Azerty

58.447 producten en 69.109 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Azerty

Review toevoegen

Algemeen

Snel en goed was ook de goedkoopste op tijd geleverd en berichten gestuurd dat het was opgestuurd

Algemeen

Snelle levering, alles is goed en veilig ingepakt. Bovendien ook nog de juiste producten. De prijzen zijn ook niet te hoog dus al met al helemaal tevreden.

Tegen beloning

Algemeen

Duidelijke site en een vriendelijke klantenservice mey een snelle reactie. Dat de videokaarten slecht leverbaar zijn kunnen ze ook niets aan doen.

Verzending

Prima verpakt en track and trace

Snel en duidelijk antwoord

Algemeen

Er is sprake van een duidelijke website, aantrekkelijke prijzen en de levertijd was korter dan aangegeven.

Verzending

Het produkt was goed verpakt en werd sneller geleverd dan was aangegeven op de site.

Waar Azerty niets aan kan doen maar wat wel een puntje is is dat er voor het pakket getekend moest worden en dat is NIET door ons gebeurd. Het pakket stond bij de voordeur.

Algemeen

Zeer overzichtelijke webshop, alles duidelijk en makkelijk te vinden. Het enige minpuntje was dat mijn bestelling niet meer de volgende dag in huis was, maar ik had om 10 voor 11 besteld (inclusief iDeal betaling afgerond). Jammer en niet wat er geadverteerd was, maar ik kan het begrijpen als je zo dicht tegen de grens besteld.

Algemeen

Vandaag besteld, morgen in huis! Heerlijk als je niet zo lang hoeft te wachten op onderdelen.

Verzending

Goed verpakt en veilig verzonden.

Klantenservice

Dit maal niet van toepassing.

Algemeen

Dit was mijn eerste bestelling bij Azerty (Corsair HX850i voeding).
Goede informatie over het product en de voorraad. Er was er nog maar 1, en kort na de bestelling ging de levertijd omhoog. Dat werkt dus goed.
Ook goed was de communicatie (na het plaatsen van de bestelling) over de levering.
Mijn verbeterpunt: vermeld op de website de levertijd, zoals de meeste andere webshops wel doen (voor 23:00 besteld, dan morgen in huis......). Nu is het wat onduidelijk.

Tegen beloning

Algemeen

Wat ik wou was Makkelijk te bestellen voor een goede prijs.
enkel moest je een account aanmaken maar dat koste niet veel moeite.
Het product was goed verpakt en binnen een dag in huis helemaal super

Verzending

Goed verpakt in een mooie ruime doos opgevult met lucht zakken. En binnen een dag in huis.

Klantenservice

Hoe alles staat aangeven heel makelijk contact temaken

Algemeen

Ik had een nieuwe hardeschijf nodig voor mn nas en voor de specifieke schijf die ik wilde was Azerty een van de goedkoopste. Bestelling via de site ging prima, was duidelijk genoeg. Helaas wel weer een account moeten maken zoals bij veel webshops tegenwoordig. Ik kon zo gauw niet vinden of ik zonder account kon bestellen.
De schijf was netjes ingepakt in een grotere doos die opgevuld was met luchtkussens.
Ik heb de klanten service niet nodig gehad, dus kan daar dan ook niks over zeggen.

Algemeen

Bestelling geplaatst op 22 mei 2017. Bevestigd werd dat product binnen twee dagen geleverd zou worden. Navraag per e-mail leverde steeds wisselende personen op met wisselende en tegensprekende antwoorden. Steeds werd ik aan het lijntje gehouden dat product toch binnenkort geleverd zou worden. Uiteindelijk kreeg ik te horen: eind juli. Dus begin augustus wederom contact opgenomen. Weer zouden ze navraag doen bij importeur: toen kwam verlossende antwoord. geen levertijd bekend. Heb vervolgens gevraagd dit product uit de bestelling te halen en de rest wel te leveren, ook dat werd niet begrepen en is na 4 maanden het geheel bedrag retour gestort: kortom geen betrouwbare ervaring

Verzending

Verzending heeft niet plaats hoeven te vinden, aangezien product steeds niet leverbaar was. Ook het andere product op de bestelling werd niet geleverd (gehele bestelling werd geannuleerd)

Klantenservice

Zie hierboven. Klantenservice houdt bestellingen niet goed in de gaten en komt met verschillende antwoorden.

Algemeen

Product besteld, product op tijd geleverd, voor de rest niet zoveel over te zeggen. Klantenservice niet gebruikt, er waren geen problemen.

Verzending

Alles kwam op tijd aan, geen klachten

Algemeen

Heb enkele waterkoeling spullen in deze winkel besteld. Er ontbraken afbeeldingen bij de productpagina van de EK PE 360 radiator, maar de naam en prijs waren zo vanzelfsprekend dat het wel dat product moest zijn. De site mag dus wel iets beter voor waterkoeling onderdelen (je moet namelijk al weten wat je wil hebben voor je naar hun site gaat), maar voor overige spullen werkt het perfect.

Verzending

Alle spullen hadden 2-3 dagen levertijd en alles was 2 dagen later bezorgd. Het zat goed verpakt in een ruime doos lekker wat luchtzakken waardoor alles ook aardig goed vast zat. Geen ruimte voor verbetering dus!

Klantenservice

Heb vlak na deze order zelf nog in verband met het faillissement van Afuture contact opgenomen met Azerty aangezien zij hadden aangegeven hun contacten in te willen zetten om mensen te helpen. Oh boy, dat hebben ze gedaan. Ik had contact met ze opgenomen vanwege een defecte PCI-e ribbon cable van mijn Thermaltake Core P3. De volgende dag kreeg ik al een mailtje dat ze mij deze kostenloos wilde opsturen! Dit is ook de reden die mij motiveerde om Azerty toch even in een goed daglicht te zetten middels deze review.

Algemeen

Voeding waar ik op wachten duur de 5 weken voor dat als binnen was maar nog steeds niet de voeding dus vroeg of een andere kon hebben 10 muntjes kijken en ik had de andere voeding gevonden maar ik kreeg een email dat kon en precies die die wou hadden ze in de link gezet ik vroeg of die kon zijn en voor dat ik het door had was gebeurt en het prijsverschil was opgeheven het was maar §5 maar dat een bedrijf dat doet zegt iets over hun toewijding, klantenservice en vertrouwen in hun producten

Klantenservice

Elke email is zo spesenfiek dat het niet voeld als antwoordapparaat maar hun site kan ingewikkeld zijn voor beginners en ik heb okť iets moeten trug stuur om dat vriend over ging stappen op ryzen en ik kon haar beter spullen krijgen maar ze waren het teruggestuurde bakt kwijd bij hun voor een halven dag een email verhielp als dus het was niet zoon groot probleem voor mij

Algemeen

Goede webshop, via je account op de website kan je de status van je product zien. Erg aanbevolen

Verzending

Levering binnen in 3 dagen (zoals aangegeven). Netjes en goed verpakt, dus geen kans op transportschade.

Algemeen

Bestellen is makkelijk en de bestelling wordt ook altijd snel bezorgd. Ook top dat ze bij alle producten de prijs zonder BTW plaatsen.

Algemeen

We hebben de laatste tijd voor ruim 1400 euro bij Azerty en de betaling gaat zoals altijd via IDeal en moeiteloos! Dit keer geen computer spullen maar een 24 inch TVtje.

Verzending

Hoewel wij wat langer moesten wachten, omdat het product eerst nog van een andere leverancier moest komen, duurde het slechts 3 dagen.

Algemeen

Heb bij Azerty een switch besteld, je wordt goed op de hoogte gehouden van de status van je bestelling, webshop werkt prima als je vanuit de pricewatch doorklikt.
De prijs van het door mij bestelde product was prima en daarbovenop nog eens gratis verzending.

Verzending

Product was niet voorradig, de opgegeven leverdatum was accuraat, product netjes verpakt.

Algemeen

site is duidelijk. goed overzichtelijk. producten hebben een mooi samengevat overzicht wat goed is slecht en vaak een kleine review. en er worden alternatieven aangeboden.

Verzending

mijn computer hier laten bouwen. doet het nog steeds prima. toen mijn ram geheugen kapot ging werd er gewoon een vervanging opgestuurd zonder gedoe. alle doosjes mee geleverd.
nu een paar dagen terug mijn samsung galaxy s8 hier besteld ook gewoon op tijd geleverd en prima en veilig verpakt

Klantenservice

ze willen je graag helpen en doen niet moeilijk. en er word daadwerkelijk terug gebeld als dit beloofd wordt.

RMA afhandeling.
25-03-2016 order geplaatst.

Moederbord herkende CPU niet meer, opgestuurd naar Azerty.
Bleek dat de CPU pennen op de moederbord krom waren.
Product doorgestuurd naar fabrikant, 3-4 weken wachttijd werd er gemeld.

Product was naar 2 weken al klaar, fabrikant heeft het moederbord vervangen.
Achteraf bleek me geheugen ook defect en is vervangen door Azerty zelf.

Erg netjes qua afhandeling en snelheid!

Reparatie duurde korter.

Klantenservice

Gebeld met de vraag dat aflever adres naar mijn werk adres kon.
Dit is ook gelukt!

1 2 3 ... 210

Scorekaart voor Azerty

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

ICTWaarborg