Azerty

Gebruikers over webshop Azerty

Review toevoegen
Klantenservice: Score: 4

Algemeen

Bestelling plaatsen is eenvoudig, voldoende productinfo, prijzen zijn redelijk en klantenservice is tijdig en correct.

Verzending

Producten zijn bij alle bestellingen steeds veilig ingepakt.

Klantenservice

Voor service-verzoek ben ik snel geholpen. Zelf de verzendkosten betalen lijkt een beetje standaard te zijn voor dit soort Nederlandse webshops, dus daar verliezen ze geen punten voor.

Het enige werkpunt is hoe een retour wordt behandeld. Je moet hiervoor een service-aanvraag indienen en ze geven je zelfs een duidelijk filmpje met instructie. Allemaal goed en wel, maar waarom kan het niet gewoon als een simpele retour benoemd worden? Een simpele knop "retour aanvragen" en een meer gestroomlijnd proces schrikt minder rap klanten af zou ik zeggen.

Algemeen

Ik bestel al vele jaren bij Azerty (ik herinner me nog het oude pand) en ben altijd erg tevreden.
Ik heb het via site even nagekeken en in de afgelopen jaren waren het minimaal 30 orders, altijd naar volle tevredenheid.

Soms ga ik het gewoon ophalen want dan heb ik ook weer een uitje
Dan is het bestellen, in de auto stappen en ophalen.

Ik heb ook wel eens een issue gehad met een product dat (wat achteraf bleek) bij de buren was afgeleverd maar waar gen bericht voor was achtergelaten.
Ook heb ik een keer wat moeten terugsturen omdat ik verkeerd had besteld.
In alle gevallen ook erg tevreden met de klantenservice.

Algemeen

Al 15 jaar bestel ik bij Azerty alles qua hardware voor mezelf en voor vrienden/kennissen/familie etc. Azerty heeft sinds mijn eerste bestelling in 2006 tot en met 2021 wnooit teleurgesteld.

Verzending

Verzending van producten gebeurt nog altijd subliem ik heb nooit defecten gehad door slecht inpak werk van hun. Wel dankzij toedoen van postbezorgers. hier is azerty niks op af te nemen.

Klantenservice

Ik heb in 15 jaar tijd 3x de klantenservice moeten gebruiken. Hierbij ben ik altijd zeer netjes geholpen. Nooit afgesnauwd en altijd uiteinddelijk met grote tevredenheid geholp[en

Verzending: Score: 2

Algemeen

er wordt veel info toegestuurd bij aankoop van product(en) wat een pluspunt is, het is fijn als consument informatie te krjgen

Verzending

ze zeiden voor 11 uur besteld morgen in huis, dat gebeurde niet en het pakket kwam een dag later zonder er iets werd verteld

Goedenavond Roy,

Vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over Azerty.

Graag kijk ik even met je mee, om de situatie te beoordelen, echter kan ik op basis van deze gegevens geen informatie achterhalen in ons systeem. Daarom zou ik je willen vragen om een ordernummer / klantnummer te mailen naar feedback@azerty.nl.

Met vriendelijke groet,

Stijn

Klantenservice: Score: 4

Algemeen

Bestellen bij Azerty is een zekerheid, ik bestel er al jaren en heb nooit problemen ervaren.

Algemeen

Wederom weer iets besteld bij Azerty. Netjes de volgende dag geleverd en keurig verpakt. Nooit geen probleem gehad met dit bedrijf.

Verzending

Vlot geleverd en netjes verpakt

Algemeen

Fijne webshop. Ik kon hier al vrij vroeg een product pre-orderen wat bij andere webshops nog niet eens online stond.

Verzending

Mijn order kon ik meer dan een maand na de pre-order nog aanpassen en kreeg ik snel reactie op mijn mailtjes.

Klantenservice

De klantenservice reageert snel en is behulpzaam

Algemeen

Een tweede kans/ABC artikel gekocht, er stond duidelijk in de omschrijving wat er mis mee was (dat de doos beschadigd was). Ook handig dat ze de algemene staat met dat ABC systeem duidelijk aan te geven.

Verzending

Het zou fijn zijn als je wat meer opties had voor aflevering bij het bestellen (dag kiezen, afhalen bij postnl punt). Dit was voor mij de reden om vorige week juist bij de concurrent te bestellen waar ik het wel bij een postnl punt kan afhalen.

Algemeen

Duidelijke website met voorraadindicatie en filters/zoekfunctie. Enige punt van kritiek is dat je verplicht bent een account aan te maken om een bestelling te kunnen plaatsen.

Verzending

Product was op voorraad en werd dezelfde dag nog verzonden.

Algemeen

Het duurde een paar dagen langer voordat ik de producten toegestuurd kreeg. Op mijn vraag hierover per mail reageerden ze direct en werd mijn bestelling diezelfde dag nog handmatig verwerkt. Top service!

Verzending

De doos was veel groter dan nodig, maar er was wel voor gezorgd dat mijn producten onbeschadigd aan konden komen.

Klantenservice

To the point, service gericht, snel en betrouwbaar!

Algemeen

Ik stond 8 maanden in de wachtrij voor een Asus Tuf 3080 OC, in die tijd altijd netjes op de hoogte gehouden van de status, ook was de wachtrij tool erg handig. Ook ging het wijzigen van het leveradres snel via de mail. Uiteindelijk als nog netjes de kaart ontvangen. Snelle verzending en goed verpakt.

Verzending

Toen de kaart eenmaal binnen was bij Azerty had ik hem de volgende dag in huis.

Klantenservice

Wijzigen van mijn leveradres via de mail ging makkelijk.

Algemeen

Gigabyte RTX3060 Ti besteld eind december. Extreem slecht leverbaar. Richting eind juli gebeld of ik tegen een kleine meerprijs een andere kaart (zelfde merk en type, alleen de pro-variant) wilde aanschaffen. Mooie korting gekregen en iets bijbetalen en dan meteen een videokaart hebben is beter dan nog extra maanden wachten.

Verzending

Netjes verpakt en zoals beloofd 's avonds nog betaald, dag er na in huis.
Als levertijd 'Op tijd' gekozen ipv 'Te laat geleverd', want Azerty zelf kan er helemaal niets aan doen dat wereldwijd bepaalde videokaarten slecht leverbaar zijn.

Klantenservice

Wekelijkse updates status bestelling gehad sinds begin van het jaar. Met de korting die ze gaven en dus ietsje bijbetalen toch eindelijk de kaart ontvangen.

Algemeen

Onlangs een M2 SSD besteld. Proces ging zoals je maar verwachten, overzichtelijke site, voorraad klopte, verzending inderdaad binnen de aangegeven periode (voor X besteld, volgende dag in huis).
Verpakking was adequaat, geen verdere contract nodig gehad met het bedrijf.

Verzending

Op tijd verzonden, netjes een e-mail. Verpakking was een grote kartonnen envelop met daarin het kleine doosje met de SSD.

Ruim voldoende.

Algemeen

Goede prijs, snelle levering. Enige puntje waarop verbeterd zou kunnen worden: De netwerkkaart die ik kreeg zat in een vrij grote doos (verpakking 5x15x20cm in een doos van 25x25x35cm). Lijkt me milieutechnisch beter kunnen.

Verzending

Zoals genoemd een veel te grote doos. Wel goed gevuld met luchtkussentjes ter bescherming.

Algemeen

Gewoon prima, alles was op voorraad volgens de site, en de volgende was alles in huis.

Algemeen

Azerty, zoals altid prima geregeld. Snel gevonden, goede prijs en kwaliteit, betrouwbare zaak, en dezelfde dag ging het al op de post.

Algemeen

Zoals altijd correcte voorraadinformatie, vandaag besteld en morgen in huis klopt dus. Een lokale boer (hoewel, zo klein zijn ze nou ook niet meer tegenwoordig) gun ik m’n euro’s toch net iets meer dan de grote (inter)nationale jongens.

Verzending

Snel verzonden en zoals beloofd de volgende dag in huis.

Verzending: Score: 0

Algemeen

1 Synology DS220+ en 1 Logitech K400 Plus besteld. In de ochtend besteld, in de middag een mailtje dat de bestelling afgehaald kan worden. Meteen opgehaald en aangesloten, werkt als een trein.

Algemeen

Ik heb Azerty gemaild voor het meedenken in een nieuwe gaming pc.
Hiervoor had ik zelf al een selectie gemaakt en het een en ander aan wensen aangegeven zoals ik dit graag zou willen zien.
De volgende dag kreeg ik netjes en kundig antwoord met een aantal aanbevelingen en aanpassingen voor betere optimalisatie.
Prijstechnisch een erg goed bedrijf welke niet te gek stunt.
De levering duurde echter wel iets langer dan gemeld, ging over zo'n 4 dagen extra welke niet zozeer een probleem vormden.

Al met al erg tevreden over deze club enthousiastelingen welke met hun hart voor het vak werken. Zakelijk ook vaak besteld en dit zonder problemen of gezeur. Afspraak is afspraak en die komen ze na!

Verzending

Alles was erg netjes verpakt, goed veilig en opgevuld met opvulmateriaal.
Elke doos kwam netjes aan zonder enige deuk oid.

Klantenservice

Super service, kundige mensen en prettig contact.

Algemeen: Score: 2
Klantenservice: Score: 2

Algemeen

Computer van circa 2500 euro besteld bij Azerty, het product ging op de eerste dag direct al kapot. Snel geholpen door de service en kreeg gelukkig direct een nieuwe computer mee toen ik naar de locatie in Raalte toe was gereden. Vervolgens ging mijn systeem 8 maanden later weer kapot. Na mijn PC weer naar Raalte toe gebracht te hebben duurde het 2 weken voordat de service aan de slag was gegaan met mijn pc. Vervolgens mocht ik nog minimaal een week wachten totdat de PC daadwerkelijk bij mij thuis was. Eenmaal aangezet bleek Windows niet goed geinstalleerd te zijn, dit mocht ik zelf maar oplossen door Windows 'eventjes' opnieuw te installeren (Dit duurde nog 3 uur extra om zelf op te lossen, met ook nog het verlies van verschillende documenten van mijn computer.)

Uiteindelijk hebben ze gelukkig wel twee keer geholpen toch weer een werkende PC te krijgen, compleet waardeloos valt de service dus niet te noemen. Maar een voldoende zou te hoog gegrepen zijn. Slecht is toepasselijk vanwege de 3.5 week die ik moest wachten, met daarbij ook nog een niet goed functionerende installatie van Windows op het systeem.

Verzending

De verzending van het product was goed geregeld. De binnenkant van de computer had beschermende vulling gekregen zodat de componenten van de computer niet kapot zouden gaan tijdens transport. De verzending valt niets negatiefs over te zeggen.

Klantenservice

Voordat ik aan de lijn kon komen met iemand van de klantenservice mocht ik 5 à 10 minuten wachten. Toen ik uiteindelijk iemand aan de lijn kreeg kwam er niet veel nuttigs uit over de status van mijn serviceaanvraag bij het bedrijf. Meerdere keren gebeld naar het bedrijf om te vragen over de status van mijn product, maar vrijwel geen enkele keer iets nieuws gehoord. Toen ik belde om te zeggen dat mijn computer niet goed werkte nadat hij was gerepareerd voor de tweede keer zei meneer aan de telefoon dat het goed zou zijn als 'je Windows er eventjes opnieuw op kan zetten".

1 2 3 ... 575

Scorekaart voor Azerty

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie