1.407 producten en 1.571 uitvoeringen

Verzending: Score: 4
Klantenservice: Score: 4

Tegen beloning

Algemeen

Heldere communicatie, snelle levering en netjes afgehandeld. Valt niets op aan te merken. Ben blij met mijn bestelling en levering hiervan.

Tegen beloning

Algemeen

Ik heb producten bestelt en snel binnengekregen, kortom ik ben zeer tevreden over deze webshop.

Verzending: Score: 4

Algemeen

Zeer snelle reacties op vragen via de mail, binnen enkele minuten. BEstelling binnen 3 dagen binnen ondanks Corona. Al met al tevreden.

Verzending

Goed ingepakt, binnen 3 dagen binnen, maar dat is heel schappelijk tijdens Coronadrukte in mijn ervaring tot nu toe.

Klantenservice

Heel snelle reacties en duidelijk.

Algemeen

Gelijk aan de meeste moderne webshops tegenwoordig. Lijdt wel aan dezelfde euvel als de meeste webshops.
Zoals te weinig producten die tegelijk getoond worden. 12 is echt te weinig, dan blijf je maar bladeren, gelukkig kan je dit op meer producten per pagina zetten.

En behoorlijk karige filters. Als je naar iets specifieks op zoek bent, dan heb je moeite met het te vinden op hun eigen site. Gelukkig zoek ik meestal via de pricewatch. Dat is natuurlijk ook wel een hoge lat om aan gewend te zijn.

Verzending ging zoals beloofd en de producten kwamen in goede staat aan.

Verzending

Op tijd geleverd en in nieuwstaat.

Algemeen

Standaard verloop van bestellen, voldoende betaal mogelijkheden. Verzendtijden worden minder precies aangegeven dan bij de meeste shops.

Verzending

Na twee dagen een mail gekregen of ik het prima vind dat ze een gebruikt showmodel opsturen ipv een nieuw product. "Maar is verder wel als nieuw". Nee, daar wil ik dus niet de nieuwprijs voor betalen. Nu dus een paar dagen verder en kan ik 5 dagen gaan wachten om mijn geld terug te krijgen.

Algemeen

Ik had vragen over welk dockingstations (USB C) met mijn Lenovo T480 laptop konden werken. Geadviseerd dat ik met de laptop langs kwam. Prima keus kunnen maken met wat het mooiste werkte. Deze service krijg je niet bij andere winkels.

Algemeen: Score: 2
Klantenservice: Score: 1

Algemeen

Bij inleveren kapotte computer en melding een nieuwe te kopen toch onderzoekkosten betalen. Geen service.

Verzending

Op AANRADEN van Levix defecte computer na laten kijken. Bij kopen nieuwe laptop en eventueel externe DVD-speler geen verekening onderzoek kosten.

Klantenservice

Levix deelt achteraf onkosten en voorwaarden mede. Slechte informatie dus.

Verzending: Score: 3

Algemeen

Zaterdag besteld, meteen verzonden en heb het uiteindelijk dinsdag gekregen, wat natuurlijk netjes is.
Helaas hadden ze, alhoewel ik een ander adres had opgegeven, toch mijn eigen adres ingevuld, en daar is het ook naar toegestuurd. Zoiets kan natuurlijk gebeuren, maar geeft aan dat hier fouten in gemaakt kunnen worden (en blijkbaar printen ze dus handmatig een verzendlabel uit).

Algemeen

Speakers besteld, kwamen goed binnen, gratis verzending ( boven een bepaalde prijs).
Wel was de product doos niet verpakt in een extra doos, maar die kwam wel vlekkeloos aan.

Algemeen

Ik heb een paar speakers besteld zonde problemen. Het is mogelijk om met of zonder account te bestellen.

Verzending

De levertijd was als was aangeven en zonder problemen.

Algemeen

Kan deze review worden verwijdert?

Wegens een foutje van de internet van school is het niet mogelijk om op bepaalde websites te komen. Mijn review wordt zo snel mogelijk verbeterd

Algemeen

Mooie winkel, vriendelijk personeel en werknemers in dienst die zelf de laptop open kunnen schroeven en problemen kunnen oplossn.

Klantenservice

Acer Swift 1 in de winkel gekocht. Na 3 weken deed deze ineens niets meer. In de winkel uitgebreid onderzocht en bleek iets op het moederborrd te zijn. Bedrijfsleider stelde zelf voor om laptop om te ruilen voor een nieuw exemplaar ipv opsturen ter reparatie. Heeft ook uit eigen beweging de SSD overgezet in de nieuwe laptop. Klasse!

Algemeen

Levix is vergeleken met andere winkels een topper, wanneer je bij hen aankomt met een vraag kunnen ze het tenminste beantwoorden!

Klantenservice: Score: 1

Algemeen

Bestellen en betalen ging gemakkelijk. Het bedrijf is duidelijk over de prijzen, etc. Zoekbalk maakt het scherm wel heel druk.

Verzending

Besteld om 16.00 uur, netjes voor de 17.00 deadline om het de volgende dag binnen te krijgen, maar vervolgens levert de winkel het niet op tijd aan bij PostNL waardoor afspraken verzet moesten worden en dit onnodige kosten met zich meebrengt.

Klantenservice

Klantenservice (chat) geeft standaardantwoorden. Heb niet het gevoel met een echt persoon te praten. Wanneer de klacht nader wordt toegelicht wordt je simpelweg genegeerd. Pas wanneer je de chat met slecht beoordeeld, krijg je weer een standaardantwoord.

Beste Hendrik,

Helaas heeft PostNL ons bij deze zending in de steek gelaten, we hebben het pakket op tijd aangeleverd maar helaas is er daarna iets fout gegaan bij PostNL. Alle pakketten van deze dag zijn later aangekomen bij de ontvangers.

Excuses voor het ongemak, hopelijk zien we u binnenkort weer terug in onze shop!

Met vriendelijke groet,

Algemeen

Site is overzichtelijk en breed scala aan betaalopties. Ook een chat om snel een vraagje te stellen.

Verzending

Laptop besteld en de volgende dag in huis

Klantenservice

Had een laptop gekocht waarbij het touchpad klapperde als ik scrollde. Niet een extreem groot probleem (de touchpad deed het immers wel gewoon) maar stoorde me er flink aan (vooral omdat ik ook een kleinere uitvoering van ditzelfde model bezit die dit probleem niet heeft). Was daarom bang dat ze hem niet wilde inruilen. Ik werd echter fantastisch te hulp gestaan, zowel via de mail als via de telefoon, en heb uiteindelijk een perfect werkende laptop ervoor in de plaats gekregen. Top service! Daarbij was het personeel ook erg vriendelijk. Zou hier zeker opnieuw een aankoop doen!

Algemeen

Ik heb hier al een aantal keren iets besteld, steevast vlot en correct geleverd !

Verzending

Eigenlijk altijd geleverd binnen de aangegeven tijd

Klantenservice

Op vagen word snel en correct geantwoord

Algemeen: Score: 1

Algemeen

Bestelling niet geleverd want zogenaamd niet meer leverbaar terwijl andere leveranciers nog volop leveren. Betreft een LG monitor met lanceringsdatum 14-06-2017

Goedendag,

Het aangeschafte model was helaas een demomodel en zoals aangegeven niet netjes genoeg om naar de klant te versturen. We hebben hierop aangeven dat de LG 29UM68 (oud model) is vervangen door de LG 29UM69 en dat wij hem bij onze leveranciers niet meer in kunnen kopen.

Dat andere partijen op internet hem nog op voorraad hebben liggen wil niet zeggen dat leveranciers dit uitlopende model nog op voorraad hebben. Als dat zo was geweest hadden we hem namelijk met alle plezier overnieuw ingekocht.

Spijtig dat u ons hierin niet wil vertrouwen en direct overgaat tot het plaatsen van een slechte review.

Met vriendelijke groet,

Algemeen

Great prices, great customer service! No problems with bringing back the products of that have a factory defect or you just want a replacement or your money back..great guys l!! Great store!!!

Klantenservice

Great customer service especially with the return of a product and the replacement with a new one..the people there are really warm and you feel like family.

Algemeen

Levix ziet hier in Den Bosch en is naar mijn ervaring een van de betere shops op het gebied van service, advies, en altijd vriendelijk. Met veel producten (kleinere shop) wel iets duurder maar over het algemeen word dit verschil zeker tenietgedaan door de uitstekende service.

Klantenservice

Zie hierboven. Altijd vriendelijk, en zeker in person altijd zeer goed advies en goede hulp.

Scorekaart voor Levix Computershop

Algemeen Score: 4
Verzending Score: 3.5
Klantenservice Score: 4

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg