×

Help Tweakers weer winnen!

Tweakers is dit jaar weer genomineerd voor beste prijsvergelijker en beste community. Laten we ervoor zorgen dat heel Nederland weet dat Tweakers de beste website is. Stem op Tweakers!

Azerty

35.226 producten en 40.289 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Azerty

Review toevoegen

Algemeen

de producten zijn zeer scherp geprijsd en ik ga zeker bij een volgende bestelling gebruik maken van deze webshop!

Algemeen

Een goede (en perfecte) service. De door ons uitgezochte onderdelen zijn bij Azerty zorgvuldig geassembleerd en bij het ophalen verliep alles soepeltjes. Even een kleine kater door andere verwachtingen. Bij thuiskomst en het opstarten van de PC bleek er geen Windows te zijn geïnstalleerd. Hierover telefonisch contact gehad wat en dat gesprek verliep wat mij betreft vrij stroef, weinig meedenkend in de oplossende sfeer. Later in de mail waarin het één en ander werd uitgelegd en het toch om miscommunicatie ging was men direct bereid om mee te denken hoe dit zo goed mogelijk op te lossen.

Klantenservice

Even een kleine kater door andere verwachtingen. Bij thuiskomst en het opstarten van de PC bleek er geen Windows te zijn geïnstalleerd. Hierover telefonisch contact gehad en dat gesprek verliep wat mij betreft vrij stroef, weinig meedenkend in de oplossende sfeer. Later in de mail waarin het één en ander werd uitgelegd en het toch om miscommunicatie ging was men direct bereid om mee te denken hoe dit zo goed mogelijk op te lossen.

Algemeen

Diverse producten besteld voor mijn nieuwe pc snelle levering en een goede prijs zeer tevreden dus.

Verzending

Verzending pas prima niks op aan te merken

Ik heb een processer van amd Ryzen 5 1600x
Bestelling gedaan op zondag en tot mijn grote vreugde maandag middag al bezorgd!!

Verzending

Ik heb een processor gekocht amd Ryzen 5 1600x.
Goed verpakt en ook netjes ingepakt.

Nvt

Algemeen

Azerty heeft een breed assortiment aan producten en geeft een heldere beschrijving en is altijd duidelijk over eventuele langere levertijden.

Verzending

De bestelling is netjes verpakt en op de afgesproken tijd geleverd.

Algemeen

Zeker een aanrader voor computer onderdelen. Voor de meeste componenten de goedkoopste. Nooit last gehad van defecte onderdelen.

Makkelijk en snel via PostNL

Algemeen

Op de overzichtelijke site een ruime keus aan harde schijven die bovendien prettig geprijsd zijn. Mijn ervaring is dat de bestelling de volgende dag geleverd wordt.

Verzending

De verzending van een harde schijf gebeurt in een ruime doos, waarbij de lose ruimte is opgevuld met luchtzakjes. De harde schijf zelf is verpakt in een afgesloten alluminium zak (zoals gebruikelijk is ) die zelf weer in een envelop bestaande uit luchtgevulde cellen. Met andere woorden : schokproof. Zowel de bestelling als de verzending worden doorgegeven met afzonderlijke email, inclusief code waarmee de verzending te volgen is.

Algemeen

Al sinds mijn eerste build ooit, bestel ik van bij Azerty. Alle builds voor vrienden die er na volgden, waren ook via azerty. Pas bij de meest recente was er een klein foutje aan de bestelling, en dit hebben ze meteen rechtgezet.
Héél vriendelijk, efficiënt, en alles gebeurt correct.
Hun assemblage gebeurt ook prima. Hier had ik schrik voor, maar het resultaat was top, beter kan ik het zelf niet.

Algemeen

Door een beetje rond te neuzen op internet heb ik een pakket weten samen te stellen voor een desktop PC, geschikt voor fotobewerking. Qua prijs en kwaliteit werd ik o.a. door tweakers in de meeste gevallen doorverwezen naar Azerty. De lijst werd naar Azerty verzonden ter beoordeling van compatibiliteit en - indien nodig - voor advies. Op de twee emails is snel gereageerd. Het geheel is vlot en naar alle tevredenheid verlopen.

Verzending

Een snelle en goed verpakte verzending.

Algemeen

Er is op een fijne en professionele wijze inhoudelijk meegedacht over de productkeuze bij de bestelling. De assemblage is prima en e.e.a. is veilig verpakt voor verzending.

Verzending

Netjes en veilig verpakt voor transport. Netjes aangegeven dat er in de case ook materiaal zat om bestendig te zijn voor vervoer.

Klantenservice

Goed inhoudelijk contact, snelle respons.

Algemeen

Product werkt perfect. Ik ben tevreden met Azerty.
Levering verliep wat minder goed, pakket was flink vertraagd en doos was flink beschadigd, gelukkig werkt het product prima

Verzending

Pakket was flink beschadigd en kwam veel te laat. .

Goedemiddag,

Bedankt voor uw feedback. Door middel van feedback kunnen we namelijk onze dienstverlening verbeteren.

Helaas kunnen we uw ordergegevens niet achterhalen. Zou u daarom zo vriendelijk willen zijn uw ordergegevens te mailen naar michiel.vanaartsen@azerty.nl zodat we zo spoedig mogelijk tot een oplossing kunnen komen.

Met vriendelijke groet,

Michiel van Aartsen

Algemeen

Bestellen ging soepel, een dag later mijn bestelling al in huis.
Alles zat netjes verpakt.
Perfecte winkel.

Verzending

Product werd op tijd geleverd, harde schijf teruggestuurd voor garantie, maar die is PostNL kwijt geraakt...

Algemeen

vrijdagavond 21.50 uur en mijn Unifi switch gaat kapot, inloggen op de website van Azerty (omdat ik weet dat ze een actuele voorraad hebben) en nieuwe bestellen -- poep, ik ben vergeten om aan te geven dat ik in de buurt woon en hem gewoon kan ophalen. Ik dacht misschien kan ik ze nog bellen -- en ja hoor minuutje later heb ik iemand aan de lijn -- Ik kreeg ondertussen al het 3S tracking nummer van PostNL -- en het geregeld ik haal de switch op in de winkel. TOP geregeld.

staat hierboven

vrijdagavond om 21.51 bellen en iemand aan de lijn krijgen

Algemeen

Azerty is voor mij de leverancier van hardware.
Zonder moeite kon ik savonds langskomen om mijn volledige systeem op te halen.. Ze bleven zelfs nog even wat langer open omdat ik er bijna was na 2 uur rijden.

Azerty gaat zeer goed met zijn klanten om en heb me in de afgelopen 9 jaar nog nooit slecht gevoeld over een bestelling / afhandeling.
Na een hoop bestellingen met ook een retourtje en rma hier en daar, spreek ik uit ervaring. Deze webwinkel is absoluut te vertrouwen en de service is niet minder dan uitstekend te noemen.

Bij aanschaf van hardware kunnen er dingen fout gaan. Compatibiliteit, coilwhine of andere tegenzittende factoren. Als je een partij wil waar je met een gerust hart kunt bestellen dan kun je Azerty maar beter in je favorieten zetten.

Verzending

Altijd goed verpakt, verzekerd verstuurd. Track en Trace op tijd, ook op zondag.

Klantenservice

Beschikbaar, nog nooit lang hoeven wachten. Altijd een positieve ervaring.

Algemeen

Extreem goede prijzen, maar vooral de service was top. Ik had tijdens het in elkaar zetten van mijn PC fouten gemaakt, waardoor ik mijn CPU terug moest sturen. Azerty heeft vervolgens gratis deze CPU gerepareerd, en mijn computer werkt nu top. Als je dus service en goede prijzen wil, dan moet je hier bestellen!

Verzending

Op tijd bezorgd, en alles was in orde, dus 5/5.

Klantenservice

Product teruggestuurd, beide telefonisch en via mail topservice ontvangen. Gratis mijn product gerepareerd, dus ben flink tevreden.

Algemeen

Het bestellen ging prima, verder geen problemen met de site. Misschien niet heel spannend, maar functioneel en professioneel.

Verzending

De bestelling werd snel geleverd zoals beloofd, het was wel een beetje een overdreven grote doos om op de fiets af te halen bij een ophaalpunt. Het toetsenbord was ongeveer 5% van het volume van de doos. Wel netjes genoeg vulmateriaal gebruikt.

Algemeen

Goede prijzen over de meeste items, verder een overzichtelijke website die er goed een zeer verzorgt uit ziet! Snelle bezorging! Super!

Verzending

Product was goed verpakt en kwam snel en in perfecte staat aan!

Algemeen

Prima webshop. Kwam als goedkoopstel naar voren dus hier besteld.
Wel even een account aanmaken.

Verzending

Prima. Levertijd was iets van 3 dagen.

Algemeen

Perfecte webshop, zeer duidelijke website. Snelle levering, nooit problemen gehad met Azerty. Ook vaak de goedkoopste webshop voor ICT artikelen in vergelijking met anderen.

Verzending

Super snelle levering, volgende dag bezorgd.

Algemeen

Duidelijke site, scherpe prijzen, snelle levering, degelijke verpakking en goede service. Snelle en vriendelijke reactie op mailberichten.

1 2 3 ... 312

Scorekaart voor Azerty

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

ICTWaarborg