Office Centre

Gebruikers over webshop Office Centre

Review toevoegen

Verzending: Score: 3

Algemeen

Bij office centre een scherm besteld, welke de volgende dag geleverd zou worden. Toen ik na 2 dagen op een bevestiging mail na niks had gehoord gemaild dat ik dan graag wel mijn bestelling zou willen annuleren. Na 2 weken alsnog mijn scherm binnen gekregen, waarna ik na 2 uur van de klantenservice te horen kreeg dat ze mijn mails te laat hadden gezien. Uiteindelijk het product in de winkel geretourneerd (waar overigens de service wel goed was).

Klantenservice

Meerdere keren gemaild, waar ik laat of geen antwoord op kreeg. Via facebook kreeg ik te horen dat ik gebeld zou worden betreffende mijn product (wat niet is gebeurd).

Algemeen

Voorraadbeheer niet OK. Slechte communicatie hierover. Eerst nog dingen beloven, maar produkt lijkt niet te komen. Tenminste ik heb er niet veel geloof meer in. Blijkbaar werken ze met een andere partij als leverancier.

Algemeen

Een monitor besteld waarbij de levertijd stond aangegeven als 2/3 werkdagen.
Na 3 dagen geen informatie ontvangen over de bestelling.
Zelf opgebeld en na ongeveer 30 minuten aan de lijn te hebben gewacht eindelijk iemand te spreken gekregen.
Die kon me niet vertellen wanneer de monitor er zou zijn en zou de leverancier contacteren en mij weer terug bellen.
Na een uur zelf weer teruggebeld en meer dan 60 minuten in de wacht gezeten waarna de verbinding werd verbroken en ik niet meer terug kon bellen!?
Terwijl ik in de wacht stond heeft officecentre mij gebeld en een voicemail achtergelaten waarin werd vermeld dat de monitor nog weken op zich kon laten wachten.
Meteen via email bestelling geannuleerd.
Na 2 uur nog steeds geen email terug ontvangen ter bevestiging van mijn annulering.

Verzending

Zeer gebrekkige communicatie over bestelling (alleen bevestiging)
Via website en account geen mogelijkheid om de status van bestellingen in te zien

Klantenservice

Extreem lange wachttijden voor telefonisch contact
Lijn wordt verbroken na uur in wachtrij waarna het niet meer mogelijk is terug te bellen

Algemeen

Geld innen kunnen ze prima, het plaatsen van een bestelling is geen probleem. Daarna gaat het mis.

Verzending

Ik bestelde een monitor met een levertijd van 3 werkdagen, nog contact opgenomen met de winkel of ik hem wellicht kon afhalen, maar dit was een product wat enkel online te bestellen was. Ik bestelde het product vrijdagochtend, dus ik ging uit van levering op woensdag of donderdag. Op donderdag (4 werkdagen later) had ik na de betaling niets meer vernomen, nooit een mail gekregen met dat het product vertraagd was, geen verzendbevestiging. Dus bellen, hele aardige mevrouw aan de lijn, die gaf aan dat het product direct vanaf de leverancier zou komen, de bestelling was vertraagd dus hij zou daar op vrijdag binnen komen en dan zou ik het scherm UITERLIJK op maandag hebben. Maandag ben ik specifiek thuis gebleven zodat ik het in ontvangst kon nemen, ik had het scherm hard nodig namelijk. Niets. Dinsdag nog niets.

Klantenservice

Dus woensdag maar weer bellen, ook een hele ervaring want na een kwartier in de wacht wordt de telefoon er gewoon systematisch opgegooid. Ik heb dit drie keer gehad (dus 45 minuten verder), de vierde keer kreeg ik eindelijk iemand aan de lijn. Daar kwamen de excuses, want de leverancier had de hele partij doorverkocht. Heel zielig, want Office Centre kon er ook niets aan doen, blablabla. Ik zou mijn geld terug krijgen. Het geld kwam pas de dinsdag erna terug! 2,5 week na het plaatsen van de bestelling.

Mailen hoef je ook niet te proberen, ze antwoorden namelijk gewoon niet. Ik heb twee mails gestuurd waarin ik vraag om uitleg, maar die worden genegeerd.

Dus:
- Levertijden worden niet nageleefd
- Bellen kost je de hele dag en een hele boel frustratie
- Mailen is zinloos, antwoord krijg je niet
- Je geld retour moet je een week op wachten
- En ondertussen zal Office Centre jou NIETS laten weten, geen contact dat de bestelling is vertraagd, helemaal niets

Ik heb echt nog nooit zulke slechte service gezien.

Algemeen

Voor het thuiswerken van tegenwoordig had ik snel een extra toetsenbord nodig. OP de site stond : voor 15:30 besteld morgen bezorgd. Zodoende bestellen / betalen . Dat ging vlot. Tot op heden niets geleverd gekregen. Men reageert niet op e-mail en via de telefoon zijn ze niet te bereiken. Na 3x 10 a 20 minuten in de wacht wordt de lijn gewoon onderbroken.

Verzending

tot op heden dus nog steeds niets geleverd gekregen. Geen update van bestelling en ook geen track&trace.

Klantenservice

Ik krijg geen contact met de klantenservice. Niet via e-mail noch telefonisch. Er lijkt wel helemaal niemand te werken daar.

Klantenservice: Score: 4

Algemeen

Ik bestelde PC monitor op 24 maart voor 14.30 (op voorraad volgens website), met een beetje geluk de volgende dag binnen! De bestelling en betaling via de website verliep vlot (spoiler alert: dit was het enige dat vlot verliep). Na 2 dagen geen monitor, dus klantenservice maar een mailtje gestuurd. 30 maart krijg ik reactie, langere levertijd bij leverancier. Verwachte levering 27 mei, maar opsturen vanuit winkel zou ook kunnen (levertijd 2 dagen). Hier ben ik akkoord mee gegaan, dus vol verwachting klopte mijn hart. 1 april kreeg ik track en trace code van helpdesk (die wel behulpzaam is geweest). Monitor zou vanuit Den Bosch filiaal komen. Inmiddels 3 april, geen monitor, geen levering aan DHL. Telefonisch contact met helpdesk, fout in Den Bosch maar monitor werd verstuurd; misschien 4 april maar zeker 6 april binnen. Affijn, 6 april geen monitor, belletje naar Den Bosch (filiaal). Oeps weer foutje, maar nu komt hij echt (via PostNL). Wederom geen monitor, dus maar weer bellen, nu naar helpdesk. Monitor is zoek in de post of niet, onbekende status. Was het zat, dus stelde voor dat ik monitor bij vestiging in de buurt ging halen. Dat was akkoord, dus 30 minuutjes auto en vriendelijke dame in Vestiging Roosendaal die me een monitor overhandigde. Daarna werd ik nog gebeld door helpdesk of ik de monitor al had ontvangen. Slotsom: prima inzet helpdesk, waardeloze houding/acties vestiging Den Bosch, prima bediening Roosendaal. De helpdesk en Roosendaal tillen beoordeling net naar waardeloos

Klantenservice

In elk geval netjes te woord gestaan en nadat Den Bosch bleef falen, namen de pogingen van de klantenservice om het op te lossen toe. Moest wel vaak zelf contact zoeken in begin anders was het uitstekend geworden.

Klantenservice: Score: 2

Algemeen

Ik heb hier een monitor besteld, deze stond op de website als: "Voor 14:30 besteld, levering volgende werkdag". Ik had de bestelling gedaan om 10:30 en stond de volgende dag klaar om mijn monitor te ontvangen.

Helaas kwam de monitor niet, ik bel daarom 2 dagen later en dan krijg ik te horen dat het product helemaal nergens bij hun op voorraad meer is en dat ik minimaal 2 weken moet wachten op de levering. Toen heb ik meteen de bestelling geanulleerd.

Verzending

Product was helemaal niet op voorraad, ook al staat dit op de website.

Klantenservice

Op zich goed te woord gestaan door de klantenservice via de telefoon, annuleren van de bestelling was geen probleem. Ik vind het alleen wel jammer dat ik hier zelf contact over moet opnemen, als de klantenservice proactief contact had opgenomen met mij had ik dit niet heel erg gevonden.

Algemeen

Was de eerste zakelijke bestelling bij OfficeCentre. Headsets besteld. Zou volgende dag geleverd worden. Niets meer gehoord. Er word ook niet op de mail gereageerd. Teleurstellend.

Klantenservice

Na bijna 3 weken nog steeds geen reactie ontvangen. Misschien klopte de voorraad niet, dat kan wel eens gebeuren, maar laat dan in ieder geval wat weten.

Algemeen

We bestellen al vaker bij dit bedrijf, echter inmiddels 2x besteld bij dit bedrijf zonder wat terug te horen of wat geleverd te krijgen. Terwijl producten gewoon op voorraad zijn.

Verzending

Over het algemeen komen de goederen prima aan. Eerder de vervoerder die kleine schades aan de dozen maken.

Klantenservice: Score: 3

Algemeen

Website voorraad & levertijd klopt helemaal niet, ook de winkelvoorraad niet.
Ook kreeg ik geen informatie daarover na de bestelling. Pas toen ik na een week wachten zelf belde naar de klantenservice kreeg ik te horen dat mogelijk pas 2 maanden later geleverd zou worden.
En de winkelvoorraad klopt ook niet. Soms zijn het enkel showmodellen, soms is het artikel er helemaal niet.

Klantenservice

Je wordt redelijk snel en vriendelijk te woord gestaan.
Uiteindelijk doorverbonden met een vestiging die het artikel daadwerkelijk had, en 's middag kunnen afhalen.

Algemeen

Voorraad op de website klopt niet.Vandaag voor 15:30 besteld, morgen geleverd. Na bellen is het product niet op voorraad.

Algemeen

Was een beetje huiverig na wat google werk over ervaringen bij Office Center maar toch gedaan vanwege de lage prijs van een iphone 7. Communicatie over je bestelling via mail is een beetje 2007 (mailtjes in ongewenst, foutieve layout etc) maar telefoon is netjes geleverd op de beloofde levertijd.

Verzending via DHL was prima

Algemeen

Bestellen op de nieuwe site van Officecentre verliep soepel en eenvoudig. De site is sterk verbeterd en het productaanbod wordt steeds breder.

Verzending

Levering was op tijd, netjes en zakelijk.

Algemeen

Ik moest een paar iPads hebben, welke bij het Office Centre die dag het goedkoopste waren. Bestellen ging makkelijk, zonder account aan te hoeven maken.

Ze versturen met DHL wat meestal wel een gok ik, maar deze keer kwam alles keurig op tijd. Los van de verwachte leverttijd van 09.00-18.00 waar je niks aan hebt.

De iPads waren echt super verpakt, zeer mooi gedaan. Uiteindelijk dus niks aan te merken.

Verzending

De verzending was netjes op tijd. Alleen het aangegeven tijdsslot moet echt veel korter. Was wel Black-Friday, zul zal het niet te zwaar aanrekenen.

Verzending: Score: 2
Klantenservice: Score: 2

Algemeen

Vroeger wel eens geshopped bij Staples maar is nu blijkbaar (New) Office Centre geworden.

Helaas loopt Office Centre nog zwaar achter de competitie aan, op vrijwel alle vlakken helaas. Qua aanbod, prijs, service en website.

Wat betreft de website, deze voelt zwaar verouderd en is niet overzichtelijk. Ook het backend systeem werkt niet zo lekker, het bezorgadres wijzigen lukte al niet (kreeg continu een generieke foutmelding).

Qua prijzen zijn ze matig, ze zijn vaak duurder dan de concurrentie en hebben bovendien qua computeronderdelen\-accessoires een erg beperkt assortiment.

Verzending

Dan aangaande de verzending.
Op zondag 9 juni een bestelling geplaatst. Er stond bij het product "Voor 14:30 uur besteld: Levering volgende werkdag". Dit was helaas gelogen.
Ik ontving mijn bestelling pas maandag 17 juni.

Dat hun website zwaar verouderd (of juist nog niet genoeg doorontwikkeld) aanvoelt, lijkt niet alleen een gevoel te zijn, maar in praktijk ook eens zo te werken. Bij het bellen naar de klantenservice om te vragen waar mijn bestelling bleef en wanneer ik de track & trace code zou ontvangen, werd er verteld dat hun systeem nog niet zo ver was en men dus ook geen track & trace codes verstuurd indien het vanuit een externe leverancier verzonden werd.

Klantenservice

Twee maal contact opgenomen met de klantenservice om te vragen naar de status van mijn bestelling aangezien ik vanuit Office Centre niet één keer op de hoogte ben gehouden van de status. Ook ben ik niet vanuit hun geinformeerd over de vertraging, dit kreeg ik pas te horen na zelf contact te hebben opgenomen.

De eerste keer contact opgenomen op woensdag. Er werd mij verteld dat door Pinksteren er een drukte was bij DHL, maar dat het pakketje al wel bij DHL lag. Alleen kon ze mij geen track & trace code geven.
Ik zou het pakketje echter eind van de week (donderdag of vrijdag) ontvangen.

Vrjidag in de namiddag helaas nog steeds geen pakket. Wederom gebeld en dit keer werd er verteld dat de leverancier vertraging had met de pakketten en dat deze die zelfde dag nog de deur uitgingen.

Dus op dit vlak scoren ze dus helaas ook slecht. Tegenstrijdige en foutieve informatievoorziening via de telefonische helpdesk. En 0,0 informatie voorziening vanuit hen over je order (ook via de website is er geen status in te zien).

Het product stond doodleuk al die tijd op dezelfde status op hun website: "Voor 14:30 uur besteld: Levering volgende werkdag".

Klantenservice: Score: 5

Algemeen

Bestellen ging vlot en de order werdt snel geleverd, echter is de factuur op een compleet vreemde naam (geen typfout)

Verzending

er was geen bericht wanneer de order verzonden werd, gls stond gewoon ineens aan de deur. Product was wel netjes verpakd en op tijd geleverd.

Klantenservice

Een mail gestuurd dat de naam op de factuur niet klopt en of ik een nieuwe kon krijgen, dit wacht nog op antwoord.
EDIT: Ik heb netjes een nieuwe factuur ontvangen binnen de gestelde antwoordtijd.

Klantenservice: Score: 5

Algemeen

Na het bestellen van een mobiele telefoon via de webshop, kreeg ik een bevestiging van de bestelling en daarna bleef het stil. Levertijd telefoon stond op 2 to 3 werkdagen.
Na 3 werkdagen gebeld en het bleek dat GLS al 2x langs was geweest. Niks te zien via mijn slimme deurbel en/of beveiligingscamera.
Opgelost door bestelling (via GLS) te annuleren en zelf de telefoon bij een vestiging op te halen (met excuses voor het ongemak van de servicedesk medewerker). Prima oplossing wat mij betreft!

Verzending

GLS zou meerdere keren aan de deur geweest zijn. Op de dagen dat ze beweren langs te zijn geweest was ik gewoon thuis. Ik heb geen deurbel gehoord en heb bovendien niks kunnen terugvinden via de beelden van mijn slimme deurbel en/of beveiliginscamera die beide naar behoren functioneren. Bovendien trof ik ook geen briefje aan dat ze me gemist hadden. Slechte ervaring (dankzij GLS) dus!

Klantenservice

Nadat ik na de beloofde levertijd niets had gehoord of gezien heb ik gebeld met de klantenservice. Daar ben ik keurig te woord gestaan door een vriendelijke medewerker. De aangeboden oplossing om het bestelde product zelf op te halen vond ik prima. Toen ik bij de vestiging aankwam lag het product al klaar bij de servicebalie en mocht ik het meteen meenemen.

Algemeen

Prima, voor kantoorartikelen. Snelle verzending in goede verpakking. Wel duur ten opzichte van anderen, dus gebruikt het meer voor gemak.

Scorekaart voor Office Centre

Algemeen Score: 2
Verzending Score: 2.5
Klantenservice Score: 1.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 1 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie