Orion Computerworld

1.975 producten en 2.145 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Orion Computerworld

Review toevoegen

Algemeen

Goede website, makkelijk te bestellen.
Ik werd netjes op de hoogte gehouden over de voortgang van mijn bestelling.

Verzending

Goed verpakt en de volgende dag in huis zoals werd aangegeven.

Klantenservice

Goed bereikbaar per mail en telefoon. Vooral dat laatste kom je weinig tegen tegenwoordig.

Verzending: Score: 4

Algemeen

Bestelling makkelijk geplaatst. Voor de laagst mogelijke prijs een goede SSD ontvangen. Betaling kan gewoon via iDeal of PayPal. Ik had de SSD op een zaterdagavond besteld, en kreeg deze op dinsdag binnen, geheel naar verwachting.

Verzending

De verzending verliep naar wens. De leverdatum klopte en er werd keurig een track and trace code naar het opgegeven emailadres gestuurd. De SSD zat goed verpakt in een ietswat grote doos, ik denk dat een briefenbuspakketje ook wel had volstaan, gezien het kleine formaat van mijn bestelde artikel.

Algemeen: Score: 3
Verzending: Score: 0
Klantenservice: Score: 3

Algemeen

Ik kocht hier een aanbieding die uiteindelijk niet leverbaar was.
Daarna heb ik mijn geld terug gekregen. Dit kan een keer gebeuren.

Klantenservice

Ze hielden me op de hoogte van de terugbetaling maar ik had natuurlijk liever mijn product ontvangen.

Algemeen: Score: 4

Algemeen

Lokale winkel, en daarmee iets minder gestroomlijnd dan de grote verzendhuizen. Was een bewuste keus, om de winkelstraat aan enige klandizie te helpen.

Na de bevestiging van de bestelling bleef het stil, maar de volgende werkdag kwam er keurig een DHL Track & Trace en vrijwel precies 48 uur later had ik de bestelling binnen.

Verzending

Netjes en met zorg verpakt. Verwachting was twee werkdagen en dat werd keurig gehaald.

Frunz Karma 15,5K

Algemeen

Alles prima in orde, makkelijk bestellen, eventueel ook zonder account, status updates na het bestellen.

Verzending

Alles netjes verpakt in karton en bubbelplastic.

Algemeen

Goede service en aftersales, werd snel en adequaat gereageerd op een vraag die ik achteraf stelde. Supersnel in huis, volgende keer bestel ik weer hier.

Algemeen

Overzichtelijke site. De producten had ik snel gevonden. Ook de betaling met iDeal ging soepel.

Verzending

Bestelling was zoals beloofd de volgende dag in huis. E-mailtjes over bestelstatus vond ik handig.

Klantenservice

Netjes geholpen toen ik voor de zekerheid even belde of mijn spulletjes echt op voorraad waren.

Scorekaart voor Orion Computerworld

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 3 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie