Megekko

34.177 producten en 39.928 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Megekko

Review toevoegen

Algemeen

Snelle afhandeling en een helder bestel proces. Duidelijke webshop en je wordt keurig op de hoogte gehouden van de bestelstatus.

Verzending

Ik heb om 22:30 besteld en had de producten de volgende dag al in huis! De producten zijn keurig verpakt.

Algemeen

Twee jaar terug meerdere onderdelen van mijn huidige pc besteld. Prima website en groot aanbod.

Verzending

Niks op aan te merken. Stevige doos, goed opgevuld.

Klantenservice

Na twee jaar (op het randje van de garantie) begon mijn dure muis te haperen. Meteen contact opgenomen en retour aangevraagd. Dit bleek geen probleem. Muis meteen verstuurd en de volgende dag (zonder verdere vragen of opmerkingen) meteen omgeruild voor een nieuw exemplaar. Vlotte en duidelijke communicatie. Dit is precies hoe het moet, als het om het verlenen van garantie gaat!

Algemeen

Ik bestelde een nvidia 1070ti om 22.30 en inderdaad had ik hem de volgende dag in huis, zoals beloofd. Verder was het bestellen heel eenvoudig.

Verzending

Veel webshops beloven dat ze snel zijn maar in dit geval werd het ook waargemaakt.

Algemeen

Ik begrijp de goede reviews niet echt. Het gaat hier met name om de voorraadstatussen die Megekko aanhoudt op de website. Nl. één interne voorraad en één bij de leverancier. Heb een MSI1080 gaming x besteld waarvan het product voorradig was bij de leverancier met een initiële levertijd van 5 dagen. Na 4 dagen uitgesteld en vervolgens telkens uitstel.

Uit terugkoppeling vernomen dat de leverancier de vraag niet aankan. Wellicht door de cryptogekte. En telkens maar aangeven dat het overmacht is met uitleg over de gehanteerde constructie (standaard mailtjes).

Vermeld dan de voorraad van de leverancier niet. Dit heeft geen meerwaarde. Mijns inziens hou je de klant een worst voor. Wellicht dat het met andere producten vlotter gaat alleen in dit specifieke geval is een dergelijke opzet absoluut niet werkbaar. Heel jammer.

Klantenservice

Communicatie prima. Snelheid ook. Zelfs 's avonds reactie. Meedenken met alternatieven - bijvoorbeeld een gaming+ uit eigen voorraad leveren ipv de gaming (zonder bijbetalen) kon niet over worden onderhandeld. Order geannuleerd en het geld wordt teruggestort

Tip: kijk vooral of ze het intern op voorraad hebben. Zo niet, vraag jezelf dan af of je het product hier wilt bestellen.

Algemeen

Vanaf Tweakers doorgelinkt naar Megekko: goede productinfo en het bestelproces gaat soepel, omdat het formulier je gegevens onthoudt (geen account vereist). Betaling is ook makkelijk met iDeal. Meteen een bevestigingsmail en al één uur later verzendbevestiging incl. Track & Trace in m'n inbox! In totaal twee mails dus, en dat is goed, want ik hoe niet gespamd te worden over mijn bestellingen.

Verzending

Goed verpakt, degelijk beschermd, binnen 1 uur na bestelling verzonden en de volgende ochtend in huis.

Algemeen

Website is helder, geen irritante problemen tijdens de betaling, levertijd werd binnen 24 uur beloofd en dat is netjes gebeurt. Goede prijzen ook (bij de producten waarin ik geïnteresseerd was) ten opzichte van concurrenten.

Verzending

Ik heb een smartphone bij Megekko besteld, deze was er zorgvuldig met stootbescherming ingepakt. Geen beschadigingen aan de verpakking van de telefoon zelf en zoals eerder gezegd netjes binnen de beloofde tijd ontvangen.

Algemeen

Alles de volgende dag goed in huis alleen wel jammer dat er verzendkosten bij zitten

Verzending

het was goed verpakt en de volgende dag binnen

Klantenservice

dacht dat ik een kapote schij had ik nam contact op kreeg snel reactie later bleek de schijf toch gewoon te werken

Algemeen

Dit is de 2e keer dat ik een bestelling bij megekko heb gedaan en het is 2 keer geleverd zoals beloofd. Voor een goede prijs wordt je bestelling direct de volgende dag geleverd. Betalen kan gewoon via iDeal.

Verzending

De kwaliteit van de geleverde producten is prima. De producten zaten goed ingepakt in een grote doos. Hierbij is er opvulling voor de lege ruimte zodat de producten niet beschadigd worden geleverd.

Klantenservice

De klantenservice is erg goed. Ik ben gewend dat ik de klantenservice bel maar deze optie was er niet bij megekko. Onlangs dat er geen telefonische klantenservice is worden je problemen snel en goed afgehandeld.

Algemeen

Bestelling is goed verlopen. Megekko was de goedkoopste en de bestelling werd de volgend dag geleverd. De spullen waren ook goed verpakt misschien zelfs iets te . Ook de bestelde producten is niets op aan te merken. Ik zou er zo weer bestellen.

Algemeen

Bij vergelijkbare prijzen koop ik standaard bij Megekko. Nog nooit teleurgesteld door ze dus ik ga dan het liefst voor een betrouwbaar gebleken winkel. De webshop werkt goed en de automatische status e-mails zijn erg fijn.

Verzending

Producten zijn degelijk verpakt en voorzien van opvulling.

Algemeen

Goede prijs en levering op door mij aangegeven dag. Helemaal niks op aan te merken.

Algemeen

Een drietal producten besteld omdat deze hier de volgende dag geleverd konden worden. ‘S avonds rond 19:00 kreeg ik een mailtje dat op een van de productie toch een langere levertijd zat, en deze pas twee weken later verzonden zou kunnen worden. Omdat ik hier niet op wilde wachten heb ik gemaild of dit ene product afbesteld kon worden, of gewijzigd in iets vergelijkbaars. Ondanks dat het een zakelijke bestelling was, hebben ze het product uit de order gehaald, het geld teruggestort en de rest van de producten nog dezelfde avond verzonden.

Algemeen

Bestellingen altijd op tijd binnen. Goede verpakking en uitstekende prijs kwaliteit verhouding. Enige minpunt is dat er standaard verzendkosten gerekend worden, dus ook voor een bestelling van plm. ¤900. Kleine verbetering.

Verzending

Zoals eerder gezegd is de levering altijd op tijd, zelfs in de kerstperiode! Daarentegen is het rekenen van verzendkosten bij hoge orderbedragen een beetje uit te tijd naar mijn mening.

Klantenservice

Eén keer een probleem met een product gehad, dit werd snel opgepakt en ik ben goed geholpen. Adequate reacties en goed geschoold personeel.

Algemeen

Afgelopen zondag een bestelling gedaan om 21:45, mijn storage server was helaas overleden en had met spoed nieuwe onderdelen nodig. Na vergelijk in de tweakers pricewatch zag ik dat Megekko als enige aanbieders zondag verzending aanbood. Vervolgens op de overzichtelijke website van Megekko de op vooraad componenten uitgezocht. Het viel mij op dat ze een grote beschikbaarheid hadden in hun voorraad, hierdoor kon ik voldoende componenten bestellen om mijn server te herstellen. Bestelling was net voor 22:00 uur afgerond, en om 23:01 kreeg ik de verzend bevestiging van Megekko. Ondanks deze geweldige service, zijn de prijzen toch zeer goed. In mijn geval waren elke componenten de goedkoopste in de pricewatch.

Verzending

De losse onderdelen waren keurig verpakt in twee pakketten. Voldoende opvulling in de doos middels airbags. Behuizing is verzonden in de originele doos, welke in mijn optiek reeds voldoende bescherming bood. De doos was wel extra afgetaped, zodat hij niet onverhoopt kon open gaan. Verzendkosten waren niet gratis, maar wil voor deze service best een klein bedrag betalen. Dozen zijn schadevrij afgeleverd, en alles werkt naar behoren.

Tegen beloning

Algemeen

Al meerdere producten besteld hier. Goede snelle service nog nooit geen problemen mee gehad. Garantie afhandeling is ook niks op aan te merken. Nette klantenservice.

Algemeen

Ik kon vlot het gewenste product vinden en met weinig clicks alle benodigde gegevens invoeren. De bestelling plaatsen en het betalen ging vlot en zonder problemen.

Verzending

De levering ging prima, goede informatie gekregen over de voortgang. Het pakketje kwam netjes op de verwachte dag en tijd.

Algemeen

Product wat ik zocht kwam als goedkoopste bij Megekko uit de pricewatch. De site zelf is overzichtelijk en handig. Daarnaast werd er supersnel geleverd, op zondag besteld en maandagochtend in huis!

Verzending

Op zondag besteld, en op maandag al in huis. Perfect!

Algemeen

Meerdere producten aangeschaft. Er is altijd op tijd en netjes geleverd. Goed leverancier die je op de hoogte houdt van de levering.

Algemeen

Goede prijzen, veel op voorraad, snelle verzending, goed verpakt. Simpelweg een fijne webshop als je weet wat je moet hebben.

Algemeen

Soms vindt je op de website bepaalde producten niet, terwijl die toch in het aanbod van Megekko zitten. Het gekke van Megekko is dat, als je via Google een korte productomschrijving geeft en dan Megekko, dan kom je wel op het product terecht.
Dit was bij mij het geval toen ik naar Dram geheugen zocht. Als ik op de website de filters instelde dan leek het alsof ze dat geheugentype en merk niet hadden. Maar via Google toch gevonden en besteld.
Waarschijnlijk komt dit omdat ze zeer veel verschillende producten hebben.

Megekko is meestal goedkoper dan ergens anders.

Verzending

Vanuit Nederland naar België - Wallonië in 2 dagen is zeer goed.
Goed verpakt en snel geleverd. Ik ben zeer tevreden.

Klantenservice

Ik had via mail de vraag gesteld welk geheugen ik kon bestellen voor mijn laptop. Ik kreeg een vriendelijke mail terug, dat ze omwille van de grote hoeveelheid aan geheugen en andere producten er niet van op de hoogte waren. En dat ik de vraag beter kon stellen op het forum van Tweakers. Dit heb ik dan ook gedaan, en hier ben ik goed geholpen.

1 2 3 ... 102

Scorekaart voor Megekko

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 4 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Webshop Keurmerk