Yorcom

3.303 producten en 3.550 uitvoeringen

Yorcom is sinds begin van het jaar 2000 het adres voor uw computer, laptop en andere hi-tech apparatuur tegen zeer aantrekkelijke prijzen. Inmiddels is ons assortiment vele malen groter dan alleen computers en laptops, kijkt u eens op Yorcom.nl. Yorcom levert aan particulieren en bedrijven in Nederland en BelgiŽ met de beste service.

Wat kunt u van ons verwachten:
30 dagen recht van retour (niet goed geld terug of ander product)
Bestellingen vanaf §50,00 (incl. BTW en icm iDeal) versturen wij gratis
Bij een defecte laptop/tablet/pc/beamer altijd gratis een bruikleen product tijdens uw reparatietijd
U kunt bij ons ook laptops en beamers huren
Wij repareren uw PC, laptop en tablet al vanaf §29,- en dat terwijl u wacht. (Mits mogelijk en excl. onderdelen)
Afhalen in onze showroom op werkdagen van 9.00-17.30uur en op zaterdagen van 10.00-16.30uur
U kunt bij ons betalen per iDeal, Paypal, bank, rembours, creditcard of pinnen in onze showroom
Op rekening kopen mogelijk (zie onze voorwaarden op onze site)

Goed advies nodig? Komt u eens bij ons langs voor een vrijblijvende offerte op maat.
Wilt u eerst zien wat u koopt? Neemt u gerust een kijkje in onze showroom.
U vindt ons in Vlaardingen op de Woon- & Autoboulevard Hoogstad.

Afhalen in onze showroom is zeker mogelijk, we raden u wel aan van te voren producten te reserveren.
(door goederen eerst te reserveren bent u sneller geholpen en weet u ook zeker dat u niet voor niets komt).
Reserveren kunt u per e-mail, online of per telefoon doen. (Wij accepteren ook pin en creditcard)

Zakelijke klant Grote of kleine klant... bij ons is iedereen even belangrijk.
Bij Yorcom krijgt u uw eigen account manager, vertel uw wensen aan uw verkoper en u zult verbaasd zijn wat wij u kunnen bieden. Wij leveren goederen uit eigen magazijn en zijn over het algemeen binnen 24uur bij u.
(Overheidsinstellingen kopen bij ons op rekening, vraag naar de voorwaarden).

TIP ~ Heeft u een negatieve ervaring met Yorcom?
Mail en deel eerst uw ervaring met Yorcom via klantenservice@yorcom.nl i.p.v. uw ervaring direct op een reviewsite te plaatsen. Dit omdat reviews niet altijd direct worden gezien en ook niet altijd te achterhalen is d.m.v. een nickname/bijnaam op welke bestelling iets betrekking heeft.
Yorcom is altijd bereidt (mits binnen alle redelijkheid) u een gepaste oplossing aan te bieden.

Scorekaart voor Yorcom

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

ICTWaarborg

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Pricewatch statistieken

Prijsvermeldingen 3550 producten, 1498 unsorted producten
Prijsindex Nederland 103,1 (3,1% boven gemiddeld)
Prijsindex België 104,2 (4,2% boven gemiddeld)