Senetic

2.923 producten en 3.423 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Senetic

Review toevoegen

Algemeen

Bestel via hun altijd de vlsc licenties voor windows desktop en server. Zijn altijd alert op vragen en proberen (commercieel) met je mee te denken. De afhandeling is altijd perfect.

Algemeen

Door prijsvergelijk van een Cisco switch kwam ik uit bij Senetic. Per telefoon heb ik contact opgenomen (NL nummer, Engels gesproken) voor een offerte. Michal van Senetic heeft mij een scherp aanbod gemaild voor diverse netwerk producten. Betaling is makkelijk geregeld via PayPal. Kortom; ik ben goed en vriendelijk geholpen bij deze zakelijke aankoop.

Verzending

De producten zijn goed verpakt vanuit Polen verzonden en binnen 3 werkdagen afgeleverd op mijn werk.

Algemeen

Bestelde een stapel M.2 SSD's van hen. De verpakking was heel mooi gedaan. Ze hebben geen besparingen op de verpakking gemaakt en het was heel mooi gedaan via verschillende lagen om de inhoud te beschermen. Het is ook een bezorging op de tweede dag, dus ze zijn supersnel. Zeer inhoud tot nu toe.

Professioneel en snel

Algemeen

Voor ons bedrijf hadden we een aantal Office 365 Business licenties nodig. Na eerdere positieve ervaringen met Senetic voor Windows licenties, hebben we ook de Office licenties hier besteld. Communicatie liep soepel en er werd duidelijk uitgelegd hoe we de licenties konden koppelen. Ze waren vervolgens dezelfde middag geactiveerd.

Algemeen

Wij zochten een specifiek type heliumdisk, deze was snel en gemakkelijk te vinden voor een goede prijs. Bestelling was snel binnen, en de disks waren goed verpakt.

Verzending: Score: 4

Algemeen

Goede prijzen, snelle reactie en snelle levering. Voor zover ik ben blij met de service

Algemeen

Hoewel de website een professionele indruk (h/g)eeft is het bedrijf qua bereikbaarheid en beloftes het tegenovergestelde.

Ik had op verzoek van iemand een harde schijf bij Senetic besteld. Echter bleek ik het verkeerde model te hebben gekozen. Ik nam dus telefonisch contact op met Senetic. Ondanks het 020 nummer nam er een Engels sprekende persoon op.

Klantenservice

Na het probleem te hebben (uit/voor)gelegd werd er beloofd dat ik dezelfde dag nog zou worden teruggebeld met een oplossing (het was namelijk niet duidelijk of het correcte model op voorraad was en degene die hierover ging was op dat moment niet aanwezig).

... Ik ben nit teruggebeld en de dag daarop k niet.

Ik nam dus maar zelf contact op, alleen werd er niet opgenomen.

Ik stuurde ze toen twee E-mails (n naar een .nl adres en n naar .com).

... wederom heb ik niets van antwoord gekregen.

Toen ik daarstraks opnieuw naar het 020 nummer belde ging de telefoon niet meer over maar werd het signaal gelijk verbroken.

Ik weet niet wat er bij Senetic gaande is en of ze in een andere tijdzone leven (de website is volledig in het Nederlands), maar veel vertrouwen heb ik er niet (meer) in...

(in de verzonden E-mail heb ik ook laten weten de order te cancelen en het aankoopbedrag terug te willen).

NB: Ik zou het zr op prijs stellen als Senetic contact met mij opneemt en mij een heldere uitleg kan geven. Indien de reden gegrond is zal ik mijn review/score aanpassen.

Update: (11-04-2018 @ 16:07)
Ik ben daarstraks gebeld door Marcin Misiura.

Marcin verontschuldigde zich voor het niet afweten dat er zou worden teruggebeld en dat er niet is teruggebeld.

Hij bevestigde dit ook per E-mail.

Ik heb de beoordeling n.a.v. het gesprek bijgesteld naar "Voldoende".

Zodra het bedrag is teruggestort kan dit veranderen naar "Goed" of "Uitstekend".

Update: (13-04-2018 @ 11:42)
Het bedrag is teruggeboekt en stond een dag na het laatste contact weer op mijn rekening.

Het is j(ulli)e vergeven Senetic! (score aangepast ;-) )

Algemeen

Goede prijs en snelle levering. Alle communicatie met de helpdesk is in het Engels (voor mij geen probleem, maar kan toch lastig zijn).

Verzending

Het zat goed ingepakt (misschien zelfs iets te goed (heel veel bubbel plastic om de HD).

Algemeen

Toen Senetic nog niet in Nederland gevestigd was bestelden we er vaak Microsoft licenties die Senetic goedkoop kon leveren. Nu bestellen we ze er nog steeds omdat ze weten waar ze over praten en snel reageren en leveren.

Algemeen

Niets op aan te merken. Heb er vaak bestellingen gedaan. Plaatsen van order gaat makkelijk. Levering is in orde. Personeel is correct en professioneel.

Verzending

Producten netjes en op tijd ontvangen.

Klantenservice

Men is klantgericht en bereid om mee te denken waar nodig.

Algemeen

Tweede keer dat ik bij Senetic een bestelling heb geplaast, dit maal voor de verlenging van een Visual Studio licentie en een nieuwe VIsio licentie.
Prima prijsstelling, en snelle reactie.

Verzending

Levering is digitaal, en zodra de order is verwerkt krijg je direct de gegevens van Microsoft doorgestuurd om de licentie te gebruiken/activeren.

Algemeen

Verschillende keren zakelijk hier iets besteld. Vooral licenties zijn prima geprijsd. Het contact gaat vlot en betaling kan onder andere met creditcard of ideal.

Verzending: Score: 3

Algemeen

In mijn geval contact gehad met Patryk. De communicatie verloopt vlot en helder. Na een offerte kreeg ik een link om te betalen via iDeal. Hiervan geen bevestiging gehad dat de betaling goed is overgekomen. Eerstvolgende mailtje was van ups. Zal zekere vaker zaken doen met deze club.

Verzending

Producten op tijd afgeleverd alleen de verpakking kon beter. Harde schijven in een anti magnetisch zakje in bubbeltjes folie en deze los in een te groot kartonnen doosje.

Klantenservice

Mail verkeer verloopt vlot. Wel in het Engels, houdt daar rekening mee.

Algemeen: Score: 1
Klantenservice: Score: 1

Algemeen

Via tweakers pricewatch heb ik een aanbieding gevonden voor een 34' Samsung monitor. Deze heb ik bij Senetic besteld. Enkele dagen later krijg ik te horen dat deze monitor niet meer leverbaar was. Echter konden ze me wel een alternatief aanbieden. Hier ben ik direct op ingegaan. De levertijd was echter wel een maand.
Na een kleine maand gevraagd wanneer de monitor werd geleverd. Toen wisten ze mij te vertellen dat ze de monitor niet hadden gereserveerd, nu inmiddels weer out of stock was en als ik hem toch wilde hebben ruim honderd euro meer moet betalen.

Klantenservice

In het begin snelle en correcte response. Nu komen ze echter hun eigen afspraken niet na en komen ze met allerlei verzinselen.

Klantenservice: Score: 5

Snel en kundig geholpen. Was allemaal snel geregeld en makkelijk te vinden. Duidelijke prijzen op de site.

Algemeen

Je weet altijd waar je aan toe bent bij Senetic met redelijke tot scherpe prijzen. Ik hoop voornamelijk veel Ubiquiti apparatuur bij Senetic en door hun grote voorraad krijgen wij die snel geleverd.

Verzending

Partijen die UPS gebruiken voor verzending hebben bij mij altijd een pre. Nog nooit issues mee gehad.

Klantenservice

RMA geen problemen mee gehad en zelfs advanced replacement werd niet moeilijk over gedaan.

Verzending

De levering ging snel en was goed verpakt.

Klantenservice

Super goed geholpen door de klantenservice!!

Verzending: Score: 4
Algemeen

De bestelling en betaling gingen erg makkelijk, eigenlijk zoals je het mag verwachten. Ze waren ook nog eens duidelijk de goedkoopste. Ook al stel dan soms je verwachtingen naar beneden af, ze doen niet onder voor andere websites.

Verzending

De levering ging snel en was goed verpakt. De harde schijven zaten alleen in folie verpakt en komt wat goedkoop over, maar het bleek voldoende.

Klantenservice

Er wordt snel gereageerd via de mail, helaas is het wel in het engels. Maar er wordt meegedacht.

Algemeen

Ik heb een uitbreiding gedaan voor mijn O365 licenties, deze werden binnen 10 minuten geleverd. Uistekende service en er kan op rekening worden besteld.

Verzending

Digitale levering natuurlijk maar wel direct zonder dat er eerst betaald hoeft te worden

Klantenservice

direct na mijnbestelling werdt er gebeld om toe te lichten wat de werkwijze was. Keurige service, zeer assertief.

Algemeen

Very nice costumer service, fast delivery, good prices in comparison with Dutch IT resellers like Tech Data and Ingram Micro and Copaco!, good assortment, Senetic is a IT-reseller from abroad with a large product assortment, especially HP, they have a nice, fast website with a good search function. Prices are Ok, all and all I give them a big 9,5 out of 10!

Verzending

Was good and fast, products are packed in a good way, delivery takes arround 4 till 5 business days. Sometimes even faster..

Klantenservice

polite people, speak english good, They have a high product knowledge!

Scorekaart voor Senetic

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 2 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie