Azerty

63.552 producten en 76.162 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Azerty

Review toevoegen

Algemeen

Very nice 10/10 would shop again. 👌👌👌👌👌🔥💯😂💦🅱 Ja nice mijn hele pc gekocht op deze site

Verzending

Vandaag bestelt morgen in huis

Algemeen

Snel geleverd, goede service. Er was een product niet op voorraad maar gelukkig meteen een ander product kunnen kiezen en wederom snel geleverd

Verzending

Goede en snelle verzending. Netjes ingepakt zodat er niks kon beschadigen.

Algemeen

Vorige week nieuwe onderdelen voor m'n PC besteld, moederbord, cpu, koeler, gpu, cpu en RAM. Levertijd zou gemiddeld 2-3 werkdagen bedragen. Binnen 2 werkdagen had ik het pakket binnen. Via e-mail track&trace ontvangen, bezorging en betaling gingen probleemloos.

Verzending

Via e-mail track&trace ontvangen, bezorging en betaling gingen probleemloos en binnen de gestelde bezorgperiode.

Algemeen

Snelle reactie op email, snelle levering en goede prijs. Zeer tevreden over mijn eerste levering.

Algemeen

Al jaren klant bij Azerty. Deze keer een ssd besteld. Tevreden over prijs en afhandeling zoals altijd. Ik vindt het een betrouwbare solide firma.

Verzending

Verzending gewoon zoals verwacht mag worden af magazijn keurig verpakt en op tijd.

Klantenservice

Deze keer had ik een m2 ssd besteld alleen niet goed gekeken naar de bus (PCI ipv SATA). Nieuwe besteld en later retour vd eerste aangevraagd. Direct retour nr ontvangen. Afhandeling en refund-actie was binnen acceptabele termijn (kleine week) Goede communicatie en status meldingen over het proces. Gewoon goed. 👍🏻

Algemeen

Prima order en afgehandeld. Netjes volgens afspraak. En het was op voorraad zoals afgesproken. Dat vind ik altijd wel belangrijk.

Prima.

Nvt

Algemeen

Ik kon gemakkelijk vinden wat ik zocht en ook het bestelproces verliep zonder problemen. Binnen 24 uur had ik mijn product binnen. Op dit moment kan ik niets slechts vertellen over Azerty: helemaal tevreden.

Algemeen

Zeer fijne webshop met uitstekende prijzen. Grote selectie producten en gemakkelijk bestellingsproces. SSD zaterdag besteld en maandag geleverd
Ik raad deze webshop aan.

Algemeen

Aanrader. Azerty heeft altijd een snelle levering en goede manier van verzending zodat alles netjes aankomt. De service is tevens uitstekend. Er word goed gecommuniceerd wanneer ze ergens tegen aanlopen met je bestelling en zorgen voor oplossingen waar nodig. De bestelde pc is keurig afgeleverd en netjes geassembleerd, zeker geen klagen over hun service.

Verzending

Alles netjes verpakt aangeleverd in één pakket, inclusief alle verpakkingsmaterialen gebruikt in de samengestelde pc.

Klantenservice

Er werd direct advies geleverd na het plaatsen van mijn bestelling omtrend mijn gekozen producten voor mijn pc. Tijdens het assembleren kwam een ander probleem aan het licht, welke na overleg naar mijn wensen werd opgelost. Zeker een vriendelijke service.

Algemeen

naar aanleiding van de pricewatch een monitor gekocht bij Azerty. Het plaatsen van de order was eenvoudig en het betalen kon op veel verschillende manieren.

Snel geleverd

Klantenservice

Nadat ik er achter kwam dat mijn scherm een dode pixel had heb ik meteen contact op genomen met de klantenservice. Zij hebben mij goed en snel geholpen door een nieuw scherm op te sturen. Zonder dat ik pixel garantie had gekocht.

Algemeen

Zondag een product besteld met de melding 'Vandaag besteld, dinsdag in huis!'. Maar toen ik de volgende dag thuis kwam lag het product al op de deurmat! Dat zijn nou leuke verrassingen.

Verzending

Op een zondag besteld, volgende dag al in huis.

Algemeen

Was al bekend met het product en Azerty, kon daardoor snel mijn product vinden en bestellen zoals gebruikelijk.

Verzending

Verzending duurde ditmaal langer dan normaal maar dat gezien het kerst was was ook wel te verwachten. Normaliter is het de volgende dag in huis.

Algemeen

Onderdelen voor een Game PC voor mijn neefje besteld. Alle levertijden klopten behalve die van de videokaart. De website gaf een levertijd van 2-3 werkdagen maar later bleek na telefonisch contact dat het onderdeel een onbekende levertijd had. Ik begrijp dat Azerty afhankelijk is van de informatie van hun leverancier maar vervelend is het wel omdat je niet proactief geïnformeerd wordt.
Toen duidelijk was dat de levertijd onbekend was heb ik dit onderdeel geannuleerd en besteld bij een andere webshop waar het wel op voorraad was.

Verzending

Alle onderdelen waren netjes verpakt en afgeleverd.

Klantenservice

De afwikkeling is correct verlopen. Azerty heeft het geld van de videokaart geretourneerd en de overige onderdelen verstuurd.
Inmiddels heb ik het systeem geassembleerd en werkt het naar volle tevredenheid.

Algemeen

Via de pricewatch iets besteld. Bestel proces is goed, niets op aan te merken. Ook een duidelijke klantomgeving met alle bestelgeschiedenis van jaren terug. (Bij andere shops gaat dit nog wel eens verloren.)

Verzending

Het product was goed verpakt. Nette doos, die goed herbruikbaar is voor oa terugzendingen. Ook zoals beloof de volgende dag in huis.

Klantenservice

Er tevreden over de klantenservice, die 's avonds ook snel reageerde. Snelle afhandeling van retourzending.
Would buy again.

Algemeen

Overzichtelijke website. Snelle levering. Ik had helaas een verkeerd artikel besteld. De retourservice is zeer efficient.

Snelle levering.

Klantenservice

Omdat ik het verkeerde artikel had besteld, was ik overgeleverd aan de retourservice. Bij deze webwinkel verliep dat gesmeerd. Snelle reactie. Duidelijke stappen en snel het aankoopbedrag retour. Compliment!

Algemeen

Op 23 dec.2017een videokaart besteld en 24 dec. ontvangen. Ondanks feestdagen een zeer snelle verzending. De kaart is binnen 2 weken retour gestuurd ivm techn.mankement. Binnen een week een nieuwe kaart ontvangen. Retourservice is prima maar mag iets duidelijker aangegeven worden (o.a. mbt retourkosten).

Klantenservice

Heel goed telefonisch geholpen. Goed bereikbaar. Vriendelijk en geduldig personeel.

Algemeen

Alles wat ik wilde hebben was op voorraad! Zelfs de moeilijk verkrijgbare I5 8600K. Verder het volgende besteld:
Asus ROG STRIX Z370-G GAMING
HyperX Predator - DDR4
Fractal Design Define Mini C TG
Samsung 960 EVO 500GB M2
Gelid Tranquillo Rev.4
Alles in een avondje in elkaar gezet en werkte direct. Helemaal blij mee.

Verzending

Alles netjes verpakt en volgende dag op het werk afgeleverd.

Algemeen

Eenvoudig, goedkoop en een groot aanbod aan verschillende producten. De producten werden op tijd en snel geleverd. Uit eerdere ervaring geleerd dat retourneren ook geen probleem is.

Algemeen

De site kan een beetje onoverzichtelijk overkomen door het grote aanbod. Voor de rest is alles prima en is er makkelijk te betalen.

Verzending

Supersnelle gratis verzending, met track en trace. De doos zelf had zelf wel schade, maar door de dikke laag bubbelplastic was er niks geen schade aan het product zelf.

Algemeen

alles ging erg vlot vanaf het bestellen tot het betalen. Ook heeft azerty de besten kosten/verzend tijd ratio die ik kon vinden voor mijn nieuwe pc

Verzending

alles kwam perfect intact aan, helaas duurde het langer dan verwacht vandaar 4 sterren (6 dagen i.p.v 3)

1 2 3 ... 253

Scorekaart voor Azerty

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

ICTWaarborg