Azerty

39.495 producten en 47.517 uitvoeringen
Azerty logo Levering binnen 24 uur 14 dagen bedenktijd 2 jaar garantie voor consumenten

| | | | |
| | | |

Over Azerty

Pand

Al meer dan 12 jaar de favoriet bij de echte Tweakers. De meest door jullie genoemde voordelen van Azerty staan hieronder op een rij:

• Bij ons geldt: afspraak is afspraak
  • We gaan voor relaties, niet voor klanten
  • Op elke technische vraag hebben we een antwoord
  • Onze service wordt gewaardeerd met een 9+
  • We nemen de tijd voor iedereen
  • Keuze uit het grootste computer- en elektronica-assortiment
  • Voor alles op voorraad geldt: vandaag besteld voor 22:00 uur, morgen binnen
  • De vernieuwde website heeft de beste filterfuncties

Waarom

Pand

Bij Azerty staat de mens centraal. Dat zit in ons karakter. We werken vanuit ons hart. We delen onze kennis met de klant. Azerty wil samen groeien met haar relaties en personeel, zodat we kunnen bijdragen aan hun doel: toegevoegde waarde bieden en het duurzaam laten groeien van zowel personen als organisaties.

Hoe

Pand

Onze Sallandse wortels zijn bepalend. Sallands Noaberschap: de wil om andere noabers met raad en daad bij te staan. Ieder mens is uniek. Ieder mens ziet kansen. Ieder mens wil groeien. Ieder mens heeft de behoefte aan persoonlijke aandacht. Persoonlijke aandacht voor medewerkers en relaties leidt tot wederzijds begrip, talentontwikkeling en klantoptimalisatie. Dit uit zich in de hoogste servicegerichtheid en uitstekende klantrelaties.

Wat

Pand

Azerty is e-commerce. Azerty verkoopt en levert elektronische producten voorzien van de nieuwste technologie. Azerty heeft een overzichtelijke webshop met een uitstekende fulfilmentservice. Azerty biedt de beste service en levert snel. Azerty werkt intensief samen met producenten van elektronische producten, zodat Azerty met e-commerce in bijna elke behoefte kan voorzien. Azerty helpt u graag om de juiste keuze te maken voor het product dat het beste aansluit bij uw behoefte.

Onze missie is niet voor niets samen groeien, zowel met ons team als met jou als relatie.

AfdelingEmailadresTelefoonnummer
Helpdesk
Voor technische vragen over onze producten
helpdesk@azerty.nl0572-328120
Verkoop
Voor vragen over een lopende order
verkoop@azerty.nl0572-328120
Inkoop
Voor vragen over de leverbaarheid van een product
verkoop@azerty.nl-
Administratie
Voor vragen over facturen en betalingen
administratie@azerty.nl-
Service
Voor vragen over een defect of een verkeerd geleverd artikel
service@azerty.nl-
Balie
Voor het afhalen van een order
balie@azerty.nl0572-328120

Scorekaart voor Azerty

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

ICTWaarborg

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Pricewatch statistieken

Prijsvermeldingen 47517 producten, 172479 unsorted producten
Prijsindex Nederland 96,1 (3,9% onder gemiddeld)
Prijsindex België 97,8 (2,2% onder gemiddeld)

Nintendo Switch Google Pixel Sony PlayStation VR Samsung Galaxy S8 Apple iPhone 7 Dishonored 2 Google Android 7.x Watch_Dogs 2