Megekko

34.522 producten en 39.948 uitvoeringen
megekkotweakers.jpg
†MEGEKKO, DAT IS ZO GEK NOG NIET!

Megekko is de site voor echte mannen. Mannen die geen gebruiksaanwijzing, helpdesk of bieropener nodig hebben om in hun voornaamste levensbehoeften te voorzien. Problemen los je zelf op. Wij weten wat jij wilt, en dat is maar een ding: De beste prijs voor je artikelen.

Natuurlijk laten we je niet in de steek als je tegen een probleem aan loopt, of als je de handleiding toch voorbarig weggegooid hebt. We hebben echter geen dure telefonisch helpdesk en bieden ook geen service aan huis. Dat zie je terug in de prijs. Megekko, dat is zo gek toch niet?

†LEVERING

Is je artikel op voorraad en voor 22:30 besteld? Dan heb jij je producten de volgende dag in huis! Ook in het weekend kun je bij Megekko terecht. Als jij op zaterdag of zondag besteld, zorgen wij dat het maandag al bij je in huis is! Als het artikel niet direct leverbaar is, tonen wij het aantal dagen dat het duurt voor jij je bestelling hebt. Transparantie voorop, daar staat Megekko voor!

Je pakket wordt veilig en vertrouwd verzonden door PostNL. Zo weet jij zeker dat jij jouw spullen snel in huis hebt!

†EFFICIňNTIE + EENVOUD = VOORDELIG!

Bij Megekko draait alles om efficiŽntie. Om ons prijspeil zo laag mogelijk te houden hebben wij alles wat niet strikt noodzakelijk is geschrapt. Waarom zou jij betalen voor een helpdesk of technische dienst die je toch niet gebruikt? Waarom zou jij betalen voor lange telefoongesprekken als we ook alles efficiŽnt via de e-mail af kunnen handelen? Precies. Zo denken wij er ook over.

Megekko is een site waar jij zelf de touwtjes in handen hebt. Onze productcategorieŽn zijn overzichtelijk, en zijn gemakkelijk te filteren. Zo zorgen wij er voor dat jij ons feitelijk niet nodig hebt bij het maken van je keuze. Dat bespaart jou en ons een hoop onnodige kosten, wat je direct terug ziet in onze prijsstelling.

Scorekaart voor Megekko

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 4 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Webshop Keurmerk

Preferred supplier voor

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Pricewatch statistieken

Prijsvermeldingen 39948 producten, 77844 unsorted producten
Prijsindex Nederland 97,5 (2,5% onder gemiddeld)
Prijsindex België 99,2 (0,8% onder gemiddeld)

Nintendo Switch Samsung Galaxy S8+ LG W7 Samsung Galaxy S8 Google Pixel 2 Sony Bravia A1 OLED Microsoft Xbox One X Apple iPhone 8