KommaGo

2.763 producten en 3.011 uitvoeringen

Gebruikers over webshop KommaGo

Review toevoegen

Algemeen

Ik was op zoek naar een goede antenne voor mijn Huawei Dongle. Super geholpen door hun en het juiste product ontvangen. Echt een aanrader.

Verzending

De dag na mijn bestelling werd het pakketje netjes bezorgd op het afwijkende afleveradres.

Klantenservice

Na een paar korte vragen wist men precies wat ik nodig had tegen een goede prijs.

Algemeen

We hadden en goede managed switch nodig die stil was, we zijn door KommaGo goed geinformeerd, en levering was snel en we konden het snel op halen, want we wouden dit rond hebben voor het openen van onze studio.

Verzending

We konden het product op halen zodat we sneller in handen hadden Geweldige service daar.

Algemeen

2 bestellingen geplaatst (router, 2-poort switch en daarna AP).
's Avonds besteld en dag daarna in België netjes geleverd.
Prima service!

Verzending

Alles was netjes ingepakt, zonder schade aangekomen

Klantenservice

Heb altijd tijdig geinformeerd geweest van status van beide bestellingen

Algemeen

Bij dit bedrijf een mikrotik besteld.
Voor dit geld een super goede router en zeer klein en netjes.

Algemeen

Geen internet op camping: ramp. Hoor over EnGenius EZ Hotspot Extender v3 en bestel. Geweldig!

Verzending

Ik was op camping in Duitsland toen ik bestelde. Binnen 2 dagen was de bezorging binnen en zonder verzendkosten!

Klantenservice

Ik was totaal onbekend met dit artikel en ondanks de korte en duidelijke bijgevoegde beschrijving zat ik met vragen. Ontzettend snel, vriendelijk en helder kreeg ik uitleg zodat het zelfs voor een leek als mij snel en goed in werking kwam!

Algemeen

5 sterren dienstverlening sales (Lieven) . Is heel bereidwillig om te helpen bij keuze van de juiste accessoires

Optimale prijs / kwaliteit

Service is top

Algemeen

Overzichtelijke site, redelijke prijzen, erg vlotte levering en duidelijke informatie m.b.t. de status van de bestelling.

Verzending

De levering was precies zoals afgesproken.

Klantenservice

Zonder het te hoeven vragen steeds erg duidelijke informatie over de status van de bestelling.

Algemeen

Was op zoek naar een product en KommaGo had de scherpste prijs en een afhaalmogelijkheid dicht bij mij werkadres. Snel beschikbaar, net ontvangst en de productjes netjes meegegeven.

Verzending

Ophalen is ook een vorm van verzending. Netjes een afhaalbericht gekregen. Onvangst op locatie zeer vriendelijk in een mooie wachtruimte.

Klantenservice

Omdat je het komt halen is er ook persoonlijk contact en dat was zeer vriendelijk en stonden open voor vragen. Goed gevoel bij!

Algemeen

Zeer snel aan de leverservice overgedragrn, correct product met eerlijke prijs. Zou er opnieuw bestellen!

Verzending

Was er de dag na bestelling.

Klantenservice

Door technische redenen een retour gedaan, snel geantwoord en vriendelijk.

Algemeen

Het is een webshop zoals je dat in 2019 mag verwachten. Duidelijk, snel, voorraad is zichtbaar, allerlei betalingsopties en ga zo maar door. Prima.

Verzending

De producten werden de volgende dag keurig ingepakt geleverd. Stevige doos, alles netjes gesealed en de producten zelf waren ook allemaal nieuw (met origineel seal).

Klantenservice

Voor een bekende heb ik contact gehad met hen over een nieuw aan te leggen WiFi netwerk met meerdere AP's, PoE switches en een aantal specifieke eisen. Ik kreeg een expert aan de lijn die me haarfijn het verschil tussen allerlei fabrikanten kon uitleggen, wat de voor- en nadelen waren en ook toen er na de implementatie nog wat vragen waren kon ik bij ze terecht (o.a. hulp met firmware updates). Helemaal top.

Klantenservice: Score: 3

Algemeen

Na betaling via IDeal kwam ik terug in een lege winkelmand (geen bevestiging). Even gewacht maar ook geen bevestiging via email. Toen via telefoon contact gezocht met klantenservice. Men ging het uitzoeken en kwamen erop terug. 2 uurtjes later ontving ik bevestingingsmail (met alle juiste gegevens) en ook nog een telefoontje dat alles geregeld was en morgen de spullen werden geleverd.

Verzending

Binnen 24 uur geleverd op afgesproken locatie.

Klantenservice

1e contact met klantenservice was uitstekend, zie bij algemene beoordeling.

Echter 2e contact vond ik vreemd/raar:
Ik had de bestelde Ubiquiti LiteBeam AC Gen2 Point to Point (Outdoor) set ontvangen. Om de juiste plaatsing te zoeken, wilde ik graag weten hoe waterbestendig zijn (de IP-classificatie).
Kreeg ik als antwoord dat deze niet vochtbestendig zijn.
Garantie vervalt geheel door regen (geen probleem, hangen we onder afdakje), maar ook door luchtvochtigheid en mist. Toen ik aangaf dat in handleiding staat dat “Operating Humidity 5 to 95%” en een afbeelding waarop men buitenshuis (zonder afdakje) plaatst, gaf men aan dat het toch niet zo is.
Als alternatief gaven ze een 2,5x zo dure optie aan.
Desondanks wel gewoon gehouden. Misschien beter dat men dan deze info geeft op de website, dan kan evt koper vooraf zelf beslissen om wel/niet te nemen, met deze “beperking”.

Tegen beloning

Algemeen

Bedrijf kwam via Google naar boven, niet eerder van gehoord. Was op zoek maar 4g router. Uitleg op de website was zeer duidelijk dus eigenlijk niet verder gekeken

Verzending

Afleverpunt aangekozen, ging prima op tijd.

I-V-O Karma 3,81K

Tegen beloning

Algemeen

Is een prima shop met scherpe prijzen , een duidelijke site en een snelle levering.

Verzending

Ubiqity edgerouter x besteld, Snel en super configureerbaar routertje. Zorgt voor extra bandbreedte door weinig overhead.

Algemeen

Prima webshop met een goed assortiment, bijvoorbeeld met minder courante Ubiquity producten. Voor de rest wat je van een webshop mag verwachten, netjes de volgense dag geleverd bij PostNL pickup point.

Algemeen

Ruim assortiment, goede prijzen en snelle levering.
Besteld bij Routershop.nl, wat onderdeel is van KommaGo.nl.

Algemeen

Product vinden, bestellen en betalen is eenvoudig. Contact met chat of email gaat langzaam, veel wachttijd tussen de reacties. Contact per telefoon is erg goed, heel behulpzaam en duidelijk en geen moeite te veel.

Verzending

Product wordt geleverd binnen de gestelde (zeer korte) termijn

Klantenservice

Aansluiten van de apparatuur gaf wat problemen maar telefonische ondersteuning is zeer goed en duidelijk.

Algemeen

Duidelijke webshop met uitgebreide productuitleg, specificaties en foto's. Ook verzending naar België en zonder BTW (op bedrijf).

Verzending

Niets op aan te merken. Mails van orderbevestiging en verzendbevestiging. Next day delivery.

Klantenservice

Live chat met degelijke uitleg en productkennis. Ander product aangeraden (goedkoper) dan ik zelf had voorgesteld.

Algemeen

Prima webshop zeer snelle levering en goed verpakt. Ook op de hoogte gehouden van status.

Verzending

Snelle levering volgende dag geleverd.

Algemeen

Voordat ik mijn bestelling deed kon ik gemakkelijk contact met ze opnemen en vragen stellen over mijn aankoop. Hierdoor het product kunnen kiezen die op mijn wensen aansloot.

Snel en netjes geleverd

Klantenservice

Goede en vriendelijke live chat die je gelijk helpen met je problemen.

Algemeen

Gemakkelijk bestellen, scherpe prijs, snelle levering, geen problemen. Ook op vragen wordt redelijk snel gereageerd

Klantenservice

Twee weken na levering houdt een passieve POE uit een bestelling er mee op, even contact gehad, doos al weggegooid en bracket zit aan de muur geschroefd en snoer zit vast, geen probleem om alleen het apparaat retour te sturen zonder toebehoren. Goede no nonsense service, geen gezeur omtrend de garantie, gewoon goed afgehandeld.

1 2 3 ... 9

Scorekaart voor KommaGo

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg