Office Centre

5.134 producten en 5.656 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Office Centre

Review toevoegen

Algemeen

Ik heb voor mijn ouders een printer besteld.
De prijs was eerlijk nadat ik met klanten service had overlegd over welke printer het beste was voor hen.

Verzending

De bestelling via DHL kwam exact op tijd aan zoals aangegeven.
Kennelijk hebben ze het vanuit hun winkel in Amsterdam verstuurd en het kwam alsnog op tijd aan, dus chapeau.

Klantenservice

Zoals al eerder aangegeven, ik was geholpen door de klantenservice voor de beste keuze voor mijn ouders.
Exact wat ik verwachtte en ik heb een prima keuze weten te maken door de kennis van de klantenservice.

Algemeen

Waardeloze klantenservice. Let op als je hier besteld er wordt niet gereageerd waardoor je niks kunt.

Algemeen

Ik heb mijn order (RTX 3080) een maand geleden al geannuleerd en nog steeds geen geld ontvangen.

Zelf al 2x de klantenservice gebeld, waarbij je eerst minimaal 15minuten moet wachten voordat je aan de beurt bent. Daarna krijg je een medewerker aan de lijn die zegt dat er iets fout gegaan is en dat ze terugbellen. Ik gaf toestemming als ze dezelfde dag terug zouden bellen. Wat denk je? Dezelfde dag niks gehoord. De dagen erop ook niet.

Nu sta ik nog steeds met lege handen en kunnen zij lekker de voorraad financieren met mijn geld.

Dit is de laatste keer dat ik bij deze oplichters heb besteld. Jammer dat ik niet minder dan 1 ster kan geven.

Klantenservice

Zie bovenstaande. Daar staat alles haarfijn uitgelegd. Niets aan toe te voegen.

Klantenservice: Score: 4

Algemeen

Website blinkt nergens in uit, of modern vormgegeven, maar is wel gewoon prima werkbaar.
Dit geldt ook voor de bestelproces. Standaard simpele stappen.
Je krijgt bevestiging per mail. De factuur in een separate mail.
Na afronden duurt het even voordat de bestelling zichtbaar is in het account. Maar daarna is het proces klaar.
Dus een heel groot nadeel is dat je de status van je bestelling niet kan volgen. Geen updates, geen track & trace. Niet via de site en niet per mail.

4 sterren

Verzending

Verzenden ging inderdaad zo snel als op de site beloofd.

Dus: Indien op voorraad en vóór 14u besteld, volgende werkdag in huis.

Klantenservice

De klantenservice loopt niet over van vriendelijkheid, maar helpt wel prima. Na eenmalig contact was ik geholpen met de status van bestelling + een track en trace nummer. Dit stuurden ze tevens daarna per mail.

Algemeen: Score: 3

Algemeen

Op 16 oktober heb ik een webcam besteld met een verwachtte leverdatum van 10 werkdagen. Afhalen in de winkel is helaas niet mogelijk, dus maar gekozen om het te laten bezorgen tegen een bijbetaling van € 4,99 (excl. BTW).

Klantenservice

Op 30 oktober werd ik per e-mail geïnformeerd dat de leverancier de webcam niet meer kan leveren en dat ik het betaalde bedrag binnen 5 werkdagen retour op mijn rekening zou ontvangen. Totaal heb ik op 16 oktober € 62,65 betaald, echter op 5 november ontving ik een bedrag van € 56,62 retour.

Vervolgens heb ik op 10 november de medewerker een reactie gestuurd, die mij op 30 oktober informeerde over de terugbetaling, dat ik graag het resterende deel per ommegaande ook zou willen ontvangen. Deze reactie heb ik op 1 december doorgestuurd naar de klantenservice, omdat ik nog geen terugkoppeling had ontvangen van de medewerker. Behalve een automatische reactie is hier een week later ook nog niet op gereageerd.

Ik betwijfel of ik nog een reactie ga ontvangen en ik het resterende deel nog retour ga ontvangen.

Uiteindelijk heb ik toch nog een reactie ontvangen en het resterende deel van het door mij betaalde bedrag retour ontvangen.

Verzending: Score: 1

Algemeen

Bleutooth module TP400 besteld op 22 dec met op de website vandaag besteld morgen in huis.
Na 3 maal een mail gestuurd te hebben waar geen bericht op kwam vandaag 1 december 9 dagen later gebeld, na 13min in de wacht en na 3min nogmaals in de wacht na het opgeven van het web nr omdat ze met het factuur nummer niets konden vermeld gekregen dat waarschijnlijk begin volgende week geleverd kon gaan worden.
Heb door gegeven dat het gecrediteerd mag worden en ik het ergens anders ga bestellen. Na de vraag waarom het zo lang duurde dat ik een mail reactie kreeg was het antwoord ja het is nogal druk en mensen bellen elke keer... Ben benieuwd of en wanneer ik mijn geld terug ga zien.
Dit had ik niet verwacht van een groot bedrijf.

Verzending

Niets ontvangen met vermelding op website vandaag besteld morgen in huis, wacht op crediteren.

Klantenservice

Lange wacht tijd aan de telefoon, dit is opzich nog wel te begrijpen.
Ze kunnen niets met een factuur nummer maar alleen met een web nummer. Als je deze hebt verschaft mag je nogmaals 3 minuten wachten totdat ze terug koppelen.

Klantenservice: Score: 3

Algemeen

Bestelling ging prima, alleen was mijn order pas na 2 dagen zichtbaar onder mijn account die tijdens de bestelling was aangemaakt, blijkbaar is die pas zichtbaar wanneer je bestelling/order is gefactureerd.

Verzending (met DHL) was vlot, en prijs is zeer goed!

Verzending

Maandag om 17:44 besteld (OfficeCentre is 17:30 gesloten dus op z'n vroegst is de bestelling dinsdag 08:00 bij hun aangekomen) en donderdag rond 15:00 aangekomen dus ongeveer 3 dagen i.p.v. 2 dagen zoals aangegeven op de website, maar i.v.m. corona en "black friday" is dit uitstekend.

Klantenservice

Ik heb 2 mails gestuurd (dinsdag en woensdagochtend) omdat mijn order niet zichtbaar was in mijn account, ik heb hier tot op heden geen reactie op gekregen maar het "probleem" was wel op woensdagavond opgelost, het was voorheen nog niet gefactureerd en dus (blijkbaar) nog niet zichtbaar in mijn account.

Algemeen

Super goed geholpen door de klantenservice. Ik had iets besteld via de website van Officecentre. Ik heb mijn pakketje snel en goed ontvangen. Vervolgens wilde ik dit product omruilen. De opties waren als volgt: of het product retourneren en het geld terug krijgen of het product in de winkel om te ruilen voor het product wat ik zocht. Hierdoor heb ik gelijk de zelfde dag nog het juiste product weten te bemachtigen. Super goed geholpen door het winkel personeel. en de klanten service.

Verzending

Netjes ingepakt en snel geleverd.

Klantenservice: Score: 0

Algemeen

Ik heb zojuist mijn eerste bestelling binnen.

Satechi USB-C Multiport Hub: https://tweakers.net/usb-...t-v2_p802575/vergelijken/

Goedkoopste op Pricewatch en ik had em binnen 24u binnen.

Algemeen

Op 10 oktober heb ik een webcam besteld, volgens de site een verwachte levertijd van 10 dagen. Na ruim een maand nog steeds niets ontvangen.

Klantenservice

Ik heb een paar keer om een update gevraagd via e-mail, maar daar wordt niet op gereageerd.
Wat een waardeloze webshop. Hier bestel ik nooit weer.

Klantenservice: Score: 2

Algemeen

Het product is nooit geleverd. Ik heb een paar keer gebeld en het product komt steeds op een nieuwe datum. Lang wachten aan de telefoon op een medewerker, maar geen bericht van Office Centre zelf dat het langer gaat duren. Uiteindelijk heb ik zelf de bestelling maar geannuleerd na een maand.

Klantenservice

Netjes te woord gestaan, maar slecht telefonisch bereikbaar. Meerdere keren 15-30 minuten in de wacht.

Algemeen

Product RTX 3080 nooit geleverd. Geen reactie op mail. Je krijgt geen betrouwbare info en er wordt gelogen.

Klantenservice

Aan telefoon zegt men gewoon "volgende week" elke week om van je af te zijn. Later blijkt dat inkoop verbaast is dat product te bestellen was, want is nooit ingekocht blijkbaar.

Algemeen

Geen goede service. Via mail onbereikbaar en telefonisch ben ik alsnog niet geholpen. Product niet geleverd na 4 weken wachten.

Klantenservice

Geen antwoord gekregen na aantal keren te hebben gemaild. Vervolgens telefonisch contact opgenomen omtrent mijn bestelling (MSI Gaming X Trio RTX 3080).

De leverdatum is wel 6x verschoven en desondanks is er nog steeds geen enkele levering geweest. Ik heb de bestelling uiteindelijk geannuleerd. Kortom, tekortkoming aan verwachtingsmanagement en qua service waardeloos.

Algemeen

Hopeloze klanten service die maar wat zegt. Slecht te bereiken via email. Niet kopen bij deze zaak.

Klantenservice

De RTX 3080 van MSI op deze winkel besteld op 9 October met de belofte dat deze binnen 10 dagen binnen zou komen.

Naar bellen werd dit 23 toen 28 toen 3 november , 4-5 of misschien half november.

Klantenservice zegt maar wat tegen de klant. Verschillende antwoorden tegen andere tweakers. En als klap op de vuurpijl. Ze reageren ongeveer 6 dagen later op een email. Om mijn geld terug te krijgen moest ik ook opnieuw emailen.
Omdat er niets gebeurde.

Geen zaken mee doen.

Algemeen: Score: 3
Verzending: Score: 2
Klantenservice: Score: 4

Algemeen

Bestelling geplaatst voor een iPhone, die stond als beste prijs in de Pricewatch. Bestelproces is eenvoudig, betalen kan op verschillende manieren (ik koos creditcard) en je krijgt direct na de betaling netjes een orderbevestiging per mail.

Verzending

De bestelling was op zondag, dus de levering zou volgens de site op dinsdag plaatsvinden. Na de orderbevestiging was het echter volledig stil gebleven, en op de site is geen leveringsinformatie in te zien.
Klantenservice gebeld op dinsdagochtend. “Nee, hij is nog niet verzonden, ik ga er achteraan en bel zometeen terug.” Dat gebeurde ook: met een DHL trackinglink en de uitspraak dat de iPhone naar verwachting woensdag of donderdag geleverd zou worden.
Donderdagochtend: niets meer gehoord, en de status bij DHL was hetzelfde als dinsdag: “Het pakket is nog niet in ons bezit.” Opnieuw telefonisch contact met de klantenservice gehad, daar kreeg ik na het nodige begrip de bevestiging dat het pakket nu niet met DHL, maar de dag ervoor aangetekend met PostNL opgestuurd was. Later in de ochtend is het inderdaad netjes bezorgd, maar het ontbreekt aan alle kanten aan communicatie over de levering. Gaat het om een doos pennen en wat schrijfblokken dan is dat geen drama, maar een prijzig stuk elektronica wil je als klant gewoon kunnen volgen.

Klantenservice

De twee medewerkers die ik sprak op dinsdag en donderdag, waren vriendelijk, vol begrip en pakten direct door. Geen afschuifgedrag, maar meteen de klantvraag herkennen en beantwoorden.

Klantenservice: Score: 0

Algemeen

fast deliver, email notification about your shipment, very nice price compare to others(for my case) and nothing to complain about currently

Verzending

deliver on time, but the outside package is a bit broken. maybe next time do a bit protection outside will be better, the product itself is good

Verzending: Score: 2

Algemeen

Het zoeken van de 2 gewenste artikelen, bestellen en betalen ging prima. Beide artikelen op voorraad. Geen probleem. Prijzen waren ook in orde.

Verzending

Ik had 2 artikelen besteld. Het eerste artikel heb ik binnen 2 dagen ontvangen. Blijkbaar klopte de voorraad status van het tweede artikel niet, want die zat weer niet bij.

Klantenservice

Slechte communicatie. Op mijn vragen per email over het tweede artikel werd ik aan het lijntje gehouden, als ik al een reactie kreeg. Per telefoon waren ze praktisch onbereikbaar, d.w.z >10 wachtenden een soms werd de verbinding verbroken. Na een paar weken werd opeens de bestelling van mijn tweede artikel door de shop geannuleerd. Dit artikel is elders gewoon verkrijgbaar. Waardeloos.

Verzending: Score: 3

Winactie

Algemeen

In de folder een Gigaset A415Duo gezien die ik wilde aanschaffen in de vestiging Ede....... Set blijkt echter niet op voorraad te zijn. Gesproken met Tim en die heeft het vakkundig opgepakt met excuses zijnerzijds en de set in bestelling genomen met de mededeling dat hij zou bellen zodra deze binnen zou zijn. Na 1 dag keurig gebeld dat de set binnen was gekomen...... Opgehaald en geinstalleerd

zie bovenstaand

zie bovenstaande

Klantenservice: Score: 3

Algemeen

De communicatie is slecht, heel beperkte bestelbevestiging, geen track en trace, geen status inzichtelijk online. Lange levertijden zonder verklaring. Deel leveringen zijn een ware puzzel. De telefoon is altijd druk bezet (dat snap ik nu wel) je hangt dus lang in de wacht voor eenvoudige status vragen.

Dit geldt kennelijk alleen voor de computer apparatuur, waarin ze afhankelijk zijn van anderen. Na een week of drie vol loze beloften heb ik maar geannuleerd. Ik bestel hier niet meer.

Klantenservice

Aardige mensen aan de telefoon. Ik werd ook nog eens terug gebeld op een van de beloofde bezorgdatums, maar een product kwam helaas nooit. De rij bij het wachten tot wel drie kwartier is een behoorlijke domper.

Algemeen

Nooit hier bestellen, communicatie is zeer slecht, geen bestelbevestiging ontvangen en 3x moeten bellen om te annuleren.

Klantenservice

Vriendelijke mensen aan de telefoon alleen ze komen afspraken niet na.

Scorekaart voor Office Centre

Algemeen Score: 2.5
Verzending Score: 3
Klantenservice Score: 2

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 2 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie