Orion Computerworld

Klantenservice: Score: 5
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Overzichtelijke site. De producten had ik snel gevonden. Ook de betaling met iDeal ging soepel.

Verzending

Bestelling was zoals beloofd de volgende dag in huis. E-mailtjes over bestelstatus vond ik handig.

Klantenservice

Netjes geholpen toen ik voor de zekerheid even belde of mijn spulletjes echt op voorraad waren.

Scorekaart voor Orion Computerworld

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is minder dan 1 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Gamescom 2019