Productpine

Klantenservice: Score: 5
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Bestellen ging simpel, nette website en overzichtelijk ontworpen. Ik heb hier de sonos arc besteld, was een 10tje goedkoper dan de rest.

Stond op de website volgende dag in huis, dit is ze vanwege black friday niet gelukt en werd het twee dagen. Wel na bestellen netjes geinformeerd via de mail over de vertraging.

Verzending

Verzending liep via sonos, netjes verpakt in dubbele doos. Geen beschadigingen aan de binnen doos.

Klantenservice

Netjes gemaild over latere levering, had zelf ook even gebeld en werd hier goed over geïnformeerd.

Algemeen: Score: 5
Verzending: Score: 5
Klantenservice: Score: 0
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Producten makkelijk en snel vindbaar, prettige website. De bestelling, betaling en bevestigingen waren erg fijn. Je kreeg ook netjes een update dat het pakket verzonden was met daarin gelijk een directe link naar de track & trace. Het was gelukkig postnl en de bezorging was zoals beloofd!

Ik twijfelde wel omdat de webshop nog geen beoordeling heeft, maar ben tevreden!

Verzending

Goed en netjes verpakt en op tijd! Ik had een sonos beam besteld, deze werd vezekerd verzonden. Erg netjes dus!

Scorekaart voor Productpine

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is minder dan 1 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie