Azerty

33.981 producten en 38.556 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Azerty

Review toevoegen

Algemeen

Snelle duidelijke service, overzichtelijk aanbod/voorraad met snelle verzending. Geen ervaring met de service, geen defecte artikelen ontvangen of garantie hoeven claimen.

Algemeen

Een goede no-nonsense webshop met een groot aanbod en goede prijzen.

Een goede website als je weet wat je zoekt, voor mensen die niet heel technisch aangelegd zijn kan de website een uitdaging zijn.

Verzending

Grote bestelling gedaan voor mijn desktop. Alle dozen samen in een grote doos waarin genoeg vulling zat om de inhoud te beschermen.

Klantenservice

Tweemaal een retour aan moeten vragen, dit gaat allemaal via de website dus ideaal voor einzelgängers.

De eerste keer had ik een QWERTZ toetsenbord besteld, omdat de layout niet bij het product stond. De klantenservice heeft met toen geholpen bij het bestellen van de QWERTY variant en heeft de retour en verzendkosten vergoedt.

Verzending: Score: 2

Algemeen

Website en bestelling ging allemaal prima, eigenlijk niks op aan te merken, levering is waar ik niet tevreden over was

Verzending

Ik had een 8 GB memory module besteld, had makkelijk in een klein stevige envelop gekund, maar kwam in veel te grote doos met bloatware (folders, aanbiedingen e.d.) gevuld met veel overbodig plastic vulmateriaal.

Algemeen

bestelling ging goed, erg gebruikersvriendelijke website. Het product was er de volgende dag al. Het product was prima verpakt, geen dingen die er onveilig uitzagen.

Verzending

erg snel en veilig verzonden

Tegen beloning

Algemeen

Azerty heeft een prima website en het is makkelijk daar te brstellen. Bovendien een van de goedkoopste.

Verzending

Product was snel verzonden en op tijd geleverd, alleen gaf Postnl een verkeerd tijdvak aan.

Algemeen

Goede winkel heb bijna mijn hele computer hier gekocht op tijd geleverd en goede prijzen

Algemeen

Ging snel, makkelijk en overzichtelijk. Via de website kon ik de status van mijn bestelling inzien en tijdens het bestellen geen problemen tegen gekomen.

Verzending

Heel goed verpakt! Ik had nogal wat besteld en alles zat netjes in een grotere doos goed dichtgetaped. Daarnaast was de doos met opvulmateriaal helemaal volgemaakt zodat de spullen nergens heen konden schuiven.

Algemeen

moest een nieuw moederbord hebben ..( nieuwe pc bouwen ) en Azerty was de enigste die hem nog had ..en ook nog een heel stuk goedkoper ..maar dat was ik al gewend ..zoals altijd supersnelle verzending in perfecte verpakking ..Top bedrijf.

Verzending

supersnel geleverd ..zonder verzendkosten ..perfect verpakt ..

Algemeen

Snelheid levering en verkrijgbaarheid zijn de trefwoorden bij mijn bestelling, daarbij product op voorraad waarbij gelijksoortige websites aangaven dat het niet of nauwelijks leverbaar zou zijn.

Verzending

Bij andere webshops was het door mij gewenste product blijkbaar niet leverbaar, Azerty had echter een goede voorraad. Binnen 24uur geleverd, gewoonweg perfect. Moet zeggen dat ik niet anders gewent ben van hen. En... ook nog een stuk goedkoper dan bij de concurrenten.

Algemeen

Had met gepaste spoed een PC voeding nodig voor een PC die ik mocht repareren. Via Tweakers bij Azerty terecht gekomen. ‘s Avonds de bestelling gedaan en de volgende dag was de PC voeding al geleverd.

Verzending

‘s Avonds de bestelling gedaan en de volgende dag was de PC voeding al geleverd in een stevige doos vol knalzakken. Dat vonden m’n kinderen erg leuk. ;-)

Algemeen

In de middag besteld, de volgende dag om 13:30 in huis, de produkten waren niet defect.

Algemeen

Bij Azerty een videokaart besteld die helaas na 2 dagen defect ging.na een belletje en mailtje binnen een week een nieuwe ontvangen.zelfs tijdens deze drukke periode.Goede shop dus.

Algemeen

Producten waren makkelijk te vinden. Ik had een lijst gemaakt via Tweakers en zo mijn items toegevoegd. Betaling ging makkelijk met iDeal.

Verzending

Levering was op tijd en ik had zelfs verzocht om het op vrijdag te laten bezorgen. Dit ging zonder moeite.

Klantenservice

Klantenservice verdiend echt een pluim. Ik had een offerte aangevraagd en op 16-11 respons gekregen. Uitleg gegeven dat ik niet direct op offerte kon ingaan. Hiervoor hadden zij begrip en verlengden zij de offerte (bedankt René!)

Sommige producten waren inmiddels wel gezakt qua prijs maar omdat de offerte verlengd werd, toch de offerte geaccepteerd!

Verzending: Score: 4
Klantenservice: Score: 3

Algemeen

Duidelijke webshop en goede prijzen. Levering was snel voor producten op voorraad. Producten niet op voorraad duurden langer dan de 2-3 werkdagen aangegeven tijd. (was wel rond Black Friday) Support via mail mag wel wat sneller. Voor de rest aan te raden winkel. Andere bestelling werd tevens snel verzonden.

Goed verpakt!

Klantenservice

Ik vermoed dat de klantenservice van Azerty goed is aangezien ik hier veel positieve beoordelingen over vindt. Zelf heb ik geen reactie gekregen op mijn vraag i.v.m wanneer het product verzonden zou worden. Het product werd echter 1,5 dag na mijn vraag verzonden.

Algemeen

Was een van de weinige plekken waar ik de nieuwe Cooler Master Cases kon bestellen. Snel geleverd.

Verzending

Snel geleverd. duurde wat langer dan gepland, maar gezien de chaos bij de postbedrijven rond Black Friday zeer te vreden.

Algemeen

Videokaart besteld, ze waren de goedkoopste en ook 1 van de weinige die hem op voorraad hadden.

Verzending

Snel verzonden en goed ontvangen. Eigenlijk gewoon zoals het hoort.

Algemeen

Nieuw moederbord gekocht met mogelijk defect. RMA aangevraagd en kon MB direct retourneren. Nadat het opgestuurd was kwam ik er tot mijn schrik achter dat ik vergeten was om mijn USB-ontvanger van de muis van het MB af te halen. Mailtje naar Azerty gestuurd en snel een reactie dat de serviceafdeling de USB-ontvanger zou retourneren. Na één week nieuw MB retour, inclusief USB-ontvanger en ook nog een extra tubetje CPU-cooler. Perfecte service Azerty !!!

Verzending

Levering was zeer correct en snel.

Zie hierboven

Algemeen

Videokaart besteld en deze werd volgens afspraak verzonden naar mijn pakje gemak afhaalpunt om de hoek.

Verzending: Score: 4

Algemeen

What can go wrong during an IDeal transaction? Easy and trackable
Definitely recommend to friends.

Algemeen

Het product kwam de volgende dag, het product was precies zoals het was op de site en het werkte prima op mijn gaming-pc, heel goed gezelschap, ik raad het aan

1 2 3 ... 326

Scorekaart voor Azerty

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

ICTWaarborg