KommaGo

2.152 producten en 2.343 uitvoeringen

Gebruikers over webshop KommaGo

Review toevoegen

Algemeen

Bij KommaGo een complete cameraoplossing gekocht voor mijn nieuwbouwhuis.Ik ben erg goed geholpen en nu ze draaien erg blij met de keuzes. Ik kan nu overal ter wereld live beelden en opgenomen beelden bekijken. Als er iets gebeurd krijg ik ook gelijk een melding! Ik ben zeer tevreden!

Verzending

Ik heb de producten direct bij mijn nieuwbouwhuis laten afleveren, dat ging goed.

Klantenservice

Ik heb vooraf uitgebreid advies gekregen. Ik gaf mijn wensen door en KommaGo gaf mij een kant en klaar oplossing. Alles snel en zonder verborgen kosten. Gaaf dat het nog bestaat tegenwoordig.

Algemeen

Het was makkelijk om het juiste product te vinden en te bestellen. Alles is overzichtelijk weergegeven. Weinig op aan te merken dus.

Verzending

De levering was snel en er was goede en duidelijke communicatie per mail. Ook de T&T code werd meegegeven.
De verpakking kan mogelijk nog wat beter door wat meer verpakkingsmateriaal te gebruiken. Niet alle lege ruimtes waren volledig opgevuld waardoor de bestelde AP wat kon schuiven tijdens transport. Echter heb ik het product in uitstekende staat en zonder enige beschadiging ontvangen.

Algemeen

Makkelijke site! Overzichtelijk en direct een bevestiging. “Product-klik-klaar” aanbiedingen was 30§ goedkoper dan originele prijs of wat ik kon vinden op internet. Dus een superaanbieding!

Binnen 24thuis thuis

Klantenservice

Ook snel reactie. En betrouwbaar en eerlijk. (Paar vragen gesteld over de aanbieding)

Algemeen

Bestellen was super makkelijk. Betalen idem. Kreeg keurig bevestiging van de bestelling en betaling. Het enige dat ik mis is een factuur. Tot nu toe heb ik alleen een orderbevestiging in de mail gezien.

Verzending

Naar aanleiding van een tip op GoT bestelde ik een mooie Black Friday aanbieding. Echter was ik pas op woensdag weer thuis en heb ik het aflevermoment voor die dag gezet. Alles ging goed, kreeg ook mail bevestiging van de verzending. Was uitstekend verpakt en afgeleverd op de juiste dag.

Algemeen

Tijdens black Friday een router gekocht voor een relatief lage prijs. Snel verzonden en in een relatief compacte doos (pluspunt).

Verzending

Levering was iets vertraagd door Black Friday drukte bij PostNL, maar wel op tijd verzonden door KommaGO.

Algemeen

Ik heb gebeld voor advies omdat ik er niet uit kwam. Het gene wat ik wilde bleek niet de beste oplossing maar wel de duurste. De medewerker heeft mij een goedkoper en beter passende oplossing aangeboden die op elk gewenst moment makkelijk uitgebreid kan worden indien nodig.
Achteraf blijkt uitbreiding niet nodig omdat de Draytek router meer dan voldoende power heeft en heel erg stabiel draait.
Goedkoper uit en toch een goede oplossing.

Verzending

Binnen 24-48 uur. Weet niet meer precies. Ik had iig geen klachten.

Klantenservice

De medewerker heeft ruim een half uur met mij aan de telefoon gezeten om goed te luisteren naar mijn situatie en wensen. Daarna heeft hij alle opties goed uitgelegd en uiteindelijk de beste passende geadviseerd. Bleek ook achteraf.

Algemeen

Bestel wel vaker hier netwerkapparatuur. Had wat kabels nodig en een switch, weer prima alles kunnen vinden en binnen 24 uur binnen. Ik bestelde een demo product erbij, die bleek niet meer op voorraad te zijn achteraf en ze stuurde me gewoon een nieuwe op voor de demo prijs zonder dat ik hier zelf om hoefde te vragen, gewoon keurig.

Verzending

Zoals altijd prima verpakt, op tijd verzonden en met PostNL. Fijn dat je ook gewoon een dag en tijd kan kiezen bij afleveren.

Klantenservice

Zoals ik al aangaf, keurig een bestelde demo vervangen voor een nieuw product zonder bijkomende kosten. dat is klantenservice zoals het hoort!

Algemeen

Gewoon de ervaring die je bij een webshop tegenwoordig verwacht. Bestellen, trackingcode en de volgende dag bezorgd.

Algemeen

wifishop.nl verkoopt Ubiquiti UAP-AC-Lite Indoor Access Point een zeer goed goedkoop product en eenvoudig te installeren en configureren

Verzending

snelle levering de volgende dag in BelgiŽ!

Algemeen

Werkelijk grandioos. Uitzoeken, bestellen en leverdatum zelf bepalen.

Tijdens een vakantie zag ik een router die ik zou willen kopen. De levering moest even wachten tot we terug waren. Gemaild en het bleek geen enkel probleem. Dus een dag na thuiskomst, op de afgesproken datum kwam het pakketje binnen.

Verzending

De router was netjes verpakt met handleidingen en een extra informatie.

Klantenservice

Juiste informatie werd vlot en netjes gemaild

Algemeen

eenvoudig mn hardware bij elkaar gezocht en gecombineerd (korting). besteld en inderdaad volgende dag i. huis compleet.
keurige en snelle afhandeling

Verzending

zoals gezegd volgende dag inhuis

Verzending: Score: 0

Algemeen

Met deze shop in de buurt heb je EN een snelle levering EN een mooie prijs. Samen met een vakkundig advies is dit "the place 2 go" als je netwerk apparatuur nodig hebt.

Klantenservice

Ter plaatse weet de Merchant de gegevens snel boven water te tillen, is klantvriendelijk en zorgt dat je niet lang hoeft te wachten.

Algemeen

Product was duidelijk geadverteerd, bestelling ging vlot en werd binnen de dag geleverd. Goede prijs.

Verzending

Geheel was degelijk verpakt en geleverd volgens afspraak

Algemeen

Prima product gekocht, EZ Hotspot Extender V4. Duidelijke site. Ben er erg tevreden over.
Ik kan KommaGo echt aanraden.

Snelle levering.

Klantenservice

Toen ik een vraag had mbt het verbindingsproblemen met een Google Chrome Cast werd ik voortreffelijk geholpen.

Verzending: Score: 2

Algemeen

Website is mooi helder, echter blijken de levertijden niet altijd betrouwbaar, wat voor mij wel een minpunt is.

Verzending

Ik had op 1 juni besteld, maar heb de bestelling pas op 19 juni ontvangen, ondanks dat er stond 1-3 werkdagen levertijd.

Klantenservice

Hoewel het product laat werd geleverd, werd ik hiervan wel goed op de hoogte gehouden door KommaGo! Jammer dat het niet direct goed op de website stond, maar ze hielden me wel netjes op de hoogte, daarom hier toch wel 5*

Algemeen

super service, we zijn ontzettend goed geholpen door KommaGo zowel met defecte apparatuur en vragen over de installatie hiervan, ze zijn altijd bereid je te helpen, superrrrrr.

Verzending

product besteld maar niet ontvangen, iets was er mis gegaan (kan gebeuren) is meteen hersteld en super service, top!

Klantenservice

als je een vraag hebt staan ze je netjes te woord en helpen waar het nodig is.

Algemeen

Na zeer uitgebreide info mail over mijn situatie betreffende bestelling geplaatst.
Bestelling is goed verlopen verdere afhandeling helaas minder.

Update: Ik heb mijn review aangepast omdat ik binnen een uur na plaatsing van mijn review al gebeld werd door KommaGo met hun excuses.
Dit is de service waar ze om bekend stonden en waarom ik altijd bij hun bestel.

Verzending

Deze keer geen 5 sterren helaas. ( Na contact 5 sterren gegeven )
In het verleden vaak advies en aankopen gedaan wat goed bevallen was.
Nu was er apperatuur aan vervanging toe accespoint en mijn eerste must was weer stabiliteit..... daar hebben ze de plank mis geslagen.
Van Enginius aparatuur wat er zat hebben ze me nu Zyxel Nebulus aangeprezen.
Nee dit zou super stabiel zijn en volledig inrichtbaar zodat ik eigen controle zou houden.
Na installatie van de Zyxel Nebulus 102 begonnen de eerste klachten en onstabiliteit. Contact met hun opgenomen en tja dan moest ik er nog maar 1 aanschaffen dan zou het wel beter gaan.... uhm ja zo kan ik ook geld verdienen.
Vroeger stond service in hoog vaandel, maar dat is tegenwoordig dus wel anders.
Weet niet of mijn volgende bestelling via hun zal verlopen want ook na meerdere keren contact zou het meer en meer geld gaan kosten.
Dat maakt opzich niet uit als het zou werken.

Update: Binnen een uur gebeld door KommaGo met hun excuses.
Er werd dan ook van alles aan gedaan om dit goed te maken want zoals ik ook al eerder heb vermeld staat KommaGo juist om hun service en kwaliteit bekend.
Het had niet mogen gebeuren, maar waar gewerkt word kunnen fouten worden.

Excuses dan ook dubbel en dik aangenomen.

Klantenservice

Klantenservice is niet meer zoals in het verleden.
Je kan merken dat het meer om het geld draait dan om de goede service van vroeger.

Update: Zoals eerder vermeld in bovenstaande kreeg ik binnen een uur na plaatsing van de wat slechtere review een telefoontje.
Moest toch wel even met mijn oren klapperen hahaha zo snel als dat geen service is...
Het probleem is op een zeer nette manier opgelost en ik kon mijn product retourneren en we hebben samen naar een juiste oplossing gezocht.
In mijn geval is dit de Ruckus R310 Unleashed geworden.

Ik wil deze winkel dan ook aanbevelen met een dikke 10 + gouden randje.
Dit is de waar service en kwaliteit voor staat.

Beste Magier76,

Wat vervelend om te horen dat de aangeschafte producten niet naar wens zijn.

Ik kan u verzekeren dat klanttevredenheid en service bij ons de hoogste prioriteit hebben. Ik zal dan ook morgen een collega contact met u laten opnemen om ervoor te zorgen dat u alsnog 100% tevreden zult zijn.

Bij deze wel alvast onze excuses voor de manier waarop het tot dusver is gelopen. We gaan ons best doen dit recht te zetten.

Algemeen

EZ WIFIv4: Goede uitleg, toestel voldoet volledig aan mijn verwachtingen, fantastisch. Compacte afmetingen. Zeer gemakkelijk te installeren.

Goed verpakt, snel geleverd

Klantenservice

Een kleine technische vraag gesteld, onmiddellijk antwoord.

Algemeen

In korte tijd twee keer wat besteld bij RouterShop. De eerste keer op een zondag een bestelling geplaatst en het was zelfs die zondag nog verzonden, maandag middag lag mijn Unifi access gateway en CloudKey op de mat. Recent ook de aeitch besteld en wederom supersnel verzonden.

Verzending

Supersnelle verzending en duidelijke e-mails mbt de status. Alles netjes verpakt in een stevige doos aangevuld met luchtzakken.

Klantenservice: Score: 4

Algemeen

Kort geleden bij de Routershop wat gekocht dat via KommaGo verstuurd werd. Het product voldeed niet aan mijn verwachtingen en kon het terugsturen. De communicatie ging niet helemaal vlekkeloos en duurde langer dan verwacht dat een RMA werd aangemaakt. Uiteindelijk wel alles netjes afgehandeld.

Verzending

Keurig verpakt en prima verzonden.

Klantenservice

Reactie duurde wat lang maar voor de rest erg vriendelijk en behulpzaam. Veel technische kennis aanwezig dat geeft vertrouwen!

1 2 3 ... 6

Scorekaart voor KommaGo

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg