RedShell.nl | zakelijk

Gebruikers over webshop RedShell.nl | zakelijk

Review toevoegen
ArHu Karma 1,06K

Algemeen

Uitstekende hulpverlening bij bestellen!

Kort na mijn bestelling van twee geheugenbankjes ontving ik een mail met de vraag of ik wel zeker wist of die compatibel zouden zijn met mijn hardware. Ik had de specificaties voor bestelling gecontroleerd, maar blijkbaar zijn er toch nog wat verschillen tussen serverhardware en "reguliere" hardware.

Nadat ik het model van mijn moederbord had doorgestuurd gaf de verkoper aan dat dit model niet ondersteund compatibel is en heeft het terugstorten van het betaalde bedrag geïnitieerd.

oef! Karma 73,3K

Algemeen

Besteld als consument. Het product werd hier het goedkoopst aangeboden en werd binnen de gestelde levertermijn aangeleverd.

Algemeen

Ik was op zoek naar een laptop met qwerty toetsenbord ipv de in Luxemburg en buurlanden gebruikelijke qwertz of azerty modellen. Op de RedShell website is het alleen mogelijk vanuit Nederland en België te bestellen, maar na een mailtje te hebben verstuurd bleek het geen probleem om ook in Luxemburg te leveren. Een proforma factuur werd opgesteld en nadat het geld was overgeboekt werd de laptop snel geleverd.

Verzending

Laptop was niet op voorraad bij RedShell maar moest bij de leverancier vandaan komen. Desondanks toch een snelle levering. Leveringskosten naar Luxemburg waren acceptabel.

Klantenservice

Meerdere malen contact gehad via email en de klantenservice is flexibel en reageert steeds snel en effectief.

Algemeen

Product op vrijdag besteld. Op maandag opgebeld dat het product niet meer op voorraad is. Na het belletje kijk ik op de website, staat het product gewoon weer daar met een aangevulde voorraad, alleen wel voor de dubbele prijs dan waar ik hem voor had besteld. Product werd toch niet verzonden.

Klantenservice

Ondanks dat ze mij bellen zitten ze me gewoon voor de gek te houden.

Algemeen

Ik kocht een voeding in de winkel die verouderd bleek te zijn en niet compatibel met een breakout-bord, dus ik vroeg om een retourzending en ze zeiden dat ze me 25 euro herbevoorradingskosten in rekening zouden brengen !!,, koop nooit bij dit bedrijf

Algemeen

Eerste keer dat ik iets bij Redshell heb aangeschaft. Overzichtelijke website, snelle levering en (achteraf) uitstekende aftersales service.

Verzending

Ik heb twee cpu's besteld. Deze waren goed verpakt.

Klantenservice

Redshell is makkelijk te bereiken en reageert snel op vragen/problemen. In mijn geval was er een probleem met het adres (mijn fout). Dit is netjes aangepast door Redshell. Vervolgens was er wat onduidelijkheid bij de verzender, ook dit heeft Redshell opgepakt. Van dit alles werd ik keurig op de hoogte gehouden. Al met al een hele goede ervaring met dit bedrijf.

Algemeen

Monitor gekocht van Acer ConceptD. Klantenservice van Red Shell was zo vriendelijk deze monitor tegen de scherpste prijs te verkopen. De monitor heb ik keurig ontvangen en doet het naar verwachting. Verder (nog) geen bijzonderheden.

Algemeen

Bedrijf helpt ook een particulier met een aanvraag erg goed. Vragen over het product en de levering worden snel beantwoord. Geven goed inzicht in de voorraad en levertijd van de producten.

Verzending

Snelle verzending, order geplaatst en product was de dag erna al in huis.

Klantenservice

Goede service, snelle reactie en behulpzame medewerkers.

Algemeen

De bestelling was makkelijk te plaatsen en was zoals beloofd snel thuis bezorgd.
Helaas was het product niet geschikt voor mij, maar dit is netjes opgelost door de klanten service.

Ik zou zeker weer bestellen bij RedShell

Verzending

Product is binnen aangegeven termijn geleverd.

Klantenservice

klanten service was vriendelijk behulpzaam en we zijn snel tot een oplossing gekomen.

Verzending: Score: 3

Tegen beloning

Algemeen

Verreweg de voordeligste voor het gekozen product. Erg tevreden over de afhandeling. Hoewel de levering iets minder vlot ging dan gehoopt, was dat het extra voordeel wel waard.

Klantenservice

Telefonisch erg goed bereikbaar, dat is tegenwoordig ook geen vanzelfsprekendheid meer.

Klantenservice: Score: 4

Algemeen

RMA procedure keurig geregeld, wordt actief meegedacht naar het zoeken van een passende oplossing door zowel backoffice als sales

PiOn Karma 4,82K

Algemeen

Cisco 9115 access point besteld. Hoewel primair voor zakelijke klanten levert Redshell ook aan particulieren. En voor scherpe prijzen. Product was gevonden via Tweakers pricewatch. Product werd snel en goed verpakt geleverd.

Verzending

Zeer snel bezorgd. Op de site stond dat de levertijd 1 a 2 dagen was. Eind van de middag besteld, en de volgende ochtend om 9:00 uur had ik hem al. Bezorgd met DHL.

Klantenservice

Ik had een vraag over de betaling. Telefonisch contact gezocht. Er werd snel opgenomen en de vraag werd naar tevredenheid beantwoord.

Algemeen

Fijne club om contact mee te hebben. Geven goed en eerlijk advies en daarbij zijn de leveringen altijd correct en netjes.

Verzending

Pakketten worden snel en tijdig geleverd. Worden ook goed ingepakt.

Klantenservice

Reageren snel en correct daarbij helpen ze goed

Algemeen

Product besteld, na de bestelling volgde een prijswijziging. Hierop heb ik contact gezocht, en dat klopte. Ik had daardoor geluk met de oude prijs.

Verzending

Het product werd bezorgd toen ik niet thuis was. Daarop belde Redshell mij of ik daar weet van had. Ik had een briefje ontvangen van de bezorger, dus dat was in orde. Erg netjes dat ze hierop even een check hebben gedaan.

Algemeen

Product gekocht. Direct door Redshell gebeld dat ze het product niet gaan uitleveren want ze kregen van hun leverancier te horen dat het product daar op was. Ik heb een koopovereenkomst met Redshell, niet met hun leverancier.

Klantenservice

Redelijk te woord gestaan echter is de geboden oplossing (zelf annuleren of hun doen het) geen correcte oplossing.

Verzending: Score: 1

Algemeen

Laptop bestel tegen een scherpe prijs. De volgende dag gebeld door Redshell dat deze laptop niet op voorraad was en dat ze de laptop de komende maanden niet binnen zouden krijgen. In overleg de aankoop geannuleerd. De volgende dag stond de laptop plots wel weer in de webshop voor een hogere prijs

Verzending

Bestelde laptop die wel op voorraad was is niet verzonden.

Algemeen

Tot grote tevredenheid heb ik al een paar keer bij Max-ICT besteld.
Alles komt vlot en goed verpakt aan.

Verzending

Tot nu toe al een paar keer besteld bij deze club en naar tevredenheid.
Spullen werden tot nu toe snel en goed verpakt geleverd.
Klantenservice dus niet nodig gehad.

Algemeen

Ik ben erg goed geholpen tijdens mijn betaling van een grafische kaart. Ik kon eerst de betalingsknop niet zien en werd gelijk goed geholpen. Daarnaast gingen ze nog verder bellen voor me met de leverancier of de grafische kaart nog in vooraad was. Al met al een hele klantvriendelijke ervaring.

Algemeen

Simpel bestel en betaal proces via de website, waarbij men helaas wel op DHL vertrouwt voor pakket verzending, het track & trace proces totaal niet werkte (destijds) waardoor ik met puur geluk het product op een zaterdag in ontvangst mocht nemen, hopelijk is dit nu verholpen.

Verzending

Product is prima verpakt, en werd binnen 2 dagen geleverd. Ook bij de garantie afhandeling was dit allemaal prima op orde.

Klantenservice

Met Redshell uiteindelijk na lang wachten, op een oplossing via de toeleverancier, tot een uitermate chique oplossing gekomen tav een product met diverse problemen. De service van deze club gaat echt een aantal stappen verder dan gebruikelijk - waarbij geduld, prettige communicatie en oplossingsgericht handelen de belangrijkste kenmerken zijn van deze ervaring, chapeau !

Algemeen: Score: 2

Algemeen

Product staat beschikbaar maar blijkt na bestelling toch niet het geval. Wel meteen telefonisch ingelicht.

Scorekaart voor RedShell.nl | zakelijk

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 4 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie