Azerty

45.445 producten en 54.406 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Azerty

Review toevoegen

Algemeen

Een muismat gekocht bij AZERTY, dit vanwege de laagste prijs. Na bestelling zoals beloofd de volgende dag in huis. De bestelling was goed verpakt en kwam dus volledig en onbeschadigd aan. Alles van bestellen tot levering van de muismat was dus uitstekend.

Algemeen

Lekker makkelijk om te bestellen met goede product informatie en snel bezorgt. Pakketje is goed aangekomen.

Verzending

Snelle bezorging/verzending. Ik zou persoonlijk wel graag een optie willen zien dat ik het pakket bij een afhaalpunt kan laten bezorgen. Maar kan zijn dat ik die optie heb gemist.

Algemeen

Toen ik mijn eerste poging deed om iets te betalen... ging er iets mis. 2de poging via een ander mogelijkheid ging wel en kon ik uiteindelijk mijn bestelde product in ontvangst nemen.

Verzending

Zoals werd toegelicht op de infopagina van het product: 2-3 dagen.. 2 dagen later had ik mijn bestelling mooi thuis geleverd en alsook netjes verpakt

Klantenservice

Omdat mijn eerste betaalpoging mislukte heb ik meteen klantenserverice gecontacteerd, en binnen 10 minuten kreeg ik antwoord en hebben ze meteen alles geregeld!

Algemeen

Mijn GTX 1080 had een coil whine onder load. normaal moet je dan 10 werkdagen (lees 2 weken) wachten op Asus RMA, gelukkig kon ik hem gewoon opsturen naar Azerty en kreeg ik direct een nieuwe toegestuurd uit hun eigen voorraad, die ze hebben getest op coil whine. Dat is echte service. Anders had ik mijn hoge positie in de ranglijsten kwijtgeraakt. Zelfs de verzendkosten kreeg ik teruggestort! Topwinkel een aanrader voor echte gamers. Binnen 3 dagen na het terugsturen had ik mijn nieuwe goedwerkende en op coil whine geteste GTX 1080 alweer binnen.

Verzending

Product was goed verpakt en op tijd verzonden.

Klantenservice

Werd snel geholpen, kreeg direct een nieuwe videokaart die ze speciaal voor mij nog even op coil whine hebben getest. Dat is echte service.

Algemeen

Een fijne website met een groot assortiment. Altijd wel iemand aan de telefoon te krijgen binnen fatsoenlijke tijd, vriendelijke medewerkers, nette snelle verzending, goed verpakt. En een top aftersales echt alles wat een nerd wil in een hardware winkel

Verzending

Zit altijd netjes extra opgevuld in de doos (zelfs fans worden goed verpakt) Is nooit lang wachten en anders staat het duidelijk op de site dat het langer kan duren.

Klantenservice

Winkel waar je vertrouwen in kan hebben, die net dat beetje extra inzet tonen.

Zoals de Garantie van een failliete winkel overnemen en een strijd met MSI van 5 maanden voeren om te zorgen dat ik als klant een eerlijke vergoeding kreeg van MSI. ( Echt top medewerkers, vriendelijke, veel kennis, klant gericht en gemotiveerd)

Algemeen

Eerlijke lever data en goede prijs daarnaast is de aftersales erg goed ze doen niet moeilijk als er wat opgelost moet worden

Verzending

levertijd van 3 dagen en werdt in 2 dagen geleverd dus ruim op tijd.

Klantenservice

Omdat ik een QWERTZ toetsenboard er bij had gekregen heb ik gebeld met de vraag of ik een QWERTY keyboard krijgen kon. zonder gezeur zo een nieuwe toe gesturrd gekregen.

Algemeen

Mail contact gehad vooraf om te vragen wat ik het beste kon aanschaffen met mijn oude spullen. Ik super goed advies gehad en gelijk in de winkelmand om af te kunnen rekenen. De super survive en snelle levering.

Zie eerder bericht.

Algemeen

Ik twijfelde tussen Seagate Barracuda of WD Red harddisks , prima feedback en begeleiding gehad via email.

Verzending

Ook na verzending goede support toen ik realiseerde dat ik met mijn suffe harses het pakket naar mijn oude adres had laten versturen... Pakket alsnog netjes kunnen ophalen.

Klantenservice

Nog geen inhoudelijke ervaring, maar reply via email gaat prima.

Algemeen

In de avond besteld volgende middag in huis. Reusachtige doos voor alleen een toetsenbord. En het mocht niet bij de buren worden geleverd stond erop. Gelukkig was ik thuis.

Verzending

Reusachtige doos voor alleen een toetsenbord. Verder prima

Goedemorgen,

Bedankt voor het plaatsen van deze review op Tweakers.
Goed om te horen dat je zo tevreden bent over de gang van zaken.
Een kleinere doos was in deze situatie wellicht iets beter geweest.

Ik geef je tip door aan ons magazijn zodat ze dit een volgende keer nog beter in kunnen schatten.

Algemeen

Producten zoeken werkt prima (goede filters voor computercomponenten etc) en over de prijzen ook niets te klagen. Alleen werd van één product de levertijd als 2-3 werkdagen vermeld terwijl later bleek dat het niet leverbaar was.

Verzending

De ochtend nadat mijn bestelling compleet was, had ik haar in huis.

Klantenservice

Winkel nam zelf contact met mij op toen bleek dat een product niet meer leverbaar was en gaf heel attent een lijstje met suggesties voor vervangende producten. Het enige minpuntje daarbij was dat niet alle suggesties echt equivalent waren aan het niet leverbare product. Verder wel zeer vlot en goed afgehandeld.

Algemeen

Afhandeling van een bestelde computerkast is snel en deskundig afgehandeld.
Op de webside stond alle info die ik nodig had om de bestelling te doen.

Verzending

Product was goed verpakt en kwam goed aan,

Algemeen

Azerty zit bij de top van de Nederlandse webshops, bestellen gaat prettig en je wordt achteraf goed op de hoogte gehouden van de voortgang. Levering verloopt in mijn ervaring altijd soepel.

Goedemiddag,

Bedankt voor deze toffe review.
Dankzij reacties als deze blijven wij ook in die top.

Zeg het voort.

Algemeen

Eenvoudig om de juiste producten te vinden mbv goede filters op de website. Vraag via e-mail werd binnen een paar uur beantwoord. De prijzen zijn zeer concurrerend (goedkoper dan mijn andere go-to webwinkel Informatique) en er was ook deze keer weer een goeie voorraad aanwezig voor directe verzending.

Verzending

's Avonds besteld, de volgende morgen half 11 stond de postbode al zwetend op de stoep met een enorme doos. Alles binnengekregen zoals besteld, goed verpakt. Niks op aan te merken en supersnel verzonden dus. Keurig via email de bekende code gekregen om het pakket te kunnen volgen.

Goedemiddag,

Bedankt voor deze leuke review op tweakers.
S'avonds voor 23.00 uur ingepakt door één van onze medewerkers, de volgende dag geleverd voor 11.00 uur door de genoemde zwetende postbode.
Wat een snelheid, wat wil je nog meer. (wellicht een fris ruikende postbode om het helemaal af te maken)

Graag tot een volgende keer bij Azerty.

Algemeen

Een trackball-muis besteld, om mijn muis af te kunnen wisselen. Prima inlog-betaalmogelijkheid, uisttekende communicatie bestelling geplaatst - betaald verzonden. Met T&T de volgende dag binnen het tijdvak hier aan de deur. Net als de vorige keer prima.

Verzending

Binnen het tijdframe wat op Track & trace werd gemeld afgeleverd. Drie uur window, dus niet de hele dag wachten.

Algemeen

Hardeschijf aangeschaft voor mijn nieuwe NAS, dus een WD 4TB besteld bij Azerty. Via de pricewatch van Tweakers een goede deal gevonden. Snelle verzending en communicatie van Azerty.

Verzending

De verzending heb ik beoordeeld als goed i.p.v. uitstekend.
Dag na de bestelling had ik hem al in huis, geen problemen daar.
Wat betreft hoe de hardeschijf was verpakt, is er nog een verbeterpuntje.
Deze zat prima verpakt in een soort van envelope model van dikke lucht bubbels, prima. Maar de schijf lag onderin de doos, waar er wel 8 á 10 in passen, met bovenop de schijf van die grote luchtkussen. Onderop de doos was dus minder bescherming, alleen maar de verpakking waarin de schijf zat. Beter had geweest, een kleine doos en of meer bescherming op de onderkant van de doos.
De schijf lag nu "los" in de doos, waardoor de kans op beschadigingen, naar mijn idee, aanwezig was.

Algemeen

Asus Rma via Azerty binnen garantietermijn.
alles vanuit Azerty zeer snel gegaan. mijn moederbord lag de volgende dag bij hun en ik ontving hem op de dag van verzending uit azerty bij mij op de stoep.

Azerty heeft meerdere dagen pogingen gemaakt om mijn cpu pinnen binnen Asus garantievoorwaarden te krijgen. helaas is dit hun niet gelukt. geen cent aan mij doorberekend voor hun tijd. Asus Rma process duurde 4 weken. met vermeldde kosten a 78,50. na inspectie bij retour bleek geen reparatie geprobeerd te zijn aan beschreven onderdelen. met vermelding reparatie mislukt ook geen kosten vanuit Asus. en alles gratis terug ontvangen.

Kortom met Azerty geen kwestie. Asus is niet in staat een socket te hersolderen. iets wat ik zelf (danwel buiten garantie) meermaals succesvol heb uitgevoerd...
Azerty vermeld dit ook niet uit te kunnen voeren.

Bio

Verzending

Exact zoals ik het naar hun toestuurde. aldanwel in een nieuwe doos met nieuwer schuim. zelf veel zorg besteed om nieuw product toezending na te bootsen.
compleet met dichte statische zak, schuim onder en boven, en luchtzakken aan de weerzijden.

ik ben altijd tevreden geweest over verpakkingsmateriaal van Server Grade elektronica.

Klantenservice

Mijn klacht is niet opgelost. ik diende enkel een socket hersoldeerd te hebben. dit was buiten garantie en zou doorberekend worden. en alsnog na 5 weken wachten zonder bewijs van poging reparatie het geheel zoals ingestuurd retour ontvangen.
nog 2 jaar garantie...

Algemeen

goede aftersales, gekozen koeler was te lang, andere juiste koeler geadviseerd.
snelle en nette assemblage

Algemeen

Een product stond vermeld als twee dagen levertijd, maar de gehele bestelling de volgende dag binnen.

Verzending

Verzending is met aandacht ingepakt.

Wordt goed geïnformeerd.

Algemeen

Prima webshop met een groot assortiment, makkelijk bestellingen te plaatsen en altijd lage prijzen - een aanrader!

Algemeen

Website was overzichtelijk en de pagina van het artikel liet zien dat het wat langer duurt omdat het product nog in een warenhuis was, erg netjes dus. Voorderest nooit problemen gehad met deze webshop.

1 2 3 ... 276

Scorekaart voor Azerty

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

ICTWaarborg