×

Help Tweakers weer winnen!

Azerty

59.956 producten en 71.403 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Azerty

Review toevoegen

Algemeen

Betrouwbaar met eerlijke prijzen. Een goede prijs kwaliteit verhouding en een betrouwbare snelle levering maakt dit een top webshop.

Verzending

Lekker snel. Meeste zaken zijn op voorraad en heb je ook echt de volgende dag in huis. Als je snel wat nodig hebt ideaal.

Klantenservice

Reageren binnen een redelijk termijn en doen dat op vriendelijke wijze. De deskundigheid is soms wat minder, maar dat is te begrijpen met zo een enorm assortiment.

Algemeen

Zeer goede site,zeer overzichtelijk en gemakkelijk te vinden wat je zoekt.
Het product voldoet ruimschoots aan mijn verwachtingen met de juiste handleiding Het is zeer aan te bevelen om spullen te kopen bij Azerty..

Verzending

S'middags besteld en de volgende dag al in huis. Zeer snelle levering en het product was vakkundig ingepakt

Algemeen

Snelle en correcte bestel procedure, goede info tijdens de levering. Perfect. Klein puntje van kritiek: zoeken op de site kan beter. Het lukte mij niet om een mobiele hardeschijf te vinden op mn Iphone....Anders had ik die er bij besteld!

Verzending

Precies in de gecommuniceerde tijd werd het pakket gebracht.

Algemeen

Prima overzichtelijke webshop. Niet overal de goedkoopste in, maar ze hadden alles wat ik nodig had op voorraad. Heb ook een paar spullen afgehaald in Raalte, was ook allemaal uitstekend geregeld, zijn zelfs open tot 22.00 doordeweeks.

Verzending

Verzending was uitstekend, spullen goed verpakt en de volgende dag geleverd.

Algemeen

Veel keus, behoorlijk uitgebreide informatie bij elk artikel, overzichtelijke lijst van af te rekenen produkten, prima betalingsprocedure, ruimhartig omruilbeleid, deskundig advies en eerlijk antwoord als de persoon de gevraagde kennis niet had, maar een collega moest laten invallen.

Verzending

Snel leverproces, in mijn geval eigenlijk iets te snel, omdat ik er niet zou zijn die middag. Maar dat lost de onvolprezen postbode gelukkig heel creatief op!

Klantenservice

Wat ik had besteld zou mogelijk niet optimaal werken met de monitor welke ik ga aanschaffen. een tijdje getwijfeld en toen toch maar gebeld. Een goeie zet, want men kon mij deskundig overtuigen dat ik het artikel beter kon omruilen. Dat ging vlekkeloos. Ik wacht nog wel op een kleine restitutie . . .

Algemeen

Wat is hier over te zeggen, selecteer product, ga naar winkelwagen login op azerty druk op bestel word door gelinkt naar iDeal, scan met je telefoon de QR code en klaar.. ja makkelijker kan het niet.

Verzending

Net verpakt doosje opvulling erbij en producten netjes in extra bubbeltjes plastic gedaan.

Klantenservice

Contact gehad met de klantenservice over een vraag van mijn bestelling.
Zelfde dag (na 1800) 2x reactie gehad op mijn vragen! Zeer tevreden!

Algemeen

Aardig en behulpzaam personeel, producten altijd perfect werkend, altijd op tijd bezorgt. Tot zo ver geen problemen ondervonden.

Verzending

Een keer een product te laat gekregen maar dat was omdat het product nog maar bij de leverancier was en niet in de voorraad was. Voor de rest perfect.

Klantenservice

Perfect. Behulpzame, aardige en oprechte medewerkers die je willen helpen met al je problemen.

Algemeen

Overzichtelijke site met voldoende info.
Aantrekkelijke prijzen met voldoende mogelijkheden voor betaling.
Site staat bij Tweakers vaak bovenaan.

Verzending

Snelle verzending (volgende dag in huis) en lage tot geen toegevoegde verzendkosten.

Klantenservice

Die ene keer dat een harde schijf DOA was, deden ze niet moeilijk over.

Algemeen

Azerty sold a very expensive product but never delivered it. They advertised on their website that they will deliver in 10+ days. Never did. Then they tried to sell another product in place of this one. Then they claimed they never received an email from us. Then they tried to sell another product again saying the product is not available anymore. I wonder what happens if this product magically reappears on their website again. And I wonder whether one is even allowed to sell a product they don't have? And not only sell but also charge for that product?!

Verzending

I never received the product. And this is something I can say in less than 10 words.

Klantenservice

They claim they didn't receive an email and are trying to go out of the deal that wasn't good for them. Not helpful, at all. Different people give different information.

Dear Sandra,

Thank you for the review.
Do you have a number from the order for me?
So I can check this case? You can mail it to rene.jansen@azerty.nl

Sorry for the inconvenience.

With kind regards,

René Jansen
Azerty Verkoop

Algemeen

Uitstekende webwinkel, prijzen zijn redelijk laag en de website is overzichtelijk. Ik zou onderdelen hier opnieuw bestellen.

Verzending

Verzending door PostNL, pakket is goed en onbeschadigd bij me aangekomen met track&trace. Gratis verzending op veel duurdere producten is een pluspunt.

Klantenservice

Klantenservice is goed, heb er een aantal keren contact mee gehad en ze waren behulpzaam. Ook nog een onderdeel bijbestellen in dezelfde order ging heel soepel, zelfs de betaling hiervoor was heel makkelijk via de website en iDeal.

Algemeen

Zeer snelle levering, keurig verpakt en goede prijs voor prima product dat makkelijk op de site is te vinden.

Algemeen

Azerty is een fijne webwinkel, levert snel en komt vaak afspraken na. De chat medewerkers zijn ook vriendelijk en werken ook daadwerkelijk bij Azerty naar mijn idee, ze kunnen je veel vertellen en denken actief mee.

Verzending

Verzending verliep spoedig, helaas kun je niet aangeven wanneer je je pakketje wilt ontvangen zoals bij andere webshops.

Klantenservice

Fijn aan Azerty is de chatoperators die actief, snel en adequaat reageren.

Algemeen

Zeer service gerichte organisatie, menselijk en geduldig met een uitgebreid aanbod.

Verzending

Je hebt veel keuze bij Azerty en wat er niet is kan evengoed besteld worden. Er wordt met je meegedacht over de juiste onderdelen en als er iets kapot is wordt het zo omgeruild.

Klantenservice

De klantenservice past volledig bij Azerty, service gericht als ze zijn komen ze zsm met een mogelijke oplossing voor het probleem.

Algemeen

De website is erg overzichtelijk en makkelijk te gebruiken. je kan zo alles vinden. de betaling gaat uitstekend. als je iets wilt annuleren kan dat gewoon met een mailtje. top!

Verzending

de verzending was eerder dan was aangegeven. Dat vond ik heel fijn! de levertijden zijn altijd erg kort wat fantastisch is. veel producten zijn op vooraad en dus binnen 2-3 werkdagen uiterlijk bij je thuis

Klantenservice

als er iets is word het goed opgelost. de garantieservice mag wel iets sneller maar verder is alles oke

Algemeen

Ik heb al diverse producten besteld bij Azerty en dit was mijn eerste contact met de klantenservice. En deze was zeer positief.

Klantenservice

Kapotte voeding van 3 jaar oud, frabrieks garantie was langer.
Ik heb gebeld en kreeg direct iemand aan de telefoon. Ik kon via de website een RMA verzoek indienen.
Na 1 dag al een ontvangstbericht van Azerty dat mijn voeding was ontvangen en 2 dagen daarna al bericht terug dat ik een vervangende voeding opgestuurd zou krijgen. Al met al een zeer positieve ervaring met de klantenservice.

Algemeen

Goede service, vriendelijk en nemen zonder problemen een product terug als het niet goed is.

Verzending

Snelle levering alles netjes verpakt

Vriendelijk en snel

Algemeen

Ik bestel al jaren privé en zakelijk bij deze webshop. Ze zijn niet al te duur en leveren een goede, betrouwbare, service.

Verzending

Gewoon via het vertrouwde PostNL en niet de slechte service van DHL.

Klantenservice

Even bellen of e-mailen en je wordt altijd snel geholpen.

Algemeen

Dit keer niets bijzonders gekocht, een eenvoudige DVD-brander. Toch vind ik het wel de moeite waard om een review achter te laten. De brander is namelijk volgens Track&trace aangekomen bij PostNL en aan een bezorger overgedragen voor bezorging. En daar ging het mis aangezien ik niets heb ontvangen... De (nazorg)service bij Azerty vind ik hierin uitstekend geweest.

Verzending

op 25 september 2017 de brander besteld. Op 26 september om 19:45 is het product bezorgd. Waar de bezorging heeft plaatsgevonden zal altijd een raadsel blijven maar volgens de instructies van Azerty aan PostNL moet dat bij mijn adres zijn gebeurd.
Om niet gelijk het wantrouwen bij de bezorger te leggen heb ik nog een dagje gewacht en bij mijn lokale postNL ophaalpunt navraag gedaan. Dat leverde niets op zodat ik contact heb opgenomen met Azerty. Na een korte poging aan de zijde van Azerty om meer duidelijkheid te krijgen over de locatie van het pakket is een nieuwe brander verstuurd. Dit keer kwam de brander gelukkig wel aan.
Enige minpunt aan dit verhaal is mijn gevoel dat ik wil weten of er sprake is van een onschuldige vergissing in de bezorging of dat mijn pakket van de spreekwoordelijke vrachtwagen is gevallen (en daarbij door het pakket ook gelijk een ontvangsthandtekening is gezet...)

Klantenservice

Vanwege het bovenstaande probleem heb ik enkele keren gebeld met de klantenservice. Elke keer werd er vlot opgenomen en werd ik keurig te woord gestaan en was op elk moment duidelijk wat men had gedaan of zou gaan doen. Fysieke winkels kunnen daar nog wat van leren. Ik ben bijzonder te spreken over de hulpverlening door de medewerkers van Azerty.

Algemeen

Enkele weken gelden een volledige computer gekocht bij Azerty, in losse componenten die ik zelf had uitgezocht, en welke ik zelf in elkaar zou zetten.
Alles was op moment van bestellen of op voorraad, of binnen 2 tot 3 dagen leverbaar.
Uiteindelijk heeft het 2 weken geduurd eer de bestelling geleverd is, vele tegenstrijdige berichten over levertijden van verschillende personen aan de "balie".
De communicatie moet echt beter bij Azerty!!
Hierdoor veel onvrede, en extra communicatie/frustratie wat niet nodig was.
Uiteindelijk wel alles netjes geleverd, en alles werkt naar behoren.
Echter had ik een betere communicatie verwacht, en zeker betere service bij een bestelling van ¤5500.
Ik heb juist alles bij Azerty besteld, bij 1 bedrijf, had gehoopt dat dit een goede ervaring zou zijn, maar helaas. Uiteindelijk had ik beter alles los kunnen bestellen, had ik een snellere levering gehad, en enkele honderden euro's bespaard.
Niet altijd kreeg ik antwoord op vragen, werd gewoon genegeerd, en via mail krijg je vaak de volgende dag pas antwoord, welke niet altijd lijkt te kloppen.

Klantenservice

Lange wachttijden voor antwoord, regelmatig geen antwoord, en vaak fouten/tegenstrijdige antwoorden.
Hier moet echt veel verbeterd worden.

Goedemiddag,

Bedankt voor uw feedback. Door middel van feedback kunnen we namelijk onze dienstverlening verbeteren.

Helaas kunnen we uw ordergegevens niet achterhalen. Zou u daarom zo vriendelijk willen zijn uw ordergegevens te mailen naar rene.jansen@azerty.nl, zodat we zo spoedig mogelijk tot een oplossing kunnen komen.

Met vriendelijke groet,

René Jansen

Algemeen

De site is prima. Betaalproces is ook in orde. Levering is Ok snel. Kortom alles Ok.

1 2 3 ... 228

Scorekaart voor Azerty

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

ICTWaarborg