RedShell.nl | zakelijk

25.908 producten en 28.987 uitvoeringen

Gebruikers over webshop RedShell.nl | zakelijk

Review toevoegen

Algemeen

Product besteld, na de bestelling volgde een prijswijziging. Hierop heb ik contact gezocht, en dat klopte. Ik had daardoor geluk met de oude prijs.

Verzending

Het product werd bezorgd toen ik niet thuis was. Daarop belde Redshell mij of ik daar weet van had. Ik had een briefje ontvangen van de bezorger, dus dat was in orde. Erg netjes dat ze hierop even een check hebben gedaan.

Klantenservice: Score: 1

Algemeen

Product gekocht. Direct door Redshell gebeld dat ze het product niet gaan uitleveren want ze kregen van hun leverancier te horen dat het product daar op was. Ik heb een koopovereenkomst met Redshell, niet met hun leverancier.

Klantenservice

Redelijk te woord gestaan echter is de geboden oplossing (zelf annuleren of hun doen het) geen correcte oplossing.

Verzending: Score: 1

Algemeen

Laptop bestel tegen een scherpe prijs. De volgende dag gebeld door Redshell dat deze laptop niet op voorraad was en dat ze de laptop de komende maanden niet binnen zouden krijgen. In overleg de aankoop geannuleerd. De volgende dag stond de laptop plots wel weer in de webshop voor een hogere prijs

Verzending

Bestelde laptop die wel op voorraad was is niet verzonden.

Algemeen

Tot grote tevredenheid heb ik al een paar keer bij Max-ICT besteld.
Alles komt vlot en goed verpakt aan.

Verzending

Tot nu toe al een paar keer besteld bij deze club en naar tevredenheid.
Spullen werden tot nu toe snel en goed verpakt geleverd.
Klantenservice dus niet nodig gehad.

Algemeen

Ik ben erg goed geholpen tijdens mijn betaling van een grafische kaart. Ik kon eerst de betalingsknop niet zien en werd gelijk goed geholpen. Daarnaast gingen ze nog verder bellen voor me met de leverancier of de grafische kaart nog in vooraad was. Al met al een hele klantvriendelijke ervaring.

Algemeen

Simpel bestel en betaal proces via de website, waarbij men helaas wel op DHL vertrouwt voor pakket verzending, het track & trace proces totaal niet werkte (destijds) waardoor ik met puur geluk het product op een zaterdag in ontvangst mocht nemen, hopelijk is dit nu verholpen.

Verzending

Product is prima verpakt, en werd binnen 2 dagen geleverd. Ook bij de garantie afhandeling was dit allemaal prima op orde.

Klantenservice

Met Redshell uiteindelijk na lang wachten, op een oplossing via de toeleverancier, tot een uitermate chique oplossing gekomen tav een product met diverse problemen. De service van deze club gaat echt een aantal stappen verder dan gebruikelijk - waarbij geduld, prettige communicatie en oplossingsgericht handelen de belangrijkste kenmerken zijn van deze ervaring, chapeau !

Algemeen: Score: 2

Algemeen

Product staat beschikbaar maar blijkt na bestelling toch niet het geval. Wel meteen telefonisch ingelicht.

Algemeen

Heb na maanden zoeken een 5600xt kunnen bestellen bij RedShell, stond nog 8 stucks op voorraad (bij hun en niet leverancier) heb direct 2 besteld 1x voor kleine neef. Na betaling kreeg ik met 5 minuten een telefoon dat er een fout zat in de systeem van de leverancier en deze kaarten niet meer leverbaar zijn. Wat leuk dat ze op hun eigen systeem op voorraad staan binnen 1 werkdag verzenden maar toch smoes gebruiken dat de leverancier ze niet kan leveren. Blijkbaar zou ik er lang op moeten wachtten als de leverancier toch op voorraad had wat een slecht bedrijf.

Vergeten te melden dat ik ook nog 2 dagen moet wachtten op mijn geld en nu niet ergens anders kan bestellen tot mijn geld binnen is.

Algemeen

Even snel met de klantenservice gebeld of ik als particulier ook welkom was, wat het geval was (schijnbaar wel met zakelijke voorwaarden). De website mag iets gebruiksvriendelijker, maar is gezien de zakelijke focus niet heel raar.

Klantenservice

Product bleek toch net niet meer op voorraad te zijn, en bij de leverancier ook niet meer binnen te komen. Ik werd hier snel en netjes over gebeld, men keek nog mee naar alternatieven, maar helaas niks gevonden

Zover ik heb gezien dus top service, en ik zou zonder twijfel een volgende keer weer redshell proberen

Algemeen

Voor een project een HP server aangeschaft bij Redshell. Helaas bleek dit een maandagochtend modelletje en na diverse belletjes met HP, het vervangen van de controller en het bezoek van een HP engineer waarbij het moederbord werd vervangen was het probleem nog steeds aanwezig. Een hoop tijd verloren en nog twee dagen om een server op te leveren voor het project..... De situatie uitgelegd aan Redshell en verteld dat ik snel een nieuwe server nodig heb. Besloten dat we niet op de DOA procedure van HP gaan wachten en dat we eenzelfde server bestellen. Redshell leverde de volgende dag een server op locatie en haalde tegelijk de oude op (de DOA procedure van HP was sneller dan verwacht). Het project kon op tijd van start dankzij het snelle handelen van Redshell. Dus een uitermate betrouwbare organisatie die telefonisch goed bereikbaar is en empathisch vermogen heeft. Erg fijn!

Algemeen

Vrijdag om 16:31u besteld, dinsdag ontvangen. Nergens op de website staat tot hoe laat je kunt bestellen, zodat je bestelling nog de volgende dag geleverd wordt. Je wordt wel goed op de hoogte gehouden van de voortgang van de levering. Goede prijs, hoewel deze een paar dagen later een stuk hoger ligt. Veel betaalmogelijkheden (gratis).

Goed verpakt.

Algemeen

HP Microserver besteld incl ilo module.
Levering was keurig, ilo module is later verstuurd waarbij ik netjes van elke stap op de hoogte ben gehouden.

luk3 Karma 1,49K

Algemeen

Dit is de eerste keer dat ik iets bestel bij deze webshop.
Na wat twijfels toch via RedShell besteld.Twijfels kwamen door het verdwijnen van een ander product op de site.
Bestellen en betalen verliep soepel.

Verzending

Het product (QNAP NAS) kwam netjes in de originele doos geleverd. De doos was wel al open geweest gezien de pakbon in de QNAP doos zat. Vervolgens was de doos goed stevig dicht geplakt.

Klantenservice

Ik had de verstuurde Track & Tracelink informatie over het hoofd gezien. Via de website een chat gestart en binnen 10 seconden contact met de klantenservice.
De klantenservice verwees mij naar een eerder verstuurde email en deelde de T&T nogmaals via chat.

Algemeen

Webwinkel ziet er goed uit. Wel traag met laden, maar dat maakt niet super veel uit. Bestel proces ging goed, geen rare dingen tegen gekomen. Eigenlijk zoals ik van een goede webshop gewend ben. Betaalmethodes zijn breed.

Verzending

Dit was mijn eerste keer bestellen bij deze Shop. En nu al erg positief over de verzendsnelheid. Er stond op de site 2-3 werkdagen. Donderdag besteld. Vrijdag in huis! Dit heb ik niet eerder meegemaakt. Komt van een depot in Denemarken zo te zien.

Klantenservice

Na mijn verzendbevestiging ontvangen te hebben, kreeg ik helaas niet meteen een Track & Trace link. Opgebeld, snel een medewerker aan de lijn. Mevrouw gaf door dat dit een fout in het systeem was en had met een losse mail alsnog de link doorgestuurd. Achteraf was het niet nodig geweest. Een uur ongeveer na het bellen kwam het pakket al aan. Met FedEX.

Dax Karma 9,13K
Klantenservice: Score: 4

Algemeen

27 mei een bestelling geplaatst voor een ultrawide monitor, tegen een scherpe prijs. Op dat moment gaf de webshop aan dat het product op voorraad was, later op de dag contact opgenomen via de chat of het product inderdaad de volgende werkdag geleverd zou worden. Toen via de chat vernomen dat het product pas eind juli weer leverbaar zou zijn. Mijn order is daarna geannuleerd.

Mijn verbazing schetst dat het product vandaag (28 mei) gewoon weer op voorraad is in de webshop tegen een veel hogere prijs. Na contact met de klantenservice bleek dat ze werken met verschillende leveranciers welke verschillende prijzen hanteren. Ik vind dit echter een zwak excuus aangezien ik een overeenkomst met RedShell aanga en niet met de leverancier.

Snel antwoord op vragen.

Algemeen

Erg goede service, na een slechte ervaring waardoor ik lang op mijn product moest wachten, hier mijn order geplaatst. Gisteren besteld, vandaag voor 11 uur nog binnen. Snelle levertijd. Ik zou hier zeker nog een order plaatsen.

Verzending

Zeer snelle levering. Ondanks COVID-19, toch de volgende dag (vroeger dan normaal) in huis. Goed bezig!

Klantenservice

Ik heb een aantal keer gebeld met de klantenservice omdat ik er zeker van wilde zijn dat mijn product wel verstuurd was. Achteraf volledig onnodig. Vriendelijke klantenservice die snel en goed bereikbaar is en redshell ondersteunt whatsapp, wat erg fijn werkt!

Algemeen

Mijn hele ervaring bij Redshell is uitstekend. Van het moment product zoeken, uitzoeken, bestellen, afleveren tot aan na aflevering mijn fout corrigeren. De klanten service was professioneel en heel snel. Volgende keer aarzel ik niet nog een keer en bestel direct bij deze organisatie!

Verzending

Het zou oorspronkelijk 6 dagen duren voordat het product geleverd zou worden. Daarin viel een weekend en een feestdag (dus 3 werkdagen). Tot mijn verbazing was het de ochtend na mijn bestelling al binnen! Boven verwachting snel geleverd.

Klantenservice

De factuuropmaak moest aangepast worden doordat ik een fout had gemaakt. Dit werd bijzonder snel en professioneel afgehandeld door Redshell. Binnen 2 uur had ik al een antwoord op mijn mail met een nieuwe factuur bijgevoegd. Grote organisaties kunnen daar een voorbeeld aannemen!

Algemeen

Duidelijke site, goed bereikbaar, snelle reactietijd, en behulpzaam als er iets aan de hand is

Klantenservice

We hadden een probleem doordat vanuit ons een zending was kwijtgeraakt die producten van Red Shell bevatten. Red Shell heeft daarna rechtstreeks aan onze eindklant geleverd op een keurige manier. De kwijtgeraakte zending was vervolgens alsnog bij eindklant aangekomen maar mocht teruggestuurd worden met de belofte dat aankoopbedrag volledig geretourneerd wordt omdat ze echt meedachten met ons dus super geregeld

Algemeen

Bestelling, betaling en bevestiging probleemloos. Er zat geen track & trace code bij het verzendbericht.

Verzending

Probleemloos ontvangen, 1 doos deels beschadigd (waarschijnlijk tijdens de verzending) maar de producten gelukkig niet.

Klantenservice

Netwerkapparatuur bij RedShell besteld waarbij ik een aangepaste factuur met serienummers nodig had. Dit t.b.v. product registratie bij de fabrikant. Op dit verzoek werd snel en adequaat gereageerd. Daarnaast werd er een week later proactief door RedShell achteraan gebeld om te vragen of de product registratie bij de fabrikant gelukt was.

Scorekaart voor RedShell.nl | zakelijk

Algemeen Score: 3.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 3 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie