Office Centre

5.179 producten en 5.699 uitvoeringen

Office Centre: specialist in kantooroplossingen

Officecentre.nl is dé plek voor kantoorartikelen en -oplossingen. Van inkt tot kantoormeubilair en elektronica als laptops, printers en papierversnipperaars.
Office Centre heeft alles onder één dak. Ook kun je bij ons terecht voor drukwerk, frankeer- en verzendoplossingen en technische ondersteuning.

Het hybride werken
Thuiswerken. Van je huis naar kantoor. Van kantoor naar je eerste afspraak. En door naar de volgende afspraak. Van je laatste afspraak weer naar huis. Werk waar en wanneer je maar wil. De situatie waarin we ons nu bevinden heeft de moderne werkplek van nice-to-have veranderd in een must-have. Een moderne werkplek is gericht op effectieve samenwerking ongeacht je locatie. Van webcams tot smartphones en van koptelefoons tot aan digitale opslag of dongles. Op officecentre.nl vind je alles voor het hybride werken. Werken waar je wil en kan, op kantoor, thuis of onderweg!

Persoonlijk advies in onze 39 winkels
Met 39 vestigingen door het hele land is er altijd een Office Centre bij jou in de buurt. Onze enthousiaste medewerkers staan altijd klaar om je te helpen, met een luisterend oor, passend advies én een glimlach. Zo weet je zeker dat je het product of de oplossing krijgt dat je echt nodig hebt.

Daarom kies je voor Office Centre
  • Eén plek voor al je kantooroplossingen
  • Persoonlijk advies in 39 vestigingen
  • Gratis verzenden en retourneren*
  • Jouw partner voor al je drukwerk
  • Toegewijde klantenservice
  • Snel en veilig winkelen

Contact
Voor algemene vragen kan je van maandag t/m vrijdag van 08:00 uur tot 17:30 uur terecht bij onze klantenservice via 088 - 669 0669 (lokaal tarief) / klantenservice@officecentre.nl.

Volg ons Zorgeloos kopen Veilig betalen
facebook.png twitter.png linkedin.png instagram.png thuiswinkel.png betalen.png

Algemene voorwaarden | Aanbiedingen | Vacatures

*Voorwaarden van toepassing

Scorekaart voor Office Centre

Algemeen Score: 2.5
Verzending Score: 3
Klantenservice Score: 2

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 2 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Pricewatch statistieken

Prijsvermeldingen 5699 producten, 6433 unsorted producten
Prijsindex Nederland 97,6 (2,4% onder gemiddeld)