Yorcom

3.307 producten en 3.500 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Yorcom

Review toevoegen

Algemeen

Ik had twee monitoren nodig omdat mijn oude monitoren een te groot kleurverschil gaven. Goede monitoren uitgezocht tegen een goede prijs, dat lukte prima bij Yorcom, daar naast op voorraad. De volgende dag conform de afspraak geleverd

Algemeen

Een van de beste webwinkels voor harde waren: overzichtelijke site en bestellen en betalen gaat gemakkelijk.

Verzending

Snelle verzending en goed verpakt :-)

Algemeen: Score: 4
Verzending: Score: 4

Algemeen

Met wat vertraging de laptop gekregen .
een jaar lang gratis virus protectie ter compensatie gekregen.

Verzending: Score: 0

Algemeen

Het aankoopproces verliep probleemloos. Ook zonder teveel mitsen en maren. Het geheel voelde vertrouwenwekkend aan.

Klantenservice

Zonder enige terughoudendheid werd een vraag over verbinden aan een oude PC beantwoord. En kreeg ik een prima advies.

Algemeen

Service was uitstekend vanuit hun en de levering was mooi op tijd en snel geleverd.

Verzending

Ze hielden me netjes op te hoogte over waar mijn pakketje was.

Klantenservice

De service die ze geleverd hebben bij het versturen en leveren was uitstekend.

Algemeen

Prijs was OK. Heel fijn dat je via Afterpay kan betalen, daarmee werd direct de twijfel bij mij weggehaald of het een betrouwbaar bedrijf is. Snel geleverd. En ik werd goed op de hoogte gehouden van de bestelling.

Verzending

Verzending was via PostNL en was uitstekend. Track en trace maakt dat je exact weet wat de status is en wanneer het bezorgd wordt.

Algemeen

Duidelijke website, beste prijs, kon zelf bezorgdatum kiezen, werd goed op de hoogte gehouden met updates!

Algemeen

Website zag er in orde uit. Snel geleverd. En ik werd goed op de hoogte gehouden van de bestelling.

Verzending

Snelle levering. Ik stond er eerst wel van te kijken dat ik twee dozen geleverd kreeg. Maar nadat ik een van die dozen opende, zat er een brief in met uitleg. PostNL accepteert volgens die brief slechts tot een bepaald gewicht. Daarom werd de bestelling deels in een andere doos geleverd.

Algemeen

Heldere en uitgebreide productbeschrijving. Scherpe prijs!
Bestel- en betaalproces verliep probleemloos.
Keuze uit meerdere betaalopties.

Verzending

Het product dat ik wilde kopen was elders niet op voorraad. Bij Yorcom stond bij t product dat ze het voorraad hadden (en dat dit eigen voorraad betreft). Ik was dus heel benieuwd of ze het product daadwerkelijk zelf in voorraad hadden of dat ze (net als bij mijn gecancelde bestelling elders) de voorraad van de leverancier bedoelen. Het eerste was het geval. Het product woensdagavond laat besteld en conform belofte vrijdag in huis. Top! Scherpe prijs & snel geleverd!

Algemeen

Er was een probleem met de videokaart die ik bij Yorcom had besteld. Daarover heb ik telefonisch contact opgenomen met Yorcom, Ik kreeg snel iemand aan de telefoon (wat bij veel bedrijven nogal eens lastig blijkt), werd daarna prima geholpen en vriendelijk te woord gestaan. De videokaart heb ik ter reparatie teruggestuurd. De volgende dag werd ik gelijk opgebeld met de oplossing. Daarna was de videokaart binnen een dag weer terug en zat deze werkend in mijn pc. De service was heel goed.

Snel en effectief.

Klantenservice

Fantastisch! Vriendelijk, correct, snel en effectief geholpen.

Algemeen

Via Tweakers een laptop gezocht voor mijn dochter en bij Yorcom uitgekomen.
Makkelijk bestellen, afterpay en de volgende dag al bezorgd.
Prima op de hoogte gehouden.

Verzending

Via PostNL thuisgestuurd gekregen en tussentijds via Track and trace op de hoogte gehouden.

Algemeen

laptop gekocht, deze was op voorraad voor een goede prijs en snel verzonden! ook de website is duidelijk en helder, alle specificaties ingevuld

Verzending

zaterdag avond besteld en meteen maandag ochtend bericht dat hij verzonden was. dus perfect

Algemeen

Fantastische ervaring met Yorcom. Ik had per abuis een verkeerd product besteld (TV ipv Monitor). Na een mailtje aan de servicemedewerkers kon ik de TV terugsturen. Binnen 4 werkdagen had ik het nieuwe product in huis. Helemaal top gedaan, zeer tevreden!

Algemeen

Fijne winkel waar je ook goed advies krijgt wanneer er betere opties voor jouw hulpvraag beschikbaar zijn. Ik koop er al mijn computerbenodigdheden en weet uit ervaring dat er alles aan gedaan wordt om de klant tevreden te stellen.

Verzending: Score: 4

Algemeen

Duidelijke website met goede omschrijvingen van het product. Ook zijn er goede foto's zodat je ook visueel kan kijken naar het gekozen product. Dat is heel fijn.

Verzending

Snel en netjes afgeleverd, goed verpakt

Klantenservice

Geen gebruik van gemaakt maar gezien maar alles is naar volle tervredenheid gegaan.

Algemeen

Drie beeldschermen besteld via Yorcom. De beeldschermen werden snel geleverd, duidelijke voorwaarden en een leuke prijs.

Verzending

Producten had ik na de gestelde tijd besteld voor een levering op de volgende dag en alsnog de volgende dag in huis!

Algemeen: Score: 3

Algemeen

Printcardridges besteld. Op de website werd vermeld dat alles op voorraad was, maar dat bleek niet zo te zijn.

Verzending

Netjes ingepakt en verzonden. track and trace code ontvangen en netjes volgens planning bezorgd.

Klantenservice

Printcardridge bleek toch niet op voorraad, Nette mail van de klantenservice ontvangen met voorstel voor een alternatief. Het verschil in prijs werd netjes binnen 2 dagen overgeboekt.

Verzending: Score: 0

Algemeen

Fijne betrouwbare shop. Vaker hier gekocht, altijd goed advies gekregen, de prijs is concurrerend en de service uitstekend.

Klantenservice

Wanneer ik hier iets koop denken deze jongens met me mee of wat ik koop wel compatibel is met hetgeen ik voor ogen heb of dat er betere producten zijn.

Algemeen

Duidelijke website, makkelijk bestelproces. In een paar klikken alles bij de hand. Factuur netjes per mail gehad.

Verzending

In de middag besteld, zoals je mag verwachten de volgende dag geleverd. PostNL was er snel bij, 2 monitoren vroeg in huis.

Algemeen

Order process was smooth and payment options broad.

Item I purchased was considerably cheaper than the next closest seller.

Delivery was super fast, even a Sunday order arrived Tuesday Morning

1 2 3 4 5

Scorekaart voor Yorcom

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

ICTWaarborg