KommaGo

3.113 producten en 3.409 uitvoeringen

Gebruikers over webshop KommaGo

Review toevoegen

Algemeen

Webcam via Pricewatch geselecteerd, KommaGo geselecteerd op basis van reviews. Blijken hun reputatie waar te maken.

Verzending

's Avonds besteld, track en trace ontvangen, volgende dag geleverd

Algemeen

Top mensen met veel verstand van hun zaken. Je kan ze altijd bellen voor advies met top service.

Algemeen

KommaGo had de Ubiquiti EdgeRouter 10X op voorraad voor een goede prijs. Deze kon ik ook nog eens met credit card betalen (extra zekerheid). Kortom, snelle en goede service zoals je die graag ziet!

Verzending

De router is zeer snel bezorgd en ik werd continue (per email) op de hoogte gehouden van de voortgang van de bestelling.

Algemeen

Prima shop. Had met spoed een Switch nodig en deze was op voorraad bij KommaGo. Prima op de hoogte gehouden en 's avonds besteld en de volgende ochtend binnen. Niets op aan te merken!

Prima verpakt

Algemeen

Aardige mensen en ze zijn ook duidelijk. Ik ben blij om spullen bij hen te kopen

Klantenservice

Aardige mensen en ze zijn ook duidelijk

jurry Karma 1,76K

Algemeen

KommaGo/Routershop heeft een hele duidelijk en makkelijk te gebruiken website waardoor ik snel de juiste switch kon vinden. Het bestelproces was ook eenvoudig te doorlopen. De volgende keer wanneer ik netwerkapparatuur nodig heb, ga ik zeker weer kijken bij één van de shops van KommaGo.

Verzending

De bestelde switch was goed verpakt zonder teveel verpakkingsmateriaal. De communicatie over de levering door KommaGo en PostNL was duidelijk.

Algemeen

Uitgebreid gamma en bestelproces is makkelijk. Ik bestel vooral mijn netwerkmateriaal bij hen aangezien zij mijn favoriete merk verdelen. Voor het leveren van een grote UPS werd vooraf contact opgenomen om een afleverdatum af te spreken. Uiterst vriendelijk, snel geleverd, uitstekende service.

Verzending

Levering is snel voor de normale bestellingen. Voor het oversized pakket werd een afspraak gemaakt en werd er geleverd volgens afspraak.

Algemeen

Wat netwerkbekabeling nodig gehad, fijn dat je hier gewoon alle maten en kleuren kabels kan bestellen. Website werkt prima, verzending gewoon zoals het hoort en contact via chat was ook snel.

Verzending

Prima verpakt in een doos met wat opvulmateriaal. Zending kwam op tijd aan.

Klantenservice

Via chat gevraagd of alle kabels op voorraad waren. Je weet nooit of het wel klopt wanneer je online voorraad ziet en had de kabels wel snel nodig. Kreeg snel iemand te spreken en die heeft het gecontroleerd voor me. Fijn dat je gewoon zo kan chatten met iemand even snel.

Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 0
Klantenservice: Score: 1

Algemeen

Hele slechte communicatie en ze kunnen niet leveren. Pas over 1,5 maand. Terugbetalen doen ze tot op heden niet.

Klantenservice

Ik had een Jabra 510 besteld bij kommago. Helaas geen reactie terug of een bestelbevestiging. Gebeld en vriendelijk te woord gestaan door een mevrouw. Die kon mijn bestelling niet terug vinden. Daarop zou ik terug gebeld worden. Is niet gebeurd. Later kreeg ik een mail dat mijn bestelling eind mei geleverd kon worden. 1,5 maand later dan mijn bestelling! MEt de vraag of ik niet een ander merk zou willen. Dat wil ik niet, ik wil nu mijn geld terug. Tot op heden nog niets gehoord of terugontvangen. Je weet dus niet waar je aan toe bent met kommago en voor mijn werk heb ik dringend een jabra nodig.
Kortom de communicatie is heel erg slecht met kommago.

Geachte heer,

Het spijt ons te horen dat u een negatieve ervaring heeft met het bestellen bij KommaGo.

Ik zie dat het bestelde product op vrijdag 10 april helaas niet meer leverbaar was. Vanwege de corona crisis zijn sommige producten heel snel uitverkocht en zijn onze leveranciers helaas ook snel door hun voorraad heen geraakt.

Op 15 april zie ik dat mijn collega u per e-mail heeft geïnformeerd over de lange levertijd nadat we eerst op zoek zijn gegaan naar een andere leverancier.

Als contactadres zie ik dat wij een hotmail adres van u hebben, ik vermoed dat onze e-mails in uw spam folder terecht zijn gekomen, daar u ook aangeeft geen orderbevestiging te hebben ontvangen.

Volgens onze administratie heeft u op maandag 20 april aangegeven dat u de order wenst te annuleren. Op de 21e hebben wij het bedrag weer teruggestort. Misschien was dit tijdens het schrijven van de review nog niet bij u bijgeschreven maar ik neem aan dat dit inmiddels wel gebeurd is.

Onze excuses voor het ongemak, wij hopen dat u begrijpt dat in deze crisis tijd mbt het corona virus er soms wat vertraging kan optreden.

Met vriendelijke groet,

KommaGo

Algemeen

Ik deed een online bestelling en bedacht me om even de bestelling aan te passen.
Meteen kon ik via een chatfunctie op de site m'n bestelling aanpassen. Medewerker was kundig en vlot en kom me meteen helpen met nodige advies en meedenken aan wat voor andere apparatuur ik had moeten nemen.

Was snel

Klantenservice

Niks te klagen. En ze waren snel en behulpzaam bij aanpassing van m'n bestelling.

Algemeen

Prima website van KommaGo, zonder nonsense door de winkel gegaan en de producten hebben de juiste specificaties.
Uiteraard had ik van te voren bekeken wat ik moest hebben (Ubiquiti unifi ac lite) en dat hadden ze voldoende op voorraad.

Verzending

Laten afleveren bij een lokale Pakje Gemak locatie en dat ging uiteraard prima. Blij dat dit bedrijf deze service bind, niet alle web winkeles ondersteunen dit of vragen er extra geld voor.

Algemeen

Op ons bedrijf hebben we Axis camera's en een Axis recorder. Er was een klein probleem met 1 van de camera's en de recorder. KommaGo nam geen enkel risico en heeft beide kosteloos vervangen!

Algemeen: Score: 3

Algemeen

Jammer dat KommaGo Ubiquiti verkoopt, maar de twee bij hen gekochte producten werden zonder dralen teruggenomen.
Verder heb ik ervaren dat het terugsturen mij veel kostte; volgende keer misschien toch maar een winkel kiezen waar retouren via een antwoordnummer lopen.

Verzending

De twee Ubiquiti artikelen waren 100% slecht; dit was mijn eerste en zeker mijn laatste aankoop van dat merk.

Algemeen

Makkelijk te bestellen betaling ging vlot, volgende dag na bestelling keurig verpakt en geleverd en niet te vergeten ook voor kleine bedragen geen bezorgkosten dat scheelt heel veel

Verzending

Levering was zeer snel volgende dag artikel thuis goed verpakt ontvangen

Algemeen

Voor aanschaf via mail overlegd over de meest optimale configuratie. Snel, vriendelijk en deskundig geholpen. 's-avonds om 20:00 besteld en de volgende dag al geleverd. Al met al zeer tevreden.

Algemeen

Goede prijs en snelle levertijd. Een bestelling is snel gemaakt en afgerond. Het zou nog mooier zijn wanneer PayPal word ondersteund als geldig betaalmiddel. Een leuk extraatje kan Klarna of AfterPay nog zijn.

Verzending

Snel geleverd en goed verpakt.

Algemeen

Ze stonden boven aan, met de goedkoopste prijs. Het besellen ging makkelijke en soepel, hun after sale is ook erg goed. Top toko, ik zal er de volgende keer weer bestellen

Algemeen

Contact gehad en besteld bij Routershop, blijkbaar een dochteronderneming oid.
Vooraf via chat en mail contact gehad over de meest geschikte switch (in de meterkast). Medewerker wist hoeveel geluid de switches ongeveer maken, en kon mij met een tip prima adviseren.
Daarna ook bij hen besteld al waren ze niet de aller aller goedkoopste. Zo veel service vooraf mag best worden beloond.

Verzending

Prima snel en goed geleverd.

Klantenservice

Goed geholpen nog voor ik klant was.

Algemeen

Zocht een specifiek Plantronics model. Kende Komma Go nog niet maar prijs (bijna de goedkoopste), gratis verzending en de snelle levertijd mogelijkheid (next day) gaven de doorslag

Verzending

goed verpakt; levering volgende dag.

Algemeen

Op zoek naar een router van Engenico kwam ik bij komaggo uit, mede door de gunstige prijs daar besteld.

Verzending

Op de website bleek het produkt leverbaar binnen 3 werkdagen, ik was dan ook verbaasd later een mail te krijgen waarin werd aangegeven dat het 1,5 week zou duren. Na een verontwaardigde mail aan het bedrijf werd al snel gerageerd dat dit een fout was en het alsnog snel geleverd zou worden, dit gebeurde dan ook na twee dagen, prima geregeld dus. N.b. de link op de site met informatie over het bestelproces werkte niet.

Klantenservice

Zie boven, snelle beantwoording en afhandeling op mijn mail.

1 2 3 ... 9

Scorekaart voor KommaGo

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 3

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg