Azerty

Gebruikers over webshop Azerty

Review toevoegen
Verzending: Score: 0

Algemeen

Recent diverse bestellingen bij Azerty gedaan. Snel verstuurd, goed verpakt. Goede prijs. Goede website. Goed assortiment. Staat op mijn shortlist van winkels die ik graag gebruik.

Algemeen

Zoals altijd simpel te gebruiken website, makkelijk dingen te vinden, goede communicatie en snelle levering. Nog geen ervaring met de klanten/klachtenservice aangezien ik nooit klachten heb gehad.

Verzending

Vandaag besteld morgen in huis is iets wat ze gewoon altijd waar maken. Ze mogen wel eens dozen gebruiken die iets beter bij het product passen, zodat ze niet helemaal gevuld hoeven te worden met plastic luchtzakken.

Algemeen

Snel bezorg en goede productbeschrijving. Het product voldeed aan verwachting. Axtery biedt echte goede artikelen aan

Verzending

Het product was met zorg verpakt en kwam binnen de beloofde tijd(1 dag)

Algemeen

Ik bestel mijn computeronderdelen altijd bij Azerty. Goede prijzen, veel keus en een snelle levering. Mocht er iets retour moeten dan wordt hier niet moeilijk over gedaan. Eventuele problemen/vragen word je ook snel mee geholpen via mail.

Algemeen

Behuizing, case-fan en interne usb hub bestelt hier, had betaalproblemen door mijn eigen doen, klantenservice gebeld en binnen 5 minuten was alles opgelost. Vervolgens zou het pakket binnen 3 werkdagen worden bezorgd, maar werd gewoon in het weekend geleverd. Producten helemaal niks mis mee en klantenservice erg snel en vriendelijk! Ben van plan hier de rest van mijn onderdelen ook te bestellen. Aanrader!

Verzending

Bestelling op donderdag besteld, zou 3 werkdagen duren, dus zou dinsdag aankomen. Vervolgens kreeg ik een berichtje dat het al op zaterdag zou worden geleverd. Helemaal top!

Klantenservice

Had een problemen bij het doen van de betaling, daarvoor klantenservice gebeld. Een erg vriendelijke meneer nam op en regelde een nieuwe betalingsmethode.

Klantenservice: Score: 3

Algemeen

Snelle levering, prima website en goed advies.

Geen persoonlijke offertes meer via de klantenservice helaas, prijzen liggen hoger dan bij Alternate.nl maar deze hebben een zeer slechte response en levertijd.

Volgende dag in huis.

Klantenservice

Prima advies inzake de aanschaf van de producten. Snelle ractietijden.

Algemeen

Als er 2-3 werkdagen levertijd staat dan zal dat ook zo zijn. En anders wordt u daarover ingelicht. 'Volgende dag in huis' is ook echt de volgende dag in huis! Ben flabbergasted hoe ze het doen, maar het is er gewoon.
Daarbij scherp geprijst, een prettige klantenservice en een ruim assortiment in COMPUTER produkten. Fijn dat sommige speciaalzaken gewoon speciaalzaak blijven en naast hardware componenten dus niet bv een strijkijzer aan u proberen te slijten. Daarmee behouden ze over al hun medewerkers een zeker niveau van expertise en zijn ze niet enkel een doorgeef-luik, wat niet elk postorder bedrijf meer zeggen kan.
Ik was blij met de komst van Azerty, ben nog steeds tevreden en ik hoop dat ze dit niveau blijven handhaven.

Algemeen

Via de pricewatch kon ik alle producten direct vinden welke ik wilde bestellen. Heb er een moederbord, voeding, videokaart, ssd en memory besteld. Kwam ik een stevige doos goed ingepakt. Dag na de bestelling kwam alles binnen via tracking. Prima dus!

Verzending

De levering was volgens planning, goed ingepakt.

Algemeen

product selectie is goed. site werkt makelijk. nog nooit een probleem gehad. top site als je het mij vraagt

Verzending

altijd op tijd. en de beloofde datum. nog nooit gehad dat de bestelling later binnen kwam dan op de site stond

Klantenservice

1 keer iets hebben moeten terug sturen en ze deden heel makkelijk en vriendelijk

Algemeen

Ik bestel al meer dan 10 jaar bij Azerty, en nooit problemen gehad. Leveren zoals afgesproken, goede communicatie, goede prijzen. De keren dat ik contact met de klantenservice heb gehad werd ik naar tevredenheid geholpen.

Verzending

Goed verpakt en op tijd bezorgd. Dat laatste is in tijd van corona wel bijzonder want met andere leveranciers heb ik de laatste maanden wisselende resultaten.

Klantenservice

Bij deze bestelling geen contact gehad, maar mijn eerdere ervaringen (retour, ruilen en vragen over geleverde zaken) zijn allemaal uitstekend.

Algemeen

Ik bestel al jaren bij Azerty: ik kan altijd snel de produkten vinden die ik nodig heb en betaling/verzending verloopt altijd probleemloos.

Verzending

Standaard verpakking van de producent, onbeschadigd aangekomen en is dus goed. Betrof 2 monitors, denk ook niet dat het veel anders verpakt had kunnen worden :-)

Klantenservice

Prima antwoord op mijn vraag over de aanvullende pixelgarantie die Gigabyte zelf biedt.

Super goed bedrijf geweldig
Je kan hier zeker bestellen
Mooie producten de klanten service goed bereikbaar en goede service

Top

Goede service , vriendelijk , alles wordt super goed geregeld

Algemeen

Vorige maand bijna een heel systeem bij hun gekocht maar ik had nog niet genoeg geld gespaard voor de Geforce GTX 1660 super OC 6GB. Op de eerste stond m'n geld er weer op, dus weer dagje uit van Den Haag naar het mooie Raalte. Ik had ook nog wat kleinigheidjes alvast klaar laten zetten. Toen ik er aankwam was er een aardige jongen die mij vriendelijk en snel hielp. Was kort maar krachtig en weer veel voor wénag. Ook foto's gemaakt van hun leuke parkeerbordjes en die kon ik s'avonds gelijk met m'n nieuwe grafische kaart bekijken, ik heb van m'n leven nog nooit zulke mooie bordjes gezien.

Bedankt en tot de volgende keer al moet ik dan wel Mijn CEO, die mij net weer een bakkie brengt weer heel lief aan kijken.

Algemeen

zeer fijne site om te gebruiken
je hebt je pakket snel in huis
goed betrouwbaar

Verzending

het was super snel binnen en mijn product was goed verpakt

Algemeen

Ik heb bij Azerty een Ubiquiti UniFi AP-AC-LR gekocht en het product was er gewoon de volgende dag. Deze keer dacht ik dat ik dit maar eens moest vermelden bij Tweakers omdat er heel veel sites zijn die producten dezelfde dag aanmelden, maar pas de volgende dag het echt versturen en dan de schuld leggen bij de bezorging.
Bij Azerty is dus voor een bepaalde tijd ook echt de volgende dag in huis.
De acces point was overigens goed (wat toch normaal is)

Algemeen

Azerty is een van de winkels waar ik al jaren producten bestel voor mijn PC builds. Overzichtelijke website met duidelijke informatie over o.a. productspecificaties en levertijden. De prijzen zijn meestal gemiddeld, of iets daaronder. Niet de goedkoopste dus, maar daar staan wel professionaliteit en klantvriendelijkheid tegenover.

Het enige wat ik mis is de optie om achteraf te betalen, en een gratis retourservice. Voor de rest... gewoon een betrouwbare zaak waar je met een gerust hart kunt kopen.

Verzending

Snelle levering en goed verpakt, er valt verder weinig over te zeggen.

Klantenservice

Medewerkers denken met je mee als je een bijzonder verzoek hebt of wanneer er iets mis gaat. RMA en retouren worden doorgaans vlot en eerlijk beoordeeld.

Algemeen

Ik heb na veel research een monitor bij Azerty besteld. De Dell S3220DGF, dit scherm is slecht verkrijgbaar in Nederland maar via Azerty geen enkel probleem. Ondanks dat het beeldscherm niet op voorraad was in Azerty's eigen magazijn, en we in tijden van corona crisis zitten, is het scherm binnen een week bij mij bezorgd. Top service, goede prijs en duidelijke communicatie.

Verzending

Dag voordat mijn bestelling werd overhandigd aan PostNL kreeg ik bericht hiervan inclusief trackandtrace code. Vanaf toen was mijn pakket te volgen en werd precies geleverd op de geschatte levertijd.

Klantenservice

Duidelijke communicatie over de levertijd. Geen enkele op of aanmerking hierover, ga zo door!

Algemeen

Azerty heeft een goed up-to-date assortiment aan hardware, het was een eitje om deze website boven andere te kiezen. Ik had eerst een probleem met de processor die ik besteld had, deze had ik teruggestuurd en zonder problemen heb ik een nieuwe ontvangen. De ontvangen klantenservice reageerde snel ondanks dat er corona speelt, en ik ben er hartstikke blij mee. Petje af.

Verzending

Levering net zo snel als bij het bestelde product staat, producten worden goed verpakt met een hoop beschermend materiaal eromheen (denk aan: folie, schuimpapier, plastic luchtzakjes), mooie dozen ook, mijn katten zijn tevreden ;-)

Klantenservice

Zoals ik al vermeld heb: klantenservice is uitstekend - ze reageren snel en zijn hulpvaardig. Vergeleken met andere webwinkels heb ik met Azerty de beste ervaring.

Uitstekende webshop.
Zelf al vaker bij Azerty iets gekocht en altijd optijd en vaak ook nog lagere prijzen

Verzending

Goed verpakt in doos + opvulling.
Erg netjes

1 2 3 ... 481

Scorekaart voor Azerty

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

ICTWaarborg