DectDirect.NL

685 producten en 778 uitvoeringen

Gebruikers over webshop DectDirect.NL

Review toevoegen

Algemeen

Winkel via pricewatch van tweakers gevonden.
Ze hebben ene ruim aanbod van unifi apparatuur voor een lage prijs.

Verzending

Pakketten waren goed verpakt in een stevige doos met genoeg bescherming.
Een nadeel vond ik dat het pakket niet bij een afhaalpunt bezorgd kan worden dit had in mijn situatie ontzettend handig geweest.

Klantenservice

De klantenservice is top, Ik had mijn order (Woensdag) om 17:01 pas afgerond en heb toen meteen opgebeld of het nog mogelijk was de order op die dag te versturen.
Toen bleek helaas aan de telefoon de router die ik besteld had niet meer op voorraad te zijn maar die zou donderdag weer binnenkomen. De switch die ik had besteld was gelukkig wel op voorraad en die is op verzoek diezelfde dag nog verzonden.
Donderdag heb ik gelukkig de switch binnen gekregen alleen bleek helaas dat de de levering van de router een dag uitliep en deze op vrijdag bij dectdirect geleverd zou worden.
Op vrijdag heb ik verder niks meer gehoord (had er zelf ook niet meer aangedacht) en heb toen maar om 20:00 uur een mail gestuurd of ze de router nog verzonden hadden. Ik kreeg toen om 22:37 een mail terug met het antwoord dat deze verzonden was en met de track en trace code erbij (deze winkel is normaal maar tot 18:00 open en was dus erg blij dat ik een reactie had gekregen).
Op zaterdag heb ik mijn router in ontvangst kunnen nemen.
Ik ben heel blij met de service zoals: Het alsnog versturen van mijn bestelling ookal was deze officeel te laat binnen, het versturen van mijn bestelling in twee delen en het beantwoorden van mijn mail op vrijdag avond.

Algemeen

Duidelijke site en snelle levering van wat ik besteld had.
Voor veel artikelen de goedkoopste.

Verzending

Snelle levering. Volgende dag in huis.

Klantenservice

Duidelijke informatie op de site.

Algemeen

Ik wilde snel nog een access point toevoegen aan mijn netwerk. DectDirect had een goede prijs en had de spullen op voorraad. Levering de volgende dag.

Algemeen

I was looking for ubiquiti UniFi USG, founfDectDirect via Tweakers, the price was competitive, and it was in stock. Placed order mid afternoon, and the USG arrived within 24 hours.

Verzending

The USG I ordered was in my home within 24 hours. well packed and a recent production unit. What more can you ask from an online supplier

Algemeen

Ik ben recent overgestapt van een Asus all-in-one router naar Ubiquiti Unifi materiaal. Ik heb alles bij DectDirect.NL besteld vanwege hun scherpe prijzen en het gemak van 1 enkele bestelling/levering. De site is overzichtelijk, bevat voldoende informatie en er zijn genoeg betaalmogelijkheden. Enkel jammer van de extra kost bij betaling met kredietkaart of PayPal, maar hierin is DectDirect.NL niet alleen.

Verzending

De verzending/levering gebeurde zoals het op de website wordt aangegeven. Ik heb mijn bestelling geplaatst gedurende het verlengd Paasweekend, dus dinsdag kreeg ik bericht van de verzending. Op woensdag werd mijn bestelling vervolgens geleverd.

Algemeen

Beste prijs, prima service van bestelling tot betaling en aflevering. Niks meer aan toe te voegen!

Algemeen

Goede webshop voor het MKB en particulieren, die een beter netwerk op de zaak of thuis willen aanleggen.

Verzending

Professioneel en snel geleverd.

Algemeen

Nette en overzichtelijke webshop.
Had alle Ubiquiti apparatuur die ik zocht op voorraad, hierdoor besloten (mede vanwege de goede reviews) hier mijn bestelling te plaatsen.

Verzending

Vrijdag middag bestelling geplaatst, en zaterdag ochtend al in huis.
Helemaal top!

Algemeen

Zeer gunstig geprijsd in combinatie met een eenvoudig bestelproces en een vlotte verzending (terwijl het bestelde artikel een niet alledaags en veelvoorkomend artikel is)

Verzending

Op zondag besteld en op dinsdag afgeleverd.
Goed verpakt in passend doosje.

Algemeen

Scherpe prijs van de aankoop! Zoals aangegeven wordt bestelling snel verstuurd. Bestelling is erg goed verpakt. Zeker een aanrader om hier te bestellen!

Verzending

Er goed verpakt. Wordt op de hoogte gehouden omtrent de voortgang van de levering. Dit is erg plezierig!

Algemeen

Goed verpakt packet, en snelverzonden en dat voor een goede prijs zeker aan te raaden.

Verzending

Goed verpakt packet, en snelverzonden,

Algemeen

Snel geleverd tegen een scherpe prijs. Goede communicatie met Track en Trace via de mail.

Algemeen

website is overzichtelijk, gemakkelijk bestellen duidelijke levertijd en gebeld over latere levering ivm met niet op voorraad

op tijd geleverd

Klantenservice

maandagochtend werd ik gebeld dat product niet op voorraad was en dinsdag verzonden zou worden. Pakket werd op woensdag morgen geleverd

Algemeen

Motivatie = reviewverzoek met 5,= korting (niet echt een grote beloning)
Enige die gewenste unifi product op voorraad had, gewoon voor reguliere prijs.
Geen ervaring met klantenservice

Verzending

Bestellen was makkelijk. Product snel geleverd.

Algemeen

Goede prijsstelling en goed aanbod qua producten. Wat erg jammer is, is dat ze met DHL verzenden want dat gaat altijd mis met die onvriendelijke bezorgers. Als ze met PostNL of UPS ofzo zouden verzenden, zou ik er nog wel een keer bestellen.

Verzending

Jammer dat ze voor dat dramatische DHL hebben gekozen. Onvriendelijk, komen niet naar boven, slechte tracking etc.

Algemeen

Ze hebben een overzichtelijke website, en de procedure van selectie van producten tot en met bestelling en betaling is superhelder.

Verzending

Gratis verzonden, met track en trace... prima te volgen zo, en keurig op tijd geleverd.

Algemeen

Webshop is top en makkelijk te gebruiken geen aanmerkingen hier. Genoeg betaal mogelijkheden en goede prijzen.

Verzending

Bestelling was top ingepakt en snel verzonden ondanks het foutje in het distributiecentrum is het toch top opgelost.

Goede en snelle service.

Algemeen

Zeer mooie prijzen en snelle levering. zelfs naar belgie. met een tracking zodat je jouw pakketje kan volgen. je kan niet beter hebben

Verzending

zeer vlotte levering zoals beloofd op de site.

Klantenservice

Ik heb nog geen contact met hun moeten opnemen mits ze correct leveren.

Algemeen

Was opzoek naar AP's van ubiquiti en kwam hier terecht omdat ze toch de scherpste prijs geven.
Staat eveneens een duidelijke uitleg bij. snel en makkelijk te bestellen.

Verzending

Snelle levering met track&trace, waardoor je het pakket perfect kan volgen.

Algemeen

Op zoek naar een UniFi switch die geleverd kon worden bij een Post NL afhaalpunt kreeg ik bij diverse bedrijven of geen antwoord of een Nee. Bij DectDirect kwam er al snel een antwoord met een gewenste JA. Kon dit niet zelf regelen bij bestellen maar via een chat is het handmatig aangepast.

Verzending

Pakje werd de volgende dag netjes geleverd bij het Post Nl afhaalpunt.

Klantenservice

Prettige en snelle communicatie met medewerker van DectDirect

1 2 3 4 5

Scorekaart voor DectDirect.NL

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 3 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie