123inkt.nl

5.992 producten en 6.039 uitvoeringen

Gebruikers over webshop 123inkt.nl

Review toevoegen

Algemeen

123 inkt was vroeger goed... Inmiddels houden ze zich niet meer aan de wet. Defecte printer gekocht. Aangemeld. Ik moest het maar zelf met de fabrikant uitzoeken. Dat vonden ze service voor mij want dat was 'makkelijker' voor mij..... Door blijven modderen. Uiteindelijk kapte te printer er definitief mee. Toen deden ze helemaal niks mee want langer dan 1 maand geleden (September 2020) aangeschaft dus geen DOA meer.... Onderwijl negerend dat ik dit probleem WEL binnen 1 maand na aankoop gemeld had maar service geweigerd werd.

Verzending

Was geleverd volgens belofte. Jammer dat van de garantie niet hetzelfde gezegd kan worden

Klantenservice

Zie review. Malen niet om te wet. Zelfs nadat ze ik op de wet gewezen had was het reply 'Ja we zijn op de hoogte van de wet. Maar het is voor u veel makkelijker als je zelf gaat bellen met de leverancier hoor'. Oftewel: Ja, geld is binnen. Zoek het maar lekker zelf uit wij hebben lak aan de wet.

Goedemiddag, goed dat je dit kenbaar maakt. Wij hebben al op je review op Trustpilot gereageerd. Groetjes, het team van 123inkt

Algemeen

Bestel nieuwe merkcartridges voor mijn nieuwe Epson printer bij 123inkt. Wordt ik gebeld: weet u dan onze huismerk cartridges goedkoper zijn EN dat daar meer in zit? Ik: ja, maar zolang de printer nog garantie heeft wil ik geen gedoe over dat ik geen merkcartridges zou hebben gebruikt. 123inkt: Epson mag geen garantie afwijzen bij gebruik van een ander merk cartridges ivm wettelijk verbod op koppelverkoop. Ik: dat klinkt nu leuk, maar als het nodig is wil ik er toch geen gedoe over. 123inkt: wij hebben zoveel vertrouwen in onze producten, dat wij dan die garantie overnemen. Ik: ok, doe dan maar jullie huismerk. 123inkt: dankuwel, die zijn natuurlijk goedkoper dan wat u besteld heeft, dus we vullen uw bestelling aan met extra cartridges. Dat komt dan natuurlijk boven uw bestelbedrag uit, maar dat krijgt u dan van ons kado. U heeft ze morgen in huis. Ik: topbedrijf!

Verzending

Vandaag besteld, gebeld en bestelling aangepast, morgen in huis.

Zie boven

Bedankt voor het delen van je positieve ervaring! Goed om te lezen dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen, hier doen wij ons best voor. De volgende keer staan wij graag weer voor je klaar. Groetjes, het team van 123inkt

Algemeen

Helaas omdat je voor tweede keer de zelfde printer koop worden wij als wederverkoper gezien en word order geannuleerd zonder te vragen waarom we zo tevreden waren 🙁.

Dan doen we onze eigenkantoor artikelen toch elder geen probleem.
Als je tegenwoordig wel te vrede bent en veel koopt is het ook weer niet goed.

geven aan in reactie hieronder email te hebben gestuurd is ook zeker geannulleerd omdat ik geen email heb ontvangen dus kan ik ook geen reactie kan geven op de email.

Verzending

niet verzenden order geannulleerd omdat we zogenaamd wederverkoper worden aangezien beetje vreemde voorbarige conclusie omdat we 2* de zelfde printer kopen ?

Klantenservice

door een mevrouw laten bellen die niet weer maar alleen maar komt melden dat onze order geannulleerd is.

Goed dat je jouw ervaring kenbaar maakt, Marc. Wij hebben je per mail uitleg gegeven waarom deze bestelling is geannuleerd. Heb je hier nog vragen over dan kan je op de mail reageren. Wij helpen je graag. Groetjes. het 123inkt team

Winactie

Algemeen

De zoekfunctie op de website zou verbeterd mogen worden; als je exact de product codes kent kom je zo bij de artikelen die je nodig hebt. Gebruik je de printer naam lukt het niet om bij de juiste producten te komen (HP inktpatronen gaat beter dan de rollen papier waar ik naar op zoek was). Uit eindelijk wel alles kunnen vinden en kunnen bestellen.

Verzending

Niet de volgende dag binnen, maar had ook laat besteld (na 10 uur ‘s avonds). Netjes 2 dagen later binnen ondanks Corona drukte.

Bedankt voor deze positieve review! Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent met onze service. Ook willen we je bedanken voor je eerlijke feedback, deze nemen wij natuurlijk mee! Groetjes, het team van 123inkt

Algemeen

- Op de website op veel plaatsen aangeven "Vandaag besteld, morgen in huis", maar dit niet waarmaken en beroerde lantenservice

Verzending

- Nergens een disclaimer te vinden dat het iets langer kan duren, omdat ze het druk hebben bij 123Inkt
- Direct nadat je betaald hebt, krijg je wel een waarschuwing te zien dat de levering later gaat plaatsvinden. Waarom kon die waarschuwing niet voor het afrekenen?
- Het werd pas 2 dagen later verstuurd door 123inkt. De vertraging van PostNL kwam hier nog bovenop.

Klantenservice

25 minuten gewacht om van 7e in de wachtrij, 3e in de wachtrij te worden. Er zit dus 1 persoon alle telefoontjes af te werken voor een webshop die duizenden klanten per dag bedient.

Goed dat je dit kenbaar maakt. We kunnen ons voorstellen dat je teleurgesteld was toen je las dat de levering langer kon duren. In principe worden (nagenoeg) alle bestellingen nog op tijd ingepakt en verstuurd.

Echter zijn wij hierin ook afhankelijk van de bezorgdiensten. Ook hierbij zijn geen vertragingen bekend, toch is het aantal online bestellingen afgelopen jaar enorm gestegen waardoor het bij alle bezorgdiensten een stuk drukker is dan normaal. Hierdoor kan het gebeuren dat je bestelling iets later is dan normaal.

Uiteraard is onze klantenservice groter dan één persoon en doen wij ons uiterste best de wachtrijen zo kort mogelijk te houden.

We willen je vragen een e-mail te sturen naar webcare@123inkt.nl met daarin de verwijzing naar je klacht op trustpilot, zodat wij kunnen kijken of we iets voor je kunnen betekenen. We zien je e-mail graag tegemoet.

Groetjes, het team van 123inkt

Algemeen

Ik heb al een aantal producten gekocht bij 123inkt. De afhandeling was steeds keurig en tijdig en eigenlijk zonder problemen.

Klantenservice

De reden van mijn review is de afhandeling van een defecte toner voor de Brother DCPL-3550CDW.

De huismerktoner van 123inkt die ik in september 2019 had aangekocht veroorzaakte de melding 'Toner defect'. Het wisselen van deze toner met het lege origineel loste de melding op.

Na dit gemeld te hebben via mail is meteen een vervangend examplaar gestuurd met een factuur. Deze factuur zou komen te vervallen op het moment van ontvangen van de oude toner.

De volgende dag kwam de vervangende toner binnen met het retourformulier voor de defecte toner.

Daarbij kreeg ik ook nog eens een excuus-kaart ('er gaat wel eens iets mis') met een flesje wijn. Wat mij betreft vijf punten voor de klantenservice dus.

Bedankt voor dit mooie compliment! Wat fijn dat we je hebben kunnen helpen en dat je tevreden bent over onze service! We staan in de toekomst graag weer voor je klaar. Groetjes, het team van 123inkt

Verzending: Score: 0

Algemeen

Ik heb bij deze webshop een printer met scan functionaliteit aangeschaft. De website gaf tijdens het bestellen aan dat het op voorraad was en zo geleverd kan worden.
Maar kreeg al snel een mail dat het verwacht werd over 2 weken. En vandaag kreeg ik weer een mail dat ze het de week hierop in maart verwachten (maarja de week van 1 maart kan ook 7 maart worden natuurlijk).

Oftewel: we zitten al op 3 weken levertijd....

Goed dat je dit kenbaar maakt, we begrijpen dat dit geen prettige situatie is. Zou je ons een e-mail willen sturen met je klantgegevens naar webcare@123inkt.nl? Dan kijken we graag even met je mee. Groetjes, het team van 123inkt

Verzending: Score: 3

Algemeen

Ik heb een set 123 inkt huismerk cartridges gekocht voor mijn HP Printer. NOOIT MOETEN DOEN !!! Nadat ik ze in mijn printer geplaatst heb komt er een foutmelding. Foutmelding is niet meer weg te krijgen. Bellen met HP, blijkt mijn printerkop beschadigd door deze cartridges. 123 print komt niet met een oplossing maar blijven beweren dat de fout niet bij hun ligt. Ondeugelijke troep verkopen en geen verantwoording nemen. Nooit meer !

Verzending

Sturen allemaal goedkope reclametroep mee, balpennetjes, ijskrabbers. Niet om gevraagd

Klantenservice

Komen niet met een oplossing, ik mag bij godsgratie een 2e hands printer bij ze kopen voor 40,- Het idee alleen al.

Goed dat je dit kenbaar maakt. Wij hebben al op een van je andere reviews gereageerd en wij zien je reactie graag tegemoet. Groetjes, het team van 123inkt

Algemeen: Score: 2
Verzending: Score: 2

Algemeen

Op zich prima geholpen en geïnformeerd via webcare. Uiteindelijk besloten om, indien daadwerkelijk op voorraad, een printer en extra toner te bestellen. Nadrukkelijk gevraagd of de printer op voorraad was. Daarna nog er achteraan gebeld en men ging op vrijdagmiddag de bestelling gereedmaken voor verzending. De volgende dag blijkt alleen de toner verzonden. Van de printer geen spoor. Op mail wordt in het weekend niet geantwoord. Slechte zaak. Achter PostNL kan men zich niet verschuilen, want je krijgt een mail zodra zij zelf een barcode aanmaken. Als PostNL de zending vervolgens niet ophaalt kunnen zij er niks aan doen, maar dat is hier niet het geval.

Verzending

Slecht. Als je beloftes doet, moet je ze waarmaken. Zeker als ik bestel onder de voorwaarde dat een product écht op voorraad is. Maar men checkt dat dan kennelijk niet en verkoopt maar gewoon.

Klantenservice

Op zich prima en vriendelijk, maar je goede score wordt volledig tenietgedaan door het niet waarmaken van beloftes.

[update]

Na contact met de klantenservice bleek dat de printer inderdaad niet op voorraad was. Heb de printer inmiddels elders besteld. Omdat ik ook toner had meebesteld heb ik daar korting op gekregen. Als tegemoetkoming heb ik de toner met korting mogen houden ondanks de annulering van de bestelling van de printer. Dat is prima service. Toezegging dat het geld in 2-4 dagen weer is teruggestort. Als ze dat ook waarmaken verdient de klantenservice wel een goede beoordeling.

Goedemorgen, goed dat je dit kenbaar maakt. We kijken graag met je mee naar de bestelling van de printer. Graag ontvangen we van jou jper e-mail je klantnummer of postcode en huisnummer. De e-mail mag je sturen naar webcare@123inkt.nl. Groetjes, het team van 123inkt

Algemeen

Vijf en een half jaar geleden(!) een huismerk tonercartridge besteld. In tegenstelling tot de andere huismerkcartridges die ik van 123inkt heb, is deze in verloop van tijd minder goed gaan werken. Kan gebeuren natuurlijk, maar aangezien het een huismerkcartridge van eigen makelij is, reken ik dat een beetje mee in de score. Echter…

Klantenservice

Het RMA'en van die cartridge was daarentegen een feestje. RMA aanmelden ging eenvoudig via de website, het enige dat verder nodig was om het probleem duidelijk te krijgen, was het printen en inscannen van een paar (door 123inkt aangeleverde) PDFjes.

Vrij snel daarna werd er een nieuwe cartridge opgestuurd. Zonder dat ik eerst de oude op hoefde te sturen dus! Zó fijn dat je niet weken met een onbruikbare printer hoeft te zitten.

Er zat naast een Sorry!-kaartje zelfs een klein flesje wijn bij de nieuwe cartridge, als douceurtje! De kapotte cartridge kon ik in de geleverde doos terugsturen (met het meegeleverde retourlabel).

Op de huismerkcartridges zit levenslange garantie, en dat blijkt niet gelogen. Mijn vuistregel is dat je pas bij retourzendingen ziet wat de werkelijke waarde van een winkel is, en 123inkt heeft die test glansrijk doorstaan. Chapeau, mij zullen jullie vaker terugzien!

Bedankt voor deze mooie beoordeling! Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent met onze service, daar doen we het voor! Groetjes, het team van 123inkt

Algemeen

website oogt ouderwets en druk, volgens mij ook sinds het begin niet meer aangepast, maar als het maar werkt...

Verzending

snelle levering. vervangend product ook binnen 1 dag bezorgd tijdens coronatijden

Klantenservice

een jaar geleden bij 123inkt een brother laserprinter besteld. ik kreeg telefonisch een aanbieding om een set huismerktoners
bij te kopen. prima, kon geen kwaad om een voorraad te hebben. toners drogen niet uit.

na een jaar is de originele toner op. dus even de huismerk geinstalleerd. echter herkent de printer deze niet. contact opgenomen met de klantenservice en foto''s opgestuurd. een vervangend exemplaar toegezonden gekregen welke wel werkt (ontwerp is wel wat anders, blijkbaar is de chip ook anders geworden). de levenslange garantie op huismerktoners is dus geen gebakken lucht, zeer tevreden over dus.

Hartelijk dank voor deze mooie review! Wij vinden het fijn om te lezen dat je onze klantenservice als prettig hebt ervaren. Bedankt voor het delen van je verhaal en we zien je graag terug bij de volgende bestelling. Groetjes, het team van 123inkt.

Algemeen

Zeer uitgebreid assortiment, met scherpe prijzen, wat ervoor zorgt dat je vrijwel altijd (in deze categorie, namelijk kantoorartikelen) alleen hier hoef te shoppen, scheelt weer verzendkosten. De webshops van 123inkt zijn duidelijk en overzichtelijk.

Verzending

De levering was ondanks de kerstdrukte erg snel. Net na oudjaarsdag binnen gekomen.

Klantenservice

Helaas de klantenservice nodig gehad omdat een toner niet herkend werd door de printer. De melding werd zelfs op zondag avond beantwoord! Prima afhandeling van de klacht.

Beste Huubske, wat fijn dat alles naar wens is verlopen en dat wij je zo goed hebben kunnen helpen. Daar doen wij het voor. We zien je graag bij ons terug voor een volgende bestelling. Groetjes, het team van 123inkt

Klantenservice: Score: 3

Algemeen

Enige dat me iets stoorde was het feit dat ik werd gebeld om toch niet het huismerk ipv Brother cartridges te bestellen. Ik wil geen huismerk, dan had ik dat wel gekozen. Dus mij erover bellen hoeft dan niet meer en zorgt alleen maar voor irritatie.

Verzending

Hele snelle en correcte levering. Niets mis mee.

Klantenservice

Zie hierboven. Ik hoef niet gebeld te worden om mijn keuze te beinvloeden

Hoi! Goed dat je dit kenbaar maakt. Wat fijn dat je tevreden over ons bent. We zien je graag bij ons terug voor een volgende bestelling. Groetjes, het team van 123inkt

Algemeen

Keuze uit heel veel producten. Soms zijn ze wat lastig te vinden. Verder helemaal ok!

Levering helemaal volgens verwachting

Beste Sjaak, bedankt voor je mooie beoordeling! Wat fijn dat je ons kunt waarderen. Mocht je hulp nodig hebben bij het vinden van een artikel dan helpen wij je graag. We zien je graag bij ons terug. Groetjes, het team van 123inkt

Tegen beloning

Algemeen

Bestelling kwam snel binnen, ook werd er contact opgenomen ter bevestiging. Zeker een goede keuze om hier te bestellen!

Werd snel bezorgd.

Klantenservice

Werd contact met mij opgenomen ter bevestiging, vriendelijke service.

Hoi! Bedankt voor je mooie beoordeling. Wat fijn dat je zo tevreden over ons bent. Wij zien je graag bij ons terug voor een volgende bestelling. Groetjes, het team van 123inkt

Algemeen

Zwarte inktcartridge was defect. Gemeld en binnen recordtijd ,24 uur, werd dit vervangen. 123inkt heeft ook nog een flesje wijn bij de zending verpakt
10 is het hoogste maar van mij krijgt dit bedrijf een 10+
Al meerdere jaren wordt zaken gedaan met 123inkt.nl

De snelle levering de uitstekende service en de goede artikelen
zijn nog steeds op het hetzelfde hoge niveau.

Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden ben over onze service! Een 10+! Dank je wel voor dat mooie compliment. Groetjes, het team van 123inkt

Algemeen: Score: 2
Klantenservice: Score: 2

Algemeen

Huismerk cardridges besteld (zwart en kleur) en keurig geleverd. Maar beide werken niet. De modules zien er versleten uit en de contacten zijn duidelijk niet goed.Bij contact met de klantenservice werd mij verteld dat dat 123-inkt gebruik maakt van gerecycelde modules en dat dat wel eens fout kan gaan. Aannemelijk maar niet twee toevallig. Er werd mij het aanbod gedaan om de modules te vervangen door orginele HP. Wel duurder en veel minder inkt. En tegen betaling van de volledige meerprijs.

Verzending

Product ondanks deze drukke periode keurig en op tijd geleverd.

Klantenservice

Lange wachttijd. Vriendelijk te woord gestaan maar geen enkele tegemoetkoming terwijl toch twee slechte producten waren geleverd en onze kerstkaarten daarom niet waren wat we hadden gehoopt. Ondertussen een chat. Daar mijn probleem toegelicht... De chatruimte wordt leeg en ik krijg een minuut later het bericht dat mijn bericht niet is aangekomen. Het probleem zal onderzocht worden. Volgens de klantenservice is er geen probleem met de chat...

Beste, bedankt voor je beoordeling. Goed dat je dit kenbaar maakt. Wat jammer dat je onze service erg waardeert, ondanks dat wij altijd een oplossing proberen te vinden voor jou. Als je nog vragen hebt dan horen wij het graag. Groetjes, het team van 123inkt

Klantenservice: Score: 3

Algemeen

Zakelijke klant, en een veel gebruikte printer ging kapot. Een webshop opgezocht die op hun website aangaf dat het artikel op voorraad was en het dezelfde dag nog zou versturen. 123inkt.nl voldeed hieraan, en adverteert hier zelfs groot mee.

Verzending

Men kon dus niet aan de gemaakte afspraak voldoen (op de afgesproken datum leveren). Ik kreeg de volgende dag dus doodleuk een mailtje dat de printer pas volgende week ergens geleverd ging worden.

Klantenservice

Eerst geprobeerd te bellen, maar niemand te pakken kunnen krijgen.

Nadat ik dan maar gemaild had dat ik de bestelling wilde annuleren (ik had de printer al elders besteld, want ik had snel een nieuwe printer nodig, en niet volgende week) kreeg ik binnen 2 uur een mail terug met de bevestiging, en dat m'n geld binnen 4 dagen teruggestort zou gaan worden. Vandaar op dit onderdeel 3 sterren.

We begrijpen dat dit geen prettige situatie is, goed dat je dit kenbaar maakt. Jammer om te lezen dat de printer toch niet direct leverbaar was. Fijn dat onze klantenservice het annuleringsverzoek in orde heeft gemaakt. Onze excuses voor het ongemak. Groetjes, het team van 123inkt

Algemeen

Printer staat op de website op voorraad blijkt niet op voorraad te zijn en zelfs dagen later staat bij het product: "Nu bestellen is morgen in huis". Bel de klantenservice voordat je online bestelt.

Verzending

Bestelde bijna een week geleden een Brother HL-L2370DN printer bij 123inkt.nl. De text op de webpage zegt (ook nu nog): "direct leverbaar" en "Nu bestellen is morgen in huis".

Op de webpage staat ook nog: "Levertijd
Bestellingen op werkdagen tot 23:59 uur geplaatst en betaald met iDEAL, worden de volgende dag al geleverd met PostNL".

Op de dag dat ik bestelde kreeg ik een mail of ik er een extra toner bij wil kopen. Maar kreeg geen verzendbevestiging. De volgende dag kreeg ik een mail dat de printer niet op voorraad is en dat deze op 14 januari 2021 (over 3 maanden) geleverd wordt.

Uiteraard is dit onacceptabel en heb de klantenservice gebeld. Werd wel netjes te woord gestaan en heb uiteindelijk maar een duurdere printer gekocht.

Als je bij 123inkt wilt bestellen, bel dan of de voorraad informatie op de website klopt.

Goed dat je dit kenbaar maakt. De informatie over onze voorraad op de website loopt soms niet synchroon met de werkelijke voorraad. Je kunt inderdaad contact met ons opnemen (tel, email, chat of via social media) om navraag te doen over de voorraad. Fijn dat het voor jou is opgelost. Groetjes, het team van 123inkt.

Algemeen: Score: 3

Algemeen

Ik heb bij 123inkt altijd tot tevredenheid besteld. Tot nu dan. Ik ben nog nooit zó teleurgesteld geweest in een webwinkel.

Ik heb een printer besteld, daarna ben ik door klantenservice opgebeld dat de toner bij de printer alleen geschikt was voor installatie. Ze konden volle toner meesturen tegen een redelijk goede prijs. Prima, ik geloofde deze meneer want tot nu toe heb ik altijd goede ervaringen met deze zaak gehad.

Wat blijkt nu - het staat duidelijk op de doos van de printer en bij de specificaties van de fabrikant vermeld dat er toner voor - mijn verbruik - een paar jaar bij de printer meegeleverd wordt (700 blz. zwart tegen 1000 in een volle toner).

De meneer van 123inkt heeft duidelijk mij misleid en mij iets aangesmeerd waar ik niks aan heb. Over een paar jaar kijk je tegenwoordig (helaas) eerder naar een nieuwe printer dan naar nieuwe toner.

Vervolgens is de ongevraagde toner niet eens op tijd, en de klantenservice ontzettend onredelijk: ze gaan ervan uit dat klanten door hun gemaakte fouten herstellen zonder tegemoetkoming.

Ik begrijp niet dat deze zaak ooit "Webwinkel van het jaar" is geworden want er zijn vast meer klanten met vergelijkbare ervaringen.

Verzending

De printer zelf kwam op tijd, de mij aangesmeerde en onnodige toner niet - die was zelfs een dag te laat.

Er zat overigens geen doos om de verpakking van de printer en de verpakking was duidelijk geopend (en niet echt goed gesealed) om de factuur / formulieren in te doen.

Het enige lichtpuntje was een excuusmailtje dat de levering van de ongevraagde toner vertraagd was.

Klantenservice

Update: inmiddels ben ik door de klantenservice gebeld met hun gemeende excuses voor de gang van zaken. Ik mocht kosteloos de toegezonden toner houden.

Omdat ik deze inmiddels al had teruggestuurd werd deze meteen weer mijn kant opgestuurd, en de factuur hiervoor is inmiddels gecrediteerd.

Een erg nette oplossing die ik eerlijk gezegd helemaal niet verwacht had en het onderstaande weer een positieve wending geeft. Mijn complimenten!

---

Ik heb de klantenservice gebeld en gevraagd wat ze hierin voor mij zouden kunnen betekenen. De klantenservice weigerde mij voor het door mij herstellen van hun fout tegemoet te komen - het retour sturen pakket kost tenslotte tijd en naar buiten gaan is voor mij op dit moment ontzettend lastig.

Met een klein gebaar of door de toner op te laten halen door een pakketdienst was ik al tevreden geweest, maar ze zijn onvermurwbaar. Wat wel kon was korting op de toner die ik besteld had, waar ik dus eigenlijk helemaal niks aan heb.

Ik schreeuw en scheld nooit aan de telefoon en wordt ook zelden boos. De klantenservice duwde helaas alle verkeerde knoppen in waardoor dit wel gebeurde. Excuses (gemeend). Ik had het gevoel dat ik een soort robot aan de lijn had en niet een mens. Ontzettend jammer.

De hele tijd hetzelfde verhaal afdraaien, continu ongemeende excuses (we vinden het vervelend dat het gebeurd is, geen "sorry"), beweren dat ik niemand anders / geen leidinggevende kon spreken (terwijl er continu over de chat ruggespraak was - ik hoorde getyp) en met een onredelijk voorstel komen is natuurlijk wel een garantie om iemand die het gevoel heeft opgelicht te zijn nog hoger op de kast te krijgen.

De medewerkster zei wel toe dat ze dit intern gingen evalueren. Los van het feit dat ik na deze ervaring dit niet echt geloof koop je daar als klant natuurlijk helemaal niks voor.

Goedemorgen, goed dat je dit kenbaar maakt. Wij kijken graag met je mee. Graag ontvangen wij van jou je klantnummer of postcode en huisnummer. De email mag je sturen naar webcare@123inkt.nl. Wij horen graag van je. Groetjes, het team van 123inkt.

1 2 3 ... 10

Scorekaart voor 123inkt.nl

Algemeen Score: 3.5
Verzending Score: 4
Klantenservice Score: 3.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg