Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

123inkt.nl

3.557 producten en 3.583 uitvoeringen

Gebruikers over webshop 123inkt.nl

Review toevoegen
Algemeen:
Score: 3
Verzending:
Score: 5
Klantenservice:
Score: 1
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Rommelige website maar relatief makkelijk om een bestelling te plaatsen. Snelle levering. Retourneren onder koop op afstand niet mogelijk.

Verzending

Dag na bestelling ontvangen, prima verpakt in omdoos.

Klantenservice

123inkt houdt zich niet aan de wet koop op afstand en ook niet aan de voorbeelden op haar eigen website.

Labelprinter besteld, ontvangen en aangesloten. Niet gebruikt want niet compatible met de laptop. Na een week e-mail contact met de klantenservice kregen we een retournummer. Ongebruikt in originele onbeschadigde verpakking retour gezonden. Geen 100% vergoeding van het aankoopbedrag wegens "waardevermindering", zonder enige toelichting waardoor.

Goedendag,

Goed dat u uw ervaringen via deze weg aan ons kenbaar maakt. Fijn te lezen dat u tevreden bent over de snelle levering en bestelproces.

Uw feedback betreffende het retourneren van de labelprinter stellen wij enorm op prijs. Graag zoeken wij uit of wij hierin nog iets voor u kunnen betekenen. Hiervoor ontvangen wij graag via webcare@123inkt.nl uw postcode+huisnummer.

Uw e-mail zien wij graag tegemoet.

Met vriendelijke groet,
123inkt

Algemeen:
Score: 2
Verzending:
Score: 3
Klantenservice:
Score: 0
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Ik werd gebeld of ik de bestelling van originele HP cartridges wilde omzetten in huismerk cartridges.
Daarop gaf ik aan dat mijn printer altijd problemen had met huismerk cartridges. Daarop werd toegezegd dat de cardridges verbeterd zijn en dat de printer het niveau zou uitlezen en een correcte houdbaarheidsdatum zou weergeven.
Inmiddels heb ik de cartridges ontvangen en geïnstalleerd: geen niveaus en een verlopen houdbaarheidsdata (meer dan 1,5 tot 4 jaar voor de besteldatum).

Verzending

Verzending was snel en goed verpakt. De verpakking van de huismerk cartridges zelf is nodeloos moeilijk recyclebaar.

Goedendag,

Goed dat u uw ervaringen via deze weg aan ons kenbaar maakt. Wij zoeken graag uit wat wij hierin voor u kunnen betekenen. Hiervoor hebben wij uw klantnummer of postcode en huisnummer nodig. Kunt u dit mailen naar webcare@123inkt.nl?

Uw bericht zien wij graag tegemoet.

Met vriendelijke groet,
123inkt

Algemeen:
Score: 3
Verzending:
Score: 2
Klantenservice:
Score: 3
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Site is een beetje een rommeltje maar dat is nog te overzien. Doorn in het oog is dat ik er een paar keer wat besteld heb wat morgen in huis zou zijn maar dat elke keer er wel iets aan de hand was zodat dat niet lukte. Printer niet op voorraad (wel volgens de site), fout in betaling (betaling was succesvol), etc etc. Kan natuurlijk maar als je gebrand bent op de volgende dag in huis zou ik deze webwinkel toch met een korreltje zout nemen.

Verzending

Beloofd dat ik de volgende dag de producten in huis zou hebben. Maar meerdere malen niet gelukt om welke reden dan ook.

Klantenservice

Klinkt als standaard smoesjes als de beloftes niet nagekomen kunnen worden.

Goedendag, bedankt voor uw review. Goed dat u dit via deze weg aan ons kenbaar maakt. Kunt u ons via webcare@123inkt.nl voorzien van uw klantgegevens? Hier helpen wij u dan graag mee verder.

Met vriendelijke groet,
123inkt

Algemeen:
Score: 3
Verzending:
Score: 4
Klantenservice:
Score: 2
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Uitstekedn maar vanwege voorwaarden slechts voldoende.

Winkel houdt zich niet aan de WKO en heeft daar een uiterst consumentonvriendeijke interpretatie over.

Verzending

Goed en niet uitstekend omdat het m.i. onverstandig is producten in de originele doos te versturen. Kans op diefstal tijdens transport wordt dan verhoogd.

Klantenservice

Hier moet je alleen iets kopen als je 100% zeker en buiten elke twijfel bent want ze lappen WKO aan hun virtuele laars.

Hun website werkt niet goed (bestellen is zelfs onmogelijk) als je hem met een Mac i.c.m. Safari bezoekt.

Goedendag, bedankt voor de review. Kunt u ons via webcare@123inkt.nl voorzien van uw klantgegevens, zodat wij u hiermee verder kunnen helpen?

Met vriendelijke groet,
123inkt

Algemeen:
Score: 5
Verzending:
Score: 5
Klantenservice:
Score: 5
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

123inkt.nl heeft een prima werkende website waarin ik snel mijn printer en bijbehorende tonercode kon vinden.
Daarenboven zijn de prijzen zeker redelijk te noemen.

Verzending

Dag na bestelling bezorgd.

Klantenservice

Ik werd na mijn bestelling benaderd of ik toch niet liever het huismerk voor mijn toner zou willen gebruiken. Na een goed gesprek heb ik mij laten overtuigen. En inderdaad, mijn angst voor niet-acceptatie door de printer wegens merkvreemde toner bleek ongegrond. Prima kwaliteit, en geen acceptatieproblemen.
Het prijsverschil kreeg ik binnen een paar werkdagen teruggestort.

Goedendag, bedankt voor deze mooie review. Wat leuk te lezen dat je hier zo tevreden over bent. Wij wensen je veel printplezier! In de toekomst staan wij graag weer voor je klaar.

Met vriendelijke groet,
123inkt

Algemeen:
Score: 4
Verzending:
Score: 5
Klantenservice:
Score: 3
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Dymo LabelManager 160 beletteringsysteem. Dymo is goed spul en de prijs is bij 123inkt echt ok. Ook de prijzen van de casettes zijn netjes.

Verzending

Compact maar goed verpakt. Uitstekend.

Klantenservice

Een onderdeel v/d bestelling moest terug, ik had hem helaas niet meer nodig.
Het is duidelijk in de voorwaarden, bij deelretouren moet je zelf de porto betalen. Advies aan 123inkt: mag het aub voor een micro-SD kaartje ook een bubbletjes enveloppe zijn ipv een brievenbus pakketje (doosje), dat maakt het net wat duurder (extra doosje+porto), zonde. Bij contact met de Helpdesk werd toch een doosje verplicht gesteld...dat was een echt min puntje (oprecht)
Geld was snel terug op mijn rekening, prima geregeld bij hen.

Edit: 25 juli 2018.
Email van de service desk ontvangen van 123Inkt.nl
Voor de volgende bestelling die porto-plichtig is, hoef ik geen porto kosten te betalen (via een online tegoedbon in mijn account.
Klantvriendelijke geste!
Tnx.

Goedendag,

Bedankt voor je mooie beoordeling. Goed te lezen dat je tevreden bent over je Dymo. Wij willen je bedanken voor je feedback en zullen je tip meenemen in een volgend overleg.

Stuur ons per e-mail even je klantgegevens. Wij zoeken dan graag uit wat wij hierin nog voor je kunnen betekenen.

Groetjes, 123inkt

Algemeen:
Score: 5
Verzending:
Score: 5
Klantenservice:
Score: 5
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Brother MFC -L2720DW gekocht. Was op zoek naar een z/w laser printer die EN dubbelzijdig kan printen EN scannen EN een feeder heeft EN met WiFi EN met UTP-aansluting. De fax is mooi meegenomen. Had eerst een ander goed merk op het oog, maar niet te kopen of extreem duur: prijs ¤ 176.50 (22-08-2017)

Verzending

Compact maar goed verpakt. Uitstekend.

Klantenservice

Afspraken nagekomen, goede mail communicatie, geen contact nodig gehad. En nu bijna een jaar verder: probleemloze MFC (kwam toevallig hier terecht en heb de review alsnog ingevuld)

Goedendag,

Bedankt voor je beoordeling. Goed te lezen dat je tevreden bent en met veel plezier gebruik maakt van je Brother printer.
In de toekomst staan wij graag weer voor je klaar.

Groeten, 123inkt

Algemeen:
Score: 1
Verzending:
Score: 1
Klantenservice:
Score: 1
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Vorige week een dymo labelwriter aangeschaft via deze webshop, helaas bleek deze niet compatible met onze server en hebben we een andere printer moeten kiezen de QL 700 van Brother.

Printer ongeveer 5 minuten getest en helaas niet compatible, alles netjes gehouden en zoals het uit de doos kwam weer terug gedaan.

Vervolgens begint de ellende, om überhaupt iets terug te kunnen sturen dien je een compleet formulier in te vullen met factuurnummer klantennummers artikel nummer redenen en allerlei andere voorwaarden. Hierna moet je nog even drie fotos maken van je artikelen en weer terug mailen. Vervolgens gaat 123 bepalen of dat jij het wel terug mag sturen.

Let wel dit is uiteraard volledig voor eigen rekening, eenmaal teruggestuurd ontvang ik een mail dat het artikel 100% verkoop onwaardig is geworden?? En ook nog eens dat als je binnen 5 werkdagen geen mail terug stuurt ze jouw artikel milieuvriendelijk gaan afvoeren.

Toen brak echt mn klomp, Micheal van de retour afdeling zegt dus dat ze een nieuwe printer zo linea recta de container in gooien als je niet reageert. Onzin wat er dan gebeurd is dat het artikel terug de voorraad in gaat en dan ineens wel verkoopbaar is.

Ow en om het artikel weer terug te krijgen moet je uiteraard weer even verzendkosten aftikken.

Top service mannen, ga zo door.
Vermijdt deze winkel a.u.b. beter gun je het webshops die wel om klanten geven.

Verzending

Zie mijn verhaal hierboven deze webshop verdient geen plek op t.net ben al bijna 10 jaar ondernemer en veel webshops meegemaakt maar nog nooit zoiets belachelijks, zal deze review zoals beloofd ook op alle mogelijke andere plekken delen. Wat jullie doen is volgens mij ook gewoon in strijd met de wet.

Klantenservice

Zie mijn verhaal hierboven deze webshop verdient geen plek op t.net ben al bijna 10 jaar ondernemer en veel webshops meegemaakt maar nog nooit zoiets belachelijks, zal deze review zoals beloofd ook op alle mogelijke andere plekken delen. Wat jullie doen is volgens mij ook gewoon in strijd met de wet.

Nogmaals vermijdt deze nare winkel.

Geachte heer Van Balkom,

Goed dat u uw ervaringen ook via deze weg aan ons kenbaar maakt. Wij begrijpen dat het geen prettige situatie is wanneer u per abuis een artikel bestel dat niet aan uw verwachtingen voldoet. Graag gaan wij puntsgewijs in op uw bericht.

Waardevermindering
Omdat wij geen tweedehands artikelen verkopen treedt er na het openen van het artikel een waardevermindering van 100% op. Daar wij graag onderzoeken of er echt geen mogelijkheid is het artikel terug te nemen, vragen wij in sommige gevallen foto’s toe te sturen. Het artikel zal in geen enkel geval dan meer in ons magazijn terecht komen.
Via thuiswinkel.org vindt u eventueel meer informatie betreffende de wetgevingen rondom het retourneren: https://www.thuiswinkel.o...t-om-het-retour-te-sturen

Verzendkosten
Omdat het artikel uw eigendom is, sturen wij deze graag aan u retour. Hiervoor worden geen verzendkosten berekend.

Tegemoetkoming
Omdat wij begrijpen dat dit geen prettige situatie is hebben wij wel direct bij ontvangst van uw zending de etiketten gecrediteerd.

Met vriendelijke groet,
123inkt

Algemeen:
Score: 5
Verzending:
Score: 5
Klantenservice:
Score: 5
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Goede en proactieve klantenservice, komt afspraken na en levert net wat extra service aan hun klanten.

Verzending

Verzending was prima, zelfs een RMA-code aangemaakt voor een retourzending die juridisch voor de kosten van de klant had kunnen zijn

Klantenservice

Ik belde de klantenservice met de vraag of een kapotte lasertoner wellicht de oorzaak was van slechte prints, of een kapotte printer. De klantenservice vertelde mij meteen uit eigen beweging dat ze levenslange garantie leveren (dat was ik 1.5 jaar na dato vergeten) en stelde me voor om gratis een nieuwe op te sturen. Oude toner kon ik kosteloos retourneren en we kregen zelfs een klein flesje wijn erbij geleverd, omdat "er iets mis was gegaan".

Goedendag Nino,

Bedankt voor je mooie beoordeling. Dit stellen wij erg op prijs.
Wij zijn blij te lezen dat je zo tevreden bent.

In de toekomst staan wij graag weer voor je klaar!

Groetjes,
123inkt

Algemeen:
Score: 5
Verzending:
Score: 5
Klantenservice:
Score: 5
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Erg goede ervaring mee! Mijn laserprinter gaf rare vlekken, en ik kreeg het niet opgelost. Na contact opgenomen met de klantenservice heb ik tot 2x toe een set met toners ontvangen om te kijken of dat ging helpen. Uiteindelijk is het probleem dankzij de hulp van 123inkt volledig opgelost.

Verzending

Altijd keurig verpakt, en altijd op tijd geleverd. Daarbij zaten er presentjes bij zoals pennen. 2x speelkaarten en 2x een flesje wijn. Daarbij zaten er ook nog een paar 'sorry'-kaarten.

Klantenservice

Prima service! Men ging door, totdat mijn probleem opgelost was. Tot 2x toe werd er een set met toners verzonden. Op mijn vraag of ik niet iets terug moest sturen kreeg ik terug dat ze eerst het probleem op wilden lossen, Uiteindelijk heb ik de toners waar ik niets aan had kosteloos terug kunnen sturen.

Goedendag,

Bedankt voor deze mooie review. Goed te lezen dat wij u hierbij naar tevredenheid hebben kunnen helpen. Dat stellen wij zeer op prijs. In de toekomst staan wij graag weer voor u klaar.

Met vriendelijke groet,
123inkt

Algemeen:
Score: 2
Verzending:
Score: 4
Klantenservice:
Score: 2
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

"Direct leverbaar" blijkt een loze belofte. Op zondag verschillende producten besteld en betaald, waaronder een Brother MFC-L8690CDW all-in-one printer. De volgende dag kreeg ik bericht dat deze naar verwachting pas over 2 weken weer te leveren is. Annulering en terugbetaling zou in eerste instantie 2 tot 4 werkdagen duren, na telefonisch aandringen werd het bedrag de volgende dag terug gestort. Wat mij ontzettend irriteert, is dat deze printer al die tijd en nu nog steeds doodleuk wordt aangeboden als "direct leverbaar". Dit geeft mij weinig vertrouwen en vind ik niet passen bij een webshop die "al 10 jaar de beste" is.

Verzending

Zondag besteld, producten die wél leverbaar waren zijn dinsdags bezorgd.

Klantenservice

Omdat de printer enkele dagen later nog steeds als "direct leverbaar" werd aangeboden, heb ik de klantenservice via het webformulier de vraag gesteld wanneer deze printer geleverd zou worden als ik hem vandaag zou bestellen. Het antwoord: morgen. Vervolgens gebeld met de specifieke vraag of deze écht leverbaar is, en toen bleek de printer toch niet op voorraad te zijn en was de levertijd onbekend. Toen ik de reden van mijn vraag kenbaar maakte en mijn beklag deed over de onjuiste informatie op de website en via e-mail en aangaf dat ik de printer inmiddels al elders had gekocht, gaf de klantenservice inééns aan dat de printer morgen geleverd zou kunnen worden (...)

Beste DnTijn,

Vriendelijk dank voor je feedback. Goed dat je je ervaringen via deze weg aan ons kenbaar maakt. We kunnen ons voorstellen dat je dit liever anders had gezien. Nogmaals onze excuses voor het ondervonden ongemak. Als je nog vragen hebt, dan beantwoorden wij deze graag via: webcare@123inkt.nl.

Met vriendelijke groet,
123inkt

Algemeen:
Score: 3
Verzending:
Score: 3
Klantenservice:
Score: 1
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

123inkt.nl lijkt zich de beste te voelen, maar als ze een ondeugdelijk product verkopen zijn ze niet thuis, een drama om je geld terug te krijgen, en verzendkosten kun je naar fluiten

Verzending

Iets ontvangen gaat razend snel, ging terugsturen ook maar zo snel.

Klantenservice

Echt waardeloos, een pikken in en heb je bedrijf, als ze iets verkopen wat een waardeloos is kan een keer gebeuren, maar neem het dan snel en netjes terug, en stort dan geld inclusief verzendkosten terug.

Goedemiddag,

Bedankt voor uw beoordeling. Goed dat u aangeeft dat u zich niet kunt vinden in onze werkwijze. Hierover hebben wij contact met u gehad.

In dit geval is er geen sprake van een ondeugdelijk product, maar van een product dat niet geschikt is voor uw doeleinden. Wanneer er sprake is van een ondeugdelijk product zullen wij dit ter garantie voor u omruilen of retour nemen voor een creditnota.

Uw retourzending hebben wij vorige week maandag in ontvangst genomen. U zult begrijpen dat dit enige verwerkingstijd kost. De verwerking heeft wat langer geduurd, aangezien er 18 doosjes zijn geretourneerd in plaats van de door u bestelde 20 doosjes. Hierop heb ik direct contact opgenomen met mijn collega’s om dit voor u te herstellen. Het terugstortverzoek is vorige week voor u afgehandeld.

Heeft u nog vragen? Wij helpen u graag via webcare@123inkt.nl.

Met vriendelijke groet,
123inkt

Flex Karma 16,4K
Algemeen:
Score: 5
Verzending:
Score: 5
Klantenservice:
Score: 5
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Ik bestel al een tijdje mijn inkt cartridges bij 123inkt. Schappelijke prijzen en snelle service. Het opslaan van je printer model in de instellingen is gemakkelijk, zodat je snel weer een keuze kan maken welke cartridges je wilt bestellen (genuine, huismerk etc.)

Verzending

Altijd goed verpakt met altijd een leuk presentje. Afgelopen week zaten er 2 pennen en een ijskrabber bij.

Klantenservice

Heb nooit de klantenservice nodig gehad, tot deze week. Had een setje cartridges besteld van het eigen merk. helaas werd 1 cartridge niet herkend door mijn printer. Heb 123inkt een mail gestuurd met uitleg en een screenshot van de foutmelding.

De volgende dag een nette mail ontvangen, dat de desbetreffende cartridge al onderweg was. Hier zat een leuke sorry kaart bij en een klein flesje rode wijn.

Prima oplossing en fijn contact.

Goedemiddag, bedankt voor deze mooie review. Wat goed te lezen dat je zo tevreden bent over onze service. In de toekomst staan wij graag weer voor je klaar bij een nieuwe bestelling.

Met vriendelijke groet,
123inkt

Algemeen:
Score: 3
Verzending:
Score: 3
Klantenservice:
Score: 3
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Printer tijdig geleverd, maar bleek defect bij levering. 123inkt laat me eerst met Canon bellen om te laten controleren of de printer echt kapot is, en vervolgens melden ze dat ze niet willen omruilen maar laten repareren.
Een apparaat kan kapot zijn, maar de service van 123inkt is wel heel slecht.

Klantenservice

Zie boven - apparaat defect bij levering wordt niet omgeruild maar wil men laten repareren. Met alle wachttijd van dien.

*** UPDATE 6 Feb - Naar aanleiding van onderstaande reactie van 123inkt webcare contact opgenomen. 123inkt heeft alsnog besloten een vervangend apparaat te sturen. Deze is vandaag ontvangen en werkt naar behoren.

Goedemiddag meneer Schaap, Goed dat u dit kenbaar maakt. Kunt u ons uw klantnummer doorgeven via webcare@123inkt.nl, zodat wij uw gegevens erbij kunnen zoeken? Bij voorbaat dank. Met vriendelijke groet, 123inkt

Algemeen:
Score: 4
Verzending:
Score: 4
Klantenservice:
Score: 3
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Printer gekocht, na eerder voor een oudere printer inkt te hebben gekocht. Nooit problemen met deze leverancier.

Verzending

Netjes een dag later geleverd. In de normale (stevige) doos van de printer.

Klantenservice

Ik kreeg een belletje na de bestelling of ik niet ook direct (met korting) extra inkt wilde bestellen. Aangezien de printer genoeg inkt aan boord lijkt te hebben (dat hebben ze niet allemaal) geen extra inkt besteld. Ik kan de vraag niet beoordelen als goed (extra service) of slecht (dat ze meer willen slijten), het is net of je er behoefte aan hebt.

Goedendag Mickey,

Bedankt voor je mooie beoordeling. Fijn te lezen dat je tevreden bent. Wij wensen je veel printplezier met de nieuwe printer.

Tot een volgende bestelling!

Met vriendelijke groet,
123inkt

Algemeen:
Score: 5
Verzending:
Score: 5
Klantenservice:
Score: 1
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Makkelijk te bestellen en keurig op tijd en netjes verpakt geleverd. Bestel al jaren inktcartridges hier, dus nu ook een keer een Dymo labelprinter.

Klantenservice

Zolang alles in orde geleverd wordt is dit een prima webshop. Maar als je een DOA ontvangt wat bij mij het geval was schuiven ze service af op de leverancier. Nu al spijt dat ik niet ergens anders besteld heb. Had dit niet verwacht van 123inkt zeker gezien de verder goede recenties. Jammer dat ze niet zelf de verantwoording nemen en je gewoon een nieuw apparaat sturen en de garantie zelf met de leverancier afhandelen. Wat de meeste winkels en ook tal van andere webshops wel doen.

Voor mij een heel dik min-punt voor 123inkt. Jammer.

Goedendag Dupainm,

Bedankt voor uw review. Goed dat u uw ervaringen aan ons kenbaar maakt.
Fijn te lezen dat u tevreden bent over het gemak van bestellen, de levertijd en de manier waarop onze artikelen verpakt zijn.

Spijtig te vernemen dat uw Dymo apparaat niet naar behoren werkt. Graag zoeken wij uit wat wij hierin voor u kunnen betekenen. Wij ontvangen graag uw klantnummer of postcode en huisnummer via webcare@123inkt.nl

Uw e-mail zien wij met belangstelling tegemoet.

Met vriendelijke groet,
123inkt.nl

Algemeen:
Score: 1
Verzending:
Score: 0
Klantenservice:
Score: 1
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Replacement cartridges gekocht voor een canon, sloopte de printer. Volgens 123inkt heb je garantie wettelijk en moet canon je garantie bieden.

Mooi niet dus, ze schuiven het af op de fabrikant maar geven je niet eens een replacement printkop, die mag ik wel kopen voor 200 euro...

Waardeloos, ik snap dat er veel goede recensies zijn en ik ben ook al jaren klant van ze dus ik was heel verbaasd dat ze zo reageerden.

Klantenservice

Per email bewijs geleverd dat canon het niet vergoed, klantenservice zegt dan sorry en daarbij is het klaar, erg apart en onvriendelijk. Garantie kennen ze daar niet, wel lekker goedkoop huismerk inkt aansmeren en als er dan een "clog" inzit die de printkop verstopt zeggen ze: moet je bij canon zijn.

Geachte Gungrave,

Goed dat u dit via deze weg nogmaals aan ons kenbaar maakt. Wij zoeken graag uit wat wij hierin voor u kunnen betekenen. Onze klantenservice heeft u een e-mail gestuurd. Uw reactie hierop zien wij met belangstelling tegemoet.

Mocht u in de tussen tijd vragen hebben, dan vernemen wij dit graag via webcare@123inkt.nl

Met vriendelijke groet,
123inkt.nl

Onderstaande shopreviews zijn ouder dan 1 jaar en worden niet langer meegenomen in de gemiddelde score.

Algemeen:
Score: 1
Verzending:
Score: 3
Klantenservice:
Score: 1
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Ik heb bij 123inkt.nl een printer besteld. Deze bleek na uitpakken niet aan mijn wensen te voldoen. Ik heb de printer daarop ongebruikt terug gestuurd. Ondanks de Wet Kopen op afstand weigert 123inkt.nl mijn geld retour te storten omdat de printer volgens 123inkt.nl door de geopende verpakking geen restwaarde heeft. Ik heb echter hoe dan ook recht op mijn geld terug. Koop dus niks bij 123inkt.nl als je zonder gezeur gebruik wilt kunnen maken van je retourrecht. Ik heb inmiddels mijn rechtsbijstandsverzekering ingeschakeld.

Verzending

Verzending was in de originele verpakking van de printer, zonder omdoos.

Klantenservice

Ik heb recht op mijn geld retour. Dat de doos is geopend staat hier los van. Het dringt echter niet door bij 123inkt.nl

Beste Fompe,

Goed dat je je ervaringen via deze weg aan ons kenbaar maakt. Onze klantenservice stuurt je vandaag een e-mail teneinde een oplossing met je te bespreken. Heb je in de tussentijd nog vragen, dan helpen wij je graag verder via: webcare@123inkt.nl.

Met vriendelijke groet,
123inkt.nl

Algemeen:
Score: 5
Verzending:
Score: 5
Klantenservice:
Score: 5
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Zeer snelle levering en eenvoudig om een bestelling te herhalen. De eigen merk producten zijn prima en voldoen voor mijn printer. De website is eenvoudig en zorgt dat je snel de producten ziet die voor jou van toepasssing zijn.

Verzending

Altijd simpel en goed. Het vervangende product kwam met een klein flesje wijn wat een leuke en grappige verrassing was.

Klantenservice

Een cartridge werkte niet en dit heb ik aangegeven. Binnen een dag is een vervanging gestuurd. Zeer goed geregeld.

Beste Hann1BaL,

Hartelijk dank voor je mooie beoordeling. Goed om te lezen dat alles naar wens is afgewikkeld wat de garantie betreft. En fijn dat je zo tevreden bent over ons huismerk. Graag tot de volgende keer!

Met vriendelijke groet,
123inkt.nl

Algemeen:
Score: 4
Verzending:
Score: 4
Klantenservice:
Score: 3
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Een laserprinter uitgezocht en voor de laagste prijs bij 123inkt besteld. Niet ingegaan om een poging om mij een extra set toner cartridges te verkopen. Verder prima.

Verzending

Prima op tijd afgegeven bij de buren. Opvallend dat het pakket niet in een extra doos was verpakt, zodat precies te zien is wat ik gekocht had.

Klantenservice

Op de bestelpagina staat vermeld: "Voor het verwerken van een bestelling kan er een telefonische controle plaatsvinden."
Ik werd inderdaad gebeld, maar niet voor een controle. Er werden mij extra cartridges aangeboden met 10% korting, omdat de bijgeleverde cartridges bijna geen toner zouden bevatten. Hoeveel afdrukken ik daar dan mee kan maken kon de verkoper mij niet vertellen. Bedenktijd gevraagd en begin van de avond een mailtje gestuurd met het verzoek de bestelling door te zetten zonder extra toners. Hier kreeg ik geen reactie op. Later die avond gebeld en de bestelling stond on-hold. De behulpzame medewerker van de klantenservice heeft de bestelling toe gelukkig tijdig doorgezet.

Beste Roel,

Fijn dat we je als klant hebben mogen verwelkomen. Goed om te lezen dat alles naar wens is verlopen. Mocht je nog vragen hebben, over bijvoorbeeld de afdrukcapaciteit van de toners, dan helpen we je graag verder via: webcare@123inkt.nl.

Met vriendelijke groet,
123inkt.nl

Scorekaart voor 123inkt.nl

Algemeen Score: 3.5
Verzending Score: 4
Klantenservice Score: 3

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg
Webshop Keurmerk
Qshops

Review toevoegen Meld foutieve informatie



Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank en Intermediair de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2018 Hosting door True