Yorcom

3.252 producten en 3.488 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Yorcom

Review toevoegen

Algemeen

Breed assortiment, veel kennis en een hele goede service! Super tevreden over hoe ik geholpen ben!

Snelle levering!

Algemeen

Computer stukken gekocht video kaart en RAM -geheugen website handig in gebruik zoekmachine werkt ook prima

Verzending

Gisteren besteld vandaag in huis

Klantenservice

Super webwinkel vind ik het!
wij hadden stukken besteld maar er klopte iets niet er was een stuk die niet paste in onze pc en ik had net de bestelling gedaan en yorcom belde mij op om het mij te zeggen en om een ander stuk voor te stellen met zelfde kracht die zelfs duurder was en ik kreeg het aan de zelfde prijs je zal niet veel webwinkels tegen komen die zo klant vriendelijk zijn als ik stukken nodig heb zal ik zeker naar yorcom terug keren

Algemeen

De gehele ervaring is prima. Het bestelproces verloopt soepel. Het product was op voorraad zoals aangegeven in de webshop.

Verzending

De verzending heeft plaatsgevonden binnen de beloofde tijd. Het enige was dat ik mijn track & trace code niet kreeg toegestuurd. Ik heb Yorcom daarom gebeld en zij konden mij wel vertellen hoe laat het zou komen. Ik weet niet of dat aan Yorcom of PostNL heeft gelegen en omdat ze mij netjes geholpen hebben geef ik ze het voordeel van de twijfel.

Klantenservice

Uitstekend, zie de onderbouwing bij verzending.

Algemeen

Via Bol.com een arozzi gaming chair stoel besteld. De verkoop verliep via Yorcom.nl Ik had de stoel nog geen 2 jaar en toen was de vering kapot waardoor ik scheef zat + de armleuning was niet meer zoals behoren. Laatst via de e-mail contact opgenomen met de betreffende verkoper. Gedurende tijd ben ik geholpen door een super vriendelijke verkoper "Steven". Ik heb dan ook een nieuwe vering opgestuurd gekregen en daarnaast een nieuwe armleuning.

Ik beveel dit bedrijf dan ook aan wegens de goede klachtenafhandeling. Hier ga ik zeker nog eens bestellen wanneer het moet.

Klantenservice

Steven van de klantenservice bij Yorcom.nl, je bent een held!
Bedankt voor de super goeie afhandeling.

Algemeen

Werd 2 uur na bestelling gebeld dat een deel van mijn bestelling toch niet op voorraad was maar een aantal dagen later binnen zou komen. De dag erna dat dit een week zou worden.
Kan Yorcom natuurlijk niks aan doen en netjes gecommuniceerd.
Ik had aangegeven dat ik het vervelend vond dat het niet naar een ophaalpunt kon. Na het contact over de vertraging is de bestelling wel naar een punt verzonden, dit was erg fijn.
- 1 ster omdat de site niet overeenkwam met de voorraad.

Verzending

Kleine delen van de bestelling waren in de doos van een scherm erbij gedaan.
Aan de ene kant inventief en scheelt in ruimte en naar huis brengen.
Aan de andere kant is wel de doos opengemaakt en dat voelt toch niet helemaal lekker.
Denk dat als het aan mij was voorgelegd ik het prima had gevonden, maar dit is niet gebeurd en daarom 1 ster af.

Algemeen

Veel producten worden aangeboden via bol.com. Producten selecteren en betalen is snel en gemakkelijk; tevens ontvang je regelmatig een status update van de bestelling(en)

Verzending

Goed verpakt en volgende werkdag in huis

Klantenservice

Defect product is kosteloos omgeruild en nieuwe product was de volgende dag alweer in huis. Top service.

Algemeen

Makkelijk te bestellen. Wat ik zocht was op voorraad. Was via tweakers hier gekomen, was een goede aanbieding.

Verzending

Werdt geleverd binnen de termijn die aangegeven was. Netjes verpakt en op pallet geleverd.

Verzending: Score: 0

Algemeen

Ik heb in de winkel een stoel uitgezocht, ben uitstekend geholpen door Marco.
Die man weet van aanpakken.

Klantenservice

Er was een probleempje met een schroef, maar na wat heen en weer gemail hebben we een oplossing gevonden.
Top bedrijf.

Algemeen

Produkt goed te vinden en eenvoudig gelinkt vanuit Pricewatch. Gratis verzenden vanaf bepaald bedrag is altijd mooi meegenomen. Door foutje ging betaling niet goed; na goed overleg met Yorcom order geannuleerd en snel weer opnieuw geplaatst; fijn meegedacht door het bedrijf.

Verzending

Extreem goed verpakt. Doos in doos met absorberend materiaal. Geen kenmerken op de buitenkant dus minder gevoelig voor "kwijtraken".

Klantenservice

Bestelde produkt had ineens onbekende levertijd. Zelf een alternatief voorgesteld wat niet in de webshop stond. Dit hebben ze gehonoreerd en tegen hetzelfde bedrag geleverd; uiteindelijk sneller geleverd dan het originele produkt verwacht was initieel

Algemeen

Kreeg kort na 't plaatsen van m'n bestelling (videokaart) telefoon. Of ik door had een refurbished model te hebben besteld (had ik niet door, stond wel duidelijk aangegeven) & of ik niet liever een vergelijkbaar, nieuw, model zou willen.

Was al tevree voor ik iets in huis had, kwam de bestelling ook nog eens eerder. Supervet.

Algemeen

Via de pricewatch wat items opgezocht waarbij ze soms het goedkoopst en soms net iets duurder (lees top 5) omhoog kwamen qua prijzen en items die op voorraad waren.

Daarom in het kader, wie niet waagt wie niet wint een bestelling gedaan bij Yorcom op 30-12 in de hoop dat ze dit nog het weekend zouden leveren.

Niet dat ik het op de 31ste nog ingebouwd en wel in mijn PC zou plaatsen, maar het is wel een mooie voor de eerste nieuwe dag van het jaar, iets wat ik ook heb kunnen doen ;-)

Bestelling kwam namelijk netjes op zaterdagmiddag om 17u bij me binnen met de PosNL dus ik kon gisteren mooi aan de slag. Had eigenlijk niet verwacht dat het pakket zou binnenkomen, dus het was fijn dat het wel gelukt is.

Verzending

Voor de verzending wil ik nog compliment maken aangezien de ontvangen doos, niet veel en veel te groot was, maar goed passend was voor het verpakken van de items, waardoor er weinig restafval, maar ook weinig extra vulmateriaal gebruikt hoefde te worden. Top.

Algemeen: Score: 3
Verzending: Score: 0
Klantenservice: Score: 3

Het schrijven van een review over een webshop kan heel saai zijn. Je bestelt een doos, zij stoppen het in een iets grotere doos en op de aangegeven leverdatum wordt dit door je favoriete postbedrijf bezorgd (vul hier je favoriete vooroordelen in over jouw postbedrijf).

Het wordt interessanter als de gang van zaken afwijkt van de verwachting.
Zo ben ik van 21 augustus tot 20 september bezig geweest met de aanschaf van een tabletcase.

Hierbij deel 1: Yorcom.

Op zaterdag 21 augustus 2016 bestelde ik bij bol.com een tabletcase.
Levering door Yorcom.nl; vandaag besteld, dinsdag in huis, stond erbij. De communicatie liep hierna via Yorcom.

21-08-2016 14:55 Bestelling geplaatst bij Yorcom via bol.com (betaling via iDeal).
22-08-2016 10:05 Yorcom: uw bestelling is op dit moment doorgezet naar ons magazijn en wordt klaar gemaakt voor versturing.
22-08-2016 13:04 Yorcom: Aan het einde van deze of eerstkomende werkdag wordt uw bestelling opgehaald door PostNL en kunt u de eerstvolgende werkdag uw bestelling al verwachten. Gezien het formaat en het soort product hebben we er voor gekozen deze als reguliere post te versturen.
22-08-2016 17:26 Yorcom: Het door u bestelde product is op dit moment uitverkocht [...] geen alternatief product om u direct van dienst te kunnen zijn [...] In dit geval willen we U dan ook vragen uw bestelling te annuleren in uw Bol.com account.
23-08-2016 19:48 Bestelling geannuleerd via bol.com.
25-08-2016 Geld terugontvangen op bankrekening.

De voorraadadministratie lijkt hier niet op orde. Eerst aangeven dat je gaat leveren en zelfs hoe (via reguliere post) en dan toch niet kunnen leveren.
De doorlooptijd van bestelling tot geld terug vind ik wel vlot: in vier dagen was het klaar.
Maar geen tabletcase. Via de Pricewatch naar Azerty dus...

Zie ook
deel 2: Azerty
deel 3: Hardware Outlet

Algemeen

Website ziet er goed uit, maar het bestelproces was bij mij een beetje buggy ; door een stap terug te gaan in het bestelproces zorgde het ervoor dat je uit het menu werd gezet en de aantallen in je winkelmandje werd verhoogd. (kan je wel weer corrigeren maar toch) Ook het ingeven van je postcode/huisnummer waarna de straat/woonplaats wordt ingevuld duurt even een paar seconden waardoor het mogelijk was om de straatnaam dubbel in te voeren (1 x handmatig en 1 x automatisch) Gelukkig kan je dit weer corrigeren, maar als je snel zo doordrukken dan zou je dus wellicht te veel aantallen besteld hebben en een mogelijk foutief adres gebruikt hebben.

Verzending

Zoals op de website beschreven; voor 17:00 uur besteld morgen in huis.
Je wordt netjes op de hoogte gehouden over alle stappen in de afhandeling van de order. Al bleek dat de HTML opmaak van de mailtjes op een Iphone niet lekker leesbaar waren (lettertypen/tabellen/grootte

Klantenservice: Score: 0

Eenvoudig bestelproces. Door communicatie over ieder onderdeel van het bestel en afleverproces wordt je constant op de hoogte gehouden. Bezorging op het afgesproken tijdstip in een keurige verpakking. Alles uitstekend

Klantenservice: Score: 0

Snelle en professionele levering. Binnen een dag geleverd. Product voldoet aan alle verwachtingen. Website zeer overzichtelijk.

Verzending: Score: 3
Klantenservice: Score: 4
Algemeen

Plaatsen bestelling ging goed, Na bestelling binnen 5 minuten gebeld, de doos was beschadigd maar de inhoud niet, met de vraag of dat een probleem was.
Gezien het feit dat het om een ouder model scherm ging die als 2e scherm geplaatst moest worden geen probleem.

Verzending

Levering volgende dag, helaas incompleet.
Gebeld direct te woord gestaan, missende onderdeel (monitor voet) klaar gelegd en opgehaald.

Klantenservice

Klantenservice erg goed, ik werd direct gebeld met de afwijking.
Service was echt uitmuntend geweest als er een compensatie geboden zo zijn voor de ontbrekende monitor voet.

Klantenservice: Score: 0

Bestelling via Bol.com, afhandeling door Yorcom. Snel en goed verlopen bestelproces. Binnen 2 dagen geleverd.

Algemeen

Zeer duidelijke website en duidelijk hoe er betaald kan worden. Makkelijk en snel met goede terugkoppeling via Ideal. Heb het product zelf nog niet kunen testen want ben momenteel nog niet thuis. Maar alles lijkt in orde. Over de klanten service heb ik (nog) geen mening want die heb ik nog niet nodig gehad. Echter werd ik netje op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling, dus tot nu geen klagen of onduidelijkheden.

Verzending

Product snel geleverd en degelijk verpakt. Product was precies zoals omschreven

Algemeen

Ik kreeg dezelfde dag bericht dat ze mijn bestelling hadden ontvangen. Paar uur later kreeg ik een bericht dat deze verzonden was met Track & Trace nummer en de volgende dag kwam mijn product binnen.

Heel snel verzonden.

Algemeen

Nieuw model Asus laptop was in NL als eerste verkrijgbaar bij Yorcom en ook nog voor een lagere prijs dan bij een aantal concurrenten. Bestellen & betalen op de website verliep duidelijk en snel.

Verzending

Zoals op de website beloofd werd de bestelling snel (binnen 1 werkdag) en uitstekend verpakt thuis afgeleverd. Top!

Klantenservice

Zoals gevraagd kreeg ik op de dag dat het apparaat bij Yorcom binnen was keurig een mailtje met de boodschap dat de laptop nu uit voorraad geleverd kon worden. Goed!

Scorekaart voor Yorcom

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

ICTWaarborg