DectDirect.NL

Gebruikers over webshop DectDirect.NL

Review toevoegen
Verzending: Score: 0

Algemeen

Lenovo ThinkPad USB-C Dock besteld. Betaald, binnen dag of twee binnen gekregen. Geen gedoe. Gefixt. Toppie. Zou er zo weer bestellen.

Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 1
Klantenservice: Score: 1

Algemeen

Voor de bestelling goed gekeken of de adapter geschikt was voor mijn handset. Dat was zo. Na aansluiten bleek deze voor geen meter te werken. Jammer! Terugsturen is op eigen kosten, maar dat is bijna net zo duur als de aanschafkosten.

Verzending

Duurde een tijdje voordat de adapter ontvangen was. Verpakking was degelijk.

Klantenservice

Kreeg geen reactie op mijn klacht dat het niet werkte. Direct na ontvangst geklaagd.

Algemeen

Levering sneller dan gedacht; omdat andere winkels dit produkt ik backorder hadden was dit onverwacht.

Verzending

Levering eerder dan opgave in bevestiging van de bestelling.

Algemeen

Goed en overzichtelijk assortiment. Makkelijk om je keuze te bepalen en na betaling behoorlijk snel de bestellign in huis ontvangen

Algemeen

eenvoudige website, goede prijzen, geleverd op tijd en netjes verpakt.Niks op aan te merken, zou er zo weer bestellen

Algemeen

Hardeschijf besteld en deze werd snel en goed verpakt geleverd. Daarbij had deze leverancier ook nog eens de scherpste prijs.

Verzending

De hardeschijf was goed verpakt in een schokbestendige houder en extra bubbel-wrap.

Algemeen

Via de website een UAP AC Lite besteld. Dat gaat vrij makkelijk. Direct krijg je een bestelbevestiging. Vrij snel daarna volgt een betalingsbevestiging en de factuur. De volgende ochtend kwam de verzendbevestiging met track and trace-code, maar toen had de postbode (PostNL) het product al bezorgd. De prijs lag paar euro hoger dan de goedkoopste, maar eerdere ervaringen waren goed en dan gun ik een opdracht toch aan een leverancier waar je reeds een goede ervaring mee hebt.

Verzending

Netjes verpakt en verzending per PostNL.

Algemeen

Goede prijs, producten zijn gemakkelijk te bestellen, niet te hoge verzendkosten, veel betaalmogelijkheden en snel Verzonden.

Verzending

Zelfde dag Verzonden en de volgende dag thuis geleverd! (In België)

Algemeen

Hier gekocht vanwege de goede prijs.
Verder niets op aan te merken, snel geleverd, goed verpakt.

Algemeen

Hartstikke tevreden met de bestelling en levering. Ondanks de melding dat mijn pakketje wat later kon komen door drukte, kreeg ik mijn pakketje keurig op tijd. Na bestelling via de website direct bevestiging van mijn bestelling en betaling en daarna de factuur via een aparte email. Dezelfde avond nog bericht dat mijn pakketje was verstuurd. Keurig een mailtje wanneer het geleverd zou worden en ook inderdaad binnen de aangegeven periode geleverd. Pakketje was goed ingepakt en dus zonder kleerscheuren ontvangen.

Algemeen

Ik ben hartstikke tevreden met mijn bestelling bij DectDirect.nl.
Snel geleverd, geen hoofdpijn, geen spammails, geen reclametelefoon achteraf.

Dank je wel.

Algemeen

Zeer duidelijke website zonder overbodige poespas. Zou er zo opnieuw bestellen. Prijs in lijn met alternatieven. Bedankt!

Verzending

Heel erg snelle levering. Goed verpakt. Meer kan ik niet wensen.

Algemeen: Score: 4
Verzending: Score: 3
Klantenservice: Score: 4

Algemeen

Kan zonder extra kosten met creditcard betalen (voor o.a. leveringsgarantie), waardoor het uiteindelijke totaal lager was dan bij een concurrent. Minpunt is dat retourkosten bij defecten voor eigen rekening zijn.

Verzending

Helaas kon ik geen PostNL-ophaalpunt opgeven. Maar voor de rest.: maandag besteld, binnen een paar uur een T&T-code ontvangen, dinsdag in huis.

Klantenservice

Snelle en vriendelijke chat-dienst.

Algemeen: Score: 4
Verzending: Score: 4

Algemeen

Ik heb nu twee keer een bestelling geplaatst van een product wat nergens anders op voorraad was. Beide keren had ik de bestelling de volgende dag in huis.

Verzending

Bestellingen worden verpakt in stevige verpakking.

Klantenservice: Score: 5

Algemeen

Van de behandeling kreeg ik bij dit bedrijf een ECHTE glimlach ! De behandeling aan de telefoon was zoals ik helaas zelden bij andere (grote) bedrijven tegen kom.

Verzending

Vrijdagmiddag eerst "het bos in gestuurd" door grote concurrent. Rond half vier 's middags 2x gebeld, snel contact per telefoon, vriendelijke dame. Na 2 goede adviezen via internet besteld en tot mijn verbazing werd het pakketje al een dag later bezorgd. Administratieve afhandeling eveneens correct.

Algemeen

Zonder problemen kunnen bestellen via Kieskeurig.nl en besteld bij DectDirect.nl zelf. Volgende dag werd het apparaat al geleverd, prima!

Volgende dag bezorgd.

Verzending: Score: 4
Klantenservice: Score: 5

Algemeen

Zonder noemenswaardige problemen verlopen makkelijk keuze mogenlijkheid en ruime keuze. Duidelijke omschrijving. En specificatie ook duidelijk.

Verzending

Het kwam in 2 pakketten op 2 verschillende dagen.

Klantenservice

Ik had zelf een fout gemaakt, nadat ik zelf gebeld had werd ik snel teruggebeld en het probleem verholpen. Helemaal top.

Algemeen

Gemakkelijk te vinden en overzichtelijke website eerlijke omschrijving en goede prijzen weet gelijk of het op voorraad is

Super snelle levering
S avonds besteld volgende morgen geleverd

Algemeen

De webshop werkt goed, mooi assortiment, makelijk bestellen. Verder scherpe prijzen. Goed dat ze er zijn.

Verzending

Uitstekend verpakt en snel geleverd.

Verzending: Score: 1
Klantenservice: Score: 1

Algemeen

Bestelling (11:00), Tracking info (11:12) & Factuur (11:25) in orde op 25 minuten. Prima service tot dan toe.

Verzending

Tracking info direct gekregen. Na een week stond die nog op "Shipment expected, but not yet arrived at PostNL". Update gevraagd aan DectDirect, maar geen enkele respons. 's Middags werd er aangebeld - niemand te zien - dure headphone was zomaar achtergelaten aan de deur.

Klantenservice

Klantenservice stopt niet bij het mailen van de factuur. Ik bestel er nooit meer.

1 2 3 ... 15

Scorekaart voor DectDirect.NL

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie