DectDirect.NL

573 producten en 645 uitvoeringen

Gebruikers over webshop DectDirect.NL

Review toevoegen

Algemeen

Kwamen zelf met de suggestie om code op kaartje per email te sturen. Lekker handig, lekker snel!

Sneller kan bijna niet.

eigen initiatief

Algemeen

Super makkelijke web site. Altijd ruim voorraad, snel bezorgd, zeer scherpe prijzen. Totaal geen klachten.

Verzending

Snel bezorgd. Netjes verpakt.

Algemeen

Kon prima vinden wat ik zocht. Heb besloten alles in huis te vervangen door Ubiquiti. Kort telefonisch contact gehad over een productvraag, goed te woord gestaan.

Klantenservice

Zoals aangegeven bij de algemene beoordeling, Contact gehad over een accespoint, keurig te woord gestaan.

Tegen beloning

Algemeen

Zeer snelle reactie op mijn vragen per mail. Hoewel mijn bestelling iets na 16.00 uur geplaatst werd, werd deze alsnog ingepland/meegeven met PostNL en had ik de bestelling dus de volgende dag al in huis. Top service!

Algemeen

Voor mij de eerste kennismaking met DectDirect.nl. Ik was op zoek naar een Ubiquiti AP-AC-LR en ze boden deze aan tegen een goede prijs. Tevens een extra switch besteld. Na betaling was eea snel aangemeld bij PostNL. Helaas was de pakketbezorger het niet eens met de snelheid waarmee DectDirect.nl het pakket verstuurde. Deze was te laat aan deur dus ik heb enkele dagen moeten wachten voor ik aan de slag kon met de spullen. De doos was netjes ingedeeld en daarmee was gelijk ook een goede degelijkheid van het totale pakket mogelijk. Ik zou een volgende keer weer bestellen bij DectDirect.nl. Aangezien ik waarschijnlijk binnenkort een 2e ubiquiti AP-AC-LR nodig heb zal ik DectDirect.nl zeker overwegen om nogmaals een bestelling te plaatsen.

Verzending

De slechte waardering van de levering kan ik DectDirect.nl niet aanrekenen. Dit is toch echt een probleem van PostNL. Het pakket werd niet in het juiste tijdsframe geleverd. Precies toen ik even weg moest is het pakket geleverd. En omdat het op een zaterdag was moest ik tot volgende week wachten. PostNL rekent dan ook nog extra kosten voor levering aan de deur op maandag. Derhalve het pakket maar laten bezorgen op een postpunt wat op maandag wel gratis was.

Algemeen

Website is goed overzichtelijk en duidelijke informatie, ik had was opzoek naar een Unifi AP AC Lite met ondersteuning voor 802.3af. Dit was een van de weinige bedrijven waar ze dit vermeldden en ik hier zeker van kon zijn. De prijs was daarbij ook nog heel goed.

Verzending

Zeer vlot verzonden en prima verpakt met voldoende schuim in de doos tegen beschadigingen.

Algemeen

Zeer tevreden over de snelle levering. Alles naar wens. Zeer gunstige prijs en goedkoper dan andere grote webshops voor A-merk netwerk apparatuur. Zeker voor herhaling!

Goed verpakt en snel verzonden. Was binnen 1,5 dag op bestemming

Algemeen

Makkelijk bestellen, en het product ook snel in huis.

(nog even wat tekst toevoegen om aan minimaal 15 woorden te komen)

Verzending

Product was goed verpakt.

Algemeen

Makkelijk besteld en snel geleverd gekregen. Goede prijs. Veel goedkoper als bij andere winkels en hoef niet de deur uit

Verzending

snel geleverd en goed ingepakt.

Algemeen

Voor aanschaf netjes te woord gestaan via de chat. Levering volgens afspraak. Klantenservice top, denken echt met je mee.

Verzending

Goed verpakt en op tijd zoals het hoort.

Klantenservice

Vanwege een probleem wat uiteindelijk bij mij bleek te liggen contact opgenomen met de klantenservice. Ik had dit via de Chat gedaan maar kreeg niet voor sluitingstijd bericht terug, echter tot mijn verbazing belden ze me de daaropvolgende dag uit zichzelf op. Dit waarschijnlijk door het email adres in de chat te controleren met hun klanten bestand. top service zou ik zeggen.

me23 Karma 1,43K
Klantenservice:

Eenvoudig besteld en betaald. Snel geleverd voor prima prijs. Gewoon zoals het hoort eigenlijk dus.

Algemeen

Even gebeld of het product voorradig was om afgehaald te worden. Besteld en betaald via de website. Werkte prima!

Klantenservice

Na een paar dagen bleek dat ik toch een ander type nodig had (router). Contact gehad met Thomas. Deskundig en klantvriendelijk!

Algemeen

Super makkelijk om mijn product te vinden (en de goedkoopste in de Tweakers procewatch!) en daarna bestellen.

Verzending

Keurig op de hoogte gehouden van het bestel proces en netjes geinformeerd over de leverdatum.

Algemeen

Informatie over bestelling telkens up-to-date via mail. Keuze uit verschillende betaal mogelijkheden. Firma zeker aan te aden.

Verzending

Goederen binnen afgesproken termijn thuis geleverd

Klantenservice:

Geen op- of aanmerkingen op bestel- en betaling proces. Na directe link uit Tweakers Pricewatch was het product snel besteld.

Klantenservice:

Weinig op aan te merken, duidelijke informatie, op tijd in huis.

Nog een paar woorden om aan de minimale hoeveelheid van 15 woorden te komen..

Algemeen

Bestelling via de site ging makkelijk en product binnen 1 dag geleverd.

Account aanmaken en bestelling plaatsen ging goed en contact met klanten service was erg prettig.

Verzending

Op de hoogte gehouden via e-mail en geleverd conform belofte.

Klantenservice

Voyager focus UC B825 was geleverd ipv Voyager focus UC B825-M. Na het aanmaken van ticket is er direct gereageerd en is er telefonisch contact opgenomen met mij voor een oplossing.

Afhandeling is erg netjes en er wordt snel gereageerd op vragen.

Klantenservice:

Zeer tevreden, geweldige klantenservice en snelle verzending.
Een aanrader. :-) + + + + +

Algemeen

Een efficiŽnte site, met goede prijzen en snelle afhandeling. Dat is volgens mij precies wat een consument wil ;-)

Verzending

Keurig met trak en trace, op tijd en goed verpakt. Lijkt met voldoende ;-)

Algemeen

Easy to place an order, and the quantity discount for ordering more than 1 of an item was a nice surprise

Verzending

The Ubiquiti switches were delivered on the day promised. They were well packed, yet the package was easy to open.

Scorekaart voor DectDirect.NL

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 2 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie