Yorcom

Review toevoegen
Algemeen: Score: 2
Klantenservice: Score: 3

Algemeen

Product besteld (case fan), gecontroleerd op beschikbaarheid (indien beschikbaar is het af te halen volgens de site), gekozen voor afhalen want levering via de post was iets van 5 euro extra. De bestelling is met ideal betaald.

Daarnaartoe gereden de volgende dag en meer dan een half uur daar geweest, naar huis gekeerd zonder product, want volgens hen hadden ze het met de post opgestuurd. Daar hadden ze verder geen bewijs van, klonk ook allemaal heel onzeker en moest ik maar gaan wachten of contact opnemen als het de dag erna nog niet geleverd was.

Het punt is dat zij een fout maken, je tijd verkwisten en vervolgens niet eens een excuus volgt. Hier ga ik in de toekomst dus niet meer bestellen.

Klantenservice

Qua winkel ziet het er mooi uit, echter nergens een bel te bekennen en niemand achter de balie. Na enige tijd komt er een medewerker naar voren. Dit was rond 13:15/13:20

Bestelnummer doorgegeven. Kon niet gevonden worden. Daarna weer wel. Postcode doorgegeven. "Bestelling is al uitgeleverd meneer".
Dus vraag ik, hoe dat kan, ik laat de email nog zien en dat er gekozen is voor afhalen. Ik had het niet opgehaald dus hoe kunnen ze het al uitgeleverd hebben. Moet hij naar achter om het uit te zoeken.

Dit duurt een paar minuten. Het is foutief op een andere afdeling gezet (hoeveel afdelingen kan een webshop hebben?!). Mij maakt het niet uit, ik wil gewoon mijn bestelling hebben, waar ik voor betaald heb en dat op voorraad hoort te zijn.

UIteindelijk blijkt dat het met de post meegestuurd is. Hij komt met het bestelde product naar voren, daarna stelt hij dus dat ik opnieuw moet betalen en dan het product meekrijg. Maar hij kan geen enkel bewijs tonen dat het product daadwerkelijk met de post is meegestuurd. Als ik het per direct wil, moet ik betalen, wachten op de post, contact met ze opnemen, dan een retourbon aanvragen, het geleverde weer terug op de post en daarna mijn geld terugkrijgen (na x weken neem ik aan).

Ik heb toen aangegeven dat hij maar op de factuur zijn naam moest opschrijven en aangeven per wanneer het verstuurd is. Dat gebeurde met wat tegenzin en hij was enkel bereid om zijn voornaam op te geven. Bij ieder ander bedrijf kun je gewoon een medewerker aanspreken door wie je geholpen bent, dus ik vond het niet meer dan normaal.

Al die tijd, vele malen naar achter, een proces wat elke keer vele minuten in beslag neemt. Er vormt zich een wachtrij want er is maar 1 balie. Was geen lunchtijd, kijk naar mijn tijd van aankomst. Dus ra, ra, ra..

Ik zat weer in de auto om 13:54. Van mijn werk dus tijd genomen om naar Vlaardingen te gaan om een bestelling op te halen wat 5 minuten had moeten duren. Nadat zij een fout hadden gemaakt, willen ze niet alleen dat ik opnieuw hetzelfde product ga kopen maar ook mij aan het werk zetten om hun fout recht trekken door als er iets binnenkomt het retourproces in te gaan.

UPDATE 15:38
Door de klantenservice gebeld. Inmidels is het product ook door de post geleverd. Was niet een superbedrag qua bestelling. Er werd aangeboden om het terug te storten ter verontschuldiging. Dat heb ik geweigerd. Heb aangegeven dat het mij daar niet om ging.
Product is voor betaald, is nu dus geleverd, dus zaak gesloten.
Mening klantenservice van "Waardeloos" naar "Voldoende" aangepast.

Algemeen

Bestelling op zaterdagochtend geplaatst met optie ophalen, ik kon meteen de auto instappen om de bestelling in de winkel op te halen. Aangekomen in de winkel stond de bestelling netjes klaar.

Klantenservice

Netjes geholpen in de winkel. Bestelling stond al klaar bij aankomst (in een half uur).

Algemeen

Had nog geen ervaring met deze webshop, maar de eerste ervaring is goed! Alles is goed verlopen, behalve dat ik de track & trace pas kreeg op de dag van levering.

Verzending

De track & trace code ontving ik pas op de dag van levering. Op die dag had ik, voordat ik de automatische mail met de track & trace had ontvangen, een mailtje gestuurd waarin ik vroeg naar de code. Toen kreeg ik een code toegestuurd. Een halfuur later kwam alsnog de automatische mail met de code.

Klantenservice

Ik heb via de mail contact opgenomen om te vragen naar de track & trace code. De reactie kwam binnen enkele minuten, snelle service dus!

Algemeen

Topwinkel, bestelling en betaling verlopen vlekkeloos. Levering keurig conform afspraak, had nog wat vragen aan de klantenservice, zij handelden snel en correct.

Klantenservice

Uitstekende service, maken beloftes meer dan waar!

Algemeen

Alles duidelijk te vinden, mooi op de hoogte gehouden via e-mail over verloop van pakketje. Op tijd afgeleverd zonder schade.

Algemeen: Score: 2
Klantenservice: Score: 3

Algemeen

Op de website wordt aangegeven dat een bepaald product voorradig is, terwijl dat in de werkelijkheid niet zo is. Dit vindt ik niet netjes tegenover de klant, en is eigenlijk gewoon de klant voorliegen.

Toen ik hier achterkwam snel mijn order gecanceld.

Ik weet dat veel webshops dit soort praktijken doen en vind het daarom belangrijk om dit te melden.

Update: de webshop gaf mij geen bericht dat het product niet op voorraad was, ik moest er zelf naar vragen.

Klantenservice

Gelukkig beantwoordden ze mijn mails wel snel en kon ik snel de order afzeggen.

Bedankt voor je review.

Als wij aangeven op onze website of via Tweakers dat iets op voorraad is dan is dat ook echt aanwezig in ons magazijn. Uiteraard kan het gebeuren dat iets gelijktijdig wordt verkocht, er meer verkocht worden dan toereikend of dat er een voorraad verschil is.
In zo'n geval berichten we de klant altijd direct.

Ofwel wij zijn echt een voorraadhoudende partij en koppelen niet met groothandels zoals veel andere dat wel doen.

Na onderzoek zien we in uw geval dat u een product had besteld dat wij niet op voorraad hadden, levertijd stond ook op 1 tot 3 dagen en niet direct uit voorraad leverbaar. U wenste het snel te hebben en daarop heeft u de order geannuleerd wat uiteraard nooit een probleem is.

Algemeen

Was op zoek naar een paar goede bewakingscamera's maar zag door de bomen het bos niet meer. Bij Yorcom goed advies gekregen over wat ik nodig had, en zijn uitgekomen op Hikvision camera's icm een Synology NVR 1218. Dat is echt een uitstekende keuze. Beeldkwaliteit is geweldig en je kan enorm veel instellen in Surveillance Station van Synology.

Verzending

Omdat het nogal specifieke camera's zijn geworden (andere lens ivm kijkhoek en muurbeugels voor bevestiging) moesten ze besteld worden. Ondanks de feestdagen was het allemaal heel snel compleet binnen en kon ik alles installeren.

Klantenservice

Klantenservice bij Yorcom is echt geweldig. Ze zijn goed bereikbaar en de medewerkers hebben echt verstand van computers. Coolblue zorgt misschien voor een glimlach, maar Yorcom voor een grote grijns op je gezicht ;-)

Algemeen

Bij deze winkel een gamestoel van AKracing gekocht. In de winkel zelf is een ruim assortiement waarin je kan ervaren hoe ze zitten.Op de website is zichtbaar welke in de winkel staan. Na aankoop 2 keer probeem gehad met matriaal. Beide keren is door zowel de winkel als fabrikant direct en correct gereageerd, 2e keer zelfs een nieuwe stoel gekregen na 2 jaar. Top service!

Verzending

Altijd perfect op tijd geleverd

Klantenservice

After sales staat bij deze winkel hoog in het vaandel. Ben er erg blij mee na goede ervaringen met garantie. Misschien niet altijd de aller goedkoopste, maar wel erg goede winkel!

Algemeen

Om een product te bestellen, kan je kiezen om een account aan te maken maar dit vergt nogal wat geduld je zal alle vakjes moet vinden en invullen anders geeft hij aan dat je nog gegevens mist, dit zou makkelijker moeten kunnen. rest van de bestelling ging vlekkeloos.

Verzending

Vrijdag besteld, zaterdag geleverd, Perfect!

Algemeen

Topservice!! Had een SLI bridge bested. kreeg Keurig een dag later het pakketje binnen alleen zat er een verkeerde bridge in. contact opgenomen en er werd er direct 1 naverzonden en de andere hoefde nieteens retour!!scheelt weer een hoop gedoe. topperrr...

Verzending

snel maar wel eerst verkeerd product verzonden, maar wel weer heel fijn opgelost

zeer vriendelijk en behulpzaam

Algemeen

Op de website van Yorcom snel de juiste SSD gevonden. Hele scherpe prijs en op voorraad. Ook de bracket die benodigd is om in te bouwen was op voorraad. Zelfde dag verstuurd, volgende dag binnen zodat ik ook meteen de SSD kon inbouwen.

Verzending

Alles wat ik bij Yorcom bestel is er de volgende dag. Logistiek gezien is dat perfect, maar belangrijker nog, ik grijp bijna nooit mis vwb de voorraad bij Yorcom. Dus niet alleen het versturen gaat goed, hun assortiment is ook heel goed op orde.

Klantenservice

Als je Yorcom belt met een vraag over bv hoe je iets moet installeren, word je snel en vakkundig geholpen. Je merkt echt dat deze mensen verstand van computers hebben.

Algemeen

Gewoon goed, alles zoals het hoort te gaan als je dat belooft....super..
Volgende keer zeker bestellen..

Algemeen

Breed assortiment, veel kennis en een hele goede service! Super tevreden over hoe ik geholpen ben!

Snelle levering!

Algemeen

Computer stukken gekocht video kaart en RAM -geheugen website handig in gebruik zoekmachine werkt ook prima

Verzending

Gisteren besteld vandaag in huis

Klantenservice

Super webwinkel vind ik het!
wij hadden stukken besteld maar er klopte iets niet er was een stuk die niet paste in onze pc en ik had net de bestelling gedaan en yorcom belde mij op om het mij te zeggen en om een ander stuk voor te stellen met zelfde kracht die zelfs duurder was en ik kreeg het aan de zelfde prijs je zal niet veel webwinkels tegen komen die zo klant vriendelijk zijn als ik stukken nodig heb zal ik zeker naar yorcom terug keren

Algemeen

De gehele ervaring is prima. Het bestelproces verloopt soepel. Het product was op voorraad zoals aangegeven in de webshop.

Verzending

De verzending heeft plaatsgevonden binnen de beloofde tijd. Het enige was dat ik mijn track & trace code niet kreeg toegestuurd. Ik heb Yorcom daarom gebeld en zij konden mij wel vertellen hoe laat het zou komen. Ik weet niet of dat aan Yorcom of PostNL heeft gelegen en omdat ze mij netjes geholpen hebben geef ik ze het voordeel van de twijfel.

Klantenservice

Uitstekend, zie de onderbouwing bij verzending.

Algemeen

Via Bol.com een arozzi gaming chair stoel besteld. De verkoop verliep via Yorcom.nl Ik had de stoel nog geen 2 jaar en toen was de vering kapot waardoor ik scheef zat + de armleuning was niet meer zoals behoren. Laatst via de e-mail contact opgenomen met de betreffende verkoper. Gedurende tijd ben ik geholpen door een super vriendelijke verkoper "Steven". Ik heb dan ook een nieuwe vering opgestuurd gekregen en daarnaast een nieuwe armleuning.

Ik beveel dit bedrijf dan ook aan wegens de goede klachtenafhandeling. Hier ga ik zeker nog eens bestellen wanneer het moet.

Klantenservice

Steven van de klantenservice bij Yorcom.nl, je bent een held!
Bedankt voor de super goeie afhandeling.

Algemeen

Werd 2 uur na bestelling gebeld dat een deel van mijn bestelling toch niet op voorraad was maar een aantal dagen later binnen zou komen. De dag erna dat dit een week zou worden.
Kan Yorcom natuurlijk niks aan doen en netjes gecommuniceerd.
Ik had aangegeven dat ik het vervelend vond dat het niet naar een ophaalpunt kon. Na het contact over de vertraging is de bestelling wel naar een punt verzonden, dit was erg fijn.
- 1 ster omdat de site niet overeenkwam met de voorraad.

Verzending

Kleine delen van de bestelling waren in de doos van een scherm erbij gedaan.
Aan de ene kant inventief en scheelt in ruimte en naar huis brengen.
Aan de andere kant is wel de doos opengemaakt en dat voelt toch niet helemaal lekker.
Denk dat als het aan mij was voorgelegd ik het prima had gevonden, maar dit is niet gebeurd en daarom 1 ster af.

Algemeen

Veel producten worden aangeboden via bol.com. Producten selecteren en betalen is snel en gemakkelijk; tevens ontvang je regelmatig een status update van de bestelling(en)

Verzending

Goed verpakt en volgende werkdag in huis

Klantenservice

Defect product is kosteloos omgeruild en nieuwe product was de volgende dag alweer in huis. Top service.

Algemeen

Makkelijk te bestellen. Wat ik zocht was op voorraad. Was via tweakers hier gekomen, was een goede aanbieding.

Verzending

Werdt geleverd binnen de termijn die aangegeven was. Netjes verpakt en op pallet geleverd.

Algemeen

Ik heb in de winkel een stoel uitgezocht, ben uitstekend geholpen door Marco.
Die man weet van aanpakken.

Klantenservice

Er was een probleempje met een schroef, maar na wat heen en weer gemail hebben we een oplossing gevonden.
Top bedrijf.

Scorekaart voor Yorcom

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

ICTWaarborg