3.423 producten en 3.449 uitvoeringen

Gebruikers over webshop 123inkt.nl

Review toevoegen

Algemeen

Vorige week een dymo labelwriter aangeschaft via deze webshop, helaas bleek deze niet compatible met onze server en hebben we een andere printer moeten kiezen de QL 700 van Brother.

Printer ongeveer 5 minuten getest en helaas niet compatible, alles netjes gehouden en zoals het uit de doos kwam weer terug gedaan.

Vervolgens begint de ellende, om überhaupt iets terug te kunnen sturen dien je een compleet formulier in te vullen met factuurnummer klantennummers artikel nummer redenen en allerlei andere voorwaarden. Hierna moet je nog even drie fotos maken van je artikelen en weer terug mailen. Vervolgens gaat 123 bepalen of dat jij het wel terug mag sturen.

Let wel dit is uiteraard volledig voor eigen rekening, eenmaal teruggestuurd ontvang ik een mail dat het artikel 100% verkoop onwaardig is geworden?? En ook nog eens dat als je binnen 5 werkdagen geen mail terug stuurt ze jouw artikel milieuvriendelijk gaan afvoeren.

Toen brak echt mn klomp, Micheal van de retour afdeling zegt dus dat ze een nieuwe printer zo linea recta de container in gooien als je niet reageert. Onzin wat er dan gebeurd is dat het artikel terug de voorraad in gaat en dan ineens wel verkoopbaar is.

Ow en om het artikel weer terug te krijgen moet je uiteraard weer even verzendkosten aftikken.

Top service mannen, ga zo door.
Vermijdt deze winkel a.u.b. beter gun je het webshops die wel om klanten geven.

Verzending

Zie mijn verhaal hierboven deze webshop verdient geen plek op t.net ben al bijna 10 jaar ondernemer en veel webshops meegemaakt maar nog nooit zoiets belachelijks, zal deze review zoals beloofd ook op alle mogelijke andere plekken delen. Wat jullie doen is volgens mij ook gewoon in strijd met de wet.

Klantenservice

Nogmaals vermijdt deze nare winkel.

Geachte heer Van Balkom,

Goed dat u uw ervaringen ook via deze weg aan ons kenbaar maakt. Wij begrijpen dat het geen prettige situatie is wanneer u per abuis een artikel bestel dat niet aan uw verwachtingen voldoet. Graag gaan wij puntsgewijs in op uw bericht.

Waardevermindering
Omdat wij geen tweedehands artikelen verkopen treedt er na het openen van het artikel een waardevermindering van 100% op. Daar wij graag onderzoeken of er echt geen mogelijkheid is het artikel terug te nemen, vragen wij in sommige gevallen foto’s toe te sturen. Het artikel zal in geen enkel geval dan meer in ons magazijn terecht komen.
Via thuiswinkel.org vindt u eventueel meer informatie betreffende de wetgevingen rondom het retourneren: https://www.thuiswinkel.o...t-om-het-retour-te-sturen

Verzendkosten
Omdat het artikel uw eigendom is, sturen wij deze graag aan u retour. Hiervoor worden geen verzendkosten berekend.

Tegemoetkoming
Omdat wij begrijpen dat dit geen prettige situatie is hebben wij wel direct bij ontvangst van uw zending de etiketten gecrediteerd.

Algemeen

Goede en proactieve klantenservice, komt afspraken na en levert net wat extra service aan hun klanten.

Verzending

Verzending was prima, zelfs een RMA-code aangemaakt voor een retourzending die juridisch voor de kosten van de klant had kunnen zijn

Klantenservice

Ik belde de klantenservice met de vraag of een kapotte lasertoner wellicht de oorzaak was van slechte prints, of een kapotte printer. De klantenservice vertelde mij meteen uit eigen beweging dat ze levenslange garantie leveren (dat was ik 1.5 jaar na dato vergeten) en stelde me voor om gratis een nieuwe op te sturen. Oude toner kon ik kosteloos retourneren en we kregen zelfs een klein flesje wijn erbij geleverd, omdat "er iets mis was gegaan".

Goedendag Nino,

Bedankt voor je mooie beoordeling. Dit stellen wij erg op prijs.
Wij zijn blij te lezen dat je zo tevreden bent.

In de toekomst staan wij graag weer voor je klaar!

Groetjes,

Algemeen

Erg goede ervaring mee! Mijn laserprinter gaf rare vlekken, en ik kreeg het niet opgelost. Na contact opgenomen met de klantenservice heb ik tot 2x toe een set met toners ontvangen om te kijken of dat ging helpen. Uiteindelijk is het probleem dankzij de hulp van 123inkt volledig opgelost.

Verzending

Altijd keurig verpakt, en altijd op tijd geleverd. Daarbij zaten er presentjes bij zoals pennen. 2x speelkaarten en 2x een flesje wijn. Daarbij zaten er ook nog een paar 'sorry'-kaarten.

Klantenservice

Prima service! Men ging door, totdat mijn probleem opgelost was. Tot 2x toe werd er een set met toners verzonden. Op mijn vraag of ik niet iets terug moest sturen kreeg ik terug dat ze eerst het probleem op wilden lossen, Uiteindelijk heb ik de toners waar ik niets aan had kosteloos terug kunnen sturen.

Goedendag,

Bedankt voor deze mooie review. Goed te lezen dat wij u hierbij naar tevredenheid hebben kunnen helpen. Dat stellen wij zeer op prijs. In de toekomst staan wij graag weer voor u klaar.

Algemeen

"Direct leverbaar" blijkt een loze belofte. Op zondag verschillende producten besteld en betaald, waaronder een Brother MFC-L8690CDW all-in-one printer. De volgende dag kreeg ik bericht dat deze naar verwachting pas over 2 weken weer te leveren is. Annulering en terugbetaling zou in eerste instantie 2 tot 4 werkdagen duren, na telefonisch aandringen werd het bedrag de volgende dag terug gestort. Wat mij ontzettend irriteert, is dat deze printer al die tijd en nu nog steeds doodleuk wordt aangeboden als "direct leverbaar". Dit geeft mij weinig vertrouwen en vind ik niet passen bij een webshop die "al 10 jaar de beste" is.

Verzending

Zondag besteld, producten die wél leverbaar waren zijn dinsdags bezorgd.

Klantenservice

Omdat de printer enkele dagen later nog steeds als "direct leverbaar" werd aangeboden, heb ik de klantenservice via het webformulier de vraag gesteld wanneer deze printer geleverd zou worden als ik hem vandaag zou bestellen. Het antwoord: morgen. Vervolgens gebeld met de specifieke vraag of deze écht leverbaar is, en toen bleek de printer toch niet op voorraad te zijn en was de levertijd onbekend. Toen ik de reden van mijn vraag kenbaar maakte en mijn beklag deed over de onjuiste informatie op de website en via e-mail en aangaf dat ik de printer inmiddels al elders had gekocht, gaf de klantenservice inééns aan dat de printer morgen geleverd zou kunnen worden (...)

Beste DnTijn,

Vriendelijk dank voor je feedback. Goed dat je je ervaringen via deze weg aan ons kenbaar maakt. We kunnen ons voorstellen dat je dit liever anders had gezien. Nogmaals onze excuses voor het ondervonden ongemak. Als je nog vragen hebt, dan beantwoorden wij deze graag via: webcare@123inkt.nl.

Algemeen

123inkt.nl lijkt zich de beste te voelen, maar als ze een ondeugdelijk product verkopen zijn ze niet thuis, een drama om je geld terug te krijgen, en verzendkosten kun je naar fluiten

Verzending

Iets ontvangen gaat razend snel, ging terugsturen ook maar zo snel.

Klantenservice

Echt waardeloos, een pikken in en heb je bedrijf, als ze iets verkopen wat een waardeloos is kan een keer gebeuren, maar neem het dan snel en netjes terug, en stort dan geld inclusief verzendkosten terug.

Goedemiddag,

Bedankt voor uw beoordeling. Goed dat u aangeeft dat u zich niet kunt vinden in onze werkwijze. Hierover hebben wij contact met u gehad.

In dit geval is er geen sprake van een ondeugdelijk product, maar van een product dat niet geschikt is voor uw doeleinden. Wanneer er sprake is van een ondeugdelijk product zullen wij dit ter garantie voor u omruilen of retour nemen voor een creditnota.

Uw retourzending hebben wij vorige week maandag in ontvangst genomen. U zult begrijpen dat dit enige verwerkingstijd kost. De verwerking heeft wat langer geduurd, aangezien er 18 doosjes zijn geretourneerd in plaats van de door u bestelde 20 doosjes. Hierop heb ik direct contact opgenomen met mijn collega’s om dit voor u te herstellen. Het terugstortverzoek is vorige week voor u afgehandeld.

Heeft u nog vragen? Wij helpen u graag via webcare@123inkt.nl.

Flex Karma 16,3K

Algemeen

Ik bestel al een tijdje mijn inkt cartridges bij 123inkt. Schappelijke prijzen en snelle service. Het opslaan van je printer model in de instellingen is gemakkelijk, zodat je snel weer een keuze kan maken welke cartridges je wilt bestellen (genuine, huismerk etc.)

Verzending

Altijd goed verpakt met altijd een leuk presentje. Afgelopen week zaten er 2 pennen en een ijskrabber bij.

Klantenservice

Heb nooit de klantenservice nodig gehad, tot deze week. Had een setje cartridges besteld van het eigen merk. helaas werd 1 cartridge niet herkend door mijn printer. Heb 123inkt een mail gestuurd met uitleg en een screenshot van de foutmelding.

De volgende dag een nette mail ontvangen, dat de desbetreffende cartridge al onderweg was. Hier zat een leuke sorry kaart bij en een klein flesje rode wijn.

Prima oplossing en fijn contact.

Goedemiddag, bedankt voor deze mooie review. Wat goed te lezen dat je zo tevreden bent over onze service. In de toekomst staan wij graag weer voor je klaar bij een nieuwe bestelling.

Algemeen

Printer tijdig geleverd, maar bleek defect bij levering. 123inkt laat me eerst met Canon bellen om te laten controleren of de printer echt kapot is, en vervolgens melden ze dat ze niet willen omruilen maar laten repareren.
Een apparaat kan kapot zijn, maar de service van 123inkt is wel heel slecht.

Klantenservice

Zie boven - apparaat defect bij levering wordt niet omgeruild maar wil men laten repareren. Met alle wachttijd van dien.

*** UPDATE 6 Feb - Naar aanleiding van onderstaande reactie van 123inkt webcare contact opgenomen. 123inkt heeft alsnog besloten een vervangend apparaat te sturen. Deze is vandaag ontvangen en werkt naar behoren.

Goedemiddag meneer Schaap, Goed dat u dit kenbaar maakt. Kunt u ons uw klantnummer doorgeven via webcare@123inkt.nl, zodat wij uw gegevens erbij kunnen zoeken? Bij voorbaat dank. Met vriendelijke groet, 123inkt

Algemeen

Printer gekocht, na eerder voor een oudere printer inkt te hebben gekocht. Nooit problemen met deze leverancier.

Verzending

Netjes een dag later geleverd. In de normale (stevige) doos van de printer.

Klantenservice

Ik kreeg een belletje na de bestelling of ik niet ook direct (met korting) extra inkt wilde bestellen. Aangezien de printer genoeg inkt aan boord lijkt te hebben (dat hebben ze niet allemaal) geen extra inkt besteld. Ik kan de vraag niet beoordelen als goed (extra service) of slecht (dat ze meer willen slijten), het is net of je er behoefte aan hebt.

Goedendag Mickey,

Bedankt voor je mooie beoordeling. Fijn te lezen dat je tevreden bent. Wij wensen je veel printplezier met de nieuwe printer.

Tot een volgende bestelling!

Algemeen

Makkelijk te bestellen en keurig op tijd en netjes verpakt geleverd. Bestel al jaren inktcartridges hier, dus nu ook een keer een Dymo labelprinter.

Klantenservice

Zolang alles in orde geleverd wordt is dit een prima webshop. Maar als je een DOA ontvangt wat bij mij het geval was schuiven ze service af op de leverancier. Nu al spijt dat ik niet ergens anders besteld heb. Had dit niet verwacht van 123inkt zeker gezien de verder goede recenties. Jammer dat ze niet zelf de verantwoording nemen en je gewoon een nieuw apparaat sturen en de garantie zelf met de leverancier afhandelen. Wat de meeste winkels en ook tal van andere webshops wel doen.

Voor mij een heel dik min-punt voor 123inkt. Jammer.

Goedendag Dupainm,

Bedankt voor uw review. Goed dat u uw ervaringen aan ons kenbaar maakt.
Fijn te lezen dat u tevreden bent over het gemak van bestellen, de levertijd en de manier waarop onze artikelen verpakt zijn.

Spijtig te vernemen dat uw Dymo apparaat niet naar behoren werkt. Graag zoeken wij uit wat wij hierin voor u kunnen betekenen. Wij ontvangen graag uw klantnummer of postcode en huisnummer via webcare@123inkt.nl

Uw e-mail zien wij met belangstelling tegemoet.

Algemeen

Replacement cartridges gekocht voor een canon, sloopte de printer. Volgens 123inkt heb je garantie wettelijk en moet canon je garantie bieden.

Mooi niet dus, ze schuiven het af op de fabrikant maar geven je niet eens een replacement printkop, die mag ik wel kopen voor 200 euro...

Waardeloos, ik snap dat er veel goede recensies zijn en ik ben ook al jaren klant van ze dus ik was heel verbaasd dat ze zo reageerden.

Klantenservice

Per email bewijs geleverd dat canon het niet vergoed, klantenservice zegt dan sorry en daarbij is het klaar, erg apart en onvriendelijk. Garantie kennen ze daar niet, wel lekker goedkoop huismerk inkt aansmeren en als er dan een "clog" inzit die de printkop verstopt zeggen ze: moet je bij canon zijn.

Geachte Gungrave,

Goed dat u dit via deze weg nogmaals aan ons kenbaar maakt. Wij zoeken graag uit wat wij hierin voor u kunnen betekenen. Onze klantenservice heeft u een e-mail gestuurd. Uw reactie hierop zien wij met belangstelling tegemoet.

Mocht u in de tussen tijd vragen hebben, dan vernemen wij dit graag via webcare@123inkt.nl

Algemeen

Ik heb bij 123inkt.nl een printer besteld. Deze bleek na uitpakken niet aan mijn wensen te voldoen. Ik heb de printer daarop ongebruikt terug gestuurd. Ondanks de Wet Kopen op afstand weigert 123inkt.nl mijn geld retour te storten omdat de printer volgens 123inkt.nl door de geopende verpakking geen restwaarde heeft. Ik heb echter hoe dan ook recht op mijn geld terug. Koop dus niks bij 123inkt.nl als je zonder gezeur gebruik wilt kunnen maken van je retourrecht. Ik heb inmiddels mijn rechtsbijstandsverzekering ingeschakeld.

Verzending

Verzending was in de originele verpakking van de printer, zonder omdoos.

Klantenservice

Ik heb recht op mijn geld retour. Dat de doos is geopend staat hier los van. Het dringt echter niet door bij 123inkt.nl

Beste Fompe,

Goed dat je je ervaringen via deze weg aan ons kenbaar maakt. Onze klantenservice stuurt je vandaag een e-mail teneinde een oplossing met je te bespreken. Heb je in de tussentijd nog vragen, dan helpen wij je graag verder via: webcare@123inkt.nl.

Algemeen

Zeer snelle levering en eenvoudig om een bestelling te herhalen. De eigen merk producten zijn prima en voldoen voor mijn printer. De website is eenvoudig en zorgt dat je snel de producten ziet die voor jou van toepasssing zijn.

Verzending

Altijd simpel en goed. Het vervangende product kwam met een klein flesje wijn wat een leuke en grappige verrassing was.

Klantenservice

Een cartridge werkte niet en dit heb ik aangegeven. Binnen een dag is een vervanging gestuurd. Zeer goed geregeld.

Beste Hann1BaL,

Hartelijk dank voor je mooie beoordeling. Goed om te lezen dat alles naar wens is afgewikkeld wat de garantie betreft. En fijn dat je zo tevreden bent over ons huismerk. Graag tot de volgende keer!

Algemeen

Een laserprinter uitgezocht en voor de laagste prijs bij 123inkt besteld. Niet ingegaan om een poging om mij een extra set toner cartridges te verkopen. Verder prima.

Verzending

Prima op tijd afgegeven bij de buren. Opvallend dat het pakket niet in een extra doos was verpakt, zodat precies te zien is wat ik gekocht had.

Klantenservice

Op de bestelpagina staat vermeld: "Voor het verwerken van een bestelling kan er een telefonische controle plaatsvinden."
Ik werd inderdaad gebeld, maar niet voor een controle. Er werden mij extra cartridges aangeboden met 10% korting, omdat de bijgeleverde cartridges bijna geen toner zouden bevatten. Hoeveel afdrukken ik daar dan mee kan maken kon de verkoper mij niet vertellen. Bedenktijd gevraagd en begin van de avond een mailtje gestuurd met het verzoek de bestelling door te zetten zonder extra toners. Hier kreeg ik geen reactie op. Later die avond gebeld en de bestelling stond on-hold. De behulpzame medewerker van de klantenservice heeft de bestelling toe gelukkig tijdig doorgezet.

Beste Roel,

Fijn dat we je als klant hebben mogen verwelkomen. Goed om te lezen dat alles naar wens is verlopen. Mocht je nog vragen hebben, over bijvoorbeeld de afdrukcapaciteit van de toners, dan helpen we je graag verder via: webcare@123inkt.nl.

Algemeen

De goedkoopste met de TS8050 printer. In het verleden meer gekocht en altijd de verwachting waargemaakt. Ook nu weer, op vrijdagavond besteld en zaterdag geleverd. Prima. Ik miste alleen de 123inkt pen in de verpakking

Verzending

De doos is wel open geweest om de factuur er in te stoppen, die had er m.i. ook opgeplakt kunnen worden in een plastic hoesje zodat de doos verzegeld was gebleven. Maar niettemin prima verpakt!

Klantenservice

Aanbod n.a.v. deze review om nog een pennetje te kunnen scoren via webcare wordt op prijs gesteld maar is niet nodig hoor, zonde van de kosten en de belasting op het milieu, komt wel met de volgende bestelling

Hartelijk dank voor je mooie beoordeling en je feedback! Fijn ook om te lezen dat je onze pennen zo waardeert. Laat je je klantnummer even aan ons weten via: webcare@123inkt.nl? Dan maken we het goed met je!

Algemeen

Erg makkelijke site om de juiste cartridges voor je printer te vinden en een uitstekende prijs.

Verzending

Binnen een dag geleverd, keurig verpakt.

Klantenservice

In mei de cartridges al besteld omdat de printer aangaf dat ze bijna op waren. Gisteren de cartridges pas hoeven te vervangen, echter werkte één cartridge niet.
Toch maar even gebeld (had niet verwacht dat ze nog iets zouden doen aan een bestelling van mei). Zeer vriendelijke dame aan de telefoon en wat basic troubleshooting gedaan, maar de conclusie was dat één van de nieuwe cartridges toch echt defect was. Ze stuurden direct kosteloos een nieuwe op (die zag ik niet aankomen) en inderdaad vandaag stond de postbode met een nieuwe cartridge op de stoep (die het vlekkeloos doet) en in de doos ook nog een klein flesje wijn! Dit heb ik nog nooit meegemaakt en verdient absoluut een 10/10 (misschien moet tweakers een 11 overwegen).

Goedendag |sWORDs|,

Wij accepteren uiteraard de 11 meteen :-D
Bedankt voor je goede en positieve beoordeling. Dit stellen wij enorm op prijs. Wij vinden het fijn te lezen dat je zo goed geholpen bent. Hopelijk heeft het wijntje je al goed gesmaakt.

In de toekomst zijn we je graag weer van dienst! Mocht je nog vragen hebben, dan horen wij dit graag.

Algemeen

Heel erg fijne shop. Ze hebben duidelijk al jaren ervaring en alles is netjes in orde voor een prijs die nergens anders te vinden is.

Verzending

Volgende dag volgens afspraak geleverd. Ze doen wat ze beloven.

Klantenservice

Duidelijke communicatie en binnen een uur antwoord op mijn mail. Aangenaam verrast!

Goedendag Cor,

Bedankt voor je mooie review. Dit stellen wij enorm op prijs.
Goed te lezen dat u zo tevreden bent over onder andere de levering en prijs. In de toekomst zijn wij je graag weer van dienst.

Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben, dan vernemen wij dit graag.

Algemeen

Als je wilt bestellen en een account moet aanmaken, dan ben je VERPLICHT een telefoonnummer op te geven. Dit doen ze om 'NEPBESTELLINGEN' te voorkomen.

Het is me een raadsel hoe het mogelijk is dat bestellingen die gewoon via iDeal of PayPal worden betaald NEPBESTELLINGEN kunnen zijn.

Het probleem is echter (wat ik ook in andere reviews lees) dat dit telefoonnumer wordt misbruikt als je niet snel genoeg op bestellen drukt. Dus als je wat in je winkelmandje stopt maar niet direct besteld, dan wordt je gebeld waarom je nog niet de bestelling hebt geplaatst.

De reden voor een onzinnig VERPLICHT telefoonnummers lijkt dus niet om nepbestellingen te gaan, maar eerder een nep reden van 123inkt.

Goedendag GIFrank,

Goed dat u uw bevindingen via deze review kenbaar maakt.
Wij vinden het jammer te lezen dat u het idee hebt opgevangen dat uw telefoonnummer misbruikt wordt. Dit is absoluut niet van toepassing.

Het opgegeven van een telefoonnummer is verplicht, zodat wij bij een eerste bestelling contact op kunnen nemen om gegevens te checken. Ook is een telefoonnummer voor ons belangrijk zodat wij snel met de klant in contact kunnen komen om u van eventuele informatie te kunnen voorzien.

Uit service overwegingen nemen wij sporadisch contact op wanneer er geprobeerd is een bestelling te plaatsen. Het komt weleens voor dat een klant denkt de bestelling afgerond te hebben maar dit op de betaling niet is gelukt. Om te voorkomen dat een klant onnodig op een bestelling wacht, die niet geleverd wordt omdat deze niet daadwerkelijk geplaatst is, nemen wij contact op.

Wij hopen u hiermee goed geïnformeerd te hebben. Mocht u hier echter nog meer vragen over hebben, dan horen wij dit graag via webcare@123inkt.nl of telefonisch op 0294-787123.

Algemeen

In het verleden heb ik vaker cartridges besteld, maar de levertijd deze keer was idioot lang. Pas na een week gaat de cartridge op de post, terwijl die keurig op voorraad was. Gelukkig was de cartridge van mijn printer nog niet helemaal leeg, maar zulke levertijden zijn niet meer van deze tijd.

Update 04-08-2017

Naar aanleiding van de late levering en de reactie van 123inkt heb ik telefonisch contact gezocht met 123inkt. Blijkbaar was mijn account als wederverkoper geregistreerd. Onterecht overigens, want de 2 (zeer kleine) bestellingen per jaar zijn niet voor verkoop aan derden. Ik heb gevraagd om mijn status aan te passen. Dit kon niet direct en moest door een andere afdeling worden verzorgd. Enkele uren later heb ik bericht ontvangen van 123inkt:

"Goedemiddag,

Mijn collega had mij verzocht om uw account nogmaals te beoordelen of wij u als wederverkoper bestempelen.

Ik kan u mededelen dat wij u bij deze niet meer zullen bestempelen als wederverkoper. Uw bestellingen kunt u voortaan weer de volgende dag in huis verwachten.

Onze excuses voor het ongemak. Als u nog vragen of opmerkingen heeft, dan horen wij dit graag."

Beoordeling aangepast van slecht naar voldoende. Als klant loop je namelijk het risico dat je bestelling met grote vertraging wordt verzonden en als je toevallig haast hebt kan dat gewoon niet. Volgende keer bij 123inkt? Misschien, maar alternatieven zijn er genoeg die sowieso wél op tijd leveren.

Verzending

Veel te late verzending. 1 cartridge besteld die op voorraad was. Levertijd was binnen 24 uur. Na een week gaat de cartridge bij 123inkt pas op de post.

Update 04-08-2017
Aangepast van waardeloos naar voldoende. Levering an sich was veel te laat, maar dat was omdat 123inkt mij als wederverkoper beschouwde.

Update 04-08-2017
Contact met 123inkt gehad. Was telefonisch met enige wachttijd mogelijk, maar bepaalde afdelingen zijn telefonisch niet bereikbaar dus moet je weer wachten op mailbericht 123inkt.

Goedendag Sjarelke,

Bedankt voor je beoordeling.

Goed dat je dit bij ons kenbaar maakt. Onze webwinkel is gericht op verkoop aan particuliere en zakelijke eindgebruikers. Voor wederverkopers gelden hierdoor andere leveringsvoorwaarden.

Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan helpen wij u graag verder via webcare@123inkt.nl

Bigs Karma 96,7K

Algemeen

De site is erg matig maar verzending was in ieder geval binnen de beloofde termijn. Helaas ben ik over verzending en aftersales niet erg tevreden.

Verzending

Jammer genoeg werd de doos Double A paper zonder omdoos maar omwikkeld met geel 123inkt tape omwonden verstuurt waardoor er nu een gedeukte doos vool lelijk tape naast mijn printer staat.

Klantenservice

Navraag bij de klantenservice leerde 'dat ze dat altijd zo verzenden en dat er gelukkig nog nooit iemand over had geklaagd'. Klanttevredenheid telt kennelijk niet heel zwaar bij 123inkt.

Goedendag Bigs,

Goed dat u uw ervaringen aan ons kenbaar maakt. Dit stellen wij erg op prijs.
Fijn te lezen dat de zending binnen het aangegeven termijn geleverd is.
Graag zoeken wij het een en ander uit betreffende de verzending van het papier. Is het mogelijk ons per e-mail (webcare@123inkt.nl) te voorzien van uw klantnummer of postcode en huisnummer?

Uw bericht zien wij met belangstelling tegemoet,

Algemeen

Originele toner besteld. Gebeld door medewerker dat er een eigen merk is, stuk goedkoper en meer capaciteit. Besteld. Lees paar uur later in de mail de bevestiging hierover. Blijkt de toner 10 euro duurder te zijn, dan aan de telefoon verteld. Meteen gebeld, medewerker die ik ochtends nog heb gesproken ontkent keihard dat dit is gezegd en zegt dus daarmee dat ik lieg. Bestelling daarmee geannuleerd. Klacht gemaild, tot op heden geen reactie. Nog nooit zo'n slechte service en onvriendelijke medewerker meegemaakt. Absoluut dus niet bestellen. Zijn sowieso goedkopere alternatieven kwam ik bij het opnieuw bestellen na die tijd achter.

Klantenservice

Zeer onvriendelijk en onredelijk personeel. Voor 10 euro een klant kwijt en veel negatieve publiciteit als gevolg.

Beste Jschuil,

Goed dat je je ervaringen via deze weg aan ons kenbaar maakt. We helpen je vanzelfsprekend graag. Wil je ons je klantnummer laten weten via: webcare@123inkt.nl? Je reactie zien we met belangstelling tegemoet. Bij voorbaat dank!

Scorekaart voor 123inkt.nl

Algemeen Score: 3.5
Verzending Score: 4
Klantenservice Score: 3

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg