Megekko

42.258 producten en 48.432 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Megekko

Review toevoegen

Algemeen

Overzichtelijke shop met duidelijke voorraad indicatie. Als een van de weinige shops hadden ze het door mij gewenste product nog op voorraad. Het bestelproces was eenvoudig.

Verzending

Volgende dag geleverd en goed verpakt. Ook ideaal is de mogelijkheid om je pakket direct bij een PostNL pakketpunt te laten afleveren.

Algemeen

Altijd scherpen prijzen, Klantenservice is bemand door mensen die het begrijpen (Super service)
De website heeft een leuke opmaak en de nieuwsbrief is zeker niet te missen in je mailbox.
Ik bestel hier regelmatig en raad zowel mijn vrienden,familie en collegas aan eerst even bij Megekko te kijken...

(ongeacht dat deze review nu pas geschreven en ik kans kan maken op een prijs is deze zeer positieve beoordeling meer dan verdient voor Megekko, niets is overdreven!)

Verzending

Als het bestelde artikel(len) op voorraad is is deze voor 22:30 besteld morgen in huis!
Dus gewoon top..

Klantenservice

Had voor mijn verjaardag een (verkeerd)moederbord gekregen (welke besteld was door mijn vriendin).
het retour termijn was verlopen toen ik de doos opende.
Megekko klantenservice begreep dit verhaal en heeft dit netjes opgelost, ik kon het moederbord alsnog zonder problemen terugsturen en had met een paar dagen geld terug.

Algemeen

Laat op de dag besteld maar de volgende dag (zaterdag) had ik mijn nieuwe monitor al in huis. Goedkoop en inderdaad binnen 24h geleverd.

Verzending

binnen 24h had ik de bestelling in huis, precies waarom ik vanuit de pricewatch deze leverancier had gekozen. werd geleverd in standaard Dell doos, niets bijzonders over te melden.

Algemeen

Goed, snel en goedkoop. Website laad snel en is overzichtelijk, zelfs op mobiele telefoon. Het aanbod is volledig, en scherp geprijsd.
Megekko is een van mijn meest favoriete shops.

Verzending

Zeer goed verpakt, zelfs postNL krijgt dit niet snel beschadigd :-)

Klantenservice

Een paar keer iets teveel besteld, retour was geen probleem.
Ook garantie afhandeling gaat uitstekend.

Algemeen

super goede site de vrijdag iets besteld en de zaterdag netjes geleverd + de prijs megekko was gewoon de goedkoopste van alle sites die de asus rampage VI extreme verkochten en dat zelfs zonder wacht tijd zoals op zeer veel plaatsen

Verzending

de vrijdag besteld en de zaterdag stond post NL met een zeer goed verpakt moederbord voor de deur das klasse

Klantenservice

de aankoop is zeer goed gegaan was mijn 1ste keer dat ik van uit belgie iets kocht bij juli ik was er eerlijk gezegd niet 100% gerust in maar dat was snel over als de mails begonnen te komen met betaald enz.

Algemeen

Snel geleverd, goeie kwaliteit en mooie kortingen. Daarnaast een breed assortiment en een fijne sjfe

Was snel

Algemeen

moederbord stuk, 21:30 (vrijdag) nieuw moederbord, cpu en RAM besteld. Volgende dag (zaterdag) om 12:30 weer aan het gamen!

Verzending

Als je vrijdag om 21:30 kunt bestellen, en zaterdag het in de voormiddag al in ontvangst kan nemen ... dan ben je een tevreden klant.

Klantenservice

Tijdens het bestellen het verkeerde moederbord besteld, binnen de 10 minuten was de annulering bevestigd door een medewerker.

Algemeen

Bij Megekko altijd goeie ervaring. WD Red harde schijf besteld, was incl. verzending het goedkoopste hier. Betalen ging makkelijk & geen additionele kosten voor Ideal.

Verzending

Vrijdagmiddag 16:00 besteld, zaterdagochtend 10:00 bij PostNL punt opgehaald. Geen overdreven verpakking, gewoon simpel & functioneel.

Algemeen

Duidelijke omschrijving van het product aan scherpe prijs. Verschillende betaalmogelijkheden. Kortom een webshop waar ik nog naar zal terugkeren.

Verzending

Dag na bestelling verzorgde levering ontvangen.

Algemeen

Meerdere keren componenten besteld bij deze webshop. De webshop zelf oogt overzichtelijk. Wel moet je je niet laten verlijden door de 'discounts'. Vaak is de originele prijs veel hoger dan de richtprijs en is de het afgeprijsde artikel net een paar euro goedkoper dan normale prijs.
Desalniettemin, een uitstekende webshop die zeker aan te raden is.
Voorraden zijn betrouwbaar, klantenservice reageert goed en betrokken, niks op aan te merken.

Verzending

Verzending wordt uitstekend gedaan. De doos wordt, zoals verwacht, goed verpakt. Gewoon netjes.

Klantenservice

De huidige ervaring met de klantenservice is zeer prettig.
Ik moest iets retourneren wat ik niet zelf besteld had. De zelfde avond, na 8u zelfs, was de order omgezet en het ik mijn retourlabel binnen.
Goede service!

Algemeen

Ja, wat kan ik hier nu over zeggen? Ik bestel 2 SSD's op de website en deze worden netjes de volgende dag afgeleverd. Precies wat je mag verwachten in mijn optiek.

Verzending

netjes de volgende dag. Doos was netjes verpakt.

Algemeen

je kunt makkelijk producten vinden en bestellen. en alles staat mooi in categorien ge sorteert

was snel in huis.

Algemeen

De service bij Megekko van aankoop tot een product die moet geretourneerd worden is gewoon fantastisch. Nadat Megekko het product heeft ontvangen wordt je op de hoogte gehouden via mail. Je product wordt gelinkt aan een retour nummer waarmee je de eventuele herstelling of omruiling perfect kunt opvolgen. Mijn product was helaas kapot door een fabrieksfout en was na 5 dagen al terug onderweg naar huis. Echt een supersnelle service, er zijn veel webshops die hier van kunnen leren! Megekko, you rock!

Verzending

Aangezien ik in België woon betaal ik meestal verzendkosten. Administratie en opvolging is perfect en als ik dan de doos open en ik zie hoe mooi de producten verpakt en beschermd zijn met luchtkussens dan ben ik bereid om dat altijd te betalen.

Klantenservice

Heel tevreden, vriendelijk en altijd correct!

Rin Karma 73,3K

Algemeen

Het bestel proces was snel en vereisde weinig stappen. Maakt de bestelling gemakkelijk en prettig. Daarnaast was de prijs netjes.

Verzending

Verzending was een dag later in huis, goed verpakt en daarnaast versturen ze nog vanaf later op de dag.

Algemeen

Ik was nog niet bekend met megekko voor deze bestelling maar kwam er 's avonds (22.10u) terecht via tweakers. Ik had die dag een Google home gebruikt en moest en zou er voor het weekend een hebben. Waar andere bekende winkels de home mini überhaupt niet leveren of tot 22u de volgende dag in huis was megekko de redder in 'nood'. Goede service, uitgebreide betaalmogelijkheden (jammer dat je extra betaalt voor sommige standaard methoden!) Snel in huis en geen overdreven grote verpakkingen (milieu).

Snel en sneller dan concurrenten als je om 22.15 besteld

Algemeen

Website is overzichtelijk en kon het artikel (mobieltje)makelijk vinden. Enige minpunt is dat de extra accesoires moeilijker te vinden zijn. Hoesje kon ik niet op type telefoon zoeken en ook de usb-C laadkabel lastig te vinden. Heb deze dan ook elders besteld. Betalen ging makkelijk zoals je mag verwachten van een webshop.

Verzending

Netjes verpakt in stevige doos met daarin extra plastic luchtzakjes. 'S avonds besteld en was inderdaad de volgende dag om 19:00 geleverd.

Algemeen

bestellen was makkelijk, ik kreeg er ook nog eens een gratis sausje bij, en de volgende dag was mn harde schijf al binnen. precies op tijd geleverd en goed verpakt

Algemeen

Bestelling plaatsen verloopt vlot en alles is duidelijk. Website ziet er duidelijk uit en ze beschikken over een groot hoeveelheid producten.

Verzending

Producten zijn afgeleverd op afgesproken datum zoals aangegeven voor het bestellen op de website.

Algemeen

860 EVO gekocht (daar de goedkoopste)
Geweldige SSD en dan ook nog eens (gratis) goese pittige saus er bij gekregen die 54% chili peper is!

Verzending

Qua verzending ook meer de goed met lekker veel van die luchtzakken

Klantenservice

Geen ervaring met klanten service maar als de rest goes ia kan daar niet zo veel mee mis zijn denk ik zelf.

Zie blog https://gathering.tweaker...message/55826805#55826805

Meest slechte klanten service ooit; in het kort: Defecte behuizing teruggekregen nadat ik deze heb geretourneerd.

ik heb alles als bewijs nog bij de hand.

afrader!

Verzending

Moest zelf de verzendkosten betalen zonder deze vergoed te krijgen, volgens de medewerker zou ik dit ooit terug krijgen.

Klantenservice

Naar mijn beleving zit er een 1ste lijn medewerker die niks te zeggen heeft. Heel vriendelijk maar te veel leugens.

1 2 3 ... 169

Scorekaart voor Megekko

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Preferred supplier voor

Review toevoegen Meld foutieve informatie