Megekko

35.961 producten en 41.598 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Megekko

Review toevoegen

Algemeen

De beste prijs voor het product wat ik gekocht heb, goede voorwaarden en snelle levering!

Algemeen

Snelle levering, alles is goed ingepakt, meteen de juiste producten geleverd. Goede ervaring met deze webshop.

Algemeen

Bestellen en afrekenen heel eenvoudig. Snelle levering, goede indicatie van de levertijd. Reeds meerdere pc onderdelen besteld, telkens goed verpakt.

Nog geen ervaring met de klantenservice, nog geen gebruik van hoeven maken.

Algemeen

Heb afgelopen zaterdag 2 pakketten bestelt voor verschillende pc's, allebei geleverd op maandag. Alles compleet en functioneel.

Algemeen

Levering op tijd zoals aangegeven bij de aankoop, degelijk verpakt en uitstekende communicatie wat betreft de verschillende statussen.

Algemeen

17 juni heb ik een bestelling voor een aantal videokaarten bij Megekko geplaatst omdat op de website specifiek vermeld stond dat ze de kaarten binnen twee weken konden leveren. De dag voor de geplande bezorgdatum ontving ik een mailtje met daarin het bericht dat de kaarten vertraagd waren met twee weken. Inmiddels zijn we twee mnden verder en heb ik zojuist weer een mailtje gekregen dat mijn bestelling over “twee weken” gepland staat. In de tussentijd heb ik contact gehad met Megekko waarbij ik heb voorgesteld of ze een vergelijkbaar (relatief goedkoper) product konden leveren als vervanger. Dit was niet mogelijk omdat de prijs van het product ondertussen gestegen is (de hele reden dat ik twee maanden geleden besteld heb). Er werd alleen voorgesteld dat ik mijn bestelling maar moest annuleren f flink moest bij betalen.
Natuurlijk snap ik dat het leveren van videokaarten met de huidige markt wat lastig kan zijn maar ik vind het erg vreemd dat vrijwel identieke modellen wel op voorraad zijn en gewoon verkocht worden, terwijl ik keer op keer een mailtje krijg dat mijn bestelling niet geleverd kan worden. Ik heb het specifieke model in de tussentijd wel verschillende keren op voorraad zien komen bij andere webshops en vind het dus ook erg raar dat Megekko deze nog steeds niet heeft. Ik krijg sterk het idee dat ik gepusht word mijn bestelling te annuleren zodat Megekko hierdoor meer op mijn bestelde producten kan verdienen. Dit vind ik een erg kwalijke zaak en ik ben erg ontevreden!

Verzending

De producten zijn tot op heden nog steeds niet geleverd!

Klantenservice

Hoewel ik goed te woord ben gestaan ben ik erg ontevreden over de handelswijze van dit bedrijf!

Algemeen

Twee producten die netjes de volgende dag zijn geleverd. Snelle no-nonsense levering. Enige opmerking die ik heb is dat de pc-kast zonder om-doos geleverd is. al vind ik dit niet heel erg (het is natuurlijk een flinke doos die al sterk genoeg is en het is verder geen hele bijzondere kast).

Verzending

De computerkast is zonder om-doos verzonden. Geen ramp, maar met om-doos zou het nog beter zijn.

Algemeen

Een aantal onderdelen besteld, netjes de volgende dag geleverd. Uitstekende prijzen en een zeer ruim aanbod!

Verzending

Levering op tijd, volgende dag geleverd.

Algemeen

Goede prijzen en fantastisch aanbod. Soms wordt de levering wat vertraagd, maar dit is geen probleem vind ik persoonlijk.

Verzending

Al eens gehad dat iets in stock is, en dan plots na de bestelling duurt het 3 dagen extra om te leveren. Wat raar.

Algemeen

Is allemaal prima verlopen, ze geven updates over de bestelling. Geen issues gehad, dus weinig meer over te zeggen.

Algemeen

Duidelijke website, redelijke prijzen, snelle bezorging, prima communicatie en een goed RMA bij een beschadigde voeding

Verzending

Dozen zo groot als ze te horen zijn ivm niet teveel lucht te vervoeren, toch een kleine bijdrage in de duurzaamheid. Afgeleverd volgens plan

Klantenservice

RMA werd snel toegekend, ik had wat foto's gestuurd hoe het aankwam. De schade was overigens niet door de verzending ontstaan. De voeding zat enigszins gedeukt in de originele fabrieksdoos die geen enkel teken van schade vertoonde. Maw mijn conclusie: de voeding is in de fabriek al gedeukt in de doos gestopt.

Algemeen

Het gehele bestel proces was makkelijk te doorlopen, verder werd ik goed op te de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling.

Verzending

zoals aangegeven bij alle producten heb ik het de volgende dag ontvangen, toch fijn als dat ook zo blijkt te zijn. De producten waren met genoeg bescherming in de doos gestopt

Klantenservice

Verkeerde RAM besteld, dit terug gestuurd geld ontvangen nadat het was aangekomen, vlekkeloos verlopen dus dat was prettig!

Algemeen

Ik heb.deze.webshop leren kennen dankzij Tweakers. Ik heb er al vaker besteld en ik ben erg tevreden over deze webshop.

Levering op tijd

Algemeen

Harddisk besteld. Helder en duidelijk bestelproces.
Bestelde harddisk zit vanuit fabrikant niet in een doosje. Megekko medewerker had het netjes, zorgvuldig en degelijk beschermend ingepakt. Prima dus.

Algemeen

Overzichtelijke website, ik heb al meerdere grote bestellingen gedaan, en deze werden netjes de volgende dag geleverd. Betalen gaat gemakkelijk met iDeal.

Verzending

Je hoeft je geen zorgen te maken over fouten bij Megekko. Volgende dag in huis!

Algemeen

Ik heb al mijn onderdelen op een plaats kunnen bestellen wat ontzettend fijn was. Levering was snel!

Verzending

De Mugen 5 koeling die ik had besteld was defect bij levering. Een van de bevestigingsschroeven was afgebroken, het ontbrekende deel zit ook niet in de doos dus dit zal bij de leverancier al verkeerd gegaan zijn. RMA procedure lijkt redelijk simpel.

Klantenservice

De klantenservice was vlot met het beantwoorden van vragen. Ook de RMA procedure lijkt vlot te verlopen.

Algemeen

Website is overzichtelijk en ik kan gemakkelijk de producten vinden die ik zoek. Ook kom ik Megekko vaak tegen via Pricewatch wat dus een goede indicatie geeft van de prijzen.

Verzending

Netjes een track and trace code gehad en de producten de volgende dag ontvangen.

Algemeen

Heb hier vaker gewinkeld. Het is makkelijk de juiste items te vinden de layout van de webshop is makkelijk te navigeren.

GTX1080ti gekocht

Volgende dag in huis met Track en Trace updates

Algemeen

Ik kom steeds uit bij Megekko via de pricewatch. Ze zijn altijd goedkoop, kunnen snel leveren en service die geboden wordt is uitstekend.
Heb hier inmiddels een aantal keer besteld de afgelopen jaren en altijd een goede ervaring gehad.

Algemeen

De bestelling was makkelijk te plaatsen en hun voorraad staat duidelijk aangegeven. Ook worden de specificaties goed en duidelijk vertoond.

Verzending

Ik had in het weekend besteld en krijg maandag gelijk mijn bestelling. De bestelling was snel en alles zat netjes ingepakt zonder schade, zeer tevreden.

1 2 3 ... 78

Scorekaart voor Megekko

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 4 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Webshop Keurmerk