KommaGo

1.591 producten en 1.739 uitvoeringen

Gebruikers over webshop KommaGo

Review toevoegen

Algemeen

Op korte tijd 3 bestellingen gedaan bij kommago.
Telkens vlot gegaan. Ze hebben veel niche producten die je niet direct bij een coolblue vindt en hun service is van een gelijkaardig (hoog) niveau.

Verzending

Levering op tijd en goed verpakt.

Klantenservice

1x gemailed met een vraag over een product en had binnen het uur een afdoend antwoord.

Algemeen

De website biedt uitgebreide productbeschrijvingen. Dankzij de filter-mogelijkheid, kan het aanbod makkelijk doorzocht worden.

Vragen via het contactformulier worden opgenomen en inhoudelijk sterk beantwoord. Ik kreeg een product voorgesteld dat perfect matchte met mijn functionele eisen.

Verzending

Verzending is wat je mag verwachten: traceerbaar en goed ingepakt.

Klantenservice

Voor het plaatsen van het order, had ik de eisen doorgegeven waar het product aan diende te voldoen, zonder meer. KommaGo heeft een gepersonaliseerd antwoord verstuurd met een prima voorstel: de Fortigate 60E. Dit apparaat past in de situatie, zonder geld over de balk te gooien.

Toen bleek dat ze er geen passende rackmount voor hadden, diende ik maar even te bellen en werd dit meteen on-line gezet op hun website zodat ik zonder vertraging deze gelijk kon bestellen.

Algemeen

Goede site. Goed telefonisch bereikbaar en goede voorlichting.Intern doorverbonden met de specialist. Verder zeer goede service bij retourneren van product toen het niet aan de verwachting voldeed.

Snelle levering.

Klantenservice

Makkelijk contact. Goede voorlichting. Werd ok teruggebeld.

Algemeen

Goede overzichtelijke website en snelle levering.
Bij het zoeken naar een router heb je veel mogelijkheden om je keus gemakkelijk te kunnen maken.

Klantenservice

Mijn vraag werd snel beantwoord en ze hebben me met raad en daad bijgestaan.

Algemeen

Soepel, zoals verwacht. Ik had geen speciale wensen en er ging niets fout, dus een neutrale waardering zou ook kunnen.

Verzending

Beide producten in één, niet veel te grote doos, opgevuld met karton ipv plastic: beter!

Algemeen

TP-Link EAP225 access-point besteld. deze bleek helaas niet 100% in orde. Deze werd zonder problemen omgeruild voor een Ubiquiti

Goede overdoos.

Zie hierboven

Algemeen

Het product was bij KommaGo de goedkoopste van allemaal.
De bezorging was gepland voor een dag dat ik op vakantie was, maar na één telefoontje hebben zij dit gewijzigd en werd het bezorgd op een moment dat mij het beste uit kwam.

Verzending

Prima opgelost door te verzenden op een tijdstip dat het mij het beste uit kwam.

Klantenservice

Eén onderdeel was niet direct leverbaar waardoor ik korting kreeg aangeboden.

Algemeen

Het product was makkelijk te vinden op de site en de de procedure van bestellen was duidelijk.

Verzending

Het pakket werd, zoals vermeld, de volgende dag geleverd. Het was goed verpakt.

Algemeen

Einde werkdag bestelling voor Ubiquiti accesspoint geplaatst. Netjes de volgende dag binnen. Routershop.nl is niet altijd de goedkoopste, maar constant en netjes in het afhandelen van orders.

Verzending

Netjes verpakt, en snelle verzending

Algemeen

Hier all diverse bestellingen op het gebied van netwerk producten. Een goede prijs en altijd keurig op tijd verzonden.

Algemeen

Het contact met Kommago, in dit geval de Routershop ging erg makkelijk en snel. Zowel per chat, email als per telefoon. Ik had zakelijk een Synology router besteld en die voldeed niet, maar had ondertussen de originele doos niet meer en een geperforeerde handleiding. Door de inzet van medewerker Kevin kon ik deze alsnog retoursturen en een ander model bestellen. Daarbij heeft hij ook nog goed advies gegeven.

Verzending

Bestelling geplaatst en binnen enkele uren reeds de bevestiging dat deze wordt verzonden naar Belgie. Dit duurt altijd net wat langer dan in Nederland afleveren.

Enige verbeterpunt is dat je bij het bestelformulier ook het land en BTW nummer direct zichtbaar kunt ingeven.

Klantenservice

Eerst via de website via chat contact en daarna telefonisch. Contact verloopt persoonlijk en de medewerker heeft extra moeite gedaan voor een goede beleving en service. Waardeer ik zeer, ondanks dat het niet zou hoeven formeel.

Algemeen

Bestel vaker hier, deze keer wat kabeltjes voor mijn netwerk. fijne is dat je op de site makkelijk snel de juiste kabel kunt vinden en ze ook nog gratis bezorgen, zelfs als je voor 2 euro besteld, erg netjes en klantvriendelijk!

Verzending

prima verzending met track & trace voor wat utp kabeltjes. netjes in bruine bubblewrap enveloppe

Klantenservice

Via chat contact werkt erg fijn en snel, hebben ook verstand van zaken.

Algemeen

In Routershop.nl van KommaGo een TP-Link Archer C5400 Wi-Fi router besteld. Prijs was laagste die ik kon vinden.

Verzending

Bestelling werd snel en netjes geleverd, volgende dag al in huis.

Algemeen

Prima levertijd, zo besteld en duidelijk weergegeven specificaties. Ik zou hier zo weer een bestelling plaatsen, mocht ik nog eens iets van hun assortiment nodig hebben.

Verzending

Het niet afleveren bij de buren vindt ik altijd wat lastig, vooral omdat dat vertraagd.

Algemeen

Had voor mijn thuis-situatie behoefte aan een volledig dekkende wifi-oplossing op alle verdiepingen. Contact gezocht met de klantenservice en zeer veel vragen gesteld. Kreeg zeer deskundig antwoord op de soms zeer technische vragen die ik had. Aan de hand daarvan samen tot een configuratie gekomen. Die dezelfde dag nog besteld en de volgende dag al binnen. Zeer tevreden over de gekozen oplossing en de vele mogelijkheden om te variëren.

Verzending

Product na eerst telefonisch contact te hebben gehad besteld waarbij er vooraf werd gekeken of het gevraagde op voorraad was. Volgende dag geleverd en meteen aan de slag gegaan met de installatie. Top!

Klantenservice

Zoals hierboven aangegeven, klantenservice uitgebreid bevraagd en kreeg zeer deskundig antwoord. Namen ook de tijd om tot het juiste antwoord te komen mochten ze zelf geen direct antwoord hebben. Gaf vertrouwen.

Algemeen

Telefonisch benaderd, en zeer goed advies gekregen.
Bestelling daarna ging ook vlot, evenzo de levering.
Prettig om zaken mee te doen !!

Verzending

Middels verschillende emails werd ik duidelijk op de hoogte gehouden van de bestelling / levering.

Klantenservice

Omdat nog niet duidelijk was welk product in onze situatie het best zou zijn, is er telefonisch kontakt gezocht, en werd er tijd genomen om de situatie door te spreken, en vervolgens werden de meest toepasselijk alternatieven doorgenomen.
Prima !!

Algemeen

Gevonden via de pricewatch van tweakers. De goedkoopste shop bleek ook nog eens fantastische service te hebben.Makkelijke website, snel betaald, snel opgestuurd, snel ontvangen. Top ervaring

Alles is goed verlopen, dus geen contact met de klantenservice gehad. Vandaar ook geen beoordelling hiervoor.

Verzending

In de namiddag besteld en de dag erop reeds ontvangen!

Algemeen

Bestellen gaat makkelijk, op tijd geleverd en ook zonder gedoe te retourneren.Mijn eerste bestelde asus router was niet stabiel. Na 14 dagen zonder problemen geretourneerd, geld terug en gelijk een nieuwe router besteld en een nieuw accesspoint. Beide doen het geweldig!

zie algemene opmerking

zie algemene opmerking

Algemeen

KommaGo doen wat ze beloven. Het bestelproces is eenvoudig en . Ze waren niet de goedkoopste voor de apparatuur die ik zocht, maar dat bleek de moeite waard.

Verzending

De spullen werden, zoals beloofd, de volgende dag geleverd. Alles was goed verpakt en prima in orde.

Klantenservice

De klantenservice is goed. Ik werd vriendelijk te woord gestaan en mijn vraag werd netjes beantwoord.

Algemeen

Bestel vaak bij kommago, vaak wifi producten en wordt altijd heel goed geholpen. Zowel telefonisch als via de email is de algehele sales en aftersales prima in orde! Ik bestel altijd overigens zakelijk.

Verzending

Tot nu toe altijd correcte levertijden, goed verpakt en dus ook snel verzonden.

Klantenservice

Wel is iets verkeerd besteld, kon moeiteloos retour!

Scorekaart voor KommaGo

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg