DectDirect.NL

628 producten en 719 uitvoeringen

Gebruikers over webshop DectDirect.NL

Review toevoegen

Algemeen

Licenties aangekocht voor een Synology surveillance. Ik had een vraag rond de BTW en die werd binnen enkele minuten beantwoord. De licenties zaten enkele minuten na de betaling al in mijn mailbox.

Verzending

De levering gebeurde bijna meteen.

Algemeen

Zeer prettige ervaring met de klantenservice. Telefoons besteld, deze hadden echter niet de juiste firmware. Daar werd zeer snel en hulpvaardig op gereageerd.
De shop leverde ook tegen de scherpste prijs.

Verzending

Zat gewoon correct verpakt in een doos.

Klantenservice

Zoals aangegeven reageerde men vlot en correct. Dat kan overigens ook van de importeur Lydis van Yealink worden gezegd.

Algemeen

Hier een nieuw VDSL modem besteld. Helaas dit bleek niet te werken in combinatie met de lijn van KPN.
Bestel proces ging heel gemakkelijk. Maar het retourneren was helemaal goed geregeld. Ik diende een ticket in op donderdag en kreeg binnen werkelijk enkele momenten instrucites voor het retourneren.

Vrijdag stond ik bij de sigarenboer met de doos om te versturen en maandag een mailtje van paypal dat er een terug storting had plaats gevonden. Dan duurt het nog een week voor Paypal het eindelijk weer vrij geeft om op de bankrekening te storten maar daar kan de webwinkel natuurlijk niks aan doen.

Keurige service voor wat betreft het retourneren (wel binnen de wettelijke kopen op afstand termijn geen ervaring met buiten deze termijn) en dat heb ik regelmatig anders meegemaakt.

Verzending

Goed en degelijk verpakt en geen overdreven grote verpakking.

Klantenservice

Werkelijk binnen no time had ik antwoord op mijn ticket. Top!

Algemeen

Ik kwam bij DectDirect uit omdat zij de Unify AP die ik zocht het goedkoopst aanbieden. Bestelproces en afhandeling ging perfect, snelle levering.

Verzending

Snelle levering en goed verpakt. Gratis verzending.

Algemeen

Een aantal Unifi producten hier besteld. Na wat onduidelijkheid gedurende het bestelproces contact opgenomen met de klantenservice. Hier werd snel en adequaat op gereageerd.

Verzending

Pakketje werd snel via PostNL geleverd, goed verpakt.

Klantenservice

Zoals aangeven contact gehad met de klantenservice (Thomas). Hier zeer goed geholpen. Aanrader. Iedereen verkoopt dezelfde producten tegen vaak een vergelijkbare prijs. Je kan je als webwinkel nog onderscheiden door de winkelervaring en de service. Hier scoort DectDirect!

Algemeen

Overzichtelijke website waar ik mijn Ubiquiti spullen snel kon vinden. Door de voordelige aanschafprijs koos ik voor DectDirect.

Verzending

Keurig een mail met een track en trace code en werd direct na de kerst geleverd. verpakking was dik in orde, die zou wat mishandeling bij de post ook wel hebben overleefd.

Klantenservice

Klantenservice heb ik nog niet nodig gehad maar krijg een goed gevoel bij deze winkel vandaar de positive rating.

Algemeen

Deze winkel heeft een goede website en hanteert scherpe prijzen voor de Ubiquiti spullen die ik hier heb gekocht

Verzending

Dectdirect is dicht in het weekend. In mijn geval besteld op zaterdag en het pakketje kwam zoals aangegeven door Dectdirect keurig verpakt en op tijd op dinsdag binnen.

Klantenservice

Ik had oa een edgerouter besteld. Na inloggen op de webinterface bleek dat er een update beschikbaar was. Echter is bij het updaten van de firmware overduidelijk iets niet goed gegaan en bleek deze bricked te zijn geraakt. Ik heb hierop de helpdesk gebeld en die zeiden dat dit niet mag gebeuren. Ze kwamen direct met het voorstel om dezelfde dag nog een nieuw exemplaar toe te sturen en het verzoek om mijn bricked router terug te sturen met de door hun toegestuurde pakket label. Top service. Prijzen vind ik belangrijk, maar een goede klantenservice nog meer en dat levert Dectdirect zeker. Wat mij betreft dus een echte aanrader.

Algemeen

Netwerkswitch aangeschaft bij DectDirect.NL voor een scherpe prijs (laagste prijs in de Pricewatch), soepele registratie en iDEAL betaling.

Verzending

Ontving PostNL Track & Trace informatie en de switch werd de volgende werkdag al goed verpakt geleverd.

Algemeen

Ik had nog nooit van deze winkel gehoord. Maar ze hadden de beste prijs op Ubiquiti Unifi AP's.
Winkelen was gemakkelijk en de bezorging was erg snel.

Ik heb twee AP's, een switch en een firewall die nu mijn internet draait.

Kan alleen goede dingen over hen zeggen. Misschien kun je in de winkel nog een paar dingen wensen, maar ze doen wat ze doen best.

Verzending

Zeer snell verzonden en met bestelling op Black Friday.

Algemeen

Ondanks de black friday was er toch snel contact met de klantenservice. Ik kreeg snel antwoord op mijn vragen en werd goed geholpen. Het bestelproces verliep soepel en al binnen een half uur na bestellen ontving ik mijn verzendbevestiging met track & trace code. De dag erna het pakketje, keurig verpakt in ontvangst mogen nemen. Ik kom zeker terug bij deze webshop. Aanrader!

Verzending

Degelijk verpakt en snel verzonden. Per stap in het bestel en verzendproces ontvang je een duidelijke e-mail.

Klantenservice

Binnen enkele uren antwoord op mijn vragen, ook buiten de reguliere openingstijden werd ik geholpen. Onverwachts en niet nodig, maar als klant wel super fijn!

Algemeen

Na ontvangst van een Unifi router had ik problemen met het installeren van het product. Na veelvuldig contact te hebben gehad met Thomas kwamen we er niet gelijk uit. Het probleem bleek later in een Ziggo modem te zitten waarmee het probleem uiteindelijk is opgelost. Echt top service en ik raad deze webshop zeker aan!

Verzending

Het product was er op tijd

Klantenservice

Zoals hierboven, echt top geholpen!

Algemeen

Bij DectDirect een 24 poort switch en 4 Ubiquiti AP's gekocht. Eerst kort met DectDirect contact gehad, waar snel en adequaat gereageerd werd. Dag er op bestelling eenvoudig kunnen plaatsen en werd per mails goed op de hoogte gehouden.

Verzending

Via mail een track and trace code gekregen. Dit bleek echter maar deel 1 van de verzending te zijn. Gemaild dat ik een pakket miste, waarop netjes werd terug gemaild met een track and trace code. Wel bijzonder dat 1 pakket gelijk aan kwam, maar de ander nog niet. We zullen het maar houden op Black Friday drukte

Klantenservice

Via het online chat gedeelte snel en goed contact gehad met DectDirect, niets op af te dingen. Ook per mail snel reacties gekregen.

Algemeen

Bestelling geplaatst en vlot aangekregen producten waar in goede staat.
Enige min puntje was dat het even schrikken was hoe veel toeslag ik moest betalen om visa te gebruiken.

Algemeen

De website is eenvoudig te doorzoeken, de bestelling was makkelijk te plaatsen en was de volgende dag binnen,

Algemeen

Opzoek naar een nieuwe accesspoint kwam ik uit bij een 3-tal winkels. DectDirect.nl beloofde de nieuwste variant te leveren die niet alleen 24V PoE heeft, maar ook 48V volgens 802.3Af standaard.

Verzending

Goed verpakt en een snelle levering.

Klantenservice

Klantenservice heb ik niet nodig gehad

Algemeen

Hulp bij instellingen m.b.t. VOIP, winkel fungeert momenteel als mediator tussen mij en de fabrikant. Door de goede ondersteuning en degelijke terugkoppelingen komt DectDirect als een serieuze partner over.

Verzending

Verpakking was dusdanig verpakt, dat zelfs glas niet zou breken.

Klantenservice

Had de Grandstream HandyTone HT503 aangeschaft, maar daar blijken een aantal basisinstellingen niet naar behoren te werken. Met een samenwerking middels een ticket bleek dat de fabrikant er aan te pas moet komen om te kunnen zorgen dat de landline goed functioneert. Tijdens de procedure zelf ook flink aan het rondzoeken geweest en zelf een werkende basis gekregen. Case is nog niet gesloten, maar er wordt telkens een nette terugkoppeling gegeven via 't ticket. Tussendoor telefonisch ook netjes te woord gestaan

Algemeen

Supersnel geleverd. 1e mesh netwerk had niet de performance die ik dacht; het kon na een goed advies omgeruild worden voor een ander systeem Dit werkt perfect en de financiele afhandeling is correct en snel gedaan. Zo hoort het!!

Verzending

Snel en correct. De volgende dag binnen.

Klantenservice

Goed advies en goede afhandeling van omruilactie.

Algemeen

Kwamen zelf met de suggestie om code op kaartje per email te sturen. Lekker handig, lekker snel!

Sneller kan bijna niet.

eigen initiatief

Algemeen

Super makkelijke web site. Altijd ruim voorraad, snel bezorgd, zeer scherpe prijzen. Totaal geen klachten.

Verzending

Snel bezorgd. Netjes verpakt.

Algemeen

Kon prima vinden wat ik zocht. Heb besloten alles in huis te vervangen door Ubiquiti. Kort telefonisch contact gehad over een productvraag, goed te woord gestaan.

Klantenservice

Zoals aangegeven bij de algemene beoordeling, Contact gehad over een accespoint, keurig te woord gestaan.

Scorekaart voor DectDirect.NL

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 3 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie