Office Centre

0 producten en 0 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Office Centre

Review toevoegen

Algemeen

Nieuwe eigenaar! En het verschil is gelijk duidelijk. Bestelde altijd al gezien de prijzen maar zoveel sneller in huis nu. En toen ik via customer service nog wat wilde aanpassen qua adres was dat gewoon mogelijk. Aanrader.

Verzending

Volgende dag in huis! Je hoort mij niet klagen.

Klantenservice

Mevrouw die ik sprak was heel beleefd en hielp me goed.

Klantenservice: Score: 0

Algemeen

gister einde middag besteld, en zojuist al afgeleverd en ook nog eens 10% korting gekregen, op de eerste aankoop vanwege vernieuwde site, dat was mooi meegenomen.

Verzending

gister besteld, vanochtend binnen.

Klantenservice: Score: 4

Algemeen

Na een gefundeerde klacht een goed en bevredigend en net antwoord ontvangen ondanks eerder teleurstelling.

Klantenservice

Na een teleurstellende ervaring is er contact gezocht en hebben ze zich gerevancheerd. Kudo's.

Algemeen

Heb hier een tv besteld die een hele mooie aanbieding was. Wordt ondanks op tijd betaald nietb geleverd vanwege: #foutje, verwacht een goed aanbod, maar laat niks meer van zich horen. Ondanks 45 minuten wachten op telefonische klantenservice, facebook chat, email geen ernkele reactie..

Klantenservice

Heel moeilijk te bereiken (45 minuten voor 3 wachtenden???) en geven geen antwoord waar je wat aan hebt.

Algemeen

Artikel besteld op 18 januari met de melding volgende dag in huis.
Voorraad indicatie geeft nog steeds aan dat het op voorraad is.
Na 3 dagen nog geen update ontvangen. Uiteindelijk de klantenservice gebeld. Blijkt artikel niet meer leverbaar.

De reden dat ik het waardeloos beoordeel is, omdat ik op z'n minst een mailtje had verwacht dat het niet meer leverbaar is. Nu na 3 dagen wachten moet ik zelf contact opnemen om uiteindelijk mijn geld terug te krijgen.
Vervolgens moet ik nog tot 5 werkdagen wachten to ik mijn geld terug heb.
Onder aan de streep ben ik de tijd kwijt die ik heb gebruikt om het artikel te bestellen, account aanmaken, de elke dag status van de bestelling checken en moet ik een aantal dagen wachten voor dat ik mijn geld terug heb.

Klantenservice

Prima te woord gestaan door de klantenservice.
Maar het is gek dat ik niet een bericht krijg dat het artikel niet meer leverbaar is
En dat ik niet automatisch mijn geld terug krijg.
Het is waardeloos dat ik in de wacht moet staan om te horen dat ze dan pas na het melden aan de slag gaan om mijn geld terug te storten.
Ik kan mijn tijd wel beter besteden...
Slechte service.

Algemeen: Score: 2

Algemeen

Bestellen ging prima, niks bijzonders, de klantenservice is een ander verhaal, vandaar dat ik hier een review wil achterlaten.

Klantenservice

Na een jaar en een paar maanden ontstond er een krakend geluid in de Apple Airpods Pro die ik bij Office Center heb gekocht. Op het verzoek om deze onder garantie te laten nakijken krijg ik doodleuk als reactie van de klantenservice dat zij hier helaas maar 1 jaar garantie op geven… op premium oordoppen twv 279,-! Natuurlijk sta ik in mijn recht om dit aan te vechten maar gelukkig kon ik bij Apple zelf onder coulance terecht, eigenlijk hoort de verkopende partij dit op te lossen. Wees dus gewaarschuwd als je hier wat besteld, ik doe het in elk geval nooit meer.

Algemeen: Score: 3
Verzending: Score: 3

Algemeen

Bestellen op de site en verzending gaan goed, maar klantenservice valt tegen. Geen reactie op mail en na bellen moest ik de defecte webcam maar bij een vestiging brengen.

Verzending

Webcam zat in erg grote omdoos, blijkbaar hadden ze geen kleinere doosjes meer.

Klantenservice

Microsoft webcam gekocht, maar microfoon gaf fluitende achtergrondruis. Op mail reageerde klantenservice niet, dus maar gebeld. Ik moest maar bij vestiging langsgaan want dat was sneller. In Nieuwegein webcam geruild, maar nieuwe exemplaar had zelfde probleem (blijkbaar slechte batch lifecam hd-3000, ik heb een oudere en die is prima). Dus maar weer ingepakt en terug gebracht. Ik kreeg wel geld terug maar niet de betaalde verzendkosten. Dus ik heb nu niets en ben wel verzendkosten, tijd en benzine kwijt. Over ruilen en retourneren deden ze in de winkel niet moeilijk, dus toch 2 sterren ipv 1.

Algemeen

Ik heb voor mijn ouders een printer besteld.
De prijs was eerlijk nadat ik met klanten service had overlegd over welke printer het beste was voor hen.

Verzending

De bestelling via DHL kwam exact op tijd aan zoals aangegeven.
Kennelijk hebben ze het vanuit hun winkel in Amsterdam verstuurd en het kwam alsnog op tijd aan, dus chapeau.

Klantenservice

Zoals al eerder aangegeven, ik was geholpen door de klantenservice voor de beste keuze voor mijn ouders.
Exact wat ik verwachtte en ik heb een prima keuze weten te maken door de kennis van de klantenservice.

Algemeen

Waardeloze klantenservice. Let op als je hier besteld er wordt niet gereageerd waardoor je niks kunt.

Algemeen

Ik heb mijn order (RTX 3080) een maand geleden al geannuleerd en nog steeds geen geld ontvangen.

Zelf al 2x de klantenservice gebeld, waarbij je eerst minimaal 15minuten moet wachten voordat je aan de beurt bent. Daarna krijg je een medewerker aan de lijn die zegt dat er iets fout gegaan is en dat ze terugbellen. Ik gaf toestemming als ze dezelfde dag terug zouden bellen. Wat denk je? Dezelfde dag niks gehoord. De dagen erop ook niet.

Nu sta ik nog steeds met lege handen en kunnen zij lekker de voorraad financieren met mijn geld.

Dit is de laatste keer dat ik bij deze oplichters heb besteld. Jammer dat ik niet minder dan 1 ster kan geven.

Klantenservice

Zie bovenstaande. Daar staat alles haarfijn uitgelegd. Niets aan toe te voegen.

Klantenservice: Score: 4

Algemeen

Website blinkt nergens in uit, of modern vormgegeven, maar is wel gewoon prima werkbaar.
Dit geldt ook voor de bestelproces. Standaard simpele stappen.
Je krijgt bevestiging per mail. De factuur in een separate mail.
Na afronden duurt het even voordat de bestelling zichtbaar is in het account. Maar daarna is het proces klaar.
Dus een heel groot nadeel is dat je de status van je bestelling niet kan volgen. Geen updates, geen track & trace. Niet via de site en niet per mail.

4 sterren

Verzending

Verzenden ging inderdaad zo snel als op de site beloofd.

Dus: Indien op voorraad en vóór 14u besteld, volgende werkdag in huis.

Klantenservice

De klantenservice loopt niet over van vriendelijkheid, maar helpt wel prima. Na eenmalig contact was ik geholpen met de status van bestelling + een track en trace nummer. Dit stuurden ze tevens daarna per mail.

Algemeen: Score: 3

Algemeen

Op 16 oktober heb ik een webcam besteld met een verwachtte leverdatum van 10 werkdagen. Afhalen in de winkel is helaas niet mogelijk, dus maar gekozen om het te laten bezorgen tegen een bijbetaling van € 4,99 (excl. BTW).

Klantenservice

Op 30 oktober werd ik per e-mail geïnformeerd dat de leverancier de webcam niet meer kan leveren en dat ik het betaalde bedrag binnen 5 werkdagen retour op mijn rekening zou ontvangen. Totaal heb ik op 16 oktober € 62,65 betaald, echter op 5 november ontving ik een bedrag van € 56,62 retour.

Vervolgens heb ik op 10 november de medewerker een reactie gestuurd, die mij op 30 oktober informeerde over de terugbetaling, dat ik graag het resterende deel per ommegaande ook zou willen ontvangen. Deze reactie heb ik op 1 december doorgestuurd naar de klantenservice, omdat ik nog geen terugkoppeling had ontvangen van de medewerker. Behalve een automatische reactie is hier een week later ook nog niet op gereageerd.

Ik betwijfel of ik nog een reactie ga ontvangen en ik het resterende deel nog retour ga ontvangen.

Uiteindelijk heb ik toch nog een reactie ontvangen en het resterende deel van het door mij betaalde bedrag retour ontvangen.

Verzending: Score: 1

Algemeen

Bleutooth module TP400 besteld op 22 dec met op de website vandaag besteld morgen in huis.
Na 3 maal een mail gestuurd te hebben waar geen bericht op kwam vandaag 1 december 9 dagen later gebeld, na 13min in de wacht en na 3min nogmaals in de wacht na het opgeven van het web nr omdat ze met het factuur nummer niets konden vermeld gekregen dat waarschijnlijk begin volgende week geleverd kon gaan worden.
Heb door gegeven dat het gecrediteerd mag worden en ik het ergens anders ga bestellen. Na de vraag waarom het zo lang duurde dat ik een mail reactie kreeg was het antwoord ja het is nogal druk en mensen bellen elke keer... Ben benieuwd of en wanneer ik mijn geld terug ga zien.
Dit had ik niet verwacht van een groot bedrijf.

Verzending

Niets ontvangen met vermelding op website vandaag besteld morgen in huis, wacht op crediteren.

Klantenservice

Lange wacht tijd aan de telefoon, dit is opzich nog wel te begrijpen.
Ze kunnen niets met een factuur nummer maar alleen met een web nummer. Als je deze hebt verschaft mag je nogmaals 3 minuten wachten totdat ze terug koppelen.

Klantenservice: Score: 3

Algemeen

Bestelling ging prima, alleen was mijn order pas na 2 dagen zichtbaar onder mijn account die tijdens de bestelling was aangemaakt, blijkbaar is die pas zichtbaar wanneer je bestelling/order is gefactureerd.

Verzending (met DHL) was vlot, en prijs is zeer goed!

Verzending

Maandag om 17:44 besteld (OfficeCentre is 17:30 gesloten dus op z'n vroegst is de bestelling dinsdag 08:00 bij hun aangekomen) en donderdag rond 15:00 aangekomen dus ongeveer 3 dagen i.p.v. 2 dagen zoals aangegeven op de website, maar i.v.m. corona en "black friday" is dit uitstekend.

Klantenservice

Ik heb 2 mails gestuurd (dinsdag en woensdagochtend) omdat mijn order niet zichtbaar was in mijn account, ik heb hier tot op heden geen reactie op gekregen maar het "probleem" was wel op woensdagavond opgelost, het was voorheen nog niet gefactureerd en dus (blijkbaar) nog niet zichtbaar in mijn account.

Algemeen

Super goed geholpen door de klantenservice. Ik had iets besteld via de website van Officecentre. Ik heb mijn pakketje snel en goed ontvangen. Vervolgens wilde ik dit product omruilen. De opties waren als volgt: of het product retourneren en het geld terug krijgen of het product in de winkel om te ruilen voor het product wat ik zocht. Hierdoor heb ik gelijk de zelfde dag nog het juiste product weten te bemachtigen. Super goed geholpen door het winkel personeel. en de klanten service.

Verzending

Netjes ingepakt en snel geleverd.

Klantenservice: Score: 0

Algemeen

Ik heb zojuist mijn eerste bestelling binnen.

Satechi USB-C Multiport Hub: https://tweakers.net/usb-...t-v2_p802575/vergelijken/

Goedkoopste op Pricewatch en ik had em binnen 24u binnen.

Algemeen

Op 10 oktober heb ik een webcam besteld, volgens de site een verwachte levertijd van 10 dagen. Na ruim een maand nog steeds niets ontvangen.

Klantenservice

Ik heb een paar keer om een update gevraagd via e-mail, maar daar wordt niet op gereageerd.
Wat een waardeloze webshop. Hier bestel ik nooit weer.

Algemeen

Het product is nooit geleverd. Ik heb een paar keer gebeld en het product komt steeds op een nieuwe datum. Lang wachten aan de telefoon op een medewerker, maar geen bericht van Office Centre zelf dat het langer gaat duren. Uiteindelijk heb ik zelf de bestelling maar geannuleerd na een maand.

Klantenservice

Netjes te woord gestaan, maar slecht telefonisch bereikbaar. Meerdere keren 15-30 minuten in de wacht.

Algemeen

Product RTX 3080 nooit geleverd. Geen reactie op mail. Je krijgt geen betrouwbare info en er wordt gelogen.

Klantenservice

Aan telefoon zegt men gewoon "volgende week" elke week om van je af te zijn. Later blijkt dat inkoop verbaast is dat product te bestellen was, want is nooit ingekocht blijkbaar.

Algemeen

Geen goede service. Via mail onbereikbaar en telefonisch ben ik alsnog niet geholpen. Product niet geleverd na 4 weken wachten.

Klantenservice

Geen antwoord gekregen na aantal keren te hebben gemaild. Vervolgens telefonisch contact opgenomen omtrent mijn bestelling (MSI Gaming X Trio RTX 3080).

De leverdatum is wel 6x verschoven en desondanks is er nog steeds geen enkele levering geweest. Ik heb de bestelling uiteindelijk geannuleerd. Kortom, tekortkoming aan verwachtingsmanagement en qua service waardeloos.

Scorekaart voor Office Centre

Algemeen Score: 3
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 3

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 3 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie