Orion Computerworld

Review toevoegen

Frunz Karma 15,5K
Klantenservice: Score: 0

Algemeen

Alles prima in orde, makkelijk bestellen, eventueel ook zonder account, status updates na het bestellen.

Verzending

Alles netjes verpakt in karton en bubbelplastic.

Klantenservice: Score: 5

Algemeen

Goede service en aftersales, werd snel en adequaat gereageerd op een vraag die ik achteraf stelde. Supersnel in huis, volgende keer bestel ik weer hier.

Klantenservice: Score: 5

Algemeen

Overzichtelijke site. De producten had ik snel gevonden. Ook de betaling met iDeal ging soepel.

Verzending

Bestelling was zoals beloofd de volgende dag in huis. E-mailtjes over bestelstatus vond ik handig.

Klantenservice

Netjes geholpen toen ik voor de zekerheid even belde of mijn spulletjes echt op voorraad waren.

Scorekaart voor Orion Computerworld

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 1 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie