KommaGo

2.765 producten en 3.013 uitvoeringen

Gebruikers over webshop KommaGo

Review toevoegen

Algemeen

Wat netwerkbekabeling nodig gehad, fijn dat je hier gewoon alle maten en kleuren kabels kan bestellen. Website werkt prima, verzending gewoon zoals het hoort en contact via chat was ook snel.

Verzending

Prima verpakt in een doos met wat opvulmateriaal. Zending kwam op tijd aan.

Klantenservice

Via chat gevraagd of alle kabels op voorraad waren. Je weet nooit of het wel klopt wanneer je online voorraad ziet en had de kabels wel snel nodig. Kreeg snel iemand te spreken en die heeft het gecontroleerd voor me. Fijn dat je gewoon zo kan chatten met iemand even snel.

Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 0
Klantenservice: Score: 1

Algemeen

Hele slechte communicatie en ze kunnen niet leveren. Pas over 1,5 maand. Terugbetalen doen ze tot op heden niet.

Klantenservice

Ik had een Jabra 510 besteld bij kommago. Helaas geen reactie terug of een bestelbevestiging. Gebeld en vriendelijk te woord gestaan door een mevrouw. Die kon mijn bestelling niet terug vinden. Daarop zou ik terug gebeld worden. Is niet gebeurd. Later kreeg ik een mail dat mijn bestelling eind mei geleverd kon worden. 1,5 maand later dan mijn bestelling! MEt de vraag of ik niet een ander merk zou willen. Dat wil ik niet, ik wil nu mijn geld terug. Tot op heden nog niets gehoord of terugontvangen. Je weet dus niet waar je aan toe bent met kommago en voor mijn werk heb ik dringend een jabra nodig.
Kortom de communicatie is heel erg slecht met kommago.

Geachte heer,

Het spijt ons te horen dat u een negatieve ervaring heeft met het bestellen bij KommaGo.

Ik zie dat het bestelde product op vrijdag 10 april helaas niet meer leverbaar was. Vanwege de corona crisis zijn sommige producten heel snel uitverkocht en zijn onze leveranciers helaas ook snel door hun voorraad heen geraakt.

Op 15 april zie ik dat mijn collega u per e-mail heeft geïnformeerd over de lange levertijd nadat we eerst op zoek zijn gegaan naar een andere leverancier.

Als contactadres zie ik dat wij een hotmail adres van u hebben, ik vermoed dat onze e-mails in uw spam folder terecht zijn gekomen, daar u ook aangeeft geen orderbevestiging te hebben ontvangen.

Volgens onze administratie heeft u op maandag 20 april aangegeven dat u de order wenst te annuleren. Op de 21e hebben wij het bedrag weer teruggestort. Misschien was dit tijdens het schrijven van de review nog niet bij u bijgeschreven maar ik neem aan dat dit inmiddels wel gebeurd is.

Onze excuses voor het ongemak, wij hopen dat u begrijpt dat in deze crisis tijd mbt het corona virus er soms wat vertraging kan optreden.

Met vriendelijke groet,

KommaGo

Algemeen

Ik deed een online bestelling en bedacht me om even de bestelling aan te passen.
Meteen kon ik via een chatfunctie op de site m'n bestelling aanpassen. Medewerker was kundig en vlot en kom me meteen helpen met nodige advies en meedenken aan wat voor andere apparatuur ik had moeten nemen.

Was snel

Klantenservice

Niks te klagen. En ze waren snel en behulpzaam bij aanpassing van m'n bestelling.

Algemeen

Prima website van KommaGo, zonder nonsense door de winkel gegaan en de producten hebben de juiste specificaties.
Uiteraard had ik van te voren bekeken wat ik moest hebben (Ubiquiti unifi ac lite) en dat hadden ze voldoende op voorraad.

Verzending

Laten afleveren bij een lokale Pakje Gemak locatie en dat ging uiteraard prima. Blij dat dit bedrijf deze service bind, niet alle web winkeles ondersteunen dit of vragen er extra geld voor.

Algemeen

Op ons bedrijf hebben we Axis camera's en een Axis recorder. Er was een klein probleem met 1 van de camera's en de recorder. KommaGo nam geen enkel risico en heeft beide kosteloos vervangen!

Algemeen: Score: 3

Algemeen

Jammer dat KommaGo Ubiquiti verkoopt, maar de twee bij hen gekochte producten werden zonder dralen teruggenomen.
Verder heb ik ervaren dat het terugsturen mij veel kostte; volgende keer misschien toch maar een winkel kiezen waar retouren via een antwoordnummer lopen.

Verzending

De twee Ubiquiti artikelen waren 100% slecht; dit was mijn eerste en zeker mijn laatste aankoop van dat merk.

Algemeen

Makkelijk te bestellen betaling ging vlot, volgende dag na bestelling keurig verpakt en geleverd en niet te vergeten ook voor kleine bedragen geen bezorgkosten dat scheelt heel veel

Verzending

Levering was zeer snel volgende dag artikel thuis goed verpakt ontvangen

Algemeen

Voor aanschaf via mail overlegd over de meest optimale configuratie. Snel, vriendelijk en deskundig geholpen. 's-avonds om 20:00 besteld en de volgende dag al geleverd. Al met al zeer tevreden.

Algemeen

Goede prijs en snelle levertijd. Een bestelling is snel gemaakt en afgerond. Het zou nog mooier zijn wanneer PayPal word ondersteund als geldig betaalmiddel. Een leuk extraatje kan Klarna of AfterPay nog zijn.

Verzending

Snel geleverd en goed verpakt.

Algemeen

Ze stonden boven aan, met de goedkoopste prijs. Het besellen ging makkelijke en soepel, hun after sale is ook erg goed. Top toko, ik zal er de volgende keer weer bestellen

Algemeen

Contact gehad en besteld bij Routershop, blijkbaar een dochteronderneming oid.
Vooraf via chat en mail contact gehad over de meest geschikte switch (in de meterkast). Medewerker wist hoeveel geluid de switches ongeveer maken, en kon mij met een tip prima adviseren.
Daarna ook bij hen besteld al waren ze niet de aller aller goedkoopste. Zo veel service vooraf mag best worden beloond.

Verzending

Prima snel en goed geleverd.

Klantenservice

Goed geholpen nog voor ik klant was.

Algemeen

Zocht een specifiek Plantronics model. Kende Komma Go nog niet maar prijs (bijna de goedkoopste), gratis verzending en de snelle levertijd mogelijkheid (next day) gaven de doorslag

Verzending

goed verpakt; levering volgende dag.

Algemeen

Op zoek naar een router van Engenico kwam ik bij komaggo uit, mede door de gunstige prijs daar besteld.

Verzending

Op de website bleek het produkt leverbaar binnen 3 werkdagen, ik was dan ook verbaasd later een mail te krijgen waarin werd aangegeven dat het 1,5 week zou duren. Na een verontwaardigde mail aan het bedrijf werd al snel gerageerd dat dit een fout was en het alsnog snel geleverd zou worden, dit gebeurde dan ook na twee dagen, prima geregeld dus. N.b. de link op de site met informatie over het bestelproces werkte niet.

Klantenservice

Zie boven, snelle beantwoording en afhandeling op mijn mail.

Algemeen

De bestelling werd geplaatst via Routershop.nl maar de afhandeling verliep via KommaGo. Dit is op zich best verwarrend en je moet dan ook even goed opletten om te zien dat je niet opgelicht wordt. Zeker omdat de betaling ook aan KommaGo is. Misschien is het beter voor KommaGo om de Routershop website gewoon te hernoemen naar de naam die ze willen gebruiken.
De website was redelijk overzichtelijk en het plaatsen van de bestelling verliep zonder problemen. Mijn product was hier voor de laagste prijs te vinden dus dat was vooral mijn motivatie om de order te plaatsen.

Verzending

Het product was degelijk verpakt en werd keurig op tijd afgeleverd.

Algemeen

Bestelde spullen op tijd en juist geleverd. Voldeed helemaal aan de verwachtingen.en levertijd c.f. website.

Verzending

Goed verpakt en meerdere bestelde apparatuur in 1 stevige omverpakking.

Klantenservice

Juiste informatie m.b.t de levertijd

Algemeen: Score: 2
Verzending: Score: 3
Klantenservice: Score: 2

Algemeen

Bestelling makkelijk te plaatsen helaas stond er de switch die ik uitgezocht had niet juist vermeld op de website waardoor ik deze niet kon gebruiken zoals ik wilde.

Verzending

Levering op zich goed, helaas zat hier al een dag vertraging in.

Klantenservice

POE switch besteld, bleek niet als rackmount gemonteerd te kunnen worden.( stond zo wel op website) Na contact hierover te hebben gehad zo een alternatieve switch direct opgestuurd worden (voorstel akkoord bevonden) Helaas kwam deze switch niet binnen omdat men eerst de oude retour wilde (fijn als dit op voorhand wordt gemeld, en dank voor het vertrouwen in mij) Ook kreeg ik eerst een RMA nummer en mocht ik 6,95 betalen ipv naar antwoordnummer. ( dit na weer telefonisch overleg opgelost) Na ruim een week komt een nieuwe switch binnen helaas een verkeerde. Dus weer bellen, enz. Vervolgens de de opmerking of ik ook nog niet even kan bijbetalen... ( Wie maakt er nu kee rop keer de fout?)
Nu eindelijk de juiste switch binnen.
Het is opgelost,maar een hoop met tijd en gezeur heeft het gekost. Het wantrouwen naar de klant en de loze belofte ( we verzenden maar wordt dan toch niet gedaan, toch weer 2 dagen later versturen enz. geeft het een zure nasmaak.)

Geachte heer,

Bedankt voor het plaatsen van uw review. Ik heb de situatie bekeken en u heeft volledig gelijk. We hebben dit niet best gedaan op meerdere vlakken.

Onze excuses voor dit ongemak. Wij zullen spoedig met u contact opnemen en ons best doen om het vertrouwen in ons weer te herstellen.

Algemeen

Product aangeboden voor superpreis en zonder problemen te bestlellen.
's Avonds besteld en de volgende dag prompt met de post geleverd. Voldoende info over bestelling en levering van KommaGo.

Algemeen

Telefonisch advies gevraagd voor een 4G router voor omvormer van pV installatie. Snel en doeltreffend, netjes advies. Bestellen en betalen ging gemakkelijk.

Verzending

Vlot geleverd op het aangekondigde tijdstip.

Klantenservice

Prima advies, vriendelijk, met kennis van zaken. Bellen kan alleen overdag, mogelijkheid voor contact 's avonds zou wel fijn zijn.

Algemeen: Score: 3
Verzending: Score: 3

Algemeen

De website is op zich prima, ik vind het niet boven het gemiddelde uitsteken. Het betaalproces verloopt niet helemaal soepel. Orderbevestiging ontbrak bij allebei mijn bestellingen, de factuur volgt twee dagen na aflevering.

Verzending

Ik heb mijn bestelling afgehaald. Dat ging niet helemaal soepel. Ik most een poosje wachten voor er iemand kwam, en die persoon moest ik vertellen wat ik kwam halen, hoe het besteld was etc. En dat terwijl ik netjes vooraf gebeld had.

Product is wel netjes meegegeven in een net herbruikbaar tasje.

Algemeen

De webshop werkt probleemloos en de levering van de gevraagde producten ook.
Prijsniveau is passend

Verzending

goed verpakt en op het juiste afgesproken moment uitgeleverd

1 2 3 ... 9

Scorekaart voor KommaGo

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg