Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4
PeacekeeperNL 22 maart 2020 Product gekocht

Logitech G PRO X Gaming Headset

Prima gaming headset, helaas tot twee keer toe een product met defecte microfoon mogen ontvangen. Ik ging echter niet door voor driemaal is scheepsrecht.

Pluspunten

• Geluidskwaliteit
  • Bouwkwaliteit
  • Vervangbare snoeren
  • Bedraad aangesloten dus geen lege accu's
  • Meegeleverde USB DAC

Minpunten

• Microfoon 2x DOA

Opnamekwaliteit Score: 1
Features Score: 4

phiemstra 9 december 2019 Product gekocht

Logitech G PRO X Gaming Headset

Deze headset heeft een zeer goed geluid en microfoon, al is dat vooral zo via de USB DAC. De surround ervaring is een beetje een mixed bag: de ervaring wordt er beter van, maar het geluid wordt vrij dof. De EQ helpt, maar het is niet ideaal.

Pluspunten

• Geluidskwaliteit
  • DTS surround
  • Bouwkwaliteit
  • Goede microfoon
  • USB DAC
  • Snoeren zijn los

Minpunten

• Niet wireless
  • Surround maakt geluid dof

Opnamekwaliteit Score: 5
Features Score: 4

tweak_johan 15 september 2021 Product gekocht

Logitech G PRO X Gaming Headset

ik heb deze koptelefoon gekocht omdat ik altijd gecharmeerd was van Logitech producten maar de nieuwe software die verplicht komt bij deze koptelefoon als je blue voice wil gebruiken heeft HELE slechte integratie met de software van Logitech die ik nu gebruik.

Pluspunten

• goede gebouwd
  • solide

Minpunten

• geen eigen software/driver om in te stellen

Features Score: 2
BreakingMilan 11 februari 2021 Product gekocht

Logitech G PRO X Gaming Headset

Geweldige headset, met de juiste instelling binnen de G Hub software klinkt deze headset geweldig! Zeker een aanrader voor shooters/films

Pluspunten

• Comfortabel
  • Goed gebouwd
  • Goede prijs
  • Microfoon eruit haalbaar

Minpunten

• Niet super veel bass

Lithcake 23 november 2020 Product gekocht

Logitech G PRO X Gaming Headset

Alles aan de Logitech G Pro X voelt hoogwaardig aan, en geeft veel extra's. Helaas is hij voor mijn hoofd/oren niet geschikt. Aangename verassing was de meegeleverde telefoonverbinding met mic. Via draad naar de headset makkelijk om te wisselen tussen PC en (teams) tablet/telefoon.

Pluspunten

• Voelt hoogwaardig aan
  • degelijk geluid voor gaming
  • Softwarepakket goed verbeterd
  • Meegeleverde aansluitingen
  • Afneembare microfoon
  • Geen overdreven 'gaming' uiterlijk

Minpunten

• Te zachte/ondiepe kussens, mijn oren raken harde binnenkant
  • Software driven surround sound na veel tweaken toch uitgezet

risljaninasim 11 november 2020 Product gekocht

Logitech G PRO X Gaming Headset

Een van de beste die je kan krijgen in de huidige prijscategorie. Ik kreeg direct de eerste dag al complimenten van mede-gamers over stemkwaliteit. Ik heb moeten kiezen tussen deze headset of dat ik 200-300 euro uitgeef aan een high end headset. Ben heel blij met mijn keuze.

Pluspunten

• Microfoon (Blue VO!CE)
  • Geluidskwaliteit
  • Extra kabels en tasje
  • Comfortabel
  • Stevig gebouwd
  • Veel instellingen in G-Hub software

Minpunten

• Veel sound presets zijn overbodig
  • Kabel kan langs je lichaam schuren als je hem niet goed positioneert

reviewguy 28 maart 2020 Product gekocht

Logitech G PRO X Gaming Headset

Ik heb deze headset gekocht in november en hij is nu al stuk gegaan, de recht kant valt nu steeds uit en als je een kleine tik er tegen aan geeft doet hij het weer

Pluspunten

• spullen die je erbij krijgt
  • geluid
  • microfoon

Minpunten

• software dat je nodig hebt om hem te kunnen starten

Features Score: 3
NLxDoDge 5 maart 2020 Product gekocht

Logitech G PRO X Gaming Headset

Mijn vorige Logitech was overleden door een kabelbreuk, deze gekocht en zeker geen spijt van. DAC doet wonderen en de sidetone zodat je jezelf kan horen is perfect voor mij, zodat ik niet te hard praat. G-Hub software is alleen wel het minpunt van heel de headset, dus be warned.

Pluspunten

• Verschillende oorkussens
  • Mic verwijderbaar
  • Apparte telefoon kabel voor onderweg
  • Sidetone
  • Meegeleverde USB-DAC is erg goed
  • Opbergzak
  • Goed verpakt

Minpunten

• G-Hub software hit or miss
  • Surround sound moet je hem niet voor kopen
  • Clip is van plastic, en is daardoor moeilijk op te doen.

Skirlasvoud 20 februari 2020 Product gekocht

Logitech G PRO X Gaming Headset

Uitstekende, indrukwekkende bouwkwaliteit waaraan bijna alles modulair of verwisselbaar is. De geluidskwaliteit - vooral de surround sound - is echter alleen geschikt voor gamers die van shooters en een enorme hoeveelheid bas houden. Hogere, scherpere geluiden zoals vallend glas, fluisteren of een vogeltje, verdrinken in de dofheid.

Pluspunten

• Zeer robuust
  • Uitneembare, goede microfoon
  • Modulaire bedrading voor zowel USB dongle, smartphone en audio-jack
  • Lekkere leren en stoffen oorkussentjes bijgeleverd
  • Klemt stevig om de oren heen om buitengeluiden te isoleren
  • Mooie, stylish afwerking. Ziet er zonder de uitneembare microfoon uit als een koptelefoon die buiten gedragen kan worden
  • Een paradijs voor de gamer die lekker veel bas wil hebben en vooral games met iets meer bombast speelt, zoals competitive shooters
  • Daarom ook goed om Rap, Hip-Hop of Metal te beluisteren

Minpunten

• Alleen DTS surround sound en deze heeft het niet zo op de mid-range en hogere geluiden. Scherpere, subtielere geluiden zijn dof en vaag
  • Ook de stereo setting legt teveel nadruk op de bas
  • Geen headset voor de meer atmospherische games waar je gewoon van de omgeving wil genieten
  • Sluit misschien iets te goed en klemmend als je daar gevoelig voor bent
  • Surround sound is niet via een knopje of dongle uit te schakelen. Moet via desktop software
  • Hierdoor ook niet geschikt voor algemeen gebruik. Dankzij de overmaat van bas is uitschakelen van surround aan te raden als je na een game sessie muziek/filmpje wil luisteren. Moet via een behoorlijk hoeveelheid muisklikken in plaats van een makkelijk knopje ergens

TheRacknker 16 oktober 2019 Product gekocht

Logitech G PRO X Gaming Headset

Mijn vorige headset was de Corsair Gaming VOID Pro Surround en die klonk al best goed voor een gaming headset. Maar deze headset klinkt zoveel beter en geeft je ook zoveel mooie presets. En de microfoon geeft je kwaliteit gelijk aan de Mod Mic 5.

Pluspunten

• Prachtig geluid
  • Prachtige microfoon
  • Stevig gebouwd
  • Meerdere kussentjes (Leer of stof)
  • Goede software (DTS en BLUE Voice)

Minpunten

• Kan na een lange sessie een beetje pijn doen.

Features Score: 5
Dardo 8 augustus 2019 Product gekocht

Logitech G PRO X Gaming Headset

Heb de headset nu een poosje en hij bevalt mij een stuk beter dan de G933. De G933 voelt veel zwaarder aan op het hoofd en zit ook minder lekker. Ook kraakt deze niet aan alle kanten en de Blue software helpt enorm voor de microfoon!

Pluspunten

• Draag comfort
  • Veel opties
  • Prima geluid (ben geen audiofiel)
  • Bouwkwaliteit

Minpunten

• Microfoon niet inklapbaar

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Logitech G PRO X Gaming Headset?