Megekko

45.946 producten en 52.356 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Megekko

Review toevoegen

Algemeen

Als je een bestelling plaatst kan je een bezorgdatum selecteren die afhankelijk is van de actuele voorraad. Voor mijn bestelling was alles op voorraad dus ik koos voor de volgende dag en avondlevering (18:00-22:00). De hele dag geen updates over de bestelling, krijg ik om 18:03 doodleuk een mail dat de bestelling niet eens de deur uit is of bij PostNL aangemeld is. Helemaal waardeloos.

Verzending

Niet volgens afspraak geleverd en mij ook te laat op de hoogte gebracht van de vertraging.

Klantenservice

Bij mijn vorige bestelling kreeg ik een doos binnen met daarop de slogan ‘de webshop voor échte mannen’. Emancipatie is een grote zorg in de IT wereld en bij de opleidingen, dit soort dingen helpen natuurlijk niet.

Algemeen

Prima website met goedkope producten! Heb mijn eerste pc samengesteld en veel producten hier gekocht, doordat Megekko de goedkoopste prijs had.

Verzending

Kon zelf een bezorgdatum kiezen, wat erg fijn was omdat ik de volgende dag niet thuis was. Vervolgens track and trace gekregen en mooi op tijd bezorgt!

Algemeen

Prima service, veel artikelen en mogelijkheden, bijna alle artikelen hebben een scherpe prijs. Meerdere betaalopties zijn mogelijk en de levertijd is ook in veel gevallen lekker snel (afhankelijk van de voorraad uiteraard).

Enige minpunt is dan de toeslag bij betaal opties. Bij paypal 2% bijvoorbeeld is voor mij prima bij een order tot 100 euro bijvoorbeeld, maar bij 1000 loopt dit toch te hard op een vind ik dit geen schappelijk bedrag meer.

Verzending

Maandag besteld dinsdag geleverd. Wel op gelet dat alles op voorraad was. Maar gewoon een prima vlotte levering die goed verpakt was.

Algemeen

Handige betaling + super snelle levering. Niks op aan te merken.

Algemeen

Product goed op voorraad, zaterdags besteld maandag in huis, top

Verzending

Levering was snel, product tweaker waardig verpakt.

Algemeen

Moederbord gekocht en werkt uitstekend, bezorging ging ook vlot vandaar dat ik besloot een review te posten.

Verzending

Niks op aan te merken, s'avonds besteld, volgende dag rond een uur of 13:00 in huis. Top!

Algemeen

Makkelijk te vinden op de site, betaling / bestelling eenvoudig

Verzending

Lekker snel ... huge box.

Algemeen

Heb hier al mijn computer onderdelen gekocht. Binnen no time was de bestelling binnen en alles is makkelijk bij te houden via email updates en informatie via je account bij Megekko.

Klantenservice zoals klantenservice zou moeten zijn. Ik ben zeer tevreden over de afhandeling van mijn bestelling en retour product na defect.

Ik zou iedereen Megekko aan kunnen raden.

Algemeen

Prima winkel, eerder ook een voeding betelt en nu een harde schijf. Niks te klagen over deze winkel. Snelle leveringen

Verzending

De verzending ging ook prima net als vorige keer. Zaterdag besteld en maandag ochtend geleverd.

Algemeen

De bestelling verliep goed, al was een kabel nog niet leverbaar. Ik heb toen zelf maar een alternatief gezocht om niet nog langer te hoeven wachten.
Er waren problemen met de compabiliteit van het geheugen met het moederbord, hetgeen vreemd was aangezien de specificaties wel klopte. Om een lang verhaal kort te maken, uiteindelijk heeft Megekko na veel e-mailverkeer toch nog alles naar tevredenheid opgelost.

Verzending

De doos van een artikel was zwaar beschadigd, onbegrijpelijk dat dat verstuurd wordt, aangezien het toch om een kwetsbaar artikel ging. De doos was in een grote doos verpakt en was dus niet veroorzaakt door de bezorgdienst.
Het artikel is omgeruild.

Klantenservice

Het heeft veel e-mails gekost, maar uiteindelijk is het allemaal opgelost. De service heeft zich dus wel bewezen.
Het is in zo'n geval wel vervelend dat je hun niet kunt bellen, want dan was het sneller opgelost.

Algemeen

Overzichtelijke website, je vindt snel wat je zoekt en de prijzen zijn netjes.
Heb vaker besteld bij Megekko, prima webwinkel.

Verzending

Vrijdag avond besteld, zaterdag middag geleverd.
Pakje opengemaakt met een kettingzaag, de Kingston HyperX Cloud II Gun Metal was keurig verpakt. Status updates ontvangen via email.

Algemeen

super duidelijke website, goedkope prijzen, hartstikke snelle levering.
ik zal hier nog vaker willen bestellen.

zeer vlotte levering

Algemeen

Fijn werkende site, overzichtelijk en direct duidelijk of iets leverbaar is.

Verzending

De levering was heel snel & netjes verpakt.

Algemeen

Fijne site, snelle bezorging en eigen voorraad(indicatie). Ook bij kleine items als een usb-stick bestel ik vaak hier.

Verzending

snel bevestigingsmail ontvangen, track en trace die het ook direct deed. En verzending via postnl, wat ik altijd een plus vind t.o.v. dpd/dhl etc.

Algemeen

snelle levering. Had in de avonduren besteld en de volgende werkdag werd het al meteen verzonden. Erg prettig.

super snelle levering.

Algemeen

Bestelling ontvangen en had 's avonds om 21 uur een vraag op de mail gezet. Had hem even niet zien aankomen, maar om 22 uur had ik via de mail al weer antwoord!

Wordt netjes voorspelbaar via TNT Post verzonden

Tegen beloning

Algemeen

Ik bestel regelmatig bij Megekko en deze bestellingen verlopen altijd vlot en correct. De bestelprocedure is eenvoudig en de artikelen worden vlot geleverd.

Verzending

Uitstekende snelle levering aangevuld met track & trace informatie.

Algemeen

Heb de onderdelen van mijn PC hier gekocht, en nog veel meer andere dingen. Ondertussen voor ruim 2000 euro aan spul gekocht, en nog niks negatiefs. Makkelijk, voordelig, klantvriendelijk. Top!

Verzending

Uitstekende verzending. Niet te laat, niet verkeerd, niks. Gewoon top.

Top bedrijf!

Verzending

Niks op aan te merken, gewoon afleveren klaar

Klantenservice

Al vaker besteld, zo ook een videokaart een keer. Maar de promo actie was afgelopen voor gratis For Honor. Na contact met de klantenservice alsnog een code. Waar vind je deze service nou nog?

Algemeen

Mijn order werd vrijdagmiddag gemaakt en was zaterdagmiddag al geleverd zonder enige complicaties. Snelle service dus, goed verpakt en een goede prijs/kwaliteit verhouding. Ik zou hier zo nog een product bestellen zonder enige twijfel!

Verzending

Product werd binnen aangegeven tijdsbestek geleverd, was normaal verpakt met luchtzakken voor bescherming. Alles zag er netjes uit.

1 2 3 ... 198

Scorekaart voor Megekko

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie