Megekko

38.712 producten en 43.017 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Megekko

Review toevoegen

Algemeen

Het product wat ik wilde hebben was hier het goedkoopst, met gratis verzending én de volgende dag in huis. Alles is gegaan zoals verwacht, dus ik heb niks te klagen. Ik vind ze wel wat schreeuwerig in hun reclame maar je moet wat om te kunnen concurreren met de grootsten, en het heeft ook wel wat komisch. Ik heb nog geen ervaring met de klantenservice dus daar kan ik niets over zeggen.

Verzending

Volgende dag in huis, zoals beloofd. PostNL had het pakket in de regen voor de deur neergezet, zonder dat wij ervoor hadden getekend dus, dat was jammer.

Algemeen

Ik heb al vaker wat besteld bij Megekko. Altijd super snel geleverd en tegen concurrerende prijzen.
Ook de retourservice is perfect geregeld
Indien een product defect is.
Dit keer was mijn harde schijf uit mijn synology defect.
De een ging na de andere defect in 3 dagen.
Beide keren waren ze de volgende dag al geleverd.
Top bedrijf!

Verzending

Super snelle levering. Makkelijk te bestellen en snelle bevestiging wanneer het product geleverd wordt.

Klantenservice

Vorige keer bleek een harde schijf bij aankomst defecten te vertonen vanaf fabriek.
Service desk heeft me snel en goed geholpen. Omruiling verliep vlekkeloos.
Kan iedereen dit bedrijf aanraden.

Algemeen

Eerste maal dat ik bij Megekko bestel. Ik heb dan ook eenvoudig het juiste product terug gevonden aan een scherpe prijs.

Verzending

Levering loopt via PostNL naar België. Het was mogelijk om een lokaal pickup point aan te duiden bij het bestellen. De volgende dag kon ik het er al gaan ophalen.

Klantenservice

Ik had recht op een extra game promo gekoppeld aan de aankoop. De mail met de key volgde heel snel na het afhandelen van mijn bestelling.

Algemeen

Corsair voeding gekocht. Heel eerlijk: Er is weinig bijzonders te vermelden over transacties bij een grote (web)shop als Megekko. Ik heb vaak gangbare PC componenten gekocht bij Megekko. Los van winactie raad ik deze shop altijd aan aan vrienden. Goede prijzen. Interface en betaalflow zijn prima. Verzenden is razendsnel.

Verzending

Duidelijke transactie-status. Op de hoogte gehouden. Op het juiste moment verzendopties in het betaalproces aangegeven. Uitgebreide verzendopties. Verzendoos op maat van artikel. Dus niet in een te grote doos gegooid met een overdaad aan vervuilend schuim. Prima.

Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 2

Algemeen

Kreeg een tweedehands product geleverd. Dit werd uiteraard niet vermeld op de website. Hier alleen iets kopen als je een "tweedehands" prijs betaalt. Wat een onbetrouwbare bagger, bah.

Verzending

Kwam later dan beloofd. Dit is 2023, beloof dan niks.

Algemeen

Fijne winkel al jaren. Ik maak de review voor de win actie.
Spullen goed geleverd zonder schade

Verzending

Juiste verzending. Wel 1 dag later dan verwacht. Maar dit omdat ik savonds rond 10 uur besteld had.

Algemeen

Duidelijke website, goede informatie, beste prijs.
Zeer tevreden over de koptelefoon, ga er nog een bestellen voor mijn vriendin!

---

Snel !!

Algemeen

We hadden de website bekeken op betrouwbaarheid en daarvoor wat reviews doorgenomen. De concurrerende prijs van de iPad gaf toen de doorslag. We hebben besteld en het zag er uit dat hij snel bezorgd zou kunnen worden.

Verzending

Via mail kregen we een aardige indicatie dat ie echt de middag na de avond van de bestelling bezorgd zou worden… en dat klopte precies. Misschien toeval…maar een zeer aardige bezorger liet me de handtekening voor ontvangst zetten.

Algemeen

Fijne website, snelle levertijden.
Ik koop er graag.
Heb via megekko vrijwel mijn hele pc kunnen bestellen.

Snelle levertijden.

Algemeen

Duidelijke website en makkelijk te reserveren.
Ze waren ook een van de goedkoopste(via pricewatch gevonden) betrouwbare webshops.

Pakket is netjes verpakt opgestuurd

Algemeen

De bestelling ging zoals altijd snel en goed, kwam ook precies op de dag binnen wat was voor spelt volgens hun

Verzending

Ging zoals altijd lekker snel, was ook heel netjes verpakt

Algemeen

Goede website, beste prijs voor mijn produkt ten tijde van bestellen. Makkelijk bestelproces en de juiste hoeveelheid statusupdates.

Verzending

Verzending via DHL, altijd fijn om te kunnen zien wanneer de levering komt in tegenstelling tot bijvoorbeeld die waardeloze DPD.
Produkt was goed verpakt met voldoende opvulling.

Klantenservice

Mijn produkt had opeens een iets langere levertijd, ik werd goed op de hoogte gehouden middels een mail met verschillende opties, zoals bijvoorbeeld deellevering. De levering zou 2 dagen later komen en is ook precies zo geleverd. Niks te klagen, temeer omdat bij het bestellen al een goede indicatie van de iets langere levertijd stond (3 tot 5 werkdagen)

Algemeen

Prijzen en verzending on point. Geen problemen tot hiertoe. Nog niets moeten retourneren. Personeel heeft het concept klantvriendelijk goed onder de knie.

Verzending

Een zeer goede ervaring tot dusver, al zou dit ook niet meer dan normaal moeten zijn bij een onlinedienst? Al heb ik andere ervaringen..
De producten zijn goed verpakt in hun eigen Megekko doos. Zie je meteen wie zijn pakketje aangekomen is.

Klantenservice

Snelle communicatie over je bestelling. Duidelijke uitleg als er vertraging op de levering zit door stock of leveringsproblemen. Komt binnen de aangegeven vertraging aan.

Algemeen

Ik heb bij Megekko mijn complete (game)pc gekocht. ‘S avonds rond 22:00 uur besteld en alle producten waren de volgende dag al bij mij thuis. Echt top! Megekko heeft vaak ook nog eens de beste prijzen als het gaat om componenten dus al met al zeer tevreden. Zal hier in de toekomst zeker vaker bestellen.

Verzending

Bestelling was erg goed verpakt.

Algemeen

Snelle levering, goede updates, top zoals altijd. Zal hier in de toekomst vaker bestellen! Thanks

Algemeen

online winkel heeft altijd goede prijzen. Ook retourneren van producten die niet naar wens zijn gaat vlekkeloos.

Verzending

verzending vaak de dag erna. DHL was bij mij de bezorgdienst. Hier is het altijd fijn dat je bezorginstructies kan achterlaten.

Klantenservice

bij retourneren van producten is het snel en makkelijk communiceren.

Algemeen: Score: 4

Algemeen

Prima shop, nooit problemen gehad. Maar nadat ik vandaag iets had aangeschaft kreeg ik een "krijg nu 16 Euro korting op uw volgende bestelling aanbieding" die bij nader inzien een 15 Euro per maand abbo scam blijkt te zijn. Jammer dat Megekko zich hiervoor laat lenen; sterretje eraf

Algemeen

Moest even wennen aan de bijzondere naam ;-) maar sinds een jaar bestel ik zo nu en dan bij Megekko spullen en tot nu bevalt me dat uitstekend. Grote voorraad, prima site, inderdaad de dag erop geleverd en scherpe prijzen! De directe aanleiding voor deze beoordeling is echter het retourenbeleid van Megekko. Recent 5 stuks 6TB Toshiba N300 hd's gekocht, speciaal voor een Synology NAS, ter vervangen van kleinere WD Red's. Maar wat bevielen die Toshiba's super slecht. Veel herrie en met name heel erg trillen. M'n Synology NAS trilde zowat de kamer uit ;-) En geloof me, van alles geprobeerd om de trillingen te dempen. Vreemd overigens, want in de recensies komen ze er goed uit. Dus alle 5 toch maar retour naar Megekko en binnen enkele dagen werden de retouren geaccepteerd en de aankoopsom gecrediteerd! TOP service!

Verzending

Tot nu toe steeds zoals beloofd de volgende dag geleverd en goed verpakt.

Klantenservice

Zie boven, spreekt voort zich.

Algemeen

Al meermaals dingen besteld bij megekko en altijd top service. Alles zit mooi verpakt en altijd tijdig geleverd. Ook voor zakelijk bestellen is alles super handig.

Verzending

Alles zat perfect verpakt in een doos die niet buiten proportie is in tegenstelling to veel andere winkels.

Algemeen: Score: 4
Verzending: Score: 4

Algemeen

Prima prijs voor product. Had een USB-stok nodig en kwam hier uit im te kopen

Verzending

Netjes verzonden in een doosje, maar wel in de brievenbus.

1 2 3 ... 852

Scorekaart voor Megekko

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie