Levix Computershop

1.380 producten en 1.517 uitvoeringen
Levix Experience Center Den Bosch
 Over ons
Levix is sinds de oprichting in 1999 dé betrouwbare en servicegerichte partner op het gebied van automatisering. Onze service en kwaliteit is in de wijde omtrek bekend en dit zorgt er voor dat we de afgelopen jaren steeds zijn blijven groeien. We hebben 3 Experience Centers in Oss, Den Bosch en Uden en een winkel in Geffen. Naast onze fysieke winkels hebben we ook een uitgebreide webshop waar je ons volledige assortiment kunt terugvinden.

Voor de zakelijke markt biedt onze Business ICT-afdeling verschillende automatiseringsbehoeftes, zoals het opzetten en onderhouden van bedrijfsnetwerken en probleemoplossing wanneer dit nodig zou zijn. Wij bieden dus totaaloplossingen voor zowel de zakelijke als de particuliere klant.

Wat kun je van ons verwachten
- Snelle levering doordat wij alleen uit eigen voorraad leveren
- Eigen technische dienst
- 3 Experience Centers (Oss, Den Bosch & Uden) + 1 winkel
- Persoonlijke service en ondersteuning
- We komen ook bij je thuis
- Groot aanbod in hardware en software

Heb je vragen over je bestelling?
Voor vragen kunt je altijd terecht bij onze helpdesk:
073 303 06 01
webshop@levix.nl

payment_waarborg_usp.jpg

Levix Experience Center Den Bosch

Wij zijn officieel:
Asus Gold Partner / Certified Repair Center, Acer Partner, Canon Partner, Logitech Partner, Intel Technology Provider Platinum, Microsoft Surface Dealer, Microsoft Gold Partner, Microsoft Small Business, Microsoft Midmarket Solution Provider, Microsoft Server Platform, Microsoft OEM, Synology Dealer, HP Silver Partner, Hirschmann Dealer, Transcend Partner, ThrustMaster Dealer, TP-Link Dealer. Ubiquiti Dealer, WD Partner.

Scorekaart voor Levix Computershop

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Pricewatch statistieken

Prijsvermeldingen 1517 producten, 70 unsorted producten
Prijsindex Nederland 97,4 (2,6% onder gemiddeld)