KommaGo

1.990 producten en 2.178 uitvoeringen

Gebruikers over webshop KommaGo

Review toevoegen

Algemeen

Zocht 2 instap Yubikeys, en Amazon had een wat lange levertijd. Voor vrijwel peanuts meer zag ik beide keys bij deze shop en besloot de shop uit te proberen. Duidelijke site, bestelproces floep je zo doorheen, de boel snel in huis. Precies zoals het hoort. Prima eerste ervaring met deze shop

Algemeen

Makkelijk bestelproces. Goede vergelijking van de diverse productvarianten. Snelle levering. Goed geinformeerd tijdens verzending.
Heb er al meer besteld.

Verzending

Snelle verzending en goed geinformeerd tijdens verzendproces

Algemeen

De winkel was een officiele verkoper van het product dat ik heb gekocht en het product had een eerlijke prijs.

Verzending

De levering was snel en verliep zonder problemen.

Verzending: Score: 0

Algemeen

Het bestel proces loopt prima, wordt snel geleverd en ze hebben mijn klacht goed afgehandeld.

Algemeen

Had een extra yubikey nodig. Besteld en snel geleverd. Daarna nog uitnodiging voor uitleg van het product. Kan ik me hier wel voor voorstellen, maar heb het zelf niet nodig. Maar toch een goed initiatief, zeker als je onbekend bent met het product en wat je ermee kan.

Verzending

Besteld en snel geleverd. Niets op aan te merken.

Verzending: Score: 4

Algemeen

Prima bedrijf als het aankomt op de service en bereidwilligheid om mee te denken voor oplossingen. Bestellingen gaan probleemloos en worden vlot geleverd. Het aanbod is goed en gevarieerd hoewel ik er meestal maar voor bepaalde netwerk producten winkel.

Prbleemloos

Vriendelijk en behulpzaam

Algemeen: Score: 2
Verzending: Score: 1
Klantenservice: Score: 1

Algemeen

Bestellen en leveren is het enige wat goed verlopen is. Bestellen gaat vlot levering was ook snel.

Verzending

De verzending was in orde. Het terugzenden daar heb ik wel wat meer problemen mee. Een product waar klant meerdere keren van aangeft dat het niet functioneert en toch nog de kosten van terugzending op zich moet nemen is waardeloze service.

Klantenservice

Als we het over de support hebben dan was die echt waardeloos. Het probleem minstens 3 keer moeten uitleggen. Dan nog snapt de support medewerker er niets van. De medewerker blijft voorstellen doen waarvan al aangegeven dat ze niet werken. Meer dan 60 toestellen in gebruik genomen dus er is aardig wat kennis in huis. Duidelijk zelf meer kennis dan de support!

Geachte heer/mevrouw,

Vervelend om te horen dat niet alles naar wens is verlopen. Ik heb het één en ander uitgezocht en het blijkt dat u heeft gesproken met een stagiaire die net in haar eerste week stage zat.

In zo'n geval komt het voor dat ze graag het probleem willen oplossen terwijl er misschien eerder een conclusie moet worden getrokken dat een product mogelijk defect kan zijn. Een goede les en we proberen hen hier zo goed mogelijk in te begeleiden.

Retourkosten zou u niet hoeven te betalen bij een defect product die u zojuist heeft ontvangen. Ik zal ervoor zorgen dat onze administratie deze terugstort op uw rekening.

Onze excuses voor de situatie. Wij zullen dit intern bespreken en lessen uit trekken.

Met vriendelijke groet,

KommaGo

Algemeen

Bij KommaGo kan je terecht voor advies, ruimte voorraad en de mogelijkheid tot het afhalen van je bestelling. Gezien ik er vlakbij werk is dat perfect.

Verzending

Vrijwel altijd de volgende dag geleverd en bijna altijd alles op voorraad. Als kleine ICT leverancier koop ik hier graag mijn spullen.

Klantenservice

Uitstekend advies als dat nodig is, ze hebben veel experts met specifieke productkennis. Er is veel voorraad en als er iets is helpen ze altijd, zelfs als iets (net) over de garantietermijn is. Het enige verbeterpuntje is dat bij afhalen het vaak erg lang duurt en betalingen van één of twee uur geleden vaak nog iet zichtbaar zijn in het systeem.

Algemeen

Meerdere aankopen gedaan in de afgelopen jaren bij KommaGo: ze staan bij mij te boek als betrouwbaar, probleemloos en snel

Verzending

Meestal worden leveringen de dag na de bestelling gedaan: uitstekend dus !

Klantenservice

Support vragen over m'n EZ Hotspot v5 werden goed en snel opgepikt en beantwoord en verholpen mijn probleem meteen.

Algemeen

Heerlijk bedrijf, voordelig en zeer ruime keus. Wil je extra informatie, dan krijg je die, en heel goed.
Ruilen of terugsturen, geen probleem
Heel fijn allemaal.

Verzending

Voorheen kon ik het afhalen, erg makkelijk, maar nu met corona niet het opgestuurd worden. Maakt niet uit, de volgende dag heb je het al in huis.

Klantenservice

Als je informatie, vooraf of achteraf, nodig hebt, krijg je dat. Mocht je problemen ondervinden, wordt alles gedaan om je te helpen.
Blijkt dat je verkeerd hebt gekozen, mag je het toch omruilen of terug sturen, grote klasse!

Algemeen

Eenvoudig een bestelling geplaatst van een Yubikey en later nog één als backup. De volgende dag geleverd. Keurig verpakt. Geen klantenservice nodig gehad

Algemeen

Super voorgelicht in de chat met medewerker zodat ik het juiste product heb gekocht ipv wat ik eerst in gedachte had

Goed, apart verpakte items

Klantenservice

Was factuur kwijt, even mailtje gestuurd en met een half uurtje geregeld👍

Algemeen

Mee helpen denken een betaalbare en goede oplossing te vinden voor WiFi op school. EnGenius in dit geval aanbevolen. Telefonisch contact gaf een professionele indruk, kennis van zaken.

Geleverd zoals afgesproken

Algemeen

4G+ router besteld, in januari gebruiken in portugal. Ben benieuwd naar werking. Ondersteunt 2.4 en 5ghz. Ruim voldoende capaciteit voor 5 jongeren die huis huren. Uiteraard 4g dekking afwachten. Ook voor de aftercovid wereldreizen.

Verzending

Makkelijk betaling en prompte levering.

Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 0
Klantenservice: Score: 2

Origineel bericht:
"Actieprijs op product nav Black Friday. Vervolgens niet kunnen leveren en dan 20 (ed.14) dagen niets laten horen. Zelf bellen en een voorstel voor een oplossing gedaan. Wilde ze niet, want dat was voor hen duurder. Toen maar afbesteld. Bij Coolblue besteld, volgende dag binnen. Dikke doei KommaGo; hadden jullie ook kunnen doen."

Naar aanleiding van reactie van KommaGo hier een aanpassing:

"Ik zie echter wel dat u in de avond van 30 november heeft besteld, de levertijd stond toen op 4-7 werkdagen. Op 9 december hebben wij u geïnformeerd dat wij verwachten op 12 december te kunnen leveren."

Dat is feitelijk juist. Maar wel nadat ik zelf contact heb opgenomen.

"Helaas hebben wij op 12 december geen voorraad gekregen en hebben u die dag telefonisch hierover geïnformeerd."

Dat is ook juist, maar wederom omdat ik zelf achteraan gebeld heb.

"Op 14 december is de bestelling geannuleerd en hebben wij de dag erna het bedrag teruggestort. In totaal 14 dagen waarbij 2 x contact is geweest."

Bijna correct, maar om 1 telefoontje meer of minder zullen we niet moeilijk doen. De 14 dagen klopt dus ook. Mijn eerdere statement van 20 dagen is dus incorrect.

"Onze excuses dat wij niet hebben kunnen leveren. We hopen dat een volgende bestelling wel soepel verloopt."

Eerdere bestellingen zijn goed verlopen en vast vervolg ook weer. Een ding nog wel; KommaGo had daadwerkelijk wel kunnen leveren, echter koos er zelf voor om het niet te doen vanwege omzetverlies. Mijn suggestie om een TP-Link M5 3-pack (besteld product) te vervangen door een 1-pack en een 2-pack die beide leverbaar waren, was een prima oplossing geweest.
Nu moest ik mijn klant laten wachten op de leveringsproblemen van KommaGo terwijl er een oplossing voor handen was. Spijtig dat KommaGo hierin niet wilde/kon/mocht meebewegen of een alternatief heeft willen aanbieden.

Klantenservice

Zie eerdere reactie. Wel het geld netjes en snel teruggekregen.

Geachte heer,

Vervelend om te horen dat de bestelling niet naar wens is gelopen. Het was een populaire black friday aanbieding waarvan de eerste voorraad al snel was uitverkocht binnen enkele dagen.

Ik zie echter wel dat u in de avond van 30 november heeft besteld, de levertijd stond toen op 4-7 werkdagen. Op 9 december hebben wij u geïnformeerd dat wij verwachten op 12 december te kunnen leveren. Helaas hebben wij op 12 december geen voorraad gekregen en hebben u die dag telefonisch hierover geïnformeerd. Op 14 december is de bestelling geannuleerd en hebben wij de dag erna het bedrag teruggestort. In totaal 14 dagen waarbij 2 x contact is geweest.

Algemeen

Prima geregeld. Ik heb het via de website besteld. Vervolgens netjes een bevestiging en een factuur. Zoals op de website vermeld netjes op tijd geleverd.

Verzending

Besteld op 4 vrijdag december in de middag, en de volgende middag kon ik het al ophalen op de PostNL ophaalpunt.

Klantenservice

Doordat ik de vorige keer een verkeerde bestelling van een Access Point kon terugsturen, heb ik besloten om dit keer gewoon bij KommaGo te bestellen.

Algemeen

Eerdere aflevering van Ubiquiti CloudKey Gen.2 dan gepland. Maar bovenal uitstekende en vriendelijke assistentie bij het opnieuw instellen van het netwerk!

Eerder afgeleverd.

Klantenservice

Opnieuw instellen van CloudKey en Gateway was even lastig maar met geduldige assistentie van KommaGo is deze kritieke horde genomen (al met al duurde dit wel een uur of twee!). Adoptie van andere apparatuur was daarna geen probleem meer. Zeer tevreden! Een aanrader!

Verzending: Score: 3

Algemeen

Gebruik gemaakt van een Black Friday aanbieding en daardoor de switch wat sneller gekocht dan gepland.Prima inf op de website. Switch bevalt uitstekend.

Verzending

Door de drukte duurde het een aantal dagen, Terwij bijv HP toch nog binnen een halev dag wist te leveren.

Algemeen

Goed advies voor aankoop. Snelle respons, eerst via chat en later ook nog via de mail. Deskundige mensen

Verzending

Netjes verpakt en volgende dag in huis.

Deskundig advies voor aankoop

Algemeen

Ik kom al jaren bij KommaGo, dichtbij ons kantoor, heel veel voorraad en goed advies.

Verzending

Gewoon zoals "we" inmiddels vinden dat het hoort: vandaag bestellen, morgen in huis. En indien nodig direct ophalen in Utrecht.

Klantenservice

Met inhoudelijke vragen over modellen en bijvoorbeeld opvolgers zit je hier goed, ze weten inhoudelijk waar het over gaat omdat ze specifieke productexperts hebben. Het zijn niet alleen "dozenschuivers".

1 2 3 ... 9

Scorekaart voor KommaGo

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 4

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg