Senetic

3.297 producten en 3.924 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Senetic

Review toevoegen

Algemeen

Bij deze winkel 3 harde schijven besteld. Alle schijven gevonden via de T.net Pricewatch. Ze waren niet de goedkoopste, maar wel de goedkoopste met een redelijke feedback. Ondanks dat het niet vanuit Nederland verzonden wordt, maar uit Polen, met deze feedback toch hier besteld. Het liefste zou ik ze 4,5 sterren geven, want over het algemeen ben ik zeer tevreden.

Twee minpuntjes:
- Je kunt niet goed sorteren op de website, dit is allemaal een beetje onoverzichtelijk.(Je kunt niet sorteren op prijs of disk-grootte, op merk sorteren is beperkt mogelijk.)
- Nadat betaald is, ontving ik geen bericht meer van Senetic dat de bestelling is verzonden (echter krijg ik wel een e-mail van UPS dat ik een pakket ga ontvangen, onderweg is e.d.). Uiteindelijk wel een e-mail gekregen waarin de factuur gestuurd wordt, maar geen enkele e-mail vanuit Senetic dat de bestelling is verzonden.

Tot nog toe geen contact gehad met de klantenservice, dus die heb ik nog geen beoordeling gegeven.

Verzending

Verzending duurt langer omdat dit vanuit Polen plaatsvind (althans, voor mijn bestelling). De opties die worden aangeboden zijn UPS en DHL. Gekozen voor de goedkoopste optie (20 euro). Disken waren uitstekend verpakt in luchtzakjes, schuimrubber en een anti-statisch zakje. Doos was zeer goed dichtgeplakt.

Na ontvangst, op alle disken een check gedraaid, geen fouten en dus in gebruik genomen.

Algemeen

Prima; ik maakte zelf een fout door mijn paypalbetaling niet goed af te ronden. Ik kreeg meteen een telefoontje om me te attenderen dat mijn bestelling nog niet was afgerond.Verder prima bevestigingsberichten via de mail bij elke stap

Verzending

Het product kwam veilig ingepakt bij ons aan.

Klantenservice

Top! Ik vond Senetic op de site van Tweakers; had er nog niet eerder van gehoord en was benieuwd/bezorgd of de levering wel op tijd zou zijn.
Dat is gelukt ondanks deze drukke tijd. Ik kreeg een fantastische support (Engelstalig) van Michal die werkelijk op elk moment van de dag meteen op mijn mailtjes reageerde en zonodig ook zelf de telefoon pakte om ons te bellen. Hij kon me elke keer geruststellen en deed beloftes die hij ook onmiddellijk nakwam. Zelden zo'n betrouwbare/toegankelijke service meegemaakt. Top!

Algemeen

Not everything can always go right the first time instantly, therefore we appreciated the overall support, responsiveness and availability to make it right. In the end all in time and to our highest satisfaction.

Verzending

Product worked as should be expected, delivered without any damages.

See above

Verzending

Product worked as should be expected, delivered without any damages.

See above

Verzending: Score: 4

Algemeen

Was eerst een beetje sceptisch over de lage prijs die ze aanboden voor een Dell 27" monitor maar blijkt een betrouwbare shop met goede mensen te zijn. Ik werd tijdens het hele proces goed op de hoogte gehouden.

Verzending

Bestelling kwam 1 dag later aan dan gepland. Verder was alles goed verpakt.

Algemeen

Prima service en scherp geprijsd. Als je vragen hebt, makkelijk te bereiken met to the point service. Aanrader dus.

Verzending

Goed verpakt en uitstekend te volgen m.b.v. tracking

Klantenservice

Je kan rechtstreeks bellen met meteen antwoord op je vrgn

Algemeen

Tja, ik heb er vaker besteld en weet dat het altijd goed is. Bovendien goedkoop. Aanrader. (ditmaal 2x 10TB harde schijf gekocht)

Verzending

Erg goed verpakt. Volgende dag binnen.

Algemeen

Bestel via hun altijd de vlsc licenties voor windows desktop en server. Zijn altijd alert op vragen en proberen (commercieel) met je mee te denken. De afhandeling is altijd perfect.

Algemeen

Door prijsvergelijk van een Cisco switch kwam ik uit bij Senetic. Per telefoon heb ik contact opgenomen (NL nummer, Engels gesproken) voor een offerte. Michal van Senetic heeft mij een scherp aanbod gemaild voor diverse netwerk producten. Betaling is makkelijk geregeld via PayPal. Kortom; ik ben goed en vriendelijk geholpen bij deze zakelijke aankoop.

Verzending

De producten zijn goed verpakt vanuit Polen verzonden en binnen 3 werkdagen afgeleverd op mijn werk.

Algemeen

Bestelde een stapel M.2 SSD's van hen. De verpakking was heel mooi gedaan. Ze hebben geen besparingen op de verpakking gemaakt en het was heel mooi gedaan via verschillende lagen om de inhoud te beschermen. Het is ook een bezorging op de tweede dag, dus ze zijn supersnel. Zeer inhoud tot nu toe.

Professioneel en snel

Algemeen

Voor ons bedrijf hadden we een aantal Office 365 Business licenties nodig. Na eerdere positieve ervaringen met Senetic voor Windows licenties, hebben we ook de Office licenties hier besteld. Communicatie liep soepel en er werd duidelijk uitgelegd hoe we de licenties konden koppelen. Ze waren vervolgens dezelfde middag geactiveerd.

Algemeen

Wij zochten een specifiek type heliumdisk, deze was snel en gemakkelijk te vinden voor een goede prijs. Bestelling was snel binnen, en de disks waren goed verpakt.

Verzending: Score: 4

Algemeen

Goede prijzen, snelle reactie en snelle levering. Voor zover ik ben blij met de service

Algemeen

Hoewel de website een professionele indruk (h/g)eeft is het bedrijf qua bereikbaarheid en beloftes het tegenovergestelde.

Ik had op verzoek van iemand een harde schijf bij Senetic besteld. Echter bleek ik het verkeerde model te hebben gekozen. Ik nam dus telefonisch contact op met Senetic. Ondanks het 020 nummer nam er een Engels sprekende persoon op.

Klantenservice

Na het probleem te hebben (uit/voor)gelegd werd er beloofd dat ik dezelfde dag nog zou worden teruggebeld met een oplossing (het was namelijk niet duidelijk of het correcte model op voorraad was en degene die hierover ging was op dat moment niet aanwezig).

... Ik ben niét teruggebeld en de dag daarop óók niet.

Ik nam dus maar zelf contact op, alleen werd er niet opgenomen.

Ik stuurde ze toen twee E-mails (één naar een .nl adres en één naar .com).

... wederom heb ik niets van antwoord gekregen.

Toen ik daarstraks opnieuw naar het 020 nummer belde ging de telefoon niet meer over maar werd het signaal gelijk verbroken.

Ik weet niet wat er bij Senetic gaande is en of ze in een andere tijdzone leven (de website is volledig in het Nederlands), maar veel vertrouwen heb ik er niet (meer) in...

(in de verzonden E-mail heb ik ook laten weten de order te cancelen en het aankoopbedrag terug te willen).

NB: Ik zou het zéér op prijs stellen als Senetic contact met mij opneemt en mij een heldere uitleg kan geven. Indien de reden gegrond is zal ik mijn review/score aanpassen.

Update: (11-04-2018 @ 16:07)
Ik ben daarstraks gebeld door Marcin Misiura.

Marcin verontschuldigde zich voor het niet afweten dat er zou worden teruggebeld en dat er niet is teruggebeld.

Hij bevestigde dit ook per E-mail.

Ik heb de beoordeling n.a.v. het gesprek bijgesteld naar "Voldoende".

Zodra het bedrag is teruggestort kan dit veranderen naar "Goed" of "Uitstekend".

Update: (13-04-2018 @ 11:42)
Het bedrag is teruggeboekt en stond een dag na het laatste contact weer op mijn rekening.

Het is j(ulli)e vergeven Senetic! (score aangepast ;-) )

Algemeen

Goede prijs en snelle levering. Alle communicatie met de helpdesk is in het Engels (voor mij geen probleem, maar kan toch lastig zijn).

Verzending

Het zat goed ingepakt (misschien zelfs iets te goed (heel veel bubbel plastic om de HD).

Algemeen

Toen Senetic nog niet in Nederland gevestigd was bestelden we er vaak Microsoft licenties die Senetic goedkoop kon leveren. Nu bestellen we ze er nog steeds omdat ze weten waar ze over praten en snel reageren en leveren.

Algemeen

Niets op aan te merken. Heb er vaak bestellingen gedaan. Plaatsen van order gaat makkelijk. Levering is in orde. Personeel is correct en professioneel.

Verzending

Producten netjes en op tijd ontvangen.

Klantenservice

Men is klantgericht en bereid om mee te denken waar nodig.

Algemeen

Tweede keer dat ik bij Senetic een bestelling heb geplaast, dit maal voor de verlenging van een Visual Studio licentie en een nieuwe VIsio licentie.
Prima prijsstelling, en snelle reactie.

Verzending

Levering is digitaal, en zodra de order is verwerkt krijg je direct de gegevens van Microsoft doorgestuurd om de licentie te gebruiken/activeren.

Algemeen

Verschillende keren zakelijk hier iets besteld. Vooral licenties zijn prima geprijsd. Het contact gaat vlot en betaling kan onder andere met creditcard of ideal.

Verzending: Score: 3

Algemeen

In mijn geval contact gehad met Patryk. De communicatie verloopt vlot en helder. Na een offerte kreeg ik een link om te betalen via iDeal. Hiervan geen bevestiging gehad dat de betaling goed is overgekomen. Eerstvolgende mailtje was van ups. Zal zekere vaker zaken doen met deze club.

Verzending

Producten op tijd afgeleverd alleen de verpakking kon beter. Harde schijven in een anti magnetisch zakje in bubbeltjes folie en deze los in een te groot kartonnen doosje.

Klantenservice

Mail verkeer verloopt vlot. Wel in het Engels, houdt daar rekening mee.

Scorekaart voor Senetic

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 3 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie