Office Centre

4.852 producten en 5.261 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Office Centre

Review toevoegen

Algemeen

Product (monitor) besteld omdat deze volgens de site op voorraad was. Na 5 werkdagen geen bestelling binnen gehad. Via de account is niks te zien/op te vragen. Uiteindelijk gemaild, krijg ik de melding dat het niet op voorraad is en dat het pas vanaf 8 oktober beschikbaar is. Lekker dat ze me op de hoogte houden....

Verzending

Te laat. Wacht al meer dan 1 week op mijn monitor. Krijg na zelf te mailen te horen dat het nog langer gaat duren...

Klantenservice

Heel slecht. Ik wordt nergens op de hoogte gehouden en er via mijn account waar ik op de hoogte wordt gehouden over mijn levering...

Klantenservice: Score: 3

Algemeen

Ik heb een bestelling geplaatst die binnen 10 dagen geleverd zou worden. Na 11 dagen gebeld en krijg te horen dat de leverancier geen idee heeft wanneer er geleverd kan worden. Op de website is geen traceer mogelijkheid. Dit is hoe e-commerce er 20 jaar geleden uit zag.

Algemeen

Product besteld via de website. Op website staat op voorraad, 10 stuks leverbaar.
Dit was niet waar. Office Centre doet feitelijk dropshipping en er is geen enkele orderstatus. Als je belt moet de de medewerker de fabrikant gaan bellen wanneer ze denk dat er geleverd kan worden. Dan gaat er een maand overheen en kun je weer bellen. Bestel hier niet!

Verzending

Product na 2 maanden niet geleverd, heb mijn geld teruggevraagd. Dit verzoek moet blijkbaar eerst per postduif de wereld rond want het duurt verdomde lang voordat het teruggestort wordt.

Klantenservice

Je kunt net zo goed de bakker op de hoek bellen hoe het met de bestelling staat, die weten waarschijnlijk meer dan de medewerkers van office centre.

Algemeen

Product besteld via website, was niet te koop in winkel. Op website staat voor 1530 besteld, morgen in huis. Niet dus. Iedere webwinkel biedt logistieke informatie, behalve office center. Na 1 week contact proberen te leggen wat bleek dat die dag zou worden bezorgd. Conclusie: office center besteld bij importeur, importeur stuurt rechtstreeks naar mij. Zeer amateuristisch, geen logistieke informatie, doen niet wat ze beloven. Nooit wat bestellen via internet, ergo, ik bestel nooit meer daar. En dan te bedenken dat de moeder van office center het grootste kantoormiddelen bedrijf van de wereld is...

Verzending

Veel te laat, geen voortgangsinformatie, ook niet wanneer het geleverd wordt

Algemeen

Bestelling geplaatst, website gaf (en geeft) levering volgende werkdag aan. Na een week gebeld, blijkt dat levertijd nog eens 3 weken is. Site staat nog steeds verkeerd.

Verzending

De verzending vond niet plaats, ondanks 'levering volgende werkdag' volgens website.

Klantenservice

28 minuten in de wacht, daarna is de order netjes geannuleerd.

Algemeen: Score: 5
Verzending: Score: 5
Klantenservice: Score: 5

Algemeen

Goede professionele service, goede uitleg, kennis van zaken en product is ook wat ik ervan heb verwacht

Verzending

Product gekocht inde winkel, en zeer professionele hulp gekregen van de medewerker, zonder dat deze zich opdrong.

Klantenservice

Goede uitleg over het product

Algemeen

Heb op 8 Juni een aantal notebooks besteld. Deze zijn vervolgens als een paar losse laptops op een pallet gepakt en verzonden. Bij aankomst was het aantal minder dan besteld ( Chauffeur heeft meegeteld, maar kon natuurlijk niet veel meer betekenen ).

Office Centre is een "Security onderzoek" gestart en kon geen credit of nieuwe laptop leveren. Nu bijna 3 maand verder en zeker 10 maal de belofte te hebben gekregen dat het geld wordt overboekt, maar nog steeds niets ontvangen.

In mijn ogen zeer slecht, zowel levering, als klantenservice. Zeker niet vriendelijk en dan helaas ook maar 1 ster op alle vlakken.

Wees gewaarschuwd..

Algemeen

Had een brio Logitech besteld. Bedrag afgeschreven. Bleek toch niet leverbaar. Ik probeer nu al anderhalve maand mijn geld terug te krijgen. Op mails wordt niet gereageerd en telefonisch is customerservice onbereikbaar. Let dus op als je hier iets via internet bestelt. Niet betrouwbaar dus. Mocht het worden opgelost zal ik de review aanpassen.

Algemeen

KOOP. HIER. NIET. Oprecht, wat een flapdrollen bedrijf.... bestelling wordt netjes aangenomen maar er wordt niet uitgeleverd. En via geen enkele route (mail, telefoon, facebook) is er contact mogelijk.

Verzending

Belofte ten tijde van bestelling 'levering binnen 2 werkdagen'. Bij overschrijding hiervan geen enkele pro-actieve reactie vanuit Office Centre. In de loop van afgelopen week meermaals contact gezocht met de klantenservice via e-mail, telefoon en facebook. Nul reactie.

Klantenservice

Welke klantenservice? Mijn indruk is dat er geen klantenservice is bij dit bedrijf. Schandalig.

Algemeen: Score: 2
Verzending: Score: 2

Winactie

Algemeen

Printer besteld, levertijd stond aangegeven op 2 dagen. Echter na 6 dagen nog totaal niks gehoord, op mail wordt niet gereageerd. Heb zelf gebeld, blijkt de printer niet meer leverbaar. Fijn dat ik hiervan niet tijdig op de hoogte ben gebracht. Geld wordt terug gestort, echter dit duurt 14 dagen. Al met al geen klantvriendelijk bedrijf. Ik ga er in ieder geval niks meer kopen.

Verzending

Mijn printer is dus nooit verzonden, was niet leverbaar. Heb hier zelf voor moeten bellen.

Klantenservice

Op mail wordt niet gereageerd. Telefonisch wel maar lange wachtrij, ongeveer 10 mijn in wacht gestaan.

Algemeen

In de winkels zelf kan je prima terecht, aanbod is ok (keep in mind dat het eigenlijk bedrijven als doelgroep heeft), personeel is niet allemaal even geschoold op alle artikelen, maar er is gelukkig altijd wel iemand van het personeel die er wel wat van af weet.

Verzending

bestellen is bijna altijd drama, er wordt bijna alleen maar gebruik gemaakt van dropshippen waarbij de vestiging zelf bijna nooit een track en trace code krijgt of indicatie van levering. Wanneer iets vanuit een andere vestiging besteld moet worden moet je maar hopen dat het op voorraad is, gegevens kloppen bijna nooit en anders grote kans dat je een showmodel opgestuurd krijgt.

Koop. Hier. Niet.

Webcam besteld met een levertijd van 10 dagen. Geen probleem. Na 10 dagen, geen webcam. Na 20 dagen, geen webcam. Na 30 dagen, geen webcam.

Bestelling proberen te annuleren. E-mail gestuurd, geen reactie na een week. Klantenservice gebeld, maar na een half uur stond ik nog in de wacht. Nog een e-mail gestuurd, weer geen reactie. Radeloos.

Klantenservice

Klantenservice reageert niet op wat voor communicatie vorm dan ook.

Algemeen: Score: 5

Winactie

Algemeen

In de winkel een nieuwe Canon printer MF645cx gehaald. Netjes geïnformeerd over de verschillende modellen en goedkoopste printer op tweakers van dit model.

Algemeen: Score: 2
Verzending: Score: 3

Algemeen

Bij office centre een scherm besteld, welke de volgende dag geleverd zou worden. Toen ik na 2 dagen op een bevestiging mail na niks had gehoord gemaild dat ik dan graag wel mijn bestelling zou willen annuleren. Na 2 weken alsnog mijn scherm binnen gekregen, waarna ik na 2 uur van de klantenservice te horen kreeg dat ze mijn mails te laat hadden gezien. Uiteindelijk het product in de winkel geretourneerd (waar overigens de service wel goed was).

Klantenservice

Meerdere keren gemaild, waar ik laat of geen antwoord op kreeg. Via facebook kreeg ik te horen dat ik gebeld zou worden betreffende mijn product (wat niet is gebeurd).

Algemeen

Voorraadbeheer niet OK. Slechte communicatie hierover. Eerst nog dingen beloven, maar produkt lijkt niet te komen. Tenminste ik heb er niet veel geloof meer in. Blijkbaar werken ze met een andere partij als leverancier.

Nu ik hier toch ben nog een update... Laptop is uiteindelijk nog gearriveerd, maar ja, toen hadden we elders al wat gekocht. Wordt dus door een externe partij geleverd waar ze geen enkele controle over hebben en ook geen inzicht in de status. Geld terugkrijgen was ook nog gezeur...

Algemeen

Een monitor besteld waarbij de levertijd stond aangegeven als 2/3 werkdagen.
Na 3 dagen geen informatie ontvangen over de bestelling.
Zelf opgebeld en na ongeveer 30 minuten aan de lijn te hebben gewacht eindelijk iemand te spreken gekregen.
Die kon me niet vertellen wanneer de monitor er zou zijn en zou de leverancier contacteren en mij weer terug bellen.
Na een uur zelf weer teruggebeld en meer dan 60 minuten in de wacht gezeten waarna de verbinding werd verbroken en ik niet meer terug kon bellen!?
Terwijl ik in de wacht stond heeft officecentre mij gebeld en een voicemail achtergelaten waarin werd vermeld dat de monitor nog weken op zich kon laten wachten.
Meteen via email bestelling geannuleerd.
Na 2 uur nog steeds geen email terug ontvangen ter bevestiging van mijn annulering.

Verzending

Zeer gebrekkige communicatie over bestelling (alleen bevestiging)
Via website en account geen mogelijkheid om de status van bestellingen in te zien

Klantenservice

Extreem lange wachttijden voor telefonisch contact
Lijn wordt verbroken na uur in wachtrij waarna het niet meer mogelijk is terug te bellen

Algemeen

Geld innen kunnen ze prima, het plaatsen van een bestelling is geen probleem. Daarna gaat het mis.

Verzending

Ik bestelde een monitor met een levertijd van 3 werkdagen, nog contact opgenomen met de winkel of ik hem wellicht kon afhalen, maar dit was een product wat enkel online te bestellen was. Ik bestelde het product vrijdagochtend, dus ik ging uit van levering op woensdag of donderdag. Op donderdag (4 werkdagen later) had ik na de betaling niets meer vernomen, nooit een mail gekregen met dat het product vertraagd was, geen verzendbevestiging. Dus bellen, hele aardige mevrouw aan de lijn, die gaf aan dat het product direct vanaf de leverancier zou komen, de bestelling was vertraagd dus hij zou daar op vrijdag binnen komen en dan zou ik het scherm UITERLIJK op maandag hebben. Maandag ben ik specifiek thuis gebleven zodat ik het in ontvangst kon nemen, ik had het scherm hard nodig namelijk. Niets. Dinsdag nog niets.

Klantenservice

Dus woensdag maar weer bellen, ook een hele ervaring want na een kwartier in de wacht wordt de telefoon er gewoon systematisch opgegooid. Ik heb dit drie keer gehad (dus 45 minuten verder), de vierde keer kreeg ik eindelijk iemand aan de lijn. Daar kwamen de excuses, want de leverancier had de hele partij doorverkocht. Heel zielig, want Office Centre kon er ook niets aan doen, blablabla. Ik zou mijn geld terug krijgen. Het geld kwam pas de dinsdag erna terug! 2,5 week na het plaatsen van de bestelling.

Mailen hoef je ook niet te proberen, ze antwoorden namelijk gewoon niet. Ik heb twee mails gestuurd waarin ik vraag om uitleg, maar die worden genegeerd.

Dus:
- Levertijden worden niet nageleefd
- Bellen kost je de hele dag en een hele boel frustratie
- Mailen is zinloos, antwoord krijg je niet
- Je geld retour moet je een week op wachten
- En ondertussen zal Office Centre jou NIETS laten weten, geen contact dat de bestelling is vertraagd, helemaal niets

Ik heb echt nog nooit zulke slechte service gezien.

Algemeen

Voor het thuiswerken van tegenwoordig had ik snel een extra toetsenbord nodig. OP de site stond : voor 15:30 besteld morgen bezorgd. Zodoende bestellen / betalen . Dat ging vlot. Tot op heden niets geleverd gekregen. Men reageert niet op e-mail en via de telefoon zijn ze niet te bereiken. Na 3x 10 a 20 minuten in de wacht wordt de lijn gewoon onderbroken.

Verzending

tot op heden dus nog steeds niets geleverd gekregen. Geen update van bestelling en ook geen track&trace.

Klantenservice

Ik krijg geen contact met de klantenservice. Niet via e-mail noch telefonisch. Er lijkt wel helemaal niemand te werken daar.

Klantenservice: Score: 4

Algemeen

Ik bestelde PC monitor op 24 maart voor 14.30 (op voorraad volgens website), met een beetje geluk de volgende dag binnen! De bestelling en betaling via de website verliep vlot (spoiler alert: dit was het enige dat vlot verliep). Na 2 dagen geen monitor, dus klantenservice maar een mailtje gestuurd. 30 maart krijg ik reactie, langere levertijd bij leverancier. Verwachte levering 27 mei, maar opsturen vanuit winkel zou ook kunnen (levertijd 2 dagen). Hier ben ik akkoord mee gegaan, dus vol verwachting klopte mijn hart. 1 april kreeg ik track en trace code van helpdesk (die wel behulpzaam is geweest). Monitor zou vanuit Den Bosch filiaal komen. Inmiddels 3 april, geen monitor, geen levering aan DHL. Telefonisch contact met helpdesk, fout in Den Bosch maar monitor werd verstuurd; misschien 4 april maar zeker 6 april binnen. Affijn, 6 april geen monitor, belletje naar Den Bosch (filiaal). Oeps weer foutje, maar nu komt hij echt (via PostNL). Wederom geen monitor, dus maar weer bellen, nu naar helpdesk. Monitor is zoek in de post of niet, onbekende status. Was het zat, dus stelde voor dat ik monitor bij vestiging in de buurt ging halen. Dat was akkoord, dus 30 minuutjes auto en vriendelijke dame in Vestiging Roosendaal die me een monitor overhandigde. Daarna werd ik nog gebeld door helpdesk of ik de monitor al had ontvangen. Slotsom: prima inzet helpdesk, waardeloze houding/acties vestiging Den Bosch, prima bediening Roosendaal. De helpdesk en Roosendaal tillen beoordeling net naar waardeloos

Klantenservice

In elk geval netjes te woord gestaan en nadat Den Bosch bleef falen, namen de pogingen van de klantenservice om het op te lossen toe. Moest wel vaak zelf contact zoeken in begin anders was het uitstekend geworden.

Algemeen

Ik heb hier een monitor besteld, deze stond op de website als: "Voor 14:30 besteld, levering volgende werkdag". Ik had de bestelling gedaan om 10:30 en stond de volgende dag klaar om mijn monitor te ontvangen.

Helaas kwam de monitor niet, ik bel daarom 2 dagen later en dan krijg ik te horen dat het product helemaal nergens bij hun op voorraad meer is en dat ik minimaal 2 weken moet wachten op de levering. Toen heb ik meteen de bestelling geanulleerd.

Verzending

Product was helemaal niet op voorraad, ook al staat dit op de website.

Klantenservice

Op zich goed te woord gestaan door de klantenservice via de telefoon, annuleren van de bestelling was geen probleem. Ik vind het alleen wel jammer dat ik hier zelf contact over moet opnemen, als de klantenservice proactief contact had opgenomen met mij had ik dit niet heel erg gevonden.

Scorekaart voor Office Centre

Algemeen Score: 2.5
Verzending Score: 3
Klantenservice Score: 2

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 2 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie