×

Help Tweakers weer winnen!

Megekko

33.960 producten en 39.706 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Megekko

Review toevoegen

Goede overzichtelijke site
Veel keuze van producten
Nette prijzen
Bestellen ging ook erg makkelijk
Netjes een bevestiging in de mail wat je besteld hebt en wanneer het geleved wordt

Erg snelle levering
vandaag besteld morgen in huis
Wat ook erg fijn is dat je kunt kiezen of je het thuis of bij een PostNL locatie kunt ophalen. (dan hoef je er dus niet voor thuis te blijven)

Algemeen

Ik heb 2 keer naar megekko geweest en ik ben helemaal tevreden.
De website is mooi en ik vind de actiecodes (met bommetjes en nu headset) leuk.

Verzending

Product op tijd geleverd (ook voor de moeilijk verkrijgbare i7-8700K)

Klantenservice

Ik wilde mijn eerste bestelling wijzigen en ik kreeg snel reactie en oplossing via email.

Algemeen

Tot zeer recent geen ervaring met Megekko, na een zoektocht naar de juiste componenten heb ik in Megekko een fijne leverancier gevonden!

Megekko gevonden dankzij zijn scherpe prijsstelling in de Tweakers pricewatch.

Naar aanleiding van mijn bestelling kreeg ik het verzoek om een recensie achter te laten op Tweakers. Zelf ben ik werkzaam in de automotive waarbij ik mijn klanten ook vaak verzoek om bij tevredenheid een positieve recensie te plaatsen. Megekko komt zijn afspraken na vandaar de algemene score: 'uitstekend'.

Verzending

De levering is meer dan vlot en je krijgt de keuze wanneer je de producten wilt ontvangen. Erg fijn als je niet in de gelegenheid bent om de pakketjes in ontvangst te nemen.

Klantenservice

Geen contact hoeven zoeken met de klantenservice, hopelijk nu niet en nooit niet!

Algemeen

Zoals hier al meer beschreven staat (tot nog toe) als er een product op voorraad is en er hoeft om wat voor reden dan ook geen RMA. Dan gaat het goed. Maar dat houd heel snel op. Gelukkig ken ik dit gedrag van webshops en heb ik er mee leren omgaan. Ze beloven, onder druk van alles. Maar doen niets. Ik heb met veel moeite in ieder geval het aankoopbedrag terug gekregen, nu nog de verzendkosten en een bedrag omdat ik een duurder product heb moeten kopen vanwege problemen met de AMD processor (bekent probleem). Ze reageren niet of klantonvriendelijk.

Verzending

Bij RMA adviseren "sturen" ze aan op het gebruik van DHL, maar ik krijg geen DHL verzendlabel van hun. Dus dan bepaal ik zelf met wie ik verstuur, nee, megekko adviseerd DHL.

Klantenservice

Liegen, regels zelf bedenken en afschuiven. en vooral veel adviseren/sturen/dwingen/beinvloeden

Algemeen

Groot assortiment en goede prijzen. Makkelijk betalen via iDeal en meteen een bevestigingsmail. Volgende dag alles al in huis.

Verzending

Alle onderdelen van mijn computer gekocht, volgende dag al in huis. Kwam netjes verpakt in een grote doos met genoeg vulling.

Klantenservice

Ik had een vraag over de beschikbaarheid van een behuizing. Binnen 30 min antwoord op mijn mailtje!

Algemeen

4 producten besteld op een donderdag. Aangegeven dat ik maandag alles wilde ontvangen. Alles was op voorraad tijdens het bestellen. Krijg maandag een email dat er een product niet op voorraad was. Zou woensdag binnenkomen (dus 6 dagen na plaatsen bestelling). Krijg woensdag mail dat dit donderdag werd. Donderdag mail dat het vrijdag wordt en de zaterdag pas geleverd kan worden. Geloof er natuurlijk niets van. Na enig mail contact gevraagd om dat ene onderdeel te annuleren maar dit kan niet (service???), waardoor ik de rest ook niet kan ontvangen. Frustrerend, zit al 1 week te wachten en wordt dus nog langer.

Verzending

Zeer slecht. Kingston ddr4 geheugen zou 1 dag na bestelling geleverd worden, na 7 dagen nog steeds niet en dit worden minimaal 9 dagen. Edit: gisteren (19-10) te horen gekregen dat ik het product toch kon annuleren. Dit dan ook gedaan zodat ik de overige onderdelen wel krijg en het werkgeheugen ergens anders kan kopen.

Klantenservice

Klantenservice is oke. Snel antwoord met excuses en uitleg, maar biedt dan een oplossing. Zelf voorgestelde oplossing wordt niet gehonoreerd.

Algemeen

Via de pricewatch een systeem samengesteld en voor de meeste onderdelen kon ik geschikt terecht bij Megekko, dus daar de meeste spullen besteld.
Heldere bestelprocedure en vlotte afhandeling.

Verzending

Snel verzonden en goed verpakt. Voldoende luchtkussens etc. en leuke teksten op de doos. Dat maakt het toch net wat leuker, complimenten.

Klantenservice

Klantenservice heb ik nog niet nodig gehad.

Algemeen

Bij Megekko had ik een prettige online winkelervaring: overzichtelijke website, duidelijk bestelproces. Wat ik waardeerde was dat alleen bij Megekko een zinvolle aankoopsuggestie werd gedaan. Dat deden de andere websites die ik overwoog niet. Het tweede product heb ik er direct bijbesteld.

Verzending

Product werd zoals beloofd op tijd geleverd.

Klantenservice

geen service nodig gehad.

Algemeen

Goeie webshop. Gemakkelijke interface, groot assortiment, scherpe prijzen. Goede afhandeling als je je product wilt retourneren om wat voor reden dan ook; maar voor een technische dienst moet je ergens anders zijn(dat zie je dan ook terug in de prijzen)

Verzending

Levertijden kloppen, goed ingepakt en op tijd verzonden; niets op aan te merken

Klantenservice

Top service! Ik had o.a. een CPU koeler gekocht, maar eenmaal in mijn handen zat er stof op en zaten wat koelvinnen scheef. Ik had betaald voor een hoogwaardige CPU koeler dus wou ik ook een zonder twijfel hoogwaardige CPU koeler. Geretourneerd, binnen 3 dagen een nieuwe. Wel moet je zelf de verzending terug naar de webshop betalen(geen antwoordnummer); maar hier is mee te leven vanwege de scherpe prijzen.

Algemeen

Moeilijk verkrijgbare i7-8700k besteld toen ze aangaven binnen 2 werkdagen te kunnen leveren. En inderdaad 2 werkdagen later goed verpakt ontvangen.

Verzending

Processor was stevig verpakt.

Algemeen

Makkelijk besteld, vlot geleverd voor een uitstekende prijs. Aandacht besteed aan correcte verpakking, zodat de zending goed aankoment.

Verzending

Goed verpakt, ze gebruiken stevige tape rondom met eigen logo.

Heb ik niet nodig gehad

Algemeen

Op basis van bestaande reviews besloten om deze webshop eens te proberen.
De bestelling via de webshop verloopt soepel zoals je mag verwachten, ook de IDEAL betaling en bevestigingen van zowel de bestelling als de betaling worden vrijwel direct ontvangen. Verzending zoals adverteert direct met track en trace ontvangen. Alles keurig verpakt en tijdig bezorgd.

Verzending

Verschillende onderdelen besteld. Welke in aparte dozen zijn verstuurd.natuurlijk prettig om zo te ontvangen (zodoende weet je dat er geen besparing wordt gedaan door onderdelen al samen te voegen). Voldoende verpakkingsmateriaal.
behuizing doos was licht beschadigd (vermoedelijk POSTNL), maar door voldoende piepschuim in oorspronkelijk leveranciers doos geen schade aan het product.

Klantenservice

Vooralsnog geen contact gehad (niet nodig).

Algemeen

Duidelijke website en goede communicatie na de bestelling. Levertijd is prima, en de bestelling was netjes verpakt.

Verzending

De bestelling was netjes verpakt en de volgende dag bezorgd.

Algemeen

Al vele bestellingen gedaan bij Megekko en zoals altijd netjes verpakt en snel geleverd (volgende dag).

Verzending

SSD besteld met externe 2,5" USB behuizing voor ombouw van een laptop. 'S middags besteld volgende dag in huis. Prima verpakt.

Algemeen

De twee Western Digital Red 8TB schijven zijn snel geleverd en prima verpakt. Goede informatie over het orderverloop per mail zoals je mag verwachten.

Verzending

Levering was volgende werkdag binnen.

Algemeen

Duidelijk en snel wbt levertijden. Goed verpakt in de doos.
(Nog) Geen ervaring met klantenservice nodig.

Algemeen

product makkelijk op internet(via tweakers) te vinden, en voldoet aan de verwachtingen die men er van mag hebben

Verzending

volgende dag in huis, op tijd bericht hoe laat het bezorgd wordt, ook weer naar verwachtingen.

Algemeen

Makkelijk bestellen, alles was op voorraad dus kon het nog dezelfde avond worden verzonden. Alles was netjes ingepakt.

Algemeen

Meerdere onderdelen voor mijn PC build besteld, zijn zeer antrekkelijk gezien de prijs. Snelle levering, service afhandeling ook naar tevredenheid.

Verzending

Verzending was snel, goed en veilig ingepakt en te volgen via Track&Trace

Klantenservice

Via de e-mail krijg je een algemeen antwoord op je vraag, in mijn geval het retourneren van een defect product.
Het afhandelen na het versturen hiervan ging echter wel snel en naar mijn tevredenheid.

Algemeen

Zolang je geen servicedesk van deze partij nodig hebt, is er weinig op aan te merken.
Echter zodra je dus een keer een product wilt retourneren (waarbij je in je volste recht staat), dan begint deze partij de ene na de andere onzin te verzinnen, om je uiteindelijk maar proberen te ontmoedigen om te KRIJGEN WAAR JE RECHT OP HEBT.

Walgelijke toestanden. Nooit meer dat ik daar iets zal bestellen. Ik kan je aanraden hetzelfde te doen!!!!!

Klantenservice

Walgelijke klantenservice. Zitten er vooral om ter plekke regelgeving te verzinnen waarom je iets niet zou kunnen retourneren. Zelfs al is het product al defect vanaf de start! Walgelijk bedrijf

1 2 3 ... 89

Scorekaart voor Megekko

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 4 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Webshop Keurmerk