Office Centre

Review toevoegen

Algemeen: Score: 1
Klantenservice: Score: 1

Algemeen

Was de eerste zakelijke bestelling bij OfficeCentre. Headsets besteld. Zou volgende dag geleverd worden. Niets meer gehoord. Er word ook niet op de mail gereageerd. Teleurstellend.

Klantenservice

Na bijna 3 weken nog steeds geen reactie ontvangen. Misschien klopte de voorraad niet, dat kan wel eens gebeuren, maar laat dan in ieder geval wat weten.

Algemeen

We bestellen al vaker bij dit bedrijf, echter inmiddels 2x besteld bij dit bedrijf zonder wat terug te horen of wat geleverd te krijgen. Terwijl producten gewoon op voorraad zijn.

Verzending

Over het algemeen komen de goederen prima aan. Eerder de vervoerder die kleine schades aan de dozen maken.

Klantenservice: Score: 3

Algemeen

Website voorraad & levertijd klopt helemaal niet, ook de winkelvoorraad niet.
Ook kreeg ik geen informatie daarover na de bestelling. Pas toen ik na een week wachten zelf belde naar de klantenservice kreeg ik te horen dat mogelijk pas 2 maanden later geleverd zou worden.
En de winkelvoorraad klopt ook niet. Soms zijn het enkel showmodellen, soms is het artikel er helemaal niet.

Klantenservice

Je wordt redelijk snel en vriendelijk te woord gestaan.
Uiteindelijk doorverbonden met een vestiging die het artikel daadwerkelijk had, en 's middag kunnen afhalen.

Algemeen

Voorraad op de website klopt niet.Vandaag voor 15:30 besteld, morgen geleverd. Na bellen is het product niet op voorraad.

Algemeen

Was een beetje huiverig na wat google werk over ervaringen bij Office Center maar toch gedaan vanwege de lage prijs van een iphone 7. Communicatie over je bestelling via mail is een beetje 2007 (mailtjes in ongewenst, foutieve layout etc) maar telefoon is netjes geleverd op de beloofde levertijd.

Verzending via DHL was prima

Algemeen

Bestellen op de nieuwe site van Officecentre verliep soepel en eenvoudig. De site is sterk verbeterd en het productaanbod wordt steeds breder.

Verzending

Levering was op tijd, netjes en zakelijk.

Algemeen

Ik moest een paar iPads hebben, welke bij het Office Centre die dag het goedkoopste waren. Bestellen ging makkelijk, zonder account aan te hoeven maken.

Ze versturen met DHL wat meestal wel een gok ik, maar deze keer kwam alles keurig op tijd. Los van de verwachte leverttijd van 09.00-18.00 waar je niks aan hebt.

De iPads waren echt super verpakt, zeer mooi gedaan. Uiteindelijk dus niks aan te merken.

Verzending

De verzending was netjes op tijd. Alleen het aangegeven tijdsslot moet echt veel korter. Was wel Black-Friday, zul zal het niet te zwaar aanrekenen.

Algemeen: Score: 3
Verzending: Score: 2
Klantenservice: Score: 2

Algemeen

Vroeger wel eens geshopped bij Staples maar is nu blijkbaar (New) Office Centre geworden.

Helaas loopt Office Centre nog zwaar achter de competitie aan, op vrijwel alle vlakken helaas. Qua aanbod, prijs, service en website.

Wat betreft de website, deze voelt zwaar verouderd en is niet overzichtelijk. Ook het backend systeem werkt niet zo lekker, het bezorgadres wijzigen lukte al niet (kreeg continu een generieke foutmelding).

Qua prijzen zijn ze matig, ze zijn vaak duurder dan de concurrentie en hebben bovendien qua computeronderdelen\-accessoires een erg beperkt assortiment.

Verzending

Dan aangaande de verzending.
Op zondag 9 juni een bestelling geplaatst. Er stond bij het product "Voor 14:30 uur besteld: Levering volgende werkdag". Dit was helaas gelogen.
Ik ontving mijn bestelling pas maandag 17 juni.

Dat hun website zwaar verouderd (of juist nog niet genoeg doorontwikkeld) aanvoelt, lijkt niet alleen een gevoel te zijn, maar in praktijk ook eens zo te werken. Bij het bellen naar de klantenservice om te vragen waar mijn bestelling bleef en wanneer ik de track & trace code zou ontvangen, werd er verteld dat hun systeem nog niet zo ver was en men dus ook geen track & trace codes verstuurd indien het vanuit een externe leverancier verzonden werd.

Klantenservice

Twee maal contact opgenomen met de klantenservice om te vragen naar de status van mijn bestelling aangezien ik vanuit Office Centre niet één keer op de hoogte ben gehouden van de status. Ook ben ik niet vanuit hun geinformeerd over de vertraging, dit kreeg ik pas te horen na zelf contact te hebben opgenomen.

De eerste keer contact opgenomen op woensdag. Er werd mij verteld dat door Pinksteren er een drukte was bij DHL, maar dat het pakketje al wel bij DHL lag. Alleen kon ze mij geen track & trace code geven.
Ik zou het pakketje echter eind van de week (donderdag of vrijdag) ontvangen.

Vrjidag in de namiddag helaas nog steeds geen pakket. Wederom gebeld en dit keer werd er verteld dat de leverancier vertraging had met de pakketten en dat deze die zelfde dag nog de deur uitgingen.

Dus op dit vlak scoren ze dus helaas ook slecht. Tegenstrijdige en foutieve informatievoorziening via de telefonische helpdesk. En 0,0 informatie voorziening vanuit hen over je order (ook via de website is er geen status in te zien).

Het product stond doodleuk al die tijd op dezelfde status op hun website: "Voor 14:30 uur besteld: Levering volgende werkdag".

Klantenservice: Score: 5

Algemeen

Bestellen ging vlot en de order werdt snel geleverd, echter is de factuur op een compleet vreemde naam (geen typfout)

Verzending

er was geen bericht wanneer de order verzonden werd, gls stond gewoon ineens aan de deur. Product was wel netjes verpakd en op tijd geleverd.

Klantenservice

Een mail gestuurd dat de naam op de factuur niet klopt en of ik een nieuwe kon krijgen, dit wacht nog op antwoord.
EDIT: Ik heb netjes een nieuwe factuur ontvangen binnen de gestelde antwoordtijd.

Verzending: Score: 1
Klantenservice: Score: 5

Algemeen

Na het bestellen van een mobiele telefoon via de webshop, kreeg ik een bevestiging van de bestelling en daarna bleef het stil. Levertijd telefoon stond op 2 to 3 werkdagen.
Na 3 werkdagen gebeld en het bleek dat GLS al 2x langs was geweest. Niks te zien via mijn slimme deurbel en/of beveiligingscamera.
Opgelost door bestelling (via GLS) te annuleren en zelf de telefoon bij een vestiging op te halen (met excuses voor het ongemak van de servicedesk medewerker). Prima oplossing wat mij betreft!

Verzending

GLS zou meerdere keren aan de deur geweest zijn. Op de dagen dat ze beweren langs te zijn geweest was ik gewoon thuis. Ik heb geen deurbel gehoord en heb bovendien niks kunnen terugvinden via de beelden van mijn slimme deurbel en/of beveiliginscamera die beide naar behoren functioneren. Bovendien trof ik ook geen briefje aan dat ze me gemist hadden. Slechte ervaring (dankzij GLS) dus!

Klantenservice

Nadat ik na de beloofde levertijd niets had gehoord of gezien heb ik gebeld met de klantenservice. Daar ben ik keurig te woord gestaan door een vriendelijke medewerker. De aangeboden oplossing om het bestelde product zelf op te halen vond ik prima. Toen ik bij de vestiging aankwam lag het product al klaar bij de servicebalie en mocht ik het meteen meenemen.

Algemeen

Prima, voor kantoorartikelen. Snelle verzending in goede verpakking. Wel duur ten opzichte van anderen, dus gebruikt het meer voor gemak.

1 2 3

Scorekaart voor Office Centre

Algemeen Score: 2.5
Verzending Score: 3
Klantenservice Score: 2

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 2 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie