakt in Megekko doos met extra stootdempend material.

Algemeen

makkelijk zoeken met filters die je in kunt stellen ook vergelijken gaat prima.
Ruim aanbod en schappelijke prijzen

Verzending

Was een avond levering en het kwam dus ook in de avond wel zo fijn als je werkt.
alles prima ingepakt en beschermd

Algemeen

Netjes verpakt, verpakking van product wel beschadigd. Product zelf heeft geem beschadigingen.
Bijzondere webshop met bijzondere slogan: meer voor mannen.
Daarnaast zijn plaatjes op webshop best raar.

Verzending

Snelle levering, keurig op tijd.

Algemeen

Goede prijzen, groot aanbod. Niet alles is direct op voorraad maar dan vaak wel binnen enkele dagen. Vreemde homepage met weinig informatie. Aanbiedingen en acties zijn moeilijk te vinden.

Verzending

Verzending werd 's nachts uitgevoerd. Al die reclame uitingen hoeven wat mij betreft niet op de verzenddoos

Algemeen

Al meerdere malen besteld via megegekko. Ruim assortiment.Simpele manier van bestellen en betalen. Kortom prettige en betrouwbare site/ leverancier.

Algemeen: Score: 3
Klantenservice: Score: 4

Algemeen

Duidelijke website en gemakelijk te bestellen. Ook duidelijk wanneer het werd geleverd en prima ingepakt

Verzending: Score: 2
Klantenservice: Score: 2

Algemeen

Voor de samenstelling van een NAS/HTPC had ik via Megekko 3 onderdelen nodig. Twee andere onderdelen hadden ze niet of waren elders goedkoper. Het plaatsen en de betaling van de bestelling verliep zonder moeite.

Verzending

Doordat er 1 of 2 producten bij zaten die wel op voorraad waren, maar aan Megekko door een andere leverancier geleverd moesten worden, werd de levering van mijn bestelling 2 dagen. Daar kan ik op zich mee leven en is begrijpelijk. Wat ik wel ontzettend jammer vind, is dat mijn bestelde PicoPSU-90 kit MET 80W adapter zonder 80W adapter is geleverd. En laat de levering nou op zaterdag zijn geweest en Megekko in het weekend gesloten is. Hoe frustrerend is het, wanneer je een systeem helemaal in elkaar hebt en deze wilt testen, je dit niet kunt doordat er geen adapter is... Grrr

Edit 21-1-2019:
Na mailcontact met Megekko sturen ze vandaag de niet geleverde adapter alsnog op. Ik heb hiervoor direct een Track & Trace code gekregen.
Wel jammer dat het zo is gelopen, maar vooralsnog netjes opgelost. Hopelijk morgen de (juiste) adapter in huis en het systeem testen.

Klantenservice

De klantenservice zal ongetwijfeld goed zijn, maar ik vind het jammer dat het bedrijf op zaterdag niet bereikbaar is. Ook is het jammer dat ze geen telefoonnummer hebben.
Ik heb ze een mail gestuurd en hoop verschrikkelijk van harte dat ze de bestelde 80W adapter met spoed nasturen!!

Algemeen

Ging allemaal voorspoedig. Duidelijke website, keurig en snel verpakt en verstuurd. Absoluut zijn ze een aanrader!

Verzending

Nog een problemen ondervonden, net in gebruik.

Algemeen: Score: 3
Verzending: Score: 2
Klantenservice: Score: 3

Algemeen

Op 11 december en grafische kaart besteld welke moeilijk te krijgen is. Megekko is vaak één van de goedkopere leveranciers en lees goede reviews. Vandaar mijn eerste bestelling bij Megekko gedaan. In dit geval was Megekko iets duurder maar dit was voor mij geen probleem immers de levering zou op 14 december plaatsvinden. Dit was voor mij het belangrijkst. Webshop is overzichtelijk en werkt prima. Order was snel doorgevoerd.

Wel blijf ik me storen aan webwinkels die 2 a 3 procent toeslag in rekening brengen voor betalingen via PayPal of Creditcard. Dat is niet meer van deze tijd. Verwerk dit dan op een andere manier in de prijs indien hier kosten aan worden gemaakt. Er zijn webwinkels met dezelfde prijsindex die deze kosten niet doorberekenen.

Verzending

Verzending heeft in principe niet plaatsgevonden. Op 13 december een mail gekregen dat de order vertraagd is en nu geleverd wordt op 18 december. Goed dat er geïnformeerd wordt en er kan natuurlijk weleens wat fout gaan. Een dag later weer een mail dat de order op 19 december geleverd wordt en vervolgens weer drie dagen later dat de order op 20 decmber geleverd wordt. De orderindicatie op de website klopte dus niet. Toen ik de productpagina opende op dat moment was er geen leverdatum en betrof het een pre-order? Om die reden de order geannuleerd.

Klantenservice

Klantenservice reageerde snel op mijn verzoek en was verder ook vriendelijk. Er werd mij vertelt dat het bedrag binnen drie dagen teruggeboekt zou worden. Helaas gebeurde dit niet. Vervolgens nogmaals een mail gestuurd met de vraag of het wel goed is gegaan. Bleek dat er iets niet goed was gegaan. De tweede poging werkte kennelijk wel en inmiddels is de terugbetaling binnen. Gezien de goede beoordelingen zou ik zeker nog een keer proberen hier wat te bestellen maar deze poging verdient niet de schoonheidsprijs.

Algemeen

Duidelijke website, snelle levering en zeer snelle verzending. Nette verpakking welke het product goed beschermen.

1 2 3 ... 253

Scorekaart voor Megekko

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie