KommaGo

2.190 producten en 2.379 uitvoeringen
logo_kommagonl.png

Over KommaGo
KommaGo maakt techniek toegankelijk. Onze product specialisten kunnen u voorzien van professioneel advies. Via onze webwinkels bieden wij een breed assortiment van technische producten aan.

Bij KommaGo kunt u terecht voor: professioneel advies, koopt u zakelijk op rekening en rekenen wij geen verzendkosten.

Bovendien heeft u bij ons een 30 dagen niet goed geld terug termijn en is het mogelijk om producten af te halen of te ruilen in onze showroom te Utrecht.

Ons complete assortiment kunt u terugvinden op www.kommago.nl of bekijk onze gespecialiseerde webshops.

?url=http%3A%2F%2Fwww.kommago.nl%2Fshopimage%2Flogo.jpgRoutershop
?url=http%3A%2F%2Fwww.kommago.nl%2Fshopimage%2Flogo.jpgNetcamshop
?url=http%3A%2F%2Fwww.kommago.nl%2Fshopimage%2Flogo.jpgMobielverbinden
?url=http%3A%2F%2Fwww.kommago.nl%2Fshopimage%2Flogo.jpgPresentatiestore

Verzend opties

KommaGo verstuurt bestellingen in de Benelux met PostNL zonder bijkomende kosten. U kunt bij uw bestelling een datum en tijdsvak voor aflevering kiezen. Het is ook mogelijk om uw bestelling bij een PostNL afhaalpunt te laten afleveren.

Afhalen is mogelijk na telefonische afspraak of door dit aan te geven bij uw online bestelling.

Wij verzenden maandag t/m vrijdag tot 21:00

Scorekaart voor KommaGo

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Pricewatch statistieken

Prijsvermeldingen 2379 producten, 1484 unsorted producten
Prijsindex Nederland 100,7 (0,7% boven gemiddeld)
Prijsindex België 101,4 (1,4% boven gemiddeld)