DectDirect.NL

1.504 producten en 1.679 uitvoeringen

Gebruikers over webshop DectDirect.NL

Review toevoegen

Algemeen

Duidelijke site, bestellen ging vlot en kreeg bij elke stap een mail van de order.
Product was de volgende dag in huis en werkt prima.

Verzending

Product was gewoon in een iets grotere doos verstuurd, zonder enige bescherming though.

Algemeen

Alles is perfect en vlug verlopen , verzending zelfs ingang gestoken de zaterdag 👍

Een topper

Algemeen

vlote bestelling, supersnelle levering in België. product zoals omschreven, voldoet aan de verwachtingen. scherpe prijs, en zakelijk te bestellen

Verzending

zeer snel. doos was wel beschadigd. vermoedelijk transport

Algemeen

Snel ontvangen en heel fijn dat er meteen werd gereageerd toen ik vastliep. En dat was zelfs buiten kantoortijd :-)

Binnen een dag binnen.

Snel een reactie toen ik vastliep met het aansluiten.172609

Algemeen

Duidelijke productbeschrijving en duidelijke website. Goede service en factuur optijd gestuurd, betaling snel en goed verlopen.

Verzending

Product was ruim op voorraad en was netjes en compleet verpakt.

Algemeen

Ik word blij van dit soort bedrijven. Korte lijntjes, super service.
Zij geven mij vertrouwen in het oplossen van problemen door de rust te bewaren.

Super snelle levering

Algemeen: Score: 3
Verzending: Score: 2

Algemeen

Prima aanbod en veel producten snel leverbaar die anderen niet hebben en dat tegen een scherp tarief.

Verzending was niet helemaal zoals beloofd (duurde dag langer), maar dat was geen ramp.

Het probleem was vooral dat de doos erg groot was voor zo'n klein product. Daardoor veel lucht r plastic verstuurd, terwijl dit echt niet nodig zou zijn. Als klant waardeer ik 'groene initiatieven' extra, en het ontbreken ervan telt dan ook mee in de beoordeling.

Verzending

Doos was letterlijk 200x groter dan het product. Zonde van alle lucht, plastic en ruimte.

Gezien wat er wordt verkocht is een envelope oid zeker een goede optie om iets te verzenden. Die doos komt ook wel aan, maar dit is niet meer van deze tijd.

Algemeen: Score: 2
Verzending: Score: 2

Algemeen

Voor 21:30 besteld, bevestiging van order en verzending gehad, maar niet de volgende dag geleverd. Volgens de track&trace was het pakket nog niet bij de post afgeleverd, dus het lag niet aan de post.
Product en verpakking is verder in orde.

Verzending

Ik heb voor deze webshop gekozen vanwege de leverbelofte, anders had ik ook elders kunnen bestellen. Helaas is de leverbelofte niet nagekomen en heb ik ook geen bericht gehad dat de levering is uitgesteld.

Algemeen

TP-Link accespoint EAP615 als een van de weinigen op voorraad en qua prijs de goedkoopste. Bestelling gedaan en de volgende dag besloten dat ik nog een wifi accespoint nodig had. Ook deze was op voorraad en dus snel besteld, was op dat ogenblik de laatste.

Verzending

Goed verpakt en verzending dezelfde dag. Binnen 2 dagen ontvangen.

Algemeen

Diverse keren besteld bij Dectdirect voor onze organisatie en alles netjes verzorgd en geleverd klantenservice nog niet nodig gehad.

Compleet met track

Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 0

Algemeen

Als ik een bestelling doe (en de voorraad geeft aan dat spullen beschikbaar zijn) verwacht ik dan ook levering. En dan niet de volgende dag 75% van de spullen gecrediteerd, melding dat 25% wordt verzonden, DHL bevestiging van verzending, en de volgende dag...niets...en nog en credit factuur voor de overige 25%...ofwel..helemaal niets leverbaar....

Algemeen

Helemaal zoals het hoort: gezocht, gevonden, geklikt, ontvangen. En daarmee heb ik mijn headset weer een nieuw leven kunnen inblazen.

Verzending

Had wat mij betreft ook in een enveloppe gepast.

Algemeen

Ik was op zoek naar een product dat nergens leverbaar was buiten deze winkel.
Contact gezocht per email en gevraagd of het echt op voorraad was en dat was het.
Besteld en de volgende dag in huis, heel erg netjes.

Goed verpakt

Algemeen

Ik had die storage niet nodig, maar wou gewoon de aging van mijn NAS harddisks spreiden. Daarom heb ik de 4de disk veel later besteld. De prijs was hier echt zeer scherp. Had ik deze site eerder gevonden had ik hier al mijn WDs besteld. Dat was ~80Eur goedkoper geweest dan elders voor exact hetzelfde materiaal. Kostenmatig dus zeker een goede keuze.

Verzending

Ik bestelde de harddisk na 17U. De dag erna kreeg ik factuur, maar geen verzendbericht zoals ik verwacht had op basis van eerdere communicatie. Maar de dag daarna kwam - zoals verwacht - de disk alsnog toe. Dus ik ben supertevreden.

Algemeen

DectDirect is een prima webshop met een overzichtelijke website en goed scherpe prijzen voor netwerkapparatuur.

Verzending

Heb nu een paar bestellingen bij deze shop geplaatst en de gecommuniceerde levertijden kloppen tot nu toe altijd.

Klantenservice

De klantenservice reageert snel en is erg behulpzaam. Ze denken met je mee en zijn flexibel.

Algemeen

Deze winkel levert Ubiquiti/Unifi apparatuur voor goede prijzen. Het aanbod is ruim en de levertijd is bij mij altijd de volgende dag geweest

Verzending

Goed verpakt (in een overdoos, dus de postbode wordt er niet wijzer van) en verzending dezelfde dag.

Algemeen: Score: 4
Verzending: Score: 3

Algemeen

Betaling ging eenvoudig en was duidelijk.
De bestelde UniFi Switch werd verstuurd als losse onderdelen uit een bulk verpakking, dus geen verpakking en handleiding.
Ik heb daar geen problemen mee, want hij functioneerde prima

Verzending

De bestelde UniFi PoE Switch werd verstuurd als losse onderdelen uit een bulk verpakking, dus geen verpakking en handleiding.
Ik heb daar geen problemen mee, want hij functioneerde prima

Algemeen

Prima webshop en ik was erg tevreden met de klantenservice toen ik een product retourneerde.

Verzending

Het pakket was snel aangekomen, niets op aan te merken.

Klantenservice

In een tweakers topic had ik een probleem met het vinden van de juiste QD kabel voor een Jabra headset en Cisco IP-telefoon en ik had dat gelinkt als reden voor retournering. De klantenservice stuurde toen netjes een mail met advies welke kabel ik wel nodig had.

Algemeen

Snelle levering (21:25 uur besteld, volgende dag om 9 uur bezorgd) en een prima prijs. Daar ga ik zeker vaker bestellen.

Verzending: Score: 0

Algemeen

prima. heel erg snel geleverd, makkelijk te vinden en betaling was makkelijk te doen. ok.

1 2 3 ... 19

Scorekaart voor DectDirect.NL

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie