Senetic

Gebruikers over webshop Senetic

Review toevoegen
Algemeen: Score: 2

Algemeen

Bestelling en betaling gaat moeizaam. Betaling via Creditcard ging totaal niet. Er is me niet direct een alternatief geboden en de betaling werd als "geslaagd" gezien. Creditcard laat zien dat het bedrag "openstaand" is. En net kreeg ik een mail om het over te maken. Ik vertrouw dit niet echt.

Algemeen: Score: 1
Klantenservice: Score: 1

Algemeen

De betaalpagina met ideal werkt voor geen enkele bank. Senetic probeert de betaalpagina in een te klein frame te laden waar dan net een cookie melding van de betreffende bank verschijnt maar geen betaalmogelijkheid. Ik vermoed dat er allerlei third-party dingen worden geladen waarvan de cookies falen (hotjars.com, saferpay.com). Dit is al een tijdje de default van Chrome.

De foutmelding met screendumps heb ik gelijk gemeld bij Senetic, maar via out-of-office kreeg ik bericht dat er pas maandag naar zal worden gekeken. Het is nu donderdag. Bij andere webwinkels is dat beter geregeld.

Toevoeging: inmiddels is de betaling geslaagd, maar alleen na toestemming van allerlei exerne sites, 3rd party cookies en redirects.

Klantenservice

Een betaalprobleem op donderdag dat pas op maandag door iemand wordt opgepakt, is niet van deze tijd. Sowieso zou dit probleem niet mogen optreden, dan krijg je de indruk dat je de enige klant bent in lange tijd.

Algemeen

Ik heb hier een Dell U2720Q monitor besteld. Ze hadden de laagste prijs, dit scheelde bijna 100 euro met overige shops, wat bij deze monitor bijna 20% was.
De communicatie via mail was prettig en persoonlijk, en de bestelling is keurig afgehandeld.

Verzending

De bestelling werd vanuit Polen verstuurd via UPS. Dat duurt natuurlijk een paar dagen, maar netjes met track&trace, dus ik kon alles volgen en wist precies op welke datum het pakket afgeleverd zou worden.

Klantenservice

De monitor die ik wilde was op de website niet op voorraad, de prijs stond er wel, en ik kon via een knop op de site een offerte opvragen.
Er werd een paar uur later gemaild door een accountmanager, ze hadden de monitor inderdaad niet, en of ze moesten zoeken naar een alternatief product. Ik heb aangegeven dat ik specifiek deze monitor wilde, en ze mailden terug dat dit 3 tot 4 weken kon duren. Dat was voor mij geen probleem, dus bestelling per mail geplaatst, en betaald via een toegestuurde iDeal link.
Na een paar dagen zag ik op de website dat ze de monitor weer op voorraad hadden. Meteen gemaild: kan ik hem eerder verwachten? Dit bleek echter een fout in de stock feed van een leverancier van Senetic. Was even verwarrend, maar uiteindelijk is de monitor netjes geleverd binnen de afgesproken periode.

Algemeen

Door Patryk telefonisch goed geholpen met de zoektocht naar een 75inch Digital Signage scherm van Samsung.
Prijs was zeer scherp.
Fijne en prettige communicatie.
De volgende bestellingen gaan we zeker weer met Senetic doen.

Verzending

De levering duurt langer aangezien deze uit Polen moeten komen.
Verpakking was stevig en goed verzorgd

Klantenservice

Vragen worden netjes en snel beantwoord

Algemeen

Makkelijk bestellen via de account manager. Prijs/kwaliteit is goed. Ik heb er tot nu toe alleen zakelijk besteld en heb absoluut niks te klagen gehad.

Verzending

Altijd uitstekend verzonden. Netjes verpakt met voldoende schokabsorberend materiaal.

Klantenservice

Account manager (Michal) reageert snel en heeft mijn verzoeken altijd netjes en vriendelijk afgehandeld.

Algemeen

Ontzettend veel zakelijke product keuze tegen zeer aantrekkelijke prijzen. Je kunt ook een account manager krijgen voor gemakkelijke afhandeling van bestellingen en soms nog zeer leuke kortingen op de toch al lage prijzen.

Verzending

Verzending in delen is mogelijk, en verzending is erg snel.

Algemeen

Eenvoudig en snel bestellen. Goede communicatie via de mail en telefoon. Deze shop is een aanrader.

Verzending

Levertijd liep uit, maar na contact met de klantenservice werd dit uitstekend opgevolgd en werd mijn bestelling gratis veranderd in een expresszending.

Klantenservice

Uitstekende service (zie boven)

Algemeen

Bij deze winkel 3 harde schijven besteld. Alle schijven gevonden via de T.net Pricewatch. Ze waren niet de goedkoopste, maar wel de goedkoopste met een redelijke feedback. Ondanks dat het niet vanuit Nederland verzonden wordt, maar uit Polen, met deze feedback toch hier besteld. Het liefste zou ik ze 4,5 sterren geven, want over het algemeen ben ik zeer tevreden.

Twee minpuntjes:
- Je kunt niet goed sorteren op de website, dit is allemaal een beetje onoverzichtelijk.(Je kunt niet sorteren op prijs of disk-grootte, op merk sorteren is beperkt mogelijk.)
- Nadat betaald is, ontving ik geen bericht meer van Senetic dat de bestelling is verzonden (echter krijg ik wel een e-mail van UPS dat ik een pakket ga ontvangen, onderweg is e.d.). Uiteindelijk wel een e-mail gekregen waarin de factuur gestuurd wordt, maar geen enkele e-mail vanuit Senetic dat de bestelling is verzonden.

Tot nog toe geen contact gehad met de klantenservice, dus die heb ik nog geen beoordeling gegeven.

Verzending

Verzending duurt langer omdat dit vanuit Polen plaatsvind (althans, voor mijn bestelling). De opties die worden aangeboden zijn UPS en DHL. Gekozen voor de goedkoopste optie (20 euro). Disken waren uitstekend verpakt in luchtzakjes, schuimrubber en een anti-statisch zakje. Doos was zeer goed dichtgeplakt.

Na ontvangst, op alle disken een check gedraaid, geen fouten en dus in gebruik genomen.

Algemeen

Prima; ik maakte zelf een fout door mijn paypalbetaling niet goed af te ronden. Ik kreeg meteen een telefoontje om me te attenderen dat mijn bestelling nog niet was afgerond.Verder prima bevestigingsberichten via de mail bij elke stap

Verzending

Het product kwam veilig ingepakt bij ons aan.

Klantenservice

Top! Ik vond Senetic op de site van Tweakers; had er nog niet eerder van gehoord en was benieuwd/bezorgd of de levering wel op tijd zou zijn.
Dat is gelukt ondanks deze drukke tijd. Ik kreeg een fantastische support (Engelstalig) van Michal die werkelijk op elk moment van de dag meteen op mijn mailtjes reageerde en zonodig ook zelf de telefoon pakte om ons te bellen. Hij kon me elke keer geruststellen en deed beloftes die hij ook onmiddellijk nakwam. Zelden zo'n betrouwbare/toegankelijke service meegemaakt. Top!

Algemeen

Not everything can always go right the first time instantly, therefore we appreciated the overall support, responsiveness and availability to make it right. In the end all in time and to our highest satisfaction.

Verzending

Product worked as should be expected, delivered without any damages.

See above

Verzending

Product worked as should be expected, delivered without any damages.

See above

Algemeen

Was eerst een beetje sceptisch over de lage prijs die ze aanboden voor een Dell 27" monitor maar blijkt een betrouwbare shop met goede mensen te zijn. Ik werd tijdens het hele proces goed op de hoogte gehouden.

Verzending

Bestelling kwam 1 dag later aan dan gepland. Verder was alles goed verpakt.

Algemeen

Prima service en scherp geprijsd. Als je vragen hebt, makkelijk te bereiken met to the point service. Aanrader dus.

Verzending

Goed verpakt en uitstekend te volgen m.b.v. tracking

Klantenservice

Je kan rechtstreeks bellen met meteen antwoord op je vrgn

Algemeen

Tja, ik heb er vaker besteld en weet dat het altijd goed is. Bovendien goedkoop. Aanrader. (ditmaal 2x 10TB harde schijf gekocht)

Verzending

Erg goed verpakt. Volgende dag binnen.

Algemeen

Bestel via hun altijd de vlsc licenties voor windows desktop en server. Zijn altijd alert op vragen en proberen (commercieel) met je mee te denken. De afhandeling is altijd perfect.

Algemeen

Door prijsvergelijk van een Cisco switch kwam ik uit bij Senetic. Per telefoon heb ik contact opgenomen (NL nummer, Engels gesproken) voor een offerte. Michal van Senetic heeft mij een scherp aanbod gemaild voor diverse netwerk producten. Betaling is makkelijk geregeld via PayPal. Kortom; ik ben goed en vriendelijk geholpen bij deze zakelijke aankoop.

Verzending

De producten zijn goed verpakt vanuit Polen verzonden en binnen 3 werkdagen afgeleverd op mijn werk.

Algemeen

Bestelde een stapel M.2 SSD's van hen. De verpakking was heel mooi gedaan. Ze hebben geen besparingen op de verpakking gemaakt en het was heel mooi gedaan via verschillende lagen om de inhoud te beschermen. Het is ook een bezorging op de tweede dag, dus ze zijn supersnel. Zeer inhoud tot nu toe.

Professioneel en snel

Algemeen

Voor ons bedrijf hadden we een aantal Office 365 Business licenties nodig. Na eerdere positieve ervaringen met Senetic voor Windows licenties, hebben we ook de Office licenties hier besteld. Communicatie liep soepel en er werd duidelijk uitgelegd hoe we de licenties konden koppelen. Ze waren vervolgens dezelfde middag geactiveerd.

Algemeen

Wij zochten een specifiek type heliumdisk, deze was snel en gemakkelijk te vinden voor een goede prijs. Bestelling was snel binnen, en de disks waren goed verpakt.

Algemeen

Goede prijzen, snelle reactie en snelle levering. Voor zover ik ben blij met de service

Scorekaart voor Senetic

Algemeen Score: 3
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 3

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 4 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie