RedShell.nl | zakelijk

13.754 producten en 15.274 uitvoeringen

Gebruikers over webshop RedShell.nl | zakelijk

Review toevoegen

Algemeen

Erg goede service, na een slechte ervaring waardoor ik lang op mijn product moest wachten, hier mijn order geplaatst. Gisteren besteld, vandaag voor 11 uur nog binnen. Snelle levertijd. Ik zou hier zeker nog een order plaatsen.

Verzending

Zeer snelle levering. Ondanks COVID-19, toch de volgende dag (vroeger dan normaal) in huis. Goed bezig!

Klantenservice

Ik heb een aantal keer gebeld met de klantenservice omdat ik er zeker van wilde zijn dat mijn product wel verstuurd was. Achteraf volledig onnodig. Vriendelijke klantenservice die snel en goed bereikbaar is en redshell ondersteunt whatsapp, wat erg fijn werkt!

Algemeen

Mijn hele ervaring bij Redshell is uitstekend. Van het moment product zoeken, uitzoeken, bestellen, afleveren tot aan na aflevering mijn fout corrigeren. De klanten service was professioneel en heel snel. Volgende keer aarzel ik niet nog een keer en bestel direct bij deze organisatie!

Verzending

Het zou oorspronkelijk 6 dagen duren voordat het product geleverd zou worden. Daarin viel een weekend en een feestdag (dus 3 werkdagen). Tot mijn verbazing was het de ochtend na mijn bestelling al binnen! Boven verwachting snel geleverd.

Klantenservice

De factuuropmaak moest aangepast worden doordat ik een fout had gemaakt. Dit werd bijzonder snel en professioneel afgehandeld door Redshell. Binnen 2 uur had ik al een antwoord op mijn mail met een nieuwe factuur bijgevoegd. Grote organisaties kunnen daar een voorbeeld aannemen!

Algemeen

Duidelijke site, goed bereikbaar, snelle reactietijd, en behulpzaam als er iets aan de hand is

Klantenservice

We hadden een probleem doordat vanuit ons een zending was kwijtgeraakt die producten van Red Shell bevatten. Red Shell heeft daarna rechtstreeks aan onze eindklant geleverd op een keurige manier. De kwijtgeraakte zending was vervolgens alsnog bij eindklant aangekomen maar mocht teruggestuurd worden met de belofte dat aankoopbedrag volledig geretourneerd wordt omdat ze echt meedachten met ons dus super geregeld

Algemeen: Score: 4
Verzending: Score: 4

Algemeen

Bestelling, betaling en bevestiging probleemloos. Er zat geen track & trace code bij het verzendbericht.

Verzending

Probleemloos ontvangen, 1 doos deels beschadigd (waarschijnlijk tijdens de verzending) maar de producten gelukkig niet.

Klantenservice

Netwerkapparatuur bij RedShell besteld waarbij ik een aangepaste factuur met serienummers nodig had. Dit t.b.v. product registratie bij de fabrikant. Op dit verzoek werd snel en adequaat gereageerd. Daarnaast werd er een week later proactief door RedShell achteraan gebeld om te vragen of de product registratie bij de fabrikant gelukt was.

Scorekaart voor RedShell.nl | zakelijk

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 2 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie