KommaGo

2.733 producten en 2.984 uitvoeringen

Gebruikers over webshop KommaGo

Review toevoegen

Algemeen

Meerdere aankopen gedaan in de afgelopen jaren bij KommaGo: ze staan bij mij te boek als betrouwbaar, probleemloos en snel

Verzending

Meestal worden leveringen de dag na de bestelling gedaan: uitstekend dus !

Klantenservice

Support vragen over m'n EZ Hotspot v5 werden goed en snel opgepikt en beantwoord en verholpen mijn probleem meteen.

Algemeen

Heerlijk bedrijf, voordelig en zeer ruime keus. Wil je extra informatie, dan krijg je die, en heel goed.
Ruilen of terugsturen, geen probleem
Heel fijn allemaal.

Verzending

Voorheen kon ik het afhalen, erg makkelijk, maar nu met corona niet het opgestuurd worden. Maakt niet uit, de volgende dag heb je het al in huis.

Klantenservice

Als je informatie, vooraf of achteraf, nodig hebt, krijg je dat. Mocht je problemen ondervinden, wordt alles gedaan om je te helpen.
Blijkt dat je verkeerd hebt gekozen, mag je het toch omruilen of terug sturen, grote klasse!

Klantenservice: Score: 4

Algemeen

Eenvoudig een bestelling geplaatst van een Yubikey en later nog één als backup. De volgende dag geleverd. Keurig verpakt. Geen klantenservice nodig gehad

Algemeen

Super voorgelicht in de chat met medewerker zodat ik het juiste product heb gekocht ipv wat ik eerst in gedachte had

Goed, apart verpakte items

Klantenservice

Was factuur kwijt, even mailtje gestuurd en met een half uurtje geregeld👍

Algemeen

Mee helpen denken een betaalbare en goede oplossing te vinden voor WiFi op school. EnGenius in dit geval aanbevolen. Telefonisch contact gaf een professionele indruk, kennis van zaken.

Geleverd zoals afgesproken

Algemeen

4G+ router besteld, in januari gebruiken in portugal. Ben benieuwd naar werking. Ondersteunt 2.4 en 5ghz. Ruim voldoende capaciteit voor 5 jongeren die huis huren. Uiteraard 4g dekking afwachten. Ook voor de aftercovid wereldreizen.

Verzending

Makkelijk betaling en prompte levering.

Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 0
Klantenservice: Score: 2

Origineel bericht:
"Actieprijs op product nav Black Friday. Vervolgens niet kunnen leveren en dan 20 (ed.14) dagen niets laten horen. Zelf bellen en een voorstel voor een oplossing gedaan. Wilde ze niet, want dat was voor hen duurder. Toen maar afbesteld. Bij Coolblue besteld, volgende dag binnen. Dikke doei KommaGo; hadden jullie ook kunnen doen."

Naar aanleiding van reactie van KommaGo hier een aanpassing:

"Ik zie echter wel dat u in de avond van 30 november heeft besteld, de levertijd stond toen op 4-7 werkdagen. Op 9 december hebben wij u geïnformeerd dat wij verwachten op 12 december te kunnen leveren."

Dat is feitelijk juist. Maar wel nadat ik zelf contact heb opgenomen.

"Helaas hebben wij op 12 december geen voorraad gekregen en hebben u die dag telefonisch hierover geïnformeerd."

Dat is ook juist, maar wederom omdat ik zelf achteraan gebeld heb.

"Op 14 december is de bestelling geannuleerd en hebben wij de dag erna het bedrag teruggestort. In totaal 14 dagen waarbij 2 x contact is geweest."

Bijna correct, maar om 1 telefoontje meer of minder zullen we niet moeilijk doen. De 14 dagen klopt dus ook. Mijn eerdere statement van 20 dagen is dus incorrect.

"Onze excuses dat wij niet hebben kunnen leveren. We hopen dat een volgende bestelling wel soepel verloopt."

Eerdere bestellingen zijn goed verlopen en vast vervolg ook weer. Een ding nog wel; KommaGo had daadwerkelijk wel kunnen leveren, echter koos er zelf voor om het niet te doen vanwege omzetverlies. Mijn suggestie om een TP-Link M5 3-pack (besteld product) te vervangen door een 1-pack en een 2-pack die beide leverbaar waren, was een prima oplossing geweest.
Nu moest ik mijn klant laten wachten op de leveringsproblemen van KommaGo terwijl er een oplossing voor handen was. Spijtig dat KommaGo hierin niet wilde/kon/mocht meebewegen of een alternatief heeft willen aanbieden.

Klantenservice

Zie eerdere reactie. Wel het geld netjes en snel teruggekregen.

Geachte heer,

Vervelend om te horen dat de bestelling niet naar wens is gelopen. Het was een populaire black friday aanbieding waarvan de eerste voorraad al snel was uitverkocht binnen enkele dagen.

Ik zie echter wel dat u in de avond van 30 november heeft besteld, de levertijd stond toen op 4-7 werkdagen. Op 9 december hebben wij u geïnformeerd dat wij verwachten op 12 december te kunnen leveren. Helaas hebben wij op 12 december geen voorraad gekregen en hebben u die dag telefonisch hierover geïnformeerd. Op 14 december is de bestelling geannuleerd en hebben wij de dag erna het bedrag teruggestort. In totaal 14 dagen waarbij 2 x contact is geweest.

Algemeen

Prima geregeld. Ik heb het via de website besteld. Vervolgens netjes een bevestiging en een factuur. Zoals op de website vermeld netjes op tijd geleverd.

Verzending

Besteld op 4 vrijdag december in de middag, en de volgende middag kon ik het al ophalen op de PostNL ophaalpunt.

Klantenservice

Doordat ik de vorige keer een verkeerde bestelling van een Access Point kon terugsturen, heb ik besloten om dit keer gewoon bij KommaGo te bestellen.

Algemeen

Eerdere aflevering van Ubiquiti CloudKey Gen.2 dan gepland. Maar bovenal uitstekende en vriendelijke assistentie bij het opnieuw instellen van het netwerk!

Eerder afgeleverd.

Klantenservice

Opnieuw instellen van CloudKey en Gateway was even lastig maar met geduldige assistentie van KommaGo is deze kritieke horde genomen (al met al duurde dit wel een uur of twee!). Adoptie van andere apparatuur was daarna geen probleem meer. Zeer tevreden! Een aanrader!

Algemeen: Score: 4
Verzending: Score: 3

Algemeen

Gebruik gemaakt van een Black Friday aanbieding en daardoor de switch wat sneller gekocht dan gepland.Prima inf op de website. Switch bevalt uitstekend.

Verzending

Door de drukte duurde het een aantal dagen, Terwij bijv HP toch nog binnen een halev dag wist te leveren.

Algemeen

Goed advies voor aankoop. Snelle respons, eerst via chat en later ook nog via de mail. Deskundige mensen

Verzending

Netjes verpakt en volgende dag in huis.

Deskundig advies voor aankoop

Algemeen

Ik kom al jaren bij KommaGo, dichtbij ons kantoor, heel veel voorraad en goed advies.

Verzending

Gewoon zoals "we" inmiddels vinden dat het hoort: vandaag bestellen, morgen in huis. En indien nodig direct ophalen in Utrecht.

Klantenservice

Met inhoudelijke vragen over modellen en bijvoorbeeld opvolgers zit je hier goed, ze weten inhoudelijk waar het over gaat omdat ze specifieke productexperts hebben. Het zijn niet alleen "dozenschuivers".

Algemeen

Webcam via Pricewatch geselecteerd, KommaGo geselecteerd op basis van reviews. Blijken hun reputatie waar te maken.

Verzending

's Avonds besteld, track en trace ontvangen, volgende dag geleverd

Algemeen

Top mensen met veel verstand van hun zaken. Je kan ze altijd bellen voor advies met top service.

Algemeen

KommaGo had de Ubiquiti EdgeRouter 10X op voorraad voor een goede prijs. Deze kon ik ook nog eens met credit card betalen (extra zekerheid). Kortom, snelle en goede service zoals je die graag ziet!

Verzending

De router is zeer snel bezorgd en ik werd continue (per email) op de hoogte gehouden van de voortgang van de bestelling.

Algemeen

Prima shop. Had met spoed een Switch nodig en deze was op voorraad bij KommaGo. Prima op de hoogte gehouden en 's avonds besteld en de volgende ochtend binnen. Niets op aan te merken!

Prima verpakt

Algemeen: Score: 4
Verzending: Score: 4
Klantenservice: Score: 4

Algemeen

Aardige mensen en ze zijn ook duidelijk. Ik ben blij om spullen bij hen te kopen

Klantenservice

Aardige mensen en ze zijn ook duidelijk

Algemeen

KommaGo/Routershop heeft een hele duidelijk en makkelijk te gebruiken website waardoor ik snel de juiste switch kon vinden. Het bestelproces was ook eenvoudig te doorlopen. De volgende keer wanneer ik netwerkapparatuur nodig heb, ga ik zeker weer kijken bij één van de shops van KommaGo.

Verzending

De bestelde switch was goed verpakt zonder teveel verpakkingsmateriaal. De communicatie over de levering door KommaGo en PostNL was duidelijk.

Algemeen

Uitgebreid gamma en bestelproces is makkelijk. Ik bestel vooral mijn netwerkmateriaal bij hen aangezien zij mijn favoriete merk verdelen. Voor het leveren van een grote UPS werd vooraf contact opgenomen om een afleverdatum af te spreken. Uiterst vriendelijk, snel geleverd, uitstekende service.

Verzending

Levering is snel voor de normale bestellingen. Voor het oversized pakket werd een afspraak gemaakt en werd er geleverd volgens afspraak.

Algemeen

Wat netwerkbekabeling nodig gehad, fijn dat je hier gewoon alle maten en kleuren kabels kan bestellen. Website werkt prima, verzending gewoon zoals het hoort en contact via chat was ook snel.

Verzending

Prima verpakt in een doos met wat opvulmateriaal. Zending kwam op tijd aan.

Klantenservice

Via chat gevraagd of alle kabels op voorraad waren. Je weet nooit of het wel klopt wanneer je online voorraad ziet en had de kabels wel snel nodig. Kreeg snel iemand te spreken en die heeft het gecontroleerd voor me. Fijn dat je gewoon zo kan chatten met iemand even snel.

1 2 3 ... 9

Scorekaart voor KommaGo

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg