DectDirect.NL

1.454 producten en 1.617 uitvoeringen

Dit zijn wij

DectDirect.NL is de telecomspecialist voor het MKB en de consument! De oprichters zijn door de wolgeverfde telecomspecialisten die altijd op zoek zijn naar nieuwe ontwikkelingen in de markt en de beste prijzen voor de klant. Wij realiseren dit door een efficiente organisatie die op een zeer kostenbewuste manier is ingericht.

Daarnaast bent u bij ons aan het juiste adres voor het leveren van SIP, Fiber en DSL diensten en met onze eigen installatiedienst kunt u alles tegen concurrende tarieven door DectDirect.NL op locatie laten installeren!

Zo bereikt u ons

Heeft u vragen over een product of dienst dan kunt u altijd telefonisch contact met ons opnemen.

Wij zijn bereikbaar op:

werkdagen van          09:00 tot 17:30

Bel gerust als u een vraag heeft met: 010-7470126

Scorekaart voor DectDirect.NL

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Pricewatch statistieken

Prijsvermeldingen 1617 producten, 753 unsorted producten
Prijsindex Nederland 100,0
Prijsindex België 100,9 (0,9% boven gemiddeld)