KommaGo

1.873 producten en 2.072 uitvoeringen

Gebruikers over webshop KommaGo

Review toevoegen

Algemeen

super service, we zijn ontzettend goed geholpen door KommaGo zowel met defecte apparatuur en vragen over de installatie hiervan, ze zijn altijd bereid je te helpen, superrrrrr.

Verzending

product besteld maar niet ontvangen, iets was er mis gegaan (kan gebeuren) is meteen hersteld en super service, top!

Klantenservice

als je een vraag hebt staan ze je netjes te woord en helpen waar het nodig is.

Algemeen

Na zeer uitgebreide info mail over mijn situatie betreffende bestelling geplaatst.
Bestelling is goed verlopen verdere afhandeling helaas minder.

Update: Ik heb mijn review aangepast omdat ik binnen een uur na plaatsing van mijn review al gebeld werd door KommaGo met hun excuses.
Dit is de service waar ze om bekend stonden en waarom ik altijd bij hun bestel.

Verzending

Deze keer geen 5 sterren helaas. ( Na contact 5 sterren gegeven )
In het verleden vaak advies en aankopen gedaan wat goed bevallen was.
Nu was er apperatuur aan vervanging toe accespoint en mijn eerste must was weer stabiliteit..... daar hebben ze de plank mis geslagen.
Van Enginius aparatuur wat er zat hebben ze me nu Zyxel Nebulus aangeprezen.
Nee dit zou super stabiel zijn en volledig inrichtbaar zodat ik eigen controle zou houden.
Na installatie van de Zyxel Nebulus 102 begonnen de eerste klachten en onstabiliteit. Contact met hun opgenomen en tja dan moest ik er nog maar 1 aanschaffen dan zou het wel beter gaan.... uhm ja zo kan ik ook geld verdienen.
Vroeger stond service in hoog vaandel, maar dat is tegenwoordig dus wel anders.
Weet niet of mijn volgende bestelling via hun zal verlopen want ook na meerdere keren contact zou het meer en meer geld gaan kosten.
Dat maakt opzich niet uit als het zou werken.

Update: Binnen een uur gebeld door KommaGo met hun excuses.
Er werd dan ook van alles aan gedaan om dit goed te maken want zoals ik ook al eerder heb vermeld staat KommaGo juist om hun service en kwaliteit bekend.
Het had niet mogen gebeuren, maar waar gewerkt word kunnen fouten worden.

Excuses dan ook dubbel en dik aangenomen.

Klantenservice

Klantenservice is niet meer zoals in het verleden.
Je kan merken dat het meer om het geld draait dan om de goede service van vroeger.

Update: Zoals eerder vermeld in bovenstaande kreeg ik binnen een uur na plaatsing van de wat slechtere review een telefoontje.
Moest toch wel even met mijn oren klapperen hahaha zo snel als dat geen service is...
Het probleem is op een zeer nette manier opgelost en ik kon mijn product retourneren en we hebben samen naar een juiste oplossing gezocht.
In mijn geval is dit de Ruckus R310 Unleashed geworden.

Ik wil deze winkel dan ook aanbevelen met een dikke 10 + gouden randje.
Dit is de waar service en kwaliteit voor staat.

Beste Magier76,

Wat vervelend om te horen dat de aangeschafte producten niet naar wens zijn.

Ik kan u verzekeren dat klanttevredenheid en service bij ons de hoogste prioriteit hebben. Ik zal dan ook morgen een collega contact met u laten opnemen om ervoor te zorgen dat u alsnog 100% tevreden zult zijn.

Bij deze wel alvast onze excuses voor de manier waarop het tot dusver is gelopen. We gaan ons best doen dit recht te zetten.

Algemeen

EZ WIFIv4: Goede uitleg, toestel voldoet volledig aan mijn verwachtingen, fantastisch. Compacte afmetingen. Zeer gemakkelijk te installeren.

Goed verpakt, snel geleverd

Klantenservice

Een kleine technische vraag gesteld, onmiddellijk antwoord.

Algemeen

In korte tijd twee keer wat besteld bij RouterShop. De eerste keer op een zondag een bestelling geplaatst en het was zelfs die zondag nog verzonden, maandag middag lag mijn Unifi access gateway en CloudKey op de mat. Recent ook de aeitch besteld en wederom supersnel verzonden.

Verzending

Supersnelle verzending en duidelijke e-mails mbt de status. Alles netjes verpakt in een stevige doos aangevuld met luchtzakken.

Algemeen

Kort geleden bij de Routershop wat gekocht dat via KommaGo verstuurd werd. Het product voldeed niet aan mijn verwachtingen en kon het terugsturen. De communicatie ging niet helemaal vlekkeloos en duurde langer dan verwacht dat een RMA werd aangemaakt. Uiteindelijk wel alles netjes afgehandeld.

Verzending

Keurig verpakt en prima verzonden.

Klantenservice

Reactie duurde wat lang maar voor de rest erg vriendelijk en behulpzaam. Veel technische kennis aanwezig dat geeft vertrouwen!

Algemeen

Ik had onlangs een aantal VOIP toestellen en headset nodig. Dankzij het deskundig advies, en uitstekende service, heb ik snel de beste keuze kunnen maken en de producten kunnen bestellen. Klasse gedaan Voipshop en Headsetwinkel!

Verzending

Snelle levering binnen 1 werkdag!

Algemeen

Over de bestelde UniFi apparatuur had ik nog wat technische vragen, deze wist een medewerker goed te beantwoorden. Heeft ook nog het een en ander bij de fabrikant nagevraagd. Aan de hand van zijn snelle reactie de spullen besteld en het met behulp van zijn antwoorden aan het werk gekregen. Het bestellen ging eenvoudig en de levering was de volgende dag zonder problemen. Dus al met al een positieve ervaring.

Verzending

Gewoon de volgende dag geleverd conform de afspraak.

Klantenservice

Wat opviel was de technische kennis over toch wel een complex product.

Algemeen

Goede (extra) informatie op de site over het product en persoonlijke ervaringen en adviezen van medewerkers.

Verzending

Prima verzending, Product in goede staat en op tijd ontvangen.

Algemeen

Bestelling was makkelijk te plaatsen, goede prijs/kwaliteit verhouding. Uitstekende verzending. Contact via de klantenservice is niet nodig geweest.

Verzending

Producten waren goed verpakt in de doos.

Algemeen

Zeer snelle levering, goeie prijs kwaliteit verhouding, stond op de site precies wat ik kon verwachten, een eerlijke prijs voor betaald

Verzending

Goed afgeleverd, erg goed ingepakt.

Klantenservice

Niet nodig gehad, dus alles was na verwachting, product werkte uitstekend

Algemeen

Draytek Router gekocht. Had wat vragen prima ondersteuning geboden op het product.
Router opgehaald op hun locatie. Snel geregeld. Moest hem ook met spoed hebben.

Algemeen

Fijn bedrijf om zaken mee te doen! ze denken heel goed mee en krijgt advies op maat. mochten de producten niet goed zijn wordt er ook niet moeilijk gedaan om te retourneren.

Snelle levering!

Algemeen

Gewoon wat je verwacht van een goede webshop: makkelijk product uitzoeken, betalen en geleverd krijgen.

Verzending

Levering sneller dan aangegeven op de website.

Algemeen

al een aantal jaren geleden kennis gekregen van KommaGo. tevreden over de producten die ik in de loop der jaren heb besteld

Verzending

de verzending zoals gewend, de levering is snel en het product is goed verpakt.

Klantenservice

contact met de klantenservice heb ik nog niet nodig gehad. de producten die ik heb gekocht waren voldoende voorzien van informatie.

Algemeen

De uitleg over het product op de web pagina was voor mij de reden dat ik hier heb gekocht

Verzending

Keurig geleverd in een stevige doos.

Algemeen

Verkopen mooie kwalitatief goede producten. Product kon direct afgehaald worden in het filiaal na keuze op de website

Verzending

Product kon direct worden afgehaald

Prima service verleent

Algemeen

Via google terecht gekomen. Product wat is zocht was hier goed geprijsd. Bestelproces, facturatie en verzending was allemaal wat je van een moderne webshop mag verwachten.

Verzending

Levering was op tijd, dus prima.

Algemeen

Ik heb via Routershop.nl besteld, dit is een sub site van kommago.
In dit geval was dit een asus router waar ik tot 2x toe problemen mee had. Dit is voornamelijk een review over de aftercare.

Verzending

Gewoon netjes binnen een paar dagen geleverd, niks mis mee. Volgens mij binnen de indicatie.

Klantenservice

Dit is waar ik zo onder de indruk over was. Ik had een router die defect was en dus terug wil. Ik kreeg netjes de optie om hem in te komen leveren. Vervolgens kreeg ik gelijk een nieuwe mee in gesealde doos en een kop koffie. Voor een router die al 4 maanden oud was vond ik dat heel netjes. Geen "we sturen hem naar asus, je hoort van ons tussen 12 en 20 werkdagen"

Harstikke netjes vond ik. Helaas kwam ik erachter dat de vervangende router hetzelfde probleem had (vastlopers, configuratie kwijtraken)

Na nog een RMA aangemaakt te hebben kon ik hem weer inleveren (ze zijn precies op mijn woon werk route, dus dat was voor mij sneller dan opsturen) en gelijk iets anders uitzoeken of mijn geld terug als ik wilde. Met excuses voor het ongemak.

Heb uiteindelijk een hele andere oplossing bij ze gekocht waar ik heel blij mee ben. Altijd goed behandeld. Zal hier zeker vaker aankopen doen.

Algemeen

Goed advies, men neemt de tijd voor je en als je iets niet begrijpt dan wordt dit netjes uitgelegd.

Verzending

Verzending gaat snel, alleen jammer dat bij het retourneren van een product je zelf de verzendkosten moet betalen

Klantenservice

Ik kreeg mijn accespoint niet werkend, ik werd stap voor stap er door heen geloosd!

Algemeen

Webshop met een volledig aanbod. Geven goed en volledig advies zowel per mail als telefonisch. Goede kennis aanwezig.

Snel en volledig

Goede service

1 2 3 4 5

Scorekaart voor KommaGo

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg