1.375 producten en 1.520 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Levix Computershop

Review toevoegen

Algemeen

De bestelling werd snel geleverd en de klantservice was ook snel en goed bereikbaar met duidelijke informatie

Algemeen

Prima site, was er via de pricewatch gekomen. Vond de informatie bij het product (Delock USB 3.0 -> HDMI adapter) wat beperkt. Maar wel super snelle verzending.

Verzending

Was een supersnelle levering (zelfde dag nog) via trunkrs

Algemeen

Vooraf telefonisch contact en uitgebreid advies over de verschillende laptops gekregen. Bestelling ging makkelijk en s avonds kwam de laptop al binnen.

Super snelle levering. 11.49 uur besteld, s avonds rond 20.00 bezorgd

anor Karma 3,85K

Algemeen

Eigenlijk had ik nog nooit van deze shop gehoord, maar ik had snel een monitor nodig en zag via tweakers dat levix deze snel kon leveren voor een goede prijs. Bestelling was snel gedaan en de bevestiging snel binnen. Monitor had ik de volgende dag binnen, dus gewoon een positieve ervaring.

Algemeen

Zeer goed geprijsde webshop. Ik ben niet fysiek in de winkel geweest dus daar kan ik niet over oordelen.. Heel makkelijk spullen te bestellen

Verzending

Maandag was de eerste werkdag (in weekend besteld) maandagavond werd er via
trunkrs al de bestelling gebracht.

Algemeen

Snel een eenvoudig bestellen. Geen onverwachte elementen in het bestelproces. Precies zoals je het zou verwachten dus.

Verzending

Ontvangst op het bij de bestelling aangegeven bezorgmoment.

Algemeen

Na een bezorging die mis ging en een laptop die kwijt was dacht ik dat ik sowieso nog een week zonder laptop zou zitten. Binnen 24 uur was de nieuwe laptop verstuurd, oprecht heel tevreden met de afhandeling vanuit de shop. Ook met de klantenservice, je wordt gelijk doorverwezen naar de "agent" die jouw al eerder heeft geholpen waardoor je niet opnieuw je verhaal hoeft te doen.

Verzending

Bezorger is na het verdwijnen van het pakketje nog terug komen rijden en heeft zijn naam en telefoon nummer achtergelaten voor het geval we hem nog ergens voor nodig hadden. Heel netjes opgepakt.

Algemeen

De producten op de website zijn goed te vinden. Daarna is het simpel toevoegen aan je winkelwagen en beginnen met afrekenen.

Verzending

Ik had mijn laptop op een woensdag avond besteld en hij was er de volgende dag al. Goed ingepakt en totaal geen schade.

Algemeen

Laptop besteld bij Levix. Ondanks dat ik niet in de randstad woon, had ik de laptop op de dag van bestelling al binnen! Top. Levix had zelfde prijs als concurrenten, maar door eerdere ervaringen voor hen gekozen.

Verzending

S ochtends besteld, s avonds al binnen!

Algemeen

Twee monitoren besteld omdat de prijs goed was. Zelfde dag verzonden door Levix maar twee dagen later pas ontvangen maar ja.. PostNL...
Helaas bleek een van de monitoren helemaal defect te zijn, verpakking onbeschadigd. Direct contact opgenomen en kon hem retour sturen, ook direct weer een nieuwe ontvangen, prima afgehandeld, snelle reactie opmails.

Verzending

Goed verpakt, levering vertraagd maar oorzaak bij PostNL.

Vlotte en nette reactie.

Algemeen: Score: 2
Verzending: Score: 2
Klantenservice: Score: 1

Algemeen

Via bol.com besteld, was 4 euro goedkoper dan op hun eigen site. Product Bleek achteraf gebruikt. Coolblue had hem ook tweedehands, maar wel voor een tweedehandse prijs.

Verzending

Kreeg een gebruikte subwoofer, er zat stof op de speaker grill, kabels waren uitgepakt en gebruikt. Normaal heb ik geen problemen met een gerouterneerde product, maar zet er dan bij dat het tweedehands is en niet nieuw.
Vóór 23:59 besteld, morgen geleverd? Amehoela, kreeg het de pas de dag erop.
EDIT:
De klantenservice is blijkbaar wel goed, maar te laat voor mij. Hij is retour gegaan en ergens anders besteld.

Klantenservice

Op 18 maart heeft Levix mijn retour al ontvangen, we zijn inmiddels 10 dagen later en ik heb mijn geld nog niet ontvangen. Ook geen updates mogen ontvangen via de mail of iets dergelijks, je mag lekker zelf erachteraan.

Beste Atillicious,

Allereerst excuses voor het ongemak! Helaas is er een geopend artikel in de nieuwe voorraad terecht gekomen en is hij uiteindelijk naar je verzonden.

Dit is uiteraard niet de bedoeling! Als je contact met ons opneemt kunnen we het goed met je maken.

Met vriendelijke groet,

Algemeen

Duidelijke website met scherpe prijzen. Account aanmaken en producten bestellen was zo gebeurd. Ik kende de winkel hiervoor nog niet, maar zou hier zo weer bestellen.

Verzending

Volgens de website zou de bestelling dezelfde dag nog geleverd worden (voor 12:00 besteld, vanavond in huis). Dit werd uiteindelijk de volgende dag. Nog steeds snel en keurig verzonden, maar niet zo snel als werd geadverteerd.

Klantenservice

Eerste bestelling ging niet goed (foutmelding). Telefonisch contact verliep heel vlot, vriendelijke medewerker en geen lange wachtrijen of iets dergelijks.

Algemeen: Score: 2
Verzending: Score: 0
Klantenservice: Score: 2

Algemeen

Hier een van de weinige mindere ervaringen. Order geplaatst voor middernacht ("voor 23:59 besteld is morgen in huis"). De order bleef echter 3 dagen op 'in behandeling staan'. Ook geen bevestiging van de order per mail ontvangen (zat niet in de spam folder).

Klantenservice

Geen reactie van de klantenservice gekregen per mail op mijn vraag waarom het zo lang duurde, of de eropvolgende annulering (elders opnieuw besteld).

Geachte Gilraen,

Door een storing in ons systeem zijn er helaas wat weborders niet goed doorgekomen waardoor er onverhoopt wat vertragingen zijn opgelopen.

Dit probleem is inmiddels opgelost. Excuses voor het ongemak!

Met vriendelijke groet,

Algemeen

prima simpel, eenvoudig bestelproces. niet omslachtig, prijstechnisch ook prima met gratis verzending boven 30 euro.

Verzending

uitstekende vervoerspartner. kon allerlei voorkeuren aangeven hoe ik geleverd wilde hebben (bv bij welke buren als ik er zelf niet was of eventueel nog ander adres). 30 minuten voor aankomst kreeg ik nog een sms met update dat binnen 30 minuten zou worden geleverd en dat gebeurde ook netjes. niets dan lof!

Verzending: Score: 0

Algemeen

Overzichtelijke site. Het juiste product bij de goedkoopste aanbieder.
Snelle levering. De bezorging was wel iets minder. Onstuimige chauffeur.

Verzending: Score: 3

Algemeen

Overzichtelijke website waar alles makkelijk te vinden is. Ik was op zoek naar de beste prijs voor een specifieke game laptop en die boden ze hier bij Levix.

Verzending

Het bestelde product werd snel en in goede orde geleverd.

Klantenservice: Score: 4

Algemeen

Het was een overzichtelijke website, ze hebben een uitgebreid assortiment, makkelijke betaling en snelle verzending

Verzending

Snel verzonden, goed verpakt en dus goed aangekomen.

Algemeen

In eerste instantie kon ik na het plaatsen van mijn bestelling niet verder naar de betaling, maar ik kon zonder enig gedoe via de website mijn order annuleren. Een tweede poging lukte vervolgens wel.

Verzending

Heb hier besteld mede dankzij de razendsnelle levering middels Trunkrs.

Klantenservice: Score: 4

Algemeen

De eerste keer dat ik bij Levix heb gekocht. Prima indruk. OP basis waarvoor ik een laptop gebruik kwam ik snel bij Levix uit.

Verzending

Keurig afgehandeld. Een aanrader. Om 16:25 besteld, daags erna de bestelling binnen.

Klantenservice

Nog geen telefonisch of fysiek contact met Levix gehad. Maar ik heb daar een goed gevoel bij.

Algemeen

Alles was erg duidelijk en de prijs was niet te hoog. Echt een aanrader top.

Alles wasgoed verpakt

1 2 3 ... 6

Scorekaart voor Levix Computershop

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg