Levix Computershop

1.420 producten en 1.561 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Levix Computershop

Review toevoegen

Algemeen

Via Bol voor een aantrekkelijke prijs een laptop gekocht, de specifieke laptop stond niet op hun eigen site. Op een vrijdag om 10:00 besteld, om 11:30 al verzendbevestiging via Trunkrs, nog nooit van dit transportbedrijf gehoord, dus ik was benieuwd. Tot mijn verbazing om 17:45 al geleverd, op dezelfde dag!

Verzending

Nog op dezelfde dag bezorgd! De doos van de laptop was verzonden in een nog grotere doos, dus niet zomaar een verzendlabel op de verpakking van de laptop zelf, ook dat is een pluspunt.

Algemeen: Score: 3
Verzending: Score: 3

Algemeen

bestelproces verliep vlot. de verzending was ook snel geregeld. alleen jammer dat er geen zaterdag levering is. anders waren het 5 sterren geweest on de website staat nl dit:Alle voorradige artikelen die vóór 23:59 worden besteld van zondag t/m donderdag, zijn de volgende werkdag in huis

Verzending

donderdag besteld vrijdag verzonden maar helaas niet op zaterdag geleverd met trunks. dit vond ik een mindere ervaring op de website wordt nl wat anders beloofd. nl: Alle bestellingen die vanaf 18:00 gedaan worden, worden de volgende dag ingepakt. Je krijgt dus niet altijd dezelfde dag de track & trace, maar het pakket wordt alsnog de volgende werkdag geleverd.

Algemeen

Ik had een specifieke PC behuizing nodig en kwam via de Pricewatch uit bij Levix. Hoewel de webshop er wat gedateerd uitziet ging het bestellen soepel en was de verzending super. Ik zou hier zeker nog een keer bestellen!

Verzending

Perfect! Het pakketje werd dezelfde dag nog (gratis) thuisbezorgd door, het voor mij onbekende, Trunkrs. Verder was het pakketje met track & trace vrij duidelijke te volgen.

De behuizing werd in "eigen doos" verzonden. De meningen zullen wellicht hierover verdeeld zijn, maar met het oog op duurzaamheid vind ik het gebrek aan onnodig extra verpakkingsmateriaal een pluspunt.

Verzending: Score: 0
Klantenservice: Score: 5

Algemeen

Ik heb nooit iets besteld via hun webshop, ik woon op een paar honderd meter van één van hun winkels, dus bestellen is dan een beetje onzin. Twee jaar geleden heb ik daar, op de processor na, een compleet nieuwe pc gekocht. Vriendelijk personeel, denkt met je mee en heeft verstand van zaken.

Klantenservice

Na anderhalf jaar begon de nieuwe pc te haperen, na wat onderzoek had ik wel wat vermoedens, maar geen tijd/zin/onderdelen meer om verder te klungelen en heb de pc naar Levix gebracht. De op hun website vermelde 40 euro onderzoekskosten had ik er wel voor over. De volgende dag belden ze met de melding dat de voeding overleden was en ik onder garantie een nieuwe kreeg. Kosten tot dat punt waren 17 euro, voor 20 euro meer zouden ze de nieuwe voeding meteen inbouwen, waar ik mee akkoord ben gegaan. Ze hebben meteen wat aan kabelmanagement gedaan en dezelfde middag kon ik de pc weer ophalen. Vriendelijk, snel en niks te duur.

Algemeen

De beloning is een webcam cover als je een review achter laat. ACT USB-C multiport dock gekocht. De prijs bij Levix was veruit het laagst. De beoordelingen positief en de verzendtijd 24/5. Dan is de keuze snel gemaakt. Het bestelproces was makkelijk. De verzendkosten zijn gratis boven de €30 en was voor dit product dus gratis. Betaling kan met iDeal.

Verzending

De levering was inderdaad binnen de 24 uur. Het product was degelijk verpakt in een doosje met vulling.

Algemeen

Groot assortiment waardoor alles bij één winkel te bestellen was. Levering was snel en verliep zonder problemen.

Algemeen

Fijne laptop, werkt perfect als basis laptop voor mijn ouders. De verzending was zelfs sneller dan verwacht. Er stond dat hij niet op voorraad was, maar dat bleek wel zo te zijn.

Verzending

Snelle levering, helemaal tevreden.

Algemeen

scherpe prijs, volgens schema afgeleverd, wilde deze laptop kopen maar niet overal voorraadig. Levix had uiteindelijk de scherpste prijs.

netjes geleverd, goed verpakt

Algemeen

Laptop was veruit de goedkoopste bij Levix, maar net zoals vele andere nog nooit van deze webshop gehoord, maar ondanks de positieve reviews toch 'gewaagd', en dat zonder spijt, ondanks een klein puntje m.b.t. het verzenden.

Verzending

Laptop op vrijdag besteld, stond bij 'morgen verzonden', maar hele weekend niets gehoord. Maandagochtend kreeg ik een verzendbevestiging van Trunkrs dat de laptop 's avonds geleverd zou worden. Net op tijd want ik me voorgenomen te bellen na 12.00 uur. Daarop heb ik het afleveradres aangepast (dat kan gelukkig bij Trunkrs) omdat ik de laptop zakelijk had besteld en daar 's avonds niemand aanwezig is. Als de laptop wel zaterdag was verzonden met bijv PostNL had ik de laptop maandag overdag gehad, want beter uitkwam gezien de kantoortijden. Ook was dit waarschijnlijk iets goedkoper geweest qua verzendkosten.

Algemeen

Ik was op zoek naar een standaard om mijn iMac wat hoger te zetten. Bij Levix vond ik een Sharkoon model inclusief 4 USB ingangen en QI lader voor mijn iphone voor een prima prijs. Tevreden over het product en de snelle levering.

Verzending

Goed verpakt en snelle levering.

Algemeen

Eerst reviews gelezen en toen gekeken naar de prijs. Bij Levix was de prijs het laagst. Ook de referenties over Levix waren zeer positief. De bestelling was dan ook snel gedaan. Werd netjes op de hoogte gehouden van alle stappen. Ik heb alleen maar positieve ervaring gehad met Levix en daarom adviseer ik bij Levix te kijken bij een volgende bestelling.

Verzending

De verzending was prima op orde. Heel netjes en goed verpakt. Daar kunnen anderen nog van leren.

Algemeen

Waren de goedkoopste op Tweakers en volgens de website zou het bezorgen dan de volgende dag plaatsvinden. Niet gedacht dat de bezorging op tijd zou plaatsvinden vanwege het late verzenden, maar toch netjes de volgende dag bezorgd!

Verzending

Vandaag besteld en morgen huis, klopt als een bus :-)

fx500 Karma 3,71K

Algemeen

In één woord geweldig! Gigabyte Mobo besteld (Z590 Gaming X). Was op voorraad en werd dezelfde dag nog bezorgd. Niet verwacht. Had rekening gehouden met 1 werkdag. Tevens goede prijs, ruim €20 goedkoper dan elders.

Verzending

Zoals eerder ook aangegeven, sneller dan verwacht bezorgd.

Klantenservice: Score: 4

Algemeen

S avonds laat besteld en de volgende dag geleverd. De omschrijving en specs zijn duidelijk. Betrouwbaar bedrijf.

Klantenservice: Score: 5

Algemeen

De bestelling werd snel geleverd en de klantservice was ook snel en goed bereikbaar met duidelijke informatie

Algemeen

Prima site, was er via de pricewatch gekomen. Vond de informatie bij het product (Delock USB 3.0 -> HDMI adapter) wat beperkt. Maar wel super snelle verzending.

Verzending

Was een supersnelle levering (zelfde dag nog) via trunkrs

Algemeen

Vooraf telefonisch contact en uitgebreid advies over de verschillende laptops gekregen. Bestelling ging makkelijk en s avonds kwam de laptop al binnen.

Super snelle levering. 11.49 uur besteld, s avonds rond 20.00 bezorgd

Algemeen

Eigenlijk had ik nog nooit van deze shop gehoord, maar ik had snel een monitor nodig en zag via tweakers dat levix deze snel kon leveren voor een goede prijs. Bestelling was snel gedaan en de bevestiging snel binnen. Monitor had ik de volgende dag binnen, dus gewoon een positieve ervaring.

Algemeen

Zeer goed geprijsde webshop. Ik ben niet fysiek in de winkel geweest dus daar kan ik niet over oordelen.. Heel makkelijk spullen te bestellen

Verzending

Maandag was de eerste werkdag (in weekend besteld) maandagavond werd er via
trunkrs al de bestelling gebracht.

Algemeen

Snel een eenvoudig bestellen. Geen onverwachte elementen in het bestelproces. Precies zoals je het zou verwachten dus.

Verzending

Ontvangst op het bij de bestelling aangegeven bezorgmoment.

1 2 3 ... 6

Scorekaart voor Levix Computershop

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg