Thats IT!

721 producten en 747 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Thats IT!

Review toevoegen
Algemeen: Score: 2
Verzending: Score: 2

Algemeen

Heb bij hun de Creative Sound Blaster Z gekocht, en zag meteen dat de doorzichtige stikker doorgesneden was, en dat er een plakbandje er over geplakt was, en zag dat de gedeelte wat vast schroeft al een keer vast geschroefd was, heb hem evengoed in gebruik omdat ik anders geen geluid heb en tot nu toe doet hij het, en heb ik geen vreemde dingen nog mee gemaakt met deze geluidskaart.

Verzending

De doos van de geluidskaart was al opengemaakt en de geluidskaart was al een keer gebruikt, of in een PC gedaan.

Als ze verteld hadden dat het een terug gestuurde product was met de normale korting die je dan krijgt, had ik het geen probleem gevonden, maar nu hadden ze niks gezegd en verkochten ze het als eerstenhand splinternieuw product, stond ook Nieuw product bij, en niet refurbished.

En daarom geef ik geen goede review van deze winkel hier.

Algemeen

Via Tweakers zocht ik de laagste prijs voor 2x een Dell U2419H scherm. Bovenaan stond ThatsIT met een refurbished aanbieding voor deze schermen.

Op de website had ik een mogelijkheid een bod te doen, dat was een leuke mogelijkheid om je belangstelling te tonen en te kijken of er nog iets met de prijs mogelijk is. Na een bo gedaan te hebben ontving ik snel een goed tegenvoorstel. Van de scherpe aanbiedingsprijs was een klein beetje afgegaan, altijd leuk meegenomen.

Vanuit de aanbieding kun je je bestelling doen en betalen via de bekende kanalen.

Verzending

De schermen ontving ik uitstekend verpakt en in hele goede staat!
Gewoon als nieuw, de folie zat nog op het logo van de stander. Had je toch het gevoel van een nieuw product ;-)

Ik ben heel blij met de schermen, ze doen niet onder voor nieuwe. Via de support site van Dell heb ik de leeftijd gecheckt. Ze blijken net een jaar oud te zijn en dus nog onder de volledige garantie van Dell te vallen! Dat is mooi meegenomen dus.

Algemeen

een dymo printer besteld bij deze jongens, bestelling ging soepel en snel. Echter postnl kon het aflever adres niet vinden (er zijn al meerdere pakketjes binnen gekomen op dit adres dus dit is niet waar.

Verzending

zoals hierboven aangegeven zei postnl dat het adres niet klopte, echter kreeg ik al snel een mail van that's it dat het pakket niet afgeleverd was en wat ik hiermee wilde doen.

Klantenservice

zoals hierboven was de reactie van that's it raket snel en heel snel opgelost door maar mijn eigen adres te gebruiken zonder dat dit pakket nogmaals verstuurd zou moeten worden.
Top service dus!

Algemeen

Nieuwe printer hier besteld omdat ze een van de voordeligste waren en 'm snel konden leveren. De website is overzichtelijk en werkt snel. Het is alleen jammer dat je perse een account moet aanmaken en niet als gast kan afrekenen. Hierom een ster aftrek. Verder ben ik tevreden.

Verzending

Printer werd in originele doos geleverd en is heel aangekomen. Netjes ook de volgende dag geleverd door PostNL. Via de mail word je ook op de hoogte gehouden van het proces en de voortgang. Bij Outlook belanden de mails wel in de spamfolder.

Algemeen: Score: 3

Algemeen

Bij ophalen 50euro korting en heb als dank op diverse site reclame gemaakt er voor.

Verzending

ik heb zelf op gehaald dus niet van toepassing

en

ook geen contackt met klanteservice gehad

Algemeen

Ik heb een refurbished Dell S2817Q gekocht via That's IT. De mogelijkheid om te bieden op producten is een leuke en nuttige toevoeging aan de webshop en verliep soepel. Helaas kreeg ik de uiteindelijke kortingscode niet binnen maar deze kon via de chat-functie op de site snel opgezocht en doorgegeven worden. De monitor die ik gekocht heb was inderdaad de beloofde A+ kwaliteit, ookal kon ik in eerste instantie niet vinden wat dat eigenlijk betekent.
Enige gebruikssporen op de monitor zijn 2 dode pixels.

Algemeen

Zag een mooie LG 34UM88C Zwart refurbished staan bij hun op de site. Was er toevallig in de buurt vandaag, dus besloot even langs te gaan. De monitor was prima verpakt al het folie zat nog op alle onderdelen en er leek ook niks echt open te zijn geweest behalve de doos zelf. En hij werkt prima, dus ik vond het een top deal!

Klantenservice

Helaas was het druk op de weg dus ik kwam om 17:30 aan en dan sluiten ze, maar gelukkig werd ik nog even vriendelijk geholpen.

Zeer tevreden!

Mooie shop en je kan er op alles bieden! wat een fantastische optie is dat. zo kun je een mooie deal maken

Ik heb bij deze shop na een scherp bod een refurbished Dell U2414H besteld en ik kan niet anders zeggen dan dat dit een zeer goede ervaring is. Scherm is verkeerd in een keurige staat, geen krasje of vlekje te bekennen. Tevens zijn alle mogelijke aansluitkabels meegeleverd.

Bij het doen van een bod kreeg ik verrassend snel reactie (5 min), ook het bestellen verliep erg soepel.

Zeer goed verpakt!

Scherm was zeer goed verpakt, gewikkeld in bubbelfolie. de voet was netjes apart verpakt, eveneens in stevig bubbelfolie. Alles netjes in een stevige doos, gevuld met chips.

Klantenservice

Ik heb zeer kundig advies gekregen bij de keuze van mijn scherm.

Algemeen

Gebruiksvriendelijke website, telefonisch bereikbaar voor vragen, ook op zaterdag. Duidelijk beheerpanel als klant. Track&Trace code arriveerde wat laat via mail, maar was eerder al in het panel te vinden.

Verzending

Stevige nette doos, vol met packing peanuts en bubble wrap. Had een 19” server besteld, waar je eigenlijk schuimen balken verwacht in de doos (om schuiven en bonken te voorkomen), maar dit volstond.

Kleine aanvulling betreffende de website: na het aanmelden op de site ontving ik een email met daarin mijn username en wachtwoord. Dat is absoluut uit den boze! Men schept daarmee beveiligingsrisico's en acteert mogelijk in strijd met GDPR. Ik heb er melding van gemaakt bij de firma, in de hoop dat ze de site aanpassen.

EDIT:
Drie dagen later ontving ik netjes een mail met de melding dat ze deze feature van de site hebben uit laten zetten. Netjes!

Algemeen

Laptop besteld bij deze webshop. Vervolgens later geleverd dan aangegeven door de webshop.

Laptop bleek behoorlijk rondom beschadigd. Ik weet het is refurbished, maar voor 900+ euro verwachtte ik een optisch mooiere staat. Het scherm lijkt vervangen te zijn door valschade en de hoeken van de behuizing eraf. Er had minimaal iets van een melding bij kunnen staan.

Op de bijgeleverde bon staat een lager bedrag dan het werkelijk betaald bedrag van de digitale bon! Vreemd

De voorgeïnstalleerd software wilde ook niet opstarten voor de 1e installatie...

NEE zeker GEEN aanrader.

Ik wacht vandaag 01-12-2018 nog steeds op mijn geld! Op 12-11-2018 pakket retour gestuurd en op 16-11-2018 retourbevestiging ontvangen!
Hiervoor gebeld en kreeg een slecht verhaal te horen dat het 10 werkdagen zou duren. Hierna gemaild, tot op heden geen reactie of geld gezien.
BELACHELIJK!!

Verzending

Laptop was degelijk amateuristisch verpakt.
Bezorging later dan aangeveven

Klantenservice

Zoals in 1e antwoord, gebeld en een slecht verhaal dat ze het geld binnen 10 dagen terugstorten. Vervolgens word er niets binnen die termijn overgemaakt.
Gemaild en wacht op reactie, maar heb liever m’n geld terug!!

AFRADER

Algemeen

Defect artikel ontvangen , daarna een e-mail voor hulp gestuurd. Uiteindelijk maar een retourzending aangevraagd , kreeg ik een Support Ticket toegestuurd , maar daar wordt verder niet op gereageerd

Verpakking was goed.

Klantenservice

Op de Support Ticket en op mijn e-mail wordt niet gereageerd

Algemeen

Had een 1 GB netwerk kaartje van Intel, deze stopte ermee te werken. Het kaartje zelf was 24 euro. Even een ticket aangemaakt, kreeg zonder boe of bah een nieuwe opgestuurd. Vandaar deze review

Verzending

Het kaartje die kapot ging was 2 dagen later in huis, via budget zending, dus in een envelop met platic houdertje om de kaart netjes te houden.

Algemeen

Bestelling was prima. Bestellen, betalen en ontvangen. Zoals je tegenwoordig mag verwachten van een webwinkel.

Klantenservice

USB PCI-e kaartje werkt niet lekker in onze nieuwe Windows 10 PC. Kaartje heeft eerst een tijd gewerkt maar gaf toen ineens de geest. Opgestuurd waarna That's IT het kaartje heeft getest en geen probleem heeft kunnen constateren.

Na het terug ontvangen van het kaartje heeft deze een week of twee gewerkt waarna er opnieuw problemen waren. Het kaartje werd niet meer herkend. Alles geprobeerd qua drivers en hardware connectie maar niks mocht baten. Contact gezocht met That's IT en gevraagd of ik het kaartje kon retourneren, ik wilde graag een ander merk/type proberen aangezien dit niet gaat lukken.

Hier kon absoluut niet aan worden voldaan want er is alleen garantie op hardware. Dat zal technisch misschien correct zijn, service zou betekenen dat er alsnog een oplossing wordt gezocht.

De voorstelde oplossingen: PC langs brengen, PC opsturen (!), kaartje opnieuw terug sturen, etc. Er werd niet bepaald gezocht naar een reële oplossing. Vervolgens krijg ik ook gedurende het hele gesprek opmerkingen als "dan heeft de juiste persoon er niet naar gekeken", "ik weet 100% zeker dat ik het probleem wel oplos", "ik kan niet zien wat voor rare dingen jullie allemaal met de PC doen", etc.

Algemeen: Score: 2

Algemeen

2 Monitoren besteld, volgende dag keurig in huis enkel beide gebruikt.
1 van de monitoren zat zelfs onder het stof! Vreemde gang van zaken, zie nergens dat ik een demo modellen gekocht had en ook zeker niet voor een gereduceerde prijs. Koop de volgende wel via marktplaats.

Verzending

Volgende dag binnen, dozen van dell zijn altijd stevig dus daarop niks aan te merken.

Algemeen

Goede service - eerste systeem had een defecte processor (die pas na een tijdje begon gek te doen). Als oplossing hebben ze me een ander (beter) systeem gegeven, helemaal goed ingesteld.

Verzending

Computers worden niet per pakketpost verzonden, maar door hun eigen medewerkers die er voorzichtig mee omgaan.

Verzending: Score: 0
Algemeen

Telefonisch contact opgenomen met de vraag om mijn bestelling te annuleren. Dit is binnen 2 minuten gebeurd en mijn bedrag wordt gelijk teruggestort.

Klantenservice

Vriendelijk en het wordt gelijk geregeld.

Algemeen: Score: 3
Klantenservice: Score: 2
Algemeen

Donderdagavond 8 december omstreeks 21:00 product besteld. Ruime voorraad. Uiteindelijk woensdagmiddag 14 december product in huis via brievenbuspost.

Verzending

De voorraad van het product was ruim, desondanks minder snel verzonden dan verwacht. In principe had het product volgens eigen indicatie vrijdag verzonden moeten worden, dus zaterdag dan in huis. Echter ontvang ik het product pas woensdag.

Klantenservice

Ik kreeg geen verzendbevestiging van het product. Dit was wel na te kijken in mijn account, hier stond echter alleen maar 'gereed'. Een indicatie voor 'verzonden' oid vind ik persoonlijk gewenst (en van deze tijd).

Verzending: Score: 1
Algemeen

Ideal betaling, gaat prima, en werkt zoals het hoort. Site oogt knullig, maar dat is ook niet altijd nodig.

Verzending

Geopende verpakking ontvangen, dat doet al een belletje rinkelen natuurlijk!

Klantenservice

Dongle besteld, en redelijk vlot geleverd.

Verpakking was echter reeds geopend en weer dicht geplakt. Verder geen aandacht aan geschonken, zolang er maar in zit wat het moet zijn.

Dongle besteld voor gebruik met windows 8. Deze TP-link dongle zou compatible zijn met windows 8 volgens de site van TP-link.
Helaas over het hoofd gezien dat er 3 versies van de dongle zijn. Ik kreeg een versie welke niet compatible is van NOWTHATSIT.

Kunnen ze niks aan doen, mijn fout. Netjes aangevraagd dat ik die dongle wil ruilen voor een model dat wel werkt. Ook netjes aangegeven dat een duurdere geen probleem is.
Om alles in gang te zetten, moest ik maar even een RMA formulier invullen.
Wederom netjes gedaan, met tekst en uitleg. Volledig in de veronderstelling dat zoiets SNEL geregeld is. (We hebben het over een 10€ dongle)

Na ellendig lang wachten op reactie (2 weken!!) Kreeg ik te horen dat ze wel ff andere firmware zouden zoeken voor de dongle.
Enfin, ik wist dat die niet bestond, dus broodje aap verhaal.
Nooit meer verder iets op gehoord, hele driver verhaal is dus onzin.
Weer emailen, weer lang wachten...
Er zou een ander model worden gezocht! (ah prima, schot in de zaak)
Weer wachten..

Na te lang wachten ten einde raad maar aangegeven dat ik dit ding wil ruilen, en de koop ontbinden. Hoe lang kun je sukkelen over een 10€ dongle... In 5 minuten was ik naar de mediamarkt gereden. (Had ik maar...)

Wat krijg ik te horen van NOWTHATSIT... Ik heb de dongle kapot gemaakt, en dus kan ik hem niet terug sturen. Emails werden korter en korter, gewoonweg brutaal van opzet.

Kortom, bespaar je veel tijd en ellende, en shop elders!

Verzending: Score: 1
Algemeen

Zocht een NAS harddisk. Ze boden een tweedehands exemplaar aan voor €65,-. Precies datzelfde exemplaar nieuw online beschikbaar voor €57,50.

Verzending

Mijn vrouw heeft hier een Dell Precision laptop gekocht als reserve laptop. Na een jaar - ding was amper gebruikt - deed het toetenbord het niet meer.

Klantenservice

Inmiddels €60,- aan reparatiekosten en nieuw toetsenbord verder en vertikt het toetsenbord het weer. We zijn er helemaal klaar mee!

Helemaal als je dan een broodje-aap verhaal wordt verteld dat er een speciale knop zou zijn waarmee je toetsenborden op laptops uit kan schakelen. Klinkklare onzin.

Na drie jaar aanmodderen hebben ze eindelijk de echte oorzaak gevonden, maar melden ze doodleuk dat de laptop uit de garantie is en ze het niet fixen. Oplichters!

Algemeen

Site heeft dringend een update nodig, ziet er onbetrouwbaar uit.
Betaling ging vlot.
Na 3 dagen pakje afgeleverd aan mijn deur.
Voor mijn DVD/CD/BlueRay reader/writer krijg ik 3 vijsjes...
Zouden er dat geen 4 moeten zijn?

Verzending

Site heeft dringend een update nodig, ziet er onbetrouwbaar uit.
Betaling ging vlot.
Na 3 dagen pakje afgeleverd aan mijn deur.

Scorekaart voor Thats IT!

Algemeen Score: 4
Verzending Score: 4
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

ICTWaarborg