DectDirect.NL

826 producten en 950 uitvoeringen

Gebruikers over webshop DectDirect.NL

Review toevoegen

Algemeen

Overzichtelijke site met veel producten op voorraad en, nog veel belangrijker, scherpe prijzen. Voldoende betaalmogelijkheden en snelle levering.

Verzending

Alles goed verpakt met afbreekbare mais. Veilig en mileuvriendelijk!
Levering met DHL.

Algemeen

Duidelijk site. Goed assortiment en zeer snelle levering. Was het maar altijd zo bij alle webshops. Vele kunnen hier een voorbeeld aan nemen

Verzending

Zeer snelweg en juiste afhandeling

Klantenservice

Nu niet maar bij eerdere bestelling contact gehad. Toen zeer accurate afhandeling van probleem

Verzending: Score: 3

Algemeen

Prima website, scherpe prijzen voor netwerk apparatuur. betalingsysteem zou wmb beter kunnen omdat je als gebruiker nu nog ziet dat de afhandeling via een derde partij gaat.

Verzending

Manier van verzenden is prima, via PostNL (die ik hoger heb zitten dan hun concurrenten). Helaas kreeg ik in eerste instantie maar de helft van mijn bestelling geleverd. Is wel goed opgelost.

Klantenservice

Probleem bij levering is snel en goed opgelost. Gelijk van de nood een deugd gemaakt door een extra product te bestellen, waarbij ook geadviseerd werd.

Algemeen

Perfecte afhandeling alhoewel de leveringsdatum 2 keer met een dag werd verlengd. Gelukkig had ik geen haast en het pakket werd zeer goed verpakt afgeleverd. Telefoon is nu aangesloten en werkt prima. Op prijs was deze shop de sterkste. Als dat zo blijft kom ik zeker terug.

Verzending

Zie boven, iets vertraagde levering, maar verder prima in orde

Algemeen

Snelle levering Zelfs naar BelgiŽ! Nette prijsstelling. Product ben ik me bekend zicht en vervangende versie.

Verzending

Goed verpakt, track en tracť met zelfs een tijdslot!

Algemeen

Ik heb een aantal Ubiquiti producten besteld bij DectDirect. Bestelling heb ik rond 15.00 gedaan. Producten netjes de volgende dag in huis!

Verzending

Zeer goed verpakt in een goede stevige kartonnen doos. In de doos zaten nog luchtkussentjes tussen de dozen in. Dit zie ik graag en ik heb mijn Ubiquiti spullen onbeschadigd ontvangen.

Klantenservice

Ik had een aantal vragen aan de klantenservice, onder ander over de track-n-trace. Steeds binnen enkele minuten reactie gehad van Dectdirect. Fijne en snelle communicatie.

Algemeen

Tegelijk met mijn bestelling had ik ook een service verzoek over de vorige van een jaar geleden. De medewerkers van DectDirect hebben alles gedaan om mij hierin gratis te ondersteunen. Zelfs na een fout van mijn kant stonden ze me nog vriendelijk te woord om mij te helpen.

Verzending

Verzending was sneller dan aangegeven op de website.

Super!

Algemeen

Snelle levering, ze hanteren goede concurrerende prijzen, de klantenservice reageert zeer snel en levert goede service.

Levering binnen 24 uur

Klantenservice

Na een duidelijke omschrijving van mijn probleem, werd ik goed geholpen.

Algemeen

De site is goed en compleet met duidelijke informatie en alles eat je nodig bent. Gewoon goed op orde dus.

Verzending

De levering was goed. Een mail puntje van verbetering zou nog kunnen zijn om de track en trace code per mail toe te sturen.

Klantenservice

De klantenservice was top! Door mijn eigen fout had ik twee verkeerde producten besteld. Na een belletje was dit zo rechtgezet. Het goede product was iets duurder en voor het resterende bedrag kwam een betaalverzoek en gelukkig geen gedoe met terugstorten en opnieuw bestellen. Top service!

Algemeen

Winkel via pricewatch van tweakers gevonden.
Ze hebben ene ruim aanbod van unifi apparatuur voor een lage prijs.

Verzending

Pakketten waren goed verpakt in een stevige doos met genoeg bescherming.
Een nadeel vond ik dat het pakket niet bij een afhaalpunt bezorgd kan worden dit had in mijn situatie ontzettend handig geweest.

Klantenservice

De klantenservice is top, Ik had mijn order (Woensdag) om 17:01 pas afgerond en heb toen meteen opgebeld of het nog mogelijk was de order op die dag te versturen.
Toen bleek helaas aan de telefoon de router die ik besteld had niet meer op voorraad te zijn maar die zou donderdag weer binnenkomen. De switch die ik had besteld was gelukkig wel op voorraad en die is op verzoek diezelfde dag nog verzonden.
Donderdag heb ik gelukkig de switch binnen gekregen alleen bleek helaas dat de de levering van de router een dag uitliep en deze op vrijdag bij dectdirect geleverd zou worden.
Op vrijdag heb ik verder niks meer gehoord (had er zelf ook niet meer aangedacht) en heb toen maar om 20:00 uur een mail gestuurd of ze de router nog verzonden hadden. Ik kreeg toen om 22:37 een mail terug met het antwoord dat deze verzonden was en met de track en trace code erbij (deze winkel is normaal maar tot 18:00 open en was dus erg blij dat ik een reactie had gekregen).
Op zaterdag heb ik mijn router in ontvangst kunnen nemen.
Ik ben heel blij met de service zoals: Het alsnog versturen van mijn bestelling ookal was deze officeel te laat binnen, het versturen van mijn bestelling in twee delen en het beantwoorden van mijn mail op vrijdag avond.

Klantenservice: Score: 4

Algemeen

Duidelijke site en snelle levering van wat ik besteld had.
Voor veel artikelen de goedkoopste.

Verzending

Snelle levering. Volgende dag in huis.

Klantenservice

Duidelijke informatie op de site.

Algemeen

Ik wilde snel nog een access point toevoegen aan mijn netwerk. DectDirect had een goede prijs en had de spullen op voorraad. Levering de volgende dag.

Algemeen

I was looking for ubiquiti UniFi USG, founfDectDirect via Tweakers, the price was competitive, and it was in stock. Placed order mid afternoon, and the USG arrived within 24 hours.

Verzending

The USG I ordered was in my home within 24 hours. well packed and a recent production unit. What more can you ask from an online supplier

Algemeen

Ik ben recent overgestapt van een Asus all-in-one router naar Ubiquiti Unifi materiaal. Ik heb alles bij DectDirect.NL besteld vanwege hun scherpe prijzen en het gemak van 1 enkele bestelling/levering. De site is overzichtelijk, bevat voldoende informatie en er zijn genoeg betaalmogelijkheden. Enkel jammer van de extra kost bij betaling met kredietkaart of PayPal, maar hierin is DectDirect.NL niet alleen.

Verzending

De verzending/levering gebeurde zoals het op de website wordt aangegeven. Ik heb mijn bestelling geplaatst gedurende het verlengd Paasweekend, dus dinsdag kreeg ik bericht van de verzending. Op woensdag werd mijn bestelling vervolgens geleverd.

Algemeen

Beste prijs, prima service van bestelling tot betaling en aflevering. Niks meer aan toe te voegen!

Algemeen

Goede webshop voor het MKB en particulieren, die een beter netwerk op de zaak of thuis willen aanleggen.

Verzending

Professioneel en snel geleverd.

Algemeen

Nette en overzichtelijke webshop.
Had alle Ubiquiti apparatuur die ik zocht op voorraad, hierdoor besloten (mede vanwege de goede reviews) hier mijn bestelling te plaatsen.

Verzending

Vrijdag middag bestelling geplaatst, en zaterdag ochtend al in huis.
Helemaal top!

Algemeen

Zeer gunstig geprijsd in combinatie met een eenvoudig bestelproces en een vlotte verzending (terwijl het bestelde artikel een niet alledaags en veelvoorkomend artikel is)

Verzending

Op zondag besteld en op dinsdag afgeleverd.
Goed verpakt in passend doosje.

Algemeen

Scherpe prijs van de aankoop! Zoals aangegeven wordt bestelling snel verstuurd. Bestelling is erg goed verpakt. Zeker een aanrader om hier te bestellen!

Verzending

Er goed verpakt. Wordt op de hoogte gehouden omtrent de voortgang van de levering. Dit is erg plezierig!

Algemeen

Goed verpakt packet, en snelverzonden en dat voor een goede prijs zeker aan te raaden.

Verzending

Goed verpakt packet, en snelverzonden,

1 2 3 ... 6

Scorekaart voor DectDirect.NL

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 4 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie