Azerty

57.647 producten en 67.575 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Azerty

Review toevoegen

Algemeen

Na invoeren van het artikel sprong Arzerty er als goedkoopste (en betrouwbare) leverancier uit. Na keuze van het artikel op hun website eenvoudig betaald via iDeal.

Verzending

Product (Harddisc) werd 2 dagen later (naar verwachting) uitstekend verpakt afgeleverd.

Algemeen

Ik wil graag eerlijk zijn ookal win ik misschien iets, maar Azerty is tot nu toe de "go to shop" voor mij.
waarom?
altijd vriendelijk en bijna altijd laagste prijs, ook geen gedoe gehad of iets en ik ben een best lastige klant al zegt ik het zelf haha, ze hebben me meerdere keren perfect geholpen en ben zeker niet bang deze webshop aan te raden!

Verzending

alles wat ik bestel is netjes aangekomen, en werkt super goed met track en trace en hun service aanvraag

Klantenservice

altijd vriendelijk en merk ook dat ze graag willen helpen (geen norse mensen)
ook goede weet af van wat toch lastige feitjes en weetjes over computers, zeer tevreden!

Algemeen

Azerty is een goede zaak met lage prijzen, snelle service en duidelijke beschrijvingen. Ik zal hier zeker vaker iets bestellen.

Verzending

Snel, goed verpakt, precies zoals het hoort.

Algemeen

Ondanks dat bijna alle producten als levertijd bij Twaekers op 24 uur worden gezet, is het meerendeel pas leverbaar, als Azerty het bij de fabrikant heeft besteld. Met het gevolg dat het 2 tot 3 dagen duurt. Als er bij de post niets fout gaat.
Als je belt, wordt er gezegd dat het allemaal net uitverkocht is.

Goedendag,

Hartelijk dank voor uw review.
Het klopt inderdaad dat wij een deel van ons assortiment op voorraad hebben liggen bij onze toeleveranciers. Op deze manier kunnen wij uw order vaak ook binnen enkele dagen leveren.

Uiteraard hebben wij ook ons eigen magazijn waardoor wij u ook de volgende dag al kunnen helpen.

Na het lezen van uw review ben ik bang dat uw order vertraagd is en langer op zich heeft laten wachten.
Helaas heb ik op dit moment niet genoeg gegevens om uw order te kunnen achterhalen.
Om te kijken of wij iets kunnen verbeteren en om wellicht te kijken naar een oplossing hoor ik graag wat uw order gegevens zijn.
Deze kunt u sturen naar Roy.jacobsen@azerty.nl.

Wij horen graag van u zodat wij hier nader naar kunnen kijken.

Met vriendelijke groet,
Roy Jacobsen

Algemeen

Al een paar maanden bezig met samenstellen van een nieuwe desktop, en via tweakers gevonden dat Azerty goed uit de bus kwam. Ook collega's om me heen bleken er te hebben geshopt, tot tevredenheid. Ook qua prijs komt Azerty goed en vaak als laagste uit de bus.

Omdat ik nog een aantal vragen had, eerst contact opgenomen via de mail met de uitgebreide vragen die ik had. Nou dat heb ik geweten, daar kwam een net zo lang antwoord op terug. Met goede onderbouwing waarom ik wel of niet de juiste keus had gemaakt. Precies wat ik zocht. Met die onderbouwing de order geplaatst en gewacht. 1 of 2 dingen waren niet direct op voorraad, maar na 3 dagen wel, en daarna kwam het weekend er nog overheen voordat ik mijn bestaande desktop die ge-update moest worden, kon brengen. Gebracht op een dinsdag en woensdag einde dag kreeg ik bericht dat alweer klaar was. Super snel.

Ook nu weer gekozen om te halen ipv post, omdat ik graag een demo van het systeem wilde voordat ik thuis was. Was geen probleem, ter plekke even wat zaken bij elkaar verzameld en aangesloten en werkt als een malle.

Daarna meegenomen naar huis en tot nu toe geen enkel probleem. Mooi nieuw 4K scherm op aangesloten en een FHD monitor, prima. Alles draait nu bijna 2 weken weer, en is super snel. Alle doosjes van mijn order zijn meegeleverd, en ook de oude hardware werd enigszins hanteerbaar en netjes verpakt. Precies zoals ik het had verwacht dus.

Klantenservice

Van te voren via email paar keer contact gehad over vragen van mijn keuze voor het systeem, en ik kreeg daar altijd vrij snel en direct antwoord op. Ook het gevoel dat ze mijn vraagstelling goed hadden begrepen en met onderbouwing een ander advies gaven.

Algemeen

Goede producten, garantie en inruilen is zowel bij mij als bij wat vrienden van me die hier ook altijd bestellen goed afgehandeld.

Verzending

Op de website stond 2-3 werkdagen, uiteindelijk werden dat er 11, hierdoor kon ik mijn cpu upgrade nog niet uitvoeren (het ging om thermische pasta) en intussen ben ik op vakantie vindt ik niet heel erg maar had graag gehad dat ze daar eerlijk over zijn ipv het 5x zo lang te laten duren

Algemeen

Deze week voor mijn buurman een systeem samengesteld met onderdelen van Azerty. Alles netjes geleverd zoals op de website stond aangegeven. Geen verassingen en alles compleet en goed verpakt.
Azerty is niet de enige winkel waar ik hardware bestel maar wel een van de winkels waar ik tot nu toe het meest tevreden over ben.

Verzending

Alles is netjes verpakt in een omdoos met meer dan voldoende bescherming. Hierdoor geen verassingen met producten die stuk kunnen geraken. Dikke duim hiervoor.

Algemeen

Overzichtelijke site (no clutter). Redelijk goede / gedetailleerde beschrijvingen Goede filter en zoek mogelijkheden. Winkelmandje overzichtelijk. Betalingsmogelijkheden zijn voldoende.

Verzending

Ondanks dat het moederbord op 2a3 dagen levertijd stond, was alles na 2 werkdagen binnen (in 1 goed verpakt pakket)

Algemeen

powerline adapter besteld, gevonden via Tweakers pricewatch, doorgestuurd naar Azerty, makkelijk besteld en de volgendende dag al binnen. Het werkt ook nog allemaal, dus wat mij betreft prima.

Verzending

Binnen een dag was het pakje gearriveerd

Algemeen

Ik heb bij Azerty een case gekocht (NZXT H500i). Volgende dag geleverd in een nette verpakking, en het was de goedkoopste plek om deze case te kopen in Nederland. Ik heb niets om over te klagen

Verzending

Dag erna geleverd in een nette verpakking tegen een normale prijs.

Algemeen

ik heb van de week een beeldscherm besteld bij hun (AOC G2460PF).
het kwam de volgende dag al aan maar, het pakketje was beetje vreemd.
namelijk het kwam niet in de originele verpakking en miste ook nog 3 kabels.
heb alleen de D-sub kabel meegekregen en natuurlijk ook de normale stekker.

Algemeen

Ze hebben me snel en goed geholpen om de juiste producten voor de beste prijs te kunnen bestellen. Ze waren hiermee goedkoper dan de concurrenten, en waren bereid om daar moeite voor te doen. Ook in de nazorg waren ze snel met de reacties.

Verzending

Alles zat netjes verpakt in een grote doos met voldoende opvulling tegen beschadegingen. De doos kwam onbeschadigd bij mij aan. Bestelling was ook de dag van bestelling nog verzonden, zoals afgesproken.

Klantenservice

1 product was een DoA, deze is snel zonder problemen met Azerty omgeruild.

Algemeen

Hele makkelijke website. Geen fratsen, zoals het hoort. Zoekfunctie werkt goed laat de juiste producten zien op basis van de zoekwoorden. Betalingen gaan ook super genakkelijk

Verzending

Door een fout aan mijn kant waarschijnlijk was het product klaar gemaakt voor verzending naar een oud adres. Buiten dit om snelle zending en goede doos+bescherming van het product.

Klantenservice

Zie verzending voor verhaal.
Gebeld met klantenservice welke ijn de avond alsnog te bereiken waren. Mijn bestelling lag al klaar in het magazijn voor verzending. Medewerker heeft direct actie ondernomen en het adres laten wijzigen. Zoals belooft door haar alsnog het product de volgende dag in huis op mijn huidige adres i.p.v. het oude adres.

Algemeen

Bestelling plaatsen was gemakkelijk en je kon per product een nauwkeurige levertijd zien. Ben specifiek gegaan voor de producten die de volgende dag geleverd konden worden en dat is ook gebeurd.

Megekko had wel redelijk vaak een net iets lagere prijs.

Verzending

Alles zoals verwacht aangekomen en op tijd. Ook netjes verpakt.Bij eerdere bestellingen in het verleden ook altijd tijdige levering gehad.

Algemeen

We zijn een game computer aan het bouwen.
Tot nu toe is Azerty bij de meeste onderdelen het goedkoopst, snelle levering.

Algemeen

Al hoewel de levering vorig jaar netjes lukte is er bij het garantie systeem nog wel iets wensen. Meer hier onder...

Verzending

De levering van het product vorig jaar was zonder problemen, hier hoef je bij hun in ieder geval naar mijn ervaring niet bang voor te zijn.

Klantenservice

Ik had een RX 480 opgestuurd die defect was. Op hun site staat dat je het zelf mocht opsturen. Dus dat deed ik, het duurde ongeveer een week voordat ik een melding van hun kreeg dat hij ontvangen was. Dit vind ik matig sinds ik niet wist of hij onderschept was of iets dergelijks. Ik had gereageerd via de mail wat ik moest doen met het bonnetje. Ik kreeg hier (als ik mijn mailbox keek) geen antwoord op. Fast forward meer dan één maand:

Garantie:
Even van te voren, deze scoren komt zelf gedeeltelijk uit ervaring mijn RMA's. En weet niet of het bij Sapphire ligt of bij Azerty.
Uiteindelijk na meer dan een maand kreeg ik een bericht terug hij is niet meer te repareren en niet meer leverbaar dus krijgt gedeeltelijk geld terug. Ok hij is kapot dit had ik zelf al ondervonden en snap ik, en krijg ik een bedragje terug. Waar mijn ongenoegen light is dat de RX 580 in theorie een overclockten beter gebouwde RX 480 is en dat de markt waarde van mijn kaart alleen maar gestegen was met bitcoin mining. (waar hij trouwens niet voor gebruikt was) Ik weet niet wat ik er van moet vinden.

De pakbon:
Uiteindelijk zelf maar bij het bonnetje van de verzending mee gestuurd. En wel terug kregen.

Algemeen

Meerdere keer aantal pc spullen besteld om pc's samenstellen en ook vervanging of upgrades, altijd netjes op tijd verzonden en beste prijzen, volgens tweakers, gratis verzenden is een grote plus. Website is goed gemaakt, snel en handig om een of meerdere systemen samenstellen. Altijd oplossing als daar is iets misgegaan.

Algemeen

De meeste onderdelen voor mijn nieuwe Intel systeem heb ik bij Azerty besteld. Via de Pricewatch van Tweakers komt Azerty er meestal het gunstigst uit wat betreft de prijs. Vandaar mijn keuze om de meeste onderdelen voor mijn nieuwe systeem bij deze webshop te plaatsen. Alleen op de GPU GeForce 1070ti van EVGA zat een lange levertijd dus deze heb ik rechtstreeks via de fabrikant besteld. Maandagavond heb ik de producten besteld en ongeveer een half uur later kwam de bevestiging dat de producten ter verzending waren aangeboden. Helaas heeft PostNL in mijn wijk vanwege de vakantieperiode te weinig bezorgers dus werd de bestelling pas woensdag geleverd, maar hier kan Azerty niks aan doen. Alle producten waren netjes verpakt, gesealed en in nieuwstaat. Gelukkig werkte alles ook en kon ik snel mijn systeem in elkaar zetten. In het vervolg zal ik vaker van Azerty gebruik maken aangezien de prijzen gunstig zijn en ze het verhaal over levertijden waar maken.

Verzending

Azerty maakt het waar dat als er op de website staat dat het product leverbaar is, het de volgende werkdag ook in huis is! De bestelde onderdelen waren verder ook goed verpakt, gesealed en in nieuwstaat.

Algemeen

Op 01-06-2018 een Asus RoG Strix X470-F Gaming gekocht.
Had hier vanaf het begin al problemen mee, maar was me niet echt duidelijk waar het vandaan kwam.
Had een mooie stabiele, lichte overklok op mijn geheugen, zonder voltage veranderingen, welke in het begin stabiel was (8 uur gedraaid met Memtest64 in Windows, 8 uur AIDA mem stresstest etc, geen fouten gevonden in alle tests), maar van de ene op de andere dag was dit niet meer stabiel, verder steeds meer BSOD's en crashes ingame. Diverse malen Windows geïnstalleerd op 3 verschillende SSD's, welke geen kuren vertonen in mijn back-up pc.
Geheugen gescand met memtest, 9 passes en 0 errors. Toen het geheugen in de andere slots gedaan en nu wilde de pc niet eens meer opstarten met XMP, alleen nog maar met Optimized Default settings.
Contact opgenomen met Azerty (via e-mail) op vrijdag 03-08-2018, kreeg binnen een paar uur bericht terug dat ik RMA moest aanvragen en met duidelijke instructies wat verder te doen.
Bord volgende dag op de post gedaan (zaterdag), 's maandags bord aangekomen en dinsdag getest en toen ook door hun defect bevonden. Zelfde dag bericht dat de volgende dag een vervangend product zou worden opgestuurd (hetzelfde, maar dan een nieuw moederbord). Donderdag aangekomen en werkt nu perfect, ook met geheugen weer op iets snellere settings.
Al me al zeer tevreden over snelheid en afhandeling, deze ervaring, met het feit dat Azerty regelmatig een van de goedkopere webwinkels in computeronderdelen is, maakt het een echte aanrader.
Ik zal zeker vaker bij ze shoppen.
Azerty, bedankt voor de geweldige service!

Verzending

Goed en netjes verpakt. In een neutrale doos, snel verzonden.

Klantenservice

Er werd snel en vriendelijk gereageerd op e-mails, alles werd ook duidelijk uitgelegd. Was een goede ervaring.

Algemeen

No-nonsense zoals ik het graag zie. Simpele site, goede prijs en betaling verliep ook soepel.

Verzending

Bestelling van harde schijven, goed verpakt, redelijk snel bezorgd.

1 2 3 ... 300

Scorekaart voor Azerty

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

ICTWaarborg