Hardware-Experts

1.227 producten en 1.308 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Hardware-Experts

Review toevoegen

Algemeen

Bestelling makkelijk geplaatst, de volgende werkdag geleverd: zo hoort het!
Moeilijk verkrijgbaar product, maar nu werk gewoon bezorgd.

Algemeen

Snelle levering van mijn nieuwe beeldscherm. Was de goedkoopste optie voor het beeldscherm dat ik wilde kopen.

Algemeen

Snelle levering en goedkoop, totaal geen klachten. Alles verliep soepel en het pakketje kwam precies optijd!

Verzending

Ik had een hele game pc besteld en dit onderdeel kwam van alles het snelste aan en er was gewoon geen gedoe. Betaling verliep goed, nette webshop en presentabel.

Algemeen: Score: 3
Verzending: Score: 3
Klantenservice: Score: 4

Algemeen

Ik heb een dubbel gevoel bij deze leverancier. Ik had een laptop besteld (ovv "promo" en 24 maanden garantie) en die was snel bezorgd.

Bij openmaken viel op dat het zegel van de laptop doos gescheurd was. Echter op de inhoud viel niets aan te merken. Bij openklappen van de laptop zelf kreeg ik eerst een auto herstel scherm te zien. Daarna zag ik dat er al 7 maanden garantie verstreken was.

Daarop contact gezocht met de klantenservice want dit alles gaf me het gevoel met een gebruikte / refurbished laptop te maken te hebben, zij gaven snel antwoord: de doos was voor een klant open gemaakt maar die had uiteindelijk voor een andere laptop gekozen. De garantieteller op de website vd leverancier gaat vlg de leverancier lopen vanaf moment dat de laptop in NL is aangekomen. Ik heb wel de bevestiging gekregen dat voor mij de garantietermijn start vanaf moment van levering.

Geen idee wat er van waar is, maar ik had het iig ten aanzien van reeds geopende verpakking netter gevonden als ik dat van tevoren had geweten, wellicht dat ik dan voor een andere laptop / leverancier had gekozen.

Kortom: nette klantenservice, snelle bestelling maar geen eerlijke informatie vooraf.

zie hierboven

zie hierboven

Beste heer Swart,

Ik heb u inderdaad gesproken en onze excuses aangeboden.
Normaal gaan open verpakkingen inderdaad niet zomaar naar een klant zonder vooraf overleg. Wij zien echter alleen die open doos melding, indien artikel (op basis van serienr) al eerder verkocht is gewwest. Dit was uw laptop echt niet.
Lenovo kiest er inderdaad voor om de garantie te laten zien vanaf de laatste datum die bij hun bekend is in het systeem. Zodra u uw laptop aanmeld bij hun via hun website, vragen zij om uw aankoopnota en dat is dan de datum van Uw garantie aanvang.

Ik hoop dat u ondertussen volop gebruik maakt van uw mooie Lenovo.
Nogmaals jammer dat ik uw bijsmaak niet geheel heb kunnen wegnemen, maar u heeft echt een nieuwe laptop

Mvg Bram

Algemeen

Ik had snel een nieuwe monitor nodig. Bij Hardware-Expert, waar ik wel vaker iets heb gekocht, vond ik een mooie monitor voor een nette prijs. Het bestellen ging eenvoudig en de monitor is de volgende dag keurig bezorgd. Kortom, uitstekende ervaring weer.

Verzending

Normaal gesproken vind ik het geen probleem als de levertijd van bestelde producten een paar dagen bedraagt, maar de bestelde monitor had ik snel nodig. En dat lukte ook.

Algemeen

LG 27UP650-W - 4K monitor scherm Via bol.com besteld op Zondag, en de bestelling arriveerde de volgende dag. De monitor stand aangehecht en de monitor getest met mijn laptop - alles naar wens: dit is echt een prima monitor!

---

eigenlijk heb ik de klantenservice niet nodig gehad. Er was namelijk niets om over te klagen, en zo hoort het ook!

Verzending

Zeer snelle service, het bestelde product arriveerde binnen 1 dag.

Algemeen

Een printer direct bij Hardware-Expert op de site besteld.
Eenvoudige installatie, snel op alle apparaten beschikbaar en mooi afdrukresultaat.

Verzending

Product is snel en zonder prolemen geleverd op de afgesproken termijn.

Algemeen

Bestelling ging via Bol.com, duidelijk en helder verhaal. Meteen besteld. En ook snelle bezorging. Mijn zoon kan zich voorbereiden voor zijn lesssen.

Algemeen

Bestelling bij Bol.com geplaatst voor een game laptop op zondag. Leverancier is Hardware-Expert. Na het plaatsen van de bestelling al zeer snel een bevestiging dat deze de dag erna al geleverd zal worden.
Maandag ochtend om 10:30 bevestiging dat het pakket geleverd is aan de bezorger en inderdaad in de vroege avond al aan de slag met het systeem.

De laptop zat verpakt in een extra doos. Goed voor extra bescherming tijdens vervoer.

Verder geen contact nodig geweest, dus ik weet niet hoe goed dat afgehandeld wordt, maar tot nu toe zeer tevreden over de zeer snelle levering en de heldere communicatie.

Algemeen

Very fast delivery, clear communication beforehand. I can definitely shop again with them! It is a trusted seller.

Algemeen

En snelle en een handige website. Snel in te loggen en word snel bezorgd. Superfijne website.

Verzending

Wij hadden gisteren besteld en het is vandaag al binnen gekomen. Superfijn

Tegen beloning

Algemeen

Erg goed ingepakt en heel goed aangekomen zonder schade. Het is op tijd aangekomen zonder er lang op te wachten.

Verzending

Heel snel aangekomen en vriendelijke bezorger. Op tijd aangekomen zoals er op de website stond.

Klantenservice

Op tijd aangekomen. Zonder schade. Vragen worden snel beantwoord , heel fijn.

Verzending: Score: 0

Algemeen

Snelle website en snel verzonden. Enige vreemde was dat ik twee track en tracé codes kreeg. Er is maar 1 van die 2 geleverd.

Algemeen

Het is een fijne site waarop ik goed kan vinden wat ik nodig heb en waarbij het bestelproces makkelijk en goed verloopt.

De kosten zijn overzichtelijk en duidelijk benoemd.

Kortom is de site heel gebruiksvriendelijk en duidelijk!

Verzending

Het artikel is snel en volgens de gemaakte afspraken geleverd. Via de mail werd ik goed op de hoogte gehouden over het leverproces.

Algemeen

Snelle levering, alles netjes verpakt en duidelijke communicatie. Producten duidelijk omschreven envoorraad duidelijk aangegeven.prima!!
Tip: factuur graag digitaal in de account omgeving.

Verzending

Snelle levering, alles netjes verpakt en duidelijke communicatie erover

Klantenservice

Ook hier duidelijke communicatie.

Algemeen

Ik was op zoek naar een geschikte monitor om aan te sluiten op mijn laptop als 2de scherm, nadat ik via Tweakers de meest geschikte (prijs/kwaliteit) monitor gevonden had, bleek dat Hardware-Expert de beste aanbieding had.

Nadat ik kort door de producten van de website gesurft had, bleek dat veel producten door hun goedkoper op de markt aangeboden worden dan bij collega's.

Verzending

Ik woon op één van de mooiste wadden eilanden van Nederland en zelfs daar werd het pakket de volgende dag geleverd, mede door het snelle handelen van de medewerkers van Hardware-Expert.

Klantenservice

Na de bestelling werd het pakket direct klaargemaakt voor verzending.

Algemeen

Snel gevonden via Tweakers, daarna was het plaatsen van de bestelling eenvoudig. Even gegevens invullen en klaar.

Verzending

We hebben een laptop besteld, deze was samen met een muis zeer veilig ingepakt en snel verzonden: 's avonds besteld, twee dagen later al in huis.

Algemeen

Het hele bestelproces is een appeltje eitje! We hebben de prefecte gaming monitor gevonden voor de ideal prijs!

Verzending

Het product was snel en goed geleverd. En ik heb naar volle tevredenheid direct in gevruik genomen!

Klantenservice

Een duidelijke communicatie vooral via mail heeft de aankoop voorzien van een super klantenservice!

Algemeen

Het bestelproces was duidelijk en goed te begrijpen.Ik ben geen onduidelijkheden tijdens de bestelling tegengekomen.

Verzending

Mooie aanbieding van een monitor! Besteld en de volgende dag verstuurd! Top! Er was vertraging van de levering

Algemeen

Bestelproces liep makkelijk. Ik had ze gevonden via de prijsvergelijker dat ze volgende dag konden bezorgen. Prijzen vergelijkbaar met de grote jongens.

Verzending

Product volgende dag verzonden. 8 juni in de avond besteld en de bestelling werd in twee delen verzonden. Eerste deel kwam op 10 juni aan en het andere deel op 11 juni. Maar dat is de schuld van postnl.

1 2 3 ... 15

Scorekaart voor Hardware-Experts

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie