visunext

1.490 producten en 1.514 uitvoeringen

Gebruikers over webshop visunext

Review toevoegen

Algemeen

Zeer bekwame verkopers met een gezonde dosis medemenselijkheid maakt het een feest van om bij hen te kopen

Verzending

Ze hebben het goed en snel verstuurd, ware het niet dat de pakketdienst weer wat steekjes lieten vallen

Zie tekst boven.

Algemeen

Goede ervaring mee gehad. Nette afhandeling van mijn bestelling en eerlijke prijzen voor wat ik zelf heb kunnen vinden.

Algemeen

Zeer goede website met scherpe prijzen.
Geeft een goed en vertrouwd gevoel! Weet zeker dat ze een goed en integer advies geven.

Verzending

Op tijd bezorgd, netjes track en trace om zo alles goed te kunnen volgen.

Klantenservice

Gelukkig geen gebruik van hoeven maken, maar zoals ik al eerder benoemde geeft deze shop mijn een goed gevoel en zal zeker hier meer gaan afnemen.

Algemeen

Ik had de recenties hier op tweakers gelezen dus nam geen risico en heb expres bezorging gekozen. Alles ging goed. Beamer LGPF1500G doet het ook goed.

Verzending

Product besteld met expres bezorging, volgende dag in huis.

Klantenservice: Score: 3

Algemeen

Celexon Rollo Professional 280 x 158 cm handbediend projectiescherm gekocht.. Dinsdagavond besteld, donderdagochtend in huis dus ruim binnen de gestelde levertijd.

Het kostte me flink wat moeite om het scherm weer terug omhoog te krijgen. De finesse zit hem vooral in het weer omhoog laten rollen. Dat gaat door het doek een paar cm. omlaag te trekken tot je een tikje hoort. De kunst is vooral om hem daarna voldoende snel omhoog te laten zodat hij voorbij de vergrendeling schiet. Handig om te weten, kostte mij als onervaren oproller flink wat tijd en frustratie.

Verder dik tevreden met het product en de afwerking.

Verzending

Het scherm is goed verpakt in stevig karton/piepschuim. Bezorging was ruim binnen de gestelde levertijd. Netjes track & trace en de bezorger was vriendelijk.

Klantenservice

Vriendelijk en geduldig. Maar zie de opmerking hierboven over het oprollen. Iets duidelijker uitleg had me wellicht wat sneller op weg geholpen.

Algemeen

Week te laat geleverd; verkeerd product geleverd; retour gedoe; geen telefoon antwoord. Koerier zou aan deur geweest zijn. Niets gezien.

Verzending

Te laat en verkeerd product. Vervolgens is bedrijf niet telefonisch bereikbaar. Duits kantoor geeft aan dat er problemen in NL zijn. Eerlijk maar ook te merken.

Klantenservice

Niet bereikbaar. Product wordt ongevraagd opnieuw na weekend op woensdag pas aangeboden

Verzending: Score: 3

Algemeen

Ik heb een projectiescherm gekocht via de webshop. Ze hebben een groot assortiment tegen prima prijzen.

Verzending

Levertijd 1-3 dagen blijkt achteraf misleidend omdat alles vanuit Duitsland wordt verstuurd en dat lukt niet in 1 dag.

Klantenservice

Omdat het scherm niet paste wilde ik het retourneren. Hierbij kwam ik erachter dat ik het naar Duitsland moet retourneren. Omdat het om een pakket gaat van 1,43 meter lang, kost dit met UPS bijna 40 euro. PostNL, DHL, etc. versturen geen lange pakketten. Ik heb telefonisch contact gezocht met Visunext Nederland om te overleggen, maar het moet echt naar Duitsland. "Wij accepteren geen pakketten in onze Nederlandse vestiging en het staat in de leveringsvoorwaarden dus u had het kunnen weten." Dat klopt inderdaad, die 9 kantjes PDF met voorwaarden heb ik niet in detail gelezen. Ik verwacht gewoon niet dat als je bij een bedrijf in Nederland koopt dat je moet retourneren naar Duitsland. Dat zou in het aankoopproces echt duidelijker moeten zijn. Daarom plaats ik deze review ook: een gewaarschuwd mens telt voor twee.

Algemeen

met Michael (als ik het het goed onthoud) een goed chat gehad en besloot daar een EpsonTW9300 originele lamp te kopen. tegen de redelijkste prijs die ik kon vinden.

Verzending

Goed ingepakt en en snel ontvangen

Algemeen

Heb hier een Acer Beamer C120 gekocht en deze werkte uitstekend. Zeer content mee, Het is een kleine handzame Led projector

Verzending

Had hem gisteren in huis en dat vind ik zeer snel

Algemeen

website heeft uitgebreid filter om de juiste keuze te maken en een goed overzicht van de product specificaties. Als er nog een directe vergelijk optie was, zou het ideaal zijn.

Verzending

product stond aangegeven dat het snel kon worden geleverd en 2 werkdagen later had ik het dan ook binnen. verpakking was goed en niks op aan te merken.

Klantenservice

Ik had advies gevraagd over de ideale beamer voor mijn budget / doel en specs vergeleken met een beamer die ik al had.
Dit kwam bij nader inlezen van concurerende modellen goed overeen.
Ben dan ook zeer tevreden met mijn epson EH-TW5300 beamer.

Algemeen: Score: 3
Algemeen

Webshop is zeer overzichtelijk, enorme keus. Goede en duidelijke informatie over alle aangeboden producten. Deze webwinkel biedt zelfs producten aan die elders bijna niet te verkrijgen zijn. Dit gold ook voor mijn projectiescherm. Eigenlijk elders nergens te koop.

Verzending

Klein projectiescherm besteld. Nog gebeld met de shop of product inderdaad de volgende dag geleverd kon worden voor de standaard verzendkosten, ongeveer 10 euro. Er werd gezegd: Klein formaat projectiescherm, zeker geen probleem. Voor 15:00 besteld, morgen zeker in huis. Aldus besteld. Diverse bevestigingsmails ontvangen ivm order, betaling en factuur. Echter geen bevestiging van verzending. De volgende ochtend gebeld voor verzendbevestiging. Er zou een track en trace link worden verzonden van UPS. In plaats daarvan ontving ik een mail met het bericht dat het projectiescherm toch niet was verzonden door een fout in het centrale magazijn in Duitsland. Voor 15:00 uur besteld is dus nooit een garantie dat het een dag later in huis is. Er is namelijk helemaal geen magazijn in Nederland. Alles komt uit Duitsland. Kreeg een excuusmail dat ik de order kon annuleren of ophalen in Duitsland. Er was geen andere mogelijkheid om dit scherm snel elders te kopen, dus maar opgehaald in Duitsland. Personeel daar niet aardig. Hoewel we hadden bevestigd in Nederland dat we het gingen ophalen in Duitsland, wisten ze daar van niets. Blijkbaar moesten ze eerst bellen met het filiaal in Nederland. Geen excuses, niets. Uiteraard geen korting op de verzendkosten. Zeer slechte service en particuliere klanten interesseert hen blijkbaar helemaal niet. Ik koop hier nooit meer.

Klantenservice

Zoals al eerder aangegeven een zeer slechte service van dit bedrijf. Telefonische toezegging dat het de volgende dag zou worden geleverd wordt gewoon niet nagekomen. Terwijl ik toch ruim voor 15:00 uur had besteld. Alleen expresse levering vanaf 55 euro zou kunnen betekenen dat het product de volgende dag geleverd kan worden. Alles moet dus sowieso uit Duitsland komen.

Algemeen

Beamershop24 blijft tijd rekken om het item maar niet te hoeven versturen. Totdat je er genoeg van hebt en uiteindelijk canceled, dan wordt het item ineens 100 euro duurder waardoor het voor mij duidelijk is geworden waarom het item niet opgestuurd werd. Laat deze winkel dus lekker links liggen en bestel bij een solide leverancier.

Verzending

Beamershop24 blijft tijd rekken om het item maar niet te hoeven versturen.

Klantenservice

Trage reakties, en geen enkele motivatie om met de klant mee te denken.

Algemeen

Beamershop24 blijft tijd rekken om het item maar niet te hoeven versturen. Totdat je er genoeg van hebt en uiteindelijk canceled, dan wordt het item ineens 100 euro duurder waardoor voor mij duidelijk is geworden waarom het item niet opgestuurd werd. Laat deze winkel dus lekker links liggen en bestel bij een solide leverancier. Kost alleen maar frustratie.

Verzending

Beamershop24 heeft de levering gerekt totdat ik de order maar heb geannuleerd.

Klantenservice

Erg trage reacties, en geen enkele motivatie om iets netjes op te lossen

Verzending: Score: 3
Algemeen

OK, goed advies voor aanschaf. Voor mij is belangrijk dat kleuren goed worden weergegeven, hierover was weinig info voorhanden op de site.

Klantenservice

Beamer produceerde slechte kleuren. Men kon niet vertellen hoe ik dat moest oplossen. Met veel moeite zelf opgelost.

Algemeen: Score: 2
Verzending: Score: 2
Klantenservice: Score: 3
Algemeen

Product besteld, werd snel afgeleverd. Werd in originele beamerdoos met slechts verzedetiket erop afgeleverd. Ik was niet helemaal tevreden met de beamer en wilde deze weer terugsturen. Op hun website kon ik alleen een optie voor reparatie vinden ipv retoer. Dat maar ingevuld maar hoorde een week niets. Gebeld, en mijn retoer order was een dag eerder aangemaakt kreeg ik te horen. Ik zou de instructies krijgen. Een week later nog geen instructies dus gemaild en kreeg toen een mail terug met retoer adres in Duitsland. Dat betekende 12 euro meer verzendkosten dus ik stelde voor het terug te sturen naar hun Nederlandse adres die ze op de site hebben of dat ze de extra kosten zouden vergoeden. Nee, moest naar Duitsland, anders werd het niet in behandeling genomen. Heeft me dus 12 euro extra gekost terwijl de wesite de indruk wekt een Nederlandse webshop te zijn, maar dat is slechts een showroom. Ze betaalden wel vlot het aankoopbedrag terug.

Verzending

In originele doos verstuurd, niet erg onopvallend. Bij retoer moest het naar Duitsland wat 12 euro meer kost.

Klantenservice

Retoer is gelukt ondanks zoekgeraakte instructie mail.

Klantenservice: Score: 4

duidelijke website, makkelijk juiste product te selecteren, en ook zeer zeer tevreden over de duidelijke afhandeling

Algemeen

Beamer gekocht bij Beamershop24, deze was hier direct op voorraad en goedkoper dan de meeste webshops. Dit is me 1e bestelling op deze webshop en ik ga vaker iets hier bestellen mocht het nodig zijn. Na me bestelling kreeg ik direct een bevestiging per email.

Verzending

Na 11 min kreeg ik een email dat de bestelling werd verstuurd incl. UPS track en trace nummer. Doos was verpakt met folie en netjes afgeleverd.

Algemeen

Na een aantal negatieve dingen gelezen te hebben op Tweakers was ik wat angstig om hier te bestellen, maar ik ben een Nederland en ze zijn goedkoper dan hun concurrenten.
Hun website is overzichtelijk (vol met spelfouten, maar goed, dat terzijde), snel en geeft goed hun huidige voorraad aan.
Ik ben nooit een fan van een account aanmaken bij aankopen online, maar dit ging vloeiend en met gemak. Er kwam vrij snel een samenvatting van mijn bestelling binnen per mail en nog geen 24 uur later een bericht dat de boel verstuurd was.

Verzending

Er zat een product bij met afwijkend formaat, dus ik wist dat het iets langer zou duren. Alles kwam stevig ingepakt en in goede conditie binnen.
Nu, een maand later, werkt alles tot prima en heb dus ook geen defecte of tweedehands apparaten ontvangen.

Algemeen: Score: 2
Verzending: Score: 0
Algemeen

Ik heb 2x een advies aangevraagd over een projectiescherm, omdat het scherm dat ik wil aanschaffen aan nogal precieze maten moet voldoen. Beide malen was het advies totaal onbruikbaar of zelfs misleidend.

Klantenservice

De eerste keer konden ze me niet vertellen hoe groot de behuizing van het scherm was, omdat dat niet op hun eigen site stond (kijk dan in de informatie die bij het product zelf hoort denk ik dan). De tweede keer heb ik de maximale/minimale maten van het scherm zelf gegeven bij de vraag om advies. Toen kwamen ze aan met een scherm, dat toen ik er zelf op de site van de fabrikant de maten bij ging zoeken, te groot bleek te zijn. Als ik op hun advies af was gegaan had ik dus nu een te groot scherm in huis gehad dat niet in de uitsparing in mijn woonkamer past.
Verder natuurlijk een overzichtelijke site, compleet assortiment, en concurrerende prijzen, dus vooruit, 2 sterren.

Algemeen

Heldere website, makkelijk bestelling te plaatsen, wordt snel op gereageerd en van elke stap wordt netjes per mail melding gemaakt. Spijtig was dat product (beamer beugel) NIET universeel was ondanks de beschrijving en hij paste dan ook niet op de beamer en moest teruggestuurd worden.

Verzending

Dag later al in huis. Ook bij terugsturing werd er voor een nette oplossing gekozen: per mail werd printbare bon meegestuurd en na een belletje kwam UPS zonder verdere kosten aan de deur het product weer meenemen.

Klantenservice

Twee dagen later stond het bedrag van de bestelling ook weer netjes teruggestort op de rekening. Jammer dus dat fabrikant Celexon het woord 'universeel' foutief gebruikt maar de verdere handling door Beamershop keurig opgelost.

Scorekaart voor visunext

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Qshops