Azerty

40.349 producten en 45.050 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Azerty

Review toevoegen

Algemeen

Behoorlijk assortiment en over het algemeen goede prijzen. Duidelijke website met bruikbare productfilters. Ik heb geen gebruik gemaakt van aankoopadvies, dus daar geen mening over.

Verzending

Bestellingen worden over het algemeen geleverd binnen de aangegeven tijd. Bij een nabestelling heeft het wel eens een dagje langer geduurd dan aangegeven, maar dat is geen ramp. Verpakking en verzending is prima.

Klantenservice

Na ruim twee weken hield één specifieke functie van mijn aangeschafte moederbord er mee op. 6 werkdagen na ontvangst door Azerty een vervanging in huis, terwijl het bord nabesteld moest worden. Positief verrast.

Algemeen

ik heb bij Azerty 06-09-2022 een compleet nieuwe game computer laten samen stellen en bouwen.
Hoeveel pech kan je hebben als blijk dat na bijna 10 mnd de 2 meest duurste onderdelen defect zijn en wel het moederbord en de videokaart a (1500.00 euro)
Om daar achter te komen is zelfs ook de voeding vervangen voor een nieuwe.
Alles is vervangen voor een nieuwe keurig onder garantie. (Zotac,Seasonic)
Ze hebben zelfs mijn pc uit elkaar gehaald en opnieuw in elkaar gezet.
Ik ben zeer tevreden over hun dienstverlening en dat vergeet ik niet,
Het enigste lastige was om geduld te hebben want ik ben mijn pc een week kwijt geweest. Maar het werkt nu weer perfect.

Verzending

Op voorraad en een goede garantie afhandeling van de fabrikant.
Gelijk een nieuwe Zotac,Seasonic.

Klantenservice

regelmatig contact gehad en iedere keer mij netjes te woord gestaan.
Ook mij terug gebeld volgens afspraak .
Prima !

Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 1
Klantenservice: Score: 1

Algemeen

*plichterij!!!! Mijn moederbord is na 1 jaar kapot geworden. Ik heb dat teruggestuurd. Ze hebben toch geen probleem op mijn moederbord gevonden, intussen mijn moederbord werkt helemaal niet. Ik ga de contact met de juridische loket opnemen.

Klantenservice: Score: 2

Algemeen

Bestellingen gaan allemaal prima, snel geleverd, klantenservice laat helaas na ondanks schriftelijke toezeggingen tot een oplossing.

Verzending

Geen op- of aanmerkingen. Bestellingen zijn altijd binnen 24 in de winkel op te halen mits voorradig. Verzending gaat ook altijd goed en snel.

Klantenservice

In mei dit jaar een Samsung monitor gekocht. Betreffende monitor had het bekende Samsung probleem met verticale strepen.
Na het proberen op te lossen heb ik de monitor na +- 1,5Week teruggebracht.
Helaas ontbrak de doos - het ding was enorm en oud papier kwam ondertussen - dus daar had ik niet bij nagedacht.
Azerty vond dat het ontbreken van de doos goed was voor een waardevermindering van 65% (op een nieuwprijs van ~650,- euro).

Na wat onderhandelen heb ik dit omlaag weten te krijgen naar 35% - niet dat ik het daar zo mee eens ben, maar 't was al een stuk beter.
Na meerdere keren navraag heb ik ondertussen nog steeds mijn geld niet retour - ondanks schriftelijke toezegging. Beetje jammer gezien ik wel zo'n 3500 euro bij Azerty heb uitgegeven dit jaar.

Goedemorgen,

Bedankt voor het achterlaten van een recensie.
Fijn om te horen dat de bestelling zo goed als naar wens is verwerkt.
Om het conflict van het scherm inzichtelijk te krijgen en te kijken waar onze service nog verbeterd kan worden zou ik je willen verzoeken een mail te sturen naar feedback@azerty.nl.
Dan kan ik dit intern oppakken voor je.

Met vriendelijke groet,
Azerty Klantenservice

Algemeen

Heb zelf een PC samengesteld. De website kan misschien op een paar puntjes verbeterd worden maar uiteindelijk vond ik de aankoop uitstekend. Reden was dat ik hen op de samenstelling advies heb gevraagd en ze daar dan ook echt in meedenken. NIet om er alles uit te halen wat er in zit, maar vanuit de beste configuratie voor wat ik nodig heb. Uiteindelijk was ik iets duurder uit, maar had ik wel een veel betere configuratie.

Verzending

Je kan het proces helemaal volgen via hun website. Toen het leek alsof het wat langer ging duren dan gewenst heb ik via de mail contact gehad. Gelijk zoeken ze het uit waarom het zo is, en als je dan aangeeft dat je het toch graag in het weekend wil hebben dan zetten ze er wat vaart achter.

Het pakket wordt uitstekend verpakt en alles is helemaal goed aangekomen. Niet alleen één doos maar ook alle dozen en bijbehorende spullenboel van de afzonderlijke componenten.

Klantenservice

Helemaal top ! Ik heb door wat vage problemen (een complete willekeurige shutdown) veelvuldig contact gehad met Azerty. Uiteindelijk moest ik zelfs mijn PC terugbrengen en hebben ze er zonder moeilijk te doen één component vervangen. Nu draait het als een zonnetje. De mensen van Azerty zijn oprecht vriendelijk, geven vertrouwen, zijn snel en behulpzaam.

Ik ben uitermate tevreden.

Algemeen

Azerty is de to-go hardware-winkel in Nederland waar je voor redelijk schappelijke prijzen een heel systeem kan laten bouwen. Dit heb ik ook laten doen en vond het fijn hoe er goed meegedacht werd en hoefde niet lang te wachten tot er daadwerkelijk werd geassembleerd. Ook hier was er aandacht voor detail en kon al mijn vragen kwijt. Ze hebben duidelijk verstand van zaken en het was fijn om te weten dat het goed zit.

Verzending

Het werd geleverd in een stevige grote doos met meer dan voldoende beschermmateriaal. Alles was keurig ingepakt en niks ontbrak.

Klantenservice

Voor het bestellen heb ik contact per mail gehad en dit als plezierig ondervonden: De reacties waren informatief, snel en met een vriendelijke toon vertolkt. Kortom, een voorbeeld voor andere bedrijven die mikken op de beste service. De superlatieven zijn niet overdreven. Het is oprecht een fijne winkel en het zijn vriendelijke mensen.

Algemeen

Top Service en snelle levering.

Na een leuk systeem te hebben samen gesteld bijna alles kunnen bestellen bij Azerty. CPU, Moederbord, geheugen, power, kast en wat fan's ;P
Binnen twee dagen geleverd. Zelf alles in elkaar geknutseld.

Verzending

Snelle levering goed verpakt in een doos die neutraal is

Klantenservice

Kreeg Windows niet geinstalleerd en BIOS bevroor na 2-3 min. Gebeld, kom maar langs we helpen je wel was het antwoord. Top! computer onder de snelbinder en me gemeld bij service desk. (Keuze voor Azerty was dat het in de regio zit en de prijs die scherp is)
Jef heeft me super goed geholpen en kwam al snel tot de conclusie dat de RAM het probleem was en dat de BIOS wel een updateje kon gebruiken.
Nadat dit alles opgelost was kwam het stapje extra de echte service; Je kreeg ook blue-screen bij Windows installeren? Dan installeren we ook even Windows weten we zeker dat het werkend thuis komt.
Jef 5 stars
Azerty 5 stars

Algemeen

Ik bestel al jaren bij Azerty, en schrijf nu eigenlijk pas voor 't eerst een review. Ik vind de website altijd heel overzichtelijk, duidelijk en makkelijk. Bezorging ging hartstikke snel, en het product was goed ingepakt en beschermd in de doos. Gewoon prima en top geregeld!

Verzending

Het product zat goed verpakt en beschermd met "plastic lucht" in de doos. Heel fijn!

Algemeen

Advies over mijn defecte oude voeding was duidelijk en goed. De nieuwe paste daarom goed in mijn desktop pc.

Snelle verzending

Klantenservice

Duidelijke service over de vraag een vervangende desktop voeding uit 2015. Nu draaid de pc weer.

Algemeen

Al mijn bestellingen zijn altijd volgens afspraak binnen de aangeven termijn geleverd.
Persoonlijk ben ik nog niet in de situatie geweest dat ik de klanten service nodig ben geweest

Prima, as always.

Dorus Karma 23,2K

Algemeen

Bestel regelmatig bij Azerty. Betrouwbare webshop met een goed bereikbare klantenservice. Ze hebben veel producten dus de kans dat ze hebben wat je zoekt is groot, en de prijs is altijd zeer redelijk.

Verzending

Levering wordt goed afgeleverd, wat wil je nog meer? Sinds kort zelfs mogelijk om de dag van de bestelling te kiezen, of via de postnl app nog te wijzigen.

Klantenservice

Klanteservice is altijd goed benaderbaar en helpt uitstekend. Bij deze levering zelfs zonder het product gezien te hebben nieuwe gestuurd (retour zou duurder zijn dan het product), en in het verleden bij defecten ook gratis verzendlabels gekregen.

Algemeen: Score: 3
Verzending: Score: 2
Klantenservice: Score: 3

Algemeen

Makkelijk product te zoeken. Verkeerde informatie op website wat betreft levertijd. Wel blij met het brede assortiment van azerty.

Verzending

Product deed 20+ dagen langer over levertijd als wat de webshop weergaf.
Product kwam deels kapot aan. Zelf het product moeten repareren omdat ik het snel nodig was.

Klantenservice

Klantenservice was goed te bereiken via mail.
Na levertijd van mijn bestelling op te vragen kreeg ik binnen 2 uur antwoord. Ik vroeg om een verwachte levertijd. Hierin beloofde ze levering binnen 4 dagen. Deze 4 dagen werden zo'n 20 dagen. Voor de rest tevreden.

Goedemorgen Jr Bouwman,

Bedankt voor het achterlaten van een recensie.
Het is vervelend te zien dat de bestelling niet geheel tijdig is afgeleverd.
Om hierin mee te kijken wat er mogelijk verkeerd is gegaan en onze service te verbeteren, wil ik je vriendelijk verzoeken de ordergegevens te mailen naar feedback@azerty.nl. Bij voorbaat dank.

Met vriendelijke groet,
Azerty klantenservice

Tegen beloning

Algemeen

Omruil monitor naar touchscreen. Na 2 maanden gewoon retour genomen compleet in doos. Prima oplossing en voorstel van de klantenservice.

Snel geleverd.

Klantenservice

Prima klantenservice en geld retour van ander scherm.

Algemeen

Artikels zijn eenvoudig te vinden en gekoppeld aan tweakers pricewatch wat super is. En inderdaad 's avonds een laptop besteld en de volgende dag al in huis. Men komt dus de belofte na.

alles in orde.

Algemeen

Al jaren bestel ik met enige regelmaat hardware bij Azerty.
Ook nu weer, een nieuwe pc case.
Deze was op voorraad bij de leverancier en werd ruim binnen de aangeven levertijd thuis bezorgd.

Verzending

De case komt in z'n eigen doos, daar kan weinig mis gaan.
Bestelling werd ruim binnen de aangegeven tijd geleverd.

Algemeen

Prima zaak en vriendelijk en deskundig personeel. Proffesionele uitstraling snelle service afhandeling. Mijn volgende bestellingen zijn ook bij Azerty. Voorheen kocht ik altijd bij Afuture in Veenendaal , helaas bestaan zij niet meer.

Verzending

Bijzonder goed verpakt, zelfs als je het van het dak naar beneden gooit blijft de inhoud nog heel. Heb het overigens niet uitgeprobeerd.

Klantenservice

Helaas was mijn gemonteerde cpu niet helemaal ok. Heb de reeds ingebouwde kit teruggebracht. En er werd vrijwel direct aan gewerkt . Cpu werd vervangen. Eigelijk voor mij onbegrijpelijk hoe zoiets kan. In iedergeval geen blik van " meneer wat heeft u met de cpu gedaan ?".
Duidelijk een gevalletje van zeldzame pech. Bijzonder vriendelijk personeel. Eigenlijk niet anders dan dat het bij ieder professioneel bedrijf zou moeten zijn.
Overigens een mooie balie met zitjes ed. Oogt ook proffesioneel als je binnenkomt.

Algemeen

Overzichtelijke webshop, goede prijzen (vaak een van de goedkopere op Tweakers, zeker binnen de grote en/of betrouwbare aanbieders).
Groot aanbod

Verzending

Het product zou mogelijk iets later geleverd worden en kreeg een mail dat er een onbekende levertijd was, echter werd het een dag later aangemeld bij PostNL en kreeg ik het product netjes binnen de verwachte levertijd

Klantenservice

Er was wat onduidelijkheid over de prijs van het product, na contact met de klantenservice (snelle respons) het product gewoon kunnen bestellen

Algemeen

Goede prijs, zeer snelle en nette verzending, goede klantenservice met de nodige expertise over producten.

Verzending

Bizar snelle verzending. Om 22:23 besteld, 22:36 stond de bestelling op verzonden, volgende dag in de ochtend pakketje ontvangen.

Klantenservice

Snel en duidelijk verder niks op aan te merken.

Verzending: Score: 2

Algemeen

Prijs is prima, maar navigatie kan stukken beter, de enige manier om snel bij de producten te komen die je zoekt is via de pricewatch... Hun eigen filter systeem is gewoon erg traag en bovendien een warboel, mijn bestelling betrof een harddisk, je moet specifiek een formaat selecteren je kan niet "minimaal zoveel" doen. Ook staan de filters niet gesorteerd.

Handig is wel dat het aantal op voorraad is vermeld.

Verzending

Een extreem grote doos voor slechts een enkele harddisk. Prima, want het zat vol met luchtkussens, helaas lag de harddisk wel op de bodem van de doos met daarbovenop de kussens. Wellicht een idee om de harddisk in het midden te doen?
Verder versturen ze het onder de naam "Standaard Magazijn", ideaal om diefstal te voorkomen, helaas hebben ze de doos dan wel weer dichtgeplakt met "Azerty"-tape, dus dat voordeel valt weer weg.

Wel op tijd ontvangen (hoewel de ttekst "volgende werkdag" zoals op de site niet klopt als je midden in de nacht besteld, maar dat had ik wel verwacht)

Goedemorgen,

Bedankt voor het achterlaten van jouw recensie.
Het is mooi te horen dat het allemaal uiteindelijk goed verlopen is.
Aangezien het pakket wel vertraging heeft opgelopen zou ik je verzoeken deze ordergegevens nog te mailen naar ons. Dit om onze service te verbeteren.
Deze gegevens kunnen gemaild worden naar Feedback@azerty.nl.

Bij voorbaat dank en met vriendelijke groet,

Azerty Klantenservice

Algemeen

Over de jaren heen heb ik meerdere bestellingen gemaakt en ook voor andere mensen en tot nu toe is het altijd vlekkeloos verlopen.

Verzending

Pakketje was even zoek, wel afgetekend voor de dag maar uiteindelijk weer terecht gekomen.

Klantenservice

Boden zelfs een kort termijn oplossing aan gedurende het onderzoek, vanuit hun kant zonder enige moeite. Korte wachttijden en verliep efficiënt.

1 2 3 ... 614

Scorekaart voor Azerty

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie