Azerty

46.170 producten en 53.823 uitvoeringen

Review door Ruward , zondag 25 juni 2017 17:39

Algemeen: Score: 5 Verzending: Score: 5 Klantenservice: Score: 0

Snelle levering. Product was goed ingepakt. Erg blij mee, het product was goedkoper dan bij anderen.

Review door Klompled , zondag 25 juni 2017 13:58

Algemeen: Score: 3 Verzending: Score: 1 Klantenservice: Score: 3

Algemeen

Ik heb Azerty een pc laten assembleren en heb dit live kunnen zien en dat zag er goed uit.

Maar toen de bestelling binnen kwam bleek dat de videokaart er half uit hing en het slotje lag onderin de kast.
Die moet volgens mij een flinke klap gehad hebben.

Heb het slotje er weer ingekregen en de video kaart terug geplaatst.
Windows geďnstalleerd en kreeg toen de driver van de processor niet geďnstalleerd, het beeld bleef zwart!
Toen maar zo gelaten en dat leek toch goed.

Ik heb over de videokaart gemaild en Azerty betreurde dat, maar zij hadden alles goed verpakt en gecontroleerd.
Ze zouden het vermelden bij het ordernummer dat de kaart er half uit hing en dat het systeem misschien schade had op gelopen.

Alles werkte goed tot na een maand de voeding begon te ratelen, pc uitgezet 5 minuten later weer aan gezet, leek goed maar deed het weer. Tja dat wil je niet, ik heb de voeding opgestuurd.

Kreeg ik op een gegeven moment een mail dat de voeding niks mankeerde want hij had 2 uur aan de testbank gelegen, als ze door moesten testen werd mij dat in rekening gebracht.

(Daarna kreeg ik vreemde mailtjes waar ik die test en later zelfs een nieuwe voeding gelijk kon betalen met 1 klik, kwam volgens mij niet van Azerty maar leek er veel op.)

Toen heb ik een mail terug gestuurd dat ik natuurlijk die voeding er niet voor de lol had uitgehaald.
Ik kreeg een mail terug dat ik een nieuwe voeding kreeg toegestuurd en die werkt tot nu toe goed.

Na 2 en half maand viel het beeld soms uit en na testen met een andere videokaart bleek dat het daar aan lag. (Waarschijnlijk toch transportschade)
Naar Azerty toe gereden en verteld wat er aan de hand was en zij hebben de kaart getest, maar toen gaf hij die problemen niet.

Kon toch een nieuwe krijgen maar die was niet op voorraad. Ik heb toen gevraagd of ik een ander merk kon krijgen van de RX470 maar dat was op een of andere manier niet mogelijk, terwijl ze wel op voorraad waren.

Wel kon ik een RX570 krijgen die op dat moment 29-04-’17 bijna dezelfde prijs had als de RX470 die ik op 15-02-’17 gekocht had.
Moest ik wel 40 euro bijbetalen wat ik uiteindelijk ook gedaan heb.
Hij heeft mij wel uitgelegd waarom dat was maar ik heb er weinig van begrepen.
Ook bleef er nog een restant bedrag van de bestelling ten gunste van mij, maar had het tot dan toe nog niet gekregen. Ik melde dat in de winkel en die zouden het doorgegeven.
Het was maar ¤8.23 maar toch.
Maar het bedrag kwam niet!

Toch maar weer gemaild op 22-06-’17 en kreeg bericht dat het op mijn rekening zou gestort worden.
Heb ik daarna ook gekregen ¤7.86.

Alles is min of meer wel weer goed gekomen maar kostte me wel 40 euro extra.
Erg teleurstellend allemaal vooral omdat het in het verleden altijd goed ging.

Verzending

Verzending was in mijn geval waardeloos of dat aan post.nl of aan Azerty ligt weet ik niet.

Review door Lieveoomhenk , zondag 25 juni 2017 13:39

Algemeen

Er was een cpu defect die ik had gekocht bij Azerty. Ik kreeg garantie zoals het in mijn ogen hoort.

Verzending

Een CPU van AMD ging kapot. Na mailcontact met Azerty had ik binnen een paar dagen een vervangende CPU thuis. Hulde!!

Ter vergelijk: het MB dat daarbij hoorde en ook defect was had ik elders gekocht. Die is doorgestuurd naar de fabrikant, ik moet nu weken wachten en kan dus niets voor de klant doen. Slecht!!

Review door Ruubj1133 , zondag 25 juni 2017 06:28

Algemeen: Score: 4 Verzending: Score: 5 Klantenservice: Score: 4

Goeie vlotte site. Betaling ging soepel. Mijn pakketje werd netjes afgeleverd en ook erg snel.

Review door Vic001 , vrijdag 23 juni 2017 23:11

Algemeen: Score: 5 Verzending: Score: 5 Klantenservice: Score: 5

Zeer goed webshop. Al vaker hier bestellingen geplaatst. Nooit geen problemen. Steeds zelfs eerder geleverd als op de website staat. Nette en stevige verpakking. Bijna altijd beste prijzen van NL. Ruime keuze. Echt een voorbeeld hoe een webshop zou moeten zijn. Bedankt!

Review door D-Day , vrijdag 23 juni 2017 19:28

Algemeen

Site werkt vlot, stappen in bestelproces zijn duidelijk. Vlotte bevestiging via mail, verzending diezelfde dag, aankomst volgende ochtend. Tussentijdse berichtjes waar het pakket was etc. Perfect.

Verzending

Goed verpakt, niet bezuinigd op veilige verpakking.

Klantenservice

Was zelf een beetje ah stuntelen, bestelde m-atx ipv atx etc, vlotte communicatie, duidelijk en vriendelijk, iedere keer goed geholpen

Review door dragnar12 , vrijdag 23 juni 2017 18:09

Algemeen: Score: 4 Verzending: Score: 5 Klantenservice: Score: 5

Algemeen

Sinds mijn verhuizing ben ik mijn vaste winkel kwijt
Dus maar eens online op zoektocht geweest.
Kwam ik uit bij azerty Ze waren met de spullen die ik moest hebben de goedkoopste ( of in de buurt van het goedkoopste )
Dus alles daar maar besteld.
Bij ontvangst bleek het geheugen defect te zijn dus dit retour verzonden.
Was op dinsdag verstuurd en hadden ze dus op woensdag binne.
Nadat ik op donderdag nog steeds nix head gehoord ff gebeld waar het bleef
Omdat ik dat persoonlijk wel wat lang vond duren ( inv met 2 weeken no question ask return law EU )
Contact gehad met klanten service ( die was TOP ) en uiteindelijk de volgende dag m'n nieuwe geheugen gehad
Geen 5 sterren omdat het 1 dag langer duurde om kapot geheugen te vervangen
Kan zijn dat ze het druk hadden op dat moment ( maar het is iets waar aan te werken valt )
p.s Besteldatum aangepast voor anonimiteit

Verzending

Goed verpakt netjes op tijd verzonden nix op aan te merken.
Bij retour defect product word kost verzenden terug overgemaakt naar rekening

Klantenservice

Goed genoeg om nu mijn vaste winkel te worden

Review door teZcootje , vrijdag 23 juni 2017 17:07

Algemeen: Score: 5 Verzending: Score: 0 Klantenservice: Score: 5

Ik ben de bestelling gaan ophalen. Ik ben daar prima en snel geholpen en kon het de bestelling snel ophalen.

Review door Nightcore212 , vrijdag 23 juni 2017 14:46

Algemeen

Heel tevreden over azerty gekregen wat besteld was en ook nog snel en zonder defect

Verzending

Verzending was snel en heel aangekomen alles was prima behalve het was ongeveer uurtje later dan aagegeven op verwachte tijd

Review door Tommietomaat , vrijdag 23 juni 2017 14:01

Algemeen

Had gelezen dat MSI een cashback actie had en Azerty was 1 van de deelnemende bedrijven.
Dus hup, 2x gtx 1070's besteld en betaald.
EzPz, kind kan de was doen.

Verzending

Nadat ik had betaald kreeg ik een bevestigingsmail
Paar uurtjes later kreeg ik de Track and trace code van PostNL

Ik heb (gelukkig) nog geen gebruik hoeven te maken van de klantenservice en kan dus ook geen mening of ervaring over oordelen.
MAAR kan wel alvast iets zeggen over de afterservice.
Bij aflevering van mijn pakketje kreeg ik namelijk ook 12,50 Zalando tegoed
Dat betekent een gratisch T-Shirt op kosten van Azerty

Review door Zlobinski , vrijdag 23 juni 2017 13:41

Algemeen

Wederom snelle levering met goede terugkoppeling omtrent verzend proces met Track and Trace waardoor men perfect het bestelde item kan ontvangen.

Verzending

Niet de scherpste prijs qua SSD die ik besteld geb, Crucial 525GB SATA SSD. Masr Service is ook zeer veel waard als men, zoals AZERTY niet moeilijk doet als er eens iets niet juist gecommuniceerd is, dit slechts 1x gehad bij PC Systeem onderdelen waarna men e.e.a. Met betrekking op het Flashen van de BIOS door AZERTY netjes is gedaan. Top

Klantenservice

Perfecte service, hier ervaring mee zoals reeds eerder geschreven. SUPER SERVICE. En dat is hier gewoonweg de echte waarheid.

Review door TimisNL , vrijdag 23 juni 2017 11:43

Algemeen: Score: 5 Verzending: Score: 4 Klantenservice: Score: 5

Algemeen

Snel verzonden, duidelijke uitleg en genoeg betalingsmogelijkheden. De helpdesk helpt ook goed met allerlei dingen.

Verzending

Product ging van 2-3 dagen naar 10+ dagen, Contact opgenomen met de helpdesk, En ze boden (bij bijbetaling) een vervangend product aan, later geld terug gevraagd. 2 Dagen er na via IBAN bijgeschreven (kon niet via PayPal)

Review door rcd_ , vrijdag 23 juni 2017 10:06

Algemeen

Overzichtelijke pagina, met directe koppeling naar je bank app. Super makkelijk en wordt direct bijgewerkt👍

Verzending

Komt de de spraak na, volgende dag in huis

Review door Sirrom , vrijdag 23 juni 2017 09:25

Algemeen: Score: 1 Verzending: Score: 0 Klantenservice: Score: 2

Algemeen

Bestellen kan tot 23.00 uur (levering volgende dag mits op voorraad) maar helaas bleef mijn bestelling die om 22:40 werd geplaatst 'hangen' op In Behandeling. Na de bestelling volgende geen verzend of status updates. De bestelde harddisk die graag de volgende dag ontvangen was, werd zodoende dus niet verzonden.

Naschrift: de verzending had niet plaatsgevonden wegens nieuw (zakelijk) account. Er moest eerst nog een krediet controle plaatsvinden alvorens men op betaling achter levert.

Is dit logisch? Ja, uiteraard. Helaas stond bij de registratie en bestelling geen melding over deze procedure. Die werd achteraf telefonisch aangegeven. Als dit wel was aangegeven had ik de bestelling niet geplaatst.

Klantenservice

Klantenservice heeft order op verzoek geannuleerd en aangegeven dat de nog uit te voeren kredietcontrole de reden was dat de bestelling niet verzonden was. Waarom dit tijdens de bestelling niet stond aangegeven toen de keuze Betaling achteraf (zakelijke klanten) werd gemaakt, was de klantenservice niet duidelijk en de mevrouw die over de kredietcontrole ging 'werkte waarschijnlijk vandaag thuis' en was nu even niet bereikbaar.

Gepost door Azerty Hardware, vrijdag 23 juni 2017 09:40

Goedemorgen,

Bedankt voor uw feedback. Door middel van feedback kunnen we namelijk onze dienstverlening verbeteren.

Helaas kunnen we uw ordergegevens niet achterhalen. Zou u daarom zo vriendelijk willen zijn uw ordergegevens te mailen naar rene.jansen@azerty.nl, zodat we zo spoedig mogelijk tot een oplossing kunnen komen.

Met vriendelijke groet,

René Jansen

Review door Rvvdb , vrijdag 23 juni 2017 00:58

Algemeen

Ik zocht een vervanger voor mijn oude go-to shop, volgens mij heb ik die bij deze gevonden. Top!

Snel en goed verpakt.

Review door Mydal , vrijdag 23 juni 2017 00:33

Algemeen: Score: 4 Verzending: Score: 5 Klantenservice: Score: 4

Bestelde product was niet op voorraad bij leverancier, is snel besteld en geleverd! Prima shop!

Review door filipesilva , donderdag 22 juni 2017 17:58

Algemeen: Score: 5 Verzending: Score: 5 Klantenservice: Score: 5

Great service. I had problems (my fault) with the payment, and customer service was very helpful and solved it quickly.
The delivery was faster than expected, and all products were very well packaged and safe. Really recommend this shop!

Review door RalphD , donderdag 22 juni 2017 17:30

Algemeen: Score: 4 Verzending: Score: 4 Klantenservice: Score: 0

Algemeen

Het bestellen van producten ging zoals het hoort. Simpel, en alles was makkelijk en goed verdeeld in verschillende kopjes/onderwerpen.

Verzending

Na een stuk of 5 bestellingen bij Azerty is er nooit wat mis geweest met de producten door het verzenden. En dat ging van behuizingen tot een toetsenbord. Alles was strak en goed verpakt. En ook de meegeleverde Zalando kortingsbonnen kwamen keer op keer goed van te pas 😏

Review door HogRider , donderdag 22 juni 2017 09:25

Algemeen: Score: 2 Verzending: Score: 1 Klantenservice: Score: 4

Algemeen

Na wat slechte ervaringen met andere webshops dit keer niet voor de goedkoopste gegaan (al scheelde het niet veel). Helaas heb ik een onderdeel van mijn bestelling niet ontvangen. Hierover contact opgenomen en kreeg ik een wazige screenshop van iemand die iets in een doos doet met de antwoord dat het wel erin is gedaan (al leek het niet eens op wat ik besteld had). Snap ik opzich wel dat ze dit zo doen, maar ik heb het gewoon niet gekregen. Gelukkig was het maar een usb key van 20 euro. De klanten service was wel snel en daarom toch een paar sterren.

Verzending

Het was opzich goed verpakt, beetje onzinnig groot, het product wat er wel in zat (polssteun) konden er wel 50 van in en de luchtkussen waren ook onzinnig, maargoed het was wel netjes!

Klantenservice

Werd snel en netjes gereageerd op mijn klacht. Ben wel benadeel en het had niet de gewenste uitkomst, dus kan moeilijk 5* geven.

Na enig beraad toch 30% korting en gratis verzending gekregen, dus kan iets beter hierop terug kijken.

Gepost door Azerty Hardware, donderdag 22 juni 2017 11:33

Goedemorgen,

Bedankt voor uw feedback en daarbij onze excuses voor het ongemak. Door middel van uw feedback kunnen we namelijk onze dienstverlening verbeteren.

In onze mail conversatie heb ik aangeven dat het product wel degelijk in de doos is gestopt, ons magazijn heeft dit gecheckt via onze camerabeelden die beschikbaar zijn.
Uiteraard betreuren wij het dan ook dat het product bij aankomst niet in de doos zit.

Omdat we nu niet weten waar het exact mis is gegaan is er uit coulance korting aangeboden op een nieuw exemplaar. Via de mail reageert u een stuk positiever over deze oplossing, maar hier op tweakers lijkt dit helaas anders te zijn.

Nogmaals excuses voor het ongemak maar wij zien dit als een hele nette oplossing.

Met vriendelijke groet,

René Jansen

Review door Stefie58 , woensdag 21 juni 2017 21:31

Algemeen

Deze site is geweldig! Alles is er veel goedkoper dan andere webshops en een geweldige service! Ik ben.zeer tevreden

Verzending

Het product was de volgende dag binnen uitstekend verpakt tegen beschadigingen

1 2 3 ... 196

Scorekaart voor Azerty

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

ICTWaarborg

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Nintendo Switch Samsung Galaxy S8+ LG W7 Samsung Galaxy S8 Google Pixel 2 Sony Bravia A1 OLED Microsoft Xbox One X Apple iPhone 8