KommaGo

1.546 producten en 1.684 uitvoeringen

Gebruikers over webshop KommaGo

Review toevoegen

Algemeen

Het hele bestelproces van mijn router was eenvoudig en snel doorlopen. Enig puntje van verbetering zou de betaal-/verwerkingsbevestiging na de iDeal betaling zijn: er was na betaling geen feedback dat dit gelukt was en het proces nu verder gaat.

Verzending

Snelle verzending goed verpakt in een vrij grote doos voor dit kleine item.

Algemeen

Dit was mijn vier of vijfde bestelling bij KommaGo, ik ben zeer tevreden over het product Unify van Ubiqiuty en heb dit eigenlijk allemaal bij KommaGo besteld. Naast het feit dat de webwinkel er prima uitziet en goed werkt is de service erachter ook heel netjes. Mijn eerste bestelling was een switch met PoE functionaliteit in combinatie met een Ubiquity Unify LR. Voordat de bestelling verzonden was kreeg ik een mailtje dat de apparaten niet met elkaar in combinatie werkte en of ik mijn bestelling wou aanpassen. Dus in plaats van direct verzenden kwamen ze pro-actief met alternatieven. Super nette service in mijn mening.

Ook bij mijn laatste bestelling had ik een verkeerd product bestelt, netjes retour gemeld en terug verzonden. Binnen een aantal dagen werd mijn geld terug gestort zonder enige problemen.

Als Coolblue Ubiqiuty hadden gehad had ik waarschijnlijk nooit iets besteld bij KommaGo. Maar ben per toeval bij KommaGo terecht gekomen en bestel eigenlijk alles rondom mijn netwerk sindsdien bij KommaGo. De prijs is ook prima dus zie niet in waarom ik het ergens anders zou bestellen.

Conclusie goede prijs & goede service.

Verzending

Producten meestal de volgende dag in huis. Altijd netjes verpakt zodat er geen schade tijdens het transport kan komen. Ook retour verzenden is geen probleem, moet je alleen eerst een retour melding maken voordat je het kan retouneren. Dat is misschien het enigste verbeterpuntje wat ik zou kunnen verzinnen voor KommaGo.

Klantenservice

Zoals ik al in mijn korte toelichting heb vermeld is dit de reden waarom ik ben blijven bestellen bij KommaGo. Ze weten wat ze verkopen, zijn pro-actief en service gericht. Voor mij het beste alternatief voor een fisieke netwerk winkel.

Algemeen

Boden een keurige prijs en complete UBNT assortiment. Later nog een 2e product besteld. Helemaal prima.

Verzending

Was lekker vlot en goed verpakt. Precies wat ik verwacht van een webshop nu verwacht.

Niet nodig gehad.

Algemeen

Via de pricewatch een eenvoudige switch opgezocht die doorlinkte naar de webshop. Zondagavond besteld, volgens de site zou ik hem dan de volgende dag al kunnen ontvangen. Betaling ging eenvoudig, zoals het hoort.

Verzending

Verzending is nog op zondag gedaan, maandag al in de bus, uitstekend!

Klantenservice

Geen problemen gehad, alles ging perfect. Klantenservice niet nodig gehad.

Algemeen

Ik heb vaker besteld bij deze webshop dus ik had er volste vertrouwen in dat de bestelling snel en goed geleverd werd.
Jammer genoeg is de bestelling als DOA geleverd, maar het artikel was goed verpakt, dus gewoon domme pech.

Verzending

Het product is netjes verpakt. Het product was in een goed passende doos verpakt en opgevuld met papier zodat alles netjes en makkelijk te recyclen is.

Klantenservice

Omdat het artikel als DOA was geleverd moest ik deze weer omruilen. Het contact verliep online en was prima.
Omdat er een weekend tussen zit, ze zijn dicht in het weekend, duurde het helaas wel wat langer. Dit wist ik van te voren, maar dit zou wel een verbeterpunt zijn.
Desondanks een goede ervaring.

Algemeen

Bestelling was simpel te plaatsen, ik zag net op tijd dat ze aan de andere kant van de A2 zitten dus ik kon m'n bestelling eenvoudig ter plekke ophalen & betalen via PIN

Verzending

Afgehaald dus niets verzonden :-)

Klantenservice

Keurig netjes te woord gestaan, ze hebben in het pand ook een showroom waar een aantal producten uitgestald staan. Verder prima prijs voor de producten

Algemeen

Product besteld via de website, levertijd 2 dagen, keurig de afgespoken levertijd nagekomen. Gewoon perfect.

Verzending

Goed verpakt in nette doos. Iets meer vulling had gemogen

Algemeen

Geen recente ervaring maar een review ten aanzien van hun aftersales. Verder, algeheel een nette en duidelijke website met marktconforme prijzen.

Klantenservice

KommaGo verdient een pluim! Vanwege het grootschalig probleem met WPA(2) (KRACK) wat sinds 16 okt '17 publiekelijk bekend is gemaakt, heeft KommaGo hierop vandaag een bericht gestuurd vanwege dat ik in het verleden (2014!) een AP bij hun had besteld. In het betreffende bericht staat het beveiligingslek omschreven met de bijbehorende URLs naar informatiepagina's van de betreffende fabrikant. Dit om ervoor te zorgen dat klanten (waar mogelijk) hun apparatuur z.s.m. updaten.

Als IT'er kan ik dit waarderen, complimenten daarvoor!

Algemeen

Ik doe al jaren zaken met KommaGo (het moederbedrijf), volg regelmatig een seminar over een nieuwe technologie of product. Gewoon goed bedrijf, met eigen mensen op de helpdesk als je hulp nodig hebt. Helemaal goed zoals het hoort.

Verzending

Goed verpakt, grote stevige doos. 3 APs, Switch, etc.

Klantenservice

Die paar keer dat ik even hulp nodig heb gehad, dan bel je de Helpdesk en tot nu toe altijd keurig geholpen en technisch een goed antwoord, waar ik weer verder mee kon.

Algemeen

Snelle levering, vriendelijk personeel, persoonlijk contact met 1 vast persoon wegens zeer grote aankoop.
Goede service bij DOA
Koop er inmiddels steeds meer door met name de snelle levering en goede prijzen

Verzending

Netjes verpakt en zeer snel geleverd. Ook retourzendingen worden snel opgepakt en dezelfde dag nog op locatie opgehaald

Klantenservice

Word snel geholpen alleen heb ik weleens een stagaire aan de telefoon die nogal onzeker was in haar gesprekken en moest dus zelf even opperen om een terugbel verzoek neer te leggen. Ook is het nu al een aantal keren gebeurt dat een terugbel verzoek niet doorgegegeven. keertje extra terug bellen en dan komt het gewoon goed

Algemeen

Ik heb gebeld welk product het beste in mijn situatie past .Dit gelijk besteld en werkt prima.

Om 20:30 bestelling geplaatst en de volgende dag geleverd

Klantenservice

Ik heb 2 maal contact gehad met helpdesk en ben uitstekend gelopen.

Algemeen

Op korte tijd 3 bestellingen gedaan bij kommago.
Telkens vlot gegaan. Ze hebben veel niche producten die je niet direct bij een coolblue vindt en hun service is van een gelijkaardig (hoog) niveau.

Verzending

Levering op tijd en goed verpakt.

Klantenservice

1x gemailed met een vraag over een product en had binnen het uur een afdoend antwoord.

Algemeen

De website biedt uitgebreide productbeschrijvingen. Dankzij de filter-mogelijkheid, kan het aanbod makkelijk doorzocht worden.

Vragen via het contactformulier worden opgenomen en inhoudelijk sterk beantwoord. Ik kreeg een product voorgesteld dat perfect matchte met mijn functionele eisen.

Verzending

Verzending is wat je mag verwachten: traceerbaar en goed ingepakt.

Klantenservice

Voor het plaatsen van het order, had ik de eisen doorgegeven waar het product aan diende te voldoen, zonder meer. KommaGo heeft een gepersonaliseerd antwoord verstuurd met een prima voorstel: de Fortigate 60E. Dit apparaat past in de situatie, zonder geld over de balk te gooien.

Toen bleek dat ze er geen passende rackmount voor hadden, diende ik maar even te bellen en werd dit meteen on-line gezet op hun website zodat ik zonder vertraging deze gelijk kon bestellen.

Algemeen

Goede site. Goed telefonisch bereikbaar en goede voorlichting.Intern doorverbonden met de specialist. Verder zeer goede service bij retourneren van product toen het niet aan de verwachting voldeed.

Snelle levering.

Klantenservice

Makkelijk contact. Goede voorlichting. Werd ok teruggebeld.

Algemeen

Goede overzichtelijke website en snelle levering.
Bij het zoeken naar een router heb je veel mogelijkheden om je keus gemakkelijk te kunnen maken.

Klantenservice

Mijn vraag werd snel beantwoord en ze hebben me met raad en daad bijgestaan.

Algemeen

Soepel, zoals verwacht. Ik had geen speciale wensen en er ging niets fout, dus een neutrale waardering zou ook kunnen.

Verzending

Beide producten in n, niet veel te grote doos, opgevuld met karton ipv plastic: beter!

Algemeen

TP-Link EAP225 access-point besteld. deze bleek helaas niet 100% in orde. Deze werd zonder problemen omgeruild voor een Ubiquiti

Goede overdoos.

Zie hierboven

Algemeen

Het product was bij KommaGo de goedkoopste van allemaal.
De bezorging was gepland voor een dag dat ik op vakantie was, maar na n telefoontje hebben zij dit gewijzigd en werd het bezorgd op een moment dat mij het beste uit kwam.

Verzending

Prima opgelost door te verzenden op een tijdstip dat het mij het beste uit kwam.

Klantenservice

En onderdeel was niet direct leverbaar waardoor ik korting kreeg aangeboden.

Algemeen

Het product was makkelijk te vinden op de site en de de procedure van bestellen was duidelijk.

Verzending

Het pakket werd, zoals vermeld, de volgende dag geleverd. Het was goed verpakt.

Algemeen

Einde werkdag bestelling voor Ubiquiti accesspoint geplaatst. Netjes de volgende dag binnen. Routershop.nl is niet altijd de goedkoopste, maar constant en netjes in het afhandelen van orders.

Verzending

Netjes verpakt, en snelle verzending

Scorekaart voor KommaGo

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg