KommaGo

3.113 producten en 3.409 uitvoeringen

Gebruikers over webshop KommaGo

Review toevoegen

Algemeen

De bestelling werd geplaatst via Routershop.nl maar de afhandeling verliep via KommaGo. Dit is op zich best verwarrend en je moet dan ook even goed opletten om te zien dat je niet opgelicht wordt. Zeker omdat de betaling ook aan KommaGo is. Misschien is het beter voor KommaGo om de Routershop website gewoon te hernoemen naar de naam die ze willen gebruiken.
De website was redelijk overzichtelijk en het plaatsen van de bestelling verliep zonder problemen. Mijn product was hier voor de laagste prijs te vinden dus dat was vooral mijn motivatie om de order te plaatsen.

Verzending

Het product was degelijk verpakt en werd keurig op tijd afgeleverd.

Algemeen

Bestelde spullen op tijd en juist geleverd. Voldeed helemaal aan de verwachtingen.en levertijd c.f. website.

Verzending

Goed verpakt en meerdere bestelde apparatuur in 1 stevige omverpakking.

Klantenservice

Juiste informatie m.b.t de levertijd

Algemeen: Score: 2
Verzending: Score: 3
Klantenservice: Score: 2

Algemeen

Bestelling makkelijk te plaatsen helaas stond er de switch die ik uitgezocht had niet juist vermeld op de website waardoor ik deze niet kon gebruiken zoals ik wilde.

Verzending

Levering op zich goed, helaas zat hier al een dag vertraging in.

Klantenservice

POE switch besteld, bleek niet als rackmount gemonteerd te kunnen worden.( stond zo wel op website) Na contact hierover te hebben gehad zo een alternatieve switch direct opgestuurd worden (voorstel akkoord bevonden) Helaas kwam deze switch niet binnen omdat men eerst de oude retour wilde (fijn als dit op voorhand wordt gemeld, en dank voor het vertrouwen in mij) Ook kreeg ik eerst een RMA nummer en mocht ik 6,95 betalen ipv naar antwoordnummer. ( dit na weer telefonisch overleg opgelost) Na ruim een week komt een nieuwe switch binnen helaas een verkeerde. Dus weer bellen, enz. Vervolgens de de opmerking of ik ook nog niet even kan bijbetalen... ( Wie maakt er nu kee rop keer de fout?)
Nu eindelijk de juiste switch binnen.
Het is opgelost,maar een hoop met tijd en gezeur heeft het gekost. Het wantrouwen naar de klant en de loze belofte ( we verzenden maar wordt dan toch niet gedaan, toch weer 2 dagen later versturen enz. geeft het een zure nasmaak.)

Geachte heer,

Bedankt voor het plaatsen van uw review. Ik heb de situatie bekeken en u heeft volledig gelijk. We hebben dit niet best gedaan op meerdere vlakken.

Onze excuses voor dit ongemak. Wij zullen spoedig met u contact opnemen en ons best doen om het vertrouwen in ons weer te herstellen.

Algemeen

Product aangeboden voor superpreis en zonder problemen te bestlellen.
's Avonds besteld en de volgende dag prompt met de post geleverd. Voldoende info over bestelling en levering van KommaGo.

Algemeen

Telefonisch advies gevraagd voor een 4G router voor omvormer van pV installatie. Snel en doeltreffend, netjes advies. Bestellen en betalen ging gemakkelijk.

Verzending

Vlot geleverd op het aangekondigde tijdstip.

Klantenservice

Prima advies, vriendelijk, met kennis van zaken. Bellen kan alleen overdag, mogelijkheid voor contact 's avonds zou wel fijn zijn.

Algemeen: Score: 3
Verzending: Score: 3

Algemeen

De website is op zich prima, ik vind het niet boven het gemiddelde uitsteken. Het betaalproces verloopt niet helemaal soepel. Orderbevestiging ontbrak bij allebei mijn bestellingen, de factuur volgt twee dagen na aflevering.

Verzending

Ik heb mijn bestelling afgehaald. Dat ging niet helemaal soepel. Ik most een poosje wachten voor er iemand kwam, en die persoon moest ik vertellen wat ik kwam halen, hoe het besteld was etc. En dat terwijl ik netjes vooraf gebeld had.

Product is wel netjes meegegeven in een net herbruikbaar tasje.

Algemeen

De webshop werkt probleemloos en de levering van de gevraagde producten ook.
Prijsniveau is passend

Verzending

goed verpakt en op het juiste afgesproken moment uitgeleverd

Algemeen

Ik was op zoek naar een goede antenne voor mijn Huawei Dongle. Super geholpen door hun en het juiste product ontvangen. Echt een aanrader.

Verzending

De dag na mijn bestelling werd het pakketje netjes bezorgd op het afwijkende afleveradres.

Klantenservice

Na een paar korte vragen wist men precies wat ik nodig had tegen een goede prijs.

Algemeen

We hadden en goede managed switch nodig die stil was, we zijn door KommaGo goed geinformeerd, en levering was snel en we konden het snel op halen, want we wouden dit rond hebben voor het openen van onze studio.

Verzending

We konden het product op halen zodat we sneller in handen hadden Geweldige service daar.

Algemeen

2 bestellingen geplaatst (router, 2-poort switch en daarna AP).
's Avonds besteld en dag daarna in België netjes geleverd.
Prima service!

Verzending

Alles was netjes ingepakt, zonder schade aangekomen

Klantenservice

Heb altijd tijdig geinformeerd geweest van status van beide bestellingen

Algemeen

Bij dit bedrijf een mikrotik besteld.
Voor dit geld een super goede router en zeer klein en netjes.

Algemeen

Geen internet op camping: ramp. Hoor over EnGenius EZ Hotspot Extender v3 en bestel. Geweldig!

Verzending

Ik was op camping in Duitsland toen ik bestelde. Binnen 2 dagen was de bezorging binnen en zonder verzendkosten!

Klantenservice

Ik was totaal onbekend met dit artikel en ondanks de korte en duidelijke bijgevoegde beschrijving zat ik met vragen. Ontzettend snel, vriendelijk en helder kreeg ik uitleg zodat het zelfs voor een leek als mij snel en goed in werking kwam!

Algemeen

5 sterren dienstverlening sales (Lieven) . Is heel bereidwillig om te helpen bij keuze van de juiste accessoires

Optimale prijs / kwaliteit

Service is top

Algemeen

Overzichtelijke site, redelijke prijzen, erg vlotte levering en duidelijke informatie m.b.t. de status van de bestelling.

Verzending

De levering was precies zoals afgesproken.

Klantenservice

Zonder het te hoeven vragen steeds erg duidelijke informatie over de status van de bestelling.

Algemeen

Was op zoek naar een product en KommaGo had de scherpste prijs en een afhaalmogelijkheid dicht bij mij werkadres. Snel beschikbaar, net ontvangst en de productjes netjes meegegeven.

Verzending

Ophalen is ook een vorm van verzending. Netjes een afhaalbericht gekregen. Onvangst op locatie zeer vriendelijk in een mooie wachtruimte.

Klantenservice

Omdat je het komt halen is er ook persoonlijk contact en dat was zeer vriendelijk en stonden open voor vragen. Goed gevoel bij!

Algemeen

Zeer snel aan de leverservice overgedragrn, correct product met eerlijke prijs. Zou er opnieuw bestellen!

Verzending

Was er de dag na bestelling.

Klantenservice

Door technische redenen een retour gedaan, snel geantwoord en vriendelijk.

Algemeen

Het is een webshop zoals je dat in 2019 mag verwachten. Duidelijk, snel, voorraad is zichtbaar, allerlei betalingsopties en ga zo maar door. Prima.

Verzending

De producten werden de volgende dag keurig ingepakt geleverd. Stevige doos, alles netjes gesealed en de producten zelf waren ook allemaal nieuw (met origineel seal).

Klantenservice

Voor een bekende heb ik contact gehad met hen over een nieuw aan te leggen WiFi netwerk met meerdere AP's, PoE switches en een aantal specifieke eisen. Ik kreeg een expert aan de lijn die me haarfijn het verschil tussen allerlei fabrikanten kon uitleggen, wat de voor- en nadelen waren en ook toen er na de implementatie nog wat vragen waren kon ik bij ze terecht (o.a. hulp met firmware updates). Helemaal top.

Klantenservice: Score: 3

Algemeen

Na betaling via IDeal kwam ik terug in een lege winkelmand (geen bevestiging). Even gewacht maar ook geen bevestiging via email. Toen via telefoon contact gezocht met klantenservice. Men ging het uitzoeken en kwamen erop terug. 2 uurtjes later ontving ik bevestingingsmail (met alle juiste gegevens) en ook nog een telefoontje dat alles geregeld was en morgen de spullen werden geleverd.

Verzending

Binnen 24 uur geleverd op afgesproken locatie.

Klantenservice

1e contact met klantenservice was uitstekend, zie bij algemene beoordeling.

Echter 2e contact vond ik vreemd/raar:
Ik had de bestelde Ubiquiti LiteBeam AC Gen2 Point to Point (Outdoor) set ontvangen. Om de juiste plaatsing te zoeken, wilde ik graag weten hoe waterbestendig zijn (de IP-classificatie).
Kreeg ik als antwoord dat deze niet vochtbestendig zijn.
Garantie vervalt geheel door regen (geen probleem, hangen we onder afdakje), maar ook door luchtvochtigheid en mist. Toen ik aangaf dat in handleiding staat dat “Operating Humidity 5 to 95%” en een afbeelding waarop men buitenshuis (zonder afdakje) plaatst, gaf men aan dat het toch niet zo is.
Als alternatief gaven ze een 2,5x zo dure optie aan.
Desondanks wel gewoon gehouden. Misschien beter dat men dan deze info geeft op de website, dan kan evt koper vooraf zelf beslissen om wel/niet te nemen, met deze “beperking”.

Tegen beloning

Algemeen

Bedrijf kwam via Google naar boven, niet eerder van gehoord. Was op zoek maar 4g router. Uitleg op de website was zeer duidelijk dus eigenlijk niet verder gekeken

Verzending

Afleverpunt aangekozen, ging prima op tijd.

I-V-O Karma 3,87K

Tegen beloning

Algemeen

Is een prima shop met scherpe prijzen , een duidelijke site en een snelle levering.

Verzending

Ubiqity edgerouter x besteld, Snel en super configureerbaar routertje. Zorgt voor extra bandbreedte door weinig overhead.

1 2 3 ... 9

Scorekaart voor KommaGo

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 3

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg