Azerty

46.812 producten en 56.262 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Azerty

Review toevoegen

Algemeen

Goede website, geen loze beloftes, schappelijke verzendkosten, en als belangrijkste, levering binnen 24h indien voorradig, met track en trace en mail bevestigingen gedurende vervoer.

Nog steeds na heel wat jaren mijn voorkeursleverancier, soms iets duurder dan de koplopers maar hier nooit geen gezeik, loze beloftes,etc etc.

Verzending

Goed verpakt, in kartonnen omslag die formaat vergroot, maar toch door de bus kan wat ook voor de bezorgers fijn is ..

Klantenservice

altijd vriendelijk aan de telefoon, je wordt vriendelijk en vlot geholpen bij eventuele vragen en of opmerkingen als die er al zouden zijn

Algemeen

Alles klopte. De prijs en verzendtermijn. Het bestellen ging makkelijk en soepel. De communicatie was ook heel goed.

Verzending

Ik heb mijn bestelling binnen 24 uur geleverd gekregen. Ze maken hun belofte waar.

Klantenservice

Ik had een klacht over het product. Het product was defect. De medewerker van de afdeling service was erg meewerkend en behulpzaam. Mijn aanvraag is momenteel in behandeling. Ik vertrouw erop dat het goed en snel afloopt.

Algemeen

Ik was opzoek naar een 'high-end' Chromebook. Het aanbod in Belgische winkels was zeer beperkt, dus ben ik bij Nederlandse webshop gaan kijken.
Bij Azerty had ik al eerder onderdelen besteld die ik in BelgiŽ op dat moment niet vond en de ervaringen waren toen ook goed. Dus gewoon besteld ook al was de Asus Chromebook Flip enkel op voorraad bij de leverancier.

Verzending

Bij Azerty was de Asus Chromebook Flip c302 op voorraad bij de leverancier, levertijd 2/3 dagen.
Dinsdag avond de bestelling geplaatst, woensdag bevestiging gekregen. Donderdag was het toestel al verzonden en vrijdag had ik de laptop in huis (Post.nl naar BelgiŽ).

Algemeen

Erg fijne website, alles staat duidelijk omschreven en het gehele proces verloopt erg soepel! Zeer fijne webshop.

Verzending

Ik kon helaas bij de verzending niet aangeven dat ik het pakket thuisgebracht wilde hebben op een moment later dan `zo snel mogelijk'. Hierdoor moest ik gebruik maken van een pick-up point, wat niet optimaal is met zo'n groot pakket...

Klantenservice

Gepoogd de klantenservice te bereiken, maar na 15 minuten aan de lijn te hebben gehangen heb ik het maar opgegeven.

M-D Karma 16,7K

Algemeen

Twee monitoren besteld. Site werkt prima en lekker rap. Betalen ging goed en ook de informatie erna (e-mailtjes, verzendbevestiging, etc.) ging allemaal perfect.

Verzending

Netjes op tijd aangekomen, de twee monitoren zaten in een grotere doos met wat extra beschermingsmateriaal. Alles zag er netjes uit.

Klantenservice

Helaas had een van de twee monitoren een aantal dode pixels. Na contact te hebben opgenomen besloten om erheen te rijden om de monitor om te ruilen voor een nieuwe.

Daar vriendelijk geholpen en ze hadden de nieuwe monitor gelijk voor me gecheckt of die geen problemen had. Erg netjes!

Algemeen

Complete computer hier besteld op verzoek van vrienden van mij, deze zijn al ruim 8 jaar klant bij Azerty en tot op de dag van vandaag nog steeds, door hun heeft Azerty er een nieuwe klant bij. Had perongelijk de verkeerde processor besteld, gebeld naar hun klantenservice en werd mij direct verteld dat ik een serviceaanvraag in moest dienen en hij mij zou helpen met het uitzoeken van een nieuwe processor die wel zou werken met het moederbord. Zo gezegd zo gedaan en nu werkt alles naar behoren. Snelle levering van componenten en wat je wel tegelijk besteld maar waar op 1 product een andere leverdag op zit? Geen probleem splitsen ze de order in 2 zodat je alles wat wel op voorraad is wel de volgende dag bij je is.

Al met al. Dikke 5 sterren waardig bedrijf! En een nieuwe vaste klant erbij.

Verzending

Verpakt zoals het hoorde geen beschadigingen of iets dergelijks ontdekt.

Algemeen

Waanzinnige service en supervriendelijk personeel!!
Wat een waanzinnige service biedt Azerty. Het volgende was aan de hand:
Moederbord, CPU, Ram en koeling gekocht via Azerty. Alles naar behoren ontvangen e alle onderdelen waren prima in orde. Na verloop van tijd overgegaan op een nieuwe behuizing. Eenmaal alles ingebouwd kreeg ik de pc niet opgestart. Service aanvraag ingediend bij Azerty en 1 voor 1 de producten terug gestuurd om te laten testen. Alles bleek in orde, maar mijn probleem was nog steeds niet opgelost. Na een telefoontje met een servicemedewerker besloten om de hele boel in de auto te stoppen en te beginnen aan een ruim 2 uur durende rit naar Azerty. Zij zouden de hele kast assembleren. Dit duurt normaal gesproken minimaal 2 dagen. Eenmaal aangekomen mijn verhaal uitgelegd en er werd direct naar gekeken. Anderhalf uur later kreeg ik een telefoontje dat alles het weer deed en dat ik de pc kon komen ophalen. Uit coulance waren de kosten slecht 17,50 euro!!!!
Iedereen kan online computercomponenten verkopen, maar niet iedereen kan deze service verlenen.

Chapeau Azerty….zeker een trouwe klant erbij!!

Verzending

Alles wordt verstuurd met een exacte levertijd. Staat erbij volgende dag in huis ..dan is het ook de volgende dag in huis.

Zie toelichting hierboven!

Algemeen

Waanzinnige service en supervriendelijk personeel!!
Wat een waanzinnige service biedt Azerty. Het volgende was aan de hand:

Chapeau Azerty….zeker een trouwe klant erbij!!

Zie toelichting hierboven!

Algemeen

Betalen ging snel en gemakkelijk. Alles was duidelijk uitgelegd wat je moest doen en de bestelling werd snel verwerkt.👍

Verzending

Pakketjes kwamen goed verpakt binnen. Alles was de volgende dag geleverd.👍

Klantenservice

Vriendelijk personeel. En een goede service.👍

Algemeen

Toffe webwinkel! Meestal ook stiekem toch wel een van meeste webshops met goeie deals en ook vooral heel erg veel op voorraad

Verzending

Enkele onderdelen besteld voor mijn nieuwe PC, dit was allemaal binnen 24 uur binnen! Zondag verzenden ze ook gewoon je spullen alleen bezorgd postNL het dan op een dinsdag. En altijd heb je dan al heel snel de track en trace code binnen, top zaak!

Algemeen

Ik heb een NUC mini computer besteld - 24 uur later was die in huis. Prima geregeld. Ik heb geheugen bij een andere winkel besteld, dus niet.... Dan maar geheugen bij Azerty besteld. Weer 24 uur later binnen.

Verzending

geen verzendkosten en toch PostlNL track en trace

Algemeen

Ik has mijn game pc besteld bij azerty, de bezorging was maar 3 werkdagen. Azerty is een goede webwinkel omdat het veel producten heeft, snelle bezorging en goede service, ik moet een product ruilen, dat is vlekkenloos gegaan!

Snel zonder schade

Klantenservice

ik moest wat vragen over de bestelling, ik werd snel geholpen

Algemeen

Ervaring met Azerty was weer top!! Heb een interne Seagate Baracuda Pro schijf (10TB) besteld. Product wed keurig verpakt geleverd en doet wat het moet doen. Drie jaar geleden heb ik voor het eerst zelf een eigen PC samengesteld. Een groot aantal onderdelen kwam bij Azerty vandaan. Deze shop heeft bovendien een enorm assortiment.

Prijzen van veel produten zijn redelijk. Producten zijn makkelijk vindbaar op de webshop en ook de online bestelomgeving is zeer uitgebreid. Kortom een fantastische webshop!! Vijf sterren absoluut verdiend!!

Verzending

Product is netjes de volgende dag geleverd door PostNL.

Klantenservice

Ik had verder de klantenservice niet nodig, maar communicatie van Azerty was duidelijk en netjes opvolgend. Super!!

Algemeen

Top site! Echt mijn complimenten. Heb hier een monitor gekocht, die de volgende dag netjes geleverd werdt met track en trace. Hier al eerded onderdelen voor mij pc besteld en nooit problemen mee gehad.

Verzending

Netjes gratis geleverd de volgende dag met track en trace

Algemeen

Azerty is mij aangeraden door een vriend die er stage heeft gelopen.

Ik zat al een tijdje te kijken voor computer hardware om een PC te bouwen. Bij Azerty hadden ze bijna alles wel in hun catalogus en dan ook nog eens met de laagste prijs.

Ook heb ik even met hun klantenservice gemaild voor advies over verschillende hardware. Hier werd snel op gereageerd met nuttige info die mij uiteindelijk heeft geholpen om de juiste onderdelen uit te kiezen.

Bij het ophalen van de bestelling was het personeel super vriendelijk en gelijk werd mij een bak koffie aangeboden. Ook kwam ik een SATA kabel tekort en deze gaven ze mij er nog eens gratis bij aangezien ik een behoorlijk grote bestelling had.

Al met al heb ik een 10/10 ervaring bij Azerty en gaat mijn volgende bestelling zeker weer bij hun zijn.

Verzending

Ik heb de bestelling opgehaald, de service was perfect en levering was niks mis mee.

Klantenservice

Personeel was super vriendelijk en kon je ook nog eens een leuk praatje mee maken.

Algemeen

Producten via de site vinden gaat moeizaam. Via de pricewatch gaat het prima. Nooit problemen gehad met bestellingen.

Verzending

Niks mis met de verpakking. Netjes op tijd geleverd.

Algemeen

Everything went smooth. Although it was mentioned that it needs two business days to be processed and delivered, but I ordered on Sunday and received it on Monday!

Algemeen

Het is erg goede kwaliteit en de prijs is uitstekend.ik had ram besteld en het is meteen de volgende dag binnen gekomen.

Scherp geprijst, snel geleverd
15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15

Verzending

DDR3 in grote hard-kartonnen envelop paste zo in de brievenbus. Geen gedoe met pakketpost waarvoor getekend moet worden of bezorging bij de buren.

Algemeen

Azerty is de hofleverancier van het bedrijf waar ik werk, en daardoor bestel ik regelmatig ook prive bij azerty.
Helaas steeds vaker items niet op voorraad waardoor ik verder moet shoppen

Verzending

Levering meestal geen probleem. Alleen kun je het afleveradres niet achteraf aanpassen. Ik vergeet nog wel eens het juiste adres te selecteren.

1 2 3 ... 289

Scorekaart voor Azerty

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

ICTWaarborg